KFX HR-partner Skandinavien AB jobb

Lediga jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB

Ambulerande receptionist till vår back-up pool

Är du en servicestjärna som vill ta nästa steg i arbetslivet och söker ett varierande arbete inom reception och administration? Trivs du på olika arbetsplatser och tycker om en omväxlande vardag? Då kan du vara rätt person för rollen som ambulerande receptionist till våra kunder i Malmö med omnejd. Här har du möjligheten att få värdefull erfarenhet av kontorsarbete och administration samt knyta kontakter inför framtiden. Om oss KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare. Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör. Arbetsuppgifter Som ambulerande receptionist jobbar du heltid hos oss där du täcker upp för våra konsulter vid extra behov av personal, sjukdomar, ledigheter samt extrabokningar hos våra kunder. Du fyller en viktig funktion och har en central roll med både interna och externa kontaktytor. Du arbetar ensam eller i lag och tjänsten innefattar sedvanliga arbetsuppgifter som receptionist. Arbetsuppgifterna kan variera beroende på uppdrag men dina dagar kan bestå av: • Hantera inkommande mail och samtal • Post- och budhantering • Inköp av kontorsmaterial • Ta emot felanmälningar • Kontakt med leverantörer • Planera och förbereda konferenser • Se över att kontorsytor är representativa såsom konferensrum, kök etc. Kvalifikationer • Är över 18 år och har en avslutad gymnasieexamen • Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska • Har erfarenhet inom service och/eller administration • Är professionell, flexibel och prestigelös Som ambulerande receptionist ser vi att du är social, trevlig och professionell i ditt bemötande. Vidare ser vi att du har lätt att anpassa dig till olika arbetsplatser och arbetsuppgifter. Du tar dig an dina uppgifter med stort engagemang, är strukturerad och kan ha många bollar i luften – samtidigt som du har ett leende på läpparna och levererar service i toppklass. Övrigt Omfattning: Heltid Arbetstider: Måndag till fredag, 08.00-17.00 med jour från kl 06.00 Vi ser det fördelaktigt om du som söker har möjlighet att jobba även i sommar. Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av KFX och arbetar ute hos våra kunder. Vi gör en bakgrundkontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Nora Almkvist på [email protected]. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag!

27 mars 2024
Sista ansökan:
27 april 2024
Receptionist till sommaren till Avion Shopping, Umeå

Om tjänsten Gillar du att vara i händelsernas centrum? Brinner du för att hjälpa människor och erbjuda service i världsklass? Då kan detta jobb vara något för dig. Vi söker nu dig som vill arbeta under sommaren samt fortsätta som extrapersonal under hösten och våren hos vår kund. Du blir anställd av oss på KFX HR-partner och uthyrd på ett spännande uppdrag till vår kund på Avion Shopping, Umeå. Vi erbjuder dig ett trevligt arbete på ett härligt företag med mycket kundkontakt. Du arbetar oftast ensam på plats men kommer ingå i en arbetsgrupp där du och dina kollegor delar på arbetspassen under veckans alla dagar. Om oss KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare. Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör. Arbetsuppgifter Som receptionist är du spindeln i nätet och ska kunna ha många bollar i luften samtidigt som du ger service med ett leende på läpparna. Några av de dagliga arbetsuppgifterna är att: • Leverera förstklassig service till hyresgäster och externa besökare • Ansvara för försäljning av presentkort och andra produkter • Assistera och guida kunder vid behov • Assistera vid events • Postombud • Passerkortsbeställningar • Svara på frågor över mejl och telefon • Övrigt förekommande administrativa uppgifter Kvalifikationer Till rollen som receptionist söker vi dig som är en lösningsorienterad, social och engagerad person som motiveras av att få jobba med människor och att få ta eget ansvar. Vi söker dig som även förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kundbemötande. Vidare har du datorvana där du kan hantera enklare administrativa ärenden och kan navigera dig rätt i de vanligaste datorprogrammen – med fördel MS Office-paketet. Vidare bör du kunna göra dig förstådd på både svenska och engelska. Meriterande är om du har erfarenhet av serviceyrket och mer specifikt erfarenhet av den fysiska kundkontakten. Övrigt Arbetstiderna är förlagd vardagar, kvällar och helger. Eventuella kunskaps- och personlighetstester kan komma att göras på slutkandidat. Tillträde: enligt överenskommelse Omfattning: behovsanställning/extra vid behov Lön: individuell lönesättning (Kollektivavtal Unionen) Vid frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Ebba Byström på [email protected]. Varmt välkommen in med din ansökan!

26 mars 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Rekryteringsassistent till KFX HR-partner

Om tjänsten Är du en driven HR-student med minst ett år kvar av dina studier? Vill du ta del av en spännande möjlighet att arbeta deltid som rekryteringsassistent? Hos oss på KFX HR-partner välkomnas du till ett sammanhållet team där gemenskap och framåtanda genomsyrar vår arbetsmiljö. Vi värdesätter kvalitet i arbetet likväl som vi värnar om att ha roligt tillsammans. Låter det intressant? Läs vidare och ansök för att bli vår nya kollega redan idag! Om oss KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Med lång erfarenhet, kompetens och nära relationer är vi en ovanligt personlig HR-partner i en allt mer digital värd. KFX fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Med inte mindre än 35 år i branschen har vi idag regionala kontor runt om i hela landet. Vår målsättning är att kommunikationen, både internt och mot våra kunder, alltid ska präglas av respekt, lyhördhet och tydlighet. Hos oss kan du alltid komma med idéer, input och förslag – oavsett roll eller år inom bolaget. Vårt arbetsklimat präglas av affärsfokus, teamkänsla och en positiv anda. På KFX stöttar vi varandra i motgångar och gläds åt varandras och vår gemensamma framgång. Arbetsuppgifter Som rekryteringsassistent kommer du att stötta våra konsultchefer, rekryterare och regionchef i det dagliga arbetet. Din roll innefattar olika delar av rekryteringsprocessen där du främst arbetar administrativt, huvudsakligen via telefon och e-post. Här får du chansen att bredda din kunskap inom HR och tillämpa det teoretiska från din utbildning i praktiken. Dina arbetsuppgifter kommer huvudsakligen innefatta: • CV-granskning och urval • Telefonintervjuer och schemaläggning av intervjuer • Referenstagning • Utformning av annonser • Arbete med personlighetstester • Övriga administrativa uppgifter Som rekryteringsassistent hos oss har du även möjlighet att utvecklas och ta dig an fler arbetsuppgifter på sikt, bland annat kommer du under sommaren hålla intervjuer och arbeta med hela rekryteringsprocessen. Kvalifikationer • Student vid en eftergymnasial utbildning inom personal/HR • Minst ett år kvar av dina studier • Tillgänglig att arbeta minst två dagar i veckan samt heltid under sommaren • Tidigare erfarenhet av service och administration Vårt arbetsklimat präglas av teamkänsla, ödmjukhet och god stämning, det är därför viktigt att du som rekryteringsassistent delar samma positiva och glada inställning som oss! Du trivs i ett högt tempo, är flexibel och inte rädd för nya utmaningar samt tycker om att ta egna initiativ. Då du kommer ha mycket kontakt med kandidater, konsulter och kunder är det viktigt att du kan kommunicera korrekt och professionellt både muntligt och skriftligt på både svenska och engelska. Vidare är du van vid att arbeta med telefon och dator som främsta redskap. Övrigt Tjänsten är på deltid och du arbetar internt på vårt Stockholmskontor. Tillträde sker under april. Vi gör en bakgrundskontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Sofia Karlberg på [email protected]. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag! Vi ser fram emot att välkomna en driven och positiv rekryteringsassistent till vårt team i Stockholm!

26 mars 2024
Sista ansökan:
26 april 2024
Koordinator till vikariat hos vår kund i Solna

Om tjänsten Nu söker vår kund en strukturerad och driven Koordinator/Business Planning Professional till ett vikariat på deras kontor i Solna. Har du tidigare erfarenhet av strukturerat planeringsarbete och trivs i en bred och koordinerande roll där du får ta ett stort eget ansvar? Då kan detta vara rollen för dig! Läs mer om tjänsten nedan och sök redan idag! Uppdraget sträcker sig från början av maj och ett år framåt. Om oss KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare. Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör. Arbetsuppgifter I rollen som Business Planning Professional hos vår kund är du navet i avdelningen. Du har en central roll på avdelningen och kommer komma vara i kontakt med samtliga avdelningar på företaget. Du kommer att arbeta med företagets partners och dina arbetsuppgifter är varierande och innefattar i huvudsak: • Koordinering och bokning av konferenser och tillställningar, bland annat kontakt med konferensanläggningar, hantering av anmälningar, ta in offerter och utskick av mötesinbjudningar • Ansvarig för undersökningar och statistik samt presentera utfall • Hantering av kommunikation till stakeholders • Delaktig och stöttande inom kvalitetsledningssystemet ISO9001 inför, under och efter revisioner • Projektledning av mindre projekt och förbättringsarbeten • Fakturahantering • Protokollföring och dokumentering vid möten och konferenser Kvalifikationer • Erfarenhet av att arbeta strukturerat och noggrant • Tidigare erfarenhet av planeringsarbete, administration och koordinering • God systemvana samt goda kunskaper i Office-paketet • Flytande kunskaper i svenska och engelska • För att lyckas i rollen som Business Planning Professional hos vår kund ser vi att du är organiserad i ditt arbete samt har en god förmåga att ta in och strukturera upp information. Du är en person som tycker om varierande arbetsuppgifter och kan prioritera. Som person är du kommunikativ och duktig på att få andra att känna sig involverade. Vidare tar du ett stort eget ansvar för ditt arbete och kan ta egna initiativ inom ditt ansvarsområde. Övrigt Start: Början av maj Omfattning: Heltid, 37,5 timmar per vecka Plats: Solna, Stockholm Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av KFX och arbetar ute hos kund. Vi gör en bakgrundkontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Sofia Karlberg på [email protected]. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag!

25 mars 2024
Sista ansökan:
18 april 2024
Ekonomiassistent med fokus på fakturahantering och betalningsbehandling i G

Vi söker en engagerad och ansvarsfull ekonomiassistent för att ta del av vår kunds dynamiska AP-avdelning och stödja deras fakturaprocess från inköp till betalning. Om du är en driven individ med en passion för siffror och en önskan att utvecklas i en professionell miljö, kan detta vara din nästa karriärmöjlighet! Om företaget Vår kund, är ledande inom flytande hotell- och boendelösningar för offshore olje- och gasindustrin. De erbjuder temporära boendealternativ och andra relaterade tjänster för personal som arbetar på offshoreinstallationer, vilket skapar säkra och bekväma arbetsmiljöer till havs. Om oss KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare. Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör. Arbetsuppgifter I rollen som ekonomiassistent hos vår kund kommer du att ha ansvar för att säkerställa noggrannhet och effektivitet i hela fakturahanteringsprocessen. Du kommer även få ta del av: • Hantera hela leverantörsfakturaprocessen från inköpsorder till betalning. • Säkerställa korrekt bokföring av fakturor med rätt moms och kontering. • Matcha fakturor med inköpsorder och leveranser för att säkerställa korrekthet. • Ansvara för betalningshantering enligt avtalade villkor och betalningsmetoder. Kvalifikationer I rollen som ekonomiassistent hos vår kund bör du vara ansvarstagande, noggrann och analytisk med en stark drivkraft att leverera kvalitetsarbete. God kommunikationsförmåga och förmågan att arbeta både självständigt och i team är viktiga. Flexibilitet, förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt och en positiv attityd mot lärande och utveckling är också avgörande. Vi ser gärna att du har: • Utbildning inom ekonomi från handelshögskolan eller GU, antingen som ekonomikandidat eller master. • Praktisk erfarenhet är meriterande men inte ett krav. • Flytande svenska och engelska i tal och skrift. • Erfarenhet av system som IFS och Pagero är en fördel. • Branscherfarenhet inom redovisning är önskvärt. Övrigt • Start omgående till årsskiftet, kan bli längre. • Arbetstider: Antingen 2-3 dagar deltid i veckan eller heltid. 08-17. Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av KFX och arbetar ute hos kund. Vi gör en bakgrundkontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Jonna Bushati på [email protected].

22 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Fastighetsskötare till bostadsrättsförening i Solna

Om tjänsten För vår kunds räkning söker vi nu en erfaren fastighetsskötare - en självständig och omväxlande tjänst där du spelar en nyckelroll i att upprätthålla och förbättra fastigheten samt bidrar till en trivsam och trygg boendemiljö för föreningens medlemmar. Som fastighetsskötare hos vår kund har du breda kontaktytor, får ta ett stort eget ansvar och har möjligheten att göra skillnad för de boende. Arbetsuppgifter I din roll som fastighetsskötare kommer du tillsammans med en kollega ansvara för skötseln av fastighetens allmänna utrymmen. Arbetet är varierat där du ser vad som behöver göras och gör det. Bland annat innefattar dina arbetsuppgifter: • Rondering av undercentraler, hissar, tvättstugor, returrum, fläktrum samt allmänna utrymmen • Hantering av planerade och oplanerade underhållsbehov, bland annat justering av dörrar, byte av namn på lägenhetsdörrar, packning av kranar, rengöring av ventilationsfilter samt byte av lampor • Rutinmässig tillsyn och rapportering av eventuella avvikelser • Hantering av inkommande felanmälningar • Utdelning av post från föreningen • Avisering i trapphuset av information från föreningen • Kontakt med boende Kvalifikationer • Flerårig erfarenhet av rollen som fastighetsskötare från bostadsrättsförening eller liknande verksamhet • Erfarenhet av underhåll och rondering i fastigheter • Teknisk kompetens och förmåga att hantera mindre reparationer och underhållsarbeten • Flytande kunskaper i svenska och engelska • B-körkort För att lyckas i rollen som fastighetsskötare tror vi att du är självgående i ditt arbete och kan ta egna initiativ inom dina ansvarsområden. Vidare är det viktigt att du är händig, har en god kommunikationsförmåga och förmåga att samarbeta med både kollegor och medlemmar i föreningen. Övrigt Start: Omgående eller enligt överenskommelse Omfattning: Heltid, tillsvidare Arbetstider: Måndag till torsdag 06:45–16, fredag 07–15 Plats: Solna Detta är en direktrekrytering där rekryteringsprocessen sköts av KFX och du blir anställd direkt av kund. Du kommer att arbeta på en rökfri arbetsplats. Vi gör en bakgrundkontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Sofia Karlberg på [email protected]. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag! Vi ser fram emot att välkomna en dedikerad och kunnig fastighetsskötare till vårt team i Stockholm!

20 mars 2024
Sista ansökan:
20 april 2024
Receptionist till ambulerande pool Stockholm

Om tjänsten Är du en servicestjärna som vill ta nästa steg i arbetslivet och söker ett varierande arbete inom reception och administration? Trivs du på olika arbetsplatser och tycker om en omväxlande vardag? Då kan du vara rätt person för rollen som ambulerande receptionist till våra kunder i Storstockholm. Här har du möjligheten att få värdefull erfarenhet av kontorsarbete och administration samt knyta kontakter inför framtiden. Om oss KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare. Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör. Arbetsuppgifter Som ambulerande receptionist jobbar du heltid hos oss där du täcker upp för våra konsulter vid extra behov av personal, sjukdomar, ledigheter samt extrabokningar hos våra kunder. Du fyller en viktig funktion och har en central roll med både interna och externa kontaktytor. Du arbetar ensam eller i lag och tjänsten innefattar sedvanliga arbetsuppgifter som receptionist. Dina dagar kan bestå av: • Hantera inkommande mail och samtal • Post- och budhantering • Inköp av kontorsmaterial • Ta emot felanmälningar • Kontakt med leverantörer • Planera och förbereda konferenser • Se över att kontorsytor är representativa såsom konferensrum, kök etc. Kvalifikationer • Är över 18 år och har en avslutad gymnasieexamen • Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska • Har erfarenhet inom service och/eller administration • Är professionell, flexibel och prestigelös Som ambulerande receptionist ser vi att du är social, trevlig och professionell i ditt bemötande. Vidare ser vi att du har lätt att anpassa dig till olika arbetsplatser och arbetsuppgifter. Du tar dig an dina uppgifter med stort engagemang, är strukturerad och kan ha många bollar i luften – samtidigt som du har ett leende på läpparna och levererar service i toppklass. Övrigt Start: Omgående Omfattning: Heltid Arbetstider: Måndag till fredag, 08.00-17.00 med jour från kl 06.00 Plats: Storstockholm Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av KFX och arbetar ute hos våra kunder. Vi gör en bakgrundkontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Sofia Karlberg på [email protected]. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag!

16 mars 2024
Sista ansökan:
16 april 2024
Extrajobb för studenter

Om tjänsten Är du en ansvarsfull, serviceinriktad och social person som studerar på universitets- eller yrkeshögskolenivå i Stockholm? Då kan vårt extrajobb som studentkonsult vara perfekt för dig! Vi på KFX HR-partner söker nu nya stjärnor som brinner för service och trivs i en roll där du agerar spindeln i nätet. Som studentkonsult kommer du att få varierande arbetsuppgifter hos våra kunder runt om i Stockholm, så som receptionist och konferensvärd. Vi har även uppdrag inom HR och ekonomi. Om oss KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare. Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör. Arbetsuppgifter Som studentkonsult hos våra kunder sker arbetet dagtid på vardagar på olika platser i Storstockholm. Arbetsuppgifterna varierar, bland annat kan de innefatta att: • Ta emot besökare och svara på diverse frågor • Posthantering • Växelhantering • Koordinering av konferenser • Inköp av kontorsmaterial • Övriga administrativa uppgifter Kvalifikationer • Student på universitet eller yrkeshögskola • Tidigare erfarenhet av service eller administration • Vänlig, engagerad och professionell attityd • Flytande kunskaper i svenska och engelska För att lyckas i rollen som studentkonsult behöver du vara en person som vågar agera och ta beslut. Du bör ha ett öga för service och trivas i en fartfylld miljö där du får möjlighet att träffa många olika människor. Övrigt Start: Omgående Omfattning: Timanställning Plats: Storstockholm Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av KFX och arbetar ute hos kund. Vi gör en bakgrundkontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Sofia Karlberg på [email protected]. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag!

15 mars 2024
Sista ansökan:
15 april 2024
Extrajobb som eventvärd för studenter

Om tjänsten Är du en student på universitets- eller yrkeshögskolenivå i Stockholm med en passion för service? Har du tidigare erfarenhet inom event, konferens, restaurang eller café? Då kan vår bemanningspool för studenter vara rätt för dig! Vi söker engagerade och entusiastiska studenter som vill vara med och skapa minnesvärda tillställningar, från stora företagsfester och kick-off-evenemang till AW och julfester. Ta chansen att bli en viktig del av vårt team och få ett spännande extrajobb som eventvärd tillsammans med oss på KFX och våra kunder! Om oss KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare. Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör. Arbetsuppgifter Som eventvärd hos våra kunder sker arbetet ofta på kvällstid på olika platser i Storstockholm. Arbetsuppgifterna varierar från event till event, bland annat kan de innefatta att: • Välkomna och guida gäster vid olika evenemang • Bidra till att evenemangen flyter smidigt och enligt schemat • Säkerställa att gästerna har en fantastisk upplevelse och känner sig omhändertagna • Assistera med att ordna och dekorera evenemanget • Hantera eventuella frågor eller problem professionellt och snabbt • Framdukning av dryck/mat samt se till att hålla efter i lokalen Kvalifikationer • Student på universitet eller yrkeshögskola • Utmärkt kommunikationsförmåga • Vänlig, engagerad och professionell attityd • Ansvarsfull och pålitlig • Positiv inställning och öga för detaljer • Flytande svenska och engelska För att lyckas i rollen behöver du vara en person som vågar agera och ta beslut. Du bör ha ett öga för service och trivas i en fartfylld miljö där du får möjlighet att träffa många olika människor. Övrigt Start: Omgående Omfattning: Timanställning Plats: Storstockholm Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av KFX och arbetar ute hos kund. Vi gör en bakgrundkontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Sofia Karlberg på [email protected]. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag!

15 mars 2024
Sista ansökan:
15 april 2024
Extrajobb som butikssäljare till Circuit, Birsta City i Sundsvall

Om tjänsten Är du studerande eller har en sysselsättning på minst 50% och nu söker ett extrajobb vid sidan av din ordinarie sysselsättning? Just nu söker vi dig som vill vara med på en väldigt spännande resa och vill använda dina servicekunskaper som butikssäljare på Circuit! Du blir anställd av KFX och arbetar ute hos vår kund Birsta City. Tjänsten är på deltid, främst eftermiddagar/kvällar och helger. Om oss KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare. Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör. Om företaget Ingka Centers skapar mötesplatser som Birsta City där människor kan mötas, uppleva och interagera, om och om igen. Tillsammans med IKEA och andra partners skapar dem ett komplett erbjudande för kunder och besökare, en miljö där de många människorna kan shoppa, äta, umgås och uppleva saker tillsammans. Ingka Centers driver idag mer än 47 mötesplatser i 15 länder tillsammans. Circuit är en helt ny cirkulär destination i Birsta City. Ett kurerat retail koncept där inspiration och möjligheter till cirkulära val för en mer hållbar framtid ligger i fokus. Tillsammans med fantastiska partners som alla brinner för hållbarhet kommer Circuit testa, utveckla och erbjuda produkter & tjänster i cirkulär anda. Arbetsuppgifter Som säljare för Circuit kommer du bland annat att: • Se till att popup-områdena följer instruktionerna om utbud, prissättning och inspiration. • Se till att Circuit är i utmärkt form – ren, organiserad, välfylld och inspirerande. • Säkra kundnöjdhet genom att prata med kunderna, prata om Circuit och hjälpa dem. Kvalifikationer Vi behöver dig med utomordentlig servicekänsla samt intresse och kunskap inom cirkularitet och hållbarhet. I denna tjänst värdesätter vi främst dina personliga egenskaper och tror att du som söker är social, service minded och vågar ta egna initiativ. Vidare ser vi även att du som söker tjänsten är studerande eller har en annan sysselsättning på minst 50%. Övrigt Omfattning: Deltid, extra vid behov. Främst vardagar 14.45-20.15 och helger 9.45-18.15 Start: Omgående Personlighetstest och bakgrundskontroll kan komma att göras på slutkandidater. Vi arbetar också med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen – skicka därför in din ansökan redan idag! För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Ebba Byström på [email protected]

14 mars 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024