Lediga jobb hos Jula AB
Är du en engagerad och driven ledare som brinner för att inspirera och utveckla andra? Då är det dig vi letar efter! Vi söker nu en ställföreträdande varuhuschef till vår nyöppning i Bollnäs! Som Ställföreträdande Varuhuschef på Jula jobbar du tillsammans med varuhuschefen för att skapa en fantastisk arbetsmiljö och ett välfungerande varuhus. Du är en viktig förebild för medarbetarna och hjälper dem att växa och nå sin fulla potential. Tillsammans med Varuhuschefen skapar du förutsättningar för att både medarbetare och kunder ska trivas. Hur ser en vanlig dag ut som Ställföreträdande? Du leder och arbetar tillsammans med medarbetarna i den dagliga driften med försäljnings- och lagerarbete, upplockning av varor, kassaarbete samt genomförande av marknads- och försäljningsplaner. När Varuhuschefen inte är på plats företräder du Jula som arbetsgivare och har det yttersta ansvaret för personal, varuhusdrift och resultat. Genom kommunikation och feedback utvecklar du medarbetarna och bygger team. En typisk dag innebär många skratt tillsammans med dina kollegor och kunder. Du arbetar sida vid sida med teamet och det är i det dagliga arbete du coachar och utvecklas medarbetarna genom att stöttar upp där det behövs. Tillsammans med varuhuschef planerar ni verksamheten och driver arbetet för att ert team ska kunna maximera försäljningen och lönsamheten i varuhuset. Du gillar att följa upp resultat och nå uppsatta mål tillsammans med teamet. Det är ni tillsammans som levererar ett säljstarkt varuhus och en fantastisk köpupplevelse för kunden. När dagen är slut känner du stolthet över vad ni åstadkommit tillsammans och ser fram emot nya utmaningar. Vad finns i ditt CV För att lyckas i rollen ser vi att du har en ledande personlighet med god självinsikt. Du har förmåga att motivera, engagera och utveckla andra. Du har erfarenhet av att arbeta som ledare och är det inom detaljhandeln är det meriterande. Du har goda kunskaper i svenska, då vi är en internationell koncern kan vissa utbildningar ske på engelska så du behöver ha förståelse för engelska. Du har sifferförståelse och van att arbeta mot satta mål samt god datorvana, särskilt i Microsoft Office. Har du ett truckkort är det meriterande men inget krav. Är detta du? Är du en ledare som älskar att utveckla dina medarbetare, driva försäljning och har en passion för kundmötet? Är du nyfiken och uppmuntrar nya idéer? Tror du på kraften i teamwork och på att bygga ostoppbara team? Du lockas av att vara en del av ett internationellt företag. Vi älskar att göra bra affärer och att få våra kunder att känna att de får bra värde för pengarna när de handlar hos oss. Det triggar dig också. Att växa och få utmaningar är som ljuv musik för dig. Du är en fena på att prioritera, vilket gör att du kan hantera hektiska perioder. Du tar dig tid att lyssna på ditt team för att alltid kunna levererar ett gott kundbemötande med ett leende på läpparna. Då kan du vara en ledare för oss på Jula! Vad erbjuder vi? Att vara på en ostoppbar resa innebär förändring – och du är välkommen att påverka den. Från de uppgifter du utför till hur vi designar våra varuhus, dina åsikter, handlingar och nya idéer spelar roll. På Jula kan du själv forma din karriär och nå dina mål med de möjligheter vi har att erbjuda. Hos oss får du möjligheten att vara en del av ett internationellt företag där du kan växa och utvecklas. Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö med mycket skratt och en stark teamkänsla. Du får chansen att ta ansvar och lära nytt, och vi stöttar dig i din personliga och professionella utveckling. Är du redo att ta nästa steg i din karriär och bli en del av vårt fantastiska team? Skicka in din ansökan idag! Bra att veta Placering Bollnäs. Tjänsten som ställföreträdande varuhuschef är på heltid och gäller tillsvidare med sex månaders provanställning. Tjänsten innebär att du arbetar dagtid, kvällar och helger. Om du känner att du skulle passa för denna roll så tveka inte att söka direkt! Sista ansökningsdag för tjänsten är den 27 juli. Intervjuer för tjänsterna kommer att ske under vecka 34 och kalleser kommer att ske via mejl så glöm ej att kolla mejlkorgen i sommar, tillträde till tjänsterna blir under hösten 2025. Frågor om tjänsten besvaras av [email protected].
Älskar du att möta människor och leverera goda kundmöten. I så fall har du nu möjligheten att bli medarbetare i vårt team och delaktig i vår ostoppbara resa. En typisk dag innebär många skratt tillsammans med dina kollegor och kunder. Din fingertoppskänsla för kundservice kommer att locka fram leende på kundernas läppar då du med din expertis hjälper dem i butiken. Det är du tillsammans med dina kollegor som sköter allt från att bemanna kassan till att fylla på hyllorna. Du hjälper kunderna med returer eller att hitta rätt vara. Eftersom vi är på en resa kan du räkna med att vi även vill att din personliga resa ska påbörjas. Oavsett om du jobbar extra eller om du väljer att arbeta hos oss till pension vill vi att du ska utvecklas. Bli inte förvånad om du får möjligheten att bygga upp exponeringar av kampanj- och säsongsprodukter, ta ansvar och lära nytt. Vi vet att kundernas behov ändras snabbt – och nu har du alla möjligheter att bli en del av vårt fantastiska team och hjälpa oss att anpassa oss ännu snabbare. Vad finns i ditt CV? Du har troligen arbetat med service eller inom detaljhandeln tidigare. Du skriver och talar bra svenska (engelska är ett plus) och har god datorvana, särskilt i Microsoft Office. Om du har ett truckkort är det ett plus men inte ett krav. Vem är du? Framför allt är du en nyfiken person som trivs i att arbeta i team. Du lockas av att vara en del av ett entreprenöriellt och internationellt företag. Vi är prisfighters som älskar att göra bra affärer och att få våra kunder att känna att de får bra värde för pengarna när de handlar hos oss. Det triggar dig också. Du älskar att sälja, är serviceinriktad och trivs när du kan hjälpa kunden att hitta precis det de behöver. Du är nyfiken och vill lära dig. Att växa och få utmaningar är som ljuv musik för dig. Du är en fena på att prioritera, vilket gör att du kan hantera hektiska perioder. Du tar dig tid att lyssna på kunden för att alltid kunna levererar ett gott kundbemötande med ett leende på läpparna. Du är engagerad, positiv och älskar att Jula är ett större team- vilket gör det möjligt för dig att alltid vara dig själv. Bra att veta Placering Bollnäs. För att ansöka om rollen bör du vara minst 18 år gammal. Som Varuhusmedarbetare arbetar man dagtid, kvällar och helger. Tjänsterna är tillsvidareanställningar på deltid 12,5%, 50% och 75% med 6 månaders provanställning. För att kunna öppna varuhuset så börjar anställningen cirka 6 veckor innan varuhuset öppnar. Under de första veckorna gör du praktik i något av våra närliggande varuhus och därefter hjälper till att färdigställa varuhuset med dess alla produkter. Under dessa 6 veckor arbetar vi heltid måndag till fredag och när varuhuset öppnar blir arbetstiderna utefter varuhusets öppettider och våra olika sysselsättningsgrader. Vi söker även dig som kan tänka dig att arbeta under varuhusets uppbyggnad, det är en visstidsanställning på fem veckor och det finns chans till förlängning när varuhuset har öppnat. Skriv i din ansökan vilken av tjänsterna du söker till. I den här processen kommer du också att få spela in en video i din ansökan. Om du känner att du skulle passa för denna roll så tveka inte att söka direkt! Sista ansökningsdag för tjänsten är den 27 juli. Intervjuer för tjänsterna kommer att ske under vecka 34 och kalleserna kommer att ske via mejl så glöm ej att kolla mejlkorgen i sommar, tillträde till tjänsterna blir under hösten 2025.
Vi söker nästa stjärna till vårt team i Borås. Älskar du att möta människor och leverera goda kundmöten. I så fall har du nu möjligheten att bli medarbetare i vårt team och delaktig i vår ostoppbara resa. En typisk dag innebär många skratt tillsammans med dina kollegor och kunder. Din fingertoppskänsla för kundservice kommer att locka fram leende på kundernas läppar då du med din expertis hjälper dem i butiken. Det är du tillsammans med dina kollegor som sköter allt från att bemanna kassan till att fylla på hyllorna. Du hjälper kunderna med returer eller att hitta rätt vara. Eftersom vi är på en resa kan du räkna med att vi även vill att din personliga resa ska påbörjas. Oavsett om du jobbar extra eller om du väljer att arbeta hos oss till pension vill vi att du ska utvecklas. Bli inte förvånad om du får möjligheten att bygga upp exponeringar av kampanj- och säsongsprodukter, ta ansvar och lära nytt. Vi vet att kundernas behov ändras snabbt – och nu har du alla möjligheter att bli en del av vårt fantastiska team och hjälpa oss att anpassa oss ännu snabbare. Vad finns i ditt CV? Du har troligen arbetat med service eller inom detaljhandeln tidigare. Du skriver och talar bra svenska (engelska är ett plus) och har god datorvana, särskilt i Microsoft Office. Om du har ett truckkort är det ett plus men inte ett krav. Vem är du? Framför allt är du en nyfiken person som trivs i att arbeta i team. Du lockas av att vara en del av ett entreprenöriellt och internationellt företag. Vi är prisfighters som älskar att göra bra affärer och att få våra kunder att känna att de får bra värde för pengarna när de handlar hos oss. Det triggar dig också. Du älskar att sälja, är serviceinriktad och trivs när du kan hjälpa kunden att hitta precis det de behöver. Du är nyfiken och vill lära dig. Att växa och få utmaningar är som ljuv musik för dig. Du är en fena på att prioritera, vilket gör att du kan hantera hektiska perioder. Du tar dig tid att lyssna på kunden för att alltid kunna levererar ett gott kundbemötande med ett leende på läpparna. Du är engagerad, positiv och älskar att Jula är ett större team- vilket gör det möjligt för dig att alltid vara dig själv. Bra att veta Placering Borås. Tjänsten är ett vikariat under sommaren. Som varuhusmedarbetare arbetar man dagtid, kvällar och helger. Om du känner att du skulle passa för denna roll så tveka inte att söka direkt! Vi håller intervjuer löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Sista ansökningsdag för tjänsten är den 29 juni. Frågor? Frågor om tjänsten besvaras av varuhuschef, Fredrik Almqvist, [email protected]
Vill du jobba med Learning & Development i en internationell miljö? Motiveras du av variationen i att både utveckla kompetensutvecklingsstrategier som stöder bolagets tillväxt och att hands on skapa effektfulla utbildningar? Härligt! Vi söker nu en engagerad Learning & Development Specialist som kommer att vara en nyckelspelare i att utveckla och implementera Julakoncernens strategi för kompetensutveckling och se till att vårt utbildningserbjudande stödjer vår ostoppbara resa mot tillväxt. Eftersom rollen är nyinrättad kommer du ha stora möjligheter att påverka och bygga upp en ny funktion tillsammans med vårt team av HR kollegor. Som Learning & Development Specialist identifierar du våra nuvarande och framtida utbildningsbehov och designar skräddarsydda utbildningsprogram som möter dessa behov. Du skapar en stark lärandekultur och ger förutsättningar för medarbetare att utveckla de kompetenser som krävs för att nå sina mål och fortsätta växa. I samarbete med interna avdelningar säkerställer du att utbildningsprogram speglar organisationens behov och prioriteras utifrån verksamhetsnytta. En vanlig dag kommer du också att designa, skapa, implementera, underhålla och följa upp utbildningsprogram på egen hand, med kollegor i verksamheten och i samverkan med externa partners. Du ansvarar även för att utveckla rätt systemstöd för att kunna arbeta effektivt och datadrivet med utbildning och uppföljning. Vad finns i ditt CV? För att trivas i denna roll bör du ha några års erfarenhet inom Learning and Development, gärna i en internationell miljö. Vi tror att du har en akademisk utbildning inom HR, pedagogik, lärande eller liknande och att du är nyfiken på digital utveckling och vad AI-skapar för möjligheter inom lärande. Vi ser framför oss att du erfarenhet av att utveckla effektiva kompetensutvecklingsprogram innehållande e-learnings och andra utbildningsinitiativ samt har vana av olika digitala lärplattformar, både operativt och i strategiarbetet. Har du också erfarenhet av att facilitera workshops och hålla utbildning är det ett extra plus. God engelska i tal och skrift är ett krav då vi verkar i ett internationellt bolag. Vem är du? Gissningsvis är du en nyfiken lagspelare som lockas av att arbeta i ett entreprenörsdrivet och internationellt företag. Addera sen ett härligt driv, vilja att arbeta utvecklingsinriktat och brett i nära samarbete med verksamheten – då är vi en match! Du har en passion för att utveckla människor och organisationer genom lärande och utveckling. Som person är du en säker kommunikatör, den man gärna lyssnar på då din förmåga att inspirera, utveckla och utmana andra är stark. I denna roll kommer du ha stor nytta av att tänka långsiktigt och du har förmågan att bygga upp en hållbar process som skapar struktur och tydlighet för övriga organisationen i linje med företagets mål. Vad erbjuder vi? Vår ostoppbara resa innebär expansion och förändring – och vi välkomnar dina tankar och idéer! Från de uppgifter du utför till hur vi tillsammans utvecklar vår verksamhet, dina åsikter, insatser och nya idéer spelar roll. Det finns inga förutbestämda karriärvägar på Jula. Hos oss erbjuds du istället möjligheten att nå precis hur långt du vill. Bra att veta Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, med 6 månaders provanställning. Placering på vårt huvudkontor i Skara, med möjlighet att arbeta viss del flexibelt. Jula har kollektivavtal med Unionen för tjänstemän. Sista ansökningsdatum är 10 augusti. Frågor? Har du frågor kontakta HR Manager Specialists, Stina Kihlén, [email protected]
Som Quality & After Sales Administrator bidrar du till Julas framgång genom utveckla hur vi jobbar med After Sales-området. Du kommer främst ha fokus på att Jula har bra eftermarknadsrutiner och systemstöd för våra marknader i Sverige, Norge, Polen, Finland och Österrike och mot våra leverantörer. Du kommer även dyka in i andra spännande administrativa arbetsuppgifter. I rollen gäller det att proaktivt bereda hantering och lösa inkomna ärenden från Kundservice, varuhus och leverantörer om kundreklamationer, leverantörsreklamationer och verkstäder. Du får möjlighet att utveckla våra arbetssätt, processer och systemstöd. Vi tror att nyckeln till framgång är samarbete – och du kommer vara med och samverka med Inköp, leverantörer, Kvalitet & After Sales, Varuhusorganisationen, Kundservice, Ekonomi och IT. Målet är att Jula ska ha en bra och effektivt eftermarknadshantering för kunderna till produkter i Julas sortiment. Quality & After Sales Support är ett team som tillsammans ansvarar för att effektivt bedriva och utveckla supportfunktionen inom Q&AS som stöd till övriga funktioner. Vi arbetar också med eftermarknadsberedning för nya produkter, eftermarknadssupport för varuhus och kundservice, hantering av skadestånds- och försäkringsärenden, hantering inköps-, distributions- & försäljningsstopp, hantering av leverantörsreklamationer samt registrering och rapportering av produktinformation och producentansvar till myndigheter och andra organisationer. Här vill vi också att du agerar som back-up så att vi kan bli ännu vassare på After Sales! Du rapporterar till Quality & After Sales Support Manager. Vad finns i ditt CV? Vi söker en driven person med teknisk kompetens och som älskar produkterna i vårt produktsortiment. Du behärskar engelska flytande i tal och skrift samt har hög datormognad med goda kunskaper i Office-programmen särskilt Excel och gärna affärssystem. För att lyckas i denna roll behöver du ha erfarenhet inom administration och Julas produkter. Det är meriterande om du har jobbat med eftermarknadsarbete. Vem är du? Du trivs i en organisation som kännetecknas av nyfikenhet, teamarbete, framåtanda och en ständig vilja att utvecklas och förbättras. Du har lätt för att kommunicera med andra människor även internationellt, tar egna initiativ och kommer med lösningar. Du är kvalitetsmedveten, strukturerad och analytisk vilket balanseras med ett flexibelt förhållningssätt och är bekväm med att fatta beslut. Du är prestigelös i ditt sätt att vara och trivs med att samarbete både inom och utanför den grupp du tillhör. Vad erbjuder vi? Vår ostoppbara resa innebär förändring – och vi välkomnar dina tankar och idéer! Från de uppgifter du utför till hur vi utvecklar vår verksamhet, dina åsikter, insatser och nya idéer spelar roll. Hos oss får du möjligheten att vara en del av ett internationellt företag där du kan växa och utvecklas. Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö med mycket hjärta och en stark teamkänsla. Du får chansen att ta ansvar och lära nytt, och om du gör ditt bästa så kan vi lova att det inte finns några gränser i hur långt du kan komma hos oss! Tjänsten är ett vikariat till 2026-03-31 med möjlighet till tillsvidareanställning på heltid med tillsättning enligt överenskommelse med placering på Julas huvudkontor i Skara. Sista ansökningsdag är 2025-06-23 men intervjuer sker löpande och kan tillsättas snarast. Jula har kollektivavtal med Unionen för tjänstemän. Vid frågor om tjänsten kontakta Quality & After Sales Support Manager, Erik Svedén via [email protected].
Älskar du att möta människor och leverera goda kundmöten. I så fall har du nu möjligheten att bli medarbetare i vårt team och delaktig i vår ostoppbara resa. En typisk dag innebär många skratt tillsammans med dina kollegor och kunder. Din fingertoppskänsla för kundservice kommer att locka fram leenden på kundernas läppar då du med din expertis hjälper dem i butiken. Det är du tillsammans med dina kollegor som sköter allt från att bemanna kassan till att fylla på hyllorna. Du hjälper kunderna med returer eller att hitta rätt vara. Eftersom vi är på en resa kan du räkna med att vi även vill att din personliga resa ska påbörjas. Oavsett om du jobbar extra eller om du väljer att arbeta hos oss till pension vill vi att du ska utvecklas. Bli inte förvånad om du får möjligheten att bygga upp exponeringar av kampanj- och säsongsprodukter, ta ansvar och lära nytt. Vi vet att kundernas behov ändras snabbt – och nu har du alla möjligheter att bli en del av vårt fantastiska team och hjälpa oss att anpassa oss ännu snabbare. Vad finns i ditt CV? Du har troligen arbetat med service eller inom detaljhandeln tidigare. Du skriver och talar bra svenska (engelska är ett plus) och har god datorvana, särskilt i Microsoft Office. Om du har ett truckkort är det ett plus men inte ett krav. Vem är du? Framför allt är du en nyfiken person som trivs med att arbeta i team. Du lockas av att vara en del av ett entreprenöriellt och internationellt företag. Vi är prisfighters som älskar att göra bra affärer och att få våra kunder att känna att de får bra värde för pengarna när de handlar hos oss. Det triggar dig också. Du älskar att sälja, är serviceinriktad och trivs när du kan hjälpa kunden att hitta precis det de behöver. Du är nyfiken och vill lära dig. Att växa och få utmaningar är som ljuv musik för dig. Du är en fena på att prioritera, vilket gör att du kan hantera hektiska perioder. Du tar dig tid att lyssna på kunden för att alltid kunna leverera ett gott kundbemötande med ett leende på läpparna. Du är engagerad, positiv och älskar att Jula är ett större team- vilket gör det möjligt för dig att alltid vara dig själv. Bra att veta Vi söker en medarbetare som kan arbeta deltid med en sysselsättningsgrad på 50%. Tjänsten är en visstidsanställning från 11 augusti – 29 maj och placerad på Backaplan. Som varuhusmedarbetare arbetar du morgon, kvällar och helger. Om du känner att du skulle passa för denna roll så tveka inte att söka direkt! Vi håller intervjuer löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Sista ansökningsdag är den 26 juni. Frågor? Frågor om tjänsten besvaras av varuhuschef Snezana Petrovic via [email protected]
Är du en engagerad och driven ledare som brinner för att inspirera och utveckla andra? Då är det dig vi letar efter! Som Ställföreträdande Varuhuschef på Jula jobbar du tillsammans med ledningsgruppen för att skapa en fantastisk arbetsmiljö och ett välfungerande varuhus. Du är en viktig förebild för medarbetarna och hjälper dem att växa och nå sin fulla potential. Tillsammans med Varuhuschefen och gruppledarna skapar ni förutsättningar för att både medarbetare och kunder ska trivas. När Varuhuschefen inte är på plats är det du som tar ansvar för varuhuset, personalen och resultaten. Hur ser en vanlig dag ut som Ställföreträdande? Dagen börjar med att du är ute på golvet, där du jobbar sida vid sida med teamet. Du visar vägen genom att delta i arbetet – vare sig det handlar om att följa upp försäljningen, bygga om gavlar och torg, eller förbättra kundupplevelsen. Kanske kommer någon i teamet med en idé för en ny kampanj eller säsongsaktivitet? Du lyssnar, uppmuntrar och hjälper till att förverkliga den. Ni delar idéer, skrattar och bygger en stark teamkänsla. När varorna levereras ser du till att hyllorna fylls på och att varuhuset är snyggt och inbjudande för kunderna. Målet är alltid att skapa en fantastisk köpupplevelse för kunden. När dagen är slut känner du stolthet över vad ni åstadkommit tillsammans och ser fram emot nya utmaningar. Är detta du? Är du en ledare som älskar att utveckla dina medarbetare, driva försäljning och har en passion för kundmötet? Är du nyfiken och uppmuntrar nya idéer? Tror du på kraften i teamwork och på att bygga ostoppbara team? Då kan du vara en ledare för oss på Jula! Vad finns i ditt CV För att lyckas i rollen ser vi att du har erfarenhet av ledarskap inom detaljhandeln eller liknande bransch. Du har god sifferförståelse och van att arbeta mot satta mål. Du har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift, samt god datorvana, särskilt i Microsoft Office. Har du ett truckkort är det meriterande men inget krav. Vad erbjuder vi? Att vara på en ostoppbar resa innebär förändring – och du är välkommen att påverka den. Från de uppgifter du utför till hur vi designar våra varuhus, dina åsikter, handlingar och nya idéer spelar roll. På Jula kan du själv forma din karriär och nå dina mål med de möjligheter vi har att erbjuda. Hos oss får du möjligheten att vara en del av ett internationellt företag där du kan växa och utvecklas. Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö med mycket skratt och en stark teamkänsla. Du får chansen att ta ansvar och lära nytt, och vi stöttar dig i din personliga och professionella utveckling. Är du redo att ta nästa steg i din karriär och bli en del av vårt fantastiska team? Skicka in din ansökan idag! Information Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100% som inleds med 6 månaders provanställning, anställningen gäller på Jula i Malm, Stora Bernstorp. Start efter överenskommelse. Har du frågor om tjänsten kan du kontakta Johan Lindskog, Varuhuschef via [email protected]
Drivs du av att utveckla människor genom att inspirera och coacha dem i det dagliga arbetet? I så fall har du nu möjligheten att bli gruppledare i vårt team och delaktig i vår ostoppbara resa. Genom kommunikation och feedback utvecklar du medarbetarna och bygger team. En typisk dag innebär många skratt tillsammans med dina kollegor och kunder. Du arbetar sida vid sida med teamet och det är i det dagliga arbete du coachar och utvecklas medarbetarna genom att stöttar upp där det behövs. Du sitter med i ledningsgruppen och det är ni tilsammans som planerar verksamheten och driver arbetet för att ert team ska kunna maximera försäljningen och lönsamheten i varuhuset. Du gillar att följa upp resultat och nå uppsatta mål tillsammans med teamet. Det är ni tillsammans som levererar ett säljstarkt varuhus med ett gott kundbemötande. Vad finns i ditt CV? För att lyckas i rollen ser vi att du har en ledande personlighet med god självinsikt. Du har förmåga att motivera, engagera och utveckla andra. Vi vill gärna se att du har erfarenhet av att arbeta som ledare och är det inom detaljhandeln är det meriterande. Du har goda kunskaper i svenska, samt god datorvana, särskilt i Microsoft Office. Har du ett truckkort är det meriterande men inget krav. Vem är du? Är du nyfiken och uppmuntrar nya idéer? Tror du på kraften i teamwork och på att bygga ostoppbara team? Framför allt är du en nyfiken person som trivs i att arbeta i team. Du lockas av att vara en del av ett internationellt företag. Vi älskar att göra bra affärer och att få våra kunder att känna att de får bra värde för pengarna när de handlar hos oss. Det triggar dig också. Att växa och få utmaningar är som ljuv musik för dig. Du är en fena på att prioritera, vilket gör att du kan hantera hektiska perioder. Du tar dig tid att lyssna på ditt team för att alltid kunna levererar ett gott kundbemötande med ett leende på läpparna. Bra att veta Placering Västervik. Tjänsten är på heltid och gäller tillsvidare med sex månaders provanställning. Som varuhusmedarbetare arbetar man dagtid, kvällar och helger. Om du känner att du skulle passa för denna roll så tveka inte att söka direkt! Vi håller intervjuer löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Sista ansökningsdag för tjänsten är den 20250629 Frågor? Frågor om tjänsten besvaras av Varuhuschef Joel Arnryd via mejladress [email protected]
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 8 av 8 jobb