L-Bakery söker en säljare till dagligvaruhandel i Helsingborg
Rubino Rekrytering AB
Företagssäljare

Vill du arbeta som säljare mot dagligvaruhandel? L-Bakery söker nu en engagerad och självgående säljare som vill vara med att etablera deras laktos- och glutenfria produkter i större utsträckning på den svenska marknaden. Om rollen Som säljare hos L-Bakery kommer du att ansvara för att sälja in och marknadsföra våra produkter till dagligvaruhandeln. Du bygger långsiktiga relationer med butikspersonal, driver försäljning och säkerställer att våra produkter har en framträdande plats i butik. Dina ansvarsområden och arbetsuppgifter kommer bland annat att vara: Besöka och utveckla samarbetet med dagligvaruhandel inom ditt distrikt Säkerställa synlighet och tillgänglighet för våra produkter i butik Genomföra kampanjer och aktiviteter för att driva försäljning Bygga goda relationer med butikschefer och butikspersonal Analysera försäljningsresultat och identifiera tillväxtmöjligheter Vi söker dig som har: Erfarenhet av försäljning inom dagligvaruhandeln (meriterande men inget krav) Är driven, självgående och trivs med att arbeta mot uppsatta mål Har ett intresse för bageriprodukter och matbranschen Är en skicklig relationsbyggare och trivs i mötet med kunder Har B-körkort och kan resa inom distriktet Vi erbjuder: Möjlighet att representera ett starkt varumärke med produkter av hög kvalitet En roll där du får stor frihet under ansvar Konkurrenskraftig lön och förmåner En dynamisk och utvecklande arbetsmiljö Möjlighet till att vara med på en expansiv resa Ansökan I denna rekrytering samarbetar L-Bakery med Rubino Rekrytering För frågor om tjänsten, kontakta ansvarig rekryteringskonsult Elin Gustafsson, +46 73 503 41 42, eller Hanne Rubino, +46 739 015 911. Urval sker löpande, så skicka in din ansökan så snart du kan. Om oss L-Bakery AB är dotterbolag till den finska bolaget Laitilan Leipä Oy som grundades 1974. Idag har Laitilan Leipä Oy två bagerier, varav ett är helt dedikerat till glutenfria produkter. Sortimentet består enbart av hållbara bakverk. Alla produkter är laktosfria, och vissa är även mjölkfria. Vi har en nationell verksamhet i Finland och sysselsätter totalt 40 personer. Förra året expanderade Laitilan Leipä Oy till den svenska marknaden under varumärket L-Bakery, där vi levererar våra unika produkter till livsmedelsbutiker. Vårt fokus på att tillgodose kunders behov av kosthållningar har skapat stort intresse, vilket ger oss en stabil grund för fortsatt expansion.

101 dagar sedan
Sista ansökan:
4 september 2025
L-Bakery söker en säljare till dagligvaruhandel i Göteborg
Rubino Rekrytering AB
Företagssäljare

Vill du arbeta som säljare mot dagligvaruhandel? L-Bakery söker nu en engagerad och självgående säljare som vill vara med att etablera deras laktos- och glutenfria produkter i större utsträckning på den svenska marknaden. Om rollen Som säljare hos L-Bakery kommer du att ansvara för att sälja in och marknadsföra våra produkter till dagligvaruhandeln. Du bygger långsiktiga relationer med butikspersonal, driver försäljning och säkerställer att våra produkter har en framträdande plats i butik. Dina ansvarsområden och arbetsuppgifter kommer bland annat att vara: Besöka och utveckla samarbetet med dagligvaruhandel inom ditt distrikt Säkerställa synlighet och tillgänglighet för våra produkter i butik Genomföra kampanjer och aktiviteter för att driva försäljning Bygga goda relationer med butikschefer och butikspersonal Analysera försäljningsresultat och identifiera tillväxtmöjligheter Vi söker dig som har: Erfarenhet av försäljning inom dagligvaruhandeln (meriterande men inget krav) Är driven, självgående och trivs med att arbeta mot uppsatta mål Har ett intresse för bageriprodukter och matbranschen Är en skicklig relationsbyggare och trivs i mötet med kunder Har B-körkort och kan resa inom distriktet Vi erbjuder: Möjlighet att representera ett starkt varumärke med produkter av hög kvalitet En roll där du får stor frihet under ansvar Konkurrenskraftig lön och förmåner En dynamisk och utvecklande arbetsmiljö Möjlighet till att vara med på en expansiv resa Ansökan I denna rekrytering samarbetar L-Bakery med Rubino Rekrytering För frågor om tjänsten, kontakta ansvarig rekryteringskonsult Elin Gustafsson, +46 73 503 41 42, eller Hanne Rubino, +46 739 015 911. Urval sker löpande, så skicka in din ansökan så snart du kan. Om oss L-Bakery AB är dotterbolag till den finska bolaget Laitilan Leipä Oy som grundades 1974. Idag har Laitilan Leipä Oy två bagerier, varav ett är helt dedikerat till glutenfria produkter. Sortimentet består enbart av hållbara bakverk. Alla produkter är laktosfria, och vissa är även mjölkfria. Vi har en nationell verksamhet i Finland och sysselsätter totalt 40 personer. Förra året expanderade Laitilan Leipä Oy till den svenska marknaden under varumärket L-Bakery, där vi levererar våra unika produkter till livsmedelsbutiker. Vårt fokus på att tillgodose kunders behov av kosthållningar har skapat stort intresse, vilket ger oss en stabil grund för fortsatt expansion.

101 dagar sedan
Sista ansökan:
4 september 2025
Säljare SEAB, Norrland
Rubino Rekrytering AB
Företagssäljare

SEAB AB söker en driven och affärsinriktad Säljare till distrikt Norrland. SEAB AB är en marknadsledandeledande distributör inom snabbrörliga konsumentvaror (FMCG), servicehandel och fackhandel. Med en stark portfölj av ett 20 tal välkända varumärken som bl a: Turtle Wax, Wunder-Baum, WD-40, STP och Gorilla har vi en solid marknadsnärvaro. Vårt huvudkontor och lager finns i Sigtuna, med verksamhet i hela Norden. Läs mer på www.seab.se I rollen som Säljare på SEAB, kommer du att ha eget ansvar för ditt distrikt. Du kommer att självständigt bearbeta våra kunder, utveckla vårt erbjudande och befästa våra samarbeten. I rollen så kommer du arbeta med våra befintliga kunder men också med fokus på att bearbeta nya kunder och affärsområden. Du kommer att arbeta självständigt med att utveckla dessa samarbeten, driva lönsamhet och utveckling hos kunden där resultatansvaret är ditt. Du arbetar även med att säkerställa och följa upp våra aktiviteter och kampanjer hos våra kunder och rapporterar direkt till vår Försäljningschef. Vi söker dig som har en stark drivkraft och stort engagemang med fokus på goda kundrelationer och resultat. Du är van att arbeta självständigt och gillar ett högt arbetstempo och bör ha en strävan att utveckla dig och vår affär hos våra kunder. Intresse för fordon, bilar och DIY är en fördel i denna position. Vi är en liten och effektiv organisation där du behöver vara en smidig kugge mellan oss och kunden. Du ska ha goda erfarenhet från en liknande roll sedan tidigare. Du bör ha erfarenhet från att ha arbetat med snabbrörliga varor inom FMCG, Servicehandel eller Fackhandeln. Du har goda dokumenterade resultat med dig från dina tidigare roller. Du skall ha körkort och kunna resa i tjänsten där övernattningar ingår samt obehindrat kunna uttrycka dig i tal och skrift både på svenska och engelska. Viktigt för att lyckas är att du är analytisk, drivande, tar initiativ och är strukturerad i ditt arbetssätt. Du måste vara stark i din personlighet, en god kommunikatör, kreativt positiv och lösningsorienterad samt vara en god lagspelare. Du skall ha en affärsmässig känsla och förmåga att på ett professionellt sätt framföra budskap. Du blir en del av ett välrenommerat och välskött företag med goda möjligheter att bli framgångsrik i din roll. Vi finns i trevliga lokaler i Charlottenbergs Gård i Sigtuna. Företaget präglas av en informell företagskultur där det är högt till tak, vi trivs och är professionella i våra roller. Viktigt att veta är att tjänsten kräver mycket resande. Placeringsort inom distriktet förslagsvis i området Sundsvall-Umeå. Vill du veta mer är du välkommen att kontakta Rekryteringskonsult Harry Rubino på nummer 0733-763930. Ansöker gör du snarast genom att skicka CV och Personligt brev via www.rubino.se Välkommen med din ansökan! SEAB Group sysselsätter totalt ca 150 personer i Norden och omsätter cirka 600 miljoner kronor per år. Huvudkontor och lager finns i Sigtuna samt kontor i Norge, Danmark och Finland. SEAB etablerades på 60-talet och är i dag Nordens största distributör av bland annat bilvårdsprodukter. Förutom konsumentprodukter ingår även professionella produkter för rekonditionering, maskintvätt samt serviceanläggningar för bilvård. Exempel på några av våra varumärken är: Turtle Wax, STP, Armor All och Wunderbaum som är internationellt välkända produkter som finns på de flesta biltillbehörsbutiker och bensinstationer. Mer tekniska produkter som WD-40, Gorilla Glue, Hammerite med flera, distribueras även via gör-det-själva butiker samt järn-, bygg- och färghandel. SEAB är miljöcertifierade sedan år 2002 enligt ISO 14001 och kvalitetscertifierade enligt ISO 9001 sedan 2015.

135 dagar sedan
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Säljare SEAB, Mellansverige
Rubino Rekrytering AB
Företagssäljare

SEAB AB söker en driven och affärsinriktad Säljare till distrikt Mellansverige. SEAB AB är en marknadsledandeledande distributör inom snabbrörliga konsumentvaror (FMCG), servicehandel och fackhandel. Med en stark portfölj av ett 20 tal välkända varumärken som bl a: Turtle Wax, Wunder-Baum, WD-40, STP och Gorilla har vi en solid marknadsnärvaro. Vårt huvudkontor och lager finns i Sigtuna, med verksamhet i hela Norden. Läs mer på www.seab.se I rollen som Säljare på SEAB, kommer du att ha eget ansvar för ditt distrikt. Du kommer att självständigt bearbeta våra kunder, utveckla vårt erbjudande och befästa våra samarbeten. I rollen så kommer du arbeta med våra befintliga kunder men också med fokus på att bearbeta nya kunder och affärsområden. Du kommer att arbeta självständigt med att utveckla dessa samarbeten, driva lönsamhet och utveckling hos kunden där resultatansvaret är ditt. Du arbetar även med att säkerställa och följa upp våra aktiviteter och kampanjer hos våra kunder och rapporterar direkt till vår Försäljningschef. Vi söker dig som har en stark drivkraft och stort engagemang med fokus på goda kundrelationer och resultat. Du är van att arbeta självständigt och gillar ett högt arbetstempo och bör ha en strävan att utveckla dig och vår affär hos våra kunder. Intresse för fordon, bilar och DIY är en fördel i denna position. Vi är en liten och effektiv organisation där du behöver vara en smidig kugge mellan oss och kunden. Du ska ha goda erfarenhet från en liknande roll sedan tidigare. Du bör ha erfarenhet från att ha arbetat med snabbrörliga varor inom FMCG, Servicehandel eller Fackhandeln. Du har goda dokumenterade resultat med dig från dina tidigare roller. Du skall ha körkort och kunna resa i tjänsten där övernattningar ingår samt obehindrat kunna uttrycka dig i tal och skrift både på svenska och engelska. Viktigt för att lyckas är att du är analytisk, drivande, tar initiativ och är strukturerad i ditt arbetssätt. Du måste vara stark i din personlighet, en god kommunikatör, kreativt positiv och lösningsorienterad samt vara en god lagspelare. Du skall ha en affärsmässig känsla och förmåga att på ett professionellt sätt framföra budskap. Du blir en del av ett välrenommerat och välskött företag med goda möjligheter att bli framgångsrik i din roll. Vi finns i trevliga lokaler i Charlottenbergs Gård i Sigtuna. Företaget präglas av en informell företagskultur där det är högt till tak, vi trivs och är professionella i våra roller. Tjänsten innebär resor och c:a 30-40 övernattningar årligen. Placeringsort inom distriktet gärna med en viss närhet till Stockholm. Vill du veta mer är du välkommen att kontakta Rekryteringskonsult Harry Rubino på nummer 0733-763930. Ansöker gör du snarast genom att skicka CV och Personligt brev via www.rubino.se Välkommen med din ansökan! SEAB Group sysselsätter totalt ca 150 personer i Norden och omsätter cirka 600 miljoner kronor per år. Huvudkontor och lager finns i Sigtuna samt kontor i Norge, Danmark och Finland. SEAB etablerades på 60-talet och är i dag Nordens största distributör av bland annat bilvårdsprodukter. Förutom konsumentprodukter ingår även professionella produkter för rekonditionering, maskintvätt samt serviceanläggningar för bilvård. Exempel på några av våra varumärken är: Turtle Wax, STP, Armor All och Wunderbaum som är internationellt välkända produkter som finns på de flesta biltillbehörsbutiker och bensinstationer. Mer tekniska produkter som WD-40, Gorilla Glue, Hammerite med flera, distribueras även via gör-det-själva butiker samt järn-, bygg- och färghandel. SEAB är miljöcertifierade sedan år 2002 enligt ISO 14001 och kvalitetscertifierade enligt ISO 9001 sedan 2015.

137 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juli 2025
Vi söker en ERP Application Manager till DEFA, med kontor i Kista
Rubino Rekrytering AB
Systemförvaltare m.fl.

DEFA är ett innovativt teknikföretag i en stark tillväxtfas. Vi står inför en spännande utveckling där vi moderniserar och vidareutvecklar vår affärsplattform. Som ERP Application Manager får du en central roll i detta arbete och möjligheten att vara med på resan mot en mer digital och integrerad framtid. Vill du ha en nyckelposition där du både utvecklar system och affärsprocesser i en global verksamhet? Då kan detta vara rätt roll för dig. Om rollen Vi söker en ERP Application Manager som kommer att vara systemägare för Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (F&O) och säkerställa att det stödjer och utvecklas i linje med verksamhetens behov. För att lyckas i rollen behöver du ha en djup förståelse för ERP-system, vara nyfiken och drivande i att ta reda på lösningar samt ha förmågan att se både helheten och detaljerna. Du blir en del av IT-organisationen och arbetar tätt med supply chain och övriga avdelningschefer, där du fungerar som en länk mellan verksamhetens behov och tekniska lösningar. Du behöver kunna analysera affärsbehov, göra strategiska bedömningar och samtidigt ha kompetensen att själv justera och utveckla systemet vid behov. Inledningsvis fokuserar du på implementerings- och uppgraderingsprojektet, där du samarbetar med projektledare, interna resurser och externa partners. Under denna fas är det viktigt att du snabbt skaffar dig en djup förståelse för systemet, processerna och verksamheten för att kunna ta ett långsiktigt ansvar för affärssystemet när uppgraderingen är klar. Dina ansvarsområden och arbetsuppgifter kommer bland annat att vara: Förvaltning och utveckling av Dynamics 365 F&O – säkerställa att systemet fungerar optimalt och vidareutvecklas i takt med verksamhetens behov. Integrationer och systemutveckling – ansvara för integrationer med andra affärskritiska system såsom EDI, CRM, e-commerce och Power BI. Processförbättringar – tillsammans med superusers och processägare analysera affärsbehov och identifiera möjligheter att effektivisera arbetssätt och optimera ERP-systemet. Support och utbildning – fungera som expert och stötta superusers och processägare i organisationen. Dokumentera – tex systemprocedurer och integrationer Driva framtida initiativ och integrera fler system i nästa fas av ERP-projektet. Vi söker dig som har: 3-5 års erfarenhet av att arbeta med förvaltning och vidareutveckling av ERP-system samt teknisk förståelse för ERP-arkitektur och systemintegrationer. Akademisk examen inom systemvetenskap eller teknisk utbildning med inslag av affärssystem och/eller supply chain. Erfarenhet av Microsoft Dynamics AX / Dynamics 365 F&O. Kunskap om EDI, BI-system (t.ex. Power BI eller QlikSense) och lager/produktionsmoduler. En god förståelse för affärsprocesser inom supply chain och ekonomi. En analytisk och lösningsorienterad inställning – du ser möjligheter och förbättringspotential. Starka kommunikationsfärdigheter – du kan översätta affärsbehov till tekniska lösningar. Kunskap inom projektledning och förändringsledning. Vi erbjuder: En anställning i en framtidsbransch hos ett innovativt teknikföretag grundat 1946. Att arbeta hos oss innebär att delta i utvecklingen av framtidens produkter inom bilbranschen och ger dig även möjligheten att växa inom ett globalt företag med ett väletablerat varumärke och utbud. Vi tror på arbete med frihet under ansvar och lägger stor vikt vid din trivsel hos oss. Ansökan I denna rekrytering samarbetar DEFA med Rubino Rekrytering. För frågor om tjänsten, kontakta ansvarig rekryteringskonsult Hanne Rubino, +46 739 015 911, eller [email protected]. Urval sker löpande, så skicka in din ansökan så snart du kan. Om oss DEFA är ett familjeägt norskt teknikföretag, med anställda i sju länder på tre kontinenter. Under mer än 75 år har vi utvecklats från ett lokalt familjeföretag till ett internationellt laddningsföretag. Våra produkter används i över 30 länder världen över. Vi erbjuder smarta och miljövänliga produkter som gör människors liv enklare, mer effektivt och framför allt mer hållbart. Varmt välkommen med din ansökan!

142 dagar sedan
Sista ansökan:
25 juli 2025
Pharma Industry söker driven Mediasäljare
Rubino Rekrytering AB
Övriga förmedlare

Vill du arbeta med starka varumärken inom medicinsk kommunikation och bidra till att sprida viktig kunskap till vårdpersonal och läkemedelsindustrin? Är du en relationsbyggare med passion för försäljning? Då kan det här vara din nästa utmaning! Just nu söker Pharma Industry en mediasäljare som vill vara med och utveckla vår annonsaffär och bygga långsiktiga relationer med företag inom läkemedels- och medicinteknikbranschen. Om rollen: Pharma Industry Publishing är en del av Add Health Media, en av Nordens ledande aktörer inom medicinsk kommunikation. Genom våra tidskrifter, digitala plattformar och utbildningstjänster når vi ut till både vårdpersonal och läkemedelsindustrin. Som Mediasäljare får du en nyckelroll i att sälja annonser och marknadsföringslösningar i våra tidskrifter Onkologi i Sverige och Neurologi i Sverige. Dina kunder är företag som utvecklar produkter och behandlingar inom onkologi och neurologi. Rollen passar dig som är affärsdriven, snabblärd och duktig på att skapa starka relationer. Vi söker dig som: Har 3–5 års erfarenhet av försäljning av digitala tjänster och print Har ett starkt driv och brinner för försäljning och affärer Är en skicklig relationsskapare och nätverksbyggare Är självgående, resultatinriktad och trivs med frihet under ansvar Har en god förståelse för kundernas behov och kan se "the bigger picture" Har en administrativ ådra och vana av att arbeta strukturerat med CRM-system Erfarenhet från Life Science eller läkemedelsbranschen är meriterande men inget krav Vad vi erbjuder: På Pharma Industry värdesätter vi initiativkraft och nyfikenhet och skapar en arbetsplats där du kan trivas, utvecklas och må bra. Hos oss får du en fast lön med generös provision, tjänstepension enligt ITP1 och sjukvårdsförsäkring för din trygghet. För ditt välmående får du friskvårdsbidrag och friskvårdstimme samt möjlighet till distansarbete. Vårt moderna kontor i Hagastaden i Stockholm, ger en inspirerande arbetsmiljö. Ansökan: I denna rekrytering samarbetar Pharma Industry med Rubino Rekrytering. Urval samt intervjuer sker löpande så vi önskar din ansökan så snart som möjligt. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi en bakgrundskontroll på slutkandidater. Har du frågor om tjänsten? Kontakta ansvarig rekryterare Hanne Rubino på +46 739 015 911 eller [email protected]. Låter det som en arbetsplats och ett jobb för dig? Välkommen att bli en del av vårt team! Om oss: Pharma Industry Publishing är sedan 2022 en del av Add Health Media. Add Health Media grundades 1999 med målet att alltid ha patienten i fokus – oavsett om det gäller att utbilda läkare för att förbättra patientvården eller att ge högkvalitativ men lättförståelig information till allmänheten. I samarbete med vården och patienter har vi utvecklat och anpassat tjänster för att öka kunskapen och motivationen kring hälsa. Idag driver vi bland annat Doktorn.com och Doktorn väntrums-TV, som når ut brett till allmänheten, samt PraktiskMedicin.se, en viktig resurs för vårdpersonal. Genom förvärvet av Pharma Industry Publishing och dess plattformar OnkologiiSverige.se och NeurologiiSverige.se, har vi breddat vårt erbjudande till läkemedelsbranschen och Life Science-sektorn. Våra plattformar erbjuder nyheter, utbildningar och en jobbsökarsajt – och de flesta av våra tjänster är marknadsledande inom sina segment och finns i flera nordiska länder.

143 dagar sedan
Sista ansökan:
24 juli 2025
Kundtjänst Order Desk till Wennerström Ljuskontroll AB, Stockholm
Rubino Rekrytering AB
Kundtjänstpersonal

Medarbetare Kundtjänst (Order desk) – E-handel till Wennerström Ljuskontroll AB (WLK), Stockholm Arbetsbeskrivning: Som en del av WLK:s Orderdesk kommer du att ha varierande arbetsuppgifter. Du kommer i huvudsak att ansvara för en utvald kundgrupp tillsammans med en utesäljare. Arbetet innebär att ta emot beställningar från våra kunder, såsom armaturtillverkare, elgrossister och elinstallatörer. Frågorna kommer främst att gälla tillgänglighet, leveranstider och priser, vilket kräver god produktkännedom. Majoriteten av kundkontakten sker via telefon och e-post. En viktig del av rollen är att vägleda kunderna mot vår e-handel och aktivt uppmuntra dem att lägga sina beställningar via e-handeln. Vi ser gärna att du hjälper till att vidareutveckla och förbättra vår e-handelsplattform. Vi arbetar i affärssystemet Pyramid, där alla uppgifter hanteras, såsom registrering av kunder och produkter samt all information om tillgänglighet, priser och datablad via e-handeln wlk.eu, som bygger på Pyramids E-line-modul. När du har blivit varm i kläderna i rollen på Orderdesk kommer du även att få stötta Teknisk support som en del i din roll. Dina personliga egenskaper: Nyfiken och självgående Serviceinriktad och hjälpsam Försäljningsdriven och gillar att hantera orderprocesser Teknikintresserad Positiv, öppen och duktig på att hantera människor Strukturerad och konstruktiv för att effektivisera arbetssätt Intresserad av att utveckla och driva digitala lösningar för att optimera användningen av vår webbshop www.wlk.eu Förståelse för WLK:s affärsmodell Förmåga att balansera kundens behov med att minimera WLK:s kostnader för att skapa win-win-situationer Krav för tjänsten: Flytande svenska i tal och skrift Engelska i tal och skrift Meriterande: Finska i tal och skrift Datorvana, effektiv och snabb Meriterande: Erfarenhet av affärssystemet Pyramid Erfarenhet av MS Office 365 (Excel, PowerPoint, Word, Outlook) Grundläggande kunskap i ellära (exempelvis Ohms lag) Meriterande: Erfarenhet av elinstallation Meriterande: Körkort Boende i Stockholm, gärna nära vårt kontor i Hammarby Sjöstad Utvecklingsmöjligheter: Vår målsättning är att skapa möjligheter för dig att utvecklas inom WLK över tid. För rätt person finns goda möjligheter att anta nya roller och växa inom bolaget. Vi erbjuder 6 månaders provanställning med fast lön, friskvård och pensionsförmåner vid godkänd provanställning. I urvalsprocessen kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Om du är den vi söker, erbjuder vi en spännande framtid inom WLK. Ansökan: I denna rekrytering samarbetar vi med Rubino Rekrytering. Om du vill veta mer om tjänsten, kontakta Harry Rubino på 0733-763930. Sök gärna direkt då vi behandlar ansökningar löpande och avser att tillsätta tjänsten omgående. Välkommen med din ansökan! Wennerström Ljuskontroll AB – WLK grundades redan 1972 som ett handelsbolag under namnet Wennerström& Co. Man fick då agenturen för Tridonic GmbH som är en av Europas största komponenttillverkare inombelysningsindustrin. Över 50 år senare, är vi ett ledande teknikförsäljningsbolag inom belysningsindustrin somär specialiserat på belysningskomponenter och systemlösningar för styrning och övervakning. WLK har idag 18medarbetare och företaget tillhör sedan juli 2017 Indutrade AB, en internationell industrikoncern med inriktningpå industriell teknikförsäljning. WLK ingår i affärsområdet ’Industrial Components’ men fungerar som ettsjälvständigt bolag med decentraliserat ledarskap. Vårt huvudkontor och showroom finns i Stockholm medregionala kontor i Strängnäs samt försäljningskontor i Norge, Danmark, Finland och Estland.Servicelagret i Rosersberg betjänar snabbt våra kunder i Sverige, Finland, Estland, Lettland, Litauen, NorgeDanmark och i Island. WLKs vision är att skapa trygga, hållbara och effektiva lösningar för den professionellabelysningsindustrin, genom att leverera högkvalitativa komponenter och styrsystem till våra kunder. Läs mer på www.wlk.eu

147 dagar sedan
Sista ansökan:
20 juli 2025
Säljare TAK till Vesivek i Flen
Rubino Rekrytering AB
Företagssäljare

Vill du vara med på en riktigt rolig och spännande resa? Är du en drivande och engagerad stjärna inom försäljning? Hos oss kan du nu bli vår nya säljare med stort fokus på både ansvar och möjligheter! Som anställd hos oss blir du en del av ett företag med en stark ägare och mycket hög personal- och kundnöjdhet. Låter detta kanske som du? Läs vidare! Om oss Vesivek är Nordens största takrenoveringsföretag. Vi renoverar över 5 000 villatak per år och har sedan starten för 25 år sedan utfört mer än 36 000 takrenoveringar i Sverige och Finland. Utöver takrenoveringar erbjuds även installation av solcellspaneler. Koncernen omsätter ca 1,3 miljarder kronor och har ca 600 anställda. Vesivek växer kraftigt i Sverige, vilket innebär att du är med och utvecklar både företaget och vår kultur. Du erbjuds en tjänst i en organisation som andas framtidstro och vinnarinstinkt. Här får du möjlighet att utvecklas i takt med organisationen och dina idéer tas alltid tillvara. Läs mer om vårt unika koncept på www.vesivek.se Om tjänsten Som säljare av takrenoveringar får du ett stort ansvar hos oss på Vesivek. Du kommer att ansvara för hela försäljningsprocessen. Du arbetar direkt mot privatkunder och husägare så det är mycket viktigt att kunden känner sig trygg med oss som samarbetspartner. Hög service och stort engagemang är avgörande för kundupplevelsen. Som säljare jobbar du även tillsammans med depåchef och produktionsteam genom hela processen för att uppnå nöjda kunder. Vi på Vesivek utbildar dig till takexpert för att motsvara kundernas förväntningar på professionell rådgivning. Hos oss får du en bra fast grundlön med provision och tjänstebil. I tjänsten kommer du till exempel att kontakta och besöka nya kunder, avsluta affärer och genomföra säljaktiviteter i närområdet vid takrenoveringar. Säljaktiviteter kan även innefatta att ställa ut på mässor där du kommer att boka kunder och synliggöra varumärket. Du kommer också att få ansvar för att upprätthålla kontakten med dina befintliga kunder i syfte att skapa framtida referenser och överträffa kundernas förväntningar. För att lyckas i rollen Vi tror att du, som många säljare, älskar att vinna! Dessutom tror vi att du har en stark drivkraft, en härlig inställning och är bekväm med att ta egna initiativ. Vi söker dig som vet att du lyckas som säljare och dessutom har några års erfarenhet av försäljning, gärna av direktförsäljning mot privatkundsmarknaden. Vi söker dig som vill få möjlighet att arbeta nära dina kundrelationer och lyckas genom att ansvara för en framgångsrik försäljning. Lämplig bostadsort är inom området Uppsala med omnejd. Kvalifikationer för rollen är att du: Har mångårig erfarenhet av uppsökande försäljning mot B2C och/eller B2B Det är meriterande om du dessutom har erfarenhet av byggnation eller renovering Innehar giltigt körkort B (personbil) Behärskar svenska flytande i tal och skrift Vi erbjuder En konkurrenskraftig fast lön med möjlighet till provision Tjänstebil Möjlighet att vara en del av en framgångsrik och växande organisation Kontinuerlig utbildning och utveckling I denna rekrytering samarbetar Vesivek med Rubino Rekrytering. Urval samt intervjuer sker löpande så vi önskar din ansökan så snart som möjligt. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi en bakgrundskontroll på slutkandidater.Frågor kring tjänsten besvaras av ansvarig rekryteringskonsult Hanne Rubino, mobil +46 739 01 59 11. Välkommen med din ansökan!

156 dagar sedan
Sista ansökan:
11 juli 2025
Säljare TAK, Vesivek i Uppsala
Rubino Rekrytering AB
Företagssäljare

Vill du vara med på en riktigt rolig och spännande resa? Är du en drivande och engagerad stjärna inom försäljning? Hos oss kan du nu bli vår nya säljare med stort fokus på både ansvar och möjligheter! Som anställd hos oss blir du en del av ett företag med en stark ägare och mycket hög personal- och kundnöjdhet. Låter detta kanske som du? Läs vidare! Om oss Vesivek är Nordens största takrenoveringsföretag. Vi renoverar över 5 000 villatak per år och har sedan starten för 25 år sedan utfört mer än 36 000 takrenoveringar i Sverige och Finland. Utöver takrenoveringar erbjuds även installation av solcellspaneler. Koncernen omsätter ca 1,3 miljarder kronor och har ca 600 anställda. Vesivek växer kraftigt i Sverige, vilket innebär att du är med och utvecklar både företaget och vår kultur. Du erbjuds en tjänst i en organisation som andas framtidstro och vinnarinstinkt. Här får du möjlighet att utvecklas i takt med organisationen och dina idéer tas alltid tillvara. Läs mer om vårt unika koncept på www.vesivek.se Om tjänsten Som säljare av takrenoveringar får du ett stort ansvar hos oss på Vesivek. Du kommer att ansvara för hela försäljningsprocessen. Du arbetar direkt mot privatkunder och husägare så det är mycket viktigt att kunden känner sig trygg med oss som samarbetspartner. Hög service och stort engagemang är avgörande för kundupplevelsen. Som säljare jobbar du även tillsammans med depåchef och produktionsteam genom hela processen för att uppnå nöjda kunder. Vi på Vesivek utbildar dig till takexpert för att motsvara kundernas förväntningar på professionell rådgivning. Hos oss får du en bra fast grundlön med provision och tjänstebil. I tjänsten kommer du till exempel att kontakta och besöka nya kunder, avsluta affärer och genomföra säljaktiviteter i närområdet vid takrenoveringar. Säljaktiviteter kan även innefatta att ställa ut på mässor där du kommer att boka kunder och synliggöra varumärket. Du kommer också att få ansvar för att upprätthålla kontakten med dina befintliga kunder i syfte att skapa framtida referenser och överträffa kundernas förväntningar. För att lyckas i rollen Vi tror att du, som många säljare, älskar att vinna! Dessutom tror vi att du har en stark drivkraft, en härlig inställning och är bekväm med att ta egna initiativ. Vi söker dig som vet att du lyckas som säljare och dessutom har några års erfarenhet av försäljning, gärna av direktförsäljning mot privatkundsmarknaden. Vi söker dig som vill få möjlighet att arbeta nära dina kundrelationer och lyckas genom att ansvara för en framgångsrik försäljning. Lämplig bostadsort är inom området Uppsala med omnejd. Kvalifikationer för rollen är att du: Har mångårig erfarenhet av uppsökande försäljning mot B2C och/eller B2B Det är meriterande om du dessutom har erfarenhet av byggnation eller renovering Innehar giltigt körkort B (personbil) Behärskar svenska flytande i tal och skrift Vi erbjuder En konkurrenskraftig fast lön med möjlighet till provision Tjänstebil Möjlighet att vara en del av en framgångsrik och växande organisation Kontinuerlig utbildning och utveckling I denna rekrytering samarbetar Vesivek med Rubino Rekrytering. Urval samt intervjuer sker löpande så vi önskar din ansökan så snart som möjligt. Frågor kring tjänsten besvaras av ansvarig rekryteringskonsult Harry Rubino på 0733-763930. Välkommen med din ansökan!

158 dagar sedan
Sista ansökan:
9 juli 2025
Säljare Solceller till Amperebolaget i Västra Götaland
Rubino Rekrytering AB
Företagssäljare

Är du en energisk säljare som älskar att vinna, trivs med frihet under ansvar och brinner för att skapa långsiktiga kundrelationer? Amperebolaget växer och söker nu fler fältsäljare inom solceller, vindturbiner och batterilagringför privatpersoner i Västra Götaland! Om rollen Som fältsäljare hos oss på Amperebolaget kommer du att ansvara för att kontakta och besöka nya kunder samt genomföra säljaktiviteter i områden med potential för försäljning. Du kommer aktivt att driva försäljningen via telefon ochdörrknackning och delta på event och mässor för att synliggöra varumärket och boka in nya kunder. Utöver detta kommer du också att upprätthålla relationen med befintliga kunder för att skapa framtida referenser och överträffa deras förväntningar. Vem är du? Vi tror att du har en stark inre drivkraft, gillar att arbeta självständigt och är van vid att själv planera dina dagar. Du älskar att träffa nya människor, bygga relationer och är inte rädd för att ta egna initiativ. Med erfarenhet av försäljning, gärna inom B2C och direktförsäljning, är du säker i din roll och kan driva försäljningen mot uppsatta mål. För att lyckas tror vi att du har: Några års erfarenhet av B2C, gärna inom branscher som vänder sig mot hemmet som exempelvis försäljning av solceller, larm, värmepumpar, tak etc Erfarenhet av uppsökande försäljning, antingen via telefon eller ute på fältet B-körkort och egen bil (du får bra ersättning) Flytande svenska i tal och skrift Förmåga att jobba några kvällar i veckandå våra kunder är hemma Vi tror också att du har ett gott sinne för humor och trivs i en familjär och positiv företagskultur. Tidigare erfarenhet av solceller är meriterande, men vi lär dig gärna produkten – säljandet kan du redan. Vad vi erbjuder Fast generös lön ochprovisions-modell Frihet att planera dina arbetsdagar och vara en del av en växande organisation Stöd från ett team som träffas en gång i veckan på vårt kontor i Uni3 på Lindholmen i Göteborg, för att utvärdera veckan och ha roligt tillsammans Kontinuerlig utbildning och utveckling inom försäljning, solceller och vindturbiner Hur du ansöker: I denna rekrytering samarbetar Amperebolaget med Rubino Rekrytering. Frågor om tjänsten besvaras av ansvarig rekryteringskonsult Hanne Rubino, mail: [email protected] eller mobil: +46 739 015 911. Intervjuer sker löpande och vi tillsätter tjänsterna så snart vi hittar rätt person. Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av Ampere-familjen! Om Amperebolaget Vi levererar högkvalitativa solcellssystem och småskalig vindkraft till privatpersoner, bostadsrättsföreningar och mindre kommersiella anläggningar. Vi fokuserar på att ge våra kunder långsiktig avkastning och ettunderhållsfritt ägande genom hållbara och effektiva energilösningar. Läs mer på www.amperebolaget.se

158 dagar sedan
Sista ansökan:
9 juli 2025