Jobba i vår pooltjänst, när behov uppstår v 25-32
Inre Kraft i Norr AB
Personliga assistenter

På Inre Kraft arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare kollegor till vår pooltjänst, är det du? OM TJÄNSTEN Vi på Inre Kraft söker 3 st personer i Piteå som vill ingå i vårt arbetslag som pool under veckorna 25-32. Din arbetsroll blir personlig assistent med placering i Piteå. (Obs du behöver därför vara bosatt i Piteå). Som anställd i vikariepoolen kommer du få en fast lön på 100 % under perioden, men du arbetar bara när behov uppstår. Du och dina kollegor har ett rullande grundschema där du kommer att vara schemalagd var 3:e helg. Du behöver vara beredd på att din arbetstid kan komma att förskjutas vid behov. Som anställd i pooltjänsten kommer du introduceras hos ett antal kunder i Piteå och dess omnejd. Du har tillgång till tjänstebil, men vill du använda egen bil så utgår milersättning. Uppstår en vakans hos en av våra förutbestämda kunder ex dagtid och du står som schemalagd dagtid, så kommer du kallas ut på  arbete. Uppkommer däremot en vakans under kvällstid och du är schemalagd dagtid, så kontaktas du för att bemanna detta pass mot ersättning enligt kollektivavtal. Uppstår ingen vakans, är du ledig med lön. Din främsta arbetsuppgift är att vara tillgänglig att jobba, när behov uppstår! Du blir alltså anställd och avlönad på 100 %, men reell arbetstid varierar och styrs av uppkommet behov. Introduktion kommer att ske i mitten/slutet av Maj. Om dig Som person bör du vara lösningsorienterad inför de situationer som uppstår. Vidare söker vi dig som har ett prestigelöst förhållningssätt, är positiv, glad och trivs i att ta eget ansvar.  Kvinnliga sökanden kommer prioriteras. Krav Du ska ha fyllt 18 år Ha B-körkort Du talar och förstår det svenska språket på  en god nivå Meriterande Erfarenhet av arbete inom omsorg eller personlig assistans Om du känner att detta stämmer in på dig, kan du vara den vi söker! Kontaktpersoner för frågor gällande tjänsten: Boden: Ana-Luisa Montoya 070-5550996 Luleå: Maya Fjällström 070-3664249 Piteå: Safet Ristic 070-3373872 Omfattning: Varierande sysselsättningsgrad utifrån uppkommet behov, men alltid avlönad 100 %. Tillträde: Introduktion sker i mitten av Maj. Lön: Avlönad 100 %. Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Din ansökan kommer att läsas av medarbetare på Inre Kraft, kund och anhörig. Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Varmt välkommen med din ansökan. För anställning hos oss på Inre Kraft behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ner på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera, Du beställer enkelt med BankID via denna länk:Länk till belastningsregister Jobba hos oss på Inre Kraft AB Inre Kraft är ett familjärt assistansbolag med huvudsaklig verksamhet i Norrbotten och Västerbotten. Vår målsättning är att tillgodose varje kunds individuella och unika behov av personlig assistans, där det är kunden som berättar hur verksamheten ska bedrivas. Våra ledord är trygghet, stabilitet och familjär känsla. Våra kundservicemedarbetare är tillgängliga över telefon årets alla dagar mellan kl 06.00-22.00. Vi har anordnar återkommande kostnadsfria aktiviteter för våra kunder och för dig som medarbetare. Vi är mån om dig som anställd och våra kunder, och strävar efter att skapa en arbetsplats där alla trivs och utvecklas. Förmåner för dig som anställd hos Inre Kraft Som anställd personlig assistent hos oss omfattas du av kollektivavtal och avtalspension. Du är försäkrad under arbetstid och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Vi erbjuder friskvårdsbidrag till våra anställda. Delning av ansökningar inom Team Olivia För att ge dig bästa möjligheterna att hitta rätt tjänst kan din ansökan komma att delas med våra systerbolag inom Team Olivia, om din profil matchar en ledig tjänst där. Självklart sker detta endast med ditt godkännande, vilket du anger i samband med din ansökan. För dig med anställningsstöd Om du har rätt till anställningsstöd tar vi hänsyn till detta vid en eventuell anställning. Att ange denna information i din ansökan är helt frivilligt - alternativt kan du välja att informera oss vid en eventuell intervju. Vi ser detta som en möjlighet att tillsammans skapa en bra lösning för dig som medarbetare.

10 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Personliga assistenter till Bastuträsk & Norsjö, Sommarvik & fasta tjänster
Inre Kraft i Norr AB
Personliga assistenter

På Inre Kraft arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare kollegor till vårt team, är det du? OM TJÄNSTERNA Inre Kraft söker nu fler personliga assistenter till våra kunder i Bastuträsk samt Norsjö. Bastuträsk: Vi söker dig som vill arbeta på fast tillsvidare anställning 75-100 %, samt timvikarier och sommarvikarier. Hos denna kund är det varierande arbetstider samt dubbelbemanning dygnet runt. Arbetstiderna är förlagda vardagar och helger kl 07.00-15.00, 15.00-23.00, 23.00-07.00 (vaken natt), 15.00-07.00 (journatt). Kunden är en man i 30-årsåldern med stort motorintresse som tycker om att titta på film och motorsport. Han behöver din hjälp i sin vardag då han har Duchennes muskeldystrofi och tracheostomi. Fördel om du har tidigare vårderfarenhet, samt erfarenhet av trakeostomi, andningsmaskin, hostmaskin, slemsug och sond. Norsjö: Vi söker flertalet sommarvikarier under stor del av sommaren! Arbetstiderna är förlagda vardagar och helger. Under dagtid, kväll och natt. Kunden är en man i 25-årsåldern med Autism. Är aktiv och gillar bl a att träna på gymmet och bada på badhuset. Fördel om du som söker har tidigare erfarenhet av autism. Samt vara pigg, alert och duktig på att läsa av kroppspråk. Uppdraget är av övervakande och vägledande karaktär. Tillträde sker enligt överenskommelse där vi gärna ser att du kan påbörja introduktion omgående. ÄR DU DEN VI SÖKER? Vi söker dig som brinner för arbete med människor och kan analysera andra individers behov. Vidare bör du vara lyhörd, initiativtagande, lösningsfokuserad samt engagerad. Vi ser gärna att du är ansvarstagande, då stor vikt läggs vid personlig lämplighet Om du känner att detta stämmer in på dig, kan du vara den vi söker! KRAV B körkort och tillgång till egen bil MERITER Vårdutbildning  Erfarenhet av trakeostomi eller liknande Erfarenhet av autism Sysselsättningsgrad: 100% + sommarvikariat. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Din ansökan kommer att läsas av medarbetare på Inre Kraft, kund och anhörig. Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Varmt välkommen med din ansökan. För anställning hos oss på Inre Kraft behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ner på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera, Du beställer enkelt med BankID via denna länk:Länk till belastningsregister Jobba hos oss på Inre Kraft AB Inre Kraft är ett familjärt assistansbolag med huvudsaklig verksamhet i Norrbotten och Västerbotten. Vår målsättning är att tillgodose varje kunds individuella och unika behov av personlig assistans, där det är kunden som berättar hur verksamheten ska bedrivas. Våra ledord är trygghet, stabilitet och familjär känsla. Våra kundservicemedarbetare är tillgängliga över telefon årets alla dagar mellan kl 06.00-22.00. Vi har anordnar återkommande kostnadsfria aktiviteter för våra kunder och för dig som medarbetare. Vi är mån om dig som anställd och våra kunder, och strävar efter att skapa en arbetsplats där alla trivs och utvecklas. Förmåner för dig som anställd hos Inre Kraft Som anställd personlig assistent hos oss omfattas du av kollektivavtal och avtalspension. Du är försäkrad under arbetstid och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Vi erbjuder friskvårdsbidrag till våra anställda. Delning av ansökningar inom Team Olivia För att ge dig bästa möjligheterna att hitta rätt tjänst kan din ansökan komma att delas med våra systerbolag inom Team Olivia, om din profil matchar en ledig tjänst där. Självklart sker detta endast med ditt godkännande, vilket du anger i samband med din ansökan. För dig med anställningsstöd Om du har rätt till anställningsstöd tar vi hänsyn till detta vid en eventuell anställning. Att ange denna information i din ansökan är helt frivilligt - alternativt kan du välja att informera oss vid en eventuell intervju. Vi ser detta som en möjlighet att tillsammans skapa en bra lösning för dig som medarbetare.

10 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Personliga assistenter till man med autism sökes omgående
Inre Kraft i Norr AB
Personliga assistenter

På Inre Kraft arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du? OM TJÄNSTEN Vi på Inre Kraft söker dig som vill arbeta som personlig assistent på 75-100% hos vår kund i Luleå. Uppdraget är under uppbyggnad: Därav är arbetstiderna inte helt fastställda. Men kunden har assistans dygnet runt. Så arbetstiderna är varierande mellan dagtid och kvällstid, vardag som helg. Tillträde sker enligt överenskommelse där vi gärna ser att du kan påbörja introduktion omgående. OM KUNDEN Kunden är en man i 20-årsåldern. Vår kund behöver din hjälp som assistent i sin vardag då han har Autism. Arbetsuppgifterna inkluderar: Hjälpa och vägleda kunden i vardagliga situationer och i sociala interaktioner kring/med andra Hjälpa honom att förstå sin omvärld. ÄR DU DEN VI SÖKER? Vi söker dig som brinner för arbete med människor och kan analysera andra individers behov. Vidare bör du vara lyhörd, initiativtagande, lösningsfokuserad samt engagerad. Vi ser gärna att du är lugn, då stor vikt läggs vid personlig lämplighet Du bör även vara bra på att läsa av människor och situationer, samt så er vi det som en fördel om du sedan tidigare har vana av att arbeta med förebyggande åtgärder och långsiktiga strategier. Om du känner att detta stämmer in på dig, kan du vara den vi söker! KRAV Mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift MERITER Erfarenhet av autism  Erfarenhet av lågaffektivt bemötande Sysselsättningsgrad: Varierande. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Din ansökan kommer att läsas av medarbetare på Inre Kraft, kund och anhörig. Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Varmt välkommen med din ansökan. För anställning hos oss på Inre Kraft behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ner på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera, Du beställer enkelt med BankID via denna länk:Länk till belastningsregister Jobba hos oss på Inre Kraft AB Inre Kraft är ett familjärt assistansbolag med huvudsaklig verksamhet i Norrbotten och Västerbotten. Vår målsättning är att tillgodose varje kunds individuella och unika behov av personlig assistans, där det är kunden som berättar hur verksamheten ska bedrivas. Våra ledord är trygghet, stabilitet och familjär känsla. Våra kundservicemedarbetare är tillgängliga över telefon årets alla dagar mellan kl 06.00-22.00. Vi har anordnar återkommande kostnadsfria aktiviteter för våra kunder och för dig som medarbetare. Vi är mån om dig som anställd och våra kunder, och strävar efter att skapa en arbetsplats där alla trivs och utvecklas. Förmåner för dig som anställd hos Inre Kraft Som anställd personlig assistent hos oss omfattas du av kollektivavtal och avtalspension. Du är försäkrad under arbetstid och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Vi erbjuder friskvårdsbidrag till våra anställda. Delning av ansökningar inom Team Olivia För att ge dig bästa möjligheterna att hitta rätt tjänst kan din ansökan komma att delas med våra systerbolag inom Team Olivia, om din profil matchar en ledig tjänst där. Självklart sker detta endast med ditt godkännande, vilket du anger i samband med din ansökan. För dig med anställningsstöd Om du har rätt till anställningsstöd tar vi hänsyn till detta vid en eventuell anställning. Att ange denna information i din ansökan är helt frivilligt - alternativt kan du välja att informera oss vid en eventuell intervju. Vi ser detta som en möjlighet att tillsammans skapa en bra lösning för dig som medarbetare.

10 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Personliga assistenter sökes i Luleå med omnejd!
Inre Kraft i Norr AB
Personliga assistenter

På Inre Kraft arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare kollegor till vårt team, är det du? OM TJÄNSTEN Vi på Inre Kraft söker dig som vill arbeta som personlig assistent i Luleå med omnejd för att stärka upp redan befintliga arbetsgrupper. Detta vid akut frånvaro med kort varsel, men även vid planerade ledigheter såsom semester och skollov.  Alternativt kunna matchas mot lediga tjänster hos våra kunder.  Arbetstiderna är varierande beroende på kund och uppdrag. Men arbetstiderna är förlagda på dagtid, kvällstid, nattetid. Vardag som helg.  Du arbetar även där kunden befinner sig. I hemmet, som på ett café i stan för en fika.  Tillträde sker enligt överenskommelse där vi gärna ser att du kan påbörja introduktion omgående. OM KUNDEN Alla våra kunder har olika behov och intressen. Därav ser vi gärna sökanden av varierande kön, ålder, intressen och arbetslivserfarenheter. Arbetsuppgifterna varierar beroende på kund och uppdrag, men detta är exempel på vad en dag på jobbet kan innebära: Stöd vid dagliga rutiner, som förekommande hushållssysslor Assistera/hjälp vid personlig hygien, av- och påklädning samt vid måltider Förflyttningar Våra kunder använder sig av olika typer av hjälpmedel, exempel på dessa kan vara: Lyft, sond, el-rullstol och kommunikationshjälpmedel.  ÄR DU DEN VI SÖKER? Vi söker dig som brinner för arbete med människor och kan analysera andra individers behov. Vidare bör du vara lyhörd, initiativtagande, lösningsfokuserad samt engagerad. Vi ser gärna att du är anpassningsbar, då stor vikt läggs vid personlig lämplighet Om du känner att detta stämmer in på dig, kan du vara den vi söker! KRAV Goda kunskaper i det svenska språket, både i tal och skrift Du kan uppvisa ett belastningsregister från Polisens hemsida Du kan ange referenser från tidigare arbete eller skolgång.  MERITER Körkort och tillgång till bil Erfarenhet av arbete inom vård och omsorg Erfarenhet av autism Sysselsättningsgrad: Varierande. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Din ansökan kommer att läsas av medarbetare på Inre Kraft, kund och anhörig. Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Varmt välkommen med din ansökan. För anställning hos oss på Inre Kraft behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ner på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera, Du beställer enkelt med BankID via denna länk:Länk till belastningsregister Jobba hos oss på Inre Kraft AB Inre Kraft är ett familjärt assistansbolag med huvudsaklig verksamhet i Norrbotten och Västerbotten. Vår målsättning är att tillgodose varje kunds individuella och unika behov av personlig assistans, där det är kunden som berättar hur verksamheten ska bedrivas. Våra ledord är trygghet, stabilitet och familjär känsla. Våra kundservicemedarbetare är tillgängliga över telefon årets alla dagar mellan kl 06.00-22.00. Vi har anordnar återkommande kostnadsfria aktiviteter för våra kunder och för dig som medarbetare. Vi är mån om dig som anställd och våra kunder, och strävar efter att skapa en arbetsplats där alla trivs och utvecklas. Förmåner för dig som anställd hos Inre Kraft Som anställd personlig assistent hos oss omfattas du av kollektivavtal och avtalspension. Du är försäkrad under arbetstid och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Vi erbjuder friskvårdsbidrag till våra anställda. Delning av ansökningar inom Team Olivia För att ge dig bästa möjligheterna att hitta rätt tjänst kan din ansökan komma att delas med våra systerbolag inom Team Olivia, om din profil matchar en ledig tjänst där. Självklart sker detta endast med ditt godkännande, vilket du anger i samband med din ansökan. För dig med anställningsstöd Om du har rätt till anställningsstöd tar vi hänsyn till detta vid en eventuell anställning. Att ange denna information i din ansökan är helt frivilligt - alternativt kan du välja att informera oss vid en eventuell intervju. Vi ser detta som en möjlighet att tillsammans skapa en bra lösning för dig som medarbetare.

13 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juni 2025
Personlig assistent sökes till kvinna med autism i Luleå
Inre Kraft i Norr AB
Personliga assistenter

På Inre Kraft arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du? OM TJÄNSTEN Vi på Inre Kraft söker dig som vill arbeta som personlig assistent som timvikarie vid behov med chans till mindre schemarad hos vår kund i Gammelstad, Luleå. Timvikarie vid behov inneär att du hoppar med kort varsel vid frånvaro hos ordinarie personal vid sjukdom och semesterfrånvaro. Perfekt att kombinera med annat jobb eller studier!  Arbetstiderna är följande: Kl 07:45-15:00 Kl 15:00-20:00 Kl 20:00-08:00 (jour) vardag & helg Kl 11:00-16:00 helg Kl 10:00-20:00 helg Tillträde sker enligt överenskommelse där vi gärna ser att du kan påbörja introduktion omgående. OM KUNDEN Kunden är en kvinna i 25-årsåldern som gillar utflykter, musik, promenader och att spela spel. Vår kund behöver din hjälp som assistent i sin vardag då hon har autism. Hon har ett tydligt självskadebeteende som påverkar henne själv och utomstående. Därav är det viktigt att du som assistent är mottaglig att lära dig och tillämpa lågaffektivt bemötande. Kunden är på daglig verksamhet, fyra dagar i veckan. Där du som assistent är med kunden och är delaktig i den.  Arbetsuppgifterna inkluderar: Stöd vid dagliga rutiner, som förekommande hushållssysslor Assistera/hjälp vid personlig hygien, av- och påklädning samt vid måltider ÄR DU DEN VI SÖKER? Vi söker dig som brinner för arbete med människor och kan analysera andra individers behov. Vidare bör du vara lyhörd, initiativtagande, lösningsfokuserad samt engagerad. Vi ser gärna att du är lugn, då stor vikt läggs vid personlig lämplighet Om du känner att detta stämmer in på dig, kan du vara den vi söker! KRAV Mycket goda kunskaper i svenska språket - både i tal och förståelse Kunden önskar endast kvinnliga sökanden  MERITER Erfarenhet av autism Erfarenhet av lågaffektivt bemötande  Sysselsättningsgrad: Timvikarie vid behov + chans till mindre rad. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Din ansökan kommer att läsas av medarbetare på Inre Kraft, kund och anhörig. Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Varmt välkommen med din ansökan. För anställning hos oss på Inre Kraft behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ner på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera, Du beställer enkelt med BankID via denna länk:Länk till belastningsregister Jobba hos oss på Inre Kraft AB Inre Kraft är ett familjärt assistansbolag med huvudsaklig verksamhet i Norrbotten och Västerbotten. Vår målsättning är att tillgodose varje kunds individuella och unika behov av personlig assistans, där det är kunden som berättar hur verksamheten ska bedrivas. Våra ledord är trygghet, stabilitet och familjär känsla. Våra kundservicemedarbetare är tillgängliga över telefon årets alla dagar mellan kl 06.00-22.00. Vi har anordnar återkommande kostnadsfria aktiviteter för våra kunder och för dig som medarbetare. Vi är mån om dig som anställd och våra kunder, och strävar efter att skapa en arbetsplats där alla trivs och utvecklas. Förmåner för dig som anställd hos Inre Kraft Som anställd personlig assistent hos oss omfattas du av kollektivavtal och avtalspension. Du är försäkrad under arbetstid och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Vi erbjuder friskvårdsbidrag till våra anställda. Delning av ansökningar inom Team Olivia För att ge dig bästa möjligheterna att hitta rätt tjänst kan din ansökan komma att delas med våra systerbolag inom Team Olivia, om din profil matchar en ledig tjänst där. Självklart sker detta endast med ditt godkännande, vilket du anger i samband med din ansökan. För dig med anställningsstöd Om du har rätt till anställningsstöd tar vi hänsyn till detta vid en eventuell anställning. Att ange denna information i din ansökan är helt frivilligt - alternativt kan du välja att informera oss vid en eventuell intervju. Vi ser detta som en möjlighet att tillsammans skapa en bra lösning för dig som medarbetare.

14 dagar sedan
Sista ansökan:
26 juni 2025
Personlig assistent sökes till ung man i Boden. Fast tjänst på 76%
Inre Kraft i Norr AB
Personliga assistenter

På Inre Kraft arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du? OM TJÄNSTEN Vi på Inre Kraft söker dig som vill arbeta som personlig assistent på 76% hos vår kund i Boden. Med start omgående Arbetstiderna är följande: Kl 14:00-20:00 Kl 15:00-21:00 Tillträde sker enligt överenskommelse där vi gärna ser att du kan påbörja introduktion omgående. OM KUNDEN Kunden är en man i 19-årsåldern som gillar datorer och tv-spel. Vår kund behöver din hjälp som assistent i sin vardag då han har en mag- och tarmsjukdom.  Arbetsuppgifterna inkluderar: Stöd vid dagliga rutiner, som förekommande hushållssysslor Assistera/hjälp vid personlig hygien, medicinering samt vid måltider. Stöd för att kunna leva sitt liv som vilken 19 åring som helst.  Kunden använder sig av PEG, ileostomi och dropp. ÄR DU DEN VI SÖKER? Vi söker dig som brinner för arbete med människor och kan analysera andra individers behov. Vidare bör du vara lyhörd, initiativtagande, lösningsfokuserad samt engagerad. Vi ser gärna att du är lättsam och har humor, då stor vikt läggs vid personlig lämplighet Om du känner att detta stämmer in på dig, kan du vara den vi söker! KRAV Erfarenhet av arbete inom vård och omsorg Mycket goda kunskaper i svenska språket - både i tal och skrift MERITER Utbildning inom vård och omsorg B Körkort Sysselsättningsgrad: 76%. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Din ansökan kommer att läsas av medarbetare på Inre Kraft, kund och anhörig. Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Varmt välkommen med din ansökan. För anställning hos oss på Inre Kraft behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ner på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera, Du beställer enkelt med BankID via denna länk:Länk till belastningsregister Jobba hos oss på Inre Kraft AB Inre Kraft är ett familjärt assistansbolag med huvudsaklig verksamhet i Norrbotten och Västerbotten. Vår målsättning är att tillgodose varje kunds individuella och unika behov av personlig assistans, där det är kunden som berättar hur verksamheten ska bedrivas. Våra ledord är trygghet, stabilitet och familjär känsla. Våra kundservicemedarbetare är tillgängliga över telefon årets alla dagar mellan kl 06.00-22.00. Vi har anordnar återkommande kostnadsfria aktiviteter för våra kunder och för dig som medarbetare. Vi är mån om dig som anställd och våra kunder, och strävar efter att skapa en arbetsplats där alla trivs och utvecklas. Förmåner för dig som anställd hos Inre Kraft Som anställd personlig assistent hos oss omfattas du av kollektivavtal och avtalspension. Du är försäkrad under arbetstid och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Vi erbjuder friskvårdsbidrag till våra anställda. Delning av ansökningar inom Team Olivia För att ge dig bästa möjligheterna att hitta rätt tjänst kan din ansökan komma att delas med våra systerbolag inom Team Olivia, om din profil matchar en ledig tjänst där. Självklart sker detta endast med ditt godkännande, vilket du anger i samband med din ansökan. För dig med anställningsstöd Om du har rätt till anställningsstöd tar vi hänsyn till detta vid en eventuell anställning. Att ange denna information i din ansökan är helt frivilligt - alternativt kan du välja att informera oss vid en eventuell intervju. Vi ser detta som en möjlighet att tillsammans skapa en bra lösning för dig som medarbetare.

14 dagar sedan
Sista ansökan:
26 juni 2025
Personliga assistenter på 40% och sommarvikarier till kvinna på Frösön
Inre Kraft i Norr AB
Personliga assistenter

På Assistanslotsen arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du? OM TJÄNSTEN Vi på Assistanslotsen söker nu dig som vill arbeta som personlig assistent till en av våra kunder på Frösön i Östersund. Vi har behov av både sommarvikarier och en person för en tjänst på cirka 40%. Som sommarvikarie arbetar du dygnspass från kl. 08.00 till 08.00 nästa dag, och startdatum bestäms i samråd med dig. För dig som är intresserad av tjänsten på cirka 40% innebär det i genomsnitt två arbetspass per vecka. Du arbetar växelvis dag- och nattpass, där dagpassen är mellan kl. 08.00–20.00 och nattpassen sträcker sig från kl. 20.00–08.00, med sovande jour mellan kl. 00.00–07.00. Tjänsten startar under sommaren och inskolning sker innan du börjar. OM KUNDEN Vår kund är en social och livsglad kvinna i 70-årsåldern som gärna umgås med sina barn, barnbarn och vänner. Hon uppskattar att gå på konserter, fika och kopplar gärna av med ett korsord som är en av hennes favoritaktiviteter. Efter en hjärnblödning har vår kund förlorat funktionen i benen och har därför behov av stöd i sin vardag. Som personlig assistent spelar du en viktig roll i att hjälpa henne leva ett så självständigt och meningsfullt liv som möjligt. Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat: Stöd i dagliga rutiner och hushållssysslor Matlagning och bakning tillsammans med kunden Hjälp med personlig hygien, av- och påklädning och förflyttningar Följa med vid olika aktiviteter, ärenden och läkarbesök Kunden använder el-rullstol och lyfthjälpmedel i vardagen. ÄR DU DEN VI SÖKER?  Vi söker dig som brinner för att arbeta med människor och som har en god förmåga att förstå och analysera andras behov. Du är en positiv och social person som trivs i mötet med andra och uppskattar att vara en del av sociala sammanhang - precis som vår kund. För att lyckas i rollen ser vi att du är lyhörd, tar initiativ, har ett lösningsfokuserat arbetssätt och visar ett stort engagemang i det du gör. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Om du känner att detta stämmer in på dig, kan du vara den vi söker! KRAV Erfarenhet av arbete som personlig assistent MERITER Annan vårderfarenhet Sysselsättningsgrad: 1 st på 40% och 2 sommarvikarier. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Din ansökan kommer att läsas av medarbetare på Assistanslotsen, kund och anhörig. Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Varmt välkommen med din ansökan! För anställning hos oss på Assistanslotsen behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/

15 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juni 2025
Personlig assistent sökes till barnkund. Vikariat med start omgående!
Inre Kraft i Norr AB
Personliga assistenter

På Inre Kraft arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du? OM TJÄNSTEN Vi på Inre Kraft söker dig som vill arbeta som personlig assistent på ca 50-75% hos vår kund i Skellefteå. Det är ett vikariat med stor chans till förlängning och chans till fast rad! Arbetstiderna är varierande mellan dagtid, kvällstid och vaken natt.  Här kommer lite exempel på arbetstiderna:  Kl 07:00-14:00 Kl 14:00-21:00 Kl 22:00-08:00 Tillträde sker enligt överenskommelse där vi gärna ser att du kan påbörja introduktion omgående. OM KUNDEN Kunden är en tjej i 12-årsåldern som gillar dans, tv-spel, pyssel och djur. Hon kan inte föra sin egen talan men visar sina känslor tydligt och gör lite ljud. Hon har nyligen fått en handdator med ögonstyrning som så småningom kommer vara till hjälp som kommunikationshjälpmedel. Kunden har epilepsi.  Arbetsuppgifterna inkluderar: Stöd vid dagliga rutiner, som förekommande hushållssysslor Assistera/hjälp vid personlig hygien, av- och påklädning samt vid måltider Kunden använder sig av elrullstol och kommunikationshjälpmedel.  ÄR DU DEN VI SÖKER? Vi söker dig som brinner för arbete med människor och kan analysera andra individers behov. Vidare bör du vara lyhörd, initiativtagande, lösningsfokuserad samt engagerad. Vi ser gärna att du är lekfull, då stor vikt läggs vid personlig lämplighet Om du känner att detta stämmer in på dig, kan du vara den vi söker! KRAV Mycket goda kunskaper i det svenska språket Tåla pälsdjur - Katt finns i hemmet Kunden önskar kvinnliga assistenter MERITER Arbete med barn Arbete inom vård och omsorg Arbete med olika typer av hjälpmedel Sysselsättningsgrad: 50-75%. Lön:Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Din ansökan kommer att läsas av medarbetare på Inre Kraft, kund och anhörig. Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Varmt välkommen med din ansökan. För anställning hos oss på Inre Kraft behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ner på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera, Du beställer enkelt med BankID via denna länk:Länk till belastningsregister Jobba hos oss på Inre Kraft AB Inre Kraft är ett familjärt assistansbolag med huvudsaklig verksamhet i Norrbotten och Västerbotten. Vår målsättning är att tillgodose varje kunds individuella och unika behov av personlig assistans, där det är kunden som berättar hur verksamheten ska bedrivas. Våra ledord är trygghet, stabilitet och familjär känsla. Våra kundservicemedarbetare är tillgängliga över telefon årets alla dagar mellan kl 06.00-22.00. Vi har anordnar återkommande kostnadsfria aktiviteter för våra kunder och för dig som medarbetare. Vi är mån om dig som anställd och våra kunder, och strävar efter att skapa en arbetsplats där alla trivs och utvecklas. Förmåner för dig som anställd hos Inre Kraft Som anställd personlig assistent hos oss omfattas du av kollektivavtal och avtalspension. Du är försäkrad under arbetstid och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Vi erbjuder friskvårdsbidrag till våra anställda. Delning av ansökningar inom Team Olivia För att ge dig bästa möjligheterna att hitta rätt tjänst kan din ansökan komma att delas med våra systerbolag inom Team Olivia, om din profil matchar en ledig tjänst där. Självklart sker detta endast med ditt godkännande, vilket du anger i samband med din ansökan. För dig med anställningsstöd Om du har rätt till anställningsstöd tar vi hänsyn till detta vid en eventuell anställning. Att ange denna information i din ansökan är helt frivilligt - alternativt kan du välja att informera oss vid en eventuell intervju. Vi ser detta som en möjlighet att tillsammans skapa en bra lösning för dig som medarbetare.

52 dagar sedan
Sista ansökan:
22 oktober 2025
Sommarvikarier 2025 till Hemtjänsten i Boden.
Inre Kraft i Norr AB
Vårdbiträden

Vill du bli en av oss som ger våra hemtjänst kunder det lilla extra? Vi söker  Sommarvikarier inför sommaren 2025  till vår hemtjänst verksamhet i Boden. Vi önskar dig med stort engagemang, ansvarskännande, flexibilitet och framåtanda. Du bör vara en positiv person som tycker att arbete med människor är stimulerande. Vi vill att du är kommunikativ och har goda kunskaper i det svenska språket. ARBETSUPPGIFTER Sedvanliga arbetsuppgifter inom vård & omsorg hos brukare i hemmiljö.  KVALIFIKATIONER Vård- och omsorgsprogrammet ,vårdbiträdes utbildning eller är en person som har ett genuint intresse av att arbeta med människor.  Du som söker måste vara minst 18 år fyllda. Meriterande är om du har erfarenhet av arbete inom vård och omsorg. Du är trygg i att dokumentera i och använda olika system som behövs i arbetet. Du bör behärska svenska språket i tal, skrift och läsförståelse, då det innebär kontakt med brukare, anhöriga, dokumentation och inläsning av information som berör arbetet. Meriterande om du har kunskap och erfarenhet av medicinhantering och har haft medicindelegering. B-körkort är en merit men vi välkomnar även sökande utan körkort då vår verksamhet inte alltid behöver vara bilburen. Arbetet innebär varierande arbetstider, vardagar och vardagkvällar samt helger. OBS! Vi tar inte emot ansökningar via telefon. Rekrytering sker löpande så vi mottar gärna din ansökan så snart som möjligt. Varmt Välkommen med din ansökan!

62 dagar sedan
Sista ansökan:
12 oktober 2025
Inre Kraft hemtjänst söker vikarier till vår verksamhet i Boden inför So...
Inre Kraft i Norr AB
Vårdbiträden

Vill du bli en av oss som ger våra hemtjänst kunder det lilla extra? Vi söker sommarvikarier till vår hemtjänst verksamhet i Boden . Vi önskar dig med stort engagemang, ansvarskännande, flexibilitet och framåtanda. Du bör vara en positiv person som tycker att arbete med människor är stimulerande. Vi vill att du är kommunikativ och har goda kunskaper i det svenska språket. ARBETSUPPGIFTER Sedvanliga arbetsuppgifter inom vård & omsorg hos brukare i hemmiljö. KVALIFIKATIONER Vård- och omsorgsprogrammet ,vårdbiträdes utbildning eller är en person som har ett genuint intresse av att arbeta med människor. Du som söker måste vara minst 18 år fyllda. Meriterande är om du har erfarenhet av arbete inom vård och omsorg. Du är trygg i att dokumentera i och använda olika system som behövs i arbetet. Du bör behärska svenska språket i tal, skrift och läsförståelse, då det innebär kontakt med brukare, anhöriga, dokumentation och inläsning av information som berör arbetet. Meriterande om du har kunskap och erfarenhet av medicinhantering och har haft medicindelegering. B-körkort är en merit men vi välkomnar även sökande utan körkort då vår verksamhet inte alltid behöver vara bilburen. Arbetet innebär varierande arbetstider, vardagar och vardagkvällar samt helger. Om anställningenLönEnligt avtal. AnställningsvillkorHeltid eller deltid enligt överenskommelse. Tillträde: Enligt överenskommelse. OBS! Vi tar inte emot ansökningar via telefon. Rekrytering sker löpande så vi mottar gärna din ansökan så snart som möjligt. Varmt Välkommen med din ansökan!

101 dagar sedan
Sista ansökan:
3 september 2025