Åklagarmyndigheten jobb

Lediga jobb hos Åklagarmyndigheten

Kammaråklagare

Dina arbetsuppgifter Som kammaråklagare hos oss kommer du att arbeta med alla delar i förekommande brottmålsärenden på en allmän åklagarkammare. Du kommer att leda förundersökningar, fatta beslut i åtalsfrågan samt att processa i domstol. Dina kvaliteter och kvalifikationer Vi söker dig som idag arbetar som kammaråklagare eller har arbetat som kammaråklagare. Du bör ha en god analytisk förmåga och hög rättslig kompetens. Det krävs att du kan arbeta både självständigt och i nära samarbete med kollegor på olika nivåer. Du bör också ha god förmåga att uttrycka dig i skrift. Då detta inte är en tjänst som senior åklagare kommer den inte att bli föremål för behandling i Rådet för beredning av anställningsärenden, RBA. Din ansökan Du som söker anställning som kammaråklagare ombesörjer själv att inkomma med vitsord från nuvarande chef och eventuellt ytterligare en tidigare chef. Dessa ska bifogas ansökan senast en vecka efter ansökningstidens utgång märkt med diarienummer till [email protected] . På grund av arkivbestämmelser sparar vi ansökningar i två år. När du ansöker kommer dina personuppgifter att behandlas enligt offentlighetsprincipen samt dataskyddsförordningen. När du skickar din ansökan till oss, samtycker du till detta. Åklagarmyndigheten som arbetsgivare På Åklagarmyndigheten känner vi stolthet när vi går till jobbet. Tillsammans är vi över 2 200 engagerade och kompetenta medarbetare som står upp för rättssäkerhet, rättstrygghet och demokratiska värden. Oavsett roll i myndigheten så bidrar alla till vårt viktiga samhällsuppdrag. Vill du bli en del av Åklagarmyndigheten? Vi strävar efter att vara en välkomnande och inkluderande arbetsplats som speglar samhällets mångfald. Välkommen med din intresseanmälan!

2 dagar sedan
Sista ansökan:
19 februari 2025
Extra åklagare

Dina arbetsuppgifter Åklagarmyndigheten söker dig som vill ha en central roll i brottsbekämpningen. Som åklagare använder du rättspraxis i teori och praktik under stort eget ansvar och i samarbete med andra. Som extra åklagare kommer du att arbeta med alla delar i förekommande brottmålsärenden på en allmän åklagarkammare. Du kommer att leda förundersökningar, fatta beslut i åtalsfrågan samt att processa i domstol. Vi erbjuder utvecklande och varierande arbetsuppgifter med goda karriär- och utvecklingsmöjligheter samt flexibla arbetstider. Från den första arbetsdagen erbjuder vi kontinuerlig kompetensutveckling. Dina kvaliteter och kvalifikationer Vi söker dig som har svenskt medborgarskap nordisk juristexamen notariemeritering från tings- eller förvaltningsrätt erfarenhet från annat kvalificerat juridiskt arbete i minst två år efter din notarietjänstgöring, främst inom brottmål. Här avses i första hand arbete som hovrättsassessor, advokat eller annan juridisk erfarenhet av arbete med brottmål. Som person vill vi att du har ett stort intresse för straff- och processrätt är juridiskt skicklig har en förmåga att samarbeta och leda andra är drivande, kan organisera och prioritera ditt arbete och fatta självständiga beslut är stabil och har ett gott omdöme har en god analytisk förmåga och förmåga till kritiskt tänkande har god kommunikationsförmåga. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Antagningsförfarandet Anställningen som extra åklagare är en särskild visstidsanställning eller en meriteringsanställning om minst tolv månader, innan du kan få dispens att bli tillsvidareanställd som kammaråklagare. Tester förekommer i rekryteringsprocessen. I det fall den sökande som får uppdraget innehar en anställning vid Ekobrottsmyndigheten eller inom Sveriges domstolar, tillämpas kollektivavtalad tidsbegränsad anställning (s k meriteringsanställning). Åklagarmyndigheten är en beredskapsmyndighet. Vid en anställning kan du komma att krigsplaceras på Åklagarmyndigheten. Läs mer under Jobba hos oss . På grund av arkivbestämmelser sparar vi ansökningar i två år. När du ansöker kommer dina personuppgifter att behandlas enligt offentlighetsprincipen samt dataskyddsförordningen. När du skickar din ansökan till oss, samtycker du till detta. Vi ser gärna att du skickar in din ansökan på svenska. Åklagarmyndigheten som arbetsgivare På Åklagarmyndigheten känner vi stolthet när vi går till jobbet. Tillsammans är vi över 2 200 engagerade och kompetenta medarbetare som står upp för rättssäkerhet, rättstrygghet och demokratiska värden. Oavsett roll i myndigheten så bidrar alla till vårt viktiga samhällsuppdrag. Vill du bli en del av Åklagarmyndigheten? Vi strävar efter att vara en välkomnande och inkluderande arbetsplats som speglar samhällets mångfald. Ansök redan i dag!

4 dagar sedan
Sista ansökan:
17 februari 2025
Åklagaraspirant

Dina arbetsuppgifter Åklagarmyndigheten söker dig som vill ha en central roll i brottsbekämpningen. Som åklagare använder du juridiken i teori och praktik under stort eget ansvar och i samarbete med andra. Som åklagaraspirant kommer du att arbeta med alla delar i förekommande brottmålsärenden på en allmän åklagarkammare. Du kommer att leda förundersökningar, fatta beslut i åtalsfrågan samt att processa i domstol. Vi erbjuder utvecklande och varierande arbetsuppgifter med goda karriär- och utvecklingsmöjligheter samt flexibla arbetstider. Från den första arbetsdagen erbjuder vi kontinuerlig kompetensutveckling. Dina kvaliteter och kvalifikationer Vi söker dig som är svensk medborgare med en nordisk juristexamen. Vid tillträde som åklagaraspirant måste du även vara notariemeriterad från tings- eller förvaltningsrätt. Som person vill vi att du har ett stort intresse för straff- och processrätt är juridiskt skicklig har en förmåga att samarbeta och leda andra är drivande, kan organisera och prioritera ditt arbete och fatta självständiga beslut är stabil och har ett gott omdöme har en god analytisk förmåga och förmåga till kritiskt tänkande har god kommunikationsförmåga. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Det är meriterande om du utöver din notariemeritering har erfarenhet av relevant kvalificerat juridiskt arbete. Antagningsförfarandet Under tiden som åklagaraspirant har du en tidbegränsad anställning om 9-12 månader. Därefter följer en tillsvidareanställning. Tester förekommer i rekryteringsprocessen. Åklagarmyndigheten är en beredskapsmyndighet. Vid en anställning kan du komma att krigsplaceras på Åklagarmyndigheten. Läs mer under Jobba hos oss . På grund av arkivbestämmelser sparar vi ansökningar i två år. När du ansöker kommer dina personuppgifter att behandlas enligt offentlighetsprincipen samt dataskyddsförordningen. När du skickar din ansökan till oss, samtycker du till detta. Vi ser gärna att du skickar in din ansökan på svenska. Åklagarmyndigheten som arbetsgivare På Åklagarmyndigheten känner vi stolthet när vi går till jobbet. Tillsammans är vi över 2 200 engagerade och kompetenta medarbetare som står upp för rättssäkerhet, rättstrygghet och demokratiska värden. Oavsett roll i myndigheten så bidrar alla till vårt viktiga samhällsuppdrag. Vill du bli en del av Åklagarmyndigheten? Vi strävar efter att vara en välkomnande och inkluderande arbetsplats som speglar samhällets mångfald. Ansök redan i dag!

4 dagar sedan
Sista ansökan:
17 februari 2025
Beredningsjurist
Åklagarmyndigheten
Övriga jurister

Dina arbetsuppgifter Som beredningsjurist utför du juridiskt arbete tillsammans med åklagarna. Du bistår dem i deras arbete och deltar i förberedelsearbetet under en brottsutredning och inför olika åklagarbeslut. Vidare hjälper du till med bevakning av vissa av åklagarnas uppgifter, föreslår åtgärder samt deltar i olika samverkansmöten. Det förekommer även att du biträder åklagarna vid förhandling i domstol. Som beredningsjurist bistår du även åklagare och handläggare i olika administrativa frågor. Vardagen är händelsestyrd och det kan snabbt inkomma ärenden som gör att du behöver ta snabba beslut och kunna göra en avvägning om något är brådskande. Dina kvaliteter och kvalifikationer Vi söker dig som är svensk medborgare och har slutfört eller är i slutet av din juristutbildning. Vid tillträdet som beredningsjurist måste du vara klar med din juristexamen. Vi vill att du har ett stort intresse för straff- och processrätt och den verksamhet som Åklagarmyndigheten bedriver är noggrann, strukturerad och kan följa de förhållningsregler och rutiner som finns är initiativ- och ansvarstagande och att du självständigt kan bereda dina ärenden har förmåga att prioritera, arbeta uthålligt och effektivt är stresstålig då arbetsbelastningen vid vissa tillfällen kan vara hög har lätt för att samarbeta, skapa goda arbetsrelationer och har ett öppet förhållningssätt gentemot din omgivning är serviceinriktad har förmågan att uttrycka dig väl på svenska i tal och skrift har god kommunikationsförmåga. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Det är meriterande om du under eller efter dina studier har införskaffat dig erfarenhet av brottmål genom studier, praktik eller arbete. Om anställningen Anställningen är en tillsvidareanställning med sex månaders provanställning. Kravet för denna anställning är att du har en nordisk juristexamen. Vi erbjuder en lönenivå baserad på arbetsuppgifter som är anpassade för dig som är i början av din juristkarriär. Som anställd inom Åklagarmyndigheten erbjuder vi bl.a. ett generöst friskvårdsbidrag och en friskvårdstimme att ta ut varje vecka. Du kan läsa om våra andra förmåner här . Åklagarmyndigheten är en beredskapsmyndighet. Vid en anställning kan du komma att krigsplaceras på Åklagarmyndigheten. Läs mer under Jobba hos oss . På grund av arkivbestämmelser sparar vi ansökningar i två år. När du ansöker kommer dina personuppgifter att behandlas enligt offentlighetsprincipen samt dataskyddsförordningen. När du skickar din ansökan till oss, samtycker du till detta. Vi ser gärna att du skickar in din ansökan på svenska. Åklagarmyndigheten som arbetsgivare På Åklagarmyndigheten känner vi stolthet när vi går till jobbet. Tillsammans är vi över 2 200 engagerade och kompetenta medarbetare som står upp för rättssäkerhet, rättstrygghet och demokratiska värden. Oavsett roll i myndigheten så bidrar alla till vårt viktiga samhällsuppdrag. Vill du bli en del av Åklagarmyndigheten? Vi strävar efter att vara en välkomnande och inkluderande arbetsplats som speglar samhällets mångfald. Ansök redan i dag!

4 dagar sedan
Sista ansökan:
17 februari 2025
Beredningsjurist
Åklagarmyndigheten
Övriga jurister

Dina arbetsuppgifter Som beredningsjurist utför du juridiskt arbete tillsammans med åklagarna. Du bistår dem i deras arbete och deltar i förberedelsearbetet under en brottsutredning och inför olika åklagarbeslut. Vidare hjälper du till med bevakning av vissa av åklagarnas uppgifter, föreslår åtgärder samt deltar i olika samverkansmöten. Det förekommer även att du biträder åklagarna vid förhandling i domstol. Som beredningsjurist bistår du även åklagare och handläggare i olika administrativa frågor. Vardagen är händelsestyrd och det kan snabbt inkomma ärenden som gör att du behöver ta snabba beslut och kunna göra en avvägning om något är brådskande. Dina kvaliteter och kvalifikationer Vi söker dig som är svensk medborgare och har slutfört eller är i slutet av din juristutbildning. Vid tillträdet som beredningsjurist måste du vara klar med din juristexamen. Vi vill att du har ett stort intresse för straff- och processrätt och den verksamhet som Åklagarmyndigheten bedriver är noggrann, strukturerad och kan följa de förhållningsregler och rutiner som finns är initiativ- och ansvarstagande och att du självständigt kan bereda dina ärenden har förmåga att prioritera, arbeta uthålligt och effektivt är stresstålig då arbetsbelastningen vid vissa tillfällen kan vara hög har lätt för att samarbeta, skapa goda arbetsrelationer och har ett öppet förhållningssätt gentemot din omgivning är serviceinriktad har förmågan att uttrycka dig väl på svenska i tal och skrift har god kommunikationsförmåga. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Det är meriterande om du under eller efter dina studier har införskaffat dig erfarenhet av brottmål genom studier, praktik eller arbete. Om anställningen Anställningen är en tillsvidareanställning med sex månaders provanställning. Kravet för denna anställning är att du har en nordisk juristexamen. Vi erbjuder en lönenivå baserad på arbetsuppgifter som är anpassade för dig som är i början av din juristkarriär. Som anställd inom Åklagarmyndigheten erbjuder vi bl.a. ett generöst friskvårdsbidrag och en friskvårdstimme att ta ut varje vecka. Du kan läsa om våra andra förmåner här . Åklagarmyndigheten är en beredskapsmyndighet. Vid en anställning kan du komma att krigsplaceras på Åklagarmyndigheten. Läs mer under Jobba hos oss . På grund av arkivbestämmelser sparar vi ansökningar i två år. När du ansöker kommer dina personuppgifter att behandlas enligt offentlighetsprincipen samt dataskyddsförordningen. När du skickar din ansökan till oss, samtycker du till detta. Vi ser gärna att du skickar in din ansökan på svenska. Åklagarmyndigheten som arbetsgivare På Åklagarmyndigheten känner vi stolthet när vi går till jobbet. Tillsammans är vi över 2 200 engagerade och kompetenta medarbetare som står upp för rättssäkerhet, rättstrygghet och demokratiska värden. Oavsett roll i myndigheten så bidrar alla till vårt viktiga samhällsuppdrag. Vill du bli en del av Åklagarmyndigheten? Vi strävar efter att vara en välkomnande och inkluderande arbetsplats som speglar samhällets mångfald. Ansök redan i dag!

8 dagar sedan
Sista ansökan:
13 februari 2025
Analytiker

Vill du medverka till effektiv brottsbekämpning genom uppföljning och analyser av Åklagarmyndigheten och rättsväsendet? Under året kommer Åklagarmyndigheten att införa ett nytt statistiksystem och vi behöver därför förstärka statistik- och analysenheten med ytterligare en analytiker. Ekonomiavdelningen ansvarar för myndighetens ekonomistyrning och budget, samordnar processen för intern styrning och kontroll, upphandling och inköp, lokalförsörjning samt samordnar myndighetens miljö- och hållbarhetsarbete. Ekonomiavdelningen består av ca 30 medarbetare på fyra enheter, ekonomienheten, upphandlingsenheten, statistik- och analysenheten samt lokalförsörjningsenheten. Anställningen är placerad på enheten för statistik och analys som bland annat ansvarar för att utveckla, producera och analysera myndighetens löpande resultatuppföljning, att ta fram statistik för att följa upp myndighetens verksamhetsplan, myndighetens årsredovisning, samt utveckla och implementera nya statistikprodukter. Därutöver ingår att fånga användarnas behov av statistik och analys. Som analytiker ingår du i ett team som arbetar i nära samverkan med övriga delar av Åklagarmyndigheten men också med andra myndigheter inom rättsväsendet. Som analytiker kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter att vara Ta fram, sammanställa, analysera och presentera uppföljning och statistiska underlag till interna och externa intressenter Utveckla kvantitativa metoder för analys av Åklagarmyndighetens verksamhet Ge stöd i statistikfrågor utifrån de behov som finns inom Åklagarmyndighetens olika delar Dina kvaliteter och kvalifikationer Du ska ha högskoleexamen med inriktning inom statistik eller nationalekonomi eller annan utbildning som Åklagarmyndigheten bedömer likvärdig flerårig väl vitsordad erfarenhet av att ta fram, sammanställa, analysera och presentera statistiska analyser och underlag erfarenhet av arbete i statistikprogram som SAS, SPSS eller motsvarande god förmåga i svenska i tal och skrift. Som person vill vi att du är analytisk, noggrann och resultatinriktad är pedagogisk och tydlig i din kommunikation har lätt för att samarbeta och har ett prestigelöst och öppet förhållningssätt gentemot din omgivning. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper. Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med verksamhetsnära dataanalyser som underlag för utveckling, planering och/eller resultatredovisning erfarenhet av arbete i SQL erfarenhet av QlikView eller liknande verktyg erfarenhet av att jobba med analyser inom offentlig verksamhet, gärna inom rättsväsendets myndigheter Om anställningen           Anställningen är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Tester förekommer i rekryteringsprocessen. Åklagarmyndigheten är en beredskapsmyndighet. Vid en anställning kan du komma att krigsplaceras på Åklagarmyndigheten. Läs mer under  Jobba hos oss . På grund av arkivbestämmelser sparar vi ansökningar i två år. När du ansöker kommer dina personuppgifter att behandlas enligt offentlighetsprincipen samt dataskyddsförordningen. När du skickar in din ansökan till oss, samtycker du till detta. Åklagarmyndigheten som arbetsgivare På Åklagarmyndigheten känner vi stolthet när vi går till jobbet. Tillsammans är ca 2 200 engagerade och kompetenta medarbetare som står upp för rättssäkerhet, rättstrygghet och demokratiska värden. Oavsett roll i myndigheten så bidrar alla till vårt viktiga samhällsuppdrag. Vill du bli en del av Åklagarmyndigheten? Vi strävar efter att vara en välkomnande och inkluderande arbetsplats som speglar samhällets mångfald. Ansök redan i dag!

8 dagar sedan
Sista ansökan:
13 februari 2025
Åklagarrevisor
Åklagarmyndigheten
Planerare och utredare m.fl.

Vill du medverka till effektiv brottsbekämpning genom en expertroll på Åklagarmyndigheten? Vi söker nu en åklagarrevisor som ska bidra till Åklagarmyndighetens uppdrag att utreda och lagföra brott samt begränsa kriminellas brottsvinster. Dina arbetsuppgifter Som åklagarrevisor vid Åklagarområde Syd-Öst, med placering vid Malmö åklagarkammare, får du en expertroll främst inom brottsutbytesfrågor, penningtvätt och finansiella utredningar. Du kommer att vara en resurs för hela åklagarområde Syd-Öst och arbeta med alla kammare som hör till området. Du kommer in i brottsutredningar under ett tidigt skede och förväntas, under ledning av åklagaren, leda och utvärdera polisens arbete i brottsutredningar inom dessa områden. Du kommer att bistå åklagaren vid kvarstads- och huvudförhandlingar i domstol och även arbeta med olika typer av förverkanden, såsom utbytesförverkande, utvidgat förverkande och förverkande enligt penningtvättsbrottslagen. I anställningen ingår även uppdrag som utbildare, arbete med verksamhetsutveckling och samverkan med andra myndigheter. Anställningen innebär resor främst inom Sverige men det kan även förkomma resor utomlands. Dina kvaliteter och kvalifikationer Vi söker dig som har examen från ekonomisk eller juridisk högskoleutbildning eller högskoleutbildning som Åklagarmyndigheten bedömer relevant har erfarenhet av att arbeta med granskning och utredning av ekonomisk brottslighet, tillgångsutredning, brottsutbytesfrågor eller motsvarande inom t.ex. rättsväsendet, Tullverket, Skatteverket eller Kronofogden, alternativt ha erfarenhet av granskning av ekonomisk brottslighet, penningtvätt eller liknande från privat sektor har god it-vana och behärska framförallt Excel och Powerpoint, eller motsvarande program. Som person vill vi att du talar och skriver mycket god svenska har god analytisk problemlösningsförmåga har förmåga att prioritera är drivande och har god initiativförmåga är stresstålig har god samarbetsförmåga och ett öppet förhållningssätt till omgivningen.  Det är meriterande om du kan tala och skriva god engelska ha stor skicklighet inom presentationsteknik ha god kommunikationsförmåga.  Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Om anställningen Anställningen är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Anställningen är placerad i säkerhetsklass och därmed sker säkerhetsprövning med registerkontroll. Tester kan förekomma i rekryteringsprocessen. Åklagarmyndigheten är en beredskapsmyndighet. Vid en anställning kan du komma att krigsplaceras på Åklagarmyndigheten. Läs mer under Jobba hos oss . På grund av arkivbestämmelser sparar vi ansökningar i två år. När du ansöker kommer dina personuppgifter att behandlas enligt offentlighetsprincipen samt dataskyddsförordningen. När du skickar din ansökan till oss, samtycker du till detta. Vi ser gärna att du skickar in din ansökan på svenska. Åklagarmyndigheten som arbetsgivare På Åklagarmyndigheten känner vi stolthet när vi går till jobbet. Tillsammans är vi över 2 200 engagerade och kompetenta medarbetare som står upp för rättssäkerhet, rättstrygghet och demokratiska värden. Oavsett roll i myndigheten så bidrar alla till vårt viktiga samhällsuppdrag. Vill du bli en del av Åklagarmyndigheten? Vi strävar efter att vara en välkomnande och inkluderande arbetsplats som speglar samhällets mångfald. Ansök redan i dag!

11 dagar sedan
Sista ansökan:
10 februari 2025
Åklagarrevisor
Åklagarmyndigheten
Planerare och utredare m.fl.

Vill du medverka till effektiv brottsbekämpning genom en expertroll på Åklagarmyndigheten? Vi söker nu en åklagarrevisor som ska bidra till Åklagarmyndighetens uppdrag att utreda och lagföra brott samt begränsa kriminellas brottsvinster. Dina arbetsuppgifter Som åklagarrevisor vid Riksenheten mot internationell och organiserad brottslighet, med placering i Malmö, får du en expertroll främst inom brottsutbytesfrågor, penningtvätt och finansiella utredningar. Du kommer att vara en resurs för hela Riksenheten mot internationell och organiserad brottslighet. Du kommer in i brottsutredningar under ett tidigt skede och förväntas, under ledning av åklagaren, leda och utvärdera polisens arbete i brottsutredningar inom dessa områden. Du kommer att bistå åklagaren vid kvarstads- och huvudförhandlingar i domstol och även arbeta med olika typer av förverkanden, såsom utbytesförverkande, utvidgat förverkande och förverkande enligt penningtvättsbrottslagen. I anställningen ingår även uppdrag som utbildare, arbete med verksamhetsutveckling och samverkan med andra myndigheter. Anställningen innebär resor främst inom Sverige men det kan även förkomma resor utomlands. Dina kvaliteter och kvalifikationer Vi söker dig som har examen från ekonomisk eller juridisk högskoleutbildning eller högskoleutbildning som Åklagarmyndigheten bedömer relevant har erfarenhet av att arbeta med granskning och utredning av ekonomisk brottslighet, tillgångsutredning, brottsutbytesfrågor eller motsvarande inom t.ex. rättsväsendet, Tullverket, Skatteverket eller Kronofogden, alternativt ha erfarenhet av granskning av ekonomisk brottslighet, penningtvätt eller liknande från privat sektor har god it-vana och behärska framförallt Excel och Powerpoint, eller motsvarande program. Som person vill vi att du talar och skriver mycket god svenska har god analytisk problemlösningsförmåga har förmåga att prioritera är drivande och har god initiativförmåga är stresstålig har god samarbetsförmåga och ett öppet förhållningssätt till omgivningen.  Det är meriterande om du kan tala och skriva god engelska ha stor skicklighet inom presentationsteknik ha god kommunikationsförmåga.  Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Om anställningen Anställningen är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Anställningen är placerad i säkerhetsklass och därmed sker säkerhetsprövning med registerkontroll. Tester kan förekomma i rekryteringsprocessen. Åklagarmyndigheten är en beredskapsmyndighet. Vid en anställning kan du komma att krigsplaceras på Åklagarmyndigheten. Läs mer under Jobba hos oss . På grund av arkivbestämmelser sparar vi ansökningar i två år. När du ansöker kommer dina personuppgifter att behandlas enligt offentlighetsprincipen samt dataskyddsförordningen. När du skickar din ansökan till oss, samtycker du till detta. Vi ser gärna att du skickar in din ansökan på svenska. Åklagarmyndigheten som arbetsgivare På Åklagarmyndigheten känner vi stolthet när vi går till jobbet. Tillsammans är vi över 2 200 engagerade och kompetenta medarbetare som står upp för rättssäkerhet, rättstrygghet och demokratiska värden. Oavsett roll i myndigheten så bidrar alla till vårt viktiga samhällsuppdrag. Vill du bli en del av Åklagarmyndigheten? Vi strävar efter att vara en välkomnande och inkluderande arbetsplats som speglar samhällets mångfald. Ansök redan i dag!

11 dagar sedan
Sista ansökan:
10 februari 2025