Operatör till vår kund i Växjö

Dina arbetsuppgifter För att säkerställa driften hos vår kund i Växjö söker vi nu en engagerad och tekniskt kunnig operatör. I denna roll kommer du att vara ansvarig för att övervaka och underhålla företagets tekniska utrustning på lagret med särskilt fokus på att byta ut och underhålla olika delar av bansystemet såsom bromsar, cylindrar, kasetter och liknande. Du kommer att ingå i ett mindre team tillsammans med andra kompetenta kollegor. Din profil Vi söker dig som har tekniskt intresse och kunnande samt trivs med att arbeta med tekniska problem. Du är strukturerad, noggrann och tar ansvar för att utföra dina arbetsuppgifter med hög kvalité och inom angivna tidsramar. Vidare är du som person ambitiös, lösningsorienterad och har en god kommunikativ förmåga vilket gör att du också har lätt att få samarbetet och arbetet i gruppen att drivas framåt. För att vara aktuell för tjänsten har du: Teknisk gymnasieutbildning eller likvärdig arbetslivserfarenhet. Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.? Vi erbjuder dig Vi sätter oerhört stort värde på dig som medarbetare hos oss på Maxkompetens. Hos oss får du en personlig och prestigelös konsultchef vars främsta uppgift är att du ska trivas på din arbetsplats oavsett om du arbetar en kort period eller flera år som anställd hos oss. Din konsultchef är mån om kontakten med dig och kommer både besöka dig ute hos kundföretaget, men finns också tillgänglig via telefon och för personliga möten på Maxkompetens kontor. Vi vill inget hellre än att hjälpa dig att utvecklas och lyckas i din jobbkarriär. Samtidigt ger vi dig branschens bästa friskvårdsersättning. Självklart erbjuder vi dig en formell trygghet när det kommer till allt det arbetsrättsliga såsom lön, semester, arbetsmiljö, friskvård, pension och sjukfrånvaro som medföljer stämpeln av att vara ett auktoriserat bemanningsföretag. Hoppas att du vill vara en del av oss! Övrig information Placeringsort: Växjö Start: Omgående Arbetstid: Tvåskift, måndag-fredag 05:30-14:30 samt 10.00-19:00 Lön: Enligt kollektivavtal För den här tjänsten blir du anställd som konsult hos Maxkompetens och arbetar ute hos vår kund i Växjö. Har du frågor angående tjänsten så kontakta gärna ansvarig rekryterare på Maxkompetens, Elin Tornhed på telefon 0730-56 55 54. Urval och intervjuer kommer ske löpande i denna process så ansök gärna på www.maxkompetens.se redan idag! Ansökningar via e-post mottages ej på grund av GDPR. Om Maxkompetens Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och har kontor på fem orter fördelade på Kristianstad, Växjö, Halmstad, Borås och Stockholm. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och varje dag har vi ca 280 konsulter ute på uppdrag. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri. Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.

24 april 2024
Sista ansökan:
8 maj 2024
Engagerad Projektledare inom bygg och fasad!

Vill du få möjligheten att driva komplexa projekt? Söker du ett bolag som ligger i framkant och vill bidra med helhetsbilden i en varierad roll med många kontaktytor? Då kan den här tjänsten vara något för dig! Sterner Stenhus Fasad söker nu en erfaren och engagerad projektledare med specialkunskap inom murning och puts! Som projektledare kommer du att arbeta med en bredd av projekt, både tak- och fasadarbeten, fasadrenovering och fasadarbeten i nyproduktionsprojekt samt totalentreprenader. Som en del av en större koncern har de en spännande tillväxtresa framför sig, där du kommer att vara en viktig del på den resan! Dina arbetsuppgifter Som projektledare har du helhetsansvaret och är "VD" för dina projekt. Exempel på arbetsuppgifter inom dessa är: Att leda, koordinera och engagera personalen i projekten Att styra projekt mot uppsatta resultatmål Att ta fram leveransplaner och budgetar Att leda både underentreprenörer och egen personal Att kontinuerligt hålla i såväl interna som externa möten i projekten Du får en viktig roll i företaget och erbjuds en möjlighet att i nära samarbete med företagets kunder skapa affärsnytta och mervärde för såväl företaget som för kunden. I rollen arbetar du mot projektmål och säkerställer att rätt kompetens finns tillgänglig för att tillgodose projektets krav och behov. Rollen erbjuder också en möjlighet att arbeta tätt med andra interna resurser. Vi erbjuder dig en intressant personlig utveckling med möjlighet till stor egen påverkan av arbetssituationen, där du är en viktig del på deras tillväxtresa. Viktigt är att du vill utvecklas långsiktigt tillsammans med oss! Din profil 5-15 års erfarenhet av försäljning eller projektledning inom byggbranschen, med särskild kompetens inom murning och puts Framåtanda, positivitet och drivkraft för att leverera resultat Nyfikenhet och noggrannhet för att säkerställa att projekten överensstämmer med kvalitetsstandarder och byggregler Goda ledaregenskaper och förmåga att hantera personal och arbetsgrupper God organisatorisk förmåga och förmåga att hantera resurser effektivt Vi erbjuder en spännande och utmanande roll i en framgångsrik och växande organisation. Du kommer att få möjlighet att arbeta med varierande projekt och bidra till att forma företagets framtid. Övrig information Placeringsort: Stockholm Start: Enligt överenskommelse Varaktighet: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning Lön: Individuell lönesättning Sterner Stenhus Fasad har valt att samarbeta med Maxkompetens i denna rekryteringsprocess. Har du frågor angående tjänsten så kontakta gärna ansvarig rekryterare på Maxkompetens, Malin Rangstedt på [email protected] Urval och intervjuer kommer ske löpande i denna process så ansök via Maxkompetens här redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Maxkompetens Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och har kontor på fem orter fördelade på Kristianstad, Växjö, Halmstad, Borås och Stockholm. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och varje dag har vi ca 280 konsulter ute på uppdrag. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri. Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Om kunden Sterner Stenhus Fasad erbjuder kompletta och kundanpassade helhetslösningar för fasadarbeten det vill säga puts- och murningsarbeten inklusive ställningar, balkong-, tak-, plåt-, fönster- och målningsarbeten. Alla våra tjänster utförs med den höga kvaliteten som kännetecknar ett företag med lång historia och erfarenhet där kunniga medarbetare ständigt strävar efter att utvecklas och att förbättra tjänsten och produkten som ska levereras. Vi lämnar kompletta anbud där våra beställare kan känna sig helt säkra på att slippa obehagliga överraskningar. Det sak vara rätt från början. Inga reservationer. Inget finstilt. Om det behövs kommer vi dock gärna med kompletterande åtgärdsförslag - alltid till kundens fördel.

24 april 2024
Sista ansökan:
23 maj 2024
Administratör inom ekonomi till Spendrups!

Trivs du med administrativa uppgifter, har ett öga för detaljer samt god systemförståelse? Se hit! Nu söker vi på Maxkompetens en medarbetare till Spendrups avdelning för affärssupport som är en del av deras ekonomiavdelning. Tjänsten är ett vikariat fram till årsskiftet med möjlighet till förlängning. Dina arbetsuppgifter I rollen kommer du tillhöra affärssupport vars huvudsakliga uppdrag är att administrativt bistå samtliga affärsområden som exempelvis Restaurang, Retail, Travel Retail och våra dotterbolag mfl. Affärssupport är en avdelning med stort fokus på kvalitet, mycket högt i tak och öppen kommunikation. Arbetet innebär stora kontaktytor och du kommer främst ha kontakt med interna men även externa kunder. I rollen kommer du ansvara över: *Hantering av kundkommunikation i administrativa ärenden. *Att lägga upp nya kunder och skapa prisstrukturer i det interna systemet. *Löpande arbete inom bonussystemet tex. kontoavstämningar, hantering/kontering av fakturor, saldoavstämning samt uppföljning *Att hålla registren uppdaterade mot de löpande avtalen. *Fakturaadministration, såsom fakturering, rättningar och utredning av fakturafrågor. *Sammanställning av statistik och registerutdrag. Din profil För att lyckas i rollen behöver du vara en självgående person som är van att ta egna initiativ och trivs med stort eget ansvar för det dagliga arbetet. Du arbetar strukturerat och noggrant, är mån om detaljer samt säkerställer att ditt arbete håller hög kvalitet. Vi ser gärna att du känner dig bekväm med att följa dokumenterade rutiner och processer samt har ett gott siffersinne och förståelse för analys. För att trivas i rollen är du som söker en social person med god kommunikativ förmåga som gillar att arbeta serviceinriktat. Vidare gillar du även att arbeta i team och är både flexibel och prestigelös i ditt sätt att vara. För att vara aktuell ser vi gärna att du har: Gymnasialutbildning, inriktning mot ekonomi är meriterande. Erfarenhet av administrativt arbete. Goda kunskaper i Officepaketet, främst i Excel. Erfarenhet av affärssystem och ärendehanteringssystem. Mycket goda kunskaper i både svenska och engelska, i tal och skrift. Vi erbjuder dig Vi sätter oerhört stort värde på dig som medarbetare hos oss på Maxkompetens. Hos oss får du en personlig och prestigelös konsultchef vars främsta uppgift är att du ska trivas på din arbetsplats oavsett om du arbetar en kort period eller flera år som anställd hos oss. Din konsultchef är mån om kontakten med dig och kommer både besöka dig ute hos kundföretaget, men finns också tillgänglig via telefon och för personliga möten på Maxkompetens kontor. Vi vill inget hellre än att hjälpa dig att utvecklas och lyckas i din jobbkarriär. Samtidigt ger vi dig branschens bästa friskvårdsersättning. Självklart erbjuder vi dig en formell trygghet när det kommer till allt det arbetsrättsliga såsom lön, semester, arbetsmiljö, friskvård, pension och sjukfrånvaro som medföljer stämpeln av att vara ett auktoriserat bemanningsföretag. Hoppas att du vill vara en del av oss! Övrig information *Placeringsort: Stockholm, St Eriksgatan 119. *Arbetstid: Vardagar 8-17, med möjlighet till flex. *Omfattning: Vikariat fram till årsskiftet med möjlighet till förlängning. *Lön: Individuell lönesättning. *Start: Omgående. Tycker du att beskrivningen passar in på dig och låter som en rolig utmaning? Ansök då till tjänsten redan idag. I den här rekryteringsprocessen kommer vi lägga stor vikt vid din personlighet och vi ser fram emot att läsa just din ansökan Vi tillämpar löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Spendrups har valt att samarbeta med Maxkompetens i den här rekryteringsprocessen. Du kommer till en början arbeta som konsult via Maxkompetens på plats hos Spendrups. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Jonna Alm, på telefon 073 540 59 50. Ansökningar via e-post mottages ej med hänvisning till GDPR. Om Maxkompetens Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och har kontor på fem orter fördelade på Kristianstad, Växjö, Halmstad, Borås och Stockholm. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och varje dag har vi ca 280 konsulter ute på uppdrag. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri. Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Om kunden Spendrups vision är att vara ett bryggeri i världsklass. Det innebär att vi stolt vill kunna jämföra oss med de bästa i världen i allt vi gör. Det gäller de produkter vi lanserar och de relationer vi bygger, hur vi agerar i nuet och hur vi satsar på sikt. Vår mission är att med kreativ kraft, långsiktigt ansvarstagande och passion skapa smakupplevelser och relationer i världsklass. Som medarbetare på Spendrups har du en viktig roll i vår gemensamma strävan mot världsklass och vi ser gärna att du identifierar dig själv med våra värderingar: Stolthet, Äkthet, Nyskapande och Handlingskraft.

24 april 2024
Sista ansökan:
23 maj 2024
Produktionsberedare sökes till vår kund i Getinge

Är du noggrann och prestigelös? Tycker du om att arbeta tillsammans med andra? Då ska du söka tjänsten hos vår kund i Getinge! Dina arbetsuppgifter Nu söker vi en produktionsberedare till en av våra kunder i Getinge. Det är ett långsiktigt uppdrag på heltid med goda chanser att kunden tar över anställningen efter ca 6 månader. Upplärning kommer ske på plats och det krävs således ingen tidigare erfarenhet men vi ser gärna att du har arbetat inom industri tidigare. Som person tror vi att du är noggrann, har en hög arbetsmoral och är flexibel då arbetsuppgifterna kan variera. Du behöver även ha en positiv inställning och kunna arbeta bra tillsammans med andra. Din profil - B-körkort och tillgång till egen bil - Goda kunskaper i svenska både i tal och i skrift - Att du är mycket noggrann - Meriterande med erfarenhet av liknande arbete Vi erbjuder dig Vi sätter oerhört stort värde på dig som medarbetare hos oss på Maxkompetens. Hos oss får du en personlig och prestigelös konsultchef vars främsta uppgift är att du ska trivas på din arbetsplats oavsett om du arbetar en kort period eller flera år som anställd hos oss. Din konsultchef är mån om kontakten med dig och kommer både besöka dig ute hos kundföretaget, men finns också tillgänglig via telefon och för personliga möten på Maxkompetens kontor. Vi vill inget hellre än att hjälpa dig att utvecklas och lyckas i din jobbkarriär. Samtidigt ger vi dig branschens bästa friskvårdsersättning. Självklart erbjuder vi dig en formell trygghet när det kommer till allt det arbetsrättsliga såsom lön, semester, arbetsmiljö, friskvård, pension och sjukfrånvaro som medföljer stämpeln av att vara ett auktoriserat bemanningsföretag. Hoppas att du vill vara en del av oss! Övrig information Placeringsort: Getinge Start: Omgående Varaktighet: Tillsvidare Arbetstid: Heltid, dagtid Lön: Enligt överenskommelse Kunden har valt att samarbeta med Maxkompetens i denna bemanningsprocess. För den här tjänsten blir du anställd som konsult hos Maxkompetens och arbetar ute hos kunden. Har du frågor angående tjänsten så kontakta gärna ansvarig rekryterare på Maxkompetens, Sara Hollsten på telefon 0733-20 56 33 eller via mail [email protected] Urval och intervjuer kommer ske löpande i denna process så ansök gärna på www.maxkompetens.se redan idag! Ansökningar via e-post mottages ej på grund av GDPR. Du är också välkommen att besöka vår hemsida www.maxkompetens.se för att se aktuella processer just nu. Om Maxkompetens Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och har kontor på fem orter fördelade på Kristianstad, Växjö, Halmstad, Borås och Stockholm. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och varje dag har vi ca 280 konsulter ute på uppdrag. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri. Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.

23 april 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024
Kvalificerad Montör till SweBend, Hässleholm

Vi söker dig som är erfaren montör, har teknisk fallenhet och tycker om problemlösning. Här kommer du att ingå i ett familjärt arbetslag hos ett framgångsrikt bolag som arbetar med spännande projekt mot olika branscher! Dina arbetsuppgifter Som montör på SweBend arbetar du med maskinmontage från ax till limpa. Maskinerna är komplexa och du kommer få god handledning under din upplärning. Inledningsvis utgörs dina arbetsuppgifter av att montera tillsammans med ordinarie maskinmontörer. Det innefattar bl.a montering av diverse maskinkomponenter och vissa transporter av maskindelar till/från underleverantörer i vårt närområde. Du kommer också arbeta med både mekanik och hydraulik (och i viss mån pneumatik) då detta är en viktig del av maskinernas funktion. Efterhand som du kommer in i rollen kommer du att få montera egna maskiner. På sikt kan det finnas möjlighet att delta på någon serviceresa i tjänsten då maskinerna exporteras runt om i världen. Arbetsuppgifterna är varierande med möjligheter att utvecklas. Din profil Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och för att passa i rollen behöver du vara en person som har ett eget driv, är flexibel och har stor samarbetsförmåga. Genom att vara noggrann och strukturerad kommer du att lyckas med arbetsuppgifterna och uppdragen. Krav för tjänsten · Relevant utbildning och erfarenhet av mekanik och montering · B körkort · Behärska svenska i tal och skrift · Kunna prata och förstår engelska · Tekniskt intresse och nyfiken på problemlösning Det är meriterande med kunskap om hydraulik, svetsning, svarvning/maskinbearbetning etc. Har du truckkort och erfarenhet av truckkörning kan även det vara meriterande. Övrig information · Varaktighet: Tillsvidare med tillämpad provanställning · Lön: Individuell · Arbetstid: Måndag - fredag dagtid 07:00 -16:00 · Placeringsort: Hässleholm, och vi ser gärna att du bor inom 30 minuters pendling från arbetsorten · Start: Så snart som möjligt med hänsyn till eventuell uppsägningstid SweBend har valt att samarbeta med Maxkompetens i den här rekryteringsprocessen. Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Jenny Öster på telefon 07-436 81 69 eller [email protected] Urval och intervjuer kommer ske löpande i denna process så ansök gärna på www.maxkompetens.se redan idag! Sista ansökningsdag är 16 April. Ansökningar via e-post mottages ej på grund av GDPR. Om Maxkompetens Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och har kontor på fem orter fördelade på Kristianstad, Växjö, Halmstad, Borås och Stockholm. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och varje dag har vi ca 280 konsulter ute på uppdrag. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri. Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Om kunden SweBend AB utvecklar och bygger sedan 2013 plåt-, profil- och formningsmaskiner för export till industrin runt om i världen. Med fokus på teknikutveckling har SweBend AB redan skaffat sig en ledande ställning inom branschen. Huvudsakliga marknader är Europa, USA och Asien. Bolaget har femton medarbetare och omsätter ca 60 mkr. För ytterligare information om verksamheten hänvisas till hemsidan: www.swebend.com.

23 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
IT-Servicedesk/Tekniker sökes för kunds räkning i Varberg

Är du en person som älskar service och samtidigt har ett stort intresse för IT-teknik? Är du dessutom en engagerad person som trivs med att arbeta självständigt i en utvecklande verksamhet som värdesätter god kvalitet och god arbetsmiljö? Då kan detta vara tjänsten för dig! Vi söker nu till vårt team en engagerad kollega som kommer att arbeta i en större organisation på IT servicedesk med placering i Varberg. Du kommer att ingå i en avdelning där arbetsglädje, kunskap och ett gott bemötande står i centrum. Dina arbetsuppgifter Vår kund, där du kommer att arbeta, är en stor organisation med en IT avdelning på ca 200 personer. Din placering blir på IT servicedesk i Varberg. Du kommer in i en IT-organisation där stort fokus ligger på att utveckla densamma och utvecklas med digitalisering som grund. Det innebär därför att du kommer in i ett spännande skede där arbetssätt och stöttande teknik ständigt kommer att utvecklas. Du kommer att arbeta med att stödja kunderna i det dagliga arbetet vid datorn. Det innebär att du kommer att möta kunder med supportbehov som uppstår när de arbetar på jobbet eller hemma (ex uppkoppling o VDI), eller använder sig av M365 och då för att kunna arbeta i "molnet" och för att kunna komma åt applikationerna samt ex lagra på OneDrive, jobba i Teams eller liknande. Kunderna är framförallt personer från den egna organisationen och de är geografiskt spridda. Målet är att lösa så mycket som möjligt vid första kontakten med kunden. I huvudsak är det support direkt med kund per telefon eller på plats, samt via ett ärendehanteringssystem. Informationssäkerhet är en viktig del i allt arbete som utförs. Dina primära arbetsuppgifter kommer innebära: Telefonsupport - registrera och lösa ärenden och beställningar i direkt kontakt med kund över telefon Support på plats hos kund - För de ärenden som inte lätt löses via telefon Websupport - granska, komplettera ärenden och kommunicera skriftligt med kunder Lösningsgrupp - vår Servicedesk utmanas ständigt med ärenden/incidenter som kräver analys och djupare felsökning M fl Din profil Du är en person som prioriterar kundfokus och ett gott bemötande, du känner dig tillfreds när du har kunnat hjälpa kunden och gjort ett gott jobb. Du har en vilja att vidareutvecklas inom IT-teknik och här kommer du att få den möjligheten. Med rätt inställning och engagemang från din sida, kommer du att få möjlighet att växa kunskapsmässigt och i fråga om ansvar och uppdrag. Vid urvalet kommer stor vikt att läggas vid personlig lämplighet och förmågan att fungera i grupp. Vidare har du ett stort intresse och erfarenhet av felsökning inom datorteknik, M365 och Windows OS. Kunskap om kontohantering i Exchange och AD är meriterande, så även dokumenterad arbetslivserfarenhet inom IT-supportbranschen och eftergymnasial utbildning. Då organisationen använder Teams mycket för digitala möten och samarbeten, är även djupare kunskap om den lösningen en bonus för den sökande. Vi ser helst att du har: Gymnasieexamen eller motsvarande inom de IT-tekniska ämnena Kunskap inom klient- (dator) teknik, Windows OS och M365 Mycket god svenska i tal och skrift B-körkort Vi erbjuder dig Vi sätter oerhört stort värde på dig som medarbetare hos oss på Maxkompetens. Hos oss får du en personlig och prestigelös konsultchef vars främsta uppgift är att du ska trivas på din arbetsplats oavsett om du arbetar en kort period eller flera år som anställd hos oss. Din konsultchef är mån om kontakten med dig och kommer både besöka dig ute hos kundföretaget, men finns också tillgänglig via telefon och för personliga möten på Maxkompetens kontor. Vi vill inget hellre än att hjälpa dig att utvecklas och lyckas i din jobbkarriär. Samtidigt ger vi dig branschens bästa friskvårdsersättning. Självklart erbjuder vi dig en formell trygghet när det kommer till allt det arbetsrättsliga såsom lön, semester, arbetsmiljö, friskvård, pension och sjukfrånvaro som medföljer stämpeln av att vara ett auktoriserat bemanningsföretag. Hoppas att du vill vara en del av oss! Övrig information Placeringsort: Varberg Start: Enligt överenskommelse Varaktighet: Visstid Arbetstid: Heltid, Dagtid Lön: Individuell lönesättning Kunden har valt att samarbeta med Maxkompetens i denna bemanningsprocess. För den här tjänsten blir du anställd som konsult hos Maxkompetens och arbetar ute hos kunden i Varberg. Har du frågor angående tjänsten så kontakta gärna ansvarig rekryterare på Maxkompetens, Sara Hollsten på telefon 0733-20 56 33 eller via mail [email protected] Urval och intervjuer kommer ske löpande i denna process så ansök gärna på www.maxkompetens.se redan idag! Ansökningar via e-post mottages ej på grund av GDPR. Om Maxkompetens Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och har kontor på fem orter fördelade på Kristianstad, Växjö, Halmstad, Borås och Stockholm. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och varje dag har vi ca 280 konsulter ute på uppdrag. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri. Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.

22 april 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
IT-Servicedesk/Tekniker sökes för kunds räkning i Halmstad med omnejd

Är du en person som älskar service och samtidigt har ett stort intresse för IT-teknik? Är du dessutom en engagerad person som trivs med att arbeta självständigt i en utvecklande verksamhet som värdesätter god kvalitet och god arbetsmiljö? Då kan detta vara tjänsten för dig! Dina arbetsuppgifter För kommande uppdrag söker vi nu dig som vill ingå i en avdelning där arbetsglädje, kunskap och ett gott bemötande står i centrum. Du kommer in i en IT-organisation där stort fokus ligger på att utveckla densamma och utvecklas med digitalisering som grund. Det innebär därför att du kommer in i ett spännande skede där arbetssätt och stöttande teknik ständigt kommer att utvecklas. Dina primära arbetsuppgifter kommer innebära: Telefonsupport - registrera och lösa ärenden och beställningar i direkt kontakt med kund över telefon Support på plats hos kund - För de ärenden som inte lätt löses via telefon Websupport - granska, komplettera ärenden och kommunicera skriftligt med kunder Lösningsgrupp - vår Servicedesk utmanas ständigt med ärenden/incidenter som kräver analys och djupare felsökning M fl Din profil Du är en person som prioriterar kundfokus och ett gott bemötande, du känner dig tillfreds när du har kunnat hjälpa kunden och gjort ett gott jobb. Du har en vilja att vidareutvecklas inom IT-teknik och här kommer du att få den möjligheten. Med rätt inställning och engagemang från din sida, kommer du att få möjlighet att växa kunskapsmässigt och i fråga om ansvar och uppdrag. Vid urvalet kommer stor vikt att läggas vid personlig lämplighet och förmågan att fungera i grupp. Vidare har du ett stort intresse och erfarenhet av felsökning inom datorteknik, M365 och Windows OS. Kunskap om kontohantering i Exchange och AD är meriterande, så även dokumenterad arbetslivserfarenhet inom IT-supportbranschen och eftergymnasial utbildning. Då organisationen använder Teams mycket för digitala möten och samarbeten, är även djupare kunskap om den lösningen en bonus för den sökande. Vi ser helst att du har: Gymnasieexamen eller motsvarande inom de IT-tekniska ämnena Kunskap inom klient- (dator) teknik, Windows OS och M365 Mycket god svenska i tal och skrift B-körkort Vi erbjuder dig Vi sätter oerhört stort värde på dig som medarbetare hos oss på Maxkompetens. Hos oss får du en personlig och prestigelös konsultchef vars främsta uppgift är att du ska trivas på din arbetsplats oavsett om du arbetar en kort period eller flera år som anställd hos oss. Din konsultchef är mån om kontakten med dig och kommer både besöka dig ute hos kundföretaget, men finns också tillgänglig via telefon och för personliga möten på Maxkompetens kontor. Vi vill inget hellre än att hjälpa dig att utvecklas och lyckas i din jobbkarriär. Samtidigt ger vi dig branschens bästa friskvårdsersättning. Självklart erbjuder vi dig en formell trygghet när det kommer till allt det arbetsrättsliga såsom lön, semester, arbetsmiljö, friskvård, pension och sjukfrånvaro som medföljer stämpeln av att vara ett auktoriserat bemanningsföretag. Hoppas att du vill vara en del av oss! Övrig information Placeringsort: Halmstad med omnejd Start: Enligt överenskommelse Varaktighet: Visstid Arbetstid: Heltid, Dagtid Lön: Individuell lönesättning Kunden har valt att samarbeta med Maxkompetens i denna bemanningsprocess. För den här tjänsten blir du anställd som konsult hos Maxkompetens och arbetar ute hos kunden i Varberg. Har du frågor angående tjänsten så kontakta gärna ansvarig rekryterare på Maxkompetens, Sara Hollsten på telefon 0733-20 56 33 eller via mail [email protected] Urval och intervjuer kommer ske löpande i denna process så ansök gärna på www.maxkompetens.se redan idag! Ansökningar via e-post mottages ej på grund av GDPR. Om Maxkompetens Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och har kontor på fem orter fördelade på Kristianstad, Växjö, Halmstad, Borås och Stockholm. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och varje dag har vi ca 280 konsulter ute på uppdrag. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri. Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.

22 april 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024
VFX Artist till IGT i Växjö

IGT Sweden Interactive AB i Växjö skapar, utvecklar och levererar casinospel. IGT är ett globalt företag som utvecklar och underhåller kompletta mjukvarulösningar för serverbaserade spelmaskiner. Det går bra för IGT i Växjö och de behöver nu utöka utvecklingsteamet med en VFX Artist. Vi på Maxkompetens i Växjö söker dig som vill bli en del av utvecklingsteamet och skapa casinospel för spelautomater i världsklass. Läs mer om IGT på deras hemsida: https://www.igt.com/ Dina arbetsuppgifter I rollen som VFX Artist hos IGT kommer din primära arbetsuppgift vara att skapa och utveckla specialeffekter till olika slottspel i Unity. Du behöver ha ett artistiskt öga och kunna komma med goda rekommendationer kring vad som passar vart, samtidigt som prestigelöshet är ett måste. Som medarbetare kommer du ingå i olika utvecklingsprojekt där du tillsammans med kollegor både utformar nya samt vidareutvecklar befintliga spel för olika länder inom Europa. I Växjö sitter 47 kollegor som du arbetar nära dagligen och som VFX Artist kommer du rapportera direkt till ansvarig Manager i Växjö. På IGT kommer du arbeta i ett framgångsrikt och energifullt team, samtidigt som du kommer få utveckla idéer på egen hand. Din profil För tjänsten som VFX Artist söker i dig som har goda kunskaper inom Specialeffekter, partikelsystem och animering. På IGT kommer du arbeta mycket i olika projekt och därför är det även viktigt att du som söker trivs i en sådan yrkesroll. Som person är du söker kreativ, engagerad och initiativtagande. Du drivs av att ständigt hitta nya lösningar och tycker arbetet är extra roligt när du får utmanas i din yrkesroll och bidra med dina programmeringskunskaper. Som kollega har du god samarbetsförmåga och förstår vikten att genom kommunikation hitta rätt i varje enskilt projekt. Hos IGT är koncernspråket engelska och du kommer ha kollegor över hela världen. Vi ser därför att du som söker talar och skriver flytande i både svenska och engelska. För att vara aktuell för rollen har du som söker: Goda kunskaper inom Unity med focus på: specialeffekter, partikelsystem och animator. Goda kunskaper inom svenska och engelska, i båda tal och skrift. Skulle du även ha kunskaper inom Spine ser vi det som meriterande. Har du även arbetslivserfarenhet inom spelutveckling ser vi det som starkt meriterande för tjänsten. Vi erbjuder dig Vi sätter oerhört stort värde på dig som medarbetare hos oss på Maxkompetens. Hos oss får du en personlig och prestigelös konsultchef vars främsta uppgift är att du ska trivas på din arbetsplats oavsett om du arbetar en kort period eller flera år som anställd hos oss. Din konsultchef är mån om kontakten med dig och kommer både besöka dig ute hos kundföretaget, men finns också tillgänglig via telefon och för personliga möten på Maxkompetens kontor. Vi vill inget hellre än att hjälpa dig att utvecklas och lyckas i din jobbkarriär. Samtidigt ger vi dig branschens bästa friskvårdsersättning. Självklart erbjuder vi dig en formell trygghet när det kommer till allt det arbetsrättsliga såsom lön, semester, arbetsmiljö, friskvård, pension och sjukfrånvaro som medföljer stämpeln av att vara ett auktoriserat bemanningsföretag. Hoppas att du vill vara en del av oss! Övrig information *Placeringsort: Växjö *Start: Enligt överenskommelse *Varaktighet: Tillsvidare *Arbetstid: mån-fre, dagtid IGT Sweden Interactive har valt att samarbeta med Maxkompetens i denna rekryteringsprocess. För den här tjänsten blir du anställd som konsult hos Maxkompetens och arbetar ute hos IGT i deras lokaler, beläget på I11-området i Växjö. Har du frågor angående tjänsten så kontakta gärna ansvarig rekryterare på Maxkompetens, Nathalie Stjärned på telefon 073 320 56 35. Urval och intervjuer kommer ske löpande i denna process så ansök gärna på www.maxkompetens.se redan idag! Ansökningar via e-post mottages ej på grund av GDPR. Om Maxkompetens Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och har kontor på fem orter fördelade på Kristianstad, Växjö, Halmstad, Borås och Stockholm. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och varje dag har vi ca 280 konsulter ute på uppdrag. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri. Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Om kunden IGT is the global leader in gaming. We enable players to experience their favorite games across all channels and regulated segments, from Gaming Machines to Lotteries to Interactive. We have a well-established local presence and relationships with governments and regulators in more than 100 countries around the world and create value by adhering to the highest standards of service, integrity, and responsibility. IGT has over 12,000 employees. IGT is committed to sustaining a workforce that reflects the diversity of the global customers and communities we serve, and to creating a fair and inclusive culture that enables all our employees to feel valued, respected and engaged. IGT is an equal opportunity employer. We provide equal opportunities without regard to race, color, religion, gender, sexual orientation, gender identity, gender expression, pregnancy, marital status, national origin, citizenship, covered veteran status, ancestry, age, physical or mental disability, medical condition, genetic information, or any other legally protected status in accordance with applicable local, state, federal laws or other laws. We thank all applicants for applying; however, only those selected to interview will be contacted.

22 april 2024
Sista ansökan:
9 maj 2024
Medarbetare inom affärssupport till Spendrups!

Trivs du med administrativa uppgifter, har ett öga för detaljer samt god systemförståelse? Se hit! Nu söker vi på Maxkompetens en medarbetare till Spendrups avdelning för affärssupport som är en del av deras ekonomiavdelning. Tjänsten är ett vikariat fram till årsskiftet med möjlighet till förlängning. Dina arbetsuppgifter I rollen kommer du tillhöra affärssupport vars huvudsakliga uppdrag är att administrativt bistå samtliga affärsområden som exempelvis Restaurang, Retail, Travel Retail och våra dotterbolag mfl. Affärssupport är en avdelning med stort fokus på kvalitet, mycket högt i tak och öppen kommunikation. Arbetet innebär stora kontaktytor och du kommer främst ha kontakt med interna men även externa kunder. I rollen kommer du ansvara över: *Hantering av kundkommunikation i administrativa ärenden. *Att lägga upp nya kunder och skapa prisstrukturer i det interna systemet. *Löpande arbete inom bonussystemet tex. kontoavstämningar, hantering/kontering av fakturor, saldoavstämning samt uppföljning *Att hålla registren uppdaterade mot de löpande avtalen. *Fakturaadministration, såsom fakturering, rättningar och utredning av fakturafrågor. *Sammanställning av statistik och registerutdrag. Din profil För att lyckas i rollen behöver du vara en självgående person som är van att ta egna initiativ och trivs med stort eget ansvar för det dagliga arbetet. Du arbetar strukturerat och noggrant, är mån om detaljer samt säkerställer att ditt arbete håller hög kvalitet. Vi ser gärna att du känner dig bekväm med att följa dokumenterade rutiner och processer samt har ett gott siffersinne och förståelse för analys. För att trivas i rollen är du som söker en social person med god kommunikativ förmåga som gillar att arbeta serviceinriktat. Vidare gillar du även att arbeta i team och är både flexibel och prestigelös i ditt sätt att vara. För att vara aktuell ser vi gärna att du har: Gymnasialutbildning, inriktning mot ekonomi är meriterande. Erfarenhet av administrativt arbete. Goda kunskaper i Officepaketet, främst i Excel. Erfarenhet av affärssystem och ärendehanteringssystem. Mycket goda kunskaper i både svenska och engelska, i tal och skrift. Vi erbjuder dig Vi sätter oerhört stort värde på dig som medarbetare hos oss på Maxkompetens. Hos oss får du en personlig och prestigelös konsultchef vars främsta uppgift är att du ska trivas på din arbetsplats oavsett om du arbetar en kort period eller flera år som anställd hos oss. Din konsultchef är mån om kontakten med dig och kommer både besöka dig ute hos kundföretaget, men finns också tillgänglig via telefon och för personliga möten på Maxkompetens kontor. Vi vill inget hellre än att hjälpa dig att utvecklas och lyckas i din jobbkarriär. Samtidigt ger vi dig branschens bästa friskvårdsersättning. Självklart erbjuder vi dig en formell trygghet när det kommer till allt det arbetsrättsliga såsom lön, semester, arbetsmiljö, friskvård, pension och sjukfrånvaro som medföljer stämpeln av att vara ett auktoriserat bemanningsföretag. Hoppas att du vill vara en del av oss! Övrig information *Placeringsort: Stockholm, St Eriksgatan 119. *Arbetstid: Vardagar 8-17, med möjlighet till flex. *Omfattning: Vikariat fram till årsskiftet med möjlighet till förlängning. *Lön: Individuell lönesättning. *Start: Omgående. Tycker du att beskrivningen passar in på dig och låter som en rolig utmaning? Ansök då till tjänsten redan idag. I den här rekryteringsprocessen kommer vi lägga stor vikt vid din personlighet och vi ser fram emot att läsa just din ansökan Vi tillämpar löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Spendrups har valt att samarbeta med Maxkompetens i den här rekryteringsprocessen. Du kommer till en början arbeta som konsult via Maxkompetens på plats hos Spendrups. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Jonna Alm, på telefon 073 540 59 50. Ansökningar via e-post mottages ej med hänvisning till GDPR. Om Maxkompetens Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och har kontor på fem orter fördelade på Kristianstad, Växjö, Halmstad, Borås och Stockholm. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och varje dag har vi ca 280 konsulter ute på uppdrag. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri. Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Om kunden Spendrups vision är att vara ett bryggeri i världsklass. Det innebär att vi stolt vill kunna jämföra oss med de bästa i världen i allt vi gör. Det gäller de produkter vi lanserar och de relationer vi bygger, hur vi agerar i nuet och hur vi satsar på sikt. Vår mission är att med kreativ kraft, långsiktigt ansvarstagande och passion skapa smakupplevelser och relationer i världsklass. Som medarbetare på Spendrups har du en viktig roll i vår gemensamma strävan mot världsklass och vi ser gärna att du identifierar dig själv med våra värderingar: Stolthet, Äkthet, Nyskapande och Handlingskraft.

22 april 2024
Sista ansökan:
21 maj 2024
Betongarbetare till K-Prefab Hässleholm

Trivs du med att arbeta fysiskt och vill lära dig mer om bygg- betongbranschen och det hantverk som krävs för denna bransch? Då hoppas vi att detta är rätt möjlighet för dig! Maxkompetens erbjuder dig branschens bästa friskvårdsbidrag på 4800 kr/år - kanske är det gymkort eller massage som gör gott i denna roll med fysiskt arbete? Du får självklart täta besök av din konsultchef och en del av ett bolag som tror att det lite mindre alltid blir lite enklare och mer personligt! Hoppas du vill vara en av våra fantastiska medarbetare som gör skillnad hos våra kunder! Dina arbetsuppgifter Till K-Prefab i Hässleholm söker vi produktionspersonal/betongarbetare. I rollen som betongarbetare kommer du att arbeta nära dina kollegor, därav bör du ha lätt för att kommunicera och samarbeta med andra. I den här tjänsten kommer du arbeta med tillverkning av olika byggelement i betong, exempelvis väggar och balkongplattor. I dina arbetsuppgifter kommer det bland andra ingå: - Ritningsläsning - Gjutning - Viss armering - Truckkörning Din profil Du som är aktuell för denna tjänst har sedan tidigare erfarenhet av ett fysiskt tungt arbete i industri, produktion eller byggmiljö. Har du kunskap inom ritningsläsning så är detta meriterande, likaså truck- och traverskort. Du har en god fysik då du arbetar med kroppen och utför ett fysiskt tungt arbete. Bor du inte i närheten behöver du ha körkort och tillgång till bil för att ta dig till arbetsplatsen. Det viktigaste för oss är vem du är som person! Vi söker en engagerad person som tar sig an denna roll med stor nyfikenhet och vilja att lära. Du har lätt för att samarbeta med dina kollegor och hjälper gärna till när så behövs. Du bidrar med din positivitet och drivs av att lämna ifrån dig ett arbete som du är stolt över. Vi erbjuder dig Vi sätter oerhört stort värde på dig som medarbetare hos oss på Maxkompetens. Hos oss får du en personlig och prestigelös konsultchef vars främsta uppgift är att du ska trivas på din arbetsplats oavsett om du arbetar en kort period eller flera år som anställd hos oss. Din konsultchef är mån om kontakten med dig och kommer både besöka dig ute hos kundföretaget, men finns också tillgänglig via telefon och för personliga möten på Maxkompetens kontor. Vi vill inget hellre än att hjälpa dig att utvecklas och lyckas i din jobbkarriär. Samtidigt ger vi dig branschens bästa friskvårdsersättning. Självklart erbjuder vi dig en formell trygghet när det kommer till allt det arbetsrättsliga såsom lön, semester, arbetsmiljö, friskvård, pension och sjukfrånvaro som medföljer stämpeln av att vara ett auktoriserat bemanningsföretag. Hoppas att du vill vara en del av oss! Övrig information * Placering: Hässleholm * Start: Omgående enligt överenskommelse * Varaktighet: Börjar med en Visstidsanställning via Maxkompetens * Arbetstid: Heltid dagtid med arbetstid måndag-fredag För den här tjänsten blir du anställd som konsult hos Maxkompetens och arbetar hos K-Prefab. Vi kommer att arbeta med löpnade urval. Låter denna tjänst intressant? Tveka inte att söka via vår hemsida redan idag www.maxkompetens.se. Vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta ansvarig Rekryteringskonsult Jenny Öster på [email protected]. Ansökningar via e-post mottages inte pga GDPR. Om Maxkompetens Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och har kontor på fem orter fördelade på Kristianstad, Växjö, Halmstad, Borås och Stockholm. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och varje dag har vi ca 280 konsulter ute på uppdrag. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri. Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.

19 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024