Lediga jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB
Om tjänsten Är du en flexibel person som har erfarenhet av administrativt arbete? Är du en effektiv problemlösare som gillar att ha många bollar i luften? Tycker du om ett fysiskt jobb och vill bli en del av ett familjärt team? Sök då tjänsten som order- och lageradministratör via oss och bli en del av Canons härliga team i Mölndal! Om oss KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare. Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör. Om kunden I över 70 år har Canon levererat den senaste bildtekniken till deras kunder i hela världen. Canon grundades 1937 och har växt till ett globalt företag som verkar inom olika marknader. En ändlös ström av idéer och innovationer har gjort att Canon kunnat bibehålla en tätposition i branschen. Genom att välja deras produkter satsar företag och konsumenter på pålitlig, snygg och avancerad teknik. ”Leva och arbeta tillsammans för allas bästa” – en princip som ligger till grund för Canons värderingar och ger form åt deras moraliska ansvar att vara en god företagsmedborgare. Arbetsuppgifter Tjänsten är tvådelad, i första hand är tjänsten administrativ där du kommer att supportera våra tekniker så att de får sina reservdelar samt styra deras arbetsbelastning så att de får rätt reparation vid rätt tillfälle. Du kommer även att arbeta i våra affärssystem med att ta emot kundserviceärenden, skriva in produkter, hantering av produktutbyten och bemöta dessa med högklassig service. Den andra delen är lagerhantering med arbetsuppgifter som till exempel att ta emot och registrera pall och produkter, se till att kunder får de leveranser som önskats. Då vi har kunder i Norge och på Island blir det även en del tullhantering samt att strukturera och hålla ordning i lagerlokalen. Vi ser gärna att du trivs med fysiskt arbete då det kan förekomma tunga lyft. Kvalifikationer Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av administrativa uppgifter. Då rollen är bred ser vi gärna att du är flexibel och prestigelös med arbetsuppgifter. Vi ser även att du har ett logiskt tänkande samt är noggrann och effektiv i ditt arbete. Det är även till din fördel om du tycker om att hantera siffror och är lösningsorienterad. Som person är du stresstålig, kommunikativ och engagerad i ditt arbete. Självklart är du även serviceinriktad och hjälpsam mot de kollegor och kunder du möter. Vi ser även att du är en trygg person som bidrar till en positiv arbetsmiljö och är den sista pusselbiten till Canons sammansvetsade gäng! Krav: • God datorvana, gärna erfarenhet av olika affärssystem • Hög servicekänsla • Klarar lyft och fysiskt arbete • Talar, förstår och skriver både svenska och engelska Övrigt Start: Mitten av augusti Arbetstid: Måndag-Fredag 08-16.30
Om tjänsten Är du en serviceinriktad person som vill ta nästa steg i arbetslivet och söker ett varierande arbete inom reception och administration? Trivs du på olika arbetsplatser och tycker om en omväxlande vardag? Då kan du vara rätt person för rollen som ambulerande receptionist till våra kunder i Göteborg. Här har du möjligheten att få värdefull erfarenhet av kontorsarbete och administration samt knyta kontakter inför framtiden. Om oss KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare. Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör. Arbetsuppgifter Som ambulerande receptionist jobbar du heltid hos oss där du täcker upp för våra konsulter vid extra behov av personal, sjukdomar, ledigheter samt extrabokningar hos våra kunder. Du fyller en viktig funktion och har en central roll med både interna och externa kontaktytor. Du arbetar ensam eller i team och tjänsten innefattar sedvanliga arbetsuppgifter som receptionist. En arbetsdag kan bestå av: • Hantering av inkommande mail och samtal • Post- och budhantering • Inköp av kontorsmaterial • Ta emot felanmälningar • Kontakt med leverantörer • Planera och förbereda konferenser • Beställningar av frukost, lunch och fika till möten • Se över att kontorsytor är representativa såsom lounge, konferensrum, kök Kvalifikationer Som ambulerande receptionist ser vi att du är social, trevlig och professionell i ditt bemötande. Vidare ser vi att du har lätt att anpassa dig till olika arbetsplatser och arbetsuppgifter. Du tar dig an dina uppgifter med stort engagemang, är strukturerad och kan ha många bollar i luften – samtidigt som du har ett leende på läpparna och levererar service i toppklass. För att lyckas i rollen som ambulerande receptionist ser vi även att du har: • Fyllt 18 år och har en avslutad gymnasieexamen • Flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift • Tidigare erfarenhet inom service och/eller administration • En god servicekänsla och förmåga att prioritera och hantera många ärenden samtidigt Det är även meriterande att bo i nära anslutning till centrala Göteborg då arbetspass kan inkomma med kort varsel. Övrigt Start: I början på augusti Omfattning: Heltid Arbetstider: Måndag till fredag, ca 08.00-17.00 med jour från 06.00 Plats: Göteborg Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av KFX och arbetar ute hos kund. Vi gör en bakgrundskontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Emma Schürer von Waldheim på [email protected]. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag!
Om tjänsten Är du en strukturerad och lösningsorienterad person som vill arbeta nära bolagets högsta ledning? Vi söker en VD-assistent till Läktarproffs Fastighet AB – en central roll där du får vara bollplank och stöd till VD i både strategiska och operativa frågor. Som VD-assistent arbetar du med såväl daglig verksamhetsadministration som långsiktiga projekt, och du får en nyckelposition med stor inverkan på bolagets effektivitet och kommunikation. Du blir navet i vår organisation och ansvarar för samordning, uppföljning och informationsflöden inom företaget – samt ut mot kunder, samarbetspartners och hyresgäster. Tjänsten erbjuder en varierad vardag med stor möjlighet att påverka och utveckla rutiner och processer. Om oss KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare. Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör. Om företaget Läktarproffs Fastighet AB är en familjeägd fastighetskoncern som äger, förvaltar och utvecklar fastigheter i Sundsvall/Timrå och Umeå. Bolaget erbjuder kommersiella fastigheter och nyproduktionsprojekt. Vi sitter på ett kontorshotell vid södra brofästet som vi delar med egna hyresgäster i ett trevligt arbetsklimat. Arbetsuppgifter Som VD-assistent på Läktarproffs Fastighet AB kommer du att ha en central roll där du avlastar och samarbetar tätt med VD i både operativa och strategiska frågor. Du fungerar som en förlängning av VD:s roll och ansvarar för att skapa struktur, följa upp beslut och säkerställa ett effektivt informationsflöde i organisationen. I tjänsten ingår även projektstöd och administration kopplat till fastighetsförvaltning, marknadsföring och kundkontakt. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att inkludera: • Att samordna och följa upp interna och externa projekt, t.ex. bygg- och renoveringsinsatser • Administrativt stöd till VD i form av dokumenthantering, mötesbokning och protokollföring • Att förbereda beslutsunderlag, skapa presentationsmaterial och följa upp åtgärdslistor • Kontinuerlig kontakt med hyresgäster, leverantörer och andra samarbetspartners • Hantering av fakturor och ekonomi i Fortnox samt enklare budgetuppföljning • Arbetet med marknadsföring och kommunikation, t.ex. publicering av lediga lokaler och inlägg i sociala medier • Bidragsansökningar och administration kring förbättringsprojekt • Stöd vid upphandlingar, offertförfrågningar och avtalsadministration Du får ett varierande och självständigt arbete med stor möjlighet att påverka processer och arbetssätt inom hela organisationen. Kvalifikationer För att trivas och lyckas i rollen som VD-assistent ser vi att du är en initiativtagande, strukturerad och trygg person som är van vid att arbeta nära beslutsfattare. Du är lösningsfokuserad, har god omdömesförmåga och kan hantera både det operativa och strategiska i vardagen. Som VD-assistent har du en mycket god organisationsförmåga och är van och bekväm med att arbeta med många olika uppgifter parallellt. Vi ser gärna att du har: • Vana att arbeta i digitala system, gärna med kunskap i Fortnox eller motsvarande affärssystem • Erfarenhet av att hantera projekt, upphandlingar eller fastighetsrelaterade arbetsuppgifter (meriterande) • Grundläggande ekonomikunskaper och förståelse för fakturahantering och enklare bokföring • God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska Vi söker dig som är lösningsorienterad, proaktiv och har ett stort engagemang i ditt arbete. Du trivs med att vara en nyckelperson i en mindre organisation där du får ta ansvar och vara med och utveckla både arbetsmetoder och företagskultur. Övrigt Tillträde: enligt överenskommelse Omfattning: heltid Lön: individuell lönesättning (Kollektivavtal Unionen) Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av KFX och arbetar ute hos kund. Vi gör en bakgrundkontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Amanda Blomkvist på [email protected]. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag!
Om tjänsten Vi söker dig som vill vara en nyckelperson i Läktarproffs Fastighets dagliga verksamhet och arbeta nära chefen för att skapa struktur och effektivitet. Du kommer att spela en central roll i administration, kommunikation och samordning av både interna och externa projekt – från fastighetsskötsel till marknadsföring. Tjänsten erbjuder varierande arbetsuppgifter med stor möjlighet att påverka och utveckla arbetssätt. Om oss KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare. Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör. Om företaget Läktarproffs Fastighets AB är en familjeägd fastighetskoncern som äger, förvaltar och utvecklar fastigheter i Sundsvall/Timrå och Umeå. Bolaget erbjuder kommersiella fastigheter och nyproduktionsprojekt. Vi sitter på ett kontorshotell vid södra brofästet som vi delar med egna hyresgäster i ett trevligt arbetsklimat. Arbetsuppgifter Som assistent kommer du att arbeta brett och självständigt med många kontaktytor. Du avlastar chef i det dagliga arbetet och hjälper till att skapa ordning och struktur. Du ansvarar för hantering av försäkringsärenden samt är delaktig i upphandling, genomförande och uppföljning av renoverings-, till- och ombyggnadsprojekt. Du kommer även att vara första kontaktpunkt för hyresgäster och leverantörer, där du hanterar inkommande ärenden, frågor, felanmälningar och intresseanmälningar. Administration är en stor del av arbetet genom att bland annat sammanställa offert på lokaler samt utomhusytor och hantera dokumentation och avtal. Du kommer även att arbeta med marknadsföring där du marknadsför och annonserar både lokaler för uthyrning samt det dagliga arbetet ute på fält. I rollen ingår även att: • Hantera fakturering via affärssystem fortnox • Skapa protokoll vid möten och följa upp åtgärder • Ansöka om bidrag för förbättrings- och utvecklingsprojekt Kvalifikationer För att lyckas i rollen ser vi att du har ett organiserat arbetssätt, är kommunikativ och har förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt. Du bör också vara lösningsorienterad och trivas med att ta eget ansvar. Du är en lagspelare samtidigt som du kan arbeta självständigt och är van vid att vara kontaktperson i olika sammanhang. Vi ser vidare att du har: • Erfarenhet av administrativt arbete och projektledning • Kunskap i affärssystem, gärna Fortnox • God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska • Erfarenhet av fastighetsrelaterade uppgifter är meriterande Övrigt Tillträde: enligt överenskommelse Omfattning: 50 % Lön: individuell lönesättning (Kollektivavtal Unionen) Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av KFX och arbetar ute hos kund. Vi gör en bakgrundkontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Amanda Blomkvist på [email protected]. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag!
Om tjänsten Har du lång erfarenhet av service, inom till exempel restaurangbranschen, ett planeringssinne och är duktig på att ha många bollar i luften? Då kan du vara den vi söker! Just nu söker vi en konferensvärd/värdinna med teamansvar till vår kund i centrala Stockholm. Här får du möjligheten att arbeta på ett av Sveriges största mediebolag och vara med att leda och utveckla teamet i deras konferens. Tjänsten är på heltid och du arbetar på plats på vår kunds kontor i centrala Stockholm. Läs mer om tjänsten nedan och sök redan idag! Om oss KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare. Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör. Arbetsuppgifter I rollen som teamledare på vår kunds konferensavdelning spelar du en viktig roll för gästupplevelsen och agerar företagets ansikte utåt! Framförallt jobbar du med att ge service till kollegor och gäster - innan, efter och under konferenser och externa möten. Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat: • Ansvara för företagets konferensrum och kök, inklusive förberedelser och underhåll • Ta emot och välkomna gäster samt se till att de får en professionell och trevlig upplevelse • Servering av luncher, fika och dryck i konferensrummen • Koordinera bokningar av mötesrum i Google Kalender • Ta emot leveranser • Säkerställa att konferensrummen ser bra ut och att allt är påfyllt • Vara behjälplig med teknisk utrustning i konferensrummen • Vidarefakturering och fakturahantering i interna system samt X-flow och ServiceNow Kvalifikationer • Gedigen erfarenhet av att ge service i toppklass, förslagsvis inom restaurang, konferens eller kontor • Erfarenhet av koordinering och en ansvarstagande roll • Datorvana och ett administrativt sinne • Flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift • Har du tidigare arbetat med konferenser ses det som meriterande för denna roll Som person ser vi framförallt att du kan ge förstklassig service till vem som helst och är duktig på att smälta in i och känna av olika sammanhang. Vidare är du noggrann och van att hantera flera uppgifter samtidigt. Du har även ett skarpt planeringssinne och förmåga att se vad som behöver göras. Övrigt Start: Omgående, vid överenskommelse Omfattning: Heltid Arbetstider: Måndag till fredag, 7.30-16.30 Plats: Stockholm Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av KFX och arbetar ute hos kund. Vi gör en bakgrundkontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Lisa Hägglund på [email protected]. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag!
Om tjänsten Vi söker dig som vill arbeta extra som konsult vid behov hos våra olika kunder i Luleå. Som behovsanställd konsult hos KFX HR-partner får du möjlighet att arbeta med varierande uppdrag inom områden som reception, butik, administration, service och logistik. Uppdragen är flexibla och kan variera i längd, arbetstider och innehåll – vilket gör tjänsten perfekt för dig som exempelvis studerar, driver eget eller söker en flexibel sysselsättning. Du blir en viktig resurs för våra kunder och hjälper till där behovet är som störst, ibland med kort varsel. Din vardag blir varierad och du får värdefull erfarenhet från flera olika branscher och arbetsplatser. Om oss KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare. Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör. Arbetsuppgifter Som konsult kan dina arbetsuppgifter inkludera, men är inte begränsade till: • Bemanna receptioner och ge professionellt bemötande till besökare och anställda • Utföra kassaarbete och kundservice i butiksmiljö • Hantera enklare administrativa uppgifter som posthantering, bokningar och registrering • Lagerhantering, plock och pack • Vara ett allmänt stöd vid event, mässor eller tillfälliga projekt hos kund Du arbetar självständigt men har alltid stöd från KFX HR-partner. Då uppdragen varierar är det viktigt att du snabbt kan sätta dig in i nya arbetsmiljöer och trivs i en flexibel vardag. Kvalifikationer För att trivas och lyckas i rollen som konsult ser vi att du är flexibel, ansvarstagande och har ett genuint intresse för service. Du behöver vara snabblärd och ha lätt för att sätta dig in i nya arbetsuppgifter och miljöer. Då uppdragen ofta sker med kort varsel är det viktigt att du är punktlig, pålitlig och trygg i att arbeta självständigt. Du har ett professionellt bemötande och är en god kommunikatör som snabbt skapar förtroende både hos kollegor och kunder. Vi ser gärna att du har: • Tidigare erfarenhet av serviceyrken, exempelvis reception, butik eller administration • Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift • Viss datorvana och lätt att lära nya system • Möjlighet att arbeta med kort varsel på varierande tider (vardagar, dagtid främst) Tjänsten passar perfekt för dig som vill bygga på din erfarenhet, arbeta i en flexibel roll och få möjlighet att prova på olika typer av arbetsplatser. Övrigt Tillträde: omgående Omfattning: behovsanställning/extra vid behov Lön: individuell lönesättning (Kollektivavtal Unionen) Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av KFX och arbetar ute hos kund. Vi gör en bakgrundskontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Amanda Blomkvist på [email protected]. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag!
Om tjänsten Vi söker dig som vill arbeta extra som konsult vid behov hos våra olika kunder i Skellefteå. Som behovsanställd konsult hos KFX HR-partner får du möjlighet att arbeta med varierande uppdrag inom områden som reception, butik, administration, service och logistik. Uppdragen är flexibla och kan variera i längd, arbetstider och innehåll – vilket gör tjänsten perfekt för dig som exempelvis studerar, driver eget eller söker en flexibel sysselsättning. Du blir en viktig resurs för våra kunder och hjälper till där behovet är som störst, ibland med kort varsel. Din vardag blir varierad och du får värdefull erfarenhet från flera olika branscher och arbetsplatser. Om oss KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare. Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör. Arbetsuppgifter Som konsult kan dina arbetsuppgifter inkludera, men är inte begränsade till: • Bemanna receptioner och ge professionellt bemötande till besökare och anställda • Utföra kassaarbete och kundservice i butiksmiljö • Hantera enklare administrativa uppgifter som posthantering, bokningar och registrering • Lagerhantering, plock och pack • Vara ett allmänt stöd vid event, mässor eller tillfälliga projekt hos kund Du arbetar självständigt men har alltid stöd från KFX HR-partner. Då uppdragen varierar är det viktigt att du snabbt kan sätta dig in i nya arbetsmiljöer och trivs i en flexibel vardag. Kvalifikationer För att trivas och lyckas i rollen som konsult ser vi att du är flexibel, ansvarstagande och har ett genuint intresse för service. Du behöver vara snabblärd och ha lätt för att sätta dig in i nya arbetsuppgifter och miljöer. Då uppdragen ofta sker med kort varsel är det viktigt att du är punktlig, pålitlig och trygg i att arbeta självständigt. Du har ett professionellt bemötande och är en god kommunikatör som snabbt skapar förtroende både hos kollegor och kunder. Vi ser gärna att du har: • Tidigare erfarenhet av serviceyrken, exempelvis reception, butik eller administration • Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift • Viss datorvana och lätt att lära nya system • Möjlighet att arbeta med kort varsel på varierande tider (vardagar, dagtid främst) Tjänsten passar perfekt för dig som vill bygga på din erfarenhet, arbeta i en flexibel roll och få möjlighet att prova på olika typer av arbetsplatser. Övrigt Tillträde: omgående Omfattning: behovsanställning/extra vid behov Lön: individuell lönesättning (Kollektivavtal Unionen) Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av KFX och arbetar ute hos kund. Vi gör en bakgrundskontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Amanda Blomkvist på [email protected]. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag!
Om tjänsten Är du en noggrann person som vill arbeta med administration, och kundservice? Trivs du i ett arbete där du får ta ansvar och skapa struktur? KFX HR-partner söker för kunds räkning en anbudsadministratör som under sommaren vill stötta deras team. Känner du igen dig i denna beskrivning? Skicka då in din ansökan till oss redan idag! Om oss KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare. Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör. Arbetsuppgifter • Ge fullt administrativt stöd till Anbuds-/Säljteamet • Skapa och hantera offerter och order • Förbereda offerter i SAP för reservdelar och/eller förbrukningsmaterial • Hantera anbudsprocessen för en specifik region – övervaka anbudssajter, informera säljteamet • Säkerställa att anbud skickas in i tid samt hålla dokumentationen uppdaterad • Vara backup för kollegor inom kundservice under utbildning inom IES-organisationen Kvalifikationer Vi söker dig som är noggrann, pålitlig och trivs med att arbeta både självständigt och i team. Du är flexibel, har lätt för att lära dig nya system och är van att hantera flera uppgifter samtidigt – alltid med kunden i fokus. För att lyckas i rollen ser vi att du har: • Minst 3 års erfarenhet i en kommersiell supportroll • God datorvana, särskilt i Word, Excel och gärna Salesforce • Flytande svenska och engelska i tal och skrift • Erfarenhet av orderhantering och offertarbete i ERP-system (SAP SD är ett plus) • Förmåga att hantera offertförfrågningar och uppföljningar, hålla kunder uppdaterade och säkerställa korrekt dokumentation • Tidigare erfarenhet av CRM-system (Salesforce är starkt meriterande) • Hög grad av eget driv, ansvarstagande och servicekänsla Övrigt Detta är ett konsultuppdrag där du får din anställning hos KFX HR-partner men arbetar som uthyrd konsult till vår kund. Uppdraget är med start omgående fram till och med sista augusti. Vi tar inte emot några ansökningar via mail. Samtliga frågor kring tjänsten och processen hänvisas till ansvarig rekryterare Lisa Hägglund på KFX HR-partner, mailadress [email protected]. Vi arbetar med löpande urval, sök därför tjänsten redan idag! Välkommen in med din ansökan!
Om tjänsten Är du noggrann, serviceinriktad och prestigelös? Vill du arbeta i en administrativ roll och stötta ditt team med bokning av leveranser och frakter. Vi söker nu en fraktadministratör på deltid (50%) till vår kund i Hammarby Sjöstad. Om oss KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare. Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör. Arbetsuppgifter -Bokningar för utgående kundleveranser till hela världen. -Ta fram tullfakturor och andra tullhandlingar. -Bokningar av inkommande leveranser till vårt varulager. Kvalifikationer För den här tjänsten behöver du: - ha förståelse för administrativa flöden. - behärska engelska i både tal och skrift. - kunna arbeta på plats i Hammarby Sjöstad För övrigt ser vi att du är stresstålig och trivs i en internationell miljö. Att arbeta strukturerat är naturligt för dig och du inser vikten av det. Personlighetsmässigt är du kund- och serviceinriktad. Du trivs lika bra med att arbeta i team, som självständigt. Vidare är du prestigelös, professionell och noggrann. Övrigt Start : Slutet på Augusti 2025 Anställningsform: 50%, 8-12 måndag-fredag Samtliga frågor hänvisas till ansvarig rekryterare Lisa Hägglund på [email protected]. Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Varmt välkommen in med din ansökan redan idag!
Om tjänsten Är du organiserad, positiv och serviceinriktad samt vill arbeta heltid några veckor i sommar? Då har du kommit rätt! Nu söker vi receptionistvikarier till uppdrag hos våra kunder i Stockholm under sommaren! Om oss KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare. Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör. Arbetsuppgifter Som receptionistvikarie hos våra kunder kommer du att vikariera för ordinarie receptionist under deras semester. Arbetsuppgifterna kommer bland annat att innefatta: • Hantera inkommande mail och samtal • Post- och budhantering • Inköp av kontorsmaterial • Ta emot felanmälningar • Kontakt med leverantörer • Se över att kontorsytor är representativa såsom konferensrum, kök etc. Kvalifikationer • Är över 18 år och har en avslutad gymnasieexamen • Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska • Har erfarenhet inom service och/eller administration • Är professionell, flexibel och prestigelös Som receptionistvikarie ser vi även att du tar dig an dina uppgifter med stort engagemang, är strukturerad och kan ha många bollar i luften – samtidigt som du har ett leende på läpparna och levererar service i toppklass. Övrigt Start: Under sommaren Omfattning: Heltid, antal veckor beror på uppdrag Arbetstider: Kontorstider Plats: Stockholm Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av KFX och arbetar ute hos våra kunder. Vi gör en bakgrundkontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Sofia Karlberg på [email protected]. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 17 jobb