Lediga jobb i Karlskrona

Hitta lediga i Karlskrona. Vår jobbsida erbjuder aktuella lediga jobb, inklusive heltids- och deltidspositioner i en mängd olika branscher. Hitta ditt drömjobb i Karlskrona idag!

Sjukvårdsmäklarna AB söker läkare till mottagning i Blekinge

Välkommen till ett snabbt växande bemanningsföretag med hjärtat på rätt ställe och fokus på rätt saker. På SjukvårdsMäklarna har vi en gedigen erfarenhet av att bemanna sjukvårdspersonal, i både Sverige och Norge. Tillsammans har vi ett brett kontaktnät med såväl vårdgivare som personal. Samtliga anställda hos SjukvårdsMäklarna Sverige AB har goda personliga referenser genom tidigare bemanningsverksamhet inom vård och omsorg, företagsutveckling & ledning. Sjukvårdsmäklarna söker en specialist inom ögonsjukdomar till ett uppdrag på mottagning i Karlskrona. Period och uppdrag Uppdraget startar 2023-06-05 och pågår till 2023-06-18 Tjänstgöring som specialist inom ögonsjukdomar med sedvanliga uppgifter på mottagning. Ansök senast . Du behöver ha minst två års erfarenhet som specialist inom ögonsjukdomar samt relevant erfarenhet

17 april 2024
Sista ansökan:
1 maj 2024
Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

17 april 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
Produktledare Marina verkanssystem

Är du driven, strukturerad och har förmåga att samarbeta med andra? Vill du arbeta i kvalificerade projekt med syfte att bidra till att göra Sverige och världen säkrare? Då kan du vara den vi söker. Arbetsuppgifter Det marina området kommer under de kommande åren ha en spännande utveckling! Befintlig förmåga ska vidmakthållas men också utvecklas och kompletteras med nya fartyg och nya verkanssystem. Vi ska bland annat anskaffa vapensystem till två stora fartygsprojekt, vi ska även utveckla minröjningsförmågan och bidra till Sveriges medlemskap i NATO. Som produktledare kommer du främst att arbeta som kravställare mot våra projekt när det gäller att omsätta Försvarsmaktens förmågekrav till tekniska lösningar. Projekten upphandlar system bland annat för integration på fartygen, men även behov av förbättringar, samt andra åtgärder, här är din roll att göra det möjligt att ta tekniskt designansvar. Det betyder att du kommer vara en viktig del i projektarbetet och ansvara för att projekten tar han om alla aspekter så som systemsäkerhet, systemlivcykelplanering, kvalitetssäkring, och konfigurationsledning. I ansvaret ligger även att ta fram förslag till åtgärder för att korrigera eventuella funktionella och säkerhetsmässiga felaktigheter. Du kommer att delta i anskaffnings- och vidmakthållandeprojekt, vilket innebär att du är involverad i planering, genomförande och uppföljningar, för att säkerställa materielens tekniska funktion över hela dess livscykel. På enheten Marin Ytstridssystem Vapen är vi ett bra gäng som värdesätter ömsesidigt förtroende och att ta eget ansvar. Vi har högt i tak och delar gärna med oss av vår kunskap. Vi har roligt på jobbet samtidigt som vi är professionella mot både Försvarsmakten och leverantörer.  Vi satsar mycket på utbildning och har en lärande organisation med ett öppet klimat och trevliga arbetskamrater. Tjänsten är placerad i Stockholm, men placering i Karlskrona går att diskutera Vi söker dig som Du är civil-/högskoleingenjör eller har motsvarande kompetens med teknisk och/eller militär inriktning. Du ska gärna ha kunskap om tekniskt arbete såsom systemutformning och/eller dokumentation. Erfarenhet av arbetet med tekniska system inom Försvarsmakten är meriterande. Vi tror att du har erfarenhet från tekniskt projektarbete inom marina system. Har du arbetat med komplext tekniskt systemarbete och systemsäkerhet kommer du känna igen dig men ändå få nya utmaningar. Det är bra om du har erfarenhet av verifiering och validering av system där du arbetat med provning gentemot en kravbild och en teknisk specifikation. Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, i tal såväl som i skrift. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du har god samarbetsförmåga, samtidigt som du har förmåga att fungera väl i en arbetsgrupp så är du självgående och tar ansvar för din uppgift. Du visar gott omdöme vid uttalanden, agerande och beslut samt gör korrekta avvägningar och prioriteringar. Vidare är du strukturerad, kvalitetsmedveten och trivs med att arbeta efter uppsatta mål. Du förblir motiverad och effektiv trots bakslag, är trygg, stabil och har god självinsikt. Tjänsten kan komma att innebära resor såväl inom som utom Sverige. Då flera av våra leverantörer ligger utanför allmänna kommunikationer behöver du inneha körkort Klass B. Om oss Inom Verksamhets Område (VO) Marin arbetar vi med anskaffning, leverans och vidmakthållande av produkter inom det maritima området, i första hand åt Försvarsmakten. Med professionella medarbetare genomför och utvecklar vi verksamheten i nära samarbete med Försvarsmakten och industrin. VO Marin består av ca 250 medarbetare fördelade på tre avdelningar som är spridda på tre platser; Stockholm, Karlskrona och Malmö. Enheten Ytstridssystem Vapen består av personal med kompetens inom projekt och produktledning med teknisk inriktning mot de verkanssystem som finns ombord på Marinens fartyg. Systemen som vi arbetar med är bl.a. robotsystem, artillerisystem och minröjningssystem. Hos oss sitter även medarbetare med kompetens inom ILS, systemsäkerhet och IT-säkerhet. Vi är i dag 21 personer, men vi behöver bli fler för att kunna möta behoven av driven personal i de stora projekten som startar de närmaste åren. FMV – Försvarets materielverk På FMV är du med och bidrar till att göra Sverige och världen säkrare. Vi upphandlar, utvecklar och levererar materiel och tjänster till det svenska försvaret. I vår vision ”Rätt materiel för ett starkare försvar” ryms vårt arbete och våra leveranser till Försvarsmakten av allt från helikoptrar, ubåtar, stridsflygplan och snörade kängor till kompasser, radarstationer, pansarterrängbilar och kuddar. Bredden i vårt uppdrag ger dig möjligheten att jobba med spännande innehåll, människor och projekt. Vi sätter värde på ömsesidigt förtroende och på ett hållbart arbetsliv. Därför erbjuder vi alla våra anställda ett brett utbud av utbildningar, kompetensutveckling och träning. Vill du vara med och utveckla framtidens försvar? Sök tjänsten via FMV:s webbplats. Vi vill ha dina ansökningshandlingar på svenska. Våra fackliga företrädare är SACO Stefan Hållander OFR/S Madeleine Lithander OFR/O Henry Joona och SEKO Peter Andersson. Alla nås på telefon 08-782 4000 (FMV Växel). #LI-Hybrid eller #LI-Onsite? Vid frågor ber vi dig kontakta Ulrika Tode på telefon 08-782 4000. Sista ansökningsdag är 2024-05-13. Välkommen med din ansökan. FMV finns för landet, i många delar av landet. Som medarbetare hos oss får du både en trygg och utmanande anställning och ett stort eget ansvar. För att jobba hos oss behöver du vara svensk medborgare och genomgå en säkerhetsprövning, i enlighet med säkerhetsskyddslagen. Vi tillämpar provanställning och som anställd kommer du att krigsplaceras utifrån totalförsvarets behov. Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via FMV:s webbplats eller via vår registratur. Vi har redan gjort vårt medieval, därför undanber vi oss samtal från dig som vill sälja annons- och rekryteringstjänster.

17 april 2024
Sista ansökan:
13 maj 2024
Erfaren utvecklare

Vill du arbeta tillsammans med prestigelösa kollegor som värdesätter kunskapsdelning och att leverera hög kvalitet itekniskt utmanande uppdrag?Går du i tankar om nya utmaningar under 2024? Då är kanske vi på Softhouse ditt nästa steg! Vilka är vi? På Softhousehar vi utvecklat mjukvara sedan 1996, och arbetar tillsammans för att skapa lösningar som möter våra kunders behov och överträffar deras förväntningar. Härfår du harmonin mellan stark lokal anknytning och ett community av ca 300 kollegor fördelat på nio kontor i Sverige och ett i Sarajevo.I region Sydost hittar du oss i Karlskrona och Karlshamn. Här blir du en del av ett sammansvetsat och dynamiskt team på över 70 kollegor som arbetar tätt tillsammans med att leverera tjänster och mjukvara i världsklass. Som konsult hos oss får du möjlighet att skräddarsy en utveckling som överskrider både branscher och specialistområden. Vi gillar att arbeta i team, ochhar en stor variation i uppdrag där du kanarbeta med allt från nyutveckling till förvaltning, från IoT till webbutveckling.Flera av våra kunder är bäst inom sin bransch, vilket gör att vi ständigt utmanas och utvecklas i våra uppdrag. Här gör du digital skillnad, på riktigt! Vem är du? En erfaren utvecklare med omfattande kompetens av t.ex.Java, .NET/C#, Kotlin, Node.js,ReactellerVue Van att arbeta ur ett livscykelperspektiv med t.ex. kravställning, arkitektur, design, test och integration Trivs med att jobba enligt agila principer och metoder Har enöppen attitydochdrivatt levereramed hög kvalitet,ständigt utvecklasochdela dina kunskapermed kollegor Vill ha närvarande ledare som verkligen bryr sig och som hjälper dig att lyckas i dina uppdrag Behärskar svenska obehindrat i både tal och skrift Vi ser gärna att du har en eftergymnasial utbildning inom relevant område.Självklart känner du också igen dig i våra värdeord:team, enkelhet, modochpassion. Vad erbjuder vi? Ett stabilt och välmående bolag där du och din work-life-balance är i fokus En individanpassad konsultroll ochen mix av spännande inhouseprojekt, externa uppdrag och teamleveranser Förmåner som 30 dagars semester, tjänstepension, 5000 kr/år i friskvårdsbidrag, rekryteringsbonus, kollektivtrafik som förmån, årlig konferens och massage på kontoret Skräddarsydd utvecklingsplan och aktiv kunskapsdelning med andra Softhouse-kollegor Det är precis lika viktigt att vi passar för dig, som att du passar för oss. Låter det intressant? Vårt urval sker löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vi träffas gärna på en kaffe och berättar mer!

17 april 2024
Sista ansökan:
20 juni 2024
Erfarna svetsare sökes till högteknologisk kund

Vi söker erfarna och kvalificerade svetsare till vår kund. Om du har rätt kompetens, är självgående och trivs i en stimulerande arbetsmiljö, då är du precis den vi letar efter! ARBETSUPPGIFTER Självständigt utföra svets- och sliparbete i stål, rostfritt och aluminium. Svetsprocesser inkluderar MIG, MAG, TIG, MMA, lödning, punktsvetsning och induktionssvetsning. Arbete med svetsning i löpande produktion, prototyptillverkning samt fixturtillverkning. PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER Erfarenhet av MAG och TIG-svetsning i material som är 1,5 - 20 mm tjockt. Förmåga att arbeta självständigt, noggrant och ha god samarbetsförmåga. Kunskaper i ritningsläsning och mätteknik är viktiga förutsättningar. Kunna läsa och förstå svenska. Uppnå kvalitetsnivå B enligt ISO 5817. Godkänd enligt företagets interna svetsarprövning i enlighet med ISO 9606-1 eller ISO 9606-2. Utbildning: Verkstads- eller industriteknisk utbildning med inriktning på plåt och svets eller motsvarande. Meriterande: Traverskort och certifikat från svetsarprövningar. OM TJÄNSTEN Tjänsten som svetsare är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Eterni Sweden AB och arbetar som konsult hos vår kund. Efter en tids anställning hos Eterni övergår anställningen till vårt kundföretag.   ÖVRIG INFORMATION Ansökningar via mail behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!

17 april 2024
Sista ansökan:
28 april 2024
Receptionist ISS Karlskrona

Var 660:e person som går till arbetet i Sverige är en ISS-medarbetare och det är vi stolta över. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag samt har över 450 000 medarbetare världen över. Det är våra medarbetare som är kärnan i vår verksamhet och förutsättningen för att kunna leva upp till vårt syfte, Connecting people and places to make the world work better. På ISS Facility Services skapar vi platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro - levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare. Vill du också bli en del i vår globala organisation där ditt jobb verkligen gör skillnad? ISS söker en engagerad och positiv receptionist/post ansvarig som brinner för service. Vill du vara med och skapa förutsättningar för en trivsam och tillmötesgående miljö och leverera service i världsklass? Då tycker vi att du ska söka vår tjänst som Receptionist på ISS! Om rollen I rollen som Receptionist blir du kundens ansikte utåt och får därmed en mycket viktig roll i att skapa ett välkomnande och professionellt mottagande. Din uppgift är att se till att kontorets tjänsteleverans fungerar smidigt och att skapa en trivsam och väl fungerande arbetsplats för de som besöker och arbetar på arbetsplatsen. Som Receptionist arbetar du med många och varierande arbetsuppgifter. Genom ett trevligt värdskap tar receptionen emot och hjälper kunder, besökare och anställda så att alla receptionens gäster känner sig sedda och varmt välkomna. Detta för att förstärka kundens varumärke. Som postansvarig innebär det att ta emot och skicka post och paket, sortera posten och se till att dessa kommer iväg till rätt mottagare internt samt med avtalade leverantörer med rätt förutsättningar till rätt ort. I arbetsuppgifterna ingår bland annat: • Att på ett serviceinriktat sätt välkomna, informera och vägleda kunden och kundens besökare • Besvara telefonsamtal och mail • Upprätthålla ordning och reda i reception och hela entréytan • Hantera ankomst- och avreseassistans som t.ex. taxibeställningar och • Hantera övriga administrativa arbetsuppgifter, såväl interna som externa • Sortera och registrera post och paket samt lämna ut till mottagare Uppdraget bedrivs inom ramen för en integrerad servicelösning där du utöver ditt ansvarsområde förväntas vara behjälplig inom andra områden inom verksamhetsservice. Vi söker dig som är prestigelös och vill ta ansvar för hela kontorsdriften och som uppskattar ett omväxlande arbete. Tjänsten är på heltid och tillsvidareanställning med en inledande provanställning i sex månader. Vi kan även komma att söka deltidsanställda på en lägre tjänstgöringsgrad. Vi erbjuder Du kommer att arbeta nära kompetenta medarbetare som du får stort utbyte av, då vi värnar om att hjälpa och utveckla varandra. ISS storlek och breda tjänsteutbud bidrar till att det finns goda utvecklingsmöjligheter såväl nationellt som globalt. Vårt fokus ligger i att ta hand om och utveckla våra medarbetare, för vi tror på att ”People make places”. ISS erbjuder bland annat utbildningar och talangprogram – allt för att du ska engageras och utvecklas på jobbet. Vi värderar mångfald och inkludering högt. Hos ISS är alla människor lika mycket värda och har samma rättigheter och möjligheter. Våra medarbetare speglar samhällets mångfald, vilket både är en konkurrensfördel och en tillgång i vårt långsiktiga hållbara arbete. Vår inkluderande företagskultur stärker våra medarbetare, gör oss mer kreativa och produktiva samt skapar en attraktivare arbetsplats. ISS värderingar, som är fundamentala i hur vi arbetar, är kvalitet, ansvar, ärlighet, entreprenörskap och gemenskap. Därför är det viktigt att du känner att du står för ett arbetssätt och ett förhållningssätt som är i enlighet med dessa Vem söker vi? Vi söker dig som är serviceinriktad, lyhörd, ansvarsfull och initiativtagande. Du trivs i rollen som företagsrepresentant och delar ISS vilja att leverera service i världsklass. Du har en god kommunikativ förmåga och kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i såväl tal som skrift. Du har gymnasieutbildning samt goda IT-kunskaper och god systemvana. Erfarenhet av posthantering ses som en extra merit. Din ansökan Vi hoppas att vi väckt ditt intresse! Vi ser fram emot din ansökan, dock senast 24-06-07. Vi har en pågående rekryteringsprocess och vill anställa så snart som möjligt, med hänsyn till eventuell uppsägningstid. I din ansökan bifogar du CV, vi önskar ej personliga brev. Pga. GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via mail. Vi rekryterar kompetensbaserat vilket innebär att processen innehåller tester, intervjuer och referenser. Bakgrundskontroller och säkerhetsprövningar kan komma att genomföras vid kundbehov. Vid eventuella frågor om processen, kontakta Joakim på [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!

17 april 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024
Vill du arbeta inom inköp på Roxtec i Karlskrona?

Skulle du vilja vara en del av en flexibel organisation som är världsledande inom sin bransch? Vill du ingå i ett starkt och engagerat team med mängder av möjligheter och intressanta utmaningar? Vill du vara med och påverka och driva utvecklingen inom logistik? Då bör du fortsätta läsa. Det här är ett uppdrag med önskvärd start den 1/5 och som sträcker sig till och med den 30/11 2024. Vi på ManpowerGroup erbjuder alltid bra anställningsvillkor. TJÄNSTEN I rollen som Operativ inköpare på Roxtec blir du en del av avdelningen Global Logistics. Du samarbetar både externt med leverantörer och internt med andra avdelningar inom Roxtec, som exempelvis Customer Order, Global Sourcing och Arrival. I arbetsuppgifterna ingår att: * dagligen avropa varor, antingen för att fylla på lager eller direkt mot kundorder alternativt tillverkningsorder * bevaka att leveranserna kommer i tid och till rätt pris * hantera leverantörsreklamationer * hantera fakturaavstämning och kontering * utveckla och följa upp samarbetet med leverantörer. KVALIFIKATIONER För att kunna bli framgångsrik i arbetet och möta de krav som ställs, är det viktigt att: * du har en komplett gymnasieutbildning * du har några års erfarenhet av administrativt arbete, gärna från industrin och leverantörskedjan * du talar och skriver flytande engelska och svenska * du är van vid att ha många processer i gång parallellt. Det är meriterande om du har arbetat eller har utbildning inom logistik/inköp. Som person är du en driven, kundfokuserad och serviceinriktad lagspelare som också kan arbeta självständigt. Du har mycket god analytisk förmåga, arbetar på ett logiskt och systematiskt sätt och ser det som en utmaning att hitta nya kreativa lösningar och genomföra förbättringar. Du har lätt för att kommunicera, skapa nya kontakter och känner stort ansvar för dina arbetsuppgifter och för att följa och slutföra processer. I den här rekryteringen sätts stort värde vid personlig lämplighet. Mer om Roxtec Roxtec är världsledande inom utveckling och tillverkning av modulbaserade tätningslösningar för kabel- och rörgenomföringar. Företagets flexibla system används inom allt från energibranschen till varvsindustrin för att skydda liv och tillgångar från riskfaktorer som brand, gas och vatten. Roxtec är en snabbväxande koncern som servar kunder på mer än 80 marknader. Läs mer på www.roxtec.com. Snabbhet, enkelhet och flexibilitet är viktiga ledord på Roxtec och de bör kännas naturliga även för dig. Övrigt Tjänsten är på heltid med placering i Karlskrona. Urval sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Arbetet sker på plats hos Roxtec. Sök tjänsten idag! Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Daniella Bergström, [email protected] Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan omgående. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

17 april 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
Extrajobb som Mystery Shopper - Lyckeby-området

Var med och skapa bättre kundmöten i Sverige – viktigt extrajobb Nu söker vi mystery shoppers och intervjuare för kortare uppdrag i hela landet. Custitude utför flera typer av kundundersökningar; Mystery Shopping, Store checks, exitintervjuer men även coaching på plats i butik. Vi skulle bli glada om du vill vara en del av vårt kundmötesteam som mystery shopper. Vi samarbetar med flera kedjor och företag som vill utveckla sitt kundmöte i olika kanaler. Då är en viktig del att förstå vad man är bra på och vad som är utvecklingsbart, både på kedjenivå men även på butiksnivå. Genom mystery shopping gör vi anonyma besök där vi utvärderar servicen och ser hur du blir bemött som kund. Arbetet är enkelt, men kräver stor noggrannhet och seriositet. Våra förväntningar på dig är att du är: • Förberedd: Du har alltid läst på instruktioner och manualer innan du gör dina uppdrag. • Ansvarsfull: Du ser till att dina uppdrag utförs enligt plan och i tid. • Pålitlig: Du förstår syftet med det du och Custitude gör, du är intresserad av resultaten och vill att kunden ska kunna utvecklas av dina svar. Du kan kommunicera väl på svenska både skriftligt och muntligt. Genom att du registrerar dig i vår databas kommer du bli en del av Custitudes kundmötesteam. Du kommer bli tillfrågad om uppdrag och kan välja att tacka ja/nej vid varje givet tillfälle. En observation tar oftast, inklusive rapportering, 1 timme. Ofta är tiderna för uppdragen väldigt flexibla vilket gör detta till ett mycket bra extrajobb.Ersättning är per uppdrag. Vi ser fram emot din ansökan. #jobbjustnu

17 april 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
Slöjdlärare till Saltöskolan

I Karlskrona är våra ambitioner höga och vi brinner för att utveckla den moderna staden i havet. Nu söker vi dig som vill vara med och skapa framtidens Karlskrona tillsammans med våra barn och unga. Välkommen till Blekinges största arbetsgivare, där dina möjligheter att utvecklas är goda. Läs mer här: Jobba i skolan  Slöjdlärare till Saltöskolan Saltöskolan är en lagom stor skola med perfekt läge i utkanten av stadskärnan i Karlskrona. Skolan har ca 160 elever och på fritids är ca 100 elever inskrivna. Vi har närhet till hav, skog och stad. Saltöskolan ingår i Centrala skolområdet. Vårt mål på Saltöskolan är att skapa trygga, harmoniska och utåtriktade elever med goda kunskaper och att varje dag ska ge arbetsglädje och utmaningar till både elever och personal. Vår vision är att Saltöskolan ska vara En skola att längta till. Vi arbetar fokuserat med vår värdegrund som är: trygghet, ansvar, glädje, respekt och utveckling. Hos oss är digitala verktyg en självklarhet i det dagliga pedagogiska arbetet.   Vi söker en slöjdlärare som är nyfiken på att arbeta på annorlunda sätt med slöjden. Slöjd på Saltöskolan bedrivs i en integrerad slöjdsal där vi skapat utrymme för skapande med textil- och trä- och metall och färg och form att samsas sida vid sida. Vi har en och samma slöjdsal där eleverna utövar slöjd med både hårda och mjuka material. Det innebär att du som slöjdlärare undervisar trä- och metallslöjd och textilslöjd och leder eleverna från idé till designprocess och till den färdiga produkten. Vi vill att det som eleverna skapar ska ha ett syfte och en mening. Vi söker dig som ser möjligheter med en integrerad slöjdsal och som gärna arbetar ämnesintegrerat med både hårda och mjuka material i ditt skapande i slöjdämnet. Undervisning i slöjd gäller åk 3-6. Ca 60% av tjänsten är undervisning i slöjd. Ca 40% innebär att vara vikariepool/resurs i skola och på fritids. Tjänsten kan komma att kombineras med annat uppdrag på de 40% som ligger utöver slöjden. Kvalifikationer Behörig och legitimerad slöjdlärare och/eller erfarenhet av arbete med slöjd. God förmåga att uttrycka sig i svenska i både tal och skrift.  Vi tänker oss att du är ansvarsfull, positiv, engagerad, nyfiken, kreativ, kommunikativ, ordningsam och lösningsinriktad. Du lägger stor vikt vid att bygga positiva relationer med eleverna. Du har kunskap, kompetens och erfarenhet att möta elever inom NPF. Stor vikt kommer att läggas vid Din personliga lämplighet. Vi har höga krav på bland annat bemötande- och handlingskompetens. Tjänsten tillsätts under förutsättning att erforderliga beslut fattas. Skolans minsta behov i tjänsteomfattning för tjänsten ligger på 80%. Anställningen Anställningsform: Tillsvidareanställning med semestertjänst Sysselsättningsgrad: 60-100 %. Tillträde till tjänst: 9 augusti 2024 Provanställning kan komma att tillämpas Ansökan Välkommen med din ansökan senast den 30 april 2024 Kontaktperson Lisa Havling, rektor, 0709-303888 Facklig företrädare Carina Svensson, Sveriges lärare, 0455-30 48 69 Förmåner I Karlskrona kommun har du som medarbetare ett flertal förmåner. Några av de förmånerna är extra semesterdagar när du når en viss ålder, friskvårdsbidrag, möjligheten att gratis simma i någon av kommunens simhallar och ett riktigt bra tjänstepensionsavtal. Du kan läsa mer om våra förmåner här.

17 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Allakando läxhjälp Karlskrona, privatlärare 1-2 lektioner/vecka Fysik

Studiecoach – Flexibelt och meriterande extrajobb Undervisa i dina ämnen och utveckla eftertraktade färdigheter som ledarskap och pedagogik. Bli en förebild för dina elever, samtidigt som du har tid till egna studier och fritid! Flexibelt och enkelt att kombinera med studier och fritid Mycket utvecklande och en merit som imponerar Gör skillnad och bli en förebild för dina elever Ansök till jobbet här: https://www.allakando.se/laxhjalp-jobb/ Så fungerar jobbet som studiecoach Du väljer enkelt de uppdrag som passar dig och dina ämnen på vår lärarportal Ni träffas hemma hos din elev, på en plats centralt eller online Lektionerna är på 90-120 minuter, en eller två gånger i veckan Extrajobbet passar perfekt för dig som: Går på exempelvis gymnasiet eller universitet Vill göra skillnad för andra människor Är positiv och engagerande Har goda ämneskunskaper i dina ämnen Kan extrajobba minst 4 timmar i veckan Kommunicerar effektivt på svenska i tal och skrift Flexibelt extrajobb utan krav på förkunskaper: Undervisa i hemmet, på ett bibliotek eller online Välj själv ämnen och på vilken nivå du vill undervisa Jobba på de dagar och tider som passar dig Inga förkunskaper krävs, vi utbildar dig! Bonus! Du som jobbar hos oss en längre period får även kostnadsfri tillgång till exklusivt studiematerial som hjälper dig säkra försprånget inför exempelvis högskoleprovet! https://www.allakando.se/hogskoleprovet/ Ansök till jobbet på 3-4 minuter Du ansöker enkelt och smidigt på vår karriärsida: https://www.allakando.se/laxhjalp-jobb/ Ansökan tar endast några minuter – sedan blir du kallad till intervju för jobbet som studiecoach på Allakando! Läs mer om oss här: https://www.allakando.se En arbetsgivare – många möjligheter Du som söker jobb hos oss har även möjlighet att arbeta som: Studiecoach online: https://www.allakando.se/laxhjalp-online/ Studiecoach i matematik: https://www.allakando.se/mattehjalp/ Privatlärare i matematik: https://smartstudies.se Personlig läxhjälpare: https://läxhjälp.nu Personlig nanny: https://nannypoppins.se/ Privat barnvakt: https://barnvakt.se/ Au pair i USA: https://my-nanny.se/au-pair/ Tips! Just nu har vi många lediga tjänster på följande orter: Personlig studiecoach i Stockholm: https://www.allakando.se/laxhjalp-stockholm/ Personlig studiecoach i Göteborg: https://www.allakando.se/laxhjalp-goteborg/ Barnvakt i Stockholm: https://my-nanny.se/stader/barnvakt-stockholm/

17 april 2024
Sista ansökan:
1 maj 2024