Swedbank AB jobb

Lediga jobb hos Swedbank AB

Fullstack developer to Retail Payments and Accounts value stream

Are you a senior, highly skilled, dedicated, engaged, curious and a motivated fullstack developer and are looking for new challenges? Then it could be YOU that we are looking for to our great team, Accounts PrivateIn Swedbank you have the opportunity to: Design, develop, test, analyse and maintain our products and applications in Swedbank’s high tech services in Retail Payments & Accounts value stream Cooperate with other agile team and engineers working on different layers in Swedbank Maintain and make sure that our products and services are up and running 24/7 Create and deliver high quality code, by yourself and together with other developers Build REST API Domain models. Collaborate with team members to build competence and relationships Work close with competent, high skilled and technical experienced colleagues Develop your skills and carrier in Swedbank Enjoy your daily work and have fun What isneeded in this role: A team player who prioritizes the team’s goals. Understanding of agile processes (Scrum and SAFe). Interest of working both with new development and maintaining of existing systems, and even both with backend and frontend systems. Strong knowledge in Java (experience of working with Eclipse, RAD, InteliJ, Red Hat, Jenkins, Cloudbees, Git is preferable). Knowledge of building Micro services Understanding of REST and SOAP service architecture and knowledge/experience of Java integration with mainframe (not mandatory, but preferable). Interested in unit-testing. Angular knowledge (understanding of NGRX is preferable). Be open, Simple and Caring to build relationships in between the team, train and to other group/functions in Swedbank Experience in Test: developing existing, building new and execute test cases(advantage if you can build automated test) Relevant university degree What we offer when you join us: An open, simple and caring culture Opportunity to create the best experience for our customers An international, sustainable and inclusive work environment Development opportunities and advancement in your career Flexible working options Access to Group performance program, company pension plan, optional health insurance, and other benefits "Join our team and......ensure stability, compliance and meeting market demands for our Accounts & Payments related products & services for our private & corporate customers in Sweden. Our approach is to develop customer-facing functions to improve time-to-market products across the bank services for customers. Focus on re-designing, building and integrating a technology to support reliable, modularized and ready-to-use components".Madeleine Kulling, your future manager We look forward to receiving your application by 25.04.2024. Location: Stockholm Contacts Recruiting manager:Madeleine Kulling 0703424968 SACO:Henrik Joelsson,[email protected] Finansförbundet:Kristine Nordin,[email protected] may begin the selection during the application period, so we welcome your application as soon as possible. We have made our choice regarding recruitment media and therefore kindly decline contact with ad sellers or sellers of other recruitment services.Swedbank does not discriminate anybody based on gender, age, sexual orientation or sexual identity, ethnicity, religion or disability – everybody is welcome. #LI-Hybrid

10 april 2024
Sista ansökan:
25 april 2024
Kundansvarig Företag till vårt kontor i Helsingborg

Har du en passion för att göra affärer och bygga relationer?Hos oss påSwedbank har du en möjlighet att: Utveckla affären för våra företagskunder i Helsingborg och Nordvästra Skåne. Skräddarsy lösningar för våra kunder i nära samarbete med bankens specialister. Driva prospektering samt representera Swedbank i lokala nätverk och event. Utvecklas och ha kul med kompetenta och drivna kollegor. I denna roll behöver du: Gedigen erfarenhet av företagsaffären och kreditgivning till företag. Stark drivkraft och förmåga att arbeta strukturerat, målinriktat och affärsmässigt. Stort engagemang och en mycket god analytisk förmåga. Lätt för att skapa relationer med både kunder och kollegor och trivas med att representera bankenexternt. En relevant akademisk examen inom ekonomi, finans eller motsvarande. God muntlig och skriftlig framställning. Swedsec Rådgivarlicens. Detta erbjuder vi dig som börjar arbeta hos oss: En öppen, enkel och omtänksam kultur Möjlighet att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder En internationell, hållbar och inkluderande arbetsmiljö Utvecklingsmöjligheter och avancemang i din karriär Flexibla arbetsmöjligheter Tillgång till koncernens prestationsprogram, pensionsplan, gruppförsäkring och andra förmåner "Bli en del av vårt team och... få möjlighet att jobba med ett av bankens mest prioriterade kundsegment. Jag erbjuder dig ett spännandeuppdrag där du tillsammans med härliga kollegor får möjlighet att utvecklas, bygga upp något nytt ochsamtidigt själv vara med och påverka din vardag i stor utsträckning. Anslut till ett gäng som drivs av att varje månad uppnå våra mål. Detta genom att tillsammans göra affärersom ger resultat. Engagemang och delaktighet är hörnstenar hos oss, att skapa en arbetsmiljö som främjardetta ger de bästa förutsättningarna att gemensamt nå våra mål och utveckla företagsaffären i NordvästraSkåne. Emil Lennartsson, din framtida chef Vi ser fram emot din ansökan senast den 2024-04-26.Arbetsplats:Helsingborg Kontaktpersoner Rekryterande chef:Emil Lennartsson, 0431–415 292 SACO:Camilla Ivarsson, [email protected] Finansförbundet:Åke Skoglund [email protected] Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt. Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster. Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsnedsättning - alla är välkomna.

8 april 2024
Sista ansökan:
26 april 2024
Open Finance & FX Business Development

Ser du stora möjligheter med Open Finance och data som entillgång? Är du intresserad i företagsaffären?Hos oss påSwedbank har du en möjlighet att: Bli en del av ett innovativt team som accelererar framtidens företagserbjudande Agera inkubator för spännande nya idéer och affärsmodeller och förverkliga dessa inom organisationen Tänka som en entreprenör inom en stor koncern och ta del av resurser Skapa nya spännande tjänster för våra företagskunder I denna roll behöver du: Gedigen erfarenhet inom affärsutveckling eller som entreprenör inom law-/fintech En suverän kompetens för data och hur man bygger affärsmodeller omkring det En viss teknisk förståelse för att kunna se affärsmöjligheter och lösningar Vara flytande inom Svenska Kunskap inom valuta och företagsaffären är en stor fördel Detta erbjuder vi dig som börjar arbeta hos oss: En öppen, enkel och omtänksam kultur Möjlighet att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder En internationell, hållbar och inkluderande arbetsmiljö Utvecklingsmöjligheter och avancemang i din karriär Flexibla arbetsmöjligheter Tillgång till koncernens prestationsprogram, pensionsplan, gruppförsäkring och andra förmåner "Bli en del av vårt team och... bli en del av ett ambitiös team med professionella kollegor, som arbetar tillsammans för att skapa den framtidaföretagsaffär.”. Nils Waldmann, din framtida chef Vi ser fram emot din ansökan senast den 2024-04-21 Arbetsplats:Stockholm City Kontaktpersoner Rekryterande chef:Nils Waldmann,[email protected] SACO:Camilla Ivarsson, [email protected] Finansförbundet:Åke Skoglund [email protected] Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt. Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster. Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsnedsättning - alla är välkomna. #LI-LB1

8 april 2024
Sista ansökan:
21 april 2024
Fullstack developer to Retail Payments and Accounts value stream

Are you a senior, highly skilled, dedicated, engaged, curious and a motivated fullstack developer and are looking for new challenges? Then it could be YOU that we are looking for to our great team, Accounts PrivateIn Swedbank you have the opportunity to: Design, develop, test, analyse and maintain our products and applications in Swedbank’s high tech services in Retail Payments & Accounts value stream Cooperate with other agile team and engineers working on different layers in Swedbank Maintain and make sure that our products and services are up and running 24/7 Create and deliver high quality code, by yourself and together with other developers Build REST API Domain models. Collaborate with team members to build competence and relationships Work close with competent, high skilled and technical experienced colleagues Develop your skills and carrier in Swedbank Enjoy your daily work and have fun What isneeded in this role: A team player who prioritizes the team’s goals. Understanding of agile processes (Scrum and SAFe). Interest of working both with new development and maintaining of existing systems, and even both with backend and frontend systems. Strong knowledge in Java (experience of working with Eclipse, RAD, InteliJ, Red Hat, Jenkins, Cloudbees, Git is preferable). Knowledge of building Micro services Understanding of REST and SOAP service architecture and knowledge/experience of Java integration with mainframe (not mandatory, but preferable). Interested in unit-testing. Angular knowledge (understanding of NGRX is preferable). Be open, Simple and Caring to build relationships in between the team, train and to other group/functions in Swedbank Experience in Test: developing existing, building new and execute test cases(advantage if you can build automated test) Relevant university degree What we offer when you join us: An open, simple and caring culture Opportunity to create the best experience for our customers An international, sustainable and inclusive work environment Development opportunities and advancement in your career Flexible working options Access to Group performance program, company pension plan, optional health insurance, and other benefits "Join our team and......ensure stability, compliance and meeting market demands for our Accounts & Payments related products & services for our private & corporate customers in Sweden. Our approach is to develop customer-facing functions to improve time-to-market products across the bank services for customers. Focus on re-designing, building and integrating a technology to support reliable, modularized and ready-to-use components".Madeleine Kulling, your future manager We look forward to receiving your application by 25.04.2024. Location: Stockholm Contacts Recruiting manager:Madeleine Kulling 0703424968 SACO:Henrik Joelsson,[email protected] Finansförbundet:Kristine Nordin,[email protected] may begin the selection during the application period, so we welcome your application as soon as possible. We have made our choice regarding recruitment media and therefore kindly decline contact with ad sellers or sellers of other recruitment services.Swedbank does not discriminate anybody based on gender, age, sexual orientation or sexual identity, ethnicity, religion or disability – everybody is welcome. #LI-Hybrid

8 april 2024
Sista ansökan:
25 april 2024
GDPR specialist – Compliance officer

Interested in utilizing your data protection skills in a compliance officer role? With us at Business Advisory Complianceyou have the opportunity to: Join our team of experienced compliance officers advising and supporting the business and management teams in Swedbank, Work as a first point of contact for the business and become a strategic speaking partner and link between business and Group Compliance, Thrive in a cross functional role advising different parts Swedbank, guiding the business in GDPR topics and strengthen the data protection in our operations and decision making, Be part of Swedbank’s transformation projects aiming to streamline current ways of working and creating a robust foundation for future banking, and Contribute to the daily work of identifying and managing data protection risks, as well as monitoring and following-up that the business is adhering to GDPR and other relevant internal and external regulations. What isneeded in this role: Master’s degree in law or other relevant academic education, Minimum of 5 years of data protection background, Work experience from the financial industry and/or in a compliance function is an advantage. Demonstrate integrity and ability to both challenge and support the business in understanding the risk exposure and in being compliant, Be open to learn about new and upcoming regulations and understand how these can be implemented efficiently, A proactive approach, a humble attitude and a strong belief in co-operation as the best approach to solve a problem, and Strong verbal and written communication skills in Swedish and English. What we offer when you join us: An open, simple and caring culture Opportunity to create the best experience for our customers An international, sustainable and inclusive work environment Development opportunities and advancement in your career Flexible working options Access to Group performance program, company pension plan, optional health insurance, and other benefits "Join our team and... Be part of a group of experts with a forward leaning and curious attitude. Our task is to ensure that Swedbank’s products, services and processes are developed and maintained with the protection of customers in mind. Legal expertise, business acumen and integrity are highly rewarded skills in our team. As your manager, I am here to pave the way for your success, ensuring you have the support and freedom to excel. Here, enjoying your work and having fun isn’t just encouraged – it’s a way of life". Hedwig Glad your future manager We look forward to receiving your application by 03.05.2024. Location: Stockholm HQ Contacts Recruiting manager: Hedwig Glad,+46 761 021 747 SACO:Camilla Ivarsson, [email protected] Finansförbundet:Åke Skoglund, [email protected] We may begin the selection during the application period, so we welcome your application as soon as possible. We have made our choice regarding recruitment media and therefore kindly decline contact with ad sellers or sellers of other recruitment services.Swedbank does not discriminate anybody based on gender, age, sexual orientation or sexual identity, ethnicity, religion or disability – everybody is welcome. #LI-Hybrid #LI-SW1

5 april 2024
Sista ansökan:
3 maj 2024
Business developer & Partner implementation

Are you interested in contributing to develop Payments partner offering? We are now searching for one business developer and one Partner implementation/coordinator. (Group Cards & Payments) In Swedbank you have the opportunity to: Join a highly skilled team responsible for the payment & account products for corporate customers. Work in a dynamic product area with a lot of opportunities to learn and grow. Initiate, lead and participate in implementation and development of partners. Ensure and secure that Swedbank payment products and offering are relevant for partners. Be the natural link between the client facing and IT development organisations. Collaborate tightly with (Agile) Product Owners, Cash Management sales, and other relevant stakeholders throughout Swedbank. What isneeded in this role: Bachelor’s or Master’s degree in a related field, or a great reason for not having one. Demonstrated experience from the payment area, preferably from the financial sector. Knowledge in ISO 20222 XML. Deep knowledge of Swedbank cash management products and clients is an advantage. Analytical skills and a proficient problem solving and business value driven mindset. Capability to deliver in a changing and fast-moving environment. Experience of ERP, service burau or other payments service providers is an advantage. To be great team player and have a structured way of working. Great communication skills in English and Swedish. What we offer when you join us: An open, simple and caring culture Opportunity to create the best experience for our customers An international, sustainable and inclusive work environment Development opportunities and advancement in your career Flexible working options Access to Group performance program, company pension plan, optional health insurance, and other benefits "Join our team and...be a part of a team of professionals, who are jointly delivering on prioritised initiatives and to maximize customer value”. Helena Ölander Wettergren and Ludvig Gålén, your future manager We look forward to receiving your application by 01.05.2024. Location: Stockholm Contacts Recruiting manager:Helena Ölander Wettergren & Ludvig Gålén SACO:Henrik Joelsson, [email protected] Finansförbundet:Kristine Nordin, [email protected] We may begin the selection during the application period, so we welcome your application as soon as possible. We have made our choice regarding recruitment media and therefore kindly decline contact with ad sellers or sellers of other recruitment services.Swedbank does not discriminate anybody based on gender, age, sexual orientation or sexual identity, ethnicity, religion or disability – everybody is welcome. #LI-Hybrid

5 april 2024
Sista ansökan:
1 maj 2024
Kundstöd Företagsmarknad

Vill du arbeta i team kring våra företagskunder med fokus på affärer, kundnöjdhet, proaktivitet och relationer? Hos oss påSwedbank har du en möjlighet att: Tillsammans med ett team av kundansvariga och specialister erbjuda affärsmannamässig kvalificerad service utifrån kundens specifika behov Tillsammans med andra ingå i kundteam som aktivt arbetar för att utveckla relationer och affärer med våra företagskunder Skapa nätverk med specialister och samarbetspartners för att på bästa sätt stödja kundens hela affär Löpande samarbeta/bistå kollegorna på företagssidan på bästa möjliga sätt. Vi är ett lag som alltid hjälper varandra och utifrån kundens behov och affärens komplexitet sätter vi ihop bästa möjliga kundteam Utveckla din kompetens inom företagsaffären. Kredithantering och Cash Management är en stor del av arbetet Bidra till kundnöjdhet i den dagliga verksamheten, utveckla relationer både internt och med kunder I denna roll behöver du: Ha relevant utbildning inom ekonomi och finans. Fördel om du har erfarenhet av arbete med företagskunder Vara utåtriktad, ordningsam, flexibel och ansvarstagande. Du tycker om att skapa och utveckla relationer både internt och externt. Att arbeta i team är en naturlig del för dig Du har en stark affärsmässig drivkraft och tycker om att arbeta strukturerat och målinriktat med kunden i centrum. Du har en hög tillgänglighet och värdesätter snabb återkoppling till kunden Rollen innebär ett stort ansvar för ordning & reda samt kvalitén i den löpande affären. Arbetsuppgifterna är mycket varierande Du är ständigt uppdaterad kring bankens produkter och tjänster som du proaktivt erbjuder våra kunder, framför allt kundens Cash Management affär AML/KYC-arbete är en viktig och naturlig del av vardagen Integritet med respekt och förståelse för interna och externa regelverk Meriterande om du har Swedsec rådgivarlicens och bolånelicens Detta erbjuder vi dig som börjar arbeta hos oss: En öppen, enkel och omtänksam kultur Möjlighet att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder En internationell, hållbar och inkluderande arbetsmiljö Utvecklingsmöjligheter och avancemang i din karriär Flexibla arbetsmöjligheter Tillgång till koncernens prestationsprogram, pensionsplan, gruppförsäkring och andra förmåner "Bli en del av vårt team och... arbeta tillsammans med professionella kollegor för att leverera kundnytta, lönsamhet och bidra till Swedbanks position i samhället. Vi drivs av affärer samt nöjda kunder och en viktig framgångsfaktor är att vi trivs och har roligt på jobbet."Patric Frid, din framtida chef Vi ser fram emot din ansökan senast den 2024-05-02.Arbetsplats:Kalmar Kontaktpersoner Rekryterande chef:Patric Frid, +46 11 199 225 SACO:Camilla Ivarsson, [email protected] Finansförbundet:Åke Skoglund [email protected] Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt. Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsnedsättning - alla är välkomna.

4 april 2024
Sista ansökan:
2 maj 2024
Skog och lantbruksrådgivare

Som ett led i Swedbanks satsning på skog- och lantbruksaffären söker vi nu dig som har en stark ambition att utveckla skog- och lantbruksaffären i affärsområdet östra Sverige. Hos oss påSwedbank har du en möjlighet att:Utvecklas i rollen som kundansvarig inom Skog och Lantbruk, där du förvaltar och utvecklar Swedbanks affär inom segmentet med tyngdpunkt på lantbruksaffären. Viktiga perspektiv inkluderar kundnöjdhet, affärsvolym och lönsamhet. Bidra till att stärka Swedbanks marknadsposition där prospektering kommer att vara en naturlig del av uppdraget. Vara en del av teamet inom Swedbanks Skog & Lantbruksenhet Öst (en av fem organisatoriska enheter i Sverige som helt fokuserar på Skog & Lantbruksaffären). I teamet är vi 14 kundansvariga som är specialiserade på Skog & Lantbruksaffären. Därmed finns mycket goda möjligheter till kunskaps- och erfarenhetsutbyte och ytterligare specialistkunskap inom både skog och lantbruk finns på central nivå. Vara aktiv på marknaden genom att träffa kunder och prospects samt företräda Swedbank i olika sammanhang. Vara en god ambassadör för Swedbank och vara med och synas på den lokala marknaden och i branschnätverk. I denna roll behöver du:Relevant utbildning och kunskap inom området skog- och lantbruk. Erfarenhet av rådgivning inom branschen. Erfarenhet av kreditgivning och /eller ekonomisk analys. Swedseclicens, Rådgivning och Bolån. Körkort och tillgång till bil. Vara en social och ansvarstagande person med ett intresse att utveckla affären tillsammans med dina blivande kollegor. Detta erbjuder vi dig som börjar arbeta hos oss: En öppen, enkel och omtänksam kultur Möjlighet att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder En internationell, hållbar och inkluderande arbetsmiljö Utvecklingsmöjligheter och avancemang i din karriär Flexibla arbetsmöjligheter Tillgång till koncernens prestationsprogram, pensionsplan, gruppförsäkring och andra förmåner "Bli en del av vårt team och... Få möjlighet att arbeta på en spännande marknad i Östra Sverige. Du kommer att ingå i ett stort team med specialister inom skog och lantbruk varigenom det finns mycket goda möjligheter till utbyte och kompetensutveckling. Målsättningen är att du skall utvecklas och utmanas i ditt arbete där vi tillsammans jobbar mot högt uppställda mål, maximerar kundnöjdheten och bidrar till Swedbanks position i samhället.”, Fredrik Johansson, din framtida chef Vi ser fram emot din ansökan senast den 2024-04-26.Arbetsplats:Södertälje, Stockholm, Uppsala, Västerås eller Visby Kontaktpersoner Rekryterande chef:Fredrik Johansson, +46 (0)13 31 92 36 SACO:Camilla Ivarsson, [email protected] Finansförbundet:Åke Skoglund [email protected] Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt. Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster. Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsnedsättning - alla är välkomna.

28 mars 2024
Sista ansökan:
26 april 2024
Kundrådgivare Skellefteå vikariat

Skellefteå växer och vi söker dig som vill utvecklas med oss!Hos oss påSwedbank har du en möjlighet att: Arbeta i ett team som ansvarar för att möta privat- och företagskunder som besöker eller på annat sätt kontaktar kontoret, både i bokade och obokade möten. Aktivt bidra till att förbättra kundens hela ekonomi och trygghet med fokus på bästa möjliga service och en hållbar framtid. Jobba självständigt med försäljning av hela vårt produktutbud. Du har även en viktig roll i att guida kunderna i våra digitala miljöer. Utvecklas inom Swedbank – karriärvägarna inom Swedbank är många och intern rörlighet uppmuntras för att bredda kompetens, personlig utveckling och bankens konkurrenskraft. I denna roll behöver du: Ha ett starkt driv och ta egna initiativ. En förutsättning för att lyckas hos oss är att du är en lagspelare som strävar efter teamets framgång lika mycket som din egen. Målsättningen är att du ska utvecklas och utmanas i ditt dagliga arbete. Självledarskap är något naturligt, där hittar du utmaningar som inspirerar dig. Tycka om att ge service med hög kvalitet till kunderna och har som mål att överträffa kundens förväntningar. Du vill alltid göra det bästa för kunderna och är nyfiken att lära dig nya saker. Vara lyhörd, pedagogisk, social och kunna skapa förtroende i kundmötet. En relevant akademisk examen är meriterande. SwedSec rådgivar- och bolånelicens samt försäkringsdistributionsrätt är meriterande. Detta erbjuder vi dig som börjar arbeta hos oss: En öppen, enkel och omtänksam kultur Möjlighet att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder En internationell, hållbar och inkluderande arbetsmiljö Utvecklingsmöjligheter och avancemang i din karriär Flexibla arbetsmöjligheter Tillgång till koncernens prestationsprogram, pensionsplan, gruppförsäkring och andra förmåner "Bli en del av vårt team och... bli en del av ett fantastiskt gäng med professionella kollegor som strävar mot gemensamma mål där den individuella prestationen är viktig för att nå framgång. Tillsammans arbetar vi för att flytta fram Swedbanks position ytterligare i vår spännande och starkt växande marknad genom högt fokus på affärer och aktivitet. Jag värdesätter en öppen dialog och bra samarbete och förväntar mig att du är en motiverad och engagerad självledare. Vill du bli en del av vårt härliga team? Välkommen med din ansökan!” Annika Holmgren, din framtida chef Vi ser fram emot din ansökan senast den 2024-04-21.Tjänsten avser ett vikariat till och med 2025-01-31 Arbetsplats:Skellefteå Kontaktpersoner Rekryterande chef:Annika Holmgren, +46 91 058 31 06 SACO:Martin Anthony, [email protected] Finansförbundet:Stina Forsman, [email protected] Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt. Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsnedsättning - alla är välkomna.

28 mars 2024
Sista ansökan:
21 april 2024
Business Product Owner Fund

Do you have extensive experience from the fund industry? Are you passionate about savings in mutual funds? Do you want to become the business product owner of this interesting and wide-ranging product area? In Swedbank you have the opportunity to:Be responsible for the mutual fund product portfolio at Swedbank, including distribution strategy, target market and other regulatory aspects of the offering In close collaboration with colleagues in Legal, Compliance and the Customer organisation analyse and formulate strategies for questions related to Swedbank’s fund distribution Own the commercial relationship with fund companies and being the key contact person for both Robur and external fund companies Lead fund related projects, including, together with other product owners, formulate business requirements for Swedbank’s new Savings platform What isneeded in this role:University degree in Economics, Science or corresponding Deep understanding of mutual funds and experience from working in different capacities with mutual funds At least 10 years experience from the financial services industry Experience from working with agreements and management of partnership relationship is meriting Ability to manage stakeholders on all levels is a key competence. Analytical, conscientious, and self-motivated are essential Fluent in English and Swedish both written and verbal is required What we offer when you join us: An open, simple and caring culture Opportunity to create the best experience for our customers An international, sustainable and inclusive work environment Development opportunities and advancement in your career Flexible working options Access to Group performance program, company pension plan, optional health insurance, and other benefits "Join our team and... be a part of a fun team of professionals, with deep savings and financial services knowledge and with a strive towards excellence in quality and delivery Eva Fogelquist, your future manager We look forward to receiving your application by 30.04.2024.Location: Stockhol HQ Contacts Recruiting manager:Eva Fogelquist, 070-3655258 SACO:Henrik Joelsson, [email protected] Finansförbundet:Kristine Nordin, [email protected] We may begin the selection during the application period, so we welcome your application as soon as possible. We have made our choice regarding recruitment media and therefore kindly decline contact with ad sellers or sellers of other recruitment services.Swedbank does not discriminate anybody based on gender, age, sexual orientation or sexual identity, ethnicity, religion or disability – everybody is welcome.

28 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024