Arena Personal Sverige AB jobb

Lediga jobb hos Arena Personal Sverige AB

Vi söker nu en engagerad och utåtriktad Fastighetstekniker!

Vill du vara med och skapa goda livsmiljöer över generationer? Trivs du i en företagskultur som präglas av öppenhet, professionalitet och engagemang? Då är det kanske dig vi söker till tjänsten som Fastighetstekniker! Vi söker dig som vill vara med och utveckla John Mattson med fokus på effektiv förvaltning och nöjda kunder. Detta är en direktrekrytering där du blir anställd direkt hos John Mattson. BakgrundJohn Mattson är i en utvecklingsfas där det händer mycket inom bolaget. De förstärker nu teamet med ytterligare en engagerad, kompetent och serviceinriktad medarbetare. Tjänsten Som Fastighetstekniker ingår du i ett engagerat förvaltningsteam och tillsammans har ni en viktig roll för att skapa trivsel, trygghet och utveckling i John Mattsons områden i främst söderort. Du är hyresgästernas främsta kontakt under boendetiden och en av dina viktigaste uppgifter är att bidra till att skapa ett tryggt och effektivt boende från in- till avflyttning. Du är van att arbeta självständigt, ta egna initiativ och vågar ta egna beslut. Men du gillar samtidigt att ingå i teamet och stötta dina kollegor när det behövs. John Mattson erbjuder dig ett varierat arbete med både praktiska och administrativa uppgifter där kundbemötande och problemlösning hör till vardagen. I den här tjänsten ingår du i förvaltningsavdelningen och rapporterar till förvaltaren för området. Huvudkontoret ligger i dagsläget på Lidingö men denna roll kommer ha fokus på fastigheterna i Söderort. De är en mindre organisation vilket innebär att kompetensen kan behövas även i andra områden då de är geografiskt flexibla i sina roller. Huvudsakliga arbetsuppgifter Kontakt med hyresgäster Ta emot, utföra och följa upp felanmälningar. Praktiskt utföra och planera för inre och yttre underhåll samt reparationer. Planera och utföra lägenhetsbesiktningar vid in- och utflyttningar. Planera, beställa och följa upp reparations- och löpande underhållstjänster från ramavtalsentreprenörer för inre skötsel. Utföra systematisk tillsyn och rondering av fastigheterna. Aktivt ta fram förslag till underhållsplanen för fastigheterna. Erfarenhet och kompetens För att trivas i rollen som Fastighetstekniker ser vi att du har en relevant grundkompetens i form av en gymnasieutbildning och/eller en yrkesutbildning inom ett hantverks- eller i ett serviceyrke. Du är allmänt händig och har en grundläggande förståelse av boendet och hur en fastighet fungerar. Du har förmågan att planera och organisera ditt arbete på ett så effektivt sätt som möjligt. Du har datorvana och ett intresse för digital utveckling då administrativt arbete sker digitalt. Goda språkkunskaper i svenska och engelska är ett krav då våra hyresgäster är såväl svenska som internationella kunder. Andra språkkunskaper är meriterande. B-körkort Det är meriterande om du har en certifiering inom el, VVS eller ventilation. Personliga egenskaper Dina personliga egenskaper är viktiga i den här rollen där du behöver vara tydligt relations- och lösningsorienterad i ditt dagliga arbete. Att skapa relationer och nätverk för att utveckla och lyckas tillsammans finns i ditt DNA. Som person är du positiv, prestigelös, trygg i din kompetens och drivs av att agera så att våra boende känner sig trygga och trivs i sitt boende. Vi erbjuder digJohn Mattson erbjuder en attraktiv arbetsplats med sunt klimat, hög trivsel och stort engagemang. Vi erbjuder dig ett spännande och varierande arbete på ett företag med en organisation om cirka 45 medarbetare där samtliga medarbetare är viktiga kugghjul i maskineriet. Företagskulturen präglas av öppenhet och hjälpsamhet och som en i laget vågar vi lova dig en inspirerande arbetsplats med engagerade kollegor där våra kunder alltid är i fokus. Vi tycker om att arbeta och samtidigt ha kul och välkomnar dig som delar våra värderingar; professionalism, engagemang och långsiktighet. För att du ska känna dig trygg i ditt uppdrag så kommer du att få en genomtänkt och bra introduktion. Om John Mattson John Mattson äger och förvaltar ca 4500 hyresrätter i fem kommuner i Stockholmsregionen, Lidingö, Sollentuna, Stockholm, Nacka och Upplands Väsby. Bolaget grundades 1965 av byggmästare John Mattson och verksamheten drivs än idag utifrån en värdegrund baserad på långsiktighet, professionalitet och engagemang. Vår vision är att skapa goda livsmiljöer över generationer. Vi vill erbjuda en välfungerande vardag för alla genom förvaltning och utveckling av trivsamma bostäder och trygga boendemiljöer. John Mattson är börsnoterat på Nasdaq Stockholm. Rekrytering sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan till oss på Arena Personal!

27 mars 2024
Sista ansökan:
13 september 2024
Redovisningsekonom

Arena Personal söker nu en redovisningsekonom för kunds räkning för ett konsultuppdrag på 50% under perioden 6/5-2024 - 4/8-2024 med god chans till förlängning! Om tjänsten:- Samordna delårsbokslut - Jobba med bokslutsarbete - Beräkna nedskrivningar - Skatt - Kommunikation med revisorer samt stötta avdelningen med löpande redovisning - Utredningar - Rapportering till koncern Vi söker dig som har: - Högskoleutbildning inom ekonomi - Flera års erfarenhet av samordning av bokslut - Haft dialog med revisorer och rapporterat underlag - Kunskap inom redovisning - Erfarenhet från fastighetsbranschen och K3 regelverket - Goda kunskaper i skatte- och momsfrågor - Erfarenhet av Agresso, Visma Proceedo och Hypergene är meriterande Om Arena Personal: Arena Personal är ett auktoriserat bemannings/rekryteringsföretag och självklart har vi kollektivavtal. Vi har funnits som aktör i bemannings- och rekryteringsbranschen i över 20 år. Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. För oss är det viktigt att våra anställda trivs och mår bra. Som anställd hos erbjuder vi därför bland annat: - Marknadsmässig lön - Personlig och stöttande konsultchef - Kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet Som bemanningsanställd får du viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Varmt välkommen med din ansökan!

27 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Projektekonom

Om uppdraget Ditt huvudsakliga uppdrag kommer vara att följa upp och rapportera projekt till externa finansiärer, men även att granska inkomna redovisningar avseende Region Stockholms regionala utvecklingsmedel. Du kommer att utgöra ett stöd till projektledning i olika ekonomirelaterade frågor. I uppdraget ingår även att medverka i enheten arbete inom därtill relevanta områden. Vem är du? Du tycker om att vara involverad i flera projekt och drivs av att leverera ett gott resultat. Du är bra på att lyssna, kommunicera och ställa de frågor som behövs för att stötta projektledare och projektmedarbetare. Utöver relevant utbildning inom ekonomi har du erfarenhet av arbete med ekonomi och projektredovisning. Har du arbetat med EU-projekt och har kännedom om EU: s strukturfonder och dess regelverk är det meriterande. Som person har du ett metodiskt arbetssätt, är serviceinriktad, noggrann, analytisk och engagerad i ditt arbete. Vi ser även att du är självgående, lyhörd och har erfarenhet av projektekonomi/ekonomiarbete som gör att du känner dig trygg i din roll och självständigt kan driva dina arbetsuppgifter framåt. Arbetsuppgifter - Budgetarbete och avstämningar - Vägledning och stöttning av projektledning gällande ekonomi, budget och regelverk - Medverkan vid utveckling av ekonomiska rutiner och projekthantering - Medverkan vid framtagande av projektansökningar - Rapportering och redovisning till externa finansiärer, vilket sker i olika system beroende på finansieringskälla. - Granskning av inlämnade ekonomiredovisningar inför utbetalning av projektmedel. - Övriga uppgifter inom relevanta områden. Kompetens - Högskoleutbildning med inriktning redovisning eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig - Erfarenhet av praktisk ekonomihantering i projekt - God datorvana och intresse för att använda ekonomisystem på ett optimalt sätt - Mycket goda kunskaper i Excel och i övriga Office 365 - Erfarenhet inom kommunal/regional/statlig verksamhet är meriterande Detta är ett konsultuppdrag på ca 50% Starttid snarast t o m 2024-06-30

26 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Lönehandläggare till Kinda Kommun

Nu söker vi en Lönehandläggare till ett konsultuppdrag hos Kinda Kommun! Vi behöver en Lönehandläggare till ett konsultuppdrag hos Kinda Kommun för att stötta upp i ett längre projekt av implementering av nytt lönesystem. Om tjänsten Kinda Kommun kommer arbeta med en implementering av ett nytt lönesystem och behöver därför stärka sitt team under denna period. Beroende på din erfarenhetsnivå så kommer denna tjänst erbjuda en mix av arbetsuppgifter. Du kommer kunna stötta upp i det befintliga lönesystemet, stötta övriga på ekonomiavdelningen i och med denna nya implementering samt eventuellt vara en del i införandet av det nya lönesystemet. Idag finns det tre lönehandläggare/systemsamordnare som du kommer att samarbeta med, arbetet är förlagt på kommunhuset i Kisa. I dagsläget utgår de ifrån TietoEvrys lönesystem Ecompagnion till Wismas lönesystem Personec där även Medvind ingår. Vem är du? Vi söker dig som är initiativtagande, driven och kan arbeta i team samt självständigt. Du bör vara en person som inte räds en utmaning och samtidigt kan ta till dig information snabbt, du kommer att vara en viktig del för att stötta upp för den befintliga personalen. Vi ser gärna att du har erfarenhet av följande: - Lönehandläggning i lönesystemet Ecompagnion alternativt Personec - Lönehandläggning Om uppdraget: Uppdraget är ett konsultuppdrag där du blir anställd av Arena Personal och uthyrd till kunden, i detta fall Kinda Kommun. Tillträde är tänkt så snart som möjligt fram till 1 oktober. Finns möjlighet till förlängning på 3 mån. Omfattning kommer vara på 50%, kan även diskuteras utifrån tillgång. Uppdraget kommer att i största möjliga mån utföras på plats i kommunhuset i Kisa. Även detta kan diskuteras då visst arbete kan utföras på distans.

26 mars 2024
Sista ansökan:
12 april 2024
Traversförare till Uppsala (extra)

Nu söker vi fler traversförare till vår kund i Uppsala! Om tjänsten Som traversförare arbetar du självständigt med att ta emot och transportera inkommande avfall. Med hjälp av en kran hanterar du traversen tryggt och effektivt. I arbetet kommer du att arbeta ensam i ett kontrollrum där du styr över kranen och hanterar de problem som kan dyka upp. Tjänsten är en extraanställning/behovsanställning om ca 2-3 pass/månad, där behovet kan variera och vara större vissa veckor och lägre andra veckor. Om dig För att passa i rollen bör du kunna arbeta effektivt men samtidigt noggrant. Du arbetar genomtänkt och tar inga onödiga risker. Du arbetar självständigt men har kontakt med kollegor över radio, vilket innebär att du bör vara duktig på att kommunicera. Vidare trivs du att arbeta med problemlösning och kan enkelt anpassa dig efter nya uppgifter. Det krävs inga förkunskaper för att arbeta i traversen, men det är fördelaktigt om du är lättlärd och tekniskt intresserad. Krav för tjänsten: - Flytande svenska i både tal & skrift - Avslutad gymnasieutbildning Meriterande för tjänsten: - Tidigare erfarenhet som traversförare - Utbildning i säkra lyft Övrigt I rollen arbetar du på ett 5-skiftschema, vilket innebär att du bör kunna jobba både dag, kväll, natt, helg och helgnatt. Tjänsten börjar med en 4 veckors utbildning på heltid, därefter arbetar du efter behov. Under sommaren kommer det finnas möjlighet till ett fast schema. Start omgående! Om Arena Personal Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden. Vi är verksamma över hela Sverige, och har kollektivavtal med Unionen och LO. Som konsult hos oss på Arena Personal kan du förvänta dig en stöttande och nära Konsultchef. Hos oss får du möjlighet att testa på nya spännande arbetsplatser, bredda ditt nätverk och utveckla din karriär. Vi ser fram emot att hjälpa dig till ditt nästa arbete!

25 mars 2024
Sista ansökan:
19 april 2024
Personal sökes till stort däcklager i Norrort!

Vill du jobba på ett stort modernt däcklager i norra Stockholm? Har du tidigare erfarenhet av lagerarbete eller arbete med däck? Då kan detta vara rollen för dig! Om tjänsten Vi på Arena Personal söker nu för kunds räkning omgående däckmontörer, truckförare och lagermedarbetare till välkänd kund i Norrort. Däckmontör Som däckmontör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter att bestå av montering av nya däck & fälgar. Du kommer tillsammans med flera kollegor att arbeta på en "moteringslina" som består av flera stationer. Truckförare Arbetet som truckförare kommer att inkludera lagerpåfyllnad, plock & pack samt utleverans med hjälp av truck. Tjänsten kräver att du har en god erfarenhet av att använda flera sorters truckar (skjutstativ, ledstaplare & motviktstruck). Lagermedarbetare Som lagermedarbetare kommer du vara en viktigt stöttande funktion i det dagliga arbetet med varierande arbetsuppgifter. Sedvanligt lagerarbete där du kommer att plocka och packa, hjälpa till med in- & utleveranser samt arbeta på en av stationerna på monteringslinan. Om dig Samtliga individer på varje avdelningar är en viktig del i kedjan för att produktionen ska flyta på. Ett fungerande samarbete mellan kollegorna och avdelningarna är därför avgörande i det dagliga arbetet. Det är därför viktigt att du är flexibel och har en god samarbetsförmåga samt trivs med att arbeta i grupp. Vi ser att du är en noggrann person som föredrar ett högt arbetstempo och som kan hantera stressiga situationer. Krav för tjänsten - Truckkort A1-4 & B1-5 - Svenska i tal & skrift - Tidigare lagererfarenhet, meriterande om du arbetat med däck Övrigt Arbetstiderna är förlagda på vardagar mån-fre kl 07:00-16:00 (kan variera). Vi ser gärna att du som söker är tillgänglig att arbeta mycket under kommande däcksäsong (v.13-18) och är flexibel med arbetstiderna. Start omgående! Om Arena Personal Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden. Vi är verksamma över hela Sverige, och har kollektivavtal med Unionen och LO. Som konsult hos oss på Arena Personal kan du förvänta dig en stöttande och nära Konsultchef. Hos oss får du möjlighet att testa på nya spännande arbetsplatser, bredda ditt nätverk och utveckla din karriär. Vi ser fram emot att hjälpa dig till ditt nästa arbete!

25 mars 2024
Sista ansökan:
11 september 2024
Skiftledare/Shift Manager

Om rollen Som Shift Manager hos kommer du ha ansvar för att se till att de tjänsten som ska utföras av underhållsteamet under skiftet sker. Detta kommer bland annat att innefatta korrigerande och förebyggande underhåll. Rollen kommer även innebära kontroll av den dagliga teamverksamheten och att delta i de dagliga verksamhetsmötena med kunden. Viktigt för rollen är även att sköta uppföljning av dagliga KPI:er och prioritering av dessa kommer att utföras av Shift Manager. I rollen som Shift Manager kommer du även ha ansvar för säkerhetskontroller av utrustning samt säkerställa att sin egen och teamets tekniska kunskaper alltid är uppdaterade. Det kommer vara av stor vikt att följa företagets policys hela tiden. Som Shift Manager kommer du vara en del verksamheten. Rollen innefattar skiftarbete. Du kommer att ha ansvar för följande: - Att vara en del av Resident Maintenance team och analysera brister och tekniska data - Att vara en del av Incident Manager om en eventuell olycka skulle ske - Dela med dig av din kunskap och erfarenhet till ditt team - Arbete med olycksförebyggande arbete inom verksamheten - Personalen som ingår i ditt team Vem är du? Vi tror att du är en driven, samarbetsvillig och kommunikativ person som har erfarenhet från tidigare ledarskapsroller. Vi ser gärna att du är självgående, resultatfokuserad samt kvalitetsmedveten. Som Shift Manager tror vi att du har ett gott omdöme och en ledarskapsförmåga där du får med dig alla i ditt team och tillsammans arbetar mot uppsatta KPI:er. Viktigt för rollen är även att du har en god kommunikation med ditt team. Vi ser gärna att du har: - Utbildning inom exempelvis Maintenance Engineering eller annan utbilding som anses likvärdig - Några års erfarenhet av arbete med fokus på automation, underhållsarbete eller likvärdigt arbete - Några års erfarenhet som Teamleader eller annan likvärdig ledande position - Kan kommunicera i tal och skrift på svenska och engelska - Erfarenhet av MS Excel, MS Word, PowerPoint och Outlook - Meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med CMMS system (Computerised Maintenance Management System) Låter detta som något för dig? Ansök redan idag!

25 mars 2024
Sista ansökan:
11 september 2024
Välkommen Teamledare till lager i Eskilstuna

Om rollen Som Teamledare ska du axla rollen som Försteman till gruppcheferna, detta innefattar bland annat att vara utbildare till våra medarbetare samt leda i den dagliga driften. Ditt ansvar kommer vara att utbilda medarbetarna på området, samla användarfrågor, utbildningsbehov och nya krav eller önskemål om applikationen eller systemet. Du kommer medverka i arbetet med att ta fram en utbildningsplan, utbildningsmaterial samt medverka i att ta fram processkartläggningar och standarder. I rollen som Teamledare kommer du medverka vid analyser och komma med förbättringsförslag utifrån framtagna mål och verksamhetsprocesser. Du kommer vara en nyckelperson vid genomförandet av acceptanstester samt medverka vid kravställning för nya funktionalitet och ändringar. Som Teamledare kommer du även vara en arbetsledare som sköter den dagliga styrningen och fördelningen, frånvarohantering, personalplanering och avvikelsehantering. Möten med andra Teamledare samt möten med andra avdelningar kommer att förekomma. Tjänsten innefattar skiftarbete. Samt att Du vill vara med och skapa arbetsglädje och trivsel på arbetsplatsen. Och att du vill utveckla din egen kompetens och ser lärande som en naturlig del av arbetet. Och att du delar med dig av dina kunskaper och erfarenheter till kollegor och chefer. Vem är du? Vi tror att du är en person med god teknisk förståelse som gärna har erfarenhet från processtyrning. Vi ser även att du har en god pedagogisk förmåga samt är motiverad och ansvarsfull för att skapa de bästa förutsättningarna för medarbetarna. Vi tror att du är en förebild som inspirerar och motiverar medarbetare genom att vara närvarande, tillitsfull samt skapa engagemang hos medarbetarna. Vi ser gärna att du har erfarenhet och kompetens om: - Förbättrings- och utvecklingsarbete - Logistikflöden - Datorvana och kunskap om relevanta system Passar rollen som Teamledare dig? Tveka inte med att söka redan nu!

25 mars 2024
Sista ansökan:
22 augusti 2024
Tekniker till Coops toppmoderna terminal!

Vi växer och anställer nya talanger inom teknik och mekanik! Vi söker nu flertalet medarbetare till SSI Schäfer, leverantör för COOP Logistiks automatiserade logistiklösning i den nya terminalen i Eskilstuna. Du kommer vara en viktig del av teamet som arbetar med underhåll och övervakning av automationsprocesserna för att hålla systemet igång på högsta möjliga nivå. Uppdraget Som tekniker hos SSI Schäfer kommer du arbeta med den senaste tekniken både i team samt självständigt. Du kommer utföra underhåll, felsökningar, reparationer samt förbättringsuppdateringar på maskiner och robotar. För att lyckas i rollen kommer du att få introduktion och utbildning i SSI Schäfers system som har en unik design och är prisbelönt. Som medarbetare hos SSI Schäfer får du arbeta i team, jobba med ny teknik samt få eget ansvar som gynnar personlig utveckling. När terminalen är i full drift kommer arbetstiderna att vara förlagda på ett rullande 5-skift, vilket innebär att du roterar på skift dagtid, kvällstid och natt samt helg Profil Vi tror att du är en person som gillar att arbeta i team och samtidigt kan arbeta självständigt, du är allmänt händig och nyfiken på att lära dig nytt. För att passa för rollen tror vi att du har ett högt kvalitetstänk och arbetar noggrant med både dina tekniska uppgifter och efterföljande dokumentation. Vi uppskattar om du är en person som kan ta initiativ, ge förbättringsförslag och har ett stort intresse för verksamheten. Du behöver kommunicera väl på svenska och engelska. Om du även har erfarenhet eller kunskap inom automation så är detta meriterande. Vi ser gärna att du har arbetat minst ett par år med liknande arbetsuppgifter, privat eller på din arbetsplats, alternativt att du har utbildning inom teknik/mekanik. Har du ett personligt intresse för fordon eller liknande med privat erfarenhet från mek är även detta meriterande. SSI Schäfer SSI SCHÄFER är en världsledande leverantör av produkter och system för internt materialflöde, lager- och logistiklösningar. De har runt 70 dotterbolag och 7 produktionsanläggningar över hela världen, där de utvecklar innovativa koncept och kundanpassade lösningar för sina kunders olika unika utmaningar. Med en egen bred produktportfölj av allt från manuella till automatiserade lösningar, IT och mjukvara formar de intralogistikens framtid. Coop Logistik Eskilstuna Coop är det gröna varumärket i branschen, flerfaldigt prisade för sin hållbarhetsprofil och bygger för framtidens mest effektiva och hållbara varuflöden. Terminalen i Eskilstuna har vunnit pris som årets logistiketablering 2022 och kommer vara en av Europas största helautomatiserade terminaler för livsmedel. Detta är en direktrekrytering till SSI Schäfer där Arena Personal sköter rekryteringsprocessen och alla frågor kring processen besvaras av Arena Personals rekryterare. Urval sker löpande och tillträde till tjänsten sker omgående för rätt kandidat. Välkommen med din ansökan redan idag!

25 mars 2024
Sista ansökan:
11 september 2024
Transportplanerare, Välkommen till Coops automatiserade terminal i Eskil...

Transportplanerare, Välkommen till Coops automatiserade terminal i Eskilstuna! Vi på Arena Personal söker nu transportplanerare till Coops automatiserade terminal för omgående start. Vi söker dig som har erfarenhet av transportplanering sedan tidigare eller är du kanske nyexad från högskola/universitet eller har du arbetat något år efter examen och lockas av möjligheten att utveckla dig inom transport och logistik? Du får möjlighet att vara med och bygga det vinnande teamet på Coop. Där väntar en spännande utmaning i ett stabilt företag. Coop investerar för framtiden med denna nya varuterminal som blir en av Europas största högautomatiserade terminaler för livsmedel. Om tjänsten som transportplanerare Som transportplanerare spelar du en nyckelroll i att säkerställa effektiva leveranser av varor till och från butiker, kunder och leverantörer i nära samarbete med omlastningsterminaler och varuflöden. Ditt fokus kommer ligga i att optimera kostnaderna samtidigt som du prioriterar miljövänliga och kvalitativa lösningar. Inom Coop kommer du få vara med och forma nya spännande logistiklösningar. Denna roll erbjuder en mångfald av uppgifter som sträcker sig från operativa, dagliga frågor till strategiskt arbete där du aktivt bidrar till funktionens och enhetens utveckling. Genom att initiera och lyfta fram förbättringsförslag spelar du en viktig roll i att driva verksamheten framåt och säkerställa dess framgång på lång sikt. I rollen ingår: - Planering, transportledning och bokning av transporter från leverantör via huvudterminal och OT till butik (In- och Outbound) på ett kostnadseffektivt, kvalitativt och optimalt sätt. - Att genom daglig styrning och nyckeltal analysera och agera på avvikelser i kvalitet och kostnad på daglig och veckobasis. - Ett mycket nära samarbete med kollegor inom avdelningen och närliggande funktioner samt att främja ett utvecklande och lärande arbetssätt. - Bidra till ständiga förbättringar samt upprätthålla ett standardiserat arbetssätt inom egen avdelning såväl som tvärfunktionellt. - Samarbeta med transportör och butik. - Tillse efterlevnad av ingångna avtal. - Bidra till att lyfta fram förbättringsförslag som främjar utveckling. Tjänsten är placerad vid terminalen i Eskilstuna och innebär skifttjänstgöring ink helgarbete, du rapporterar till Chef Transport Outbound. Uppdraget är ett inhyrningsuppdrag via Arena Personal men för rätt kandidat kan möjlighet finnas för ett övertagande och en direktanställning av Coop. Är det här du? Vi söker gärna dig med en akademisk examen inom för tjänsten relevant område. Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med planering, logistik, administration eller annat för rollen kvalificerat arbete. Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig som har en hög analytisk förmåga och som är en initiativrik och självgående person med god förmåga att både prioritera, organisera och slutföra. I ditt arbete växlar du smidigt mellan både operativa såsom mer strategiska frågor och är en trygg person som säkrar framdriften i ditt arbete. Vidare är du en relationsskapare med förmåga att kommunicera med olika individer, som är flexibel, utvecklingsinriktad och lyhörd för din omgivning. Välkommen med din ansökan redan idag! Urval sker löpande!

25 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024