Lediga jobb i Hallsberg

Sök totalt 97 lediga jobb i Hallsberg

Tjäna 32 000 SEK/M

Sök jobbet som säljare på Aldovo för att tjäna 32 000 SEK/M! Pratar du flytande svenska & vill tjäna 32 000 SEK/M? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & tjäna 32 000 SEK/M. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Garantilön & provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill jobba som innesäljare ∙ Driven & resultatorienterad

15 april 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024
Jobba Som Innesäljare

Sök jobbet som säljare på Aldovo för att jobba som innesäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som innesäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som innesäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Garantilön & provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill jobba som innesäljare ∙ Driven & resultatorienterad

15 april 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024
Säljare sökes i Hallsberg

Söker du ett jobb med en stabil grundtrygghet, samtidigt som det finns goda möjligheter att göra karriär, avancera inom företaget, generösa bonusar och motiverande tävlingar? Uppskattar du ett jämställt och inkluderande företagsklimat där miljötänkandet får stort utrymme? Solid Air AB expanderar kraftigt och söker nu säljare och demonstratörer som vill påverka livet till det bättre för sina kunder, sig själva och sin omvärld. Vi tror på: · Samma möjligheter oavsett bakgrund · Energisnåla kvalitetsprodukter med lång livslängd · Kundens bästa i fokus · En inkluderande arbetsmiljö · Ett jämställt ledarskap · En renare inomhusmiljö – en partikel i taget! Om oss Solid Air AB säljer och marknadsför Clear Sky, en tysk kvalitetsprodukt för hemvård som verkligen ligger i tiden! Industriell toppkvalitet, fast till en prislapp som anses vara acceptabel även för privatpersoner och mindre företag. Med en låg energiförbrukning och i stort sett inga förbrukningsartiklar har försäljningen ständigt ökat, oavsett världsläge och pandemi. Clear Sky är designad av Christoph Böhler, en av Tysklands största industridesigners. Mr Böhler är en berömd designer inom bilindustrin där han bland annat designat för Audi och Bugatti. Maskinen har funnits i över 20 år, säljs i 49 länder på 4 kontinenter av över 10 000 medarbetare och en total årsomsättning på ca 7,5 miljarder kr. ”Jag började jobba här januari år 2000 och insåg redan efter några veckor att jag aldrig kommer att göra något annat! Produkten, friheten, lönen, tävlingarna och den årliga megajulfesten, för att nämna några saker som du inte hittar på de flesta arbetsplatser… – Fredrik, 45 år Löner och arbetsvillkor Dina kundbesök bokas av vår bokningsavdelning via referenser från andra nöjda kunder. Det innebär att du som representant åker ut på förbokade besök, anpassade efter ditt schema. Heltid: 24 500 kr plus bra provisioner på allt du säljer. Dessutom har vi hela tiden tävlingar, bland annat VIP-resor. Därför rekommenderar vi att ditt pass är uppdaterat, då vi emellanåt åker till varmare platser för teamutbildningar! Vår Diplomerade Säljutbildning är något du kommer att ha stor nytta av i ditt arbetsliv, antingen som språngbräda vidare i din karriär eller om du väljer att stanna kvar och utvecklas hos oss. Den innefattar bland annat: · Säljpsykologi · Värdebyggnad · Behovsanalys · Argumentationsteknik · Finansieringslösningar Du har körkort och tillgång till egen bil! Tidigare erfarenhet av försäljning är givetvis ett plus, men absolut inte ett måste! Vi utbildar dig från där du befinner dig idag och mot de mål du vill uppnå i din egen takt. Ditt arbetsschema sätts varje vecka tillsammans med dig och vi gör allt vi kan för att anpassa det efter dina behov, eventuell familj och fritidsintressen. Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift är ett krav, då det är en nödvändighet för det dagliga arbetet i tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vänta inte, utan skicka in din ansökan redan idag! Sökord: säljare, flexibelt schema, grundlön, hög provision, tävlingar, miljövänligt

15 april 2024
Sista ansökan:
29 april 2024
Administratör till IFO!

I Hallsbergs kommun är alla välkomna, oavsett vem man är, var man kommer från och vart man är på väg. Hallsberg har bra kommunikationer, naturnära boende, bra förskola och grundskola samt gymnasium. Hallsberg befinner sig i ett expansivt läge med nyproduktion av bostäder samt etablering av nya företag. I kommunen bor ca 16 000 invånare. Gillar du planering, service och samarbete? Är du snabblärd och flexibel i ditt arbetssätt? Då kan du vara den vi söker!  Nu söker vi en administrativ assistent till Individ- och familjeomsorgen (IFO), Social- och arbetsmarknadsförvaltningen. Om jobbet Det är du och dina arbetskamrater som gör oss till Sveriges bästa arbetsplats. Öppenhet, glädje och driv är våra gemensamma värderingar. Vår arbetsplats består av 50 medarbetare med olika roller och ansvarsområden. Vi tror dessutom att en meningsfull fritid i kombination med hög livskvalitet gör att du tycker det är roligt att gå till arbetet. Låt oss tillsammans utvecklas och dra nytta av varandras kunskaper när vi skapar en bättre vardag för våra kommuninvånare. Vi erbjuder dig Inom Hallsbergs kommun erbjuder vi friskvårdsbidrag samt möjlighet till förmånscykel. Vi erbjuder individuell och konkurrenskraftig lön samt goda möjligheter till bra löneutveckling enligt uppsatta lönekriterier. Du har möjlighet att semesterväxla. Arbetsuppgifter Huvudsakliga arbetsuppgifter är administration i de dagligt förekommande arbetsuppgifterna på Social- och arbetsmarknadsförvaltningen. Detta innebär personaladministration, fakturahantering i Raindance, arkivarbete och arbete i vår reception, vilket innefattar service till våra kommuninvånare och viss handläggning. I arbetsuppgifterna ingår även att hantera återsökning av statliga bidrag.  Vår förväntan är att du deltar aktivt i det dagliga arbetet och löser arbetsuppgifterna tillsammans med verksamhetschef och enhetschefer vid behov. Du kommer även att ha ett nära samarbete med socialsekreterarare, ekonom, assistenter, biståndshandläggare och samverkanspartners. Kvalifikationer För rollen vill vi att du har tidigare erfarenhet av att arbeta som koordinator eller administrativ assistent med ovan nämnda förekommande arbetsuppgifter. Det krävs att du har en god datorvana och goda kunskaper i officepaketet. Du har förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift i både svenska och engelska. Körkort klass B är ett krav.  I vårt team har vi gemensamt ansvar för förekommande arbetsuppgifter, vilket kräver att du är lyhörd, flexibel och har lätt för att samarbeta med många olika intressenter. God kommunikation och ett professionellt förhållningssätt krävs. Du inger förtroende och bygger relationer, har integritet och vana att hantera känslig information.  Du är van att arbeta självständigt och tycker om att ha många uppgifter på gång samtidigt. Du har ett naturligt sinne för ordning och struktur. Utöver det har du en god förmåga att ta egna initiativ, kan prioritera och ta beslut. Du är snabblärd och har lätt för att sätta dig in i nya system. Stor vikt kommer att läggas vid att du är och lösningsorienterad och vid personlig lämplighet. Meriterande • Gymnasieutbildning med inriktning administration eller motsvarande • Erfarenhet av arbete inom kommunal verksamhet • Erfarenhet av att arbeta i systemen Raindance, Platina och Lifecare • Kunskap om lagstiftning inom Individ- och familjeomsorgen Övrigt Tillsvidare, heltid. Tillträde efter överenskommelse. Varmt välkommen med din ansökan redan idag sista dag att ansöka är 28 april. Vi hoppas att du vill bli en del av vår organisation! Vänligt men bestämt undanber vi oss direktkontakt från bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare platsannonser. Varmt välkommen med din ansökan! Vi undanber oss alla kontakter av annonserings- eller rekryteringsföretag i samband med denna annons. Fackliga företrädare nås via kommunens kontaktcenter Hallsbergs kommun, 0582-685000

15 april 2024
Sista ansökan:
28 april 2024
Personlig assistent åt en kvinna i Hallsberg

Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? Då kanske detta är tjänsten för dig! Vi på Humana söker nu en kvinnlig personlig assistent som vill arbeta med en 28-årig kvinna boende i Hallsberg. I rollen kommer du göra skillnad i en annan människas liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Om tjänsten Kunden är en social och pratglad tjej i 28års åldern som bor på landet en liten bit utanför Hallsberg. Kunden har ryggmärgsbråck och behöver därför viss hjälp och stöttning i sin vardag i de moment hon inte kan utföra på egen hand. Du som assistent kommer hjälpa och stötta henne vid bland annat förflyttning till och från permobil, viss personlig hygien samt vissa aktiviteter i och utanför hemmet. I hemmet finns husdjur, det är därför viktigt att du som söker inte är allergisk mot pälsdjur.   Vem är du? Vi söker dig som är en social, ansvarstagande, lyhörd och inkännande person. Det är även meriterande om du har erfarenhet från en liknande roll sedan tidigare, men personlig lämplighet är det avgörande. För kundens räkning ser vi gärna kvinnliga sökande i ålder 23-40 år, men alla ansökningar beaktas självklart. För denna tjänst krävs det att du: - har B-körkort - Inte är pälsdjursallergiker  En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige.   Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Vi söker en timvikarie som kan arbeta extra vid behv, ca. 1,5 timme på morgonen samt ca 3,5 timme på kvällen. Tjänsten är perfekt att kombinera exempelvis med studier. Lön: Timlönen är fast enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal.   Tillträde:  Tillträde enligt överenskommelse. Att jobba på Humana Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med trygga anställningar. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del av detta arbete. Våra värdegrundsord - Engagemang, glädje och ansvar är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig. Läs mer om hur det är att jobba som personlig assistent hos oss på Humana HÄR  Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Din ansökan läses av personal på Humana, av kunden och dennes anhöriga. För anställning hos Humana Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten.  Om Humana Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom personlig assistans, individ- och familjeomsorg, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS, Lagen om stöd och service för vissa funktionshindrade. Humana har 16 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Danmark och Finland som utför omsorgstjänster till över 9 000 människor. Välkommen med din ansökan!

15 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Operativ inköpare till Ahlsell

Är du en målmedveten och driven operativ inköpare? Då kan det vara dig vi söker till denna tjänst! Varmt välkommen att söka till oss på Ahlsell! Rollen som operativ inköpare Inom Operativt inköp arbetar totalt 37 personer i olika roller fördelat på två team. Funktionens primära uppgifter är att säkerställa en stabil och hållbar tillgänglighet av produkter för våra kunder​ och att hålla en god kapitalnivå på våra lager. Vi ska bidra till ökad tillväxt av produkter och tjänster genom ha rätt produkter i rätt tid, i rätt förpackning och rätt volym.​ Som operativ inköpare arbetar du med en fast leverantörsbas och har ett nära samarbete internt med övriga funktioner inom Ahlsell och externt med dina leverantörer. Du har ett ansvar för att planera och styra varuflödet inom ett produktområde för att uppnå god tillgänglighet. Du arbetar även med att säkerställa att våra leverantörer levererar enligt avtal och agerar proaktivt gentemot dem genom i uppföljning, analys och kravställan.  Exempel på arbetsuppgifter • orderläggning • analyser/uppföljningar • leverantörs- och logistikmöten • delta i vårt arbete med ständiga förbättringar & utveckling  Är du den vi söker? Vi ser att du som söker är en målmedveten och driven person och att det är viktigt för dig att inte missa ett mål eller en deadline. Du trivs i ett högt tempo och kan hantera att arbeta med flera olika uppgifter och mål paralellt. Vidare är du relationsskapande internt så väl som externt, har lätt för att skapa förtroende och att bygga framgångsrika samarbeten med de olika professioner som rollen kräver.  Din profil • relevant utbildning inom området och/eller erfarenhet av att ha arbetet med operativt inköp • goda kunskaper i Microsoft 365  • en förmåga att formulera dig obehindrat i svenska och engelska skriftligt så väl som muntligt Därför ska du välja Ahlsell Vi har sedan starten vuxit oss stora, idag är vi marknadsledande, men behållit vår entreprenörsanda. Hos oss säljer du inte bara produkter, du erbjuder också våra kunder effektiva logistiklösningar och tjänster som skapar värde i deras processer. Här blir du en del av Sveriges största säljorganisation. Vi får ofta höra att vi är vänliga och tillmötesgående, det gör oss stolta. Vi tar vår position på allvar och arbetar för att bidra till att göra det enklare att bygga ett bättre och mer hållbart samhälle. Våra medarbetare beskriver Ahlsell som en arbetsplats där samarbetet och teamkänslan med kollegor är stark. Vi har en arbetskultur som kännetecknas av tillit och öppenhet. För oss är det viktigt att ta tillvarata på våra medarbetares olikheter och vi vill verka för en inkluderande kultur där du kan vara dig själv. Det finns stora möjligheter att utvecklas och växa inom Ahlsell – du påverkar din egen väg framåt. Läs mer om vad det innebär att jobba på Ahlsell - Om Ahlsell | Jobba hos oss Vad händer nu?  Välkommen med din ansökan redan idag då vi arbetar med löpande urval i denna rekrytering och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Sista ansökningsdag är 30:e april 2024.  Som en del i vår kompetensbaserade rekryteringsprocessen ingår tester för slutkandidater. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid under dagtid med placering i Hallsberg. För frågor rörande tjänsten alternativt rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta rekryterande chefer via mejl: [email protected], Christina Vognild [email protected] Varmt välkommen med din ansökan! Ahlsell finns där människor bor, arbetar och lever sina liv. Som ledande distributör av teknisk installation driver vi tillsammans med våra kunder utvecklingen för de som tillverkar, installerar, bygger, reparerar och underhåller. Med ett brett sortiment av hållbara produkter och tjänster, vår specialistkunskap och med logistik i världsklass är det vårt jobb att göra våra professionella kunders vardag enklare. Med en omsättning på ca 50 miljarder SEK, ca 7 500 medarbetare, över 300 butiker och fyra centrallager, gör vi allt för att uppfylla vårt kundlöfte: Ahlsell gör det enklare att vara proffs.

15 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Kock till mottagningskök grundskola - tillsvidare 100%

I Hallsbergs kommun är alla välkomna, oavsett vem man är, var man kommer från och vart man är på väg. Hallsberg har bra kommunikationer, naturnära boende, bra förskola och grundskola samt gymnasium. Hallsberg befinner sig i ett expansivt läge med nyproduktion av bostäder samt etablering av nya företag. I kommunen bor ca 16 000 invånare. Som medarbetare i Hallsbergs kommun är du varje dag med och formar vår service för våra medborgare i kommunen. Måltidsavdelningen omfattar skola, gymnasium, omsorg och förskola. Uppdraget bygger på värdegrunderna att kunna förmedla glädje, att vara drivande och att vara öppen mot de människor som vi möter som medborgare, gäster och övriga i vår organisation i kommunen. I ditt arbete får du möjlighet att möta människor och uppleva glädjen att göra skillnad. Arbetsuppgifter Som ansvarig kock för mottagningsköket ansvarar du för beställningar. Du är underställd kökschef. Som kock arbetar du med beredning av vissa matkomponenter, sallad, diskning beställning, arbete i matsal, städning av bord och stolar i matsal, tillagning av tillbehör och ibland även huvudkomponenter, egenkontroll med dokumentation samt övrigt förekommande uppgifter inom kök. Du ska vara en förlängd arm till tillagningsköket. Din uppgift är att ge god service. En av tjänsterna har även ett övergripande ansvar för köket och för beställningar. Kvalifikationer Vi söker dig som kan ta ansvar, är självgående, tål stress och är villig att lära nytt, tänka nytt och vill vara en del av ett större sammanhang. Du är uppriktigt flexibel och vet att alla uppgifter stora som små är minst lika viktiga i ett större sammanhang. Du förväntas ha en väl utvecklad servicekänsla och att du är en social, glad och positiv person. Du har en utbildning inom storkök eller att du har en annan utbildning som arbetsgivaren anser vara likvärdig. Vi ser att du även har goda kunskaper i svenska språket i tal och skrift samt datorvana. Det är viktigt att du känner engagemang i ditt arbete oavsett om du arbetar ensam eller samarbetar i grupp. Erfarenhet inom yrket är meriterande men vi fäster även stor vikt vid personlighet och attityd. Varaktighet, arbetstid 100 % tillsvidaretjänst med tjänstgöring måndag - fredag. Sista ansökan 2024-04-30 Kontaktpersoner: Carita Prim, kostchef, 0582-68 50 71 Mersida Mulalic, kökschef, 0582-68 52 22

15 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Personlig assistans i Hjortkvarn

En väldigt glad 14 årig tjej som älskar vatten, bus och lek. Jag upplever gärna omvärlden tillsammans med min familj och med hjälp av mina personliga assistenter. Om du har erfarenhet av bilder och tecken som stöd är det meriterande - likaså är det värdefullt om du har erfarenhet av låg affektivt bemötande. Jag söker personer med erfarenhet av assistans och det är en stor fördel om du har jobbat i en familj förut. Detta är inget stillasittande jobb, utan mer för dig som är glad med en positiv energi och uthållighet. För rätt person finns här ett arbete i många år och jag ser gärna att du som söker har en vision om ett långt samarbete Detta är en rökfri arbetsplats och pälsallergi finns i familjen. Meriterande erfarenheter: Vård och omsorg, Autism, Epilepsi, IF ,Cerebral pares, Sondmatning ,Pedagogik, Om du har körkort och bil så underlättar det eftersom kollektivtrafiken inte går så tätt. Arbetstider enligt schema, dag, kväll, natt och helg Omfattning: Deltid (50 - 80%) Välkommen med din ansökan! Annonsens ID-nummer: 216385 Om du blir erbjuden den här tjänsten behöver du visa ett utdrag ur polisens belastningsregister. Det ansöker du själv om här: Polismyndigheten (polisen.se) Det är viktigt att du väljer belastningsregistret som är för ”Arbete med barn med funktionsnedsättning” Din arbetsgivare blir JAG Personlig assistans. Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstintresse. Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE. Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Vi finns i hela Sverige och har dotterbolag i Norge och Finland. De vanligaste svaren från våra anställda på frågan Vad är det bästa med jobbet som personlig assistent? är: - Att göra skillnad för en annan människa - Variationen, friheten och glädjen Välkommen du också!

15 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Kock till mottagningskök grundskola - vikariat 100%

I Hallsbergs kommun är alla välkomna, oavsett vem man är, var man kommer från och vart man är på väg. Hallsberg har bra kommunikationer, naturnära boende, bra förskola och grundskola samt gymnasium. Hallsberg befinner sig i ett expansivt läge med nyproduktion av bostäder samt etablering av nya företag. I kommunen bor ca 16 000 invånare. Som medarbetare i Hallsbergs kommun är du varje dag med och formar vår service för våra medborgare i kommunen. I ditt arbete får du möjlighet att möta människor och uppleva glädjen i att göra skillnad. Måltidsavdelningen omfattar skola, gymnasium, omsorg och förskola. Uppdraget bygger på värdegrunderna att kunna förmedla glädje, att vara drivande och att vara öppen mot de människor som vi möter som medborgare, gäster och övriga i vår organisation i kommunen. Arbetsuppgifter Som ansvarig kock för mottagningsköket ansvarar du för beställningar. Som kock arbetar du med beredning av sallad, diskning, beställning, arbete i matsal, tillagning av tillbehör och ibland även huvudkomponenter, egenkontroll med dokumentation samt övrigt förekommande uppgifter inom kök. Du ska vara en förlängd arm till tillagningsköket. Din uppgift är att ge god service. Kvalifikationer Vi söker dig som kan ta ansvar, är självgående, tål stress och är villig att lära nytt, tänka nytt och vill vara en del av ett större sammanhang. Du är uppriktigt flexibel och vet att alla uppgifter stora som små är minst lika viktiga i ett större sammanhang. Du förväntas ha en väl utvecklad servicekänsla och att du är en social, glad och positiv person. Du har en utbildning inom storkök eller att du har en annan utbildning som arbetsgivaren anser vara likvärdig. Vi ser att du även har goda kunskaper i svenska språket i tal och skrift samt datorvana. Det är viktigt att du känner engagemang i ditt arbete oavsett om du arbetar ensam eller samarbetar i grupp. Erfarenhet inom yrket är meriterande men vi fäster även stor vikt vid personlighet och attityd. Varaktighet, arbetstid Vikariat, 100 %, under föräldraledighet under ett år med tjänstgöring måndag - fredag. Sista ansökan 2024-04-30 Kontaktpersoner: Carita Prim, kostchef, 0582-68 50 71 Mersida Mulalic, kökschef, 0582-68 52 22

15 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Kock till Kullängen

I Hallsbergs kommun är alla välkomna, oavsett vem man är, var man kommer från och vart man är på väg. Hallsberg har bra kommunikationer, naturnära boende, bra förskola och grundskola samt gymnasium. Hallsberg befinner sig i ett expansivt läge med nyproduktion av bostäder samt etablering av nya företag. I kommunen bor ca 16 000 invånare. Som medarbetare i Hallsbergs kommun är du varje dag med och formar vår service för våra medborgare i kommunen. I ditt arbete får du möjlighet att möta människor och uppleva glädjen att göra skillnad. Måltidsavdelningen omfattar skola, gymnasium, omsorg och förskola. Uppdraget bygger på värdegrunderna att kunna förmedla glädje, att vara drivande och att vara öppen mot de människor som vi möter som medborgare, gäster och övriga i vår organisation i kommunen. Arbetsuppgifter Som kock arbetar du med matlagning inklusive specialkost, portionsberäkning, inköp, egenkontroll, dokumentation samt övrigt förekommande uppgifter i kök. Tillsammans med dina kollegor är din uppgift att ge god service och producera menyer utifrån menyplanering som finns. Kvalifikationer Du har en utbildning som kock eller annan utbildning som arbetsgivaren anser vara likvärdig. Du har några års erfarenhet inom yrkesområdet. Du har god organisations-och samarbetsförmåga samt en väl utvecklad servicekänsla. Du har ett stort intresse för matlagning och utveckling av hela måltidsupplevelsen. Vi ser att du även har goda kunskaper i svenska språket i tal och skrift samt datorvana. Vi vill att alla våra kockar ska kunna provsmaka den mat som tillagas. I den här rekryteringen fäster vi stor vikt vid personlig lämplighet. Det är viktigt att du kan ta ansvar och känna engagemang i ditt arbete oavsett om du arbetar ensam eller samarbetar i grupp. Vi undanber oss samtal från annonsörer eller andra försäljare. Beslut om annonsering har tagits. Varaktighet, arbetstid Heltid 100 %, tillsvidaretjänst med tjänstgöring alla veckans dagar. Sista ansökningsdagen 2024-04-30

15 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024