Lediga jobb i Piteå

Sök totalt 289 lediga jobb i Piteå

Sjuksköterska i Norra Sverige

Information om uppdraget: Sjuksyrra AB söker en erfaren leg. sjuksköterska iNorra Sverige Medicinklinikens uppdrag är att ge specialiserad vård inom det invärtes medicinska området med alla dess grenspecialiteter. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av vanligt förekommande sjuksköterskeuppgifter såsom patientarbete, anhörigkontakt, arbetsledning, teamarbete, dokumentation, läkemedelshantering etc. Avdelningen arbetar aktivt med att sjuksköterskan skall ha tid och möjlighet att fokusera på och planera sina arbetsuppgifter. Därför har de arbetsuppgifter som kan utföras av annan yrkeskategori lyfts bort från sjuksköterskan. Lön inom 24 timmarNär du arbetar hos oss behöver du inte längre vänta på lönen. Med flexibel lön har du möjlighet att följa din lön dagligen och göra uttag av din intjänade lön när du vill och behöver det. Krav: Legitimerad sjuksköterska med minst 2 års arbetslivserfarenhet. Erfarenhet från medicin. Var:Norra Sverige Omfattning: 300% Tidsperiod:17 Jun (v/b 17/6) – 11 Aug (v/b 5/8) Arbetstider:Enligt överenskommelse Journalsystem:VårdAdministrativt System (VAS).Sista ansökningsdag:27 April 2024 Vi erbjuder: Lön inom 24 timmar efter avslutat arbetspass En personlig kontaktperson som finns här för dig under hela ditt uppdrag Snabb service och flexibla schemalösningar Bra ersättning för din erfarenhet och kompetens Tjänstepension från första arbetade timmen Fullt försäkringsskydd till, på och från arbetet genom Svedea och FORA Behjälplighet med boende om du söker uppdrag på annan ort Jourtillgänglighet dygnet runt årets alla dagar Vilka är vi på Sjuksyrra AB?Med Sjuksyrra AB som din arbetsgivare är din primära arbetsplats ute på golvet där du och din kompetens behövs men du är även välkommen på en fika eller lunch på vårt kontor i Stockholm. Vi är ett personligt bemanningsföretag med visionen att ge sjuksköterskor en varierande och stimulerande karriär. Vi finns alltid nära till hands och värnar om personliga relationer. Våra grundpelare är hög kvalitét, personlighet och flexibilitet. Tack för att du tar dig tiden att söka denna tjänst! Vi ser fram emot din ansökan, men vänta inte för länge för tillsättandet av denna tjänst kan komma att ske löpande.

26 april 2024
Sista ansökan:
27 april 2024
Teknisk projektledare

Om kundföretaget Vill du vara med och installera framtiden genom att arbeta med spännande tekniska projekt inom industrin? Har du erfarenhet som projektledare eller en liknande roll och känner dig kunnig inom något av områdena teknik, byggnationer och elkraft? Då kan det vara just dig vi söker! Vi söker nu för kunds räkning dig som vill jobba som teknisk projektledare med att genomföra industriprojekt, jobba mot leverans och underhåll samt optimering inom de nämnda områdena. Dina arbetsuppgifter Som projektledare ansvarar du för helheten i stora och små projekt. Med kunden i fokus och ett lösningsorienterat sinne skapar du kundvärde och resultat, man rapporterar sen vidare till verksamhetschef. I rollen ingår ett ekonomiskt ansvar för projekten och ett visst ansvar mot inhyrda resurser, inget eget personalansvar ingår i tjänsten. En stor del i ditt arbete kommer också vara att jobba med nya och befintliga kunder där du är den som driver affären framåt på en operativ nivå i dialog med kunden. Du håller organisationen uppdaterat rörande nya projekt och leder uppföljning inom organisationen avseende daglig styrning, ekonomi, kvalitet, leverans och arbetsmiljö. Din profil Vi söker dig med relevant kunskap inom industrin och som trivs i händelsernas centrum. Med kunden i första rummet skapar du långsiktiga relationer och arbetar kvalitetsinriktad i ett högt tempo. Som person är du driven, engagerad och prestigelös. Du trivs med att jobba tillsammans med andra i grupp men även på egen hand. Vi söker någon med god självsäkerhet och ett respektfullt och förtroendeingivande förhållningssätt. Du värdesätter relationer likväl internt som externt samt eftersträvar en bra arbetsmiljö för både dig själv och dina arbetskollegor. Vi söker dig med en driven och positiv inställning som klarar av att jobba mot uppsatta mål och på ett strukturerat sätt, samtidigt som man behöver vara flexibel och trivas med nya och utmanande arbetsuppgifter. Ange gärna i din ansökan vilka projektverktyg du behärskar. Övrig information * Tjänsten är en tillsvidare men provanställning på 6 månader kan komma att tillämpas. * Placeringsort är Piteå men tjänsten kan innebära kortare vistelser utom hemorten. Placeringsorten är flexibel med upplägget att det är regelbundna resor till Piteå. Vi läser ansökningar och intervjuar löpande, tjänsten kan tillsättas innan ansökningstidens utgång så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! För eventuella frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Maria Berggren på 072-5172604. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mejl utan man söker med ett bifogat CV i ansökan här. Varmt välkommen med din ansökan! Om oss FÖR SVENSK INDUSTRI FRAMÅT Konsultia är specialiserade på industribemanning och arbetar med många starka och välkända uppdragsgivare. Vi har kollektivavtal med marknadsmässig lön, reglerad semester, rätt till sjuklön, pension och försäkringar. Vi erbjuder också friskvårdsbidrag och tillgång till företagshälsovård. Merparten av våra konsulter är tillsvidareanställda och arbetar på långa uppdrag. Vi är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med kvalitets- miljö- och arbetsmiljöcertifieringar enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001. Våra kontor finns i Helsingborg, Göteborg, Eskilstuna, Mora, Bollnäs, Sundsvall, Örnsköldsvik, Umeå, Skellefteå, Piteå och Gällivare. Fler är på gång! Läs gärna mer om oss på www.konsultia.se

26 april 2024
Sista ansökan:
25 maj 2024
CE chaufförer sökes till Luleå!

Vill du bli en del av ett ledande logistikföretag med närmare 400 000 anställda? Trivs du med att köra längre sträckor inom linjetrafik och är flexibel med arbetstider? Då kan det vara dig vi söker! Till ett av världens ledande logistikföretag, söker vi nu driftiga och serviceinriktade CE chaufförer. Med verksamhet i 220 länder, erbjuder vår samarbetspartner integrerade tjänster och anpassade lösningar för hantering av transport av brev, varor och information. Som CE chaufför på detta uppdrag kommer du att arbeta med b.la. lastning, lossning och transport av gods på längre sträckor. Du kommer att utgå från Luleå och köra både uppåt och nedåt i vårt vackra land. Din profil Du kommer att vara anställd som konsult hos oss på SC transport - vilka är en del av StudentConsulting Group - och vara uthyrd till vår kund under sommarhalvåret. Arbetstiderna är förlagda under dygnets alla timmar och behöver därför du vara flexibel. Du är varmt välkommen att söka tjänsten även om du är bosatt en bit bort. Vi är vana vid att fixa det mesta och lever efter mottot: ”Ingenting är omöjligt” och köra både uppåt och nedåt i vårt vackra land. Detta söker vi: Krav för tjänsten är: - CE körkort och vana av att köra med släp - Giltigt YKB - ADR - God kommunikationsförmåga i det svenska språket Som person är du driven, ambitiös och tar ansvar för ditt arbete. Du förstår vikten av god service och räds inte utmaningar. Har du tidigare erfarenhet av transportyrket är det starkt meriterande. Är du den vi söker? Tveka inte utan ansök om tjänsten via länken nedan. Rekrytering sker löpande och tjänsterna kommer att kunna tillsättas innan ansökningstidens slutdatum. Utdrag ur belastningsregistret kan komma att bli aktuellt. Har du frågor om tjänsten? Tveka inte att ta kontakt med oss, på: [email protected] Om företaget Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

26 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Lokalvårdare

Tjänstens huvudsakliga innehåll är lokalvård av församlingens fastigheter och intern service. Det innebär bland annat inköp av varor till verksamheten, tvätt och textilvård. Du blir en del i en duo som bidrar till en god miljö för alla som vistas i våra lokaler. Du ansvarar för att våra lokaler är rena, trivsamma och att material och golv vårdas på rätt sätt. Arbetsuppgifterna är fysiskt krävande. Du arbetar i ett team på två lokalvårdare, ingår i ett arbetslag tillsammans med administrativ personal med kanslichefen som närmaste arbetsledare. Arbetet utgår från Kyrkcenter men sker även i våra andra lokaler främst i Öjebyn och Infjärden. Tjänsten innebär viss frihet i schemaläggning då ni själva lägger upp hur arbetet ska genomföras med hänsyn till verksamheten och externa bokningar. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Provanställning kan komma att tillämpas. Tillträde enligt överenskommelse. Du som söker tjänsten: Har gymnasieexamen. Har B-körkort och tillgång till egen bil Har erfarenhet av arbete med lokalvård. Har grundläggande datavana. Har god kommunikativ förmåga på svenska i tal och skrift. Är serviceinriktad. Är lyhörd, positiv och flexibel. Är självgående, ansvarstagande och kan planera ditt arbete. Inte är rädd för att “hugga i “. Respekterar Svenska kyrkans tro och värderingar. Erfarenhet av golvvård med maskin är meriterande. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Ansökan Välkommen med din ansökan innehållande personligt brev och CV till: [email protected] senast 2024-05-27. Märk din ansökan med "Lokalvårdare". Läs mer om församlingen på www.svenskakyrkan.se/pitea

26 april 2024
Sista ansökan:
27 maj 2024
Farmaceut till Kronans Apotek i Piteå

Välkommen till vår värld! 👑 Vår vision är en värld som mår bra, och du kan hjälpa oss att göra den visionen verklig. Vi tror att meningsfulla arbetsuppgifter, starka teamrelationer och en generös dos skratt skapar en arbetsmiljö som inspirerar och stärker oss och alla våra kunder. Med fokus på både här och nu, samt på framtiden - bidrar vi tillsammans till en värld som mår bra! 🌍🧡🚀 Din roll som farmaceut för Kronans Apotek i Piteå Vi söker en driven och engagerad farmaceut till vårt apotek i Piteå. Apoteket är beläget i Gallerian i centrala Piteå och i närområdet finns det butiker, restauranger, gym. Vi har alla typer av härliga kunder hos oss. Du kommer arbeta tillsammans med ett härligt team bestående av 3 farmaceuter samt 1 apotekstekniker samt kassapersonal som gemensamt tar stort ansvar för apoteket och skapar kundupplevelser i världsklass. Det dagliga arbetet är omväxlande och innefattar allt ifrån rådgivning och försäljning av läkemedel och egenvårdsprodukter till att arbeta med lagerhållning, kampanjarbete, kvalité och utveckling. I rollen ingår även följande ansvarsområden och arbetsuppgifter: - Du ansvarar för att expediera ut rätt läkemedel till varje kund och erbjuda bästa möjliga patientrådgivning samt skapa kundupplevelse i världsklass. - Skapa delaktighet inom apoteket och verka för en god gruppdynamik genom bra samarbete med dina kollegor. Vi erbjuder inte bara en spännande och varierad arbetsplats, utan kan även hjälpa till med boendet. Kom och bli en del av vårt fantastiska apoteksteam och gör skillnad varje dag! 🌟 Apoteket är öppet 10-18 på vardagar, 10-16 på lördagar och 12-16 på söndagar. Vi erbjuder en tillsvidareanställning på heltid och du välkomnas till apotekschef Katrin Marklund. Önskad start enligt överenskommelse Vi söker dig som är legitimerad receptarie eller apotekare. För att trivas i rollen tror vi att du brinner för att hjälpa våra kunder till en god läkemedelsanvändning och hälsa. Vi tror också att du trivs allra bäst när du får vara en del av ett engagerat team som arbetar mot tydligt uppsatta mål. På apoteket hjälps vi alla åt med det dagliga arbetet och tillsammans skapar vi en trevlig, välmående och trygg arbetsmiljö där vi växer, har roligt och delar med oss av våra framgångar. Till vår hjälp finns en stark region och serviceorganisation samt kollegor över hela landet. Din ansökan Om detta låter som rätt utmaning för dig tveka inte att skicka din ansökan till oss. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. I din ansökan vill vi ha ditt CV eller din LinkedInprofil. Personligt brev? Det kan du skippa! Vi är intresserade av din kompetens, lära känna dig gör vi vid en eventuell intervju.Observera att vi enbart söker en farmaceutiskt utbildad medarbetare I slutet av rekryteringsprocessen tillämpar vi en bakgrundskontroll på samtliga personer vi vill anställa, oavsett roll eller funktion. Då vi enbart tillämpar detta på slutkandidat informerar vi mer om det längre fram. Har du frågor om tjänsten går det bra att kontakta Apotekschef Katrin Marklund på tel. 070-261 51 93 Varmt välkommen med din ansökan! Kärnan inom Kronans Apotek handlar om att vi ska må bra tillsammans. När vi har meningsfulla uppgifter, omfamnar varandras olikheter och delar många skrattar kan vi göra stor skillnad tillsammans. Strävan om att må bra är något vi delar med våra fackliga parter och tillsammans arbetar vi för en värld som mår bra. För att komma i kontakt med facklig representant Gunilla Andersson från Unionen, maila [email protected] och facklig representant Aisha Karimi från Sveriges Farmaceuter, maila [email protected]. Följ med på en unik förändringsresa med apoteksbranschens nya aktör som består av Apoteksgruppen och Kronans Apotek som tillsammans kommer fortsätta sin resa under varumärket Kronans Apotek. Tillsammans är vi Sveriges tredje största aktör med flest apotek runt om i hela landet samt en e-handel. Genom att behålla det bästa från båda företagen är vi starkare, smartare och en modig utmanare i branschen. Tycker du att detta låter lika spännande som vi gör? Härligt – häng med på resan!

26 april 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024
Personliga assistenter sökes till Humanas vikariepool i Piteå!

Nu söker vi nya stjärnor som vill arbeta som personliga assistenter i vår vikariepool för Piteå! Är du vår nästa kollega? Om tjänsten Vi söker dig som är intresserad av att arbeta hos våra kunder i Piteå med omnejd. Arbetstiderna varierar under dygnets alla timmar, men du som assistent i vikariepoolen har möjlighet att styra din tillgänglighet för arbete. Vid anställning i vikariepoolen kommer du som personlig assistent att genomgå introduktion, för att du sedan ska kunna arbeta vid ordinarie personals frånvaro. Som personlig assistent kommer du vara till hjälp där funktionsnedsättningen sätter gränser, vilket kan omfatta till exempel olika aktiviteter, hushållssysslor, förflyttningar och personlig hygien.   Vem vi söker: Att vara personlig assistent är ett kvalificerat och ansvarsfullt yrke som kräver personlig mognad. Vi tror att du som söker är flexibel och uppmärksam på kundens behov. Hos många av våra kunder måste man kunna läsa av när man ska hålla sig i bakgrunden och när man ska finnas till hands. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av personlig assistans eller vård och omsorg. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. För att bli aktuell för en anställning i vikariepoolen krävs: - Ett giltigt utdrag från ditt belastningsregister! Läs mer om hur du beställer ett längst ner i annonsen. - Körkort och tillgång till bil. - Att du kan jobba varierande dagtid, kvällar, nätter och dygnspass. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida.  Lön: Fast timlön enligt överenskommelse, övriga ersättningar enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse. Ansökan: Rekryteringen sker löpande så skicka gärna in din ansökan redan idag! Att jobba på Humana Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom personlig assistans, individ- och familjeomsorg, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS, Lagen om stöd och service för vissa funktionshindrade. Humana har 16 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Danmark och Finland som utför omsorgstjänster till över 9 000 människor. Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med trygga anställningar. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del av detta arbete. Vi arbetar vi alltid utifrån vår värdegrund - engagemang, glädje och ansvar. Våra värdegrundsord är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig. Läs mer om hur det är att jobba som personlig assistent hos oss på Humana HÄR Registerutdrag Enligt lag (2010:479), om registerkontroll av personal som ska utföra vissa insatser åt barn med funktionsnedsättning, krävs att vi som arbetsgivare begär ett registerutdrag från alla anställda som ska arbeta som personlig assistent åt ett barn under 18 år. Registerutdraget ska lämnas till oss som arbetsgivare innan påbörjad anställning. Du beställer själv registerutdraget enligt LSS från Polisen med hjälp av Bank-ID, på följande webbadress: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/  Om du inte har Bank-ID beställer du istället registerutdrag via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ Välkommen med din ansökan!

26 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Hållbarhetsansvarig

Skoogs Handels är moderbolaget för Skoogskoncernen där vi samlat alla koncernövergripande funktioner som berör alla våra bolag. I Skoogs Handels jobbar exempelvis ekonomiavdelningen, HR, marknad och IT. Vi erbjuder en arbetsmiljö som främjar tillväxt, kreativitet och gemenskap. Vi är stolta över vår spretiga bolagsportfölj som erbjuder spännande och utmanande projekt som kommer att utveckla dina färdigheter och ge dig möjlighet att växa både personligt & professionellt. Vi värdesätter öppenhet & samarbete och tror på att skapa en positiv arbetsmiljö där varje individ spelar en viktig roll i vår gemensamma framgång. Varmt välkommen att utforska våra lediga tjänster nedan. Hittar du inget som passar just nu så tveka inte att skicka in en spontanansökan! Brinner du för hållbarhetsfrågor och vill vara med på vår resa mot en grönare framtid? Vi söker nu en Hållbarhetsansvarig till vår koncern som vill stärka upp och utveckla vårt hållbarhetsarbete tillsammans med oss! Detta blir en helt ny position hos oss, vilket gör att du till stor del kommer att bidra till att själv forma rollen. Vi har påbörjat vår resa mot CSRD-rapportering och initialt kommer tjänsten att ha stort fokus på, att tillsammans med ledningen, implementera ett strukturerat hållbarhetsarbete enligt CSRD på koncernnivå. Du kommer i din roll som Hållbarhetsansvarig vara den som driver och projektleder arbetet tillsammans med övriga nyckelpersoner samt konsulter. Några av dina ansvarsområden: • Du har det övergripande ansvaret att hålla samman arbetet med CSRD och hållbarhetsrapportering • Implementering och underhåll av relevanta system och processer kopplade till hållbarhetsarbetet • Delta i det strategiska arbetet med bolagets vision genom att aktivt delta i upprättande av policys, strategier, mål och handlingsplaner relevanta för området. • Ansvar för att driva lagefterlevnadskontroller mot gällande miljölagstiftning • Stöd i upphandlingar när det gäller miljö- och hållbarhetskrav • Rapportering av lagstadgad data till myndigheter • Kontakt med leverantörer och kunder gällande hållbarhetsfrågor Du har utbildning på högskolenivå inom för tjänsten relevant ämnesområden eller annan utbildning/erfarenhet som vi bedömer som likvärdig. Du har erfarenhet av att jobba med miljö och hållbarhetsfrågor såsom hållbarhetsrapportering, tillståndsfrågor och myndighetskommunikation. Kunskap inom CSRD är meriterande. Kvalifikationer För att lyckas och trivas i uppdraget söker vi dig som är: Analytisk- du ser hur olika delar hör ihop och samspelar med varandra samt har förmåga att inhämta och analysera information, i syfte att ta fram välgrundade beslutsunderlag. Framåtblickande - du agerar proaktivt och nyfiket, omvärldsbevakar kontinuerligt och initierar den utveckling som krävs för att kunna möta morgondagens utmaningar. Målmedveten - du driver, följer upp och har ett uthålligt förhållningssätt som möjliggör för dig själv och andra att nå uppsatta mål. Samarbetsorienterad - du skapar engagemang och förtroendefulla relationer med dina kollegor/samarbetpartners, samt förutsättningar för att kunna leverera med gott resultat tillsammans. Kommunikativ – du är tydlig och duktig på att förmedla budskap väl anpassat till mottagaren. Vi erbjuder ett omväxlande och varierande arbete i ett härligt gäng där samarbete och teamkänsla är viktigt. Hos oss finns alla möjligheter till att växa både personligt och professionellt. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstidens slut. Vi ser fram emot din ansökan!

26 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Vill du jobba som personlig assistent i Piteå under sommaren?

Söker du världens roligaste sommarjobb? Vi på Humana söker just nu flera nya personliga assistenter i Piteå som vill jobba under sommaren 2024!  Om tjänsten  I rollen som personlig assistent kommer du huvudsakligen att hjälpa kunden med allt som uppstår i dennes vardag. Det är kundens individuella behov som styr arbetsdagen och arbetet kan till exempel vara hjälp vid förflyttning, personlig hygien, träning och kommunikation samt vardagssysslor och aktiviteter utanför hemmet.  För att trivas som personlig assistent är det viktigt att det finns bra personkemi mellan assistenten och kunden. Varje kund är unik och det är kundens individuella behov som styr vad du ska göra och hur arbetstiderna ser ut. Under rekryteringsprocessen kommer vi därför ta reda på mer om dig och vem du är för att ha möjlighet att hitta en ömsesidig matchning mellan dig och kund. Du kommer under rekryteringsprocessen bli informerad hos vilken/vilka kunder du kommer arbeta hos och hur arbetsrutinerna ser ut där.   Alla våra assistenter får introduktion i yrket och hos den kunden de ska jobba hos.   Vem är du?  Vi söker dig som är bra på att skapa goda relationer, har ett stort engagemang, som är van vid att ta ett stort ansvar och anpassar dig efter nya situationer. Det är inget krav på tidigare erfarenhet som personlig assistent, men har du erfarenhet inom vård eller assistans är det meriterande. Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Som sommarvikarie kommer du arbeta på schema hos någon eller några av våra kunder. Arbetstiderna varierar efter varje kunds behov, men det är ofta varierande dag, kväll, natt, vardag och helg. Vi matchar din tillgänglighet med kundens behov och sätter där efter upp ett schema. Beskriv gärna eventuella önskemål om arbetstider i din ansökan. Anställningsformen timanställning tillämpas.   Lön:Timlönen är fast enligt överenskommelse. Övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal.  Tillträde: Enligt överenskommelse.   Vad händer nu?  Under rekryteringsprocessen informeras du om vilken/vilka kunder du är aktuell hos och hur arbetsrutinerna ser ut mer specifikt. Urval sker löpande, vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas före ansökningstidens utgång. Din ansökan kommer läsas av personal på Humana, av kunden och dennes anhöriga.  Vikariepool  Är du intresserad av ett extrajobb redan nu så finns det stora möjligheter att vara anställd i vår vikariepool.  Att vara en del av vår vikariepool innebär att du är anställd som vikarie hos oss och kommer få möjlighet att arbeta hos våra kunder vid bemanningar, till exempel när ordinarie personal är sjuk eller ledig. Vi har alltid behov av bra vikarier så vill du även efter sommaren ha extrajobb så är vikariepoolen en bra möjlighet.  Att tänka på inför din ansökan  För anställning hos Humana Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida.  För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år.   Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år så måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid varierar. Du beställer enkelt med Bank-id via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning//   För anställning hos Humana Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida.  Vad erbjuder Humana?  Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med trygga anställningar. Vi har kollektivavtal och tjänstepension. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Vi arbetar vi alltid utifrån vår värdegrund - engagemang, glädje och ansvar. Våra värdegrundsord är ledande i vårt dagliga arbete. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del av detta arbete. Vi finns i hela Sverige så om du flyttar så finns det stora möjligheter för dig att fortsätta jobba hos oss på din nya ort.   Läs mer om hur det är att jobba som personlig assistent under sommaren hos oss: https://www.humana.se/personligassistent_sommar  Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss!  Välkommen med din ansökan!

26 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Supply Chain Support

Till avdelningen Supply Chain söker vi nu vår nästa Supply Chain Support. Avdelningen har det dagliga operativa ansvaret för att produktionsplanera, transportera och hantera de produkter som Smurfit Kappa i Piteå producerar till våra kunder och terminaler runt om i Europa. Arbetsuppgifter Som Supply Chain Support är du kontaktperson mot säljkontor, lagerhållare, pappersmagasin och transportörer. Andra arbetsuppgifter: - Fakturahantering, kreditnotor och tullhandlingar. - Utfärda bonus och rabatter enligt avtal. - Uppdatering av masterdata, priser, rabatter etc. - Korrigeringar av felaktiga leveransaviseringar och förbrukningsuppgifter. - Följa flöden ut ur lager samt göra lageravstämningar mot lagerhållarnas lagerlistor. Vem är du? Du trivs med att arbeta självständigt och har ett strukturerat arbetssätt.  Tjänsten kräver att du har god samarbetsförmåga och är flexibel. Du som söker har gymnasiekompetens med teoretisk inriktning. Vidare har du relevant och aktuell erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter med god kunskap i affärssystem och Office-paketet. För tjänsten krävs att du har mycket goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska. Övrig information Tjänsten är en tidsbegränsad anställning med sista anställningsdag 31 maj 2025. Tillträde sker snarast enligt överenskommelse. Tjänsten är på heltid, 37,5 timmes arbetsvecka. Urval sker löpande, välkommen in med din ansökan! Våra medarbetare är vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi ett stort antal förmåner bland annat en generös friskvårdsförmån, intern företagshälsovård, subventionerad lunch samt gratis kaffe och frukt. Vi erbjuder en plats i en världsledande koncern med hög miljömedvetenhet och en stark drivkraft att ständigt förbättra vår verksamhet. Vi kan erbjuda dig de möjligheter och utmaningar som du behöver för att utvecklas både professionellt och som person. Vid frågor om tjänsten vänligen kontakta Jennie Kaarle, Operations Manager Supply Chain, telefonnummer: 0911-971 90. Fackliga kontaktpersoner: Ledarna Patrik Johansson, 0911-978 21, Sveriges Ingenjörer Jonas Isaksson, 0911-975 42. Välkommen med din ansökan senast 2024-05-16.  Urval sker löpande, välkommen in med din ansökan redan idag! Vänligen registrera din ansökan i vårt rekryteringssystem via ansökningsknappen. Smurfit Kappa Piteå är Europas största kraftlinerbruk med ca 510 anställda och med kapacitet att årligen tillverka 700000 ton kraftliner. Kraftlinern används för tillverkning av högklassig wellpapp när renhet, styrka och god tryckkvalitet efterfrågas. Smurfit Kappa Piteå ingår i Smurfit Kappa Group, en av världens ledande producenter av pappersbaserade förpackningar, med omkring 47 000 anställda vid över 350 produktionsenheter i 36 länder. Vi finns i sociala medier! Håll gärna utkik efter andra lediga jobb, och få  en inblick i hur det är att jobba hos oss genom att följa vår Facebooksida https://www.facebook.com/jobbapasmurfitkappapitea/ eller vår Instagram https://www.instagram.com/smurfitkappa.pitea/.

26 april 2024
Sista ansökan:
16 maj 2024
Matinspiratör

Om oss Brand Impact har sedan 1988 hjälpt varumärken inom detalj-och dagligvaru-handeln med att synliggöra sina produkter ute i butikerna antingen genom att bjuda kunder på ett smakprov/pratstund eller att helt enkelt jobba med att exponera och framhäva produkterna genom det visuella. Just nu söker vi dig som vill jobba i livsmedelsbutiker med att bjuda på smakprover av olika varumärkens produkter. Det här jobbet passar dig som vill ha ett socialt jobb och även har ett stort matintresse. Vi söker dig som Är över 18 år Kommunicerar väl på svenska Är en glädjespridare Har ett intresse för mat & dryck Är serviceminded Kan jobba vid behov framför alltpå To-Fre mellan kl 11-19 Varför ska du jobba med oss? Förutom ett roligt extrajobb så erbjuder vi dig en bra lön & ett kunnigt supportteam som alltid finns till din hjälp. Har du egen bil betalar vi ut milersättning. I vår grundutbildning ingår bl.a fördjupade kunskaper inom livsmedelshygien, marknadsföring och försäljning. För oss är din personlighet och passion viktigare än utbildning Vi ser fram emot din ansökan!

26 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024