Vill du jobba på Sveriges största bemanningsföretag inom Hotell och Restaurang? Då kan det vara dig som vi söker! Om jobbet: Nu söker RestaurangAssistans duktig och erfaren personal inom hotellstäd till ett hotell utanför Södertälje. Det finns även möjlighet att få arbeta på fler olika hotell runt om i Stockholm vilket ger dig goda möjligheter till att utvecklas och få nya erfarenheter. Arbetet är förlagt dagtid, varierat vardagar och helger. Vi erbjuder lön enligt kollektivavtal. Vem är du? du har minst ett års tidigare erfarenhet av hotellstäd i Sverige du är positiv, driftig, lojal och inte rädd för hårt jobb du kan kommunicera på svenska eller engelska du har körkort och tillgång till egen bil (ett krav eftersom det inte går att ta sig till hotellet med hjälp av kollektivtrafiken) Varför ska du jobba på RestaurangAssistans? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser? Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen! Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar! Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning. Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien. Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.
Är du vår nya stjärna Vi söker nu en personlig assistent till en snart 60 årig aktiv, självständig och positiv kvinna med muskelsjukdom. Hon bor i Hölö, jobbet utgår därifrån eller där hon befinner sig. Just nu jobbar hon hemifrån 3 dgr/ v, resten på kontoret i Södertälje. Nu när hennes ena stjärna ska flytta till annan ort, söker vi en ny stjärna till hennes team. Vi söker dig som vill bli en del av hennes vardag – och som assisterar henne i att leva ett rikt och självständigt liv. Om rollen Som hennes personliga assistent kompenserar du hennes svaga muskler - tänka, besluta och initiera gör hon själv, gillar dock om du kommer med egna idéer. Hon lever ett aktivt liv. Jobbar, tränar både i bassäng och det egna gymmet, trädgårdspysslar, kör Mustang 65a och hittar på en massa annat roligt. Ser du detta som vård och omsorg, så är hon inte rätt person för dig att arbeta hos. Hon behöver hjälp i sin vardag, tex städ, tvätt, laga mat, fixa i trädgården, plocka fram/ ta undan grejer, dvs pyssel hemma. Manuella förflyttningar förekommer varje dag. Hon använder en manuell rullstol överallt, hela tiden. Behöver putthjälp utomhus. Vem är du - KVINNA (!!) - Mycket god fysik (inga rygg-, nack-, knäbesvär osv). Viktigt då manuella förflyttningar ingår. - God svenska. - Kunna arbeta såväl heldag 06:30-21:00 som helg 09:00-17:00. - Kunna följa med på resor både i Sverige och utomlands om det blir aktuellt. - Har körkort och vana av bilkörning. Du måste uppfylla SAMTLIGA ovanstående kriterier. Om du inte gör det, så är du tyvärr inte aktuell för anställningen. Du behöver vara trygg i dig själv, kunna anpassa dig till olika situationer och trivas med högt likväl som lågt tempo. Viktigt är att du är lyhörd, serviceminded, lojal, flexibel och har hög känsla för integritet. Du behöver vara ordningsam och ha lätt för att ta instruktioner. Vi lägger stor vikt vid personligheten och ingen tidigare erfarenhet krävs, du får nödvändig intro på plats. Vad du kan förvänta dig av jobbet Hos vår kund får du en meningsfull arbetsplats där ni tillsammans skapar en trivsam och trygg miljö. Här får du möjligheten att göra stor skillnad i en annan människas vardag. Vill du vara en del av hennes liv och skapa en glädjefylld och trygg tillvaro? Då ser vi fram emot att höra från dig! Tjänstgöringsgrad: Tjänsten är ca 85%- tjänst, med möjlighet till extra timmar. 4-veckors schema där man jobbar 8 längre pass, 4 kortare inkl. 1 helg och är ledig resten. Lön: Timlönen är fast enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse, löper så länge assistansuppdraget varar. Märk din ansökan med "Hölö" Vilka är vi? Omsorg Assistans är ett assistansbolag med huvudkontor i Eskilstuna men kunderna finns över hela Sverige. Målsättningen är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans. Vår värdegrund är engagemang, lyhördhet och tillgänglighet. Att vara anställd hos oss innebär en trygghet genom kollektivavtal, marknadsmässig lön, pension, försäkringsskydd och friskvårdsbidrag. På Omsorg Assistans har vi som policy att begära utdrag ur belastningsregistret från Polisen på alla personer som arbetar hos våra kunder vid eventuell anställning. Vänligen kontakta oss för mer information.
Alma Assistans är det engagerade företaget som i samarbete med kunden skapar den personliga assistansen. Vi jobbar nära kunden och vet att goda relationer är nyckeln till en väl fungerande assistans. Vi är verksamma i hela Sverige med huvudkontor i Uppsala och lokala kontor i Gävle, Stockholm, Göteborg, Helsingborg, Jönköping och Växjö. Vi söker nu en engagerad kvinnlig personlig assistent med ett brinnande intresse för musik, som gärna sätter sig vid pianot när dagens aktiviteter och sysslor är genomförda. Du ska stödja en individ med behov av personlig omvårdnad och vardagligt stöd i sitt hem, allt från personlig hygien, handling, städning, matlagning m.m. Viktigt här att du visar engagemang och inspirerar kunden i sitt dagliga liv. Rollen innebär ett ansvarsfullt arbete där du dagligen bidrar till att skapa förutsättningar för ett så självständigt och aktivt liv som möjligt. Ett stort plus är om du är trädgårdsintresserad, då det finns en härlig trädgård, som under sommaren är fylld av blommor och odling. Arbetsuppgifter: Som personlig assistent kommer dina arbetsuppgifter att inkludera stöd i personlig omvårdnad, hjälp med vardagliga sysslor i hemmet samt följe vid aktiviteter och läkarbesök. Eftersom brukaren har afasi är god kommunikation centralt för att kunna anpassa arbetet efter individens behov. Du kommer komma in i ett väl ombonat hem, med en klar struktur och schema för dagens planer. I rollen arbetar du till stor del självständigt, men har givetvis stöd från både chefer och kollegor. Arbetstiderna varierar med dagpass (07:00-15:00), kvällspass (14:30-20:00) Längre pass kan förekomma under helger. En fast schemarad kan erbjudas för rätt person. Din profil: Vi söker dig som har erfarenhet från vård och omsorg. Personlig lämplighet är av stor vikt, och vi söker en flexibel och lyhörd person som kan arbeta självständigt samtidigt som du är en del av ett team. Goda kunskaper i svenska, både tal och skrift, är nödvändiga för att kunna kommunicera och dokumentera korrekt. Vi erbjuder ett arbete i en engagerad arbetsgrupp med ett respektfullt och positivt arbetssätt där vi alltid strävar efter att utvecklas. Vi vill skapa bästa möjliga förutsättningar för våra brukare och erbjuder en arbetsmiljö där öppenhet, respekt och stolthet genomsyrar allt vi gör. Anställningen föregås av ett registerutdrag från polisen. Om du har frågor är du välkommen att höra av dig, annars ser vi fram emot din ansökan. Intro kan starta snabbt för rätt person. Tjänsten är belägen i Södertälje och är lättillgänglig med kollektivtrafik. Välkommen med din ansökan!
Alma Assistans är det engagerade företaget som i samarbete med kunden skapar den personliga assistansen. Vi jobbar nära kunden och vet att goda relationer är nyckeln till en väl fungerande assistans. Vi är verksamma i hela Sverige med huvudkontor i Uppsala och lokala kontor i Gävle, Stockholm, Göteborg, Helsingborg, Jönköping och Växjö. Vi söker nu en engagerad kvinnlig personlig assistent med ett brinnande intresse för musik, som gärna sätter sig vid pianot när dagens aktiviteter och sysslor är genomförda. Du ska stödja en individ med behov av personlig omvårdnad och vardagligt stöd i sitt hem, allt från personlig hygien, handling, städning, matlagning m.m. Viktigt här att du visar engagemang och inspirerar kunden i sitt dagliga liv. Rollen innebär ett ansvarsfullt arbete där du dagligen bidrar till att skapa förutsättningar för ett så självständigt och aktivt liv som möjligt. Ett stort plus är om du är trädgårdsintresserad, då det finns en härlig trädgård, som under sommaren är fylld av blommor och odling. Arbetsuppgifter: Som personlig assistent kommer dina arbetsuppgifter att inkludera stöd i personlig omvårdnad, hjälp med vardagliga sysslor i hemmet samt följe vid aktiviteter och läkarbesök. Eftersom brukaren har afasi är god kommunikation centralt för att kunna anpassa arbetet efter individens behov. Du kommer komma in i ett väl ombonat hem, med en klar struktur och schema för dagens planer. I rollen arbetar du till stor del självständigt, men har givetvis stöd från både chefer och kollegor. Arbetstiderna varierar med dagpass (07:00-15:00), kvällspass (14:30-20:00) Längre pass kan förekomma under helger. En fast schemarad kan erbjudas för rätt person. Din profil: Vi söker dig som har erfarenhet från vård och omsorg. Personlig lämplighet är av stor vikt, och vi söker en flexibel och lyhörd person som kan arbeta självständigt samtidigt som du är en del av ett team. Goda kunskaper i svenska, både tal och skrift, är nödvändiga för att kunna kommunicera och dokumentera korrekt. Vi erbjuder ett arbete i en engagerad arbetsgrupp med ett respektfullt och positivt arbetssätt där vi alltid strävar efter att utvecklas. Vi vill skapa bästa möjliga förutsättningar för våra brukare och erbjuder en arbetsmiljö där öppenhet, respekt och stolthet genomsyrar allt vi gör. Anställningen föregås av ett registerutdrag från polisen. Om du har frågor är du välkommen att höra av dig, annars ser vi fram emot din ansökan. Intro kan starta snabbt för rätt person. Tjänsten är belägen i Södertälje och är lättillgänglig med kollektivtrafik. Välkommen med din ansökan!
Alma Assistans är det engagerade företaget som i samarbete med kunden skapar den personliga assistansen. Vi jobbar nära kunden och vet att goda relationer är nyckeln till en väl fungerande assistans. Vi är verksamma i hela Sverige med huvudkontor i Uppsala och lokala kontor i Gävle, Stockholm, Göteborg, Helsingborg, Jönköping och Växjö. Vi söker nu en personlig assistent för att stödja en individ med behov av personlig omvårdnad och vardagligt stöd i sitt hem. Rollen innebär ett ansvarsfullt arbete där du dagligen bidrar till att skapa förutsättningar för ett så självständigt och aktivt liv som möjligt. Arbetsuppgifter: Som personlig assistent kommer dina arbetsuppgifter att inkludera stöd i personlig omvårdnad, hjälp med vardagliga sysslor i hemmet samt följe vid aktiviteter och läkarbesök. Eftersom brukaren har afasi är god kommunikation centralt för att kunna anpassa arbetet efter individens behov. I rollen arbetar du till stor del självständigt, men har givetvis stöd från både chefer och kollegor. Arbetstiderna varierar med dagpass (07:00-15:00), kvällspass (14:30-20:00) samt nattpass (20:00-08:00, vaken natt). Längre pass kan förekomma under helger. En fast schemarad kan erbjudas för rätt person. Din profil: Vi söker dig som har erfarenhet från vård och omsorg, gärna med utbildning inom omvårdnad eller undersköterska. Personlig lämplighet är av stor vikt, och vi söker en flexibel och lyhörd person som kan arbeta självständigt samtidigt som du är en del av ett team. Goda kunskaper i svenska, både tal och skrift, är nödvändiga för att kunna kommunicera och dokumentera korrekt. Vi erbjuder ett arbete i en engagerad arbetsgrupp med ett respektfullt och positivt arbetssätt där vi alltid strävar efter att utvecklas. Vi vill skapa bästa möjliga förutsättningar för våra brukare och erbjuder en arbetsmiljö där öppenhet, respekt och stolthet genomsyrar allt vi gör. Anställningen föregås av ett registerutdrag från polisen. Om du har frågor är du välkommen att höra av dig, annars ser vi fram emot din ansökan. Intro kan starta snabbt för rätt person. Tjänsten är belägen i Södertälje och är lättillgänglig med kollektivtrafik. Välkommen med din ansökan!
Vill du jobba på Sveriges största bemanningsföretag inom Hotell och Restaurang? Då kan det vara dig som vi söker! Om jobbet: Nu söker RestaurangAssistans duktig och erfaren personal inom hotellstäd till ett hotell utanför Södertälje. Det finns även möjlighet att få arbeta på fler olika hotell runt om i Stockholm vilket ger dig goda möjligheter till att utvecklas och få nya erfarenheter. Arbetet är förlagt dagtid, varierat vardagar och helger. Vi erbjuder lön enligt kollektivavtal. Vem är du? du har minst ett års tidigare erfarenhet av hotellstäd i Sverige du är positiv, driftig, lojal och inte rädd för hårt jobb du kan kommunicera på svenska eller engelska du har körkort och tillgång till egen bil (ett krav eftersom det inte går att ta sig till hotellet med hjälp av kollektivtrafiken) Varför ska du jobba på RestaurangAssistans? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser? Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen! Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar! Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning. Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien. Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.
Vill du jobba på Sveriges största bemanningsföretag inom Hotell och Restaurang? Då kan det vara dig som vi söker! Om jobbet: Nu söker RestaurangAssistans duktig och erfaren personal inom hotellstäd till ett hotell utanför Södertälje. Det finns även möjlighet att få arbeta på fler olika hotell runt om i Stockholm vilket ger dig goda möjligheter till att utvecklas och få nya erfarenheter. Arbetet är förlagt dagtid, varierat vardagar och helger. Vi erbjuder lön enligt kollektivavtal. Vem är du? du har minst ett års tidigare erfarenhet av hotellstäd i Sverige du är positiv, driftig, lojal och inte rädd för hårt jobb du kan kommunicera på svenska eller engelska du har körkort och tillgång till egen bil (ett krav eftersom det inte går att ta sig till hotellet med hjälp av kollektivtrafiken) Varför ska du jobba på RestaurangAssistans? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser? Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen! Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar! Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning. Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien. Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.
Våra assistansanvändare runt om i Södertälje söker nu efter årets sommarvikarier! Att arbeta som personlig assistent kräver personlig mognad, lyhördhet och respekt för en annan människas sätt att leva sitt liv. Du kommer jobba i olika miljöer; i personens hem och arbetsplats, på resa, på stranden eller kanske på lantstället. Assistansanvändarna i JAG har olika önskemål kring sina assistenter så vi ställer inga specifika krav på utbildning eller erfarenhet utan vi vill veta vem just DU är och vad du tror att du kan bidra med. I din ansökan får du därför möjlighet att berätta om dig själv och svara på olika frågor för att kunna matcha dig med rätt uppdrag. Vi ser fram emot din ansökan! Fyll i formuläret och skicka in redan idag! Om rekryteringsprocessen: Din ansökan blir synlig för våra assistansanvändare och deras personliga arbetsledare. Blir du utvald kontaktar arbetsledaren dig för en intervju. Innan du börjar arbeta får du en betald introduktion så du kan känna dig trygg i ditt uppdrag. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om du blir erbjuden en tjänst hos en minderårig Uppdragsgivare behöver du även visa ett utdrag ur polisens belastningsregister. Det ansöker du själv om här: Polismyndigheten (polisen.se) Det är viktigt att du väljer belastningsregistret som är för ”Arbete med barn med funktionsnedsättning”. Om JAG som arbetsgivare: JAG Personlig assistans var med och drev fram assistansreformen genom en pilotverksamhet som startade redan 1992 och har idag över 4 000 anställda personliga assistenter. Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen till oss du också!
Vill du jobba på Sveriges största bemanningsföretag inom Hotell och Restaurang? Då kan det vara dig som vi söker! Om jobbet: Nu söker RestaurangAssistans duktig och erfaren personal inom hotellstäd till ett hotell utanför Södertälje. Det finns även möjlighet att få arbeta på fler olika hotell runt om i Stockholm vilket ger dig goda möjligheter till att utvecklas och få nya erfarenheter. Arbetet är förlagt dagtid, varierat vardagar och helger. Vi erbjuder lön enligt kollektivavtal. Vem är du? du har minst ett års tidigare erfarenhet av hotellstäd i Sverige du är positiv, driftig, lojal och inte rädd för hårt jobb du kan kommunicera på svenska eller engelska du har körkort och tillgång till egen bil (ett krav eftersom det inte går att ta sig till hotellet med hjälp av kollektivtrafiken) Varför ska du jobba på RestaurangAssistans? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser? Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen! Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar! Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning. Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien. Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.
Om Unika Nysättravägen Nysättravägens gruppbostad i Södertälje. Gruppbostaden ligger i ett område med närhet till natur. På gruppbostaden bor personer med Prader willi syndrom & autism. Det finns en stark teamkänsla och mycket positivitet i verksamheten. Vi ser möjligheter i stället för hinder! Om rollen som Stödassistent Som stödassistent kommer du att arbeta med att ge individuellt anpassat stöd till personer med funktionsvariationer, med målet att främja deras självständighet och välbefinnande i vardagen. Du kommer att stödja brukarna i deras dagliga rutiner och aktiviteter, utifrån deras behov och förmågor, och alltid ha deras personliga genomförandeplan som utgångspunkt. Vi arbetar med ett salutogent och pedagogiskt förhållningssätt, där vi utgår från varje individs unika styrkor och resurser. Målet är att brukarna ska uppnå så stor självständighet som möjligt och kunna leva ett meningsfullt liv med hög livskvalitet. Som stödassistent arbetar du utifrån tydliggörande pedagogik och lågaffektivt bemötande för att skapa trygghet och förutsägbarhet i brukarnas vardag. Samtidigt har vi ett starkt fokus på att arbeta professionellt och effektivt inom verksamhetens resurser och budget. Kvalifikationer Mycket god förmåga i svenska i tal såväl som skrift. God datorvana, erfarenhet av dokumentation. Erfarenhet av arbete inom vård och omsorg Gymnasial utbildning som tex barn-och fritidsprogram, vård-och omsorgsprogram, eller eftergymnasial utbildning tex stödpedagog, socialpedagog eller högskoleutbildning inom relevant område. Meriterande om du därtill har Erfarenhet av psykiatri, AKK och lågaffektivt bemötande. Arbetat med komplexa stödbehov. Anställningsvillkor Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6-månaders provanställning. Tjänstgöringsgrad: 52% Arbetstid: Rullande schema nattetid. Tillträde: Enligt överenskommelse, vi ser positivt på om du kan tillträda inom kort. Kollektivavtal: Vi är kollektivavtalsbundna till Vårdföretagarna/Kommunal, Bransch E. Om rekryteringsprocessenUrval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Glöm inte att specificera hur din bakgrund och erfarenheter matchar de kvalifikationer vi söker för denna roll. Vi ser fram emot din ansökan och möjligheten att välkomna dig till vårt team på Unika! I samband med eventuell anställning behöver belastningsregister uppvisas. Om du kallas till intervju måste du även kunna styrka din rätt att arbeta i Sverige genom att uppvisa medborgarskap inom EU/EES eller giltigt arbetstillstånd. Om Unika Unika är en del av Attendo, ett av Nordens största omsorgsföretag, som funnits sedan 1985. Hos oss finns många erfarna kollegor du kan lära dig av, och tack vare vår storlek som arbetsgivare kan vi erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder friskvård och andra förmåner, samt interna utbildningsmöjligheter och kollektivavtal. Tillsammans har vi stora möjligheter att vidareutveckla en omsorg för en meningsfull vardag.
Välj ett jobb för att visa detaljer