Gillar du att jobba i ett högt tempo med varierande utmaningar? Vill du jobba inom ett växande industribolag och har erfarenhet av orderregistrering och kundrelationer? Då är du rätt person som innesäljare hos Jennmar Sweden! Som Inside Sales hos oss har du ansvar för den dagliga kontakten till våra externa kunder, samt att utveckla denna relation i största möjliga mån. Du ansvarar för att våra kunder får utmärkt service i form av snabb och korrekt återkoppling på sina förfrågningar. Jennmar Sweden i Virsbo producerar i dagsläget främst expanderbara bergsbultar (Virsbolt) för gruvindustrin. Vi är ett dotterbolag till Amerikanska Jennmar och tittar just nu på en expansion av produkter för vår fabrik i Virsbo. I rollen som inside sales kommer du att ha ett stort ansvar för våra kundrelationer. Du kommer att hantera förfrågningar, offerter och orderbokning samt bistå kunderna med eventuella övriga önskemål kring deras orders. Om dig: Du har tidigare erfarenhet av att arbeta med orderbokning, innesälj eller liknande Du kan hantera att ha många öppna frågor på gång samtidigt Du har lägst en gymnasieutbildning men vi ser gärna att du har en eftergymnasial utbildning inom logistik eller likvärdigt Du har en god förmåga att planera och prioritera i ditt arbete Du arbetar effektivt och strukturerat och trivs i ett arbete där du har stor variation i arbetsuppgifterna Du har en god kommunikationsförmåga och har lätt för att skapa kontakter Du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska Några ord från din blivande chef: I Virsbo arbetar idag ca 67 personer varav 14 tjänstemän. Vi är ett team som gör vårt yttersta varje dag för att möta kundernas behov samtidigt som vi har roligt på jobbet. Jag som chef litar mina medarbetares förmåga och kompetens att lösa utmaningar de ställs inför samtidigt som jag och kollegorna i teamet alltid ställer upp om någon behöver stöttning. I Virsbo arbetar vi tillsammans över gränserna mellan rollerna för att tillsammans lyckas möta våra gemensamma mål. Kommer du och jobbar hos oss blir du del av en arbetsplats som drivs av resultat och förbättringsmöjligheter. Ansökan skickas till [email protected] Välkommen med din ansökan!
Vi söker Sjuksköterskor till Surahammar. Pga lagar och regler behöver vi vara restriktiva med mer information här. Intresserad av att veta mer? Läs mer och gör en intresseanmälan via knappen "Ansök här" och en konsultchef kontaktar dig inom en arbetsdag. Tillsammans kommer ni sedan fram till vilket uppdrag som passar dig. Efter sedvanlig referenstagning bokas du ut på uppdrag. Slutligen skickar du in din signerade tidrapport och vi betalar ut din ersättning.
Vårt mål är att ha de mest nöjda kunderna samt de mest stolta medarbetarna i branschen. Visionen för Assistansexperten är att vara den självklara utföraren av personlig assistans för kunder, anhöriga, medarbetare och beställare med höga kvalitetskrav. Vår ambition är inte att bli störst, utan att bli bäst. Vi är en trygg personlig assistansanordnare som lägger stort hjärta i det vi gör. Vi har den nära kontakten från ett litet bolag och den stora kunskapen från ett stort bolag. Hos oss är du inte en i mängden utan en viktig kugge i vårt dagliga arbete. Vi är måna om vår personal som är ryggraden i vår verksamhet, hos oss får du möjligheterna. Just nu växer vi och vi söker därmed de bästa experterna inom personlig assistans. Att arbeta som personlig assistent är viktigt och givande på massor av olika sätt, men det kan också vara svårt och krävande. Det kan finnas flera olika utmaningar och annorlunda förutsättningar att ta hänsyn till samtidigt. Det är viktigt att du som assistent är trygg i din yrkesroll och din introduktionsutbildning följs av täta personalmöten och löpande handledning. Om tjänsten Jag är en glad och sprallig tjej på 6 år som bor i Surahammar med min familj. Jag söker dig som vill arbeta som min assistent på en mindre schemarad under sommaren och på en större tjänst vaken natt till hösten. Jag söker även dig som kan tänka dig en roll som arbetsledare i min assistentgrupp. Jag ser gärna att du kan påbörja din anställning hos mig så snart som möjligt. Jag behöver din hjälp med sondmatning, omvårdnad och kommunikation men också lek och bus. Vem är du? Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer och vi ser gärna att du tänker långsiktigt när du söker tjänsten. Du tycker om att arbeta med utveckling och har lätt för att se lösningar och möjligheter. Hemma hos mig bor två katter och en hund så det är bra om du som söker inte är allergisk. Jag uppskattar även om du är rökfri eftersom det påverkar min hälsa. Att hantera det svenska språket väl i tal och skrift är också viktigt då en del av ditt arbete innefattar kommunikation med mig. Arbetsledarrollen Som arbetsledare på AssistansExperten arbetar du som spindeln i nätet och ansvarar tillsammans med uppdragschefen för bemanning, rekrytering samt rutiner hos kunden. Du erbjuds två arbetsledarträffar per år där du får träffa andra arbetsledare i samma roll som du inom företaget samt att ett arbetsledartillägg utgår. Då det krävs registerutdrag för att arbeta som personlig assistent så ser vi gärna att du beställer ditt utdrag redan idag, beställ ditt utdrag via länken med hjälp av bank id : https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ Tjänstgöring: 50-90% på fast schemarad samt arbetsledarroll med arbetsledartillägg Arbetstider: Schemarad finns under sommaren med tiderna 9-21:00 efter sommaren ser vi gärna att du kan tänka dig att framförallt arbeta vaken natt på en större schemarad. Kontakt: Caroline Blom 0737500899 [email protected] Tillträde: omgående eller enligt överenskommelse.
Bli en del av Verisure – Sälj trygghet, gör skillnad och väx med oss! Verisure söker säljare i Surahammar! Brinner du för att skapa trygghet för andra – samtidigt som du utvecklas själv? På Verisure söker vi dig som är social, engagerad och gillar att arbeta med människor. Du behöver inte ha tidigare säljerfarenhet – vi letar efter rätt inställning och vilja att växa. Här får du jobba i ett team där samarbete, gemenskap och personlig utveckling är minst lika viktigt som att nå resultat. Om rollen: Som säkerhetssäljare på Verisure hjälper du familjer och privatpersoner att känna sig trygga i sitt hem – något som verkligen gör skillnad. Du planerar och genomför kundmöten där du erbjuder rådgivning och presenterar våra smarta säkerhetslösningar. Du ansvarar för hela processen – från första kontakt till att avtalet är på plats – men du är aldrig ensam. Vi jobbar som ett team, med tydliga mål och stöd hela vägen. Vi erbjuder: * Attraktiv provisionsstege utan tak – garantilön + provisionsstege * Mållön: 32 000–40 000 kr * Tjänstebil * En onboarding i världsklass där du får rätt verktyg för att lyckas * Tydlig karriärstege * Trygg anställning i ett stabilt och växande företag * Säljtävlingar och gemensamma mål som firas tillsammans Vi söker dig som: * Har B-körkort (krav) * Kan arbeta vardagar kl. 12–21, Fre: 10-18 * Talar och skriver flytande svenska * Är fri från anmärkningar i belastningsregistret och hos UC * Har god social förmåga och tycker om att bygga förtroende * Är driven men prestigelös, och tycker om att jobba mot gemensamma mål Om Verisure: Vi skyddar över 5,6 miljoner hem världen över och är Europas ledande aktör inom smarta säkerhetslösningar. Vi är stolta över att kunna erbjuda en arbetsplats med omtanke, innovation och stark gemenskap. Hos oss är du inte bara en del av ett företag – du är en del av något större. Ansök redan idag! Vi rekryterar löpande – vänta inte med din ansökan! Av GDPR-skäl tar vi inte emot ansökningar via mejl, men har du frågor är du välkommen att kontakta oss på [email protected] – skriv gärna vilken ort det gäller i ämnesraden. Du kan också läsa mer om oss på vår Karriärsida eller följa oss på Instagram. Välkommen till Verisure – där trygghet, utveckling och teamanda möts.
Preventia Assistans är ett företag i snabb tillväxt och med många spännande utmaningar framför oss. Hos Preventia Assistans får du ennära och lättillgänglig kontakt med din närmaste chef och en trygg arbetsmiljö. Vi har kollektivavtal och tillstånd att bedriva assistans från Inspektionen från vård och omsorg. Nu till sommaren behöver våra ordinarie assistenter en välbehövlig semester. Så nu behöver vi vikarier till sommaren. Vill du vara med i vårat fina gäng, skicka då in en ansökan till oss. Har du följande egenskaper? * Ett mycket gott bemötande * Några års av erfarenhet inom vård / omsorg * Du anpassar dig efter arbetssituationen * Lyhörd * Lugn * Bra samarbetsförmåga * bra om du har körkort och tillgång till bil * Ej pälsdjursallergiker * Mycket god svenska är ett krav * Viljan att vara ditt bästa jag på jobbet * Personlig mognad Då kan du bli en stjärna till i vårat gäng! Vi söker dig som vill och kan arbeta som vikarie i Surahammar med omnejd. Rekrytering kommer att ske löpande. Bifoga personligt brev och CV där din ålder framgår. Individuell lönesättning / timlön. Kollektivavtal finns. Varmt välkommen med din ansökan! Vi kräver även ett utdrag från belastningsregistret. Kan beställas Här För anställning hos Preventia Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten.
Vi söker nu en driven och nyfiken mekaniker till vår verkstad. Vi tror att du som söker är tekniskt kunnig, kommunikativ och du är självfallet stolt i ditt yrkesutövande. När du arbetar som bilmekaniker hos oss ska du ha ett gott sinne för affärer och förstå vikten av att sätta kunden och service i första rummet. Du kommer att jobba nära kunden och behöver därför ha förmågan att skapa långsiktiga kundrelationer. Tjänsten innebär service, reparationer och felsökningar på personbilar, lätta lastbilar av de flesta märkena. Samt Kundmottagning, Kassa, skapande utav Arbetsordrar, inbokning utav jobb och utlämning av bilar. För att vara aktuell för rollen ser vi att du har: • Ett brinnande teknik- och fordonsmekaniskt intresse • Dokumenterad relevant utbildning • God administrativ förmåga och datorvana • Goda kommunikativa egenskaper • Ett gott kundbemötande Du är flexibel och strukturerad i ditt arbete samtidigt som du är ansvarsfull och ser utmaningar som ett naturligt steg i karriären. Du är socialt utåtriktad, har samarbetsförmåga och kan även arbeta under tidspress. Du har lätt för att ta till dig nya instruktioner och vi ser det som en självklarhet att du har ett starkt bilintresse och har känsla för service. Minst B körkort är ett krav. Tjänsten är en heltidstjänst. Vi tillämpar sex månaders provanställning och därefter tillsvidareanställning samt individuell lönesättning. Urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Personlighet är viktigt för oss! Därför ber vi alla som söker jobb hos oss att svara på ett kort personlighetstest. Det ger oss möjlighet att få en mer objektiv bild av dig som person och kommer att användas som en del av beslutsunderlaget i urvalet. Länken till testet skickas ut i ett separat mail dagen efter att du skickat in din ansökan och vi vill be dig svara på testet så snart du kan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomförs även en bakgrundskontroll innan anställning kan bli aktuell. Detta innefattar belastningsregisterutdrag. Personuppgiftshantering Mekonomen Company org. nr. 556724–9254 är personuppgiftsansvarig för behandlingen av dina personuppgifter i samband med denna rekrytering. Läs vår policy om hur vi behandlar dina personuppgifter: https://www.mekonomencompany.se/wp-content/uploads/2024/01/Integritetspolicy-rekrytering_version-2401.pdf MECA med huvudkontor i Stockholm och Malmö omsätter 1 miljard. Vi på MECA differentierar oss genom att vara hela Sveriges mest förstående bilexpert. Vi ingår i börsnoterade MEKO och agerar på den svenska eftermarknaden för bilar. Genom störst förståelse för våra konsumenters och kunders vardag skapar vi helhetslösningar som ska göra oss till förstahandsvalet. Det sker dels genom vår fristående verkstadskedja, MECA Bilservice med ca. 400 verkstäder, där vi vill skapa den bästa konsumentresan. Dels genom att vi som grossist säljer och distribuerar verkstadsutrustning, reservdelar och biltillbehör via våra 60 lokala Expresslager till alla Sveriges verkstäder. Inom vår verkstadskedja hanteras det varje år 450 000 bilar. Vi ska alltid vara Professionella, Innovativa, Kompetenta och Engagerade. Vi arbetar aktivt med ständigt lärande och CSR, och i Sverige arbetar 1300 personer under varumärket MECA. Vi skapar förutsättningar för alla att ta sig dit de vill. Alltid. Läs mer om oss på meca.se Personuppgiftshantering MECA Sweden AB, org.nr. 556356-5612, är personuppgiftsansvarig för behandlingen av dina personuppgifter i samband med denna rekrytering. Läs vår policy om hur vi behandlar dina personuppgifter: https://www.mekonomencompany.se/wp-content/uploads/2024/01/Integritetspolicy-rekrytering_version-2401.pdf
Om jobbet. Surahammars Campingbad söker personal för säsong 2025 och framåt. Vi söker dig som är service minded och har lätt för att lära nya arbetsuppgifter. Erfarenhet är ett plus. Vi lagar mat, förbereder , skopar upp glass städar osv Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Surahammars kommun är en kommun i förändring. Här har vi närhet till både landsbygd och storstad. Här finns drivkraften att växa, förändras och utvecklas. Det är därför det är så spännande att arbeta här. Hos oss blir du en del av en prestigelös kultur där vi hjälps åt och tar tillvara på varandras kunskap, olikheter och erfarenheter. Arbetet är ofta omväxlande, ibland utmanande och alltid meningsfullt. Välkommen hit! Vår pedagogiska verksamhet finns i våra tre tätorter Ramnäs, Virsbo och Surahammar. Den omfattar förskola, förskoleklass, grundskola, anpassad grundskola, fritidshem och fritidsgård. ARBETSUPPGIFTER Som timvikarie kommer du att arbeta i våra skolor vid behov och du kan komma att ingå i olika arbetslag. Du arbetar för att stödja barns utveckling och lärande samt arbetar med pedagogiskt arbete enligt läroplanen. Vi förutsätter att du arbetar utifrån helhetssyn på eleven och att du har respekt för varje elevs behov. Som timvikarie är det viktigt att du är anpassningsbar då det krävs att du kan hoppa in och jobba med kort varsel. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har fyllt 18 år och som brinner för arbete med barn. Lämplig utbildning och/eller erfarenhet inom området är meriterande. En viktig egenskap hos dig att du har lätt för att samarbeta med andra och har förmåga att se vad som behövs göras. Du behärskar det svenska språket väl såväl i tal som skrift. Det är bra om du har körkort och tillgång till bil då vi har förskolor i våra tre tätorter Virsbo, Ramnäs och Surahammar. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Inom verksamheter som rör barn och ungdomar krävs att du visar ett utdrag ur belastningsregistret. Läs mer på www.polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/ ÖVRIGT Vi undanber oss alla erbjudanden om annonsering- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Surahammars kommun är en kommun i förändring. Här har vi närhet till både landsbygd och storstad. Här finns drivkraften att växa, förändras och utvecklas. Det är därför det är så spännande att arbeta här. Hos oss blir du en del av en prestigelös kultur där vi hjälps åt och tar tillvara på varandras kunskap, olikheter och erfarenheter. Arbetet är ofta omväxlande, ibland utmanande och alltid meningsfullt. Välkommen hit! Ekängsbadet är ett litet familjärt bad. Här finns en 25 meters bassäng där två banor alltid är reserverade för motionssimning. Det finns en undervisningsbassäng och en liten plaskpool för de minsta. I anslutning till entrén finns en liten kiosk med enklare utbud. ARBETSUPPGIFTER Arbetet som timvikarie på Ekängsbadet innebär att du tillsammans med övrig personal bemannar Ekängsbadet och ansvarar för badgästernas säkerhet och trivsel. Du kommer att arbeta med simundervisning, badbevakning, lokalvård, receptionsarbete med kassahantering och telefonkontakter. Arbetstiden är schemalagd dag, kväll och helg. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har fyllt 18 år och har intresse att jobba i ett serviceyrke. Simkunnighet är ett krav och simprov kan behöva avläggas innan anställning. Det är en merit om du har utbildning i HLR och Första hjälpen. En viktig egenskap hos dig är att du har lätt för att samarbeta med andra men även kunna arbeta självständigt samt har förmåga att se vad som behövs göras. Som person är du ansvarstagande, serviceinriktad och anpassningsbar då det krävs att du kan hoppa in och jobba med kort varsel. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Befattningen kräver utdrag för skola och barnomsorg ur Polismyndighetens belastningsregister. Läs mer på www.polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/ ÖVRIGT Vi undanber oss alla erbjudanden om annonsering- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Surahammars kommun är en kommun i förändring. Här har vi närhet till både landsbygd och storstad. Här finns drivkraften att växa, förändras och utvecklas. Det är därför det är så spännande att arbeta här. Hos oss blir du en del av en prestigelös kultur där vi hjälps åt och tar tillvara på varandras kunskap, olikheter och erfarenheter. Arbetet är ofta omväxlande, ibland utmanande och alltid meningsfullt. Välkommen hit! Stödboendet Stationen är ett nyktert och drogfritt boende i Surahammar. Vi är ett boende för vuxna personer med missbruksproblematik och som vill förändra sin livssituation. ARBETSUPPGIFTER Vi söker nu timvikarier till Stödboendet Stationen. Boendet är ett heldygns boende med sammanlagt 14 platser samt 3 platser för Härbärge. Boendet är inget permanent boende utan målet är att de boende ska vidare till andra boendeformer. Fokus är stöd på motivation, nykterhet, drogfrihet och ADL-träning. Kontakter med sjukvård, psykiatri och myndigheter är en del av stödet vi ger. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att stödja de boende i deras vardag. Att utföra drog -och alkoholtester samt att utföra boendestöd utanför Stödboendet. Samt att ha ett nära samarbete med handläggare på socialtjänsten samt upprätta och följa upp genomförandeplaner. Schemalagd arbetstid är dag/kväll/helg/natt med sovande jour. Ensamarbete förekommer. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är utbildad behandlingsassistent eller har motsvarande utbildning/arbetslivserfarenhet kring missbruk, psykiatri eller liknande. Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete med beroendevård, psykiatri eller liknande. Dokumentationsvana är önskvärd. Som person vill och kan du arbeta både självständigt och i grupp, du är flexibel, ansvarstagande och en trygg förebild åt våra vuxna missbrukare. Du kan sätta gränser och hantera konflikter på ett konstruktivt sätt. Du har en positiv grundsyn, har en vilja att arbeta med människors utveckling och du bör kunna ha många bollar i luften. Du har förmåga att stödja människor och att ta fram deras styrkor. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet, yrkeskunnighet, samarbetsförmåga och engagemang. Körkort är ett krav. Då vi arbetar för en jämn könsfördelning ser vi gärna manliga sökande till denna tjänst. ÖVRIGT Vi undanber oss alla erbjudanden om annonsering- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Välj ett jobb för att visa detaljer