C-chaufförer sökes för återvinningscentralen i Strängnäs

Vi söker tre pålitliga C-chaufförer för sopkärlstömning på heltid under perioden v. 23–34. Arbetsuppgifter: Du kommer främst köra sopbil och tömma sopkärl i Strängnäs kommun enligt angivna rutter. Ditt ansvar kommer att vara att säkerställa att avfall hanteras effektivt och att kundens behov möts på ett professionellt sätt. Vi söker: Drivna lagspelare som inte har något emot att starta dagen tidigt. Du bör vara pålitlig och ha en god arbetsmoral. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet, och vi uppmuntrar egna initiativ och driv. Krav: · C-körkort · Yrkesbevis · Talar flytande svenska Meriterande: · Erfarenhet av att köra sopbil eller lastbil · Körvana och förmåga att hantera tunga fordon Om tjänsten: Du kommer vara anställd hos Arena Personal för uthyrning till kund med lön enligt kollektivavtal. Arbetstiderna är måndag till fredag 06.00–15.00. Ansökningar behandlas löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Låter det intressant? - Skicka in din ansökan redan idag!

17 april 2024
Sista ansökan:
28 september 2024
C-chaufförer sökes för återvinningscentralerna i Eskilstuna

Vi söker fyra pålitliga C-chaufförer för sopkärlstömning på heltid under perioden v. 23–34. Arbetsuppgifter: Du kommer främst köra sopbil och tömma sopkärl i Eskilstuna kommun enligt angivna rutter. Ditt ansvar kommer att vara att säkerställa att avfall hanteras effektivt och att kundens behov möts på ett professionellt sätt. Vi söker: Drivna lagspelare som inte har något emot att starta dagen tidigt. Du bör vara pålitlig och ha en god arbetsmoral. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet, och vi uppmuntrar egna initiativ och driv. Krav: · C-körkort · Yrkesbevis · Talar flytande svenska Meriterande: · Erfarenhet av att köra sopbil eller lastbil · Körvana och förmåga att hantera tunga fordon Om tjänsten: Du kommer vara anställd hos Arena Personal för uthyrning till kund med lön enligt kollektivavtal. Arbetstiderna är måndag till fredag 06.00–15.00. Ansökningar behandlas löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Låter det intressant? - Skicka in din ansökan redan idag!

17 april 2024
Sista ansökan:
25 september 2024
Nu söker vi en Administratör till ett bostadsbolag!

På uppdrag av kund söker vi en administratör! Om tjänsten:Administratören ingår i företagets Marknads- och Ekonomienhet och ansvarar för diverse administration inom bolaget. Som administratör har du stort intresse för service, ansvar och människor. Du behöver vara initiativrik, ha gott ordningssinne vara drivande samt resultat- och lösningsorienterad. En god kommunikativ förmåga är en nyckelkompetens i denna roll. I din vardag förekommer känslig information där tystnadsplikt gäller. I befattningen är det centralt att alltid ha kunden i fokus och ha en affärsmässig approach. Du ska fråga dig hur det du gör gagnar företagets kunder och hur det du gör skapar värde för förtaget för att på bästa sätt arbeta med kundfokus och affärsmässighet som mål. Ansvarsområde och befogenheter: Som Administratör arbetar du med diverse administrativa sysslor på bolaget. Du hanterar boendefrågor via vårt digitala kundserviceverktyg, telefon och i receptionen, konterar leverantörsfakturor, ansvarig för diariet och andra administrativa sysslor inom bolaget. Du är ansvarig för administrationen avseende alkoskåpet, bilar och kontorsbeställningar (och diverse övriga beställningar) i bolaget. Du ansvar för kontoret såsom konferensrum, övriga utrymmen och diverse inköp. Du är också enheten och bolagets ledningsgrupp behjälplig med arbetsuppgifter av administration karaktär. Medverka till utveckling inom arbetsområdet och medverka i interna utvecklingsprojekt Erfarenhet och kompetens: Eftergymnasial examen inom fastighetsbranschen eller likvärdig erfarenhet från branschen Erfarenhet av och god processförmåga gällande kund- och leverantörskontakter och administrativa uppgifter Erfarenhet av datasystem samt goda kunskaper i Officepaketet Processorienterad med fokus på att effektivisera varje moment i arbetsflödena Mycket goda kunskaper i att uttryckas sig i tal och skrift God förståelse om juridiska processer kring boendefrågor Kunskaper i offentlig verksamhet inkl diarieföring Arbetsuppgifter: Utföra administrativa uppgifter så som: Besvara boendefrågor vi vårt kundverktyg och i telefon Biladministration (inkl alkoskåp) Ansvarig för diariet Inköpsansvarig av kontorsmaterial, tjänster och övriga inköp. Kontakt med olika leverantörer (t ex skrivare, inredning/inventarier, tvätt/mattor mm) Under telefon- och besökstid vara behjälplig med: Hantera nyckelbrickor och nycklar till hyresgäster och leverantörer Svara på boendefrågor som tillval till lägenheter, uthyrning, kösystem och övriga boendefrågor. Göra nya fastighets- och tubnycklar samt nyckelbrickor till nyckelrummet Teckna avtal för parkeringsplatser, garage och förråd Vara avdelningen behjälplig vid in- och utflytt. Förbereda konferensrum inför möten och se till att kontoret ser representativt ut Vara behjälplig med allehanda administrativa sysslor inom bolaget. Att på ett effektivt och korrekt sätt behandla frågor gällande de administrativa uppgifterna. Medverka till utveckling inom arbetsområdena och medverka i interna utvecklingsprojekt Ansvara för att uppgiften genomförs enligt företagets krav. Policys, riktlinjer och rutiner. Vara back-up för övriga på avdelningen. Förutom ovannämnda arbetsuppgifter ska administratören och kontorsanavariga vara sin chef behjälplig i det dagliga arbetet i allehanda uppkommande arbetsuppgifter. Övrigt:Uppdraget är söder om Stockholm.6 månader med stor chans till förlängning. Arbetstiderna är måndag - fredag 08-17.00 Start omgående! Om Arena PersonalArena Personal är experter på rekrytering och bemanning och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden. Vi är verksamma över hela Sverige, och har kollektivavtal med Unionen och LO. Som konsult hos oss på Arena Personal kan du förvänta dig en stöttande och nära Konsultchef. Hos oss får du möjlighet att testa på nya spännande arbetsplatser, bredda ditt nätverk och utveckla din karriär. Vi ser fram emot att hjälpa dig till ditt nästa arbete!

16 april 2024
Sista ansökan:
2 oktober 2024
C-chaufför inom renhållning

Vi söker nu drivna C-chaufförer till storkund i norra Stockholm! Hos kundenfinns möjlighet till körningar med allt från liftdumper till kranbil och baklastare. Du kommer bli anställd som konsult hos Arena Personal och vara ute på uppdrag hos ett välkänt företag inom yrkeschaufförsbranschen.Vi söker dig som brinner för arbetet som chaufför. Arbetet är väldigt varierande och en dag är sällan den andra lik. Då arbetet som chaufför kan variera mellan både lugna körningar och körningar med tempo krävs att du innehar god fysik och en bra inställning till service. Du är företagets ansikte ut mot kund.Uppdraget är på heltid och förlagt måndag till fredag. Enstaka helger kan förekomma beroende på typ av körning. Vad vi erbjuder Trygg anställningEn väg in hos ett större renhållningsföretagKollektivavtalsmässig lönSemesterersättningEn seriös och aktiv arbetsgivare inom chaufförsbranschen Din profil Som person är du flexibel, pålitlig och stresstålig samt att du snabbt kan sätta dig in i nya rutiner och arbetsuppgifter. Du har lätt för att samarbeta då arbete på dubbelbemannade bilar kan förekomma.Krav:• Körkort med behörighet C/CE• YKB• Digitalt förarkort• Du behärskar svenska i tal och skrift då all kommunikation sker på svenska• Erfarenhet av körning med tung lastbil Meriterande:• ADR-Grund• Krankort• Hjullastare/Grävmaskin• Erfarenhet av renhållning

16 april 2024
Sista ansökan:
3 oktober 2024
Nu söker vi en Hyresadministratör!

Om tjänsten:Administratören ingår i företagets Marknads- och Ekonomienhet och ansvarar för diverse administration inom bolaget. Som administratör har du stort intresse för service, ansvar och människor. Du behöver vara initiativrik, ha gott ordningssinne vara drivande samt resultat- och lösningsorienterad. En god kommunikativ förmåga är en nyckelkompetens i denna roll. I din vardag förekommer känslig information där tystnadsplikt gäller. I befattningen är det centralt att alltid ha kunden i fokus och ha en affärsmässig approach. Du ska fråga dig hur det du gör gagnar företagets kunder och hur det du gör skapar värde för förtaget för att på bästa sätt arbeta med kundfokus och affärsmässighet som mål. Ansvarsområde och befogenheter: Som Administratör arbetar du med diverse administrativa sysslor på bolaget. Du hanterar boendefrågor via vårt digitala kundserviceverktyg, telefon och i receptionen, konterar leverantörsfakturor, ansvarig för diariet och andra administrativa sysslor inom bolaget. Du är ansvarig för administrationen avseende alkoskåpet, bilar och kontorsbeställningar (och diverse övriga beställningar) i bolaget. Du ansvar för kontoret såsom konferensrum, övriga utrymmen och diverse inköp. Du är också enheten och bolagets ledningsgrupp behjälplig med arbetsuppgifter av administration karaktär. Medverka till utveckling inom arbetsområdet och medverka i interna utvecklingsprojekt Erfarenhet och kompetens: Eftergymnasial examen inom fastighetsbranschen eller likvärdig erfarenhet från branschen Erfarenhet av och god processförmåga gällande kund- och leverantörskontakter och administrativa uppgifter Erfarenhet av datasystem samt goda kunskaper i Officepaketet Processorienterad med fokus på att effektivisera varje moment i arbetsflödena Mycket goda kunskaper i att uttryckas sig i tal och skrift God förståelse om juridiska processer kring boendefrågor Kunskaper i offentlig verksamhet inkl diarieföring Arbetsuppgifter: Utföra administrativa uppgifter så som: Besvara boendefrågor vi vårt kundverktyg och i telefon Biladministration (inkl alkoskåp) Ansvarig för diariet Inköpsansvarig av kontorsmaterial, tjänster och övriga inköp. Kontakt med olika leverantörer (t ex skrivare, inredning/inventarier, tvätt/mattor mm) Under telefon- och besökstid vara behjälplig med: Hantera nyckelbrickor och nycklar till hyresgäster och leverantörer Svara på boendefrågor som tillval till lägenheter, uthyrning, kösystem och övriga boendefrågor. Göra nya fastighets- och tubnycklar samt nyckelbrickor till nyckelrummet Teckna avtal för parkeringsplatser, garage och förråd Vara avdelningen behjälplig vid in- och utflytt. Förbereda konferensrum inför möten och se till att kontoret ser representativt ut Vara behjälplig med allehanda administrativa sysslor inom bolaget. Att på ett effektivt och korrekt sätt behandla frågor gällande de administrativa uppgifterna. Medverka till utveckling inom arbetsområdena och medverka i interna utvecklingsprojekt Ansvara för att uppgiften genomförs enligt företagets krav. Policys, riktlinjer och rutiner. Vara back-up för övriga på avdelningen. Förutom ovannämnda arbetsuppgifter ska administratören och kontorsanavariga vara sin chef behjälplig i det dagliga arbetet i allehanda uppkommande arbetsuppgifter. Övrigt:Uppdraget är söder om Stockholm.6 månader med stor chans till förlängning. Arbetstiderna är måndag - fredag 08-17.00 Start omgående! Om Arena PersonalArena Personal är experter på rekrytering och bemanning och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden. Vi är verksamma över hela Sverige, och har kollektivavtal med Unionen och LO. Som konsult hos oss på Arena Personal kan du förvänta dig en stöttande och nära Konsultchef. Hos oss får du möjlighet att testa på nya spännande arbetsplatser, bredda ditt nätverk och utveckla din karriär. Vi ser fram emot att hjälpa dig till ditt nästa arbete!

15 april 2024
Sista ansökan:
2 oktober 2024
Är du en serviceinriktad vaktmästare?

Nu söker vi dig som har erfarenhet från rollen som vaktmästare eller liknande tjänstoch är tillgängligför ett nytt uppdrag med start omgående -6 mån med stor chans till förlängning. Arbetstiderna är 07-16 måndag-fredag. Om uppdraget:För att trivas i rollen som vaktmästare ser vi att erfarenhet av rollen eller annan som bedöms som likvärdig. Du har ett intresse för service och att arbeta med förbättrings- och utvecklingsarbete. Du är servicemedveten, noggrann och har ett professionellt bemötande. Arbetsuppgifter: Diverse monteringar/ demonteringar: dukar, skärmar, whiteboards, hyllor, tavlor, skyltar vid behov Lampor/ lysrör/ takarmaturer: byte av trasiga lampor/lysrör, flyttning av takarmaturer (ej fast installation) Lås och nycklar: byte, beställning, montering/demontering, installation Flytt av möbler AV-teknik: montering/demontering av dukar, takfäste till projektorer, kabeldragningar m m TV: montering/ demontering av väggfästen till tv, kabeldragningar, montering av kabelkanaler Möbler: montering/demontering av nya/begagnade möbler, flyttningar Snickeri: montering/demontering av skåp, bänkar, lösa/fasta hyllor, väggskåp, reparation av stolar, hyllor, bord, tillverkning av socklar m m Fönster och dörrar: montering fönsterlås, hakar, haspar, smörjning av fönster/dörrar JIT-förråd: montering av JIT-skåp, hyllor, bänkskivor m m (JIT = Just In Time, skåp för förvaring av förbrukningsmaterial inom vården) Allmän teknisk kompetens (sängar och olika redskap på hjul) Kvalifikationer: Språk: svenska, engelska. Kunskaper inom Microsoft office-paketet. Du ska ha minst 5 års erfarenhet av vaktmästeri inom relevant område såsom snickeri, infästningsteknik och montering. OBS ej kontorsvaktmästare. Duska ha vana att hantera elverktyg: skruvdragare, borrmaskin, såga och kapa i metall och trä. Egenskaper: Självständig Initiativtagande Problemlösningsorienterad Har intresse för service och vill arbeta med förbättrings-/utvecklingsarbete Är servicemedveten, noggrann och har ett professionellt bemötande Är lyhörd och har lätt för att samarbeta med andra yrkeskategorier. Du kommer att bli anställd som konsult hos oss på Arena Personal men arbeta hos vår kund i norra Stockholm. Uppdraget är på heltid med start omgående. Vilka är vi?Arena Personal är ett auktoriserat bemanningsföretag som varit enaktör i bemannings- och rekryteringsbranschen i snart 30 år. Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. För oss är det viktigt att våra anställda trivs och mår bra. Som anställd hos erbjuder vi därför bland annat: - Marknadsmässig lön- Personlig och stöttande konsultchef- Kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet Som bemanningsanställd får du viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Vi ser fram emot att hjälpa dig till ditt nästa arbete! Du ansöker till tjänsten genom Arena Personals hemsida. Klicka på "Skicka ansökan".Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Rekryteringen pågår löpande - så ansök gärna snarast möjligen!

15 april 2024
Sista ansökan:
2 oktober 2024
Automationsspecialist till SSI Schäfer

Trivs du inom industri, installation och underhåll och söker efter något nytt? Vi söker nu en specialist med god kunskap inom automation till SSI Schäfers team på Coop Logistiks nya terminal i Eskilstuna. Vi söker främst dig som är mer senior inom branschen och kan stödja dina kollegor vad gäller automationslösningen. Uppdraget Du kommer att ingå i ett produktionsteam där du är en viktig del av det dagliga arbetet. Som specialist bidrar du till att utbilda och säkerställa dina kollegors kompetens och förståelse för produkterna, felsökning och reparation. Du förväntas även att delta i arbetet med justering av maskiner, felsökning, installation och montering av både mekaniska och elektroniska komponenter. Uppgifterna innebär både självständigt arbete med mycket problemlösning samt samarbete med övrig produktionspersonal. Arbetet ställer även krav på ett högt tempo, noggrannhet samt att du har en vilja att utvecklas med företaget! Arbetstiderna är förlagda på dagtid måndag-fredag. Profil För att vara aktuell för denna tjänst ser vi gärna att du har några års erfarenhet inom arbete med automation och har med fördel en utbildning inom området. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och tror att du som söker är engagerad och driven person som har hög arbetsmoral och är en social lagspelare. Vi ser att du har följande kvalifikationer: God erfarenhet inom systematisk felsökning God erfarenhet inom industriteknisk felsökning av maskiner och produktionsutrustning Erfarenhet av maskinelektriska och mekaniska reparationsarbete AL - Auktorisation lågspänning (tidigare ABL - Allmän behörighet lågspänning) är meriterande Kommunicerar väl på svenska och engelska i tal och skrift Detta är en direktrekrytering där Arena Personalsköter rekryteringsprocessen och alla frågor kring processen besvaras avArena Personals rekryterare. Urval sker löpande och tillträde till tjänsten sker enligt överenskommelse. Välkommen med din ansökan redan idag!

15 april 2024
Sista ansökan:
25 september 2024
Fastighetsreparatör till Svenska Bostäder

Nu söker vi efter en startklar Fastighetsreparatör till Svenska Bostäder! Om tjänsten Du kommer utföra reparationer i lägenheter, lokaler samt allmänna utrymmen. Vi ser gärna att du har kunskaper inom fastighetsförvaltning, så du kan komma in i arbetet snabbt! Denna roll kan innefatta kundvärdsuppgifter som exempelvis nyckelhantering samt ärenden där det pratas med hg, rondering etc. Om digOm du är junior eller senior för rollen spelar inte så stor roll, det viktigaste är att du har rätt attityd, inställning och personlighet för jobbet. Vi ser gärna att du är självgående, serviceinriktad samt tydlig i ditt sätt. Du bör kunna uttrycka dig i tal och skrit. Körkort är ett krav. Om uppdraget Starttid omgående med en uppdragslängd på 6 månader till att börja med.

15 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Personal sökes till stort däcklager i Norrort!

Vill du jobba på ett stort modernt däcklager i norra Stockholm?Har du tidigare erfarenhet av lagerarbete eller arbete med däck? Då kan detta vara rollen för dig! Om tjänstenVi på Arena Personal söker nu för kunds räkning omgående däckmontörer, truckförare och lagermedarbetare till välkänd kund i Norrort.DäckmontörSom däckmontör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter att bestå av montering av nya däck & fälgar. Du kommer tillsammans med flera kollegor att arbeta på en "moteringslina" som består av flera stationer.TruckförareArbetet som truckförare kommer att inkludera lagerpåfyllnad, plock & pack samt utleverans med hjälp av truck. Tjänsten kräver att du har en god erfarenhet av att använda flera sorters truckar (skjutstativ, ledstaplare & motviktstruck). LagermedarbetareSom lagermedarbetare kommer du vara en viktigt stöttande funktion i det dagliga arbetet med varierande arbetsuppgifter. Sedvanligt lagerarbete där du kommer att plocka och packa, hjälpa till med in- & utleveranser samt arbeta på en av stationerna på monteringslinan.Om digSamtliga individer på varje avdelningar är en viktig del i kedjan för att produktionen ska flyta på. Ett fungerande samarbete mellan kollegorna och avdelningarna är därför avgörande i det dagliga arbetet. Det är därför viktigt att du är flexibel och har en god samarbetsförmåga samt trivs med att arbeta i grupp. Vi ser att du är en noggrann person som föredrar ett högt arbetstempo och som kan hantera stressiga situationer. Krav för tjänsten- Truckkort A1-4 & B1-5- Svenska i tal & skrift- Tidigare lagererfarenhet, meriterande om du arbetat med däck Övrigt Arbetstiderna är förlagda på vardagar mån-fre kl 07:00-16:00 (kan variera).Vi ser gärna att du som söker är tillgänglig att arbeta mycket under kommande däcksäsong (v.13-18) och är flexibel med arbetstiderna.Start omgående! Om Arena PersonalArena Personal är experter på rekrytering och bemanning och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden. Vi är verksamma över hela Sverige, och har kollektivavtal med Unionen och LO. Som konsult hos oss på Arena Personal kan du förvänta dig en stöttande och nära Konsultchef. Hos oss får du möjlighet att testa på nya spännande arbetsplatser, bredda ditt nätverk och utveckla din karriär. Vi ser fram emot att hjälpa dig till ditt nästa arbete!

12 april 2024
Sista ansökan:
29 september 2024
Är du på jakt efter ett nytt uppdrag som sjukhusvaktmästare?

För att trivas i rollen som vaktmästareså ser vi gärna att du är självständig,initiativtagande samtär enproblemlösare med ett öga för detaljer och ett intresse för service och vill arbeta med förbättrings/utvecklingsarbete.Du skall ha arbetat med liknande tjänst tidigare. Tjänsten är i sjukhusmiljö vilket gör att vikten på servicemedvetenhet och professionellt bemötande är extra viktigt! Krav: Språk: svenska, engelska. Kunskaper inom Microsoft office-paketet. Du ska ha minst 5 års erfarenhet av vaktmästeri inom relevant område såsom snickeri, infästningsteknik och montering. OBS ej kontorsvaktmästare. Du ska ha vana att hantera elverktyg: skruvdragare, borrmaskin, såga och kapa i metall och trä. Arbetsuppgifter: Diverse monteringar/ demonteringar: dukar, skärmar, whiteboards, hyllor, tavlor, skyltar vid behov Lampor/ lysrör/ takarmaturer: byte av trasiga lampor/lysrör, flyttning av takarmaturer (ej fast installation) Lås och nycklar: byte, beställning, montering/demontering, installation Flytt av möbler AV-teknik: montering/demontering av dukar, takfäste till projektorer, kabeldragningar m m TV: montering/ demontering av väggfästen till tv, kabeldragningar, montering av kabelkanaler. Snickeri: montering/demontering av skåp, bänkar, lösa/fasta hyllor, väggskåp, reparation av stolar, hyllor, bord, tillverkning av socklar m m Fönster och dörrar: montering fönsterlås, hakar, haspar, smörjning av fönster/dörrar Allmän teknisk kompetens (sängar och olika redskap på hjul) Övrigt:Uppdraget är Norr om Stockholm.6 månader med stor chans till förlängning.Arbetstiderna är måndag - fredag07-16.00Start omgående! Om Arena PersonalArena Personalär experter på rekrytering och bemanning och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden. Vi är verksamma över hela Sverige, och har kollektivavtal med Unionen och LO.Som konsult hos oss på Arena Personal kan du förvänta dig en stöttande och nära Konsultchef. Hos oss får du möjlighet att testa på nya spännande arbetsplatser, bredda ditt nätverk och utveckla din karriär. Vi ser fram emot att hjälpa dig till ditt nästa arbete!

12 april 2024
Sista ansökan:
29 september 2024