Lediga deltidsjobb i Sollentuna
Det finns totalt 82 lediga deltidsjobb att söka i Sollentuna
Vill du vara en del av ett framgångsrikt team och samtidigt ha friheten att balansera arbete med andra engagemang? Som Mötesbokare på deltid hos Impressive Relations har du möjligheten att forma din egna framgång och samtidigt skapa positiva förändringar. Varför jobba med mötesbokning på deltid hos oss? - Flexibilitet: Vi förstår att livet består av mer än bara arbete. Med deltidstjänst som Mötesbokare har du flexibiliteten att skapa framgång inom karriär samtidigt som det passar ditt schema och livsstil. - Utbildning och utveckling: Vi investerar i din framtid. Som en del av vårt team erbjuder vi kontinuerlig utbildning inom försäljning, mötesbokning och aktuella projekt för att ständigt utveckla dina färdigheter och öppna dörrar till nya möjligheter. - Attraktiv arbetsplats: Vår moderna arbetsmiljö i Vasastan skapar en inspirerande plats där du kan trivas och växa. Vi är inte bara kollegor; vi är ett team som stöttar varandra mot gemensamma mål. - Konkurrenskraftig ersättning: Förutom en fast lön erbjuder vi en attraktiv provisionsmodell. Din insats och prestation belönas på ett sätt som speglar din framgång. - Gemenskap och kultur: Hos Impressive Relations tror vi på att skapa en arbetsplats fylld av likasinnade individer. Vår kultur, inspirerad av idrottsvärlden, fokuserar på teamwork och att nå nya höjder tillsammans. Som Mötesbokare på Impressive Relations kommer du att spela en nyckelroll i att etablera kontakt med potentiella kunder för våra samarbetspartners. Din huvudsakliga uppgift är att proaktivt nå ut till företag och privatpersoner via telefon för att presentera och marknadsföra våra tjänster inom områden som bla. solceller. Vi söker dig som: - Vill arbeta deltid, mån - tors kl. 16-20. Möjlighet för flexibilitet. - Är utåtriktad och besitter en hög social kompetens. - Är driven och självgående. - Är nyfiken och positiv. - Kan kommunicera flytande på svenska, både i tal och skrift. Vi erbjuder dig: - Utbildningar inom försäljning, mötesbokning och aktuella projekt. - En fast lön samt en attraktiv provisionsmodell. - Arbete från ett nytt och modernt kontor beläget i Vasastan. - En dynamisk arbetsplats med drivna och engagerade kollegor. - Möjlighet till heltidstjänst. Vi ser fram emot din ansökan! Nadja Felin, Rekryterare 076 722 59 70 | [email protected]
I rollen som butiksmedarbetare ingår butiksarbete, försäljning och kundservice i världsklass. I arbetsuppgifterna ingår uppackning, exponering, påfyllning av produkter, öppning och stängning av butiken samt att se till att våra kunder har den bästa möjliga upplevelsen i våra butiker. I samråd med butikschef blir du tilldelad avdelningsansvar. På så sätt äger du driften av din egen avdelning och ansvarar för att den presterar på bästa möjliga sätt – varje dag. Det innefattar bland annat att beställa upp produkter så att avdelningen alltid är välfylld och inbjudande. I kassan tar du hand om våra kunder som uppskattar en snabb hantering och ett trevligt bemötande. Det är till fördel om du har kassavana och tidigare erfarenhet av försäljning och service. Övrig information Tillträde: Enligt Överenskommelse Anställningsgrad: Deltid Plats: Dollarstore Bagarbyvägen 61, Sollentuna Lön: Timlön enligt kollektivavtal Intervjuer sker löpande. Det innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningsperioden har löpt ut. Välkommen med din ansökan. Dollarstore befinner sig i en högexpansiv fas med spännande framtidsutsikter. Vi erbjuder stora utvecklingsmöjligheter för dig som gillar tempo och utmaningar. På Dollarstore är vi en familj. Sammanhållningen och teamkänslan är ryggraden i företaget. Vi tycker om att ge våra medarbetare ansvar och uppmuntrar dem till att fatta beslut och hitta egna lösningar i det dagliga butiksarbetet. Vi tycker att det är viktigt att ha kul på jobbet och trots ett stundtals högt tempo finns det alltid tid för skratt. Dollarstore erbjuder varierande arbetsuppgifter och ett utvecklande klimat för dig som gillar att hitta lösningar och är snabb i fötterna. Hos oss har du en möjlighet att göra skillnad på riktigt – att skapa en bättre vardag för våra kunder. DollarStores DNA - Vi är närvarande mot kunder och kollegor och tror på att alla människor har rätt till glädje, gemenskap och fantastiska priser - Vi har de mest upplevelsefyllda butikerna och produkter som hela tiden överraskar. - Vi är alltid ärliga och vi är på riktigt. No monkey business – helt enkelt. - Vi har de lägsta priserna och skapar mest värde till våra konsumenter. Detta görs genom att vi alltid har kostnaderna i fokus.
Karriärmöjlighet som Säljare - Ta ledningen i din framtid! Nu söker vi en engagerad Säljare för att expandera vårt team och driva företagets tillväxt ännu längre. Anställningsform: Timanställd Plats: Huvudkontoret i Sollentuna Omfattning: 75–100% Arbetsuppgifter: Som Säljare kommer du att spela en nyckelroll i vårt team genom att: * Ansvara för att hantera befintliga kunder och bygga starka relationer. * Leda och driva projekt från början till slut, säkerställa att de levereras i tid. * Följa upp med kunder för att säkerställa deras tillfredsställelse och behov. * Samarbeta med vårt team för att identifiera nya marknadsmöjligheter och utveckla säljstrategier. * Rapportera status till verksamhetsansvarig Kvalifikationer: Vi söker en självgående, målinriktad och motiverad individ med: * Tidigare erfarenhet inom är meriterad. * Stark förmåga att kommunicera och bygga relationer. * Drivkraften att uppnå och överträffa försäljningsmål. * Förmåga att organisera och prioritera arbetsuppgifter effektivt. * En positiv attityd och viljan att ta på sig utmaningar. Vi erbjuder: En spännande och givande karriärmöjlighet. Timlön med bonus möjligheter. En vänlig och stöttande arbetsmiljö. Möjlighet att påverka och bidra till företagets framgång. Om du är redo att ta nästa steg i din karriär och tror att du har vad som krävs för att bli en del av vårt framgångsrika team, ser vi fram emot att höra från dig. Ansök idag och låt oss tillsammans bygga en spännande framtid!
Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom personlig assistans, individ- och familjeomsorg, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS, Lagen om stöd och service för vissa funktionshindrade. Humana har 16 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Danmark och Finland som utför omsorgstjänster till över 9 000 människor. Humana söker personlig assistent till en 14-årig flicka i Sollentuna som har omfattande tillsyns- och omvårdnadsbehov. Flickans huvuddiagnos är Retts syndrom som bland annat innefattar autism och epilepsi. Arbetet innebär främst att du gör olika aktiviteter med flickan efter skolan och under helger. Vi ser helst att du som söker tjänsten har erfarenhet och/eller utbildning för att arbeta med barn med neuropsykiatriska funktionsnedsättningar. Har du körkort är detta meriterande men inget krav. Tiderna är: Vardagar 14:30-18:00 samt varannan helg 07:00-17:00 eller 17:00-21:00. Vi önskar att du är flexibel med dagar, kan hoppa in med kort varsel på extra pass samt jobba kvällar och helger ibland. Ändrade tider och längre pass kan förekomma, samt mer jobb på lovdagar. Vi söker dig som är inkännande, social och positiv. Du kommer arbeta sida vid sida med flickan i hennes vardag och följa med henne på allt som en 14-åring vill göra. Hon gillar kläder, att fixa naglarna, vara social med människor och att vara aktiv, promenera, lyssna på musik. Vi ser gärna att du är kreativ och strategisk i ditt arbete samt använder barnasinnet för att finna positiva lösningar. Det är viktigt att det svenska språket fungerar utan problem då språket är en stor del i flickans utveckling och intresse. Glöm inte att ansöka om utdrag av belastningsregister redan vid ansökan då processen kan ta tid. https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/
MAX är Sveriges äldsta burgarkedja och vi använder oss endast av lokalt kött, kyckling och bacon. Vi har också branschens bredaste utbud av gröna burgare. År 2008 blev vi världens första restaurangkedja att klimatmärka menyn och klimatkompensera alla utsläpp. Vem är du? Vill du ha roligt på jobbet? Är du sugen på en karriär inom snabbmatsbranschen eller ett extra jobb vid sidan av studierna? Oavsett vilket mål du har för framtiden så tror vi att du kommer att trivas hos oss! Du är en riktig lagspelare och tycker om att jobba i team. Du ser dig själv som serviceinriktad och gillar ett högt arbetstempo. Du är noggrann men samtidigt effektiv och tummar aldrig på kvalitet. Att arbeta i team är något du trivs bra med, och du delar våra värderingar mod, passion och gemenskap. MAX utgångspunkt är alla människors lika värde. För oss betyder det lika möjligheter, rättigheter och skyldigheter oavsett vem du är. Det är dina egna ambitioner och resultat som avgör hur långt du kan gå. Vi hjälper dig på vägen med en tydlig plan, interna utbildningar och goda utvecklingsmöjligheter på Sveriges godaste burgarkedja. En dag på MAX Som restaurangbiträde är dina arbetsuppgifter varierande. Du serverar våra gäster och ser till så att det är fint och rent ute i restaurangen, jobbar i köket där du bland annat tillreder burgare, smoothies och friterar pommes. Du ansvarar för kassan där du tar emot beställningar och ser till så att gästerna får rätt varor, allt detta tillsammans med dina kollegor. Arbetet innebär varierande arbetstider på dagar, kvällar, nätter och helger. Under handledning av restaurangchefen eller en erfaren kollega lär du dig jobbet steg för steg på de olika stationerna samt genom våra digitala utbildningar. Nästan alla våra chefer har börjat i den här rollen! Vad erbjuder vi? Vi erbjuder dig ett fartfyllt jobb i ett sammansvetsat team med väldigt goda möjligheter att växa och utvecklas. Vi erbjuder en rad olika internutbildningar för dig som är intresserad av att växa tillsammans med oss. Lön och villkor enligt kollektivavtal samt friskvårdsbidrag. Hur går processen till? Efter att du har skickat in din ansökan kommer du att få ett test skickat till din mail, detta är ett Servicetest och går ut på att du svarar hur du hade agerat i en situation som kan uppstå i det dagliga arbetet på MAX. Genom testet får du som kandidat ett smakprov på hur det är att arbeta på MAX. Testet tar max 15 minuter. Efter att du har gjort testet går vi igenom din ansökan och återkopplar till dig så snart vi kan. Går du vidare i processen får du en inbjudan till intervju, går du inte vidare återkopplar vi till dig via Mail. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Varmt välkommen med din ansökan! Vill du läsa om hur vi hanterar dina personuppgifter? Gå in på www.max.se/dataskydd
Vittraskolorna, ett av Sveriges ledande friskoleföretag med 25 för- och grundskolor runt om i landet. Tillsammans ansvarar vi för cirka 9000 barn och elever och har cirka 1200 medarbetare. Vi startade vår första skola 1993 och ingår sedan 2008 i AcadeMedia, Nordens största utbildningsföretag. Vittra är en samhällsengagerad för- och grundskola där barn och elever lär sig om sig själva och världen. Hos oss formas medvetna barn och elever som får rätt verktyg och kunskap för att skapa ett bättre och mer hållbart samhälle. Det gör vi med vår unika pedagogiska riktning som baseras på tre delar: medvetet lärande, modig kultur och tydlig struktur. Om Vittra Hos oss på Vittra möts du av en verksamhet med starkt engagemang, hög kvalitet och massor av glädje. Du arbetar i en stimulerande och trygg miljö i nära pedagogiska relationer mellan vuxna och barn. Vi har höga förväntningar på oss själva och vårt gemensamma arbete som grundar sig på kollegialt lärande och elevens individuella behov. Tillsammans bygger vi en trygg och utmanande miljö där alla ska få utvecklas utifrån sina egna förutsättningar, elever som vuxna. Vittra Rösjötorp International är en förskola och grundskola upp till årskurs 6 som ligger i det vackra Rösjö naturreservatet i Sollentuna. Vi har en tvåspråkig inriktning, svenska och engelska, som ger barn och elever chansen att lära sig det engelska språket, utöver den svenska läroplanen redan från tidig ålder. Vi arbetar nära naturen, våra pedagoger är närvarande och lär känna alla barn vilket gör att eleverna känner sig trygga och sedda. Skolan har i 2021 blivit utvald till en av 100 exemplariska skolor i världen. Vi är också mycket stolta att kunna dela att vi har varit en av fem mest hållbara skolor i Sverige för år 2021. Vi tror att höga förväntningar på barn och elever samt goda ledaregenskaper är viktiga faktorer för lärande. Våra pedagoger är engagerade och jobbar med att skapa sammanhang i lärandet, med tydlig koppling till förskolans styrdokument. Detta tror vi skapar lust att lära. Vi vill arbeta för att var och en ska nå sin fulla potential. Alla tar till sig kunskap på olika sätt och det är vår uppgift att hjälpa barnen att hitta sin väg till lärande och utveckling. Ditt uppdrag och din profil Vi erbjuder nu en tjänst som elevassistent i vår skola. Tjänsten innebär att du i nära samarbete i arbetslaget skapar goda förutsättningar för barnens välmående och lärande. Vi tror att du trivs på en arbetsplats som präglas av god sammanhållning och en fin arbetsmiljö där relationer, samarbete och engagemang genomsyrar vår verksamhet. Vi söker dig som är omsorgsfull, engagerad och har en tilltro till eleven. Vi ser också att du är stresstålig, lyhörd och bra på att samarbeta med andra. Du finns tillgänglig oavsett elevs dagsform. Du ger stöd både i den pedagogiska verksamheten och i de dagliga rutinerna. Känner du att du snabbt kan hitta kreativa och alternativa lösningar.Du tillämpar ett lågaffektivt bemötande, men är samtidigt en tydlig gränssättare. Du har tidigare arbetslivserfarenhet från att ha arbetat som elevassistent eller resurs till elever med ADHD/NPF. Du har en barnskötarutbildning, elevassistent eller annan likvärdig utbildning. Vi erbjuder Vittra Rösjötorp är en verksamhet som präglas av en stark gemenskap och en vilja att stödja varandra i vårt uppdrag. Vi arbetar tillsammans i arbetslag. Vi vill att barnen skall känna sig delaktiga i sitt lärande och få möjlighet att påverka vad de skall arbeta med. Du kommer att ha ett tätt samarbete med elevhälsan där kontinuerlig kompetensutveckling och handledning erbjuds. Vi erbjuder dig en arbetsplats där du blir del av en engagerad och kompetent personalgrupp. För oss är det viktigt att våra medarbetare får växa och utvecklas utifrån sina förutsättningar. Som en skola inom AcadeMedia erbjuder vi våra medarbetare kontinuerlig kompetensutveckling genom AcadeMedia samt intern och extern professionsutveckling. Hos oss får du självklart kollektivavtalade förmåner och försäkringar men även friskvårdsbidrag, pensionsrådgivning och möjlighet till fördelaktiga köp genom netto- och bruttolöneväxling. Som lärare hos oss blir du en del av ett nätverk av många förskolor med ett tydligt och gemensamt arbetssätt. Det ger möjlighet att påverka både skolans och din egen utveckling. Om anställningen Tjänsten är 50%, tillträde 8/1-2024 eller enligt överenskommelse. Du är varmt välkommen med din ansökan via vårt rekryteringssystem, länken hittar du här på sidan. Sista ansökningsdag är 2023-12-22. Intervjuer sker löpande och tillsättning kan komma att ske före sista ansökningsdag. Utdrag ur polisens belastningsregister är obligatoriskt för att kunna skriva på anställningsavtal. Vid frågor kring tjänsten, kontakta gärna rektor Lea Colner, [email protected]
. Hej! Jag heter Hugo, är 17 år och bor i Sollentuna (gångavstånd från Helenelunds tågstation). Jag behöver en assistent som vill hänga med mig ca 2-3 eftermiddagar/veckan med viss flexibilitet, jämna veckor. Jag har två bröder, som också är tonåringar (en tvillingbrorsa och en storebror) och vi brukar spela Fifa, kolla hockey/fotboll eller annan rolig sport, både live och på tv! Jag gillar att hitta på saker utanför hemmet också, som att gå på bio, restaurang, spela bowling eller gå på museum. Jag söker dig som är kille och kan vara en i gänget hemma hos oss. Du är självklart personlig assistent i första hand, men i andra hand vill jag verkligen att du känner dig som hemma hos oss är bekväm även i kompisrollen. Din personlighet är det viktigaste, men det är en fördel om du känner igen dig i följande; * Du är duktig på att ta initiativ och dra igång mig om jag "slöar till" för mycket. * Du är fysiskt ganska stark och frisk då jag behöver hjälp vid en del förflyttningar och vid toalettbesök bl.a. Jag använder mig av rullstol. * Du är inte pälsallergiker och du tycker om hundar! (Vi har en pigg liten vovve som är supersnäll). * Du är påhittig och vill komma på och genomföra roliga idéer tillsammans med mig * Jag tror att det är en fördel om du t.ex. pluggar i kombination med detta extrajobb. Jag ser fram emot mycket roligt häng, varmt välkommen med dig ansökan! Tjänsten: Deltid Arbetstid: kl 16-20, 2-3 dagar/veckan (enstaka helgpass enligt överenskommelse) Tillträde: 1 jan OBS! Introduktion sker under december månad). Övrigt: God Assistans månar om alla sina personliga assistenter, har självklart kollektivavtal och erbjuder fortlöpande utbildning och friskvårdsbidrag på upp till 4000:-/år. LÖN På God Assistans får du som assistent en fast grundlön per timme + semesterersättning samt eventuell OB-ersättning. Kollektivavtal finns. NÄR KAN DU BÖRJA? Tillträde efter överenskommelse så fort som möjligt, så sök omgående! Urval och intervjuer sker löpande. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår kundansvarige Camilla, [email protected]. UTDRAG UR BELASTNINGSREGISTRET Enligt lagen om registerkontroll och God Assistans policy ska den som arbetar med minderåriga uppvisa ett utdrag ur polisens brotts- och misstankeregister innan anställning. Du beställer själv registerutdraget enligt HVB-hem från polisen här: HVB-hem (familjehem), e-tjänst | Polismyndigheten (polisen.se)
Städpulsen är ett företag som specialiserat sig på främst Svanenmärkt hemstädning, kontorsstädning och andra hushållsnära tjänster. Vi använder miljömärkta rengöringsmedel och material samtidigt minskar vi förbrukningen av kemikalier och vatten. Vi minskar klimatpåverkan genom att undvika transporter och åker kommunalt där det går och i sista hand använda fordon med mindre klimatpåverkan när vi dagligen möter våra kunder. Vi har idag ca 150 medarbetare som levererar service till organisationer och privatpersoner i hela södra Sverige, från Uppsala till Skåne. Beskrivning Är du vår nästa kollega som vill arbeta med flyttstädning, storstädning och fönsterputsning? Vi söker nu efter en ny medarbetare som kan arbeta på deltid. Vi har ca 800 kunder runt om i Stockholm som vi hjälper med hemstädning, flyttstädning, fönsterputsning och storstädning varje månad. För att jobba hos oss är det viktigt att du har sinne för detaljer, är självgående, vågar ta initiativ och brinner för kvalitet. Vi värderar positiv attityd och god service eftersom du som anställd hos oss kommer att bli en del av våra kunders vardag. Arbetsuppgifter * Fyttstädning, storstädning och fönsterputsning hemma hos privatpersoner * Varierande arbetstid mellan klockan 7-17 * Arbetet kan komma att ske både självständigt samt i team. * Arbetsdagen startas och avslutas på kontoret Isafjordsgatan 5, Kista Kvalifikationer Vi ser gärna att du: * Kan arbeta ensam och i grupp * Har B-körkort * Kan arbeta i ett hem där det kan finnas husdjur så som hund och katt * Talar svenska eller engelska för att kunna kommunicera med kunderna och läsa instruktioner * Har dator/telefonvana för att kunna läsa digitala scheman och instruktioner Meriterande * Har tidigare erfarenhet av flyttstädning, fönsterputsning eller storstädning Stämmer detta in på dig? Sök direkt, då intervjuer och rekrytering sker löpande ser vi fram emot din ansökan redan idag! Villkor * Utbildning via vår digitala utbildningsplattform * Introduktion av befintlig personal * Friskvårds bidrag * Lön enligt Hemservice Kollektivavtal * Start enligt överenskommelse, men gärna så snart som möjligt
Annons 442 Vi söker nu en personlig assistent till en trevlig man som bor med sin fru i Sollentuna. Han har en fysisk funktionsnedsättning och styr sin vardag själv så din uppgift som assistent blir att hjälpa till med allt från grundläggande behov till vardagssysslor samt aktiviteter utanför hemmet. Det kan även förekomma resor. Vi söker någon som kan jobba 1 – 5 dagar i veckan dagtid vardagar. Ev. även nattarbete längre fram. Du som söker är en glad och social kvinna. Ingen tidigare erfarenhet krävs, personlig lämplighet är det som väger tyngst för oss. Sök jobbet: Du söker jobbet genom att skapa ett konto och fyller i din profil. Där kan du ladda upp CV och personligt brev. När profilen är klar klickar du på ’’lediga tjänster’’ och söker denna tjänst. Vi rekryterar löpande så vänta inte med din ansökan! Vi erbjuder all nödvändig introduktion och utbildning för samtliga nyanställda, för att du ska känna dig trygg i din arbetsroll som personlig assistent. Du kommer även att få gå de utbildningar som A-Assistans rekommenderar. Om A-Assistans: A-Assistans Leimir AB är ett privat företag som anordnar personlig assistans till assistansberättigade i hela landet. Vi har drygt 500 personliga assistenter anställda. Kontor har vi i Hudiksvall, Karlstad, Umeå och Östersund. Målet med vår verksamhet är att våra kunder ska kunna leva ett så självständigt liv som möjligt. Vi har kollektivavtal: Kommunal och Fremia (f.d KFO) för personliga assistenter. Semester -, OB- ersättning och andra lönetillägg tillkommer enligt avtal. Vi erbjuder även friskvårdspeng på 2 000 kr för heltidstjänst och år, fika på arbetet och andra förmåner.
Nu äntligen finns det chans att söka till Vardagas populära äldreboende Villa Tureberg i Sollentuna. Ta chansen att söka till ett helt nytt äldreboende i nybyggda och fina lokaler vid Sollentuna centrum. I denna annons söker vi en undersköterska med 75% tjänstgöringsgrad. Det här får du hos oss: Utbildning som gör ditt arbete enklare, till exempel vårdhygien, bemötande vid demenssjukdom och ergonomi. Förmånsportal med rabatter och erbjudanden. Till exempel kan du köpa biobiljetter och resor med kollektivtrafik till bra pris. En coachande och stöttande chef som jobbar tillsammans med dig i vardagen. Tydliga arbetssätt och rutiner som förenklar ditt jobb. Karriär- och utvecklingsmöjligheter. Till exempel kan du bli gruppchef med personalansvar eller få ett specifikt ämnesansvar som demensansvarig eller hygienombud. Självklart har vi även friskvårdsbidrag, skobidrag, arbetskläder och kollektivavtal. Om Villa Tureberg I november 2022 har Vardaga öppnat det nybyggda äldreboendet Villa Tureberg som ligger på det tidigare mässområdet vid Sollentuna Centrum. Villa Tureberg har 60 lägenheter fördelat på tre våningsplan för äldre personer med demenssjukdom och somatisk sjukdom. Det finns personalparkering i garage. Vi kommer bli ett demenscertifierat boende, vilket betyder att alla vi som arbetar här kommer bli utbildade i demens och bemötande via Vardagas Demensakademi (https://www.vardaga.se/var-aldreomsorg/demens/). Vi tillämpar fast schema där både dag och kvällstjänstgöring ingår samt arbete varannan helg. Vi har ett samarbete med företaget Ung Omsorg (https://www.vardaga.se/var-aldreomsorg/ung-omsorg-pa-vara-boenden/).Det innebär att ett team av ungdomar i åldrarna 14-18 år besöker oss på helger och lov. Ung Omsorg gör olika aktiviteter för att sätta guldkant på tillvaron för våra boende. Du har en gruppchef som större delen av sin tid arbetar nära dig i verksamheten. Att bli gruppchef kan även vara en karriärmöjlighet för dig som undersköterska. Som undersköterska är du oerhört viktig! Din uppgift är att ge livskvalitet. Med hjälp av dig kan våra boende behålla sitt levnadssätt och sina vanor. Du ser varje person och tolkar vad de behöver. Samtidigt lär du dig mycket om omvårdnad, åldrande och hur man bemöter människor. Det handlar framför allt om möten med människor, att kunna anpassa och läsa vad människor behöver. Du får kollegor och lär dig mycket om samarbete! Det händer ofta mycket roliga saker, aktiviteter och utflykter. Det är ett jobb med mycket skratt.” Jirapinya Muangsiri Du står närmast den boende och har därmed en nyckelroll i teamet med sjuksköterska, arbetsterapeut och fysioterapeut. Du medverkar också vid vårdplanering och skriver social dokumentation. Med hjärtat på rätta stället Hos oss får du arbeta i en stark kultur där vi drivs av vår vision: Vi gör världen lite bättre, en människa i taget. Det är oerhört viktigt att du delar vår vision och våra fyra värderingar: Respekt: Hos oss har alla rätt till ett värdigt liv med såväl fysiskt, psykiskt som socialt välbefinnande. Ansvar: Hos oss har vi medarbetare som vågar och vill och chefer som lyssnar och leder. Enkelhet: Hos oss är det enkelt att påverka och att vara medarbetare eller kund. Kunskap: Hos oss reflekterar vi, lär av varandra och tar tillvara allas kompetens Tillsammans jobbar vi kontinuerligt med att säkra att värdegrunden genomsyrar vårt bemötande, både till varandra och alla som bor hos oss. Här finns bra och tydliga värderingar och mål som har guidat mig hela vägen för att kunna utföra mitt arbete på bästa sätt.” Raquel Castaneda Din erfarenhet och kunskap Vi ser gärna att du är utbildad undersköterska och har arbetat några år inom äldreomsorgen. God datorvana samt erfarenhet av dokumentation är också meriterande. Vi kommer lägga stor vikt vid personliga egenskaper där ett gott bemötande är centralt för tjänsten. Erfarenhet av att arbeta på äldreboende, god datorvana samt utbildning inom demenssjukdom är också meriterande. Goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift är ett krav. Om du delar våra värderingar och har rätt egenskaper, ger vi dig stöd och möjlighet att arbeta på en fantastisk enhet där all personal är speciellt utvald. Vi tror att du: - lockas av ett varierat arbete och tycker om att möta människor i olika situationer. - är en kreativ person som vågar tänka själv och ta ansvar. - trivs med att jobba i team och stötta dina kollegor. Jag har alltid blivit trodd och satsad på. Det har varit mycket interna utbildningar, och när man kommer med idéer så lyssnar arbetsgivaren.” Mårten Hedberg Övrigt Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdatum: Enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 2023-12-29 men tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatumet. Viktigt att du bifogar underlag såsom undersköterskebetyg och Intyg om skyddad yrkestitel (om du har hunnit få intyget) och svarar på frågorna i ansökan då intresset för tjänsten är mycket stort. På grund av stort antalet sökanden kommer vi återkoppla och kalla till intervjuer via mejl i första hand. Vi tar endast emot ansökningar via annonsen och ej via mejl eller telefon. Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Vardaga så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här (https://vardaga.teamtailor.com/). Facklig kontakt: Kommunal, kommunal.se Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. På Vardagas drygt 100 boenden runt om i Sverige erbjuder vi en äldreomsorg där varje dag är lika viktig. Hos oss möter du expertis och trygghet på varje äldreboende, korttidsboende, i hemtjänst och dagverksamhet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje individs livskvalitet och trygghet i fokus. Vardaga ingår i företagsgruppen Ambea. www.vardaga.se (http://www.vardaga.se)
Visar 1 till 10 av 82 jobb