Vill du bli vår nästa stjärnchaufför? Är du en passionerad chaufför som älskar att ge kunderna service i världsklass? Då kan detta vara din chans att bli en del av vårt framgångsrika team! Som B-chaufför på PostNord får du möjligheten att utföra utkörning av paket till både företag och privatkunder, där du kommer att vara ansiktet utåt och sätta standarden för vår service. Vi söker en social och engagerad individ som trivs i tempot av en dynamisk arbetsmiljö och alltid prioriterar kundens behov. Dina arbetsuppgifter inkluderar: - Effektiv utkörning av paket och god service till kunder i Stockholm. (Kunna utgå ifrån Segeltorp, Länna och Södertälje) - Sortering och lastning av gods – vi söker en person i god fysisk form för att hantera tunga lyft. - Självständig arbete med fokus på kvalitet och säkerhet på vägarna. Arbetstider: Du kommer främst att arbeta måndag till fredag och arbetstiderna är förlagda mellan 06:30-18:00 - Ca 7-8 timmars pass. Vad vi söker hos dig: - Färdig Gymnasieutbildning eller liknande. - Minst 1 år B-körkort. - Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Erfarenhet inom distribution. - Ett servicetänk som gör att kunden alltid är i fokus. Meriterande: - Truck-kort. Observera att ett utdrag från belastningsregistret kommer att tas upp i början av rekryteringsprocessen. Personliga kvalifikationer: För att trivas i denna roll ser vi att du är strukturerad, noggrann och stresstålig. Du sätter säkerheten först och planerar alltid dina rutter väl. Om du brinner för att ge enastående service och har passion för transport, då är detta din chans! Ansök nu och bli en del av Arena & PostNord-familjen! Tillsammans kan vi skapa en bättre logistik framtid!
Om tjänsten Nu söker vi dig som är en erfaren och driven cnc-operatör som är en riktig fen på precision och maskinbearbetning till vår kund i Strängnäs! Arbetsuppgifter och Ansvarsområden Som CNC-operatör kommer du att spela en nyckelroll i tillverkningsprocessen. Ditt arbete kommer att innefatta följande uppgifter: Programmera och ställa in CNC-maskiner för att producera delar enligt specifikationer. Övervaka maskinernas körning för att säkerställa att produkterna uppfyller kvalitetskrav. Utföra rutinkontroller och underhåll av maskiner för att minimera stillestånd. Samarbeta med produktions- och kvalitetsteamet för att optimera tillverkningsprocessen. Om dig Vi tror att du är en CNC-operatör som är självständig men samtidigt en fin teammedlem som har ett tekniskt intresse och inte räds lite ansvar! Vidare ser vi gärna att du har: Erfarenhet av arbetet som CNC-operatör God förståelse för tekniska ritning och specifikationer Kännedom om olika metallbearbetningar och material Förmåga att arbeta noggrant och lösningsorienterat Tjänsten är en heltidstjänst med placering hos kunden i Strängnäs. Arbetstiderna kommer vanligtvis vara dagtid men flextider kan förekomma beroende på projektets behov.
Nu söker vi nästa stjärna till ett uppdrag som Ekonomicontroller till Strängnäs! Om tjänsten Som ekonomicontroller innebär det att fungera som ekonomistöd för verksamheten inom teknik- och fritidsområdet. Controllerns uppgifter omfattar att: • Medverka i boksluts- och budgetarbete • Vara stöd till verksamheten i framtagandet av detaljbudget för 2026 • Tillsammans med verksamheten analysera ekonomiskt utfall och ta fram prognos • Fungera som rådgivare och diskussionspartner i frågor som rör verksamheternas ekonomi • Stötta verksamhetsföreträdare vid ansökningar om bidrag från Migrationsverket • Genomföra utredningar och skriva rapporter • Medverka vid informationstillfällen och utbildningar inom ekonomiområdet Vem är du? Vi ser gärna att du har erfarenhet av arbete som ekonomicontroller. God vana av att självständigt hantera arbetsuppgifter inom budgetering, uppföljning, rapportering och bokslut. Mycket god systemvana med erfarenhet av att arbeta i Hypergene samt god förmåga att snabbt sätta sig in i nya IT-verktyg. Vi ser även gärna att du har Universitets- eller högskoleutbildning inom ekonomi, eller annan eftergymnasial utbildning som bedöms likvärdig. Om uppdraget Uppdragslängd: Cirka 4,5 månader, med möjlighet till förlängning Uppdragsstart: Mitten av augusti (vecka 33 eller 34) Tjänstgöringsgrad: 100 %
Nu finns möjligheten för dig som C-chaufför att omgående påbörja ett heltidsuppdrag som löper på tillsvidare! Om tjänsten Hos vår kund i Almnäs, Södertälje, kommer du att köra blåsbil och arbeta med torrsugning, grävsugning, vakuumsugning och materialblåsning. Arbetet utförs i olika miljöer och branscher, inklusive byggsektorn, industrin och på andra arbetsplatser där en ren och säker miljö är avgörande. Om dig Vi söker dig med hög arbetsmoral och positiv inställning, som inte räds en utmaning. Då arbetet utförs i team är det viktigt att du är en lagspelare som trivs med att samarbeta. Vidare är du ansvarstagande och kör alltid med säkerhet som högsta prioritet. Krav för tjänsten - Körkort behörighet C - Hög arbetsmoral Du behöver även ha tillgång till egen bil för att kunna ta dig till arbetsplatsen. Övrigt Möjlighet till arbeta finns samtliga dagar i veckan, mån-sön. Varje arbetspass är minst 8h. Det tidigaste arbetspasset startar vid 06:00. Uppdraget är på heltid och löper på tillsvidare. Start omgående! Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post. Om Arena Personal Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden. Vi är verksamma över hela Sverige, och har kollektivavtal med Unionen och LO. Som konsult hos oss på Arena Personal kan du förvänta dig en stöttande och nära Konsultchef. Hos oss får du möjlighet att testa på nya spännande arbetsplatser, bredda ditt nätverk och utveckla din karriär. Vi ser fram emot att hjälpa dig till ditt nästa arbete!
Är du en noggrann och flexibel person som trivs med fysiskt arbete? Vill du vara en del av ett härligt team inom lager och logistik? Då har vi jobbet för dig! Vi söker nu engagerade medarbetare till vår kund inom lager och logistik. Vi söker mångfald och uppmuntrar folk att söka oavsett kön eller ålder. Du blir anställd av Arena Personal och arbetar på uppdrag hos en av våra samarbetspartners. För rätt person finns mycket goda möjligheter till utveckling inom företaget. Arbetsuppgifter:Du kommer att arbeta med vanligt förekommande uppgifter inom lager, såsom: Plock och pack Sortering Truckkörning Övrigt lagerarbete Arbetstiderna är förlagda måndag till fredag mellan kl. 11:00–20:00. Observera att arbetstider och dagar kan variera beroende på verksamhetens behov. Vem är du?Vi söker dig som är i god fysisk form och klarar av ett stundtals tungt och enformigt arbete. Du är flexibel, ansvarstagande och har en vilja att utvecklas. Arbetet sker både självständigt och i team, så vi värdesätter att du är samarbetsvillig och trivs med varierande arbetsuppgifter. Eftersom instruktioner ges på svenska är det viktigt att du förstår och kan kommunicera väl på svenska i både tal och skrift. Kvalifikationer: Truckkort (obligatoriskt) Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Möjlighet att arbeta 3–5 dagar i veckan Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig som är: Positiv och serviceinriktad Ansvarstagande och punktlig Samarbetsvillig och lösningsorienterad Övrigt: Tjänsten tillsätts löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan!
Nu söker vi nästa stjärna till ett uppdrag som Ekonomicontroller till Strängnäs! Om tjänsten Som ekonomicontroller innebär det att fungera som ekonomistöd för verksamheten inom teknik- och fritidsområdet. Controllerns uppgifter omfattar att: • Medverka i boksluts- och budgetarbete • Vara stöd till verksamheten i framtagandet av detaljbudget för 2026 • Tillsammans med verksamheten analysera ekonomiskt utfall och ta fram prognos • Fungera som rådgivare och diskussionspartner i frågor som rör verksamheternas ekonomi • Stötta verksamhetsföreträdare vid ansökningar om bidrag från Migrationsverket • Genomföra utredningar och skriva rapporter • Medverka vid informationstillfällen och utbildningar inom ekonomiområdet Vem är du? Vi ser gärna att du har erfarenhet av arbete som ekonomicontroller. God vana av att självständigt hantera arbetsuppgifter inom budgetering, uppföljning, rapportering och bokslut. Mycket god systemvana med erfarenhet av att arbeta i Hypergene samt god förmåga att snabbt sätta sig in i nya IT-verktyg. Vi ser även gärna att du har Universitets- eller högskoleutbildning inom ekonomi, eller annan eftergymnasial utbildning som bedöms likvärdig. Om uppdraget Uppdragslängd: Cirka 4,5 månader, med möjlighet till förlängning Uppdragsstart: Mitten av augusti (vecka 33 eller 34) Tjänstgöringsgrad: 100 %
Nu söker vi sig som kan danska och är en riktig fena på kundservice! Detta är ett uppdrag hos vår kund i Eskilstuna där vi nu söker en serviceinriktad problemlösare som hjälper till att skapa den bästa kundupplevelsen som bara är möjlig. En riktig nyckelroll där du får göra skillnad! Om tjänsten Du kommer att vara en del av detta fantastiska team som arbetar med kundservice mot olika länder och språk. Ditt arbete kommer då innefatta: Besvara kundfrågor via telefon, e-post, chatt samt sociala medier Hantera klagomål och reklamationer Bistå med hjälp om produkter, tjänster och processer Lösa kundproblem snabbt och effektivt Ta vidare komplicerade ärenden till rätt avdelning Samla in värdefull feedback och följa upp kundärenden Aktivt förbättrings- och effektiviseringsarbete Administrativa uppgifter som exempelvis dokumentera kundkontaker i CRM-system, uppdatera kundinformation och rapporter. Denna tjänst kommer omfatta ett arbete på 50%. Vem är du? Vi tror att du först och främst är kan hantera det danska språket i tal och skrift, och för denna del även det svenska språket då detta är centralt inom koncernen. Vi ser även gärna att du har erfarenhet av liknande kundtjänstrelaterat arbete sedan tidigare och kan hantera kundfeedback och förbättringsarbete. Du är en lösningsorienterad, ansvarstagande, flexibel person som kan ta snabba och genomtänkta beslut under stunder av högt tempo. Meriterande om du även har erfarenhet av system som Salesforce, Dixa eller liknande. Vi ser gärna att du har: Erfarenhet/utbildning av kundservicearbete, kommunikation eller feedbackhantering Erfarenhet av system så som Salesforce, Dixa eller liknande, detta är dock enbart meriterande. Behärskar danska språket i såväl tal som skrift Vi kommer löpande gå igenom alla ansökningar - så ansök redan idag!
Vi söker medarbetare till CWS Tvätteri i Varberg CWS Tvätteri i Varberg söker nu nya medarbetare till sitt team! CWS är ett företag som erbjuder tvätt och hantering av arbetskläder, textilier och hygienprodukter. Hos CWS får du vara med och bidra till en hållbar framtid genom återanvändning och professionell tvätthantering. Om tjänsten: Som medarbetare på CWS Tvätteri kommer du att arbeta med industriell tvätt av bland annat arbetskläder, lakan, handdukar och mattor. Du kommer att använda olika maskiner för sortering, tvätt, registrering och märkning av textilier för att säkerställa rätt leverans. Arbetet innebär både maskinell och manuell tvätt samt kvalitetskontroll och efterbehandling som vikning och paketering.Arbetet är fysiskt krävande och därför är det viktigt att du är i god form. Ingen tidigare erfarenhet krävs då du får all utbildning på plats, men vi ser gärna att du har för intention att vara långsiktig hos oss. Arbetsuppgifter kan inkludera: Sortering och hantering av textilier Maskinell och manuell tvätt Registrering och märkning av textilier för korrekt leverans Kvalitetskontroll och efterbehandling som vikning och paketering Vi söker dig som: Är noggrann och effektiv och trivs i en fartfylld arbetsmiljö Har en positiv inställning och vill bidra till ett bra arbetsklimat Kan arbeta i ett högt tempo och gillar att jobba i team Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Har ett intresse av att bidra till hållbarhet och en bättre framtid Arbetstider: Arbetet är ett deltidsjobb och därför är arbetstiderna varierande och det krävs att du är flexibel. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post. Om Arena Personal: Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden. Vi är verksamma över hela Sverige, och har kollektivavtal med Unionen och LO. Som konsult hos oss på Arena Personal kan du förvänta dig en stöttande och nära Konsultchef. Hos oss får du möjlighet att testa på nya spännande arbetsplatser, bredda ditt nätverk och utveckla din karriär.Vi ser fram emot att hjälpa dig till ditt nästa arbete!
Vi söker nu en teamledare till kund i Varberg med start omgående. Som Teamledare inom företaget samordnar du den dagliga framtagna produktionsplaneringen för tilldelat ansvarsområde. Du kommer i huvudsak vara ute produktionen där du skall utforma och utfärda arbetsrutiner i samråd med chef/ produktionsledare. Du kommer även vara med och arbeta i den dagliga driften. Vi söker dig som har erfarenhet av att kunna leda och coacha på ett stimulerande sätt. Du skall kunna följa produktionsplaner och uppsatta mål. Du skall ha goda kunskaper i Officepaket och affärs/ produktionssystem, ADX och Salesforce. Det är meriterande om du arbetat med 5S och Lean tidigare. Vi söker dig som har erfarenhet av arbetsledning och organisation samt erfarenhet av förändrings- och utvecklingsarbete. Du har en stark analytisk förmåga och trivs med att arbeta självständigt, alltid med ett fokus på resultat. Vi ser också att du är uthållig, stresstålig och har goda kunskaper i både svenska och engelska, både i tal och skrift. Ansvarsområden: Dina primära ansvarsområden kommer att vara: Genomföra arbetsplatsmöten och daglig styrning. Ansvara för de dagliga leveranserna till kund. Statistik- och rapporthantering för externa/ interna intressenter. Samverka för upplärning och träning av nyanställda. Koordinera personal utifrån angiven bemanningsplan samt korrigera vid avvikelser. Följa produktionsplaner och uppsatta mål. Aktivt bidra till utvecklings- och förändringsarbete. Tillse att fastställda instruktioner/ rutiner följs i produktionen. Rapportering och hantering av interna avvikelser, förbättringsförslag i Ecoweb. Rapportera tillbud och olyckor. Tillse att medarbetare inom angivet ansvarsområde följer interna regler och riktlinjer samt att information förmedlas. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post. Om Arena Personal Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden. Vi är verksamma över hela Sverige, och har kollektivavtal med Unionen och LO. Som konsult hos oss på Arena Personal kan du förvänta dig en stöttande och nära Konsultchef. Hos oss får du möjlighet att testa på nya spännande arbetsplatser, bredda ditt nätverk och utveckla din karriär. Vi ser fram emot att hjälpa dig till ditt nästa arbete!
Information om tjänsten Arena Personal söker nu för kunds räkning en Automationselektriker, uppdraget är en direktrekrytering och du anställs direkt hos vår kund i industribranschen. Du kommer att tillhöra Underhållsavdelningen och tillsammans med dina kollegor arbetar du för att säkerställa en stabil drift och bidra till viktiga funktioner för tillverkningsenheten. Du arbetar på plats hos vår kund och dina arbetstider kommer att vara måndag-fredag 07:00-15:00 med betalt måltidsuppehåll, du ingår eventuellt även i beredskapsstyrkan. Arbetsuppgifter En stor del av arbetet kommer att innefatta utveckling och optimering av automationen. Uppgifterna kan variera från att hantera enkel lokal utrustning till mer komplexa överordnade system. Du utför både akut och förebyggande underhåll samt programmerar och hanterar produktionens automation med fokus på optimal drift. Du driver även utvecklingsarbetet av styr- och reglerteknik. Du ansvarar för arbetsmiljö- och skyddsarbete, och rapporterar löpande eventuella olyckor och tillbud. Krav för tjänsten Gymnasieutbildning inriktning automationselektriker eller likvärdig arbetslivserfarenhet Kunskap inom industriell automation och arbetat med Siemens Elsäkerhetsutbildning Goda kunskaper i svenska i tal och skrift Meriterande för tjänsten Kunskap i ritningsläsning Kunskap i Officepaketet Tidigare erfarenheter av underhåll av maskiner, tungt underhåll Om Arena Personal Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden. Vi är verksamma över hela Sverige, och har kollektivavtal med Unionen och LO. Som konsult hos oss på Arena Personal kan du förvänta dig en stöttande och nära Konsultchef. Hos oss får du möjlighet att testa på nya spännande arbetsplatser, bredda ditt nätverk och utveckla din karriär. Vi ser fram emot att hjälpa dig till ditt nästa arbete!
Välj ett jobb för att visa detaljer