Kundtjänstmedarbetare till SJ i Norrköping

Bor du i Norrköping och söker jobb inom service? Kickstarta våren med en fantastisk möjlighet att utvecklas inom kundservice på ett av Sveriges största tågbolag. SJ söker nya medarbetare med start 8 april! Varför jobba med oss? På Concentrix + Webhelp tror vi starkt på vikten av att skapa en miljö där våra medarbetare trivs och kan lyckas i sina roller. Hos oss blir du en del av ett energifullt team med nära kontakt till dina kollegor och ledare. Vi kan med stolthet säga att hos oss har du förmånen att ta del av: Ett årligt friskvårdsbidrag på 3500kr Betald utbildning och handledningsperiod Ett internt poängsystem där anställda kan välja produkter Chansen att utvecklas internt med bl.a vårt karriärprogram! Rabatterat pris på gymmet som vi har i samma kontorsbyggnad Bra pendlingsförbindelser Massor av roliga aktiviteter som TV-spel, ett Webhelp-fotbollslag etc. Kollektivavtal med Unionen Hybridarbete. Förenkla din vardag genom att kombinera kontorsarbete med hemarbete! Som kundtjänstmedarbetare för SJ kommer dina främsta arbetsuppgifter bestå utav att besvara inkommande kundsamtal gällande betalningar, tågavgångar, bokningar, förseningar och återbetalningar. Vårt mål är att leverera en kvalitativ kundtjänst där kundsamtalen besvaras både effektiv men även professionellt. Vi strävar samtidigt efter att ge bästa möjliga kundservice med expertis och engagemang. Tempot på SJs kundservice kan tidvis vara väldigt högt och då gäller det att kunna hantera många bollar i luften samtidigt. Du kommer huvudsakligen besvara kundärenden över telefon, därför är det viktigt att du trivs med att bemöta kunder med din röst som främsta verktyg. Längre fram i din anställning kommer du stundvis ha möjlighet att besvara kundärenden via chatt och mail. Din anställning kommer inledas med en betald utbildning- och handledningsperiod. Både utbildningen och handledningsperioden kommer ske totalt under 5-6 veckor där du får lära dig grunderna i hur arbetet genomförs. Hybridupplägg Efter upplärningsfasen kommer hybridupplägget kicka igång! Efter dialog med din närmsta Team Manager kommer ni göra upp en plan för hur upplägget för hybridarbetet ska se ut. Du kommer jobba hemifrån minst två dagar/veckan, upp till max fyra dagar/veckan. De dagar du befinner dig på vårt kontor kommer du att kunna ta del av vårt härliga, öppna och energiska team i form av möten och andra interaktioner. Medarbetarna delar med sig av erfarenheter och tips som kan underlätta arbetet och bidrar till en god stämning. För att stärka sammanhållningen i våra team anordnas det med jämna mellanrum aktiviteter och gemensamma tävlingar. Vi söker dig som: Är serviceinriktad Motiverad till att lära dig nya saker Har godkända betyg i svenska 1/A och engelska 5/A Har god datorvana Godkänner bakgrundkontroll via Verifiera Känns roller intressant för dig? Då är du välkommen med din ansökan! Vi söker inte efter erfarenhet, utan vi anser att med rätt inställning och motvation kan man komma långt! Vi kommer lära dig allt annat du behöver kunna för att lyckas i rollen. Skicka in en ansökan redan idag så kanske du du blir en del av vårt team snart! 🚀 För att veta mer om Concentrix + Webhelp och hur det är att jobba hos oss kan du klicka dig vidare här (https://webhelpsweden.teamtailor.com/). Hoppa på tåget - Nästa station är din karriärsresa! 🚄 START: 2024.04.08 PLACERINGSORT: Norrköping ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid, provanställning 6 mån LÖN: Kollektivavtalsbaserad ingångslön ( https://www.unionen.se/kollektivavtal/0269-loneavtal (https://www.unionen.se/kollektivavtal/0269-loneavtal-almega-tjansteforetagen-callcontact-center-och#1.-L%C3%B6ner-99689)). Lönediskussion möjlig baserat på erfarenhet. ARBETSTIDER: Varierade arbetstider, måndag-söndag mellan kl. 06.00 - 22.00 SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2024.03.31 (vi gör löpande rekryteringar och urval, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum) We are proudly one team, one company. We are committed to equal employment opportunities for all candidates and a work environment free from discrimination and harassment. All our recruitment practices are based on business needs, job requirements, and professional qualifications, without regard to race, age, gender identity, sexual orientation, religion, ethnicity, family or parental status, national origin, disability, or any other classification protected by applicable national laws.

1 mars 2024
Sista ansökan:
18 augusti 2024
Dansk talende kundesupporter for Unilever

Hos Unilevers kundeservice kommer du til at hjælpe kunder med mange forskellige spørgsmål Hvorfor skal du vælge os? Fordi Concentrix + Webhelp tilbyder: En god fast månedsløn Gode udviklingsmuligheder via vores karriereprogram "Get Ready!" Muligheden for at være en del af en stor international virksomhed Kontinuerlig coaching for at udvikle din viden og position. 🏻 Friskvårdsbidrag Hvordan vi arbejder: Concentrix + Webhelp samarbejder med Unilever, en kendt virksomhed der agerer som en række forskellige virksomheder i fødevareindustrien. Vi søger dig, der sammen med os hos Concentrix + Webhelp er ansigtet for Unilevers forbrugerkontakt. Hvis du vil vide mere, så er der mere information omkring Unilever i slutningen af jobopslaget. Dine primære arbejdsopgaver vil være: - Sikre en god kundeoplevelse. - Arbejde struktureret med sager baseret på et sagssystem. - Besvare spørgsmål og løse problemer for kunder via telefon og email. - Du vil arbejde med de danske kunder, men vil også skulle hjælpe på de norske. Vi tror at du vil være et fremragende match hvis - Bor i Stockholm. - Du er serviceminded, effektiv og professionel. - Du taler og skriver dansk i skrift og tale. - Du kan gøre dig forståelig på engelsk både på skrift og tale. Hvem er Unilever? Unilever er en af verdens førende virksomheder, der sælger og fremstiller forbrugsvarer. De markedsfører mere end 400 mærker i mere end 190 lande. Hver dag bruger 2,5 milliarder mennesker Unilevers produkter til at se godt ud, have det godt og få mere ud af livet. Omkring en tredjedel af verdens befolkning vælger et af Unilevers mærker som Ben & Jerry's, Knorr, Dove og Hellmanns eller blandt ikoniske mærker som Bango i Indonesien og Suave i USA. Tretten af verdens 50 bedste mærker er faktisk ejet af Unilever. Vores team er virkelig spændte på at byde dig velkommen ombord, men før det, så er deret par trin du skal igennem i vores rekrutterings process Lad os ikke vente på din ansøgning - tryk ansøg nu, nu! START: Hurtigst muligt. STED: Vores kontor i Stockholm ANSÆTTELSESFORM: Fuldtid ARBEJDSTIDER: Mandag til fredag mellem 08:00 -16:30. (Telefontiden er 09:00-13:00, derefter håndterer du sager) More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/) Non-discrimination: Concentrix + Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us We are proudly one team, one company. We are committed to equal employment opportunities for all candidates and a work environment free from discrimination and harassment. All our recruitment practices are based on business needs, job requirements, and professional qualifications, without regard to race, age, gender identity, sexual orientation, religion, ethnicity, family or parental status, national origin, disability, or any other classification protected by applicable national laws.

29 februari 2024
Sista ansökan:
17 augusti 2024
Kundtjänstmedarbetare till Bonnier!

Har du funderat på ett jobb inom kundtjänst? Just nu söker Bonnier härliga medarbetare för start den 22/4 till vårt kontor på Frösön! Denna roll kommer att ge dig en betald utbildning, en karriär på ett internationellt företag samt möjligheten att påverka din egen lön genom provision. Kommunikation, en god inställning och excellent kundservice är nyckeln till framgång i denna roll! Du kommer att, som en del av vårt kundsupport, svara på inkommande kundsamtal från Bonniers kunder. Du kommer mestadels att hjälpa till med att lösa fakturafrågor, prenumerationsfrågor och allmän kundservice samt bedriva merförsäljning av tjänster till befintliga kunder. Såhär fungerar Webhelp + Concentrix Webhelp + Concentrix är ett outsourcingföretag, vilket innebär att vi erbjuder våra tjänster till andra företag för att hjälpa dem hantera kundservice, ekonomi och andra affärsprocesser. Som vår kollega kommer du att vara anställd av Webhelp + Concentrix men supportera kunderna till Bonnier. Detta erbjuder vi dig: 🏻‍♂️ Ett årligt friskvårdsbidrag om 3500:- ️ En möjlighet att arbeta heltid eller den anställningsgrad som passar dig 🏻 Kollektivavtal med Unionen 🏻‍💻 En chans att utveckla din karriär med hjälp av vårt interna karriärprogram ‍♀️ Teambyggande aktiviteter En attraktiv provisionsmodell för merförsäljning utan tak Vi kommer att lära dig allt du behöver veta för att lyckas i denna tjänst, vi är övertygade om att en god inställning och attityd är de viktigaste egenskaperna. Men, för att briljera i denna roll behöver du ha godkända betyg i svenska A eller 1 och Engelska A eller 5 samt gå igenom en bakgrundskontroll. Kan du redan se dig själv i rollen? Det kan definitivt vi! Men innan dess finns det några steg att slutföra i vår rekryteringsprocess. Först och främst måste du genomföra ett test som testar din passform för rollen, dina språkkunskaper. Om vi matchar, kommer våra rekryterare att ringa dig för att prata om de viktigaste sakerna innan de schemalägger en intervju. Efteråt kommer vi att be om en referenskontroll och din bakgrundskontroll. Förhoppningsvis går det smidigt som smör och vi kommer att kunna komma med ett jobberbjudande snart. Vi ser fram emot din ansökan! 🤩 START: 2024-04-22 PLACERINGSORT: Fritzhemsgatan 1a, Frösön ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid tillsvidareanställning (eller anställningsgrad utifrån dina önskemål, enligt överenskommelse) med 6 månaders provanställning ARBETSTIDER: Varierande under vardagar, 08:00-18:00 We are proudly one team, one company. We are committed to equal employment opportunities for all candidates and a work environment free from discrimination and harassment. All our recruitment practices are based on business needs, job requirements, and professional qualifications, without regard to race, age, gender identity, sexual orientation, religion, ethnicity, family or parental status, national origin, disability, or any other classification protected by applicable national laws. swedish

27 februari 2024
Sista ansökan:
15 augusti 2024
Electrolux söker kundtjänstmedarbetare till kontoret i Solna!

Är du en kommunikativ och problemlösande person som älskar att hjälpa andra? Vill du vara en del av ett engagerat team som strävar efter att skapa en enastående kundupplevelse? Då kan du vara den vi letar efter! Denna roll kommer att ge dig möjligheten att utvecklas och få en framgångsrik karriär inom kundsupport. Vi vill såklart att du ska trivas hos oss, därför erbjuder vi: Möjlighet att bli en del av ett stort internationellt företag Arbete från kontor på heltid! 🏻 Kollektivavtal är för oss en självklarhet, du ska känna dig trygg i din anställning(läs mer här (https://www.unionen.se/kollektivavtal/almega-tjansteforetagen-callcontactcenter-och-marknadsundersokningsforetag)). Möjlighet till bonus ️ Friskvårdsbidrag Betald utbildning Möjligheten att utvecklas inom företaget och skapa en framgångsrik karriär inom kundsupport. Så här arbetar vi: Concentrix+Webhelp är ett outsourcingföretag, vilket innebär att vi erbjuder våra tjänster till andra företag för att hjälpa dem hantera kundservice, ekonomi och andra affärsprocesser. Som vår kollega kommer du att vara anställd av Concentrix+Webhelp men stötta kunderna till Electrolux. Du kommer i din roll som kundtjänstmedarbetare att ta emot inkommande samtal från kunder med frågor gällande olika produkter från Electrolux varumärken. Du kommer således ta ägandeskap för våra kunders ärenden och se till att lösa dessa på bästa sätt. Våra kunder ska alltid få ett trevligt bemötande och att leverera service på hög nivå är något vi alltid eftersträvar. Vårt team består av ett gäng drivna kollegor som alla har viljan att ge god service, ni jobbar tillsammans med er Team Manager mot uppsatta mål med fokus på individuell utveckling och når nya höjder tillsammans! Självklart är det av största vikt för oss att vi har roligt medan vi gör det! Vi lär dig allt du behöver veta om jobbet under utbildningsveckorna i början av din anställning hos oss, men för att briljera i denna roll behöver du på förhand ha godkända betyg i svenska A eller 1 och engelska A eller 5 kunna tala flytande svenska och känner dig bekväm med samtal på engelska ️ ha god datorvana ha fyllt 18 år finns ej med i belastningsregister meriterande med erfarenhet av försäljning eller service (ej krav) Kan du redan se dig själv i rollen? Det kan definitivt vi! Men innan dess finns det några steg att slutföra i vår rekryteringsprocess. Först och främst måste du genomföra ett test som provar din passform för rollen samt dina språkkunskaper. Om vi matchar, kommer våra rekryterare att ringa dig för att prata om de viktigaste sakerna innan de schemalägger en intervju. Efteråt kommer vi att be om en referenskontroll och din bakgrundskontroll. Vår förhoppning är att du ska känna dig informerad om processen och att vi ska kunna komma med ett jobberbjudande till dig efter genomförd rekryteringsprocess. Sök redan idag 🤩 START: 2024-03-25 PLACERINGSORT: Kontor i Stockholm, Solna ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid med 6 månaders provanställning ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna. Måndag-Fredag 07:30-18:00 Lön: Kollektivavtalsbaserad ingångslön ( Läs mer om vårt Kollektivavtal här (https://www.unionen.se/kollektivavtal/0269-loneavtal-almega-tjansteforetagen-callcontact-center-och#1.-L%C3%B6ner-99689)). Lönediskussion möjlig baserat på erfarenhet SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2024-03-18 We are proudly one team, one company. We are committed to equal employment opportunities for all candidates and a work environment free from discrimination and harassment. All our recruitment practices are based on business needs, job requirements, and professional qualifications, without regard to race, age, gender identity, sexual orientation, religion, ethnicity, family or parental status, national origin, disability, or any other classification protected by applicable national laws. Swedish

21 februari 2024
Sista ansökan:
9 augusti 2024
Vikarierande Payroll Lead

Concentrix + Webhelp söker nu vår nästa Payroll Lead med erfarenhet av hela lönekedjan samt behärskar lönehanteringssystemet Hogia och/eller Workday. Tjänsten är ett vikariat fram till 2025-05-31. Här får du chansen att arbeta i en internationell miljö och bredda din kompetens inom ledarskap och lönearbete. Hos oss får du ta del av förmånerna: - Årliga friskvårdsbidrag på 3500kr/år - Hybridarbete - Förtroendearbetstid - 30 semesterdagar/år - Tillgång till något av våra stora fina kontor i antingen Solna eller Göteborg Om rollen Som Payroll Lead kommer du huvudsakligen att ansvara för att säkerställa korrekt, effektiv och smidig lönehantering för vår organisation. Du ser till att riktlinjer följs på ett noggrant sätt. Vi ser gärna att du har en utmärkta kommunikativa förmåga, då den kommer att vara till stor nytta när du interagerar med både medarbetare och chefer inom olika områden på ett omsorgsfullt sätt. Hos oss blir du en del av en snabb internationell miljö med många kontaktytor, därför blir det av stor vikt att snabbt kunna skifta mellan svenska och engelska Vi hanterar löner för våra 1900 anställda inom Sverige, det är därför av stor vikt att du har vanan att arbeta inom en liknanade miljö med stora flöden och många kontaktytor. Vidare har du ett personalansvar för ditt team beståendes av tre medarbetare. Som ledare har du det huvudsakliga personal- och arbetsmiljöansvaret där du stöttar dina medarbetare i det dagliga arbetet. Du ansvarar för genomförandet av lönesamtal, one-to-one-samtal, teamsmöten samt bedriva workshops med ditt team. Vi söker dig som har en naturlig fallenhet för att leda och inspirera, där du har viljan att utveckla såväl ditt team som dig själv! Dina arbetsuppgifter: - Säkerställa att alla löner bearbetas noggrant och i enlighet med lagar och bestämmelser. - Bedriva förändringsprocesser (ex. införande av lagförändringar eller systembyte - AGI-hantering - Pensions- och försäkringsadministration, rapportering till myndigheter - Förståelse för olika lönearter och hur de påverkar bokföringen - Årsskifteslönekörningar - Support till chefer och anställda i lönefrågor - Arbete med rapporter, sammanställningar och beräkningar i Excel - Sätta processer, rutiner och prioritera mellan olika arbetsuppgifter Vi söker dig som har: - Grundläggande behörighet - Minst tre års erfarenhet av lönearbete i en större organisation - Utmärkta kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift - Förmåga att coacha och stötta kollegor i deras dagliga arbete - God analytisk förmåga - Samarbets- och serviceinriktad - God kommunikationsförmåga Stor vikt läggs vid personlig lämplighet! Meriterande: - Erfarenheter av lönesystem Hogia och/eller Workday - Erfarenhet av ledarskap är inte nödvändigt. Det viktigaste är att du brinner för att arbeta med människor och har en naturlig fallenhet för att leda och inspirera - Kunskaper inom bilfömåner, skatteavdrag samt pension - Erfarenhet av MS Office Om Concentrix + Webhelp Concentrix + Webhelp är ledande inom outsourcad kundtjänst över hela världen med över 440 000 medarbetare globalt. I Sverige har vi idag sju kontor med totalt cirka 1900 medarbetare, och vår svenska löneavdelning hanterar samtliga löner. START: omgående, enligt överenskommelse PLACERINGSORT: vi söker någon som kan ta sig till något av våra kontor i Solna eller Göteborg. ANSTÄLLNINGSFORM: heltid, vikarierande anställning fram tills 2025.05.31 ARBETSTIDER: kontorstider, mån-fre kl. 08.00 - 16.30 SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2024.03.08 We are proudly one team, one company. We are committed to equal employment opportunities for all candidates and a work environment free from discrimination and harassment. All our recruitment practices are based on business needs, job requirements, and professional qualifications, without regard to race, age, gender identity, sexual orientation, religion, ethnicity, family or parental status, national origin, disability, or any other classification protected by applicable national laws.

19 februari 2024
Sista ansökan:
7 augusti 2024
Kundesupporter for Unilever

Kog med Knorr? Hos Unilevers kundeservice kommer du til at hjælpe kunder med mange forskellige spørgsmål Hvorfor skal du vælge os? Fordi Concentrix + Webhelp tilbyder: En god fast månedsløn Gode udviklingsmuligheder i jobbet og virksomheden via vores karriereprogram "Get Ready!" Muligheden for at være en del af en stor international virksomhed Kontinuerlig coaching for at udvikle din viden og position. 🏻 Friskvårdsbidrag Hvordan vi arbejder: Concentrix + Webhelp samarbejder med Unilever, en kendt virksomhed der agerer som en række forskellige virksomheder i fødevareindustrien. Vi søger dig, der sammen med os hos Concentrix + Webhelp er ansigtet for Unilevers forbrugerkontakt. Unilever er en af verdens førende virksomheder, der sælger og fremstiller forbrugsvarer. De markedsfører mere end 400 mærker i mere end 190 lande. Hver dag bruger 2,5 milliarder mennesker Unilevers produkter til at se godt ud, have det godt og få mere ud af livet. Omkring en tredjedel af verdens befolkning vælger et af Unilevers mærker som Ben & Jerry's, Knorr, Dove og Hellmanns eller blandt ikoniske mærker som Bango i Indonesien og Suave i USA. Tretten af verdens 50 bedste mærker er faktisk ejet af Unilever. Dit arbejde som kundesupporter vil bestå i at give kunderne den bedst mulige support og service via telefon og email. Nu tænker du nok - hvad går arbejdet rent faktisk ud på? Dine primære arbejdsopgaver vil være: - Besvare spørgsmål og løse eventuelle problemer for kunder via telefon og email - Sikre en god kundeoplevelse ved hjælp af din forståelse, som du får igennem en grundig oplæring - Arbejde struktureret med sager baseret på et sagssystem. - Du vil arbejde på den dansk talende kanal, men vil også skulle hjælpe på den norske. Vi tror at du vil være et fremragende match hvis - Du er effektiv og altid opføre dig professionelt, selv i stressede situationer. - Bor i Stockholm. - Du er en teamplayer som altid er klar på at hjælpe dine kollegaer. - Du er serviceminded og kan vende negative til positive dialoger. - Du taler og skriver dansk i skrift og tale. - Du kan gøre dig forståelig på engelsk både på skrift og tale. Vores team er virkelig spændte på at byde dig velkommen ombord, men før det, så er der et par trin du skal igennem i vores rekrutterings process Lad os ikke vente på din ansøgning - tryk ansøg nu, nu! START: Hurtigst muligt. STED: Vores kontor i Stockholm ANSÆTTELSESFORM: Fuldtid ARBEJDSTIDER: Mandag til fredag mellem 08:00 -16:30. (Telefontiden er 09:00-13:00, derefter håndterer du sager) More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/) Non-discrimination: Concentrix + Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us danish #english #Swedish

12 februari 2024
Sista ansökan:
31 juli 2024
Kundtjänstmedarbetare för en av världens största streaminstjänster!

Vi söker nu nya drivna kundtjänstmedarbetare för ett globalt varumärke . Om du är en fena på kundbemötande och älskar att ge god service och bidra till en god arbetsmiljö, då är detta ett jobb för dig! OM TJÄNSTEN SOM KUNDTJÄNSTMEDARBETARE Ditt arbete består av att ge kunderna bästa tänkbara support och service via telefon, mail och sociala medier. Du kommer aktivt lyssna in vad kunden behöver hjälp med, felsöka åt kundens vägnar och lösa kundens problem efter bästa förmåga. Du ska trivas med att jobba självständigt och ta egna initiativ. För att klara rollen behöver du ha goda kunskaper i engelska i både tal och skrift, eftersom en stor del av den interna kommunikationen är på engelska. VI SÖKER DIG SOM har en mycket god social och verbal förmåga, uttrycker dig väl i tal och skrift. Du är proaktiv till naturen, brinner för service och är lyhörd för kundens behov. har därför en positiv attityd, lätt att lära dig nya saker, är lösningsorienterad och har inga problem för att anpassa dig till nya situationer. Du bör kunna hålla många bollar i luften då det är stor variation på vad våra kunder behöver hjälp med. Kvalifikationer: - God datorvana samt goda kunskaper i MS Office. - Goda språkkunskaper i svenska, muntliga såväl som skriftliga - Goda språkkunskaper i engelska, muntliga såväl som skriftliga Meriterande: - Tekniska färdigheter/intresse - Erfarenhet av serviceyrken - Och självklart ett intresse för film och serier du kan briljera i VAD VI KAN ERBJUDA DIG? En grupp fantastiska kollegor En bekväm arbetsmiljö och stöd från hela arbetskollektivet Betald utbildning Möjlighet till bonus 🏻 Kollektivavtal är för oss en självklarhet, du ska känna dig trygg i din anställning(läs mer här (https://www.unionen.se/kollektivavtal/almega-tjansteforetagen-callcontactcenter-och-marknadsundersokningsforetag)). START: 2024-03-18 PLACERINGSORT: Hemifrån från din folkbokförda adress i Sverige (Uppdraget har kontor i Stockholm, Solna) ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid, tidsbegränsad anställning på 6 månader med slutdatum den 1/9. ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna: Måndag-Söndag 08:00-24:00. LÖN: Enligt kollektivavtal med Unionen med möjlighet till bonus. SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-03-11 Vi gör löpande rekryteringar och urval, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, vars kontaktuppgifter du finner längst ned i annonsen. Vi ser fram emot din ansökan! 😍 We are proudly one team, one company. We are committed to equal employment opportunities for all candidates and a work environment free from discrimination and harassment. All our recruitment practices are based on business needs, job requirements, and professional qualifications, without regard to race, age, gender identity, sexual orientation, religion, ethnicity, family or parental status, national origin, disability, or any other classification protected by applicable national laws. Swedish

2 februari 2024
Sista ansökan:
21 juli 2024
Vi söker en Site Lead till Kalmar!

Är du redo för en ny spännande utmaning? Nu har du en fantastisk möjlighet att söka tjänsten som Site Lead till vårt kontor i Kalmar! Concentrix + Webhelp är ledande inom outsourcad kundtjänst över hela världen med över 440 000 medarbetare globalt. I Sverige har vi idag 9 kontor och på kontoret i Kalmar sitter fyra uppdrag samt ca 200 medarbetare. I takt med att Concentrix + Webhelp växer tillsammans med kontoret i Kalmar har behovet av en Site Lead tillkommit. I denna roll kommer du arbeta i en dynamisk bransch med krav på högt tempo och ett stort fokus på kundupplevelsen. Site Lead är tjänsten för dig som vill arbeta i en operativ roll nära verksamheten i en ständigt föränderlig miljö. Är du ledare i liknande verksamhet idag och känner dig redo för nästa steg? Eller har du en liknande position men känner dig redo för en ny miljö och utmaning i en världsledande organisation? Då är den här tjänsten för dig. För att lyckas samt trivas i rollen ser vi att du är en strukturerad och inspirerande ledare med kompetens, mod och vilja. Du är van vid att arbeta proaktivt, är kreativ och flexibel. Vidare är du en ledare som föregår med gott exempel, du är lösningsorienterad, engagerad, kundorienterad samt drivs av att bygga team och leverera resultat. Vi ser att du är en flexibel, anpassningsbar doer som inte dras för att ta beslut och ställa krav. Exempel på konkreta arbetsuppgifter - Personalansvar för våra Operations Managers, vilket innebär bl.a medarbetarsamtal och lönesättning, men även coaching och ledarskapsutveckling. - Ansvar över hela siten i Kalmar vad gäller resultaträkning, operativa nyckeltal och uppföljning. - Kontinuerligt arbete, koordinering och ekonomisk uppföljning av uppdrag knutna till siten. - Att tillsammans med ledningen kontinuerligt arbeta för att bibehålla och utveckla relationen till uppdragsgivare. Kvalifikationer för tjänsten - En mycket god social och verbal förmåga. - God datorvana är ett krav, samt goda kunskaper i MS Office. - Goda språkkunskaper i svenska och engelska, såväl muntliga som skriftliga. - Tidigare erfarenhet av personalansvar samt goda omdömen från ditt ledarskap. - God analytisk förmåga Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. START: Enligt överenskommelse ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidareanställning heltid, förtroendearbetstid ARBETSTIDER: Kontorstider PLACERINGSORT: På vårt kontor i Kalmar SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2024-03-05 Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. För frågor om tjänsten, kontakta ansvarig rekryterare Matilda Olsson, [email protected] We are proudly one team, one company. We are committed to equal employment opportunities for all candidates and a work environment free from discrimination and harassment. All our recruitment practices are based on business needs, job requirements, and professional qualifications, without regard to race, age, gender identity, sexual orientation, religion, ethnicity, family or parental status, national origin, disability, or any other classification protected by applicable national laws.

23 januari 2024
Sista ansökan:
11 juli 2024