Psykolog/Leg. sjukvårdskurator till Kry Älta vårdcentral

Om verksamheten Kry vårdcentral Älta med tillhörande hemsjukvård och BVC ligger i nya moderna lokaler i Älta centrum. Vårdcentralen kännetecknas ett kompetentsstarkt team med en familjär stämning där medarbetarna hjälps åt, handleder och inspirerar varandra. På vårdcentralen arbetar bland annat specialistläkare i allmänmedicin, ST-läkare, sjuksköterskor, distriktssköterskor, undersköterskor och kurator. Medarbetarna arbetar mot ett gemensamt mål med patienten i fokus genom samarbete och gott bemötande. Vill du vara med på vårdcentralen och Krys fortsatta redan inom digi-fysisk vård? Sök tjänsten som psykolog/Leg kurator hos oss! Om rollen Inom den psykosociala processen på Kry jobbar vi med ett beteendeanalytiskt grundat arbetssätt där du som psykolog eller kurator kommer att vara delaktig i alla led i behandlingen av psykisk ohälsa hos vuxna patienter. Arbetet innefattar till största del individuella KBT-behandlingar, både kortare och längre.  Du kommer bli en del av en välfungerande vårdcentral med trevliga kollegor som alltid har fokus på patienternas bästa. Kvalifikationer & egenskaper Du är legitimerad psykolog eller legitimerad sjukvårdskurator Har genomfört minst steg 1 i kognitiv beteendeterapi. Har minst 1 års yrkeserfarenhet av KBT-behandling av vuxna inom primärvården eller från psykiatrin. Vi söker dig som är en flexibel och utvecklingsorienterad KBT-psykolog som är trygg i beteendeanalys. Du drivs av eget ansvar, att samspela i team och att se nya möjligheter. Du är noggrann i ditt arbete och tar stort ansvar över dina arbetsuppgifter.  Vi erbjuder dig En vårdcentral med stort fokus på service, som sätter kvalitet och patientsäkerhet som högsta prioritet. Förmånligt erbjudande för besök i Kry-appen. Involvering i det medicinska planeringsarbetet för vårdcentralen inom nya verktyg, processer samt rutiner och riktlinjer. En möjlighet att bidra till kontinuerlig utveckling av Krys digitala och fysiska vård. Kollegor över hela landet som samarbetar och utbyter erfarenheter kring metoder och medicinska fall. Kollektivavtal, friskvårdsbidrag och förmånliga försäkringar. Praktisk information Start: Efter överenskommelse Omfattning: 40% Anställning: Tillsvidare Arbetstider: Vardagar 8-17 Plats: Älta Kontakt Låter tjänsten intressant? Skicka in din ansökan redan idag då vi rekryterar löpande. Har du frågor är du välkommen att kontakta verksamhetschefen på mail. På grund av GDPR tar vi inte emot ansökningar via e-post. För mer information om Kry besök gärna vår hemsida.

24 dagar sedan
Sista ansökan:
20 november 2025
SFI/SVA lärare
Vikarielänken AB
Övriga pedagoger med teoretisk specialistkompetens

Vi söker SFI- och SVA-lärare med hjärta för språk och integration! Har du ett stort engagemang för språkutveckling, integration och individens möjligheter? Ser du hellre lösningar än hinder och tycker att läraryrket är världens bästa uppdrag? Då kanske du är vår nästa kollega! Vi på IntegreLär växer – och nu söker vi en lärare i SFI och svenska som andraspråk till vår skola i Nacka. Skolan öppnade i april och växer stadigt, så nu letar vi efter dig som vill vara med och forma verksamheten från grunden tillsammans med ett engagerat och varmt team. IntegreLär har funnits sedan 2020 och finns idag i Nacka, Kista och på Södermalm. Vi erbjuder yrkesutbildningar, förberedande kurser och gymnasiala kurser inom Komvux. Vem söker vi? Vi söker dig som: är legitimerad lärare med behörighet i SFI och/eller SVA tycker att små grupper, individanpassning och närhet till eleven låter som en självklarhet vill utvecklas tillsammans med ett prestigelöst och engagerat gäng gärna skrattar på jobbet, men också tar ansvar och brinner för kvalitet i undervisningen Hos oss får du: 🌟 En elevnära skola där relationer och individuellt lärande står i centrum 📍 Moderna lokaler i Nacka, Kista och Södermalm 🌱 Möjlighet att påverka och utveckla både dig själv och verksamheten ☕ Kollegor som gillar kaffe, pedagogiska samtal och att fira små framsteg Välkommen till IntegreLär – där språk, integration och framtid växer tillsammans. Skicka in din ansökan snarast – vi intervjuar löpande!

24 dagar sedan
Sista ansökan:
3 juli 2025
Chief Executive Officer - Fundraising Agency
Elemental Fundraising AB
Lednings- och organisationsutvecklare

Job Title: Chief Executive Officer (CEO) Location: Stockholm, Sweden Company: Elemental Fundraising AB Organization number: 559525-4680 About Us: We are a dynamic and mission-driven face-to-face fundraising agency based in Stockholm, dedicated to creating meaningful connections and driving impactful fundraising campaigns. As we grow, we are seeking a visionary CEO to lead our organization towards sustainable success and social impact. Role Overview: As CEO, you will be responsible for the overall strategic leadership and operational management of the company. You will drive growth, build strong stakeholder relationships, and ensure the company’s vision and goals are achieved. This role requires a strategic thinker with proven leadership skills and experience in fundraising, nonprofit, or related sectors. Key Responsibilities: Develop and execute the company’s strategic plan in alignment with the board and stakeholders Lead and inspire the management team and staff to achieve operational excellence Oversee financial performance, budgeting, and resource allocation Build and maintain relationships with donors, partners, and the community Ensure compliance with Swedish regulations and ethical fundraising standards Represent the company externally as its primary spokesperson Qualifications: Proven experience in a senior leadership role, preferably as CEO or equivalent Strong background in fundraising, nonprofit management, or related fields Excellent strategic planning, communication, and interpersonal skills Ability to lead a diverse team and manage complex stakeholder relationships Relevant academic qualifications (e.g., MBA or equivalent) are preferred Fluency in Swedish and English Salary and Benefits: Competitive salary in line with market standards for CEOs in Sweden (average approx. 87,800 SEK/month) Benefits including paid training, mobile phone, and flexible work arrangements Opportunity to lead a growing and impactful organization Start Date: August 25th 2025 Application Process: Please submit your CV and a cover letter explaining your motivation and qualifications for this position to [email protected]

24 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juli 2025
Butikssäljare sökes till Deichmann i Nacka!
Deichmann-Sko AB
Butikssäljare, fackhandel

Vill du jobba med mode och service i en av våra butiker tillsammans med våra andra fantastiska medarbetare? Nu har du chansen att bli en del av vårt team. Hos Deichmann tror vi på att man kommer längst med samarbete och vi arbetar därför hela tiden på att stärka teamkänslan och arbetsglädjen. Om jobbet För att ständigt följa med i förändrade konsumentbeteenden och en föränderlig bransch är det viktigt att vi hela tiden strävar efter utveckling för att möta nya behov. Genom våra medarbetares olika bakgrund, erfarenhet och perspektiv säkerställer vi en hållbar utveckling. Vi söker nu en motiverad och serviceminded butikssäljare med hög arbetsmoral, som vill sprida positivitet och energi i vår butik i Nacka. Tjänsten är ett vikariat på 10 tim/vecka och kommer att pågå från slutet av juni till och med oktober 2025. Arbetsuppgifter: • försäljning och kundservice • varupåfyllning • se till att butiken är städad och inbjudande • kassaarbete och delaktighet i öppning/stängning Om dig Nu söker vi en engagerad och hårt arbetande butikssäljare som: • är serviceorienterade med ett positivt sinnelag • är teamplayers som ser möjligheter framför begränsningar • är villiga att lära sig Deichmann Skos koncept • är beredda på hårt fysiskt arbete då tunga lyft kan förekomma Vi ser många vägar in på Deichmann, din inställning och engagemang är den viktigaste egenskapen. Du har kanske tidigare erfarenhet från serviceyrken, t.ex. restaurang/butik, eller arbetat med likvärdig bransch där du är van vid ett högt tempo, eller så söker du ditt första jobb där du vill lära dig, utvecklas och har rätt inställning. Är du en person som tycker om människor och vill ge det där lilla extra till kunden, kan det här jobbet vara för dig. Som person tar du gärna på dig ansvar och frodas av utmaningar. Vi ser även gärna att du är öppen för att arbeta i närliggande butiker och att du har möjlighet att arbeta extra timmar vid behov. Du behöver ha fyllt 18 år för att jobba hos oss, du talar och skriver flytande svenska.  Vad erbjuder Deichmann?  Vi kan erbjuda dig ett spännande arbete där du har möjlighet att utvecklas både professionellt och personligen. För de medarbetare som visar potential och vilja att göra karriär finns det goda möjligheter hos Deichmann, bland annat som biträdande butikschef, trainee och butikschef. Vi har en väletablerad och engagerad arbetsmiljöorganisation som löpande fokuserar på att förbättra bland annat säkerheten, arbetsglädjen och motivationen genom aktiviteter och kampanjer. Vi erbjuder även:  • Personalrabatt hos Deichmann Sverige • Kollektivavtal och pensionsordning • Friskvårdsbidrag genom Epassi • Avtalsenlig lön  • Utvecklings- och utbildningsmöjligheter Ytterligare upplysningar Urval och intervjuer sker löpande varpå tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Deichmann tror att en arbetsplats med större mångfald skapar en bättre arbetsmiljö och mer nöjda kunder. Håll gärna utkik i din skräppost, för eventuell kommunikation från oss.  Deichmann genomför en bakgrundskontroll i slutet av varje rekryteringsprocess, som är en del utav referenstagningen. Detta är en del i ett led att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen, bidra till god arbetsmiljö och säkerställa trygghet för såväl medarbetare, kunder och arbetsgivare. Kontrollen innefattar bland annat fällande och friande domar, samt strafföreläggande hos svenska domstolar. _____________________________________________________________________ DEICHMANN-koncernen är marknadsledande i Europa och grundades i Essen 1913 av Heinrich Deichmann. Det är idag en familjedriven verksamhet med tredje generationen vid rodret. Verksamheten har genom åren haft en kontinuerlig tillväxt och är nu representerad i 30 länder med mer än 4.000 butiker över hela världen. Deichmann är en modern verksamhet som med visionen ”Verksamheten ska tjäna människan” lägger stor vikt vid medarbetarnas trivsel, fokus på bra arbetsvillkor för såväl våra medarbetare som samarbetspartners, och inte minst på att ge kunderna trendiga kvalitetsskor till bra priser. Detta uppnås genom direkta globala inköp, teamwork och en människoorienterad verksamhetskultur. Sedan 2003 är Deichmann Sko representerat i Danmark och sedan 2007 även i Sverige. Deichmann Sko fortsätter att expandera i Sverige och Danmark de närmaste åren. Vi kan erbjuda dig ett spännande jobb där du har möjlighet att utvecklas både professionellt och personligen. Läs gärna mer om oss på deichmann.com.

24 dagar sedan
Sista ansökan:
2 juli 2025
Lärare i fritidshem sökes till Noblaskolan Saltsjö-Boo
AcadeMedia Support AB
Fritidspedagoger

Noblaskolan består av 16 för- och grundskolor som arbetar enligt devisen att elever som utmanas når längre. Genom en kombination av tydliga strukturer, höga förväntningar, undervisning av hög kvalitet samt trygghet och studiero ska eleverna få de bästa förutsättningarna för en bra skolgång. Noblaskolan är en del av AcadeMedias grundskolor. Lärare i fritidshem sökes till Noblaskolan Saltsjö-Boo Noblaskolan Saltsjö-Boo är en för- och grundskola med höga ambitioner och språkprofil. Vi har idag cirka 900 elever i grundskolan och 100 barn på förskolan. Genom goda relationer och höga förväntningar på såväl personal som elever arbetar vi tillsammans för att nå vår vision - Engagemang, glädje och lärande i en trygg miljö. Verksamheten ligger i natursköna Tollare i Saltsjö-Boo och erbjuder en utemiljö som inbjuder till aktiv lek. Ditt uppdrag Vill du vara med och skapa en trygg och stimulerande miljö för barn och unga? Vi på Noblaskolan Saltsjö-Boo söker nu en engagerad och ansvarstagande lärare i fritidshem som vill vara en del av vårt team på lågstadiet. Om tjänsten: Som lärare mot fritidshem hos oss får du möjlighet att arbeta i en kreativ och utvecklande miljö där barnens lärande och välmående står i fokus. Under skoldagen stöttar du eleverna i deras undervisning och under fritidstid så är du en stor del i att leda fritidsverksamheten framåt genom att skapa trygga relationer och bidra till en positiv fritid för våra elever. Idag är vi tre stycken lärare i fritidshem men önskar nu bli fler och fortsätta utveckla vår fritidsverksamhet ytterligare. På vår skola har vi höga ambitioner för våra barns lärande och utveckling och vårt arbete präglas av ett högt engagemang. Därför söker vi dig med ett stort personligt engagemang för lärande, ett brinnande intresse för att utveckla våra elevers kunskaper och att samarbeta kollegialt. Som lärare i fritidshem är du lyhörd och vill vägleda eleverna inför framtiden. Du är tydlig i ditt ledarskap och har en god vana av att leda elevgrupper. Vi söker dig som: • Har lärarlegitimation med inriktning mot fritidshem • Är engagerad och ansvarstagande • Har god förmåga att samarbeta och kommunicera med både elever, vårdnadshavare och kollegor • Är kreativ och kan bidra till en stimulerande fritidsmiljö • Har ett stort intresse för barns utveckling och lärande • Har behörighet i musik och kan tänka dig undervisa i ämnet Vi erbjuder Som lärare i fritidshem arbetar du nära kollegorna i ditt arbetslag och du kommer tillsammans med de andra fritidslärarna på skolan leda fritidsverksamheten framåt och de har avsatt planeringstid per vecka med det syftet. Du kommer tillhöra en årskurs på lågstadiet och hos oss arbetar vi med årskursvisa fritidsavdelningar. Vi arbetar dock ändå väldigt mycket över fritidsavdelningarna på eftermiddagarna då vi har gemensamma möten och planerar vissa aktiviteter samt lov tillsammans. Vi ser gärna att du har behörighet att undervisa i musik. Det är viktigt att utvecklas! Vi ställer krav på såväl våra elever som våra lärare, samt stöttar och utmanar varandra för att nå ännu längre. Det är också viktigt att vi har kul på jobbet och att vi alla bidrar till att höja stämningen och lever upp till vår vision även i kollegiet. Som en skola inom AcadeMedia erbjuder vi våra medarbetare kontinuerlig kompetensutveckling genom Academedia Academy samt intern och extern professionsutveckling. För oss är det viktigt att det går bra för dig och därför får du självklart kollektivavtalade förmåner och försäkringar men även friskvårdsbidrag, pensionsrådgivning och möjlighet till fördelaktiga köp genom netto- och bruttolöneväxling. Övrigt Vi erbjuder en tillsvidaretjänst på heltid med tillträde i mitten på augusti 2025. Du är varmt välkommen med din ansökan via vårt rekryteringssystem. Tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdag. Vid frågor kring tjänsten, kontakta: Biträdande rektor Lisa Åslund på e-post [email protected] Vi undanbeder oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

24 dagar sedan
Sista ansökan:
2 juli 2025
DISKARE italiensk restaurang i Nacka
F.R Nacka Strand AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Forno Romano Nacka Strand är en italiensk restaurang som serverar pizza, pasta och sallader. Vi behöver nu förstärka vårt team med diskare. Det är ett plus om personen har erfarenhet. Vi vill att du som söker är driftig, samarbetsvillig och har förmåga att arbeta i ett högt tempo. Vi vill att du har tidigare erfarenhet av arbete i restaurang. I arbetsuppgifterna ingår även kundkontakter och du behöver därför ha goda kunskaper i svenska. OBS viktigt kom inte till restaurangen, ALLA ansökningar sker via EMAIL! [email protected]

24 dagar sedan
Sista ansökan:
30 september 2025
Säkerhetstekniker till Söderort
Great Security Sverige AB
Elektronikreparatörer och kommunikationselektriker m.fl.

Great Security är inne i en mycket expansiv fas med ett antal spännande uppdrag mot kunder med höga säkerhetskrav. Just nu söker vi framför allt flera flexibla och kunniga säkerhetstekniker som skall jobba främst mot en av våra stora kunder med väldigt höga säkerhetskrav. VAD DU KOMMER ATT GÖRA Som säkerhetstekniker hos oss för denna kund kommer du framför allt arbete med service och kundanpassningar, vilket kan innebära arbete på samma ställe under perioder upp till ett år. Det avser främst säkerhetssystem som inbrottslarm och passerkontrollsystem, men kan även innefatta kameraövervakningssystem samt mekaniska och elektriska låsinstallationer. Som säkerhetstekniker hos oss för denna kund kommer du att stöta på nya tekniska problem, vilket vi hoppas att du - precis som vi – tycker är triggande. Du arbetar mycket individuellt och är vårt ansikte utåt och är många gånger den som får vara kundens kontaktväg för frågor. VEM DU ÄR Först och främst är du en lugn och trygg person som klarar av att jobba självständigt och som sedan tidigare har skaffat dig gedigen kunskap genom erfarenhet som säkerhetstekniker inom områdena inbrottslarm, passersystem eller CCTV. Eftersom du är vårt ansikte utåt tror vi att du behöver vara bra på att skapa god relation med kunden genom att förstå kundens behov och vara lyhörd. Vi ser gärna att du har teknisk kompetens inom Larm i ARX, Pacom/Sentrion/Unison, SPC, RCO, och har goda kunskaper gällande regler, normer och lagar som styr våra säkerhetsinstallationer. B-körkort, flytande svenska i tal och skrift samt en godkänd säkerhetsprövning är ett krav för att klara tjänsten och vi ställer även höga krav på tillgänglighet och flexibilitet. VARFÖR SKA DU VÄLJA OSS Du kommer till ett glatt och kompetent gäng, som trivs bra ihop och känner en stolthet över jobben vi efterlämnar och över att tillhöra Great Security. Du får arbeta med roliga och högprofilerade projekt och avancerade tekniska lösningar. Vi anpassar oss efter kundens behov, vilket medför att vi lär oss något nytt varje dag. Vi satsar på vår personal och om du vill, kommer du att erbjudas goda utvecklingsmöjligheter. Du kommer snabbt få chansen att ta ansvar och leverera. När du blivit varm i kläderna är vår strävan att du ska känna dig framgångsrik och stolt över att arbeta hos oss. Våra värdeord är Smart, Engagerad och Kundorienterad och det tror vi att du också är. ÖVRIGT Utgångsposition för denna tjänst kommer vara Sickla. Beredskapstjänstgöring kan i framtiden komma att ingå i tjänsten. Tjänsten är säkerhetsklassad. Säkerhetsprövning innefattande bakgrundskontroll, registerkontroll, säkerhetsprövningssamtal och särskild personutredning vilket kan utföras innan/inför anställning för slutkandidaten. För tjänsten ställs krav på svenskt medborgarskap.

24 dagar sedan
Sista ansökan:
6 juli 2025
Communications & Marketing Manager
Great Security Sverige AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Great Security och HedaHeras (Garda Group Sverige) söker nu en Communications & Marketing Manager för ett vikariat på cirka ett år. Rollen är placerad på vårt huvudkontor i Sickla, Stockholm, och innebär ett nära samarbete med både det svenska teamet och kollegor på koncernnivå. Vad du kommer att göra: Som vår Communications & Marketing Manager får du en central roll i vår fortsatta varumärkesresa. Du ansvarar för både den externa och interna kommunikationen och jobbar nära affärsutveckling, försäljning, HR och koncernens kommunikationsteam. Du kommer bland annat att: Vara drivande i att utveckla och stärka våra varumärken i Sverige Skapa och implementera marknads- och kommunikationsstrategier Arbeta med content marketing, SEO och digital annonsering Säkerställa enhetlig kommunikation över alla kanaler och kontaktytor Planera och genomföra mässor och events Bidra med strategisk höjd – och samtidigt vara operativ i det dagliga arbetet Delta och driva gemensamma utvecklingsprojekt inom koncernen Samverka med andra funktioner inom koncernen Vi tror att du har: Minst 3 års erfarenhet från en liknande roll inom kommunikation eller marknadsföring Stark digital kompetens och en förståelse för det snabbt föränderliga medielandskapet Erfarenhet av att bygga varumärkesstrategier – och att förverkliga dem God vana att samarbeta med både ledningsgrupper och specialister En vana att arbeta i presentationsprogram (PowerPoint, Keynote, etc.) och är tech-savvy Utmärkta kunskaper i både svenska och engelska, i tal och skrift En känsla för design och kan skapa visuellt tilltalande presentationer och material (T ex Photoshop, Illustrator, Express eller liknande program) Relevant akademisk utbildning, gärna inom marknadsföring eller kommunikation Kunskap om webbpublicering och CMS, framförallt WordPress Meriterande om du också har: Erfarenhet från B2B-marknadsföring Jobbat inom teknik-, säkerhets- eller installationsbranschen Intresse för digitala verktyg, t.ex. AI för contentproduktion Som person ser vi gärna att du är: Självständig, drivande och trygg i din yrkesroll Strategisk och kreativ – men också praktiskt lagd och lösningsorienterad Kommunikativ, social och positiv – du gillar att samarbeta och bygga relationer Nyfiken på nya idéer och verktyg som tar vår kommunikation till nästa nivå Låter det intressant? Skicka in din ansökan så snart som möjligt – vi intervjuar löpande. Vikariatet startar i september och pågår i cirka ett år. Du kommer rapportera till Affärsutvecklingschef.

24 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Städare som åker buss (inte körkort)

Gillar du att städa och har ett öga för detaljer? Då kan Städade Hem vara rätt arbetsplats för dig. Här blir du en del av ett team som strävar efter att göra städdagen till bästa dagen i veckan för våra kunder. Nöjda kunder börjar med medarbetare som trivs. Därför erbjuder vi trygga villkor och kollektivavtal – för när du mår bra kan du leverera städning i världsklass. Vad gör vi på Städade Hem? Vi erbjuder regelbunden hemstädning till privata hushåll i Värmdö, Nacka och närliggande områden. Bra att veta Du får busskort av oss Tänk på restiden – bor du mer än en timme från våra uppdrag / kontoret på Nacka blir det svårt att få vardagen att gå ihop i längden. Deltid, vi strävar efter att ge timmar så nära vi kan för att nå 100% men det är svårt för de som åker buss Så här jobbar vi Du får ett fast schema med egna kunder. Du utgår hemifrån och ser dina uppdrag direkt i mobilen. Arbetstider: måndag–fredag, 08:00–17:00. Kan du inte jobba dessa tider ber vi dig att inte söka till den här tjänsten. Vi söker dig som: Har erfarenhet av städning. Är serviceinriktad, har en positiv inställning och är hjälpsam mot kunder och kollegor. Är noggrann, punktlig och självgående. Har grundläggande kunskaper i svenska eller engelska. Lön och förmåner Tim- eller månadslön med individuell lönesättning Kollektivavtal via Kommunal Hemservice Tjänstepension 4,2 % Friskvårdsbidrag 25 semesterdagar per år Betald restid mellan kunder Personalaktiviteter och event Vill du bli en del av vårt team? Då är du varmt välkommen att skicka din ansökan via mejl [email protected] Tjänsten tillsätts omgående. Välkommen! Linn

24 dagar sedan
Sista ansökan:
3 juli 2025
Karibu Sushi & Poké söker duktig kallskänka
VCinv AB
Kockar och kallskänkor

Som person är du öppen och glad, har en god stresstålighet, gillar ordning och reda, och trivs med att jobba i team. Du ska vara serviceminded, initiativrik och självgående. Du tar ansvar för att nå dina och restaurangens uppsatta mål och ser hela tiden möjligheter till förbättring. Vi ser gärna att du har relevant erfarenhet från restaurangbranschen eller annan relevant verksamhet. Vi ser helst att du pratar både svenska och engelska för att kunna hantera kundkontakterna. Tjänstens omfattning berör samtliga delar för den dagliga driften inkluderande exv.: förbereda råvaror, förbereda kall mat poké bowls, sushirullar och sushi, kundbemötande. Tjänsteomffatning: 50-60%

24 dagar sedan
Sista ansökan:
29 juni 2025