Hos NÄRA har vi arbetat med personlig assistans sedan 1995. Vi vill att våra kunder ska uppleva kvalité i den personliga assistansen. Kvalité är inte lika för alla - vi uppskattar olika saker, har olika drömmar och framför allt sätt att vilja leva våra liv på. Personlig assistans hos NÄRA utförs därför med respekt för individens självbestämmande. Arbetet som personlig assistent är mångsidigt och kan vara både spännande och utvecklande. Hos NÄRA omfattas personliga assistenter alltid av kollektivavtal. I rekryteringar hos NÄRA kan kunder/arbetsledare/anhöriga komma att läsa ansökningarna. Bakgrundskontroll kan förekomma i våra rekryteringar och utdrag ur polisens belastningsregister tas alltid i uppdrag hos minderåriga. Du behöver kunna styrka din identitet och din rätt att arbeta i Sverige. Vi söker dig som vill arbeta som personlig assistent i Täby! I dina arbetsuppgifter ingår det att fungera som personlig assistent åt en kille med funktionsnedsättningar. Stöd, matlagning, städning, handling och personlig omvårdnad ingår i det dagliga arbetet. Kunden är en positiv 35-åring som gillar att hitta på olika aktiviteter. Du som assistent behöver vara simkunnig för att kunna följa med och bada, då bad och träning är en viktig del av hans vardag. Vi söker dig som har ett genuint intresse för människor, du behöver som person vara väldigt noggrann då kunden har epilepsi och allergier. Vi tror att du som söker är lyhörd, har hög arbetsmoral och samarbetsförmåga. Erfarenhet av epilepsi och allergi är meriterande. Han har assistans dygnet runt varav en stor del är dubbelassistans. Arbetspassen är förlagda till dagar, kvällar och nätter, jour ingår i arbetstiden. Du kommer få introduktion och utbildning på plats. För att söka denna tjänst behöver du skapa ett konto via följande länk: https://nara.primass.se/primass/Register.aspx Du fyller sedan i din rekryteringsprofil samt laddar upp ditt cv och personliga brev. Du kan sedan söka tjänsten under fliken ”lediga tjänster”. Vi ser fram emot din ansökan!
Vi söker nu nästa medlem i vårt team! Att arbeta som vaccinatör hos oss Du är en legitimerad sjuksköterska som brinner för bra service och alltid gör det lilla extra för dina patienter. Du har förmågan till självständigt arbete och beslutsfattande utifrån din kompetens. Hos Min Doktor får du regelbundna vaccinationsutbildningar. Du arbetar nära kollegorna på Apotek Hjärtat och dina vaccinationskollegor runtom i landet. Erfarenhet av att arbeta med resevaccin är meriterande men skall ej ses som ett krav. Det här söker vi hos dig Vi söker en utåtriktad sjuksköterska med god datorvana för arbete med vaccination på Apotek Hjärtat i Arninge. Tjänsten omfattar ca 20% 2 dagar arbete i veckan på ett kontinuerligt schema . Erfarenhet av resevaccin är meriterande. Arbetet hos oss är självständigt och innefattar bland annat: Vaccinering Journalföring Hantering av betalning Enklare inventering Övrig information Placering: Apotek Hjärtat i Arninge Omfattning: Allmän visstidsanställning/ tillsvidareanställning 2 dagar i veckan på ett kontinuerligt schema. ca 20%. Tillträde: Omgående Välkommen med din ansökan Välkommen med din ansökan så snart som möjligt (urval och intervjuer sker löpande). Vi ser fram emot din ansökan! Om Min Doktor Min Doktor är Sveriges första digitala vårdgivare och erbjuder sedan 2013 snabba och trygga vårdbesök över nätet, oberoende av tid och plats. Idag är vi en av Sveriges största digitala vårdcentraler. Sedan 2018 bedriver vi även sjuksköterskeledda fysiska vård- och vaccinationsmottagningar i anslutning till Apotek Hjärtat och ICA Maxi, samt en vårdcentral i Nyköping. Min Doktor är registrerad vårdgivare och omfattas av hälso- och sjukvårdslagen, personuppgiftslagen, patientdatalagen och patientsäkerhetslagen.
✨ Hej, du där ute! Är du redo att ta steget in i den inspirerande världen av lärande och att bli en del av Täby kommuns gemenskap? Vi söker en trygg och stabil lärare till Skolhagenskolan, vår dynamiska skola för årskurs 7 till 9. Med fokus på inkludering och positiv energi, är vi på jakt efter någon som vill hjälpa våra elever att blomstra och nå sina personliga mål. Vad du kommer att göra Hos oss kommer du att: • Skapa individanpassad undervisning som motiverar och lyfter elevernas framsteg och utveckling. • Bygga en välkomnande och värderande atmosfär där varje elev känner sig sedd och inspirerad. • Engagera dig i vårt pågående kvalitetsförbättringsarbete och roliga utbildningsinitiativ. • Samarbeta med ett passionerat och dedikerat team för att stärka skolans hälsofrämjande insatser. • Nyttja våra introduktions- och mentorskapsprogram för att ta din egen utveckling till nästa nivå. Vad vi erbjuder På Täby kommun får du: • Friskvårdstillägg på 2500 kronor för att stötta din hälsa och få en extra energiboost. • Möjligheter till kompetensutveckling genom vår Täby Akademi – låt dina färdigheter blomma och växa! • En arbetsmiljö som sprudlar av samarbete och positivitet, där kollegialt lärande står i fokus. • En chans att göra skillnad för elever med särskilda behov, i en miljö som verkligen värdesätter personlig utveckling. • En harmonisk balans mellan arbete och fritid så du kan njuta av livet och karriären till fullo! Vem vi söker Vi letar efter dig som är en entusiastisk och kunnig utbildare, stabil och trygg i ditt pedagogiska arbetssätt. Din passion för lärandet, tillsammans med din positiva energi, inspirerar både dina elever och kollegor. Med ett öppet sinne och en vilja att ständigt förbättra och lära nytt, bidrar du till en inkluderande och stöttande skolmiljö. Varför Täby? Skolhagenskolan ligger i den grönskande delen Täby Kyrkby, och erbjuder en varm atmosfär som välkomnar både personal och elever. Här har du möjligheten att forma framtidens möjligheter med ett erfaret och engagerat team. Om detta låter som något du vill vara en del av, tveka inte! Täby kommun väntar på dig där lärande och utveckling alltid är i centrum. 🌟 Så ta steget in i vår inspirerande miljö där du kan växa både professionellt och personligt, och var med och skapa meningsfulla liv och gemenskap för både våra elever och dig själv! Om Täby kommun Täby är en av Sveriges mest välskötta kommuner med stor valfrihet, välfärdstjänster av hög kvalitet, attraktivt näringslivsklimat och stabil ekonomi. Skolorna i kommunen uppvisar toppresultat, förskolorna erbjuder en trygg och stimulerande miljö och vid kommunens äldreboenden är nöjdheten stor. Läget är attraktivt med närhet till både Stockholm och Arlanda, samtidigt som tillgången till skog, hav och strövområden ger möjlighet till naturupplevelser och rekreation. Täby utvecklas med nya attraktiva och trygga miljöer och genom att befintliga områden vidareutvecklas – hållbart, med omsorg om kulturarv och där större sammanhängande grönområden värnas. Halva Täby ska vara grönt och hela Täby hållbart. Trafik och infrastruktur ska fungera i vardagen och utvecklas för framtiden. Inom utbildnings verksamhetsområde arbetar vi mot högt uppsatta verksamhetsmål och meritvärdena för Täbys kommunala grundskolor ligger i toppskiktet i landet. Täby akademi för pedagogisk professionsutveckling, i samarbete med nationella och internationella lärosäten såsom Harvard, bidrar till att kommunens pedagoger och skolledare tillhör spetsen i Sverige. Vi arbetar långsiktigt och systematiskt för att Täby ska ha Sveriges högsta utbildningskvalitet där lärandet är tillgängligt för varje elev.
Städpulsen är ett företag som specialiserat sig på främst Svanenmärkt hemstädning, kontorsstädning samt andra hushållsnära tjänster. Företaget eftersträvar att minska klimatpåverkan, därmed transporterar sig de anställda i största möjliga mån med kommunaltrafik. I det dagliga arbetet används miljömärkta rengöringsmedel och material för att minska på förbrukningen av kemikalier och vatten. Företaget har kring 200 medarbetare som dagligen levererar service till organisationer och privatpersoner i hela Sverige, från Uppsala till Skåne. Beskrivning Brinner du för att hålla rent och fint? Vill du arbeta på deltid? Bor du eller kan tänka dig arbeta i TNorraStockholm så som täby, Sollentuna, Vallentuna med omnejd? Då kan du vara den vi söker! Städpulsen söker nu efter nya kollegor som vill jobba på deltid. Vi är väldigt flexibla när vi bygger schemat eftersom vi tar hänsyn till dina förutsättningar samtidigt som vi kombinerar detta med vårt behov av personal. För att arbeta hos oss är det viktigt att du har sinne för detaljer, är självgående, vågar ta initiativ och brinner för kvalitet. Vi värderar positiv attityd och god service eftersom du som anställd hos oss kommer att bli en del av våra kunders vardag. Arbetsuppgifter Du kommer att arbeta med hemstädning hemma hos våra privata kunder. Vissa dagar befinner du dig hos samma kund, och andra dagar har du flera kunder. Du transporterar dig med kollektivtrafik eller bil mellan kunderna. Arbetet kan komma ske individuellt eller i grupp. Kvalifikationer Vi ser gärna att du: * Kan arbeta ensam och i grupp * Kan arbeta i ett hem där det kan finnas husdjur så som hund och katt * Talar svenska eller engelska för att kunna kommunicera med kunderna och läsa instruktioner * Har dator/telefonvana för att kunna läsa digitala scheman och instruktioner Meriterande * B-körkort samt tillgång till bil * Tidigare erfarenhet av hemstädning eller lokalvård * Tidigare erfarenhet av fönsterputs Stämmer detta in på dig? Inkom med din ansökan snarast då intervjuer och rekrytering sker löpande! Villkor * Varierande arbetstider på vardagar mellan klockan 7-17 * Friskvårds bidrag * Vid anställning får du tillgång till vår egna utbildningsportal * Start omgående eller enligt överenskommelse * Avtalsenliga löner
Vi söker nu nästa medlem i vårt team! Att arbeta som vaccinatör hos oss Du är en legitimerad sjuksköterska som brinner för bra service och alltid gör det lilla extra för dina patienter. Du har förmågan till självständigt arbete och beslutsfattande utifrån din kompetens. Hos Min Doktor får du regelbundna vaccinationsutbildningar. Du arbetar nära kollegorna på Apotek Hjärtat och dina vaccinationskollegor runtom i landet. Erfarenhet av att arbeta med resevaccin är meriterande men skall ej ses som ett krav. Det här söker vi hos dig Vi söker en utåtriktad sjuksköterska med god datorvana för arbete med vaccination på Apotek Hjärtat i Arninge. Tjänsten omfattar ca 20% 2 dagar arbete i veckan på ett kontinuerligt schema . Erfarenhet av resevaccin är meriterande. Arbetet hos oss är självständigt och innefattar bland annat: Vaccinering Journalföring Hantering av betalning Enklare inventering Övrig information Placering: Apotek Hjärtat i Arninge Omfattning: Allmän visstidsanställning/ tillsvidareanställning 2 dagar i veckan på ett kontinuerligt schema. ca 20%. Tillträde: Omgående Välkommen med din ansökan Välkommen med din ansökan så snart som möjligt (urval och intervjuer sker löpande). Vi ser fram emot din ansökan! Om Min Doktor Min Doktor är Sveriges första digitala vårdgivare och erbjuder sedan 2013 snabba och trygga vårdbesök över nätet, oberoende av tid och plats. Idag är vi en av Sveriges största digitala vårdcentraler. Sedan 2018 bedriver vi även sjuksköterskeledda fysiska vård- och vaccinationsmottagningar i anslutning till Apotek Hjärtat och ICA Maxi, samt en vårdcentral i Nyköping. Min Doktor är registrerad vårdgivare och omfattas av hälso- och sjukvårdslagen, personuppgiftslagen, patientdatalagen och patientsäkerhetslagen.
Är du en engagerad ung person som vill få erfarenhet av att jobba på ett innovativt techföretag? Vi på Perceptric AI söker nu en driven och nyfiken sommarjobbare som vill vara med och bidra till vårt team under sommaren. Detta är en perfekt möjlighet för dig som vill lära dig mer om teknik, AI och arbetslivet samtidigt som du får värdefull arbetslivserfarenhet. Om oss Perceptric AI är ett snabbt växande svenskt techföretag som arbetar med AI-drivna lösningar för att hjälpa företag att omvandla data till användbara insikter. Vi erbjuder en dynamisk och kreativ arbetsmiljö där nya idéer och innovation är i fokus. Under sommaren söker vi en sommarjobbare som vill vara med och stötta vårt team i olika arbetsuppgifter och få en inblick i hur ett techföretag fungerar. Dina arbetsuppgifter Som sommarjobbare kommer du att få vara med och hjälpa till med varierande arbetsuppgifter, bland annat: Assistera vårt team med administrativa uppgifter, såsom att organisera dokument och uppdatera filer. Stödja i att hantera e-post och kommunikation inom företaget. Hjälpa till med enklare datahantering och bearbetning av information. Delta i möten och hjälpa till med att förbereda material och presentationer. Stödja vårt marknadsföringsteam med sociala medier och innehållsskapande. Vara behjälplig vid eventuella företagsevenemang eller projekt. Vem du är Du har ett intresse för att lära dig mer om arbetslivet och teknik. Du är självgående, ansvarstagande och har en positiv attityd. Du är noggrann och har ett sinne för detaljer. Du är bekväm med att använda datorer och har grundläggande kunskaper i Office-paketet (Word, Excel, PowerPoint). Du är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift. Du har ett intresse för teknik och AI, och är nyfiken på att lära dig mer. Vad vi erbjuder En möjlighet att få praktisk arbetslivserfarenhet inom ett snabbt växande techföretag. En kreativ och lärorik arbetsmiljö där du får jobba tillsammans med ett passionerat team. En chans att lära dig mer om teknik, data och AI, samt få en inblick i hur ett företag fungerar. Flexibla arbetstider och möjlighet att jobba deltid under sommaren. Ett bra tillfälle att bygga ditt nätverk och utvecklas inom arbetslivet. Ansök nu Skicka in din ansökan, inklusive CV och ett kort personligt brev, till [email protected].
Om oss och din roll Perceptric AI är ett snabbt växande svenskt tech-företag som specialiserar sig på AI-drivna analyslösningar. Vi erbjuder en plattform som hjälper företag att omvandla komplex data till användbara insikter. Vi söker nu en mötesbokare som ska assistera vårt säljteam och skapa nya affärer genom att boka möten med potentiella kunder. Din roll som mötesbokare är både flexibel och spännande. Du kommer att vara en nyckelperson i vårt säljteam och ha en central roll i att prospektera nya affärsmöjligheter och bygga långsiktiga kundrelationer. Dina arbetsuppgifter Prospektera och identifiera relevanta kontaktpersoner på företag inom tech och andra branscher. Boka in möten åt våra säljteam och hjälpa till att skapa nya affärer. Ha daglig kontakt med potentiella kunder via telefon och e-post. Vem du är Du är självgående, strukturerad och kan hantera flera uppgifter samtidigt. Du har goda kunskaper i Office-paketet (PowerPoint, Excel och Word). Du är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift. Tidigare erfarenhet inom försäljning eller mötesbokning är meriterande men inget krav. Vad vi erbjuder Möjlighet att få erfarenhet i ett snabbväxande AI-företag i framkant av teknologin. En flexibel och dynamisk arbetsmiljö där du får vara med och bidra till företagets tillväxt. Ett nära samarbete med vårt säljteam och möjlighet att bygga värdefulla affärsrelationer. En chans att utvecklas i en techbransch som har stor framtidspotential. OBS! Tjänsten är obetald med möjlighet till betald förlängning. Ansök nu Skicka in din ansökan med CV till [email protected]. Vill du veta mer om tjänsten, tveka inte att kontakta oss. Varmt välkommen med din ansökan!
Vi söker en lärarvikarie i en av våra högstadieklasser fram till höstlovet. Din erfarenhet och kunskap Vi söker dig som har lärarexamen och erfarenhet av arbete med barn och ungdomar med funktionsvariationer. Som person är du strukturerad, prestigelös och flexibel. Du har ett tydligt och lågaffektivt förhållningssätt. Du har förmågan att se elevers olika behov och styrkor samt att styra och följa upp verksamheten utifrån skolans pedagogiska mål och vision. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Om Mellansjö skola Mellansjö är en grundskola med plats för elever från åk 1 till åk 9 och består av sju åldersblandade klasser. I klasserna arbetar både lärare och assistenter i sammansvetsade team med specialpedagogiska utmaningar. Vår verksamhet riktar sig till elever med diagnos inom autismspektrat och ibland även tilläggsdiagnoser. Alla våra elever har behov av särskilt stöd. Vi använder oss av tydliggörande pedagogik, lågaffektivt bemötande och vi arbetar lösningsfokuserat. Skoldagen genomsyras av trygghet, studiero och en lustfylld lärmiljö där kunskapsutveckling är i fokus. Mellansjö skola ligger naturskönt i Täby kyrkby bredvid Vallentunasjön. Lokalerna är anpassade efter elevernas behov med utrymme att sitta både i grupp och avskilt. Din roll Enligt vårt pedagogiska ramverk arbetar vi med individen i centrum. I rollen som lärare ingår att planera, genomföra och följa upp undervisningen och elevernas lärande. Du har förmåga att bygga goda relationer med våra elever och ser relationsbyggandet som en grundförutsättning för att lyckas i ditt uppdrag. Det här får du hos oss: Möjlighet att arbeta i små undervisningsgrupper. En gemensam pedagogik för att ge den bästa förutsättningen och stödet till eleverna. Kollegialt lärande - nära samarbete med kollegor, elevhälsoteam och rektor. Kompetensutveckling via vår egen utbildningsorganisation Lära. Förmånsportal med rabatter och förmåner. Vi har kollektivavtal, tjänstepension, försäkringar, friskvård- och skobidrag. Titta gärna på Mellansjö skolas Instagram: https://www.instagram.com/nyti... Vill du läsa mer om hur det är att jobba inom Nytida klicka här. Övrigt Anställningsform: vikariat Lön: vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdag: 11 augusti 2025–24 oktober 2025 Sista ansökningsdag: ansökningar hanteras löpande För mer information kontakta: rektor Kajsa Sponton 070-348 25 77 Facklig kontakt: Sveriges Lärare tfn 077-515 05 00 Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Bli en Mellansjöare!" nedan. Innan anställning ska du uppvisa ett aktuellt utdrag ur belastningsregistret. Nytida ger stöd till barn, unga och vuxna för hela livets behov inom funktionsnedsättning och psykosocial problematik. Vi erbjuder boende, daglig verksamhet, stöd till individ och familj samt skola på cirka 400 enheter runt om i landet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje persons livskvalitet och trygghet i fokus. Nytida ingår i företagsgruppen Ambea. www.nytida.se
Vi är ett rikstäckande företag som hjälper butiker och leverantörer inom dagligvaruhandeln med säljdrivande tjänster! Vi har cirka 300 duktiga medarbetare ute i butik varje vecka. Vi hjälper våra kunder med alla typer av butiksarbete - men vi har också, som vårt namn antyder, en bransch-unik kompetens inom just dryckeskategorin. Som familjeföretag är det otroligt viktigt för oss att skapa en arbetsmiljö där trivsel och gemenskap är i fokus. Hos oss är det högt i tak, och vi uppmuntrar att alla ska kunna vara sig själva och bidra med sina idéer. Vi tror på att ett gott arbetsklimat ger de bästa resultaten, så vi jobbar för att skapa en avslappnad och rolig miljö där alla känner sig välkomna och respekterade. Här får du både möjlighet att utvecklas och ha kul – vi växer tillsammans! - Inför rekryteringsarbetet har Dryckeskonsult noggrant tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför vänligt men bestämt kontakt med rekryteringssajter eller liknande. - Vi har inte möjlighet att behandla ansökningar via mail ARBETSUPPGIFTER Som att jobba i butik - fast lite roligare! I ditt arbete hos oss kommer du att ta dig an vanligt förekommande butiksarbete i dagligvaruhandeln, med fokus på dryckes- och varuplock. Det som gör den här tjänsten lite roligare, är variationen. Utöver varu- och dryckesplock kan även demo, inventeringar eller lösviktsplock förekomma, och dessutom besöker du oftast flera butiker per dag. Vi tror att du som kommer att trivas bäst hos oss har butikserfarenhet, en förmåga att självständigt ta dig an arbetsuppgifter, en social personlighet och en framåtanda. Dryckeskonsult erbjuder ett varierande jobb på en härlig arbetsplats med möjligheter att utvecklas och växa för den som vill. Vi har kollektivavtal med Handels. Tjänsten är ett extrajobb på 20 timmar i veckan med start i augusti. Arbetstiden är förlagd dagtid vardagar samt varannan lördag. Manuellt körkort är meriterande. Det ska bli så kul att höra från dig! KVALIFIKATIONER Butikserfarenhet B-körkort Tillgång till bil
Arbetsbeskrivning Vi söker efter vår nya kollega, en skolkurator till en trevlig grundskola i Täby. Tjänsten är på 60 % med start augusti 2025. Vårt erbjudande Alltid Astrid erbjuder marknadsmässig lön, friskvård, försäkringar och pension enligt kollektivavtal samt stor möjlighet till utveckling och påverkan. Vi arbetar nära varandra för att lära av varandra och stötta varandra. Din bakgrund och rollen Vi söker en skolkurator som är engagerad, initiativtagande och som vill känna att arbetet verkligen kan göra skillnad för eleverna. Du är en viktigt del av verksamheten och värdesätter att vara synlig bland elever och pedagoger. Du kommer att arbeta förebyggande på både individ-, grupp- och organisationsnivå. Dina arbetsuppgifter består bland annat av att • Delta i arbetet i elevhälsoteamet på skolan och vara drivande i psykosociala frågor. • Vara delaktig i pedagogiska utredningar tillsammans med övriga professioner i elevhälsan samt delta i det systematiska uppföljningsarbetet av elevhälsan. • Arbeta rådgivande gentemot pedagoger och andra professioner inom skolan. • Samarbeta med andra, både internt och externt, t ex med aktörer såsom polis, socialtjänst, habilitering och fältassistenter. • Ha stödjande samtal med elever. I denna roll kommer du också stötta eleverna med uppgifter av studie- och yrkesvägledande karaktär, t ex målsamtal och planering inför kommande val, tillsammans med elevernas personliga handledare och Alltid Astrids SYV. Det är viktigt att du är strukturerad, självgående och med god förmåga att planera och prioritera ditt arbete på ett effektivt sätt. Du är ansvarskännande och har en mycket god samarbetsförmåga och är flexibel, initiativrik, lyhörd och empatisk. Du tycker om att dela med dig av dina erfarenheter och kunskaper och är samtidigt öppen för nya arbetssätt. Kvalifikationer: • Socionom med relevant utbildning och erfarenhet av arbete med barn och ungdomar. • Du har erfarenhet att ge råd, stöd och vägledning till barn och vuxna. • Du kan analysera verksamheten och utifrån detta prioritera och avgränsa ditt uppdrag. • God kännedom om socialtjänstens lagar- och regelverk. • Vara förtrogen med skolans styrdokument. Det är meriterande med erfarenhet av att arbeta som skolkurator tidigare. Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi tror att du känner igen dig i flera av följande egenskaper: - Van vid att planera och strukturera ditt arbete - Proaktiv och handlingskraftig - Social med en vilja att arbeta tillsammans i professionsöverskridande team - Lösningsorienterad - Ett stort intresse för barn och ungdomars utveckling - Stort intresse av och nyfikenhet kring förebyggande arbete Om oss Alltid Astrid är ett nytt bolag inom elevhälsan, men med lång och omfattande erfarenhet och högt ställda mål inför framtiden. Tillsammans ska vi göra Alltid Astrid till det självklara valet att samarbeta med. Med Alltid Astrid kan du få en långsiktig och spännande karriär eller ett intressant och omväxlande deltidsuppdrag. För oss är kulturen det viktigaste vi har och vi agerar och arbetar efter våra tre värderingar: Alltid tillsammans - partnerskap med uppdragsgivare, inom teamet och kring barnet Alltid framåt - anamma ny forskning och tekniska möjligheter som kan stärka elevhälsans erbjudande Alltid på riktigt - riktig kvalitet, riktigt ansvar och riktig omsorg Urval görs löpande och därför hoppas vi att du ansöker idag! Välkommen till Alltid Astrid - elevhälsa på riktigt!
Välj ett jobb för att visa detaljer