Lediga deltidsjobb i Bollnäs
Det finns totalt 15 lediga deltidsjobb att söka i Bollnäs
Kommunalförbundet Hälsingland söker nya medarbetare till våra deltidskårer i Alfta, Arbrå, Edsbyn, Holmsveden, Kilafors och Söderhamn. Deltidsbrandman Att vara deltidsbrandman innebär att du har en huvudanställning hos en arbetsgivare och är brandman på deltid med beredskap var fjärde vecka hos oss. Det innebär att du åker från din ordinarie arbetsplats vid larm och skall kunna vara på brandstationen inom 5 eller 8 minuter. Du skall också delta i övningar och utbildningar som anordnas av oss, dessa är i huvudsak förlagda till kvällstid under beredskapsveckan. För att vi skall kunna anställa dig krävs att du har tillåtelse av din arbetsgivare för att kunna lämna jobbet när larmet går samt vid övningstillfälle, du skall också klara de fysiska testerna som finns, detta för att uppfylla de krav som Arbetsmiljöverkets föreskrifter (AFS 2007:7) ställer på en rökdykare. Meriterande om du har någon form av brandutbildning, körkort för tung lastbil eller annat räddningstjänstrelaterat. Vi ser gärna både manliga och kvinnliga sökande. Tester · Arbetsbana · Höjd · Simning (guldbojen) · Intervju Krav Anställning och arbetsplats inom tidsgräns för utryckning inom 5 min (8 min i Söderhamn) Huvudarbetsgivaren ska godkänna anställning som deltidsbrandman Bostad inom tidsgräns Kunna ha jour 24-7 var fjärde vecka Klara dom fysiska krav som ställs via tester och läkarundersökning Är simkunnig B-kort Goda kunskaper i svenska språket Anställning föregås av 3-4 veckors utbildning, preliminärt v 41, 42, 43 och 46. Huvudarbetsgivaren måste godkänna detta Meriterande C-kort. Utbildning inom brand och räddningstjänst. Anställningens omfattning Avser räddningspersonal i beredskap. Ansökan Välkommen med din ansökan till [email protected] eller adress Kommunalförbundet Hälsingland, 821 80 Bollnäs. Bifoga: · CV · Personligt brev · Medgivande från huvudarbetsgivaren Märk ansökan "Brandpersonal deltid Alfta", "Brandpersonal deltid Arbrå", "Brandpersonal deltid Edsbyn", "Brandpersonal deltid Holmsveden", "Brandpersonal deltid Kilafors" eller "Brandpersonal deltid Söderhamn". Sista ansökningsdag är 2025-08-10. Urval sker fortlöpande. Kontakt Karl Linck, Enhetschef RIB, [email protected] 0270-540 051 Tommy Persson, Enhetschef [email protected] 0278-540 008 Maria Olsson, Facklig kontakt Vision [email protected] 0271-540 005 Daniel Gylén, Facklig kontakt Kommunal [email protected] 0278-540 010 Henrik Gunnarson, Facklig kontakt Kommunal [email protected] 0278-540 044 Christer Fagerhov, Facklig kontakt BRF [email protected] 0270-540 044
Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Personlig assistans är en insats enligt LSS (Lagen om stöd och Service till vissa funktionshindrade). Som personlig assistent ger du individuellt stöd och omvårdnad till personer som beviljats personlig assistans för att de behöver hjälp med ett eller flera grundläggande behov. Varje kund är unik och dina arbetsuppgifter varierar utifrån kundens behov. Du värnar om kundens självbestämmande och integritet, och bidrar till att vardagen fungerar smidigt. Om tjänsten Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer. Vi söker därför dig som är lyhörd, engagerad och ansvarstagande. Det är även viktigt att du kan ta egna initiativ och se vad som behöver göras. Vi söker nu dig som stämmer in på följande: vill arbeta hos en 24-årig man bosatt i Åmotsbruk goda kunskaper i svenska tål pälsdjur är rökfri körkort och tillgång till bil om man inte bor i Åmotsbruk har erfarenhet av eller utbildning inom arbete med autism är trygg, tålmodig och kan hantera utåtagerande beteenden med lågaffektivt bemötande Det är även meriterande om du: delar kundens intressen i utevistelse i trädgård, fika eller titta på filmer, särskilt klassiker för barn förstår vikten av att vara följsam och skapa trygghet i vardagen Stor vikt kommer att läggas kring personlig lämplighet. Arbetstid, tjänstgöringsgrad och lön: Aktuell anställningsform är "Så länge assistansuppdraget varar" och tjänsterna är förlagda på ett 2 veckors rullande schema med arbete varannan helg. Tjänst 1: ca 71% – 28,5h/vecka (8,5h jour) Tjänst 2: ca 68%–27,5h/vecka (8,5 h jour) Vardagar: 07.30–16.45, 12.45–16.45, 16.45–23.00, Jour: 23.00–07.30 Helger: Samma tider som vardagar, men utan passet 12.45–16.45. Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde enligt överenskommelse. Att vara anställd på Humana En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Till dig som arbetar inom rekrytering- och bemanningsföretag samt med annonsförsäljning så undanber vi oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen. Välkommen med din ansökan! Vill du veta mer om rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig: Ellionor Koll | [email protected]
Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Personlig assistans är en insats enligt LSS (Lagen om stöd och Service till vissa funktionshindrade). Som personlig assistent ger du individuellt stöd och omvårdnad till personer som beviljats personlig assistans för att de behöver hjälp med ett eller flera grundläggande behov. Varje kund är unik och dina arbetsuppgifter varierar utifrån kundens behov. Du värnar om kundens självbestämmande och integritet, och bidrar till att vardagen fungerar smidigt. Om tjänsten Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer. Vi söker därför dig som är lyhörd, engagerad och ansvarstagande. Det är även viktigt att du kan ta egna initiativ och se vad som behöver göras. Vi söker nu dig som stämmer in på följande: vill arbeta hos en 24-årig man bosatt i Åmotsbruk goda kunskaper i svenska tål pälsdjur är rökfri körkort och tillgång till bil om man inte bor i Åmotsbruk har erfarenhet av eller utbildning inom arbete med autism är trygg, tålmodig och kan hantera utåtagerande beteenden med lågaffektivt bemötande Det är även meriterande om du: delar kundens intressen i utevistelse i trädgård, fika eller titta på filmer, särskilt klassiker för barn förstår vikten av att vara följsam och skapa trygghet i vardagen Stor vikt kommer att läggas kring personlig lämplighet. Arbetstid, tjänstgöringsgrad och lön: Aktuell anställningsform är "Så länge assistansuppdraget varar" och tjänsterna är förlagda på ett 2 veckors rullande schema med arbete varannan helg. Tjänst 1: ca 71% – 28,5h/vecka (8,5h jour) Tjänst 2: ca 68%–27,5h/vecka (8,5 h jour) Vardagar: 07.30–16.45, 12.45–16.45, 16.45–23.00, Jour: 23.00–07.30 Helger: Samma tider som vardagar, men utan passet 12.45–16.45. Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde enligt överenskommelse. Att vara anställd på Humana En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Till dig som arbetar inom rekrytering- och bemanningsföretag samt med annonsförsäljning så undanber vi oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen. Välkommen med din ansökan! Vill du veta mer om rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig: Ellionor Koll | [email protected]
Scandic Bollnäs ligger vackert beläget med utsikt över sjön Varpen och bara ett stenkast från centrala Bollnäs och goda kommunikationer. Strax utanför hotellets dörr väntar fantastiska naturupplevelser för våra gäster. På hotellet lägger vi stor vikt vid att erbjuda våra medarbetare en bra arbetsmiljö med ett gott ledarskap i en varm och familjär atmosfär. Vi jobbar alltid tillsammans för att nå vårt gemensamma mål- att skapa hotellupplevelser i absolut världsklass för våra gäster. Nu söker vi en Nattreceptionist till Scandic Bollnäs. Oavsett varför gästen kommer till oss är det få saker som är så uppskattade som ett vänligt ansikte som hälsar välkommen. Du agerar värd tillsammans med övriga teamet på hotellet och skapar en gästupplevelse i världsklass. Hos oss får du ta ett stort eget ansvar för att ta de beslut som krävs för att göra gästen nöjd och teamen utvecklar och förbättrar arbetssätt och service i takt med att omvärlden förändras. Vi är nämligen övertygade om att det är när du får utvecklas och bidra med all din kompetens och erfarenhet som vi överträffar gästens förväntningar. På köpet får vi kul på jobbet! Så ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss – och bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic! Vad är innebär rollen? Du som arbetar i receptionen är ansvarig för att våra gäster får service i världsklass. Du är spindeln i nätet som ser till att gästen alltid är i fokus. Du är den som går igenom ankomstlistan och lägger tid på detaljerna. Ser till att gästens önskemål uppfylls. Du har alltid ett leende på läpparna och en kreativ lösning i bakfickan. Du löser det mesta och är en stjärna på att vända en missnöjd gäst till en nöjd gäst. Din arbetsplats är vår lobby. För det är där du möter flest gäster. I ansvarsområdet ingår även administrativt arbete, säkerhetsarbete och arbete med försäljning. Arbetet i receptionen innebär att checka in och ut hotellets gäster, hälsa välkommen och ge gästen den information den behöver om sin vistelse. Du hanterar bokningar i systemet Opera Cloud och hanterar administrativa uppgifter runt gäster och säkerhet. Allt arbete sker med gästnöjdhet och försäljning i fokus. Hotellet har öppet dygnet runt och det är därför viktigt att du trivs med att arbeta i skift (förmiddagar, eftermiddagar och helger). Vem är du? För att passa i rollen tror vi att du har en väl utvecklad social förmåga och är kapabel att hantera att det händer många olika saker samtidigt. Det är mycket viktigt att du kan förmedla ett gott värdskap till hotellets gäster. Du har också vana och kunskap i att arbeta med dator som arbetsredskap. Eftersom arbetet till stor del består av att kommunicera med gäster är goda kunskaper i svenska och engelska en förutsättning. Talar du ytterligare ett språk är det meriterande. Allra viktigast är dock dina personliga egenskaper och din inställning. För att passa i rollen behöver du vara en lyhörd och prestigelös lagspelare som tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter och helhetsresultatet. Information om tjänsten Tjänsten är en anställning med vikariat på 85%. Chans till fast anställning eftersom vikariatet är för studier. Vi tar enbart emot ansökningar via vår hemsida. Alla ansökningar kommer att behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, varför vi ber dig att ansöka så snart som möjligt. I denna rekrytering använder vi oss av ett enklare test om service vid urvalet. Vi ser fram emot att välkomna dig till oss på Scandic! Ps. på vår hemsida kan du läsa mer om vår kultur, vad tjänsten innebär och om våra förmåner! Vi når längre när olikheter bejakas. Hos oss får du utrymme att vara dig själv och utvecklas i den riktning du vill, med trygga villkor och schyssta avtal som grund. Ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss - bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic. Delar du våra värderingar? BE A PRO BE YOU BE CARING BE BOLD
Nytorp som skola har funnits sedan 1946 och präglas av en trygg, familjär anda. Vi är ett litet glatt gäng som jobbar nära eleverna för tillgänglighet, delaktighet och måluppfyllelse. Skolan erbjuder tre gymnasieinriktningar; Naturbruk, inriktning lantbruk och naturturism samt Bygg och anläggning, inriktning anläggningsfordon. Som vi ser det har skolan förutom det generella kunskapsuppdraget, en viktig samhällsfunktion i att utbilda unga till jobb inom hållbart jordbruk och levande landsbygd eller möta ökade krav på duktiga maskinister inom entreprenad. Detta ger spännande möjligheter för dig som lärare att jobba integrerat på riktigt då vi försöker färga alla ämnen mot elevernas egna yrkesintressen. Skolan befinner sig i ständig utveckling och eftersom skolan är liten har man som medarbetare stor påverkansmöjlighet och chans att skapa nära relationer med både elever och kollegor. Känns det som en miljö du kan bidra med din unika kompetens så finns följande lärartjänster lediga med tillträde 1 augusti -25 eller enligt överenskommelse. Engelska - 40% Historia - 20% Idrott - 25% Samhällskunskap - 12% Observera att angiven sysselsättningsgrad i procent är ungefärlig då lärarens behörighet och kompetens samt gruppernas storlek påverkar omfattningen. Vi söker dig som är legitimerad lärare och har behörighet för att undervisa på gymnasiet. Kurserna kan kombineras efter sökandens kompetenser, meddela vid ansökan vilka kurser du söker. För tjänsten som skolbibliotekarie är det önskvärt med examen inom biblioteks- och informationsvetenskap, i andra hand annan relevant akademisk examen. Skolan tillämpar semestertjänster. Kollektivavtal finns. Provanställning kan komma att tillämpas. Tillträde sker från 1 augusti, eller enligt överenskommelse. Urval kan ske löpande under ansökningstiden så välkommen med din ansökan så snart som möjligt.
Älskar du att möta människor och leverera goda kundmöten. I så fall har du nu möjligheten att bli medarbetare i vårt team och delaktig i vår ostoppbara resa. En typisk dag innebär många skratt tillsammans med dina kollegor och kunder. Din fingertoppskänsla för kundservice kommer att locka fram leende på kundernas läppar då du med din expertis hjälper dem i butiken. Det är du tillsammans med dina kollegor som sköter allt från att bemanna kassan till att fylla på hyllorna. Du hjälper kunderna med returer eller att hitta rätt vara. Eftersom vi är på en resa kan du räkna med att vi även vill att din personliga resa ska påbörjas. Oavsett om du jobbar extra eller om du väljer att arbeta hos oss till pension vill vi att du ska utvecklas. Bli inte förvånad om du får möjligheten att bygga upp exponeringar av kampanj- och säsongsprodukter, ta ansvar och lära nytt. Vi vet att kundernas behov ändras snabbt – och nu har du alla möjligheter att bli en del av vårt fantastiska team och hjälpa oss att anpassa oss ännu snabbare. Vad finns i ditt CV? Du har troligen arbetat med service eller inom detaljhandeln tidigare. Du skriver och talar bra svenska (engelska är ett plus) och har god datorvana, särskilt i Microsoft Office. Om du har ett truckkort är det ett plus men inte ett krav. Vem är du? Framför allt är du en nyfiken person som trivs i att arbeta i team. Du lockas av att vara en del av ett entreprenöriellt och internationellt företag. Vi är prisfighters som älskar att göra bra affärer och att få våra kunder att känna att de får bra värde för pengarna när de handlar hos oss. Det triggar dig också. Du älskar att sälja, är serviceinriktad och trivs när du kan hjälpa kunden att hitta precis det de behöver. Du är nyfiken och vill lära dig. Att växa och få utmaningar är som ljuv musik för dig. Du är en fena på att prioritera, vilket gör att du kan hantera hektiska perioder. Du tar dig tid att lyssna på kunden för att alltid kunna levererar ett gott kundbemötande med ett leende på läpparna. Du är engagerad, positiv och älskar att Jula är ett större team- vilket gör det möjligt för dig att alltid vara dig själv. Bra att veta Placering Bollnäs. För att ansöka om rollen bör du vara minst 18 år gammal. Som Varuhusmedarbetare arbetar man dagtid, kvällar och helger. Tjänsterna är tillsvidareanställningar på deltid 12,5%, 50% och 75% med 6 månaders provanställning. För att kunna öppna varuhuset så börjar anställningen cirka 6 veckor innan varuhuset öppnar. Under de första veckorna gör du praktik i något av våra närliggande varuhus och därefter hjälper till att färdigställa varuhuset med dess alla produkter. Under dessa 6 veckor arbetar vi heltid måndag till fredag och när varuhuset öppnar blir arbetstiderna utefter varuhusets öppettider och våra olika sysselsättningsgrader. Vi söker även dig som kan tänka dig att arbeta under varuhusets uppbyggnad, det är en visstidsanställning på fem veckor och det finns chans till förlängning när varuhuset har öppnat. Skriv i din ansökan vilken av tjänsterna du söker till. I den här processen kommer du också att få spela in en video i din ansökan. Om du känner att du skulle passa för denna roll så tveka inte att söka direkt! Sista ansökningsdag för tjänsten är den 27 juli. Intervjuer för tjänsterna kommer att ske under vecka 34 och kalleserna kommer att ske via mejl så glöm ej att kolla mejlkorgen i sommar, tillträde till tjänsterna blir under hösten 2025.
Naturlära Ridgymnasium är en liten skola som erbjuder inriktningen Naturbruk – Hästhållning. Vårt mål är att alla elever ska ha möjlighet att nå både en yrkesexamen och vara förberedd för vidare studier. Vi håller till på en hästgård och befinner oss därmed mitt i verkligheten i branschen. Här erbjuder vi arbete i ett trevligt arbetslag, undervisning i små klasser och korta kommunikationsled. Vidare erbjuds du goda förutsättningar för att bedriva kvalitativ undervisning i dina ämnen. Nu söker vi dig som har lärarlegitimation och är behörig ämnet Matematik. Andra ämnen, även relevanta yrkesämnen i kombination med något ovanstående kan komma att vara aktuellt. Vi letar dig som har goda pedagogiska förmågor som du kan använda i din undervisning och som du kan använda för att skapa goda relationer med elever, vårdnadshavare och personal. Du behöver också vara öppen för att vidareutveckla din undervisning och delta i skolans utveckling. Är du intresserad och vill veta mer, kontakta [email protected] för vidare information. Urval görs löpande så hör av dig med cv och personligt brev omgående. Presentera dig, vem du är, vad kan du tillföra till vårt team och vilka ämnen som just du är intresserad av. Kom ihåg att bifoga din lärarlegitimation till ansökan. Tjänsterna tillträds i augusti 2025 eller enligt överenskommelse. Tjänsterna kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Skolan tillämpar ferietjänst. Varmt välkommen med din ansökan!
Personliga assistenter sökes till Fredrik, 24 år, i Alfta som kan börja jobba omgående och som kan jobba över sommaren. Möjlighet till fortsatt jobb i höst finns om allt funkar som det ska. Är du en glad och positiv person med nära till skratt? Är du intresserad av att göra skillnad och bidra till en härlig människas vardag? Då har vi jobbet för dig! Men det är bråttom, Fredrik blir utskriven från sjukhuset nu på torsdag 26/6 och vi vill att han ska kunna åka direkt hem. Tanken är att passen kommer ligga som dygnspass. men med tanke på den korta varseln för start så kommer vi till en början vara flexibla då vår prioritet är att Fredrik ska få komma hem. Fredrik är en 24-årig kille med ett stort hjärta och mycket humor, och han söker nu assistenter och en arbetsledare till sitt team. Sommaren 2024 vurpade Fredrik med en fyrhjuling och skadade sig så olyckligt att han nu är i behov av assistans hela sin vakna tid, samt jour på natten. Trots den tuffa situationen är Fredrik en positiv och energisk person som älskar livet och värdesätter skratt, gemenskap och glädje. Hans stora intresse är bilar och att skruva å vara i verkstaden så ett bilintresse är ett stort plus. Vi söker - Assistenter: Du som assistent kommer att vara en viktig del av Fredriks vardag, där du hjälper honom med allt från personlig omvårdnad till vardagliga sysslor. Det är viktigt att du är en positiv och skön person som gärna bidrar till en avslappnad och skön atmosfär. Du ska kunna vara både vän och assistent, och vara flexibel och empatisk när det behövs. Och du ska kunna börja jobba omgående. Vad vi söker hos dig: - Du är en social, glad och hjälpsam person med ett stort hjärta. - Du har nära till skratt och gillar att skapa en god stämning runt dig. - Du är flexibel och har lätt för att anpassa dig till olika situationer. - Du trivs med att arbeta i team och är en god lyssnare. - För arbetsledare: Du har erfarenhet av att leda och organisera team samt ett starkt engagemang för att skapa en bra arbetsmiljö. Vad vi erbjuder: - Ett meningsfullt arbete där du gör skillnad varje dag. - En härlig arbetsplats med en fantastisk person – Fredrik! Vill du vara en del av Fredriks team och bidra till hans vardag på ett positivt och inspirerande sätt? Tveka inte att skicka in din ansökan som görs via länken. Bifoga CV och skriv ett personligt brev där du berättar om dig själv och varför just du skulle passa för denna tjänst. Intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Start kommer att ske omgående, helts redan på torsdag! Vi ser fram emot att höra från dig! Vi kommer kräva att man uppvisar ett utdrag från Polisens belastningsregister för HVB-hem redan vid intervjutillfället så klicka in på länken och beställ på en gång. https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/hvb-hem/ Arbetsgivare: Kavon Care AB, ett litet familjeägt assistansbolag som strävar efter att ge alla möjlighet att leva ett fritt och självständigt liv på sina egna villkor. Vi tillämpar individuell lönesättning och självklart finns kollektivavtal.
Socialförvaltningens uppdrag är att hjälpa människor som på grund av ålder, funktionsnedsättning, sjukdom, ekonomiska eller familjeproblem behöver olika former av stöd och hjälp. Verksamheten omfattar äldreomsorg, hälso- och sjukvård, anhörigstöd, funktionsstöd och individ- och familjeomsorg. Genom vårt arbete vill vi skapa förutsättningar för delaktighet, trygghet och inflytande över sitt eget liv. Vi ser fram emot att ha med just dig på vår resa i ett arbete där du gör skillnad för andra. Välkommen till oss och välkommen med din ansökan! Beskrivning Som sjuksköterska/distriktssköterska inom hemsjukvården är du en viktig del i teamet kring våra patienter, samarbete med olika yrkesgrupper i team och med läkare på hälsocentralen. Du besöker patienten i dennes boendemiljö för att göra bedömningar och åtgärder inom hälso- sjukvård alltid med målet att stärka individens hälsa eller välbefinnande. Vi bedriver också Palliativ vård. Dina arbetsuppgifter är att utifrån eget yrkesansvar bedöma, planera, åtgärda, följa upp och dokumentera hälso- och sjukvårdsåtgärder för enskilda patienter. Vårt mål är att arbeta hälsofrämjande och förebyggande vilket sker genom verktyg som kvalitetsregister, en stor del av arbetet innebär också att samverka, leda och delegera beslutade åtgärder. Kvalifikationer Vi söker dig som är trygg och professionell i din arbetsroll då arbetet ofta innebär självständigt arbete men även mycket samverkan i olika team. Du är flexibel då arbetet snabbt kan förändras vilket kräver prioriteringar och struktur. Leg. Sjuksköterska För att få anställning krävs utdrag ur belastningsregistret. Villkor B körkort Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka din ansökan så snart som möjligt. I den här rekryteringen sköter vi själva annonseringen. Vi undanber oss vänligt men bestämt erbjudanden om annonsering. Om Bollnäs kommun Vi anställda i Bollnäs kommun arbetar med det som är viktigt på riktigt – och tillsammans skapar vi bra dagar för de cirka 27 000 Bollnäsbor som är beroende av vårt arbete. Hos oss får du stolta kollegor som med arbetsglädje utvecklar Bollnäs långsiktigt och hållbart. I vår kommun, med över 400 föreningar, ett kulturutbud över det vanliga och en närhet till landsbygd, stad och fjäll får du ett liv där det är enkelt att få vardagen att gå ihop. Välkommen till Bollnäs, hjärtat av Hälsingland!
UPPDRAG & PERIOD Vi söker just nu sjuksköterskor för bemanningsuppdrag inom kommunala verksamheter under sommar perioden Lediga uppdrag via SÄBO, Hemsjukvården , regioner alt kriminalvården, du väljer själv vilket område du önskar. Vi arbetar alltid med schyssta villkor och konkurrenskraftiga löner. KVALIFIKATIONER Dina arbetsuppgifter Sedvanliga arbetsuppgifter för sjuksköterska inom kommun. ATT JOBBA MED OSS Tillsammans skapar vi en arbetssituation där du som vårdpersonal kan arbeta med bra villkor och rätt lön. Tjänstepension - För att arbete oavsett anställningsform ska vara långsiktigt. Resor och boende - Så att du kan stödja vården där behoven är som störst utan att hindras av geografi. Arbetskläder - Det är lättare att jobba om man är bekväm. Försäkringar - Om något händer ska du känna dig trygg i att du får stöd. Utbildningar - För att du alltid ska känna dig trygg på en ny arbetsplats. Vi jobbar alltid med individuell lönesättning där din kompetens och tidigare erfarenhet samt uppdragets karaktär är vägledande. VIRALIV Målsättningen är att erbjuda mer trygghet och flexibilitet än andra vårdbemanningsföretag och såklart högre löner än dem inom regionerna. Arbete med oss innebär därför branschens bästa villkor. Vi jobbar också hårt med att vara en arbetsgivare som bryr sig och som finns tillgänglig oavsett tid på dygnet. Vill du veta mer om oss eller läsa vad andra undersköterskor, sjuksköterskor och läkare tycker om att jobba med oss så kan du läsa mer på Bemlo:https://www.bemlo.se/companies/viraliv/ ANSÖKAN Ansök direkt via länken, eller ring oss på 08-50074050
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 15 jobb