Lediga jobb i Varberg

Sök totalt 302 lediga jobb i Varberg

Lagerpersonal sökes i Varberg!
Nr.1 Personalpartner AB
Lager- och terminalpersonal

Arbetsuppgifter Då ett av våra kundföretag behöver utöka sin personalstyrka söker vi nu fler engagerade lagermedarbetare! I rollen som lagermedarbetare kommer dina arbetsuppgifter främst att innebära plock och pack av olika artiklar, orderhantering, scanning samt arbeta på kundens E-handel. I dina arbetsuppgifter ingår det även in/utleverans, påfyllnad av varor och övrig lageradministration. Uppdraget startar i oktober och arbetet är förlagd till dagtid. Bakgrund och personliga egenskaper Du som söker dig till oss har en utbildning inom lager och logistik, alternativt har du arbetslivserfarenhet inom lager sedan innan. Du har goda kunskaper i svenska, i såväl tal som i skrift. Meriterande är om du har erfarenhet av någon form av lagersystem sedan tidigare. Eftersom du rör på dig hela arbetsdagen ser vi gärna att du har god fysik. Körkort och tillgång till bil är meriterande. Vi ser att du som söker är en självgående och ambitiös person som är mån om att hålla en hög kvalitet i arbetet. Du trivs med att arbeta självständigt såväl som tillsammans med kollegor och ser det som en självklarhet att hugga i och hjälpa till där det behövs. Vidare har du hög arbetsmoral, är ordningsam och ansvarstagande och bidrar med god stämning till arbetsplatsen. Om oss FIRST Personalpartner är ett auktoriserat bemanningsföretag inriktat mot industrin. Vi har personal för inhyrning och rekrytering. Vi arbetar lokalt och strävar alltid efter att anställa personal med efterfrågad kompetens så nära kundföretaget som möjligt. Tjänsten är en hyrrekrytering, vilket innebär möjlighet till anställning hos kundföretaget efter inhyrningsperioden. Ansökningarna behandlas löpande varvid tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Lön regleras i enlighet med bemanningsavtalet. Vi ser fram emot din ansökan redan idag!

6 oktober 2024
Sista ansökan:
20 oktober 2024
Jobba som säljare - ingen erfarenhet krävs!
Key Solutions AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Vill du göra raketkarriär ochutvecklas inom försäljning? Nu öppnar vi upp fler platser i Göteborg! Är du vår nästa stjärna? Vilka är Key Solutions? - Årets #1 Partner enligt Telia, Eon och Global Connect - Team på +200 människor från ~35 nationaliteter, fördelade på 5 kontor i landet - Utsedda till en av Sveriges och Europas Bästa Arbetsplatser 12 år i rad (av Great Place to Work) - Ett av Sveriges största företag på Tiktok med +30 000 följare Vi arbetar i en ung miljö med glada och ambitiösa medarbetare, korta beslutsvägar och högt i tak. Företaget består av intelligenta och drivna människor som sprider positiv energi runt omkring sig. Vi arbetar hårt samtidigt som vi har väldigt roligt tillsammans på jobbet! Vad erbjuder vi? Fast timlön + marknadens bästa bonusar Kontor i världsklass (kika på vår Instagram) Goda chanser att klättra och göra karriär inom företaget Konferensresor till t.ex. Barcelona, Miami och Sydafrika Prisbelönt säljutbildning i Key Business School Tjänstebil och andra förmåner Vi ser gärna att du som söker.. - Har god social kompetens och gillar att söka kontakt med nya människor - Är en person som gillar att bidra med sin positiva och glada personlighet - Är målinriktad och har en stark vilja att ständigt bli bättre - Pratar svenska obehindrat Har du ingen tidigare erfarenhet? Ingen fara! Då vi har några av Sveriges absolut bästa säljare och coacher till förfogande, samt erbjuder säljutbildning i Key Business School, så har vi inget krav på tidigare säljerfarenhet. Vi tar ansvaret för att ge dig de bästa verktygen för att lyckas inom din karriär.

6 oktober 2024
Sista ansökan:
13 oktober 2024
Barista till Varberg Centrum 5h/veckan

Vi söker passionerade Baristor som vill leverera världens bästa kaffeupplevelse till världens bästa gäst!  Som Barista på Espresso House får du vara med i en tempofylld miljö där den ena dagen inte är den andra lik. Givetvis blir du del av ett fantastiskt team där ni har kul bakom baren samtidigt som ni skapar lönsamhet. Din allra främsta uppgift är att erbjuda våra gäster en kaffeupplevelse som överträffar deras förväntan! Förutom hantering av kaffemaskin och kvarn består arbetet av kassaarbete, beredning av smörgåsar och sallader, diskplock samt andra vanligt förekommande arbetsuppgifter i café. Har du ingen Baristautbildning? Ingen fara! Vi utbildar alla våra nya medarbetare till baristor!  För att börja jobba som Barista måste du ha fyllt 18 år, är du yngre kan du i stället söka tjänsten som HOST. Arbetstiderna varierar mellan dagar, kvällar och helger. Vi söker dig som: • Har fyllt 18 år och är redo att kliva in bakom baren! • Är en glad och härlig person med en energi som smittar av sig till både gäster och kollegor samt brinner för att ge superservice! • Är tävlingsinriktad, initiativrik och drivs av försäljning • Känner stolthet för det varumärke du arbetar för och ser en framtid inom servicebranschen • Gillar att arbeta i ett högt tempo och att effektivisera arbetet • Älskar att ha kul på jobbet! Vad erbjuder vi dig? Espresso House är ledande inom branschen vilket betyder att du är en del av ett framgångsrikt företag med mycket goda utvecklingsmöjligheter. Vi satsar på våra medarbetare och det finns stora möjligheter att växa med oss! På Espresso House är utbildning viktigt och alla våra medarbetare får genomgå en introduktion till sin nya tjänst. Hos oss finns det flera olika möjligheter att jobba med mycket mer, du kan läsa mer om våra olika karriärsvägar på vår hemsida.   Rekrytering sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!

4 oktober 2024
Sista ansökan:
31 oktober 2024
Fingerfärdig montör med erfarenhet av industrin
Lernia Bemanning AB
Stålkonstruktionsmontörer och grovplåtsslagare

Om företaget Är du fingerfärdig montör med erfarenhet av industriproduktion? Då vill vi gärna träffa dig! Vi söker en driven medarbetare till ett långt uppdrag som kommer vara en del av vår uthyrningsverksamhet där du blir anställd av Lernia och arbetar som konsult hos våran kund. Du kommer att få arbeta med moderna verktyg och utrustning i en välfungerande fabrik där kvalitet och noggrannhet är högt prioriterat. Din bakgrund Noggrannhet och en hög känsla för detaljer är avgörande egenskaper för tjänsterna. Arbetskulturen är unik och präglas av teamarbete, öppenhet och ständig utveckling. Du har en hög grad av precision och har utmärkt finmotorik för att hantera både små och större detaljerade uppgifter. Det är meriterande om du har en relevant utbildning eller tidigare erfarenhet inom industri produktion. Personliga egenskaper Du kommer att ha möjligheten att sätta ihop delar och skapa fantastiska produkter tillsammans med dina kollegor. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och tror att du som söker är engagerad och mån att göra ett noggrant jobb. Som person är du framåt och kan arbeta både självständigt och i team. För att passa in på denna tjänst är det viktigt att du är flexibel, ansvarstagande och har god fysik. Vi erbjuder dig en stimulerande arbetsmiljö där du får möjlighet att utvecklas i din roll. Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort Visstid 6 mån med möjlighet till övergång hos kund / Heltid / Varberg Tillträdesdag Enligt överenskommelse, Ansökan För att söka tjänsten klickar du på "Sök tjänsten" ovan och fyller i formuläret. Vänligen kontakta konsultchef Shkodran Zejneli via e-post: [email protected] eller på 0722541350 om du har några frågor eller funderingar. Vi intervjuar löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt! Forma framtiden med oss! Lernia utvecklar framtidens arbetskraft. Det gör vi genom att utbilda, matcha, bemanna och rekrytera. Snabbt och utan krångel löser vi arbetsmarknadens behov så att människor och företag kan nå sin fulla potential. Det har varit vår uppgift i över hundra år. Lernia omsatte 3,3 miljarder kronor 2022 och finns över hela landet. Vi utbildade och coachade 19 900 personer och förmedlade 11 500 bemanningskonsulter. 13 700 personer fick möjlighet till nytt jobb genom våra tjänster.

4 oktober 2024
Sista ansökan:
4 november 2024
💼Vi söker TEAMLEADER D2D 💼 Lönen: 30 000kr/mån + Höga Provisioner💸
Berry Invest AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Lingon Energi är ett utav Sveriges snabbast växande elbolag. Vi har dessutom ett systerbolag i form av en mobiloperatör som heter Lingon Mobil som är en stor aktör på virtuell mobiloperatör marknaden. I dagsläget så jobbar det cirka 20st personer på våran Energi säljavdelning och vi har planer på att utöka det här teamet till 40st personer inom kommande halvåret. Produkten teamet säljer är Lingon Energis elavtal till privat personer. Vi söker därför efter kompetenta ledare med erfarenhet av dörr knack försäljning. Som vill vara med och bygga upp resande säljare team som jobbar över hela Sverige. Det innebär att tjänsten är till stor del på resande fot, med utgångsläge i din hemstad. När du reser tillsammans med ditt team så står företaget för alla resekostnader i form av hotell , tågbiljetter, bilar och bensin. Varje månad så har vi en Fest / Tillställning med tillhörande prisutdelning för Bästa Säljare , Bästa Teamleader och Bästa Kvalité. Under den festen så samlas hela företaget för ett mega partaj och därefter så får hela företaget en extra dag ledigt för en lång helg. Vad vi erbjuder: Garanterad lön på minst 30 000kr/mån 1200kr Provision / per eget sålt abonnemang 200kr Provision / per av teamet sålt abonnemang Firmabil till jobbet som får användas privat som förmån Arbetstider 13 - 21 Möjligheten till att se hela Sverige En ledarroll med stora möjligheter att växa Vad vi kräver utav dig: Är beredd på att sälja själv för att visa vägen för teamet. (Är du säljtrött så sök inte jobbet.) Du klarar av att jobba under budget press Du har giltigt B-körkort som kan uppvisas Du är beredd att resa måndag till fredag Arbetstider 13-21 Må - Tors , 13-19 Fre Du är en ansvarstagande person Positiv och framåt attityd Är en människokännare som har lätt för att komma överens med folk i din omgivning Har erfarenhet av dörr knackning (Måste inte vara el abonnemang , men såklart extra meriterande om du har sålt el mot privat personer) Hur man söker: Om du känner dig träffad och är redo att dig an ditt livs utmaning. Skicka i så fall in en ansökan via mail så hör våran rekryterings avdelning av sig inom kort. [email protected]

4 oktober 2024
Sista ansökan:
3 november 2024
Controller sökes till ekonomiavdelningen, Psykiatrin Halland
REGION HALLAND
Controller

Arbetsuppgifter I rollen som controller på ekonomiavdelningen kommer du vara ett operativt och strategiskt ekonomistöd främst inom verksamheterna i Barn och ungdomspsykiatrin. Fokus ligger på att göra analyser av ekonomiskt utfall samt prognoser för att ge chefer och verksamheter bra förutsättningar. I tjänsten finns ansvar för budget och redovisningsprocessen för förvaltningen. Du kommer även ingå i regionala grupper så som budget och redovisningsnätverk. Tjänsten innefattar även arbete med budgetering, bokslut och månadsuppföljning, men också att följa upp andra indikatorer för verksamheterna. Du deltar dessutom i olika utvecklingsarbeten och utredningar. Om arbetsplatsen Psykiatrin Halland är Region Hallands förvaltning för all offentlig specialistpsykiatri. Här ingår psykiatri för barn, ungdomar och vuxna, såväl öppen som heldygnsvård. Psykiatrin Halland har ca 950 medarbetare och verksamheter i alla regionens kommuner. Våra medarbetare är nyckeln till att bedriva en verksamhet med hög kvalitet. Inom ekonomiavdelningen finns kompetens inom ekonomi och BI där vi arbetar med att leverera korrekta beslutsunderlag och stöd till förvaltningens verksamheter och chefer. Vi har en god arbetsgemenskap där vi samarbetar och hjälper varandra. Totalt kommer ni vara 3 controllers på avdelningen. Som controller kommer du anställas under ekonomiavdelningen och rapportera till ekonomichefen.  Ekonomiavdelningen är en del av Lednings- och verksamhetsstöd som även har funktioner inom HR, administration, kommunikation, verksamhetsutveckling, fastighet, logistik, säkerhet och digitalisering.  Kvalifikationer Vi söker dig som har en akademisk examen inom ekonomi och gärna erfarenhet av verksamhetsnära ekonomiarbete med många kontaktytor. Vidare är det meriterande om du har erfarenhet från offentlig verksamhet. I rollen förväntas du kunna hantera Excel mycket väl och vi ser gärna också att du är en van användare av ekonomi- och BI-system. Eftersom resor i tjänsten kan förekomma krävs B-körkort. För att lyckas behöver du ha ett eget driv, vara lyhörd och ha verksamhetsfokus. Du värdesätter samarbete och dialog, samtidigt som du är tydlig i din kommunikation och har förmåga att fatta självständiga beslut. Vi ser att du har lätt för att skapa förtroendefulla och långsiktiga relationer med människor i din omgivning samt anstränger dig för att hitta lösningar och hjälpa andra. Dina främsta drivkrafter är engagemang samt viljan att bidra och skapa mervärde. Stor vikt kommer läggas vid personlig lämplighet. Varmt välkommen med din ansökan! Vårt erbjudande För oss är det viktigt att du ska trivas och utvecklas i ditt arbete.  Läs mer om vilka https://www.regionhalland.se/jobb-och-karriar/formaner/ vi kan erbjuda dig som anställd. Övrigt Inför eventuell anställning görs alltid kontroll i belastnings- och misstankeregistret. Om Region Halland Region Halland är till för alla som bor och arbetar här i Halland. Vi är över 8 000 medarbetare inom 370 olika yrken som alla arbetar för att erbjuda en god hälso- och sjukvård och att främja tillväxt och utveckling. Vi ansvarar också för kollektivtrafiken i Halland och driver frågor inom områden som näringsliv, kultur och utbildning. Vår vision är ”Halland ­ – bästa livsplatsen” och med det menar vi att Halland ska bli den bästa platsen att bo på, utbilda sig, arbeta och driva företag i. Vi har kommit en bra bit på vägen, välkommen att följa med oss på vår resa! https://www.regionhalland.se/om-region-halland/ Strävan efter jämställdhet, mångfald och likvärdiga villkor är både en kvalitetsfråga och en självklar del av Region Hallands värdegrund. Region Halland krigsplacerar all tillsvidareanställd personal. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Region Halland har upphandlade avtal.

4 oktober 2024
Sista ansökan:
18 oktober 2024
Te Crea Care söker sjuksköterskor till kirurgiavdelning
Te Crea Care AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Vill du ha större frihet i ditt arbete, utvecklas i din yrkesroll samtidigt som du har en förmånlig lön? Då är du varmt välkommen till oss på Te Crea Care! Te Crea Care etablerades 2013 och bemannar sjuksköterskor, fysio- och arbetsterapeuter. Vi har avtal med samtliga regioner, många kommuner och privata vårdgivare. Det innebär att vi kan erbjuda dig många olika typer av uppdrag i hela landet. För oss är det viktigt att du som konsult har ett heltäckande skydd och därför har vi kollektivavtal och är ett auktoriserat bemanningsföretag. Krav eller önskemål: - Legitimerad sjuksköterska samt två års erfarenhet av ortopedi/ kirurgi eller akutvård - Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Du är flexibel och kan anpassa dig i olika arbetsförhållanden. Du är trygg i dig själv och har förmågan att prioritera, delegera och arbetsleda. Vi söker dig som värdesätter eget ansvar, delaktighet och som bidrar till ett positivt arbetsklimat. Du är lyhörd och bemöter människor med respekt och omtanke. Vi erbjuder dig: - Bra lön - En dedikerad konsultchef - Tjänstepension ITP1 vilket gör att du får 4,5 % av månadslönen upp till 47 625 kronor och 30 % av den delen av månadslönen som är mellan 47 625 kronor och inkomsttaket 190 500 kronor - Kollektivavtalade försäkringar: ålderspension, sjukpension, familjeskydd. - Arbetsskadeförsäkring. - Löneväxling - Redovisningshjälp för dig med eget bolag - Friskvårdsbidrag - Rekryteringsbonus - HLR-utbildning - Mingelträffar I denna rekrytering tillämpar vi löpande urval. Du är varmt välkommen med din ansökan redan idag. Är du intresserad av att veta mer om oss, kontakta Konsultchef Hjalmar Lillfors på 0768606395 eller besök vår hemsida på www.tecreacare.com

4 oktober 2024
Sista ansökan:
3 november 2024
Te Crea Care söker sjuksköterskor till medicinavdelning
Te Crea Care AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Vill du ha större frihet i ditt arbete, utvecklas i din yrkesroll samtidigt som du har en förmånlig lön? Då är du varmt välkommen till oss på Te Crea Care! Te Crea Care etablerades 2013 och bemannar sjuksköterskor, fysio- och arbetsterapeuter. Vi har avtal med samtliga regioner, många kommuner och privata vårdgivare. Det innebär att vi kan erbjuda dig många olika typer av uppdrag i hela landet. För oss är det viktigt att du som konsult har ett heltäckande skydd och därför har vi kollektivavtal och är ett auktoriserat bemanningsföretag. Krav eller önskemål: - Legitimerad sjuksköterska samt två års erfarenhet av ortopedi/ kirurgi eller akutvård - Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Du är flexibel och kan anpassa dig i olika arbetsförhållanden. Du är trygg i dig själv och har förmågan att prioritera, delegera och arbetsleda. Vi söker dig som värdesätter eget ansvar, delaktighet och som bidrar till ett positivt arbetsklimat. Du är lyhörd och bemöter människor med respekt och omtanke. Vi erbjuder dig: - Bra lön - En dedikerad konsultchef - Tjänstepension ITP1 vilket gör att du får 4,5 % av månadslönen upp till 47 625 kronor och 30 % av den delen av månadslönen som är mellan 47 625 kronor och inkomsttaket 190 500 kronor - Kollektivavtalade försäkringar: ålderspension, sjukpension, familjeskydd. - Arbetsskadeförsäkring. - Löneväxling - Redovisningshjälp för dig med eget bolag - Friskvårdsbidrag - Rekryteringsbonus - HLR-utbildning - Mingelträffar I denna rekrytering tillämpar vi löpande urval. Du är varmt välkommen med din ansökan redan idag. Är du intresserad av att veta mer om oss, kontakta Konsultchef Hjalmar Lillfors på 0768606395 eller besök vår hemsida på www.tecreacare.com

4 oktober 2024
Sista ansökan:
3 november 2024
Avdelningschef Vårdcentralen Veddige
REGION HALLAND
Chefer inom hälso- och sjukvård

Är du en positiv och lyhörd person som värnar om god arbetsplatskultur? Är du redo att ta dig an en ledarroll? Då kan tjänsten som avdelningschef för Vårdcentralen Veddige vara intressant för dig! Arbetsuppgifter Som avdelningschef arbetar du tätt ihop med vårdcentralens verksamhetschef. Tillsammans med ett team av kompetenta medarbetare driver ni vårdcentralen framåt och utvecklar verksamheten. Du har eget ansvar för del av verksamheten vilket också inkluderar personalansvar och ekonomiskt ansvar.  Du ingår i vårdcentralens ledningsgrupp där du tillsammans med dina kollegor fokuserar på de utvecklingskliv som verksamheten behöver ta för att på bästa sätt möta invånarnas behov, samtidigt som ni lägger stort fokus på att säkerställa en god arbetsmiljö för alla medarbetare. Hälso- och sjukvården står inför en spännande förändring, där omvärlden ställer nya krav på vården och våra verksamheter behöver ständigt utvecklas för att på bästa sätt möta invånarnas behov. Som avdelningschef blir du en viktig del i arbetet med ständiga förbättringar. Tjänsten omfattar 100%, viss del kliniskt arbete kan bli aktuellt. Om oss På Vårdcentralen Veddige möter du professionella och engagerade medarbetare som tar väl hand om varandra och våra patienter. Nu i september började vår nya verksamhetschef, Linn Hultfeldt, som nyligen blev utsedd till årets nytänkare i Region Halland. Linn har ett stort intresse för att driva och utveckla primärvårdens uppdrag i en föränderlig omvärld och månar om att ge förutsättningar för en god arbetsmiljö och kompetensförsörjning. Hos oss blir du en del av ett mycket kompetent team som med stort engagemang driver vårdcentralens utveckling framåt.  Vår vårdcentral består av läkar- och distriktssköterskemottagning, provtagning, sjukgymnastik, arbetsterapi, neurorehab, kurator, BVC, specialistmottagningar för astma/KOL, diabetes, rökavvänjning och riskbruk. Tjänstgöring kan komma att innefatta både Vårdcentralen Veddige och på vår filial i Bua.  Kvalifikationer Du som söker har några års erfarenhet av arbete inom hälso- och sjukvård i offentlig förvaltning, alternativt motsvarande privat verksamhet. Du har en adekvat högskoleutbildning inom hälso- och sjukvård, eller motsvarande utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Önskvärt är att du har en ledarskapserfarenhet och ledarskapsutbildning, men det är inget krav. Vi värdesätter tidigare erfarenhet av primärvård och kunskap om intäktsbaserad och konkurrensutsatt verksamhet. Som chef är du en tydlig och entusiasmerande ledare som vill nå resultat samtidigt som du vill ha roligt på arbetet. Du är en förebild och dina värderingar genomsyrar ditt sätt att leda och stämmer överens med Region Hallands värdegrund. Med god kommunikation och lyhördhet skapar du engagemang och delaktighet hos dina medarbetare och du verkar för ett öppet klimat som får dina medarbetare att trivas och utvecklas. En god arbetsmiljö värderas högt och du har medarbetarens såväl som verksamhetens utveckling och välmående i fokus. Goda kunskaper i svenska, i tal och skrift krävs för tjänsten. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Varmt välkommen med din ansökan! Vårt erbjudande För oss är det viktigt att du ska trivas och utvecklas i ditt arbete. Läs mer om vilka https://www.regionhalland.se/jobb-och-karriar/formaner/ vi kan erbjuda dig som anställd. Om Region Halland Region Halland är till för alla som bor och arbetar här i Halland. Vi är över 8 000 medarbetare inom 370 olika yrken som alla arbetar för att erbjuda en god hälso- och sjukvård och att främja tillväxt och utveckling. Vi ansvarar också för kollektivtrafiken i Halland och driver frågor inom områden som näringsliv, kultur och utbildning. Vår vision är ”Halland ­ – bästa livsplatsen” och med det menar vi att Halland ska bli den bästa platsen att bo på, utbilda sig, arbeta och driva företag i. Vi har kommit en bra bit på vägen, välkommen att följa med oss på vår resa! https://www.regionhalland.se/om-region-halland/ Strävan efter jämställdhet, mångfald och likvärdiga villkor är både en kvalitetsfråga och en självklar del av Region Hallands värdegrund. Region Halland krigsplacerar all tillsvidareanställd personal. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Region Halland har upphandlade avtal.

4 oktober 2024
Sista ansökan:
20 oktober 2024
Billackerare sökes till vår kund
Ad Acto Rekrytering AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Till vår kundsfräscha verkstad i Varberg söker vi nu dig som vill vara med på vår spännande resa och utvecklas tillsammans med oss. Du kommer att arbeta med: Ett driftigt och målinriktat team som alltid tillgodoser kundens behov och leverera riktigt bra kvalité. Som billackerare samverkar du också med skadeberäknare, bilplåtslagare och arbetsledning för att skapa goda resultat och uppfylla fastställda mål. Det är viktigt att du är flexibel och ambitiös. Du ska kunna utföra samtliga steg i lackprocessen såsom t ex maskering, slipning, grundning, målning i lackbox och färdigställande av bil. Din profil: Utbildad billackerare med dokumenterad erfarenhet från skadebranschen Kvalitetsmedveten och effektiv Det är viktigt att du tycker om att utvecklas då våra modellprogram ständigt utvecklas. B-körkort Ansök Nu! Urval och intervjuer sker löpande. adacto people är ett auktoriserat rekryterings och bemanningsföretag. Passar beskrivningen in på dig tveka inte på att söka, vi ser fram emot din ansökan. För mer info om företaget kan du läsa mer om på vår hemsida: www.adactopeople.se www.adactopeople.se

4 oktober 2024
Sista ansökan:
11 november 2024