Lediga jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB
Om tjänsten Är du utåtriktad, gillar att arbeta i team och har ett intresse för att utvecklas inom ekonomi? Då är detta tjänsten för dig! Nu söker vi en supportmedarbetare till kundreskontran hos vår kund i Tyresö - där blir du en del av ett glatt gäng som jobbar med fokus på kvalitet, utveckling och service! Låter det som något för dig? Läs mer om tjänsten ned och sök redan idag! Om oss KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare. Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör. Arbetsuppgifter I rollen som supportmedarbetare/ekonomiassistent på kundreskontran kommer du att ta emot från företagets kunder och butiker. Bland annat kommer dina arbetsuppgifter innefatta: • Hantera inkommande ärenden via telefon, mail och företagets ärendehanteringssystem • Besvara fakturafrågor och frågor om förskottsbetalningar • Hantera kreditansökningar och uppdatera kreditgränser • Arbete med kundreskontra tillsammans med resten av avdelningen Kvalifikationer För att lyckas i rollen som supportmedarbetare/ekonomiassistent hos vår kund ser vi att du är glad, driftig och lösningsorienterad. Ett intresse för ekonomi och en vilja att utvecklas är viktigt. Vidare är du trygg i ditt sätt att bemöta kunder och orädd att ta dig an nya uppgifter. Utöver detta se vi gärna att du har: • Kunskap inom ekonomi, från utbildning eller arbetslivserfarenhet • God systemvana och erfarenhet av administrativt arbete • Flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Övrigt Plats: Tyresö Start: Omgående Omfattning: Heltid, tillsvidare Arbetstider: 8h per dag, mellan 06.30 och 17.00 Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Lisa Hägglund på [email protected]. Vi tar inte emot ansökningar via mail. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Sök därför redan idag. Välkommen in med din ansökan!
Om tjänsten Vi söker dig som vill vara en nyckelperson i Läktarproffs Fastighets dagliga verksamhet och arbeta nära chefen för att skapa struktur och effektivitet. Du kommer att spela en central roll i administration, kommunikation och samordning av både interna och externa projekt – från fastighetsskötsel till marknadsföring. Tjänsten erbjuder varierande arbetsuppgifter med stor möjlighet att påverka och utveckla arbetssätt. Om oss KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare. Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör. Om företaget Läktarproffs Fastighets AB är en familjeägd fastighetskoncern som äger, förvaltar och utvecklar fastigheter i Sundsvall/Timrå och Umeå. Bolaget erbjuder kommersiella fastigheter och nyproduktionsprojekt. Vi sitter på ett kontorshotell vid södra brofästet som vi delar med egna hyresgäster i ett trevligt arbetsklimat. Arbetsuppgifter Som assistent kommer du att arbeta brett och självständigt med många kontaktytor. Du avlastar chef i det dagliga arbetet och hjälper till att skapa ordning och struktur. Du ansvarar för hantering av försäkringsärenden samt är delaktig i upphandling, genomförande och uppföljning av renoverings-, till- och ombyggnadsprojekt. Du kommer även att vara första kontaktpunkt för hyresgäster och leverantörer, där du hanterar inkommande ärenden, frågor, felanmälningar och intresseanmälningar. Administration är en stor del av arbetet genom att bland annat sammanställa offert på lokaler samt utomhusytor och hantera dokumentation och avtal. Du kommer även att arbeta med marknadsföring där du marknadsför och annonserar både lokaler för uthyrning samt det dagliga arbetet ute på fält. I rollen ingår även att: • Hantera fakturering via affärssystem fortnox • Skapa protokoll vid möten och följa upp åtgärder • Ansöka om bidrag för förbättrings- och utvecklingsprojekt Kvalifikationer För att lyckas i rollen ser vi att du har ett organiserat arbetssätt, är kommunikativ och har förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt. Du bör också vara lösningsorienterad och trivas med att ta eget ansvar. Du är en lagspelare samtidigt som du kan arbeta självständigt och är van vid att vara kontaktperson i olika sammanhang. Vi ser vidare att du har: • Erfarenhet av administrativt arbete och projektledning • Kunskap i affärssystem, gärna Fortnox • God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska • Erfarenhet av fastighetsrelaterade uppgifter är meriterande Övrigt Tillträde: enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Lön: individuell lönesättning (Kollektivavtal Unionen) Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av KFX och arbetar ute hos kund. Vi gör en bakgrundkontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Amanda Blomkvist på [email protected]. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag!
Om tjänsten Är du en organiserad person med öga för detaljer och har en god servicekänsla? Då kan du vara den vi söker till rollen som ekonomiassistent/kontorsassistent. Du kommer att bli anställd hos oss på KFX HR-partner men arbeta ute hos vår kund i centrala Göteborg. Goda chanser finns till direktanställning hos kunden på sikt. Om oss KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare. Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör. Arbetsuppgifter Som ekonomiassistent/kontorsassistent kommer du att ha en varierad roll med särskilt fokus på ekonomiadministrativa uppgifter. Du ansvarar för löpande hantering av leverantörsfakturor, in- och utbetalningar, samt tar fram underlag till ekonomiska rapporter. Du följer upp och sammanställer tidrapporter veckovis och månadsvis, administrerar inköp med företagskort och håller leverantörsavtal uppdaterade. Utöver ekonomiarbetet har du också en viktig roll i att få det dagliga kontorsarbetet att fungera smidigt. Du planerar och genomför inköp till kontoret, såsom mat, frukt och förbrukningsmaterial, och samordnar interna luncher och födelsedagsuppvaktningar. Du ser till att kontorsmiljön hålls i gott skick och fungerar som kontaktperson mot fastighetsskötare. I rollen ingår även att stötta i kunduppdrag – exempelvis med språkgranskning, framtagning av rapporter, kunduppföljning och hjälp vid interna evenemang eller workshops. Du ansvarar även för bokningar av resor och hyrbilar samt bemannar växeln vid behov. Kvalifikationer För att lyckas i rollen krävs att du har en bakgrund inom ekonomi och vana vid att arbeta med ekonomiadministrativa uppgifter. Du har god förståelse för bokföring, fakturahantering och rapportering, och trivs i en roll där noggrannhet och struktur är centralt. Vidare är du ansvarstagande, självgående och har lätt för att samarbeta. Du har även erfarenhet av administrativt arbete, gärna i kombination med kontorsservice. Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska, har god datorvana och är van att hantera flera arbetsuppgifter samtidigt. Förmågan att skapa ordning, ge service och bidra till en positiv arbetsmiljö är viktig, liksom ett lösningsorienterat förhållningssätt och sinne för detaljer. Vi ser att du studerat ekonomi på gymnasial- eller högskolenivå, alternativt har arbetserfarenhet som ekonomiassistent med motsvarande arbetsuppgifter. Du bör även ha god kännedom och vana av Excel. Övrigt Start omgående, alternativt efter sommaren 2025. Tjänsten är på 75 % och arbetstiderna är 08:00-15:00 måndag-fredag. Tjänsten ska tillsättas så snart som möjligt, vilket betyder att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För närmare information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Ida Vey på [email protected].
Om tjänsten Brinner du för samhällsfrågor och vill arbeta med att ta fram information som bidrar till förändring? Har du erfarenhet av utredningsarbete och vill arbeta med frågor som gör skillnad på riktigt? Till transportarbetareförbundet söker vi nu en engagerad och analytisk utredare. I rollen får du möjlighet att bevaka och driva frågor som berör förbundets medlemmar, skriva underlag för opinionsbildning samt bidra med kunskap och analyser i den fackliga och politiska debatten. Om företaget Svenska Transportarbetareförbundet är ett fackförbund inom LO som har cirka 55 000 medlemmar. Förbundet organiserar en rad olika branscher och yrkesområden inom främst transportnäring, renhållning och bevakningsbranschen. Som utredare på Transportarbetareförbundet spelar man en nyckelroll i det politiska påverkansarbetet på nationell nivå och arbetar aktivt med att forma opinion och driva frågor som är viktiga för deras yrkesgrupper. En central del av rollen är att ta fram remissvar till riksdag, regering, myndigheter och organisationer som Transportstyrelsen och LO. Man bidrar även med fakta och analyser inför avtalsrörelsen, bland annat i form av statistik och utredningsmaterial. Som utredare arbetar du och ditt team i nära samarbete med varandra och förbundsledningen för att driva olika påverkansarbeten framåt. Tillsammans driver ni utvecklingen mot schysta villkor och ett tryggare arbetsliv. Arbetsuppgifter Huvudsakliga arbetsuppgifter för rollen: • bevakning av transportarbetarförbundets branscher och opinionsbildning kring deras frågor. • utredning av frågor och skriftliga rapporter. • skriva underlag och PM för talespersoner. • svara på remisser. • vara delaktig i deras politiska påverkansarbete. Kvalifikationer • Utbildning inom statsvetenskap eller liknande. Alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet. • Tidigare erfarenhet av utredningsarbete och politisk påverkan • Skicklig skribent • God analytisk förmåga • Behärskar svenska språket väl i tal och skrift. Meriterande om du även är duktig på engelska. Som person söker vi dig som är självgående i ditt arbete och trivs i en administrativ roll där du arbetar mycket mot deadlines. Vidare ser vi att du är analytisk och har en god förmåga att kommunicera komplex information på ett tydligt och enkelt sätt. Har du tidigare erfarenhet av arbete i fackförening eller annan idéburen organisation ser vi det som mycket meriterande. Övrigt Start: Omgående Placering: Centrala Stockholm Omfattning: 100% Det här är en direktrekrytering där du blir anställd av Svenska Transportarbetareförbundet. Vi gör en bakgrundskontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Lisa Hägglund på [email protected]. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig!
Om tjänsten Har du en bakgrund inom service och ett öga för detaljer? Nu söker vi en kontorsvärd till vår kund VINGE. Som kontorsvärd blir du en central del av det dagliga arbetet och bidrar till att skapa en professionell och välkomnande miljö för både kunder och kollegor. I denna roll förväntas du leverera service i toppklass, med integritet och ett genuint engagemang för kvalitet i varje detalj. Om företaget Vinge är en affärsjuridisk fullservicebyrå med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Bryssel. Bland deras drygt 500 medarbetare finns Sveriges främsta affärsjuridiska expertis. Det gör att VINGE alltid kan sätta ihop team med spetskompetens för sina klienter, oavsett uppdrag och bransch. Det är därför VINGE får möjlighet att arbeta med de mest spännande och komplexa uppdragen inom affärsjuridik och är kända för deras förmåga att driva och genomföra komplexa transaktioner och tvistemål. Att arbeta hos VINGE innebär utveckling. Tillsammans. Arbetsuppgifter I denna tjänst arbetar du som kontorsvärd/kontorsvärdinna där servicen håller en hög standard med höga krav. Du arbetar i ett team där ni tillsammans ansvarar för de interna kontorslokalerna och dess service. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat: • Ta emot beställningar av förtäring för interna möten på kontoret • Förbereda, servera och plocka undan förtäring i interna mötesrum • Faktureringsadministration • Se till att alla interna ytor, såsom öppna kontors- och mötesytor, hålls rent och prydligt. • Se till att alla konferensrum är påfyllda med kontorsmaterial. • Se efter diskmaskiner och plocka i och ur dem. • Plocka disk på samtliga våningsplan. • I viss mån bistå konferensavdelningen med serveringshjälp vid stora beställningar. Kvalifikationer • Erfarenhet av service och bemötande • Behärskar det svenska och engelska språket i tal och skrift Vi söker dig som har en genuin känsla för service och som med engagemang och diskretion bidrar till en trivsam och välfungerande arbetsmiljö. Du är strukturerad, uppmärksam på detaljer och agerar proaktivt i din arbetsroll. Med ett prestigelöst förhållningssätt och hög integritet ser du det som en självklarhet att stödja verksamheten där det behövs – alltid med fokus på kvalitet. Du trivs i en dynamisk miljö där tempot kan skifta, och där din flexibilitet och servicekänsla gör verklig skillnad – varje dag. Övrigt Detta är en direktrekrytering där du blir anställd direkt av VINGE medan vi på KFX HR-partner sköter rekryteringsprocessen. Tjänsten är tillsvidare med start omgående. Arbetstiderna är 7,5 timmar per dag, måndag-fredag. Arbetstiden varierar mellan 07.30-17.00. Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi tar inte emot ansökningar via mail. Har du frågor eller funderingar kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Lisa Hägglund på [email protected] Varmt välkommen att skicka in din ansökan redan idag!
Om tjänsten Vi söker en engagerad och serviceinriktad medarbetare som vill arbeta med butiksmarknadsföring och representera några av marknadens mest inspirerande varumärken. Rollen som visual merchandiser innebär att du blir en viktig ambassadör som säkerställer att våra kunders produkter presenteras på bästa sätt i butik. Tjänsten är på deltid och passar dig som har en annan huvudsaklig sysselsättning, exempelvis studier. Vill du arbeta med varumärken som EA Games, iTunes, Playstation och Universal Sony, och samtidigt utvecklas i en spännande och kreativ miljö? Då är det dig vi söker! Om oss KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Med lång erfarenhet, kompetens och nära relationer är vi en ovanligt personlig HR-partner i en alltmer digital värld. Vi ser våra konsulter som mer än bara en resurs vi hyr ut, våra kandidater som kunder och våra kunder som samarbetspartners. KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Våra ledord på KFX är stolthet, omtanke och engagemang och dessa genomsyrar allt vi gör. Arbetsuppgifter Som visual merchandiser ansvarar du för att säkerställa framgångsrika lanseringar, kampanjer och skyltningar i butiker. Du kommer att: • Installera och skylta nya produkter, såsom spel, film, elektronik och presentkort. • Säkerställa att produkter är på rätt plats och i rätt tid. • Följa upp och utvärdera kampanjresultat. • Bygga relationer med butikspersonal och säkerställa att våra varumärken får bästa möjliga exponering. Kvalifikationer Du har ett öga för detaljer, tycker om att skapa långsiktiga relationer och trivs i en flexibel och varierande arbetsmiljö. Du trivs i dynamiska miljöer som ställer krav på flexibilitet och räds inte för att ta initiativ och arbeta självgående. För att lyckas i rollen ser vi även att du: • Har en stark social kompetens och är en skicklig kommunikatör. • Är lyhörd, noggrann och effektiv, med ett problemlösande mindset. • Har ett naturligt driv och en passion för service och kundrelationer. • är flytande i svenska och engelska, tal och skrift. Har du erfarenhet av butiksmarknadsföring är det meriterande. Övrigt Tillträde: Omgående Omfattning: Deltid Lön: individuell lönesättning (Kollektivavtal Unionen) Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av KFX och arbetar ute hos kund. Vi gör en bakgrundskontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Amanda Blomkvist på [email protected]. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag!
Om tjänsten Vill du vara en del av ett växande företag där ingen dag är den andra lik? Vi söker dig som trivs med ett aktivt arbete på resande fot, gillar att lösa problem, och använda kroppen som ditt främsta verktyg. I denna roll får du arbeta i ett team där gemenskap, lärande och utveckling står i fokus. För rätt person finns goda möjligheter att växa inom företaget och exempelvis utbildas internt till montageledare. Om oss KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare. Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör. Arbetsuppgifter Som montör kommer du att ha ett varierande och praktiskt arbete där du är en viktig del av vårt team på fältet. Du arbetar nära våra montageledare och deltar i uppbyggnaden av olika typer av tillfälliga och permanenta konstruktioner, som lagerhallar, eventhallar, partytält och läktare. Inget projekt är det andra likt – vilket gör att jobbet både är utvecklande och dynamiskt. Du är dessutom en viktig representant för företaget i mötet med kunder och samarbetspartners. Ditt bemötande och din professionalitet har stor betydelse för hur företaget uppfattas utåt. Exempel på arbetsuppgifter: • Montering av olika typer av hall- och tältlösningar samt läktare • Praktiskt, fysiskt arbete ofta under varierande väderförhållanden • Arbete på hög höjd och i olika miljöer, både inom Sverige och Norden • Samarbete med montageledare och kollegor i ett rörligt team • Kundkontakt – du är företagets ansikte utåt under montagen • Möjlighet att utvecklas till montageledare med eget team Kvalifikationer Vi söker dig som gillar att ta i, som är nyfiken och har viljan att utvecklas i din roll. Du har inga problem med att arbeta fysiskt och är van vid att hantera utmaningar med ett positivt och lösningsorienterat synsätt. Du behöver inte kunna allt från början – men du behöver vilja lära dig. Eftersom du är en av de första personerna kunden möter på plats, är det också viktigt att du är social, representativ och har god servicekänsla. Vi ser gärna att du har: • Förmåga att arbeta strukturerat och ta eget ansvar • Stark lagkänsla och god samarbetsförmåga • Positiv attityd och förmåga att lösa problem på plats • God fysik form då arbete på hög höjd är ofta förekommande • B-körkort (krav) • Tidigare erfarenhet från montage eller bygg är meriterande men inget krav Övrigt Tillträde: enligt överenskommelse Omfattning: Sommarvikariat Lön: individuell lönesättning (Kollektivavtal Unionen) Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av KFX och arbetar ute hos kund. Vi gör en bakgrundkontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Amanda Blomkvist på [email protected]. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag!
Om tjänsten Är du student och behöver arbeta? Är du flexibel i ditt schema och är sugen på att jobba extra till hösten? Är du utåtriktad som person och vill arbeta i en varierande roll med servicefokus? Om du känner igen dig så kanske du är vår nästa resurs till vår vikariepool för receptioner hos våra kunder i Malmö, Lund och Helsingborg. Om oss KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare. Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör. Om uppdraget Som deltidsreceptionist är du en del av KFX HR-partners back-up pool där du arbetar med att täcka upp för våra receptionister vid sjukdom, ledighet och annan frånvaro. Omfattningen kan variera månad för månad och vi söker därför dig som kan vara flexibel i ditt schema och kan hoppa in med kort varsel. Arbetspassen är belagda på vardagar mellan 8-17, tiderna kan variera något. Just nu söker vi dig som är intresserad av att jobba extra 1-3 dagar i veckan och har möjlighet att var flexibel i ditt schema. Vi berättar gärna mer om vårt upplägg över en intervju. Arbetsuppgifter Arbetsuppgifterna kan variera men vanligt förekommande uppgifter i rollen är: • Ta emot besökare • Växelservice och mailhantering • Kontakt med servicefunktioner och leverantörer • Beställning av kontorsmaterial, mat och fika • Koordinera konferenser • Servera frukost till hyresgäster och kontorskollegor Kvalifikationer Vi ser att du som söker är student och har möjlighet att jobba 1-3 dagar i veckan, samt även under sommaren. Vi söker dig som har: • Erfarenhet av service och kundbemötande • Är flexibel i ditt schema och kan hoppa in med kort varsel • Ser lösningar och tar egna initiativ på en ny arbetsplats • Kunskaper i Microsoft Office • Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska • Meriterande om du har erfarenhet av administration och något större växelsystem Som person är du utåtriktad och har ett genuint intresse av människor. På en ny arbetsplats kliver du in med självförtroende, engagemang och en positiv inställning. Du ser möjligheter och löser de problem som uppstår. Du är lojal mot din arbetsgivare och mogen och professionell i ditt arbetssätt. Övrigt På KFX arbetar vi med löpande urval och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Kunskap- och personlighetstester samt en bakgrundskontroll kan komma att göras på slutkandidater. Vi tar ej emot ansökningar via mail eller telefon, och hänvisar dig att söka direkt via vår hemsida. Har du frågor eller funderingar? Kontakta ansvarig rekryterare Joakim Felldin på [email protected]
Om tjänsten Är du studerande eller har en sysselsättning på minst 50% och nu söker ett extrajobb vid sidan av din ordinarie sysselsättning? Just nu söker vi dig som vill vara med på en väldigt spännande resa och vill använda dina servicekunskaper som butikssäljare på Circuit! Du blir anställd av KFX och arbetar ute hos vår kund Birsta City. Tjänsten är på deltid, främst eftermiddagar/kvällar och helger. Om oss KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare. Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör. Om företaget Ingka Centres skapar mötesplatser som Birsta City där människor kan mötas, uppleva och interagera, om och om igen. Tillsammans med IKEA och andra partners skapar dem ett komplett erbjudande för kunder och besökare, en miljö där de många människorna kan shoppa, äta, umgås och uppleva saker tillsammans. Ingka Centres driver idag mer än 47 mötesplatser i 15 länder tillsammans. Circuit är en helt ny cirkulär destination i Birsta City. Ett kurerat retailkoncept där inspiration och möjligheter till cirkulära val för en mer hållbar framtid ligger i fokus. Tillsammans med fantastiska partners som alla brinner för hållbarhet kommer Circuit testa, utveckla och erbjuda produkter & tjänster i cirkulär anda. Arbetsuppgifter Som säljare för Circuit kommer du bland annat att: • Se till att popup-områdena följer instruktionerna om utbud, prissättning och inspiration. • Se till att Circuit är i utmärkt form – ren, organiserad, välfylld och inspirerande. • Säkra kundnöjdhet genom att prata med kunderna, prata om Circuit och hjälpa dem. Kvalifikationer Vi behöver dig med utomordentlig servicekänsla samt intresse och kunskap inom cirkularitet och hållbarhet. I denna tjänst värdesätter vi främst dina personliga egenskaper och tror att du som söker är social, service minded och vågar ta egna initiativ. Vidare ser vi även att du som söker tjänsten är studerande eller har en annan sysselsättning på minst 50%. Övrigt Omfattning: Deltid, extra vid behov. Främst vardagar 13.30-20.15 och helger 9.45-14/14-18.15 Start: Omgående Personlighetstest och bakgrundskontroll kan komma att göras på slutkandidater. Vi arbetar också med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen – skicka därför in din ansökan redan idag! För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Amanda Blomkvist på [email protected]
Är du student och är intresserad av konsult – och rekryteringsbranschen? Brinner du för service och är flexibel? Vi på KFX HR-partner söker dig som vill bli en del av vårt familjära team och stötta med HR-administration och rekrytering som rekryteringsassistent. Hos oss på KFX har vi ett högt arbetstempo som varvas med mycket skratt. Du kommer att arbeta på en arbetsplats som präglas av driv, engagemang, mål och med stort fokus på kund, konsult och kandidat. Om oss KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Med lång erfarenhet, kompetens och nära relationer är vi en ovanligt personlig HR-partner i en allt mer digital värd. KFX fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Med inte mindre än 35 år i branschen har vi idag regionala kontor runt om i hela landet. Vår målsättning är att kommunikationen, både internt och mot våra kunder, alltid ska präglas av respekt, lyhördhet och tydlighet. Hos oss kan du alltid komma med idéer, input och förslag – oavsett roll eller år inom bolaget. Vårt arbetsklimat präglas av affärsfokus, teamkänsla och en positiv anda. På KFX stöttar vi varandra i motgångar och gläds åt varandras och vår gemensamma framgång. Arbetsuppgifter I rollen som rekryteringsassistent kommer du stötta rekryteringsansvarig med annonsskrivning, urval, telefonintervjuer, referenstagning samt HR-administration. Du kommer även vid behov att få stötta upp i våra kunders receptioner där du bland annat kommer arbeta med växeltelefoni och internservice – därmed något för dig som gillar att agera spindeln i nätet och vara flexibel. Kvalifikationer Vi söker dig som studerar en eftergymnasial utbildning och har ett intresse för HR eller motsvarande och har minst ett år kvar av dina studier. Vi ser gärna att du tidigare arbetat med någon form av service och administration. Du behöver finnas tillgänglig 1-3 dagar per vecka samt vara öppen för att hantera vår jourverksamhet genom att ta emot, schemalägga och koordinera konsulter vid sjukdom. Jourtelefonen kan hanteras hemifrån. Vi söker dig som gillar att ta ansvar, är prestigelös och handlingskraftig. Hos oss kan det gå snabbt- det vill vi att du ska trivas i. Vi genar inte när det kommer till kvalitén, som person är det därför viktigt att du är strukturerad och noggrann. För att trivas i vårt team tror vi att du är utåtriktad, positiv och effektiv. Du har även: • God datorvana • Flytande kunskap i svenska och engelska, tal och skrift. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Övrigt Tillträde: enligt överenskommelse Omfattning: Deltid, ca. 50% Lön: individuell lönesättning (Kollektivavtal Unionen) Vi gör en bakgrundkontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Amanda Blomkvist på [email protected]. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag!
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 23 jobb