Lediga jobb i Piteå

Sök totalt 177 lediga jobb i Piteå

Sjuksköterska, planera din höst i god tid!

Går du i tankarna att testa något nytt? Vi söker just nu sjuksköterskor inom hemsjukvård, SÄBO, öppenvård, slutenvård & primärvård som kan arbeta under hösten. Du ska kunna arbeta självständigt och flexibelt samt vara trygg i din yrkesroll. Vi hjälper dig så att du kan hjälpa andra! Period 1 September - 31 December Schema Rotation Kvalifikationer Vi söker dig som är sjuksköterska med yrkeserfarenhet och referenser som kan intyga din kompetens. Du har goda kunskaper i det svenska språket, både i tal och skrift. Som konsult hos oss och för det här uppdraget behöver du ha varit legitimerad i minst två år. Det förekommer sedvanliga arbetsuppgifter inom sjukvård, det är därför viktigt att du har någorlunda erfarenheter sedan innan. Vi ser dessutom att du som söker är en flexibel, ansvarstagande, social och driven person som är trygg i dig själv och brinner för att människor ska må bra. Om oss Vi är med från uppläggets start och ser fram emot att följa din resa, vi upplever nya platser tillsammans! Vi har i dagsläget uppdrag runtom i stort sett över hela Sverige, i alla dess former och med attraktiva ersättningar. Vi kan förhoppningsvis hjälpa dig att finna det du söker. Vi svarar på frågor och planerar ett upplägg tillsammans utefter dina önskemål för att du ska ha möjlighet att arbeta på dina villkor. För oss är en viktig del att du ska känna dig trygg under hela din arbetsperiod varför du utöver din lön erhåller bland annat följande förmåner: · Tjänstepension · Övriga försäkringar · Personlig kontaktperson som är tillgänglig & engagerad · Ekonomisk ersättning för boende & resor · Utbildningar Ansökan Välkommen med din ansökan via mail alternativ intresseanmälan på vår hemsida www.vivabemanning.se Telefon: 08-50 90 8000 Mail: [email protected] Tveka inte på att söka, uppdragen går åt snabbt! Känner du möjligtvis även en sjuksköterska som kan vara lämplig? Vi tar mer än gärna emot förslag. #jobbjustnu

18 juli 2024
Sista ansökan:
21 juli 2024
Säljare till Piteå

Vi behöver en ny säljare! Brinner du för detaljhandel? Drivs du av de utmaningar som finns i ett varuhus? Då är det dig vi behöver till vårt team. Nu söker vi två säljare. Ena tjänsten är ett vikariat på deltid (14 timmar/vecka) under ett år. Den andra tjänsten är en tillsvidareanställning på deltid (20 timmar/vecka) som inleds med sex månaders provanställning. Start enligt överenskommelse. Det vore jättekul om du vill vara med och utveckla Rusta tillsammans med oss! Din roll som säljare Arbetet i ett Rusta-varuhus är fartfyllt, varierat och roligt. Ingen dag är den andra lik! Du kommer att arbeta med och ta ansvar för olika typer av uppgifter varje dag; från kassaarbete och kundbemötande till varupåfyll och ombyggnad av varuhusets avdelningar. Ditt ansvar som säljare: att alltid sätta kund- och försäljningsfokus som första prioritet och att bidra till att uppnå och överträffa varuhusets försäljnings- och lönsamhetsmål. att arbeta effektivt med kassaarbete, varuhusexponering, prissättning, lagerhantering och påfyllnad. (inkl. inventeringar) att hålla ordning och reda. Din profil Framförallt är du en person som trivs med ett högt tempo och som vill utvecklas i din roll som säljare hos oss på Rusta. Raka puckar, högt i tak och ett glatt humör är självklart för dig. Du har hög servicekänsla och lätt för att samarbeta. Som säljare på Rusta är rätt attityd och inställning det allra viktigaste. Våra värderingar Rusta står för värderingarna Enkelhet, Mod, Engagemang och Tillsammans. Värderingarna stärks genom att alla medarbetare har varit med i arbetet med att identifiera och forma dem. De ska fungera som styrmedel vid sidan av vision och affärsidé samt som kompass och vägledning i det dagliga arbetet. Med hjälp av dessa ska Rusta klara sin fortsatta expansion och tillväxt utan att tappa sitt ursprung, fokus eller flexibilitet. Sätt igång och ansök! Låter det här som en tjänst för dig? Sök redan i dag, ansökningarna behandlas löpande. Vi använder oss av ett personlighetstest som en del av urvalsprocessen. Testet mäter egenskaper som är viktiga för arbetet, och ser till att alla sökande bedöms på samma sätt. Testet tar ca 15 min att fylla i och är en förutsättning för att gå vidare i urvalsprocessen. Går du vidare i rekryteringen så använder oss av digital referenstagning som slutsteg. Som en del av rekryteringsprocessen för tjänsten Säljare genomför vi en bakgrundskontroll på alla externa rekryteringar innan anställning kan bli aktuell. Vi använder bakgrundskontroller från SRI. Här kan du läsa mer om hur en bakgrundskontroll går till: Vanliga frågor och svar om bakgrundskontroller. Välkommen att registrera CV och personligt brev! Rusta är detaljhandelskedjan som erbjuder ett brett sortiment av hem- och fritidsprodukter till överraskande låga priser. Vi vill att våra kunder ska känna sig välkomna, bli inspirerade och tycka att det är roligt att handla hos oss. På Rusta gör vi det lätt för många människor att köpa produkter av god kvalitet till bästa pris. Det första varuhuset öppnades 1986 i Gävle och idag har Rusta över 200 varuhus i Sverige, Norge, Finland och Tyskland. Rusta arbetar långsiktigt med att öka medvetenheten kring socialt- och miljömässigt ansvarstagande, för att säkerställa en hög kvalitet på våra produkter och samtidigt medverka till ett mer hållbart samhälle.

18 juli 2024
Sista ansökan:
14 augusti 2024
Vill du ha ett meningsfullt jobb? Vi söker personliga assistenter!

Vi på Inre Kraft i Piteåsöker ständigt nya medarbetare. Både de som vill jobba på fast rad och vikarier. Behovet av nyrekrytering varierar från månad till månad.Nu är även snart hösten här och vi öppnar därför upp möjligheten för dig som vill arbeta i höst att söka redan nu! Vi behandlar alla ansökningar löpande. Som personlig assistent hjälper du människor att kunna leva det liv dom vill, genom att hjälpa och stötta dem i vardagen med allt vad det innebär. Dina arbetsuppgifter innefattar bla vardagssysslor, matlagning, personlig hygien, träning och aktivering, stötta kunden i kommunikation osv. Dina arbetsuppgifter styrs av kundens hjälpbehov. Vi söker:- Engagerad personal där personkemin med kunden är det allra viktigaste.- Du bör vara empatisk, handlingskraftig och lyhörd inför kundens behov.- Du vill göra det där lilla extra för att ge kunden guldkant i tillvaron.Meriterande:- Tidigare vårderfarenhet eller arbete som personlig assistent.- Körkort och tillgång till bil.Krav:- Du talar och förstår det svenska språket på en bra nivå.- Du kan uppvisa brottsregisterutdrag från polisen. (Detta beställer du enkelt hem via polisens hemsida) Arbetstid/varaktighet:Arbetet innebär att du arbetar där kunden befinner sig under varierande arbetstider förlagda under dagtid, kvällstid och natt beroende på behov. Vardagar/helger. Tillträde: Behovet av nyrekrytering varierar från månad till månad, söker du arbete som behovsvikarie så har du möjlighet till att få börja arbete omgående.Lön: Fast timlön enligt överenskommelse, vi har kollektivavtal Bransch G. Att tänka på inför din ansökanFör anställning hos oss på Inre Kraft behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år.Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ Känner du att beskrivningen av detta jobb är någonting som passar dig? Ansök snarast, vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. OBS! Vi har inga möjligheter att hantera ansökningar via mail eller telefon. Ansök via extern länk(se annonsen) med ditt CV och personliga brev. Välkommen med din ansökan!

18 juli 2024
Sista ansökan:
31 augusti 2024
Vill du ha ett roligt sommarjobb? Vi söker personliga assistenter i Roknäs

Vi på Inre Kraft söker nu personliga assistenter som vill arbeta på sommarvikariat hos vår kund i Roknäs. Samt även dig som vill arbeta extra vid behov. Vår kund är en trevlig kille som tycker om när det händer saker, han gillar bl a musik, fotboll, friluftsliv, djur. Han är i 50-års åldern och har en multifunktionsvariant sedan barn. Du som söker behöver kunna lära dig sondmatning, lyft, elrullstol och "hantera läkemedel". Man ska kunna leka och busa med kunden men ändå vara ordningsam och strukturerad för att hålla fokus på kundens behov. Då han enbart kommunicerar via enstaka ljud och kroppsspråk är det viktigt att du som assistent är lyhörd och på ett positiv sätt uppmuntrar honom att vara delaktig i sin vardag. Han har epileptiska anfall och sondmatas vilket gör att du behöver medicindelegering och den tar du under introduktionsdagarna. Vi söker alltså dig som är glad, påhittig, lyhörd och uppmärksam! Meriterande: Tidigare vårderfarenhet eller arbete som personlig assistent, men absolut inget krav. Du bör ha körkort och tillgång till egen bil om du bor tex i Piteå (Busstiderna stämmer inte alltid med arbetstiderna). Väljer du att ta buss till arbetsplatsen så är Sjulnässkola närmsta busshållplatsen (ca 1,2 km att gå). Krav: Du talar och förstår det svenska språket på en bra nivå. Arbetstid/varaktighet: Arbetet innebär att du arbetar där kunden befinner sig och arbetstiderna kan vara förlagda både dag och natt. Passen är förlagda kl 08.00-20.00, samt 20.00-08.00. Tillträde: Söker du arbete som timvikarie så har du möjlighet till att få börja arbeta omgående. Söker du sommarvikariat är det önskvärt om du är tillgänglig för arbete juni-augusti, introduktion påbörjas omkring Maj eller enligt överenskommelse. Lön: Fast timlön enligt överenskommelse, vi har kollektivavtal Bransch G. Att tänka på inför din ansökan: För anställning hos oss på Inre Kraft behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år.Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ Känner du att beskrivningen av detta jobb är någonting som passar dig? Ansök snarast, vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. OBS! Vi tar inte emot ansökningar via telefon eller mail, ansök via extern länk med ditt CV och personliga brev.

18 juli 2024
Sista ansökan:
31 augusti 2024
Kvinnlig kund söker kvinnliga assistenter!

Vår kund är en kvinna på 31 år med epilepsi, hon bor med sin familj i Öjebyn. Hennes funktionsnedsättning gör att hon behöver ständigt tillsyn dygnet runt. Därför behöver du vara tålmodig, lugn och igenkännande. Med det menas att du ändå ska kunna vara flexibel och intresserad av att dra ut på aktiviteter när hon känner sig pigg. Det gäller att kunna läsa av och anpassa dagen efter dagsformen. Ibland behöver du hjälpa henne att ta beslut i hennes ställe i enklare vardagliga valsituationer. Vi vill gärna att du tjej/kvinna som söker är kreativ och har barnasinnet kvar, som tycker det är både roligt och givande att att från en dag baka, laga mat, vara ute i naturen, spela spel, lägga pussel, teckna- till nästa dag, ta det lugnt, vila se på en film hemma i soffan. Tjänsten är på ca 60% där du jobbar en helg i månaden (dygnspass), övrig tid 08.00-16.00 Krav: Du är rökfri. Endast kvinnliga sökande. Du talar och förstår det svenska språket på en mycket bra nivå. Du har körkort. Du har ett belastningsutdrag från polisen. (Detta beställer du enkelt hem via polisens hemsida) Personlig lämplighet och kundens val är det absolut viktigaste vid rekrytering. Fördel om du har erfarenhet av epilepsi. Lägg extra tid på att skriva ett personligt brev där du berättar om dig själv och förklarar varför du tycker detta uppdrag låter intressant. Vi har kollektivavtal (Bransch G). Att tänka på inför din ansökan För anställning hos oss på Inre Kraft behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Känner du att beskrivningen av detta jobb är någonting som passar dig? Ansök snarast, vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. OBS! Vi har igen möjlighet att hantera ansökningar via telefon eller mail, ansök via extern länk med ditt CV och personliga brev.

18 juli 2024
Sista ansökan:
31 augusti 2024
Tandhygienist till Tandhälsan i Centrum, Piteå

Vi behöver förstärka vår klinik med ytterligare en tandhygienist. Kliniken består i dag av tre tandläkare, en tandhygienist och fem tandsköterskor. Vi söker dig som värdesätter en mindre arbetsplats med korta beslutsvägar, stor möjlighet att påverka och att arbeta långsiktigt med dina patienter. Erfaren som nyexaminerad är du välkommen att söka tjänsten. Du kommer främst att arbeta på eget rum med sedvanliga tandhygienistuppgifter - sjukdomsbehandlande och förebyggande åtgärder samt undersökning av våra vuxna revisionspatienter. Stor vikt läggs vid att dina personliga egenskaper passar in i vårt team, och att du har en positiv inställning till ditt arbete. Tjänsten är tills vidare. Arbetstid 30 - 40 timmar per vecka. Lön enligt överenskommelse. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

18 juli 2024
Sista ansökan:
18 augusti 2024
Te Crea Care söker specialistsjuksköterska till Norrbottens län

Vill du ha större frihet i ditt arbete, utvecklas i din yrkesroll samtidigt som du har en förmånlig lön? Då är du varmt välkommen till oss på Te Crea Care! Te Crea Care etablerades 2013 och bemannar sjuksköterskor, fysio- och arbetsterapeuter. Vi har avtal med samtliga regioner, många kommuner och privata vårdgivare. Det innebär att vi kan erbjuda dig många olika typer av uppdrag i hela landet. För oss är det viktigt att du som konsult har ett heltäckande skydd och därför har vi kollektivavtal och är ett auktoriserat bemanningsföretag. Beskrivning: Vi söker nu specialistsjuksköterskor till uppdrag inom slutenvården i Norrbottens län. Krav eller önskemål: Legitimerad sjuksköterska med specialistutbildning inom An/Op/IVA. - Minst två års klinisk erfarenhet efter erhållen legitimation. - Erfarenhet av arbete som specialistsjuksköterska inom slutenvården. Övrig info: Vi erbjuder dig: - Bra lön - En dedikerad konsultchef - Tjänstepension ITP1 vilket gör att du får 4,5 % av månadslönen upp till 47 625 kronor och 30 % av den delen av månadslönen som är mellan 47 625 kronor och inkomsttaket 190 500 kronor - Kollektivavtalade försäkringar: ålderspension, sjukpension, familjeskydd. - Arbetsskadeförsäkring. - Löneväxling - Redovisningshjälp för dig med eget bolag - Friskvårdsbidrag - Rekryteringsbonus - HLR-utbildning - Mingelträffar

17 juli 2024
Sista ansökan:
30 augusti 2024
Almia söker läkare till mottagning Piteå

Gör det som du älskar, som konsult! Kvalifikationer Vi söker dig med minst två års erfarenhet. Vi ser gärna att du som konsult ansöker har god samarbetsförmåga, är noggrann, och ansvarstagande. Arbetsuppgifter Sedvanliga arbetsuppgifter som Allmänspecialist med erfarenhet från Barn- och ungdomsmottagning. Finner du tjänsten som Allmänspecialist till Piteå intressant är du är varmt välkommen att höra av dig direkt  till Julia Augustsson eller någon av hennes kollegor på [email protected] eller 08-410 250 50. Vi ser fram emot att höra från dig! Har du redan ett uppdrag men vet en klockren kandidat, tipsa vidare och ta del av en tipsbonus! Tillsammans med din konsultchef på Almia får du skapa det bästa upplägget som passar just dig och dina behov. Vi gör vårt yttersta för att lyssna och förstå vem du är, vad du vill och vad du behöver. Vi vill helt enkelt veta vad som är viktigt för dig. Därför är vi extra lyhörda för vad du har för behov och önskemål när det kommer till uppdragets period, omfattning, geografiskt område samt arbetstider. Det absolut viktigaste för oss är att vi tillsammans hittar ett upplägg som går att anpassa efter ditt livspussel. Personliga egenskaper: Du är en positiv och engagerad kollega som bidrar till en bra arbetsmiljö. Du är flexibel, ansvarsfull och har förmåga att arbeta både självständigt och i team. För att lyckas som konsult är det viktigt att du är prestigelös, lyhörd och trygg i dig själv. Du har du goda kunskaper i svenska och drivs av utmaningar och nya möjligheter. Vi erbjuder dig: Marknadskraftig lön En engagerad konsultchef Fördelaktiga förmånspaket Trygga villkor Tipsbonus Bli en del av Almia-familjen Almia Vårdbemanning är ett rikstäckande bolag med stort hjärta som gör allt för att du som konsult ska trivas och må bra. Tillsammans med dig följer vi dina önskemål och matchar uppdrag efter din erfarenhet. Du kommer alltid känna att du har ett stöd i din närmaste konsultchef, vars viktigaste uppgift är att se till att du mår bra. Hos oss på Almia får du ta del av en varm kultur där varje anställd är unik och får högsta prioritet från oss i form av engagemang, tillhörighet och tillgänglighet. I ditt dagliga jobb som konsult är du en del av ett vårdteam, med allt vad det innebär. Som konsult hos Almia är du också en viktig del av vårt team, och vår gemenskap. Vi håller kontakt, följer dig i uppdragen, finns alltid nära till hands och hjälper dig att lösa de eventuella problem som kan dyka upp längs vägen. Vi ser även till att du får träffa dina Almia-kollegor då och då för att utbyta tankar, tips och erfarenheter. Vi tar hand om varandra, lika självklart naturligt som att du tar hand om andra. Sista svarsdag Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! www.almia.se 08-410 250 50 [email protected]

15 juli 2024
Sista ansökan:
25 juli 2024
Almia söker specialist inom psykiatri till psykiatri Piteå

Gör det som du älskar, som konsult! Kvalifikationer Vi söker dig med minst två års erfarenhet. Vi ser gärna att du som konsult ansöker har god samarbetsförmåga, är noggrann, och ansvarstagande. Arbetsuppgifter Sedvanliga arbetsuppgifter som Specialist inom psykiatri med erfarenhet från Psykiatri. Finner du tjänsten som Specialist inom psykiatri till Piteå intressant är du är varmt välkommen att höra av dig direkt  till Julia Augustsson eller någon av hennes kollegor på [email protected] eller 08-410 250 50. Vi ser fram emot att höra från dig! Har du redan ett uppdrag men vet en klockren kandidat, tipsa vidare och ta del av en tipsbonus! Tillsammans med din konsultchef på Almia får du skapa det bästa upplägget som passar just dig och dina behov. Vi gör vårt yttersta för att lyssna och förstå vem du är, vad du vill och vad du behöver. Vi vill helt enkelt veta vad som är viktigt för dig. Därför är vi extra lyhörda för vad du har för behov och önskemål när det kommer till uppdragets period, omfattning, geografiskt område samt arbetstider. Det absolut viktigaste för oss är att vi tillsammans hittar ett upplägg som går att anpassa efter ditt livspussel. Personliga egenskaper: Du är en positiv och engagerad kollega som bidrar till en bra arbetsmiljö. Du är flexibel, ansvarsfull och har förmåga att arbeta både självständigt och i team. För att lyckas som konsult är det viktigt att du är prestigelös, lyhörd och trygg i dig själv. Du har du goda kunskaper i svenska och drivs av utmaningar och nya möjligheter. Vi erbjuder dig: Marknadskraftig lön En engagerad konsultchef Fördelaktiga förmånspaket Trygga villkor Tipsbonus Bli en del av Almia-familjen Almia Vårdbemanning är ett rikstäckande bolag med stort hjärta som gör allt för att du som konsult ska trivas och må bra. Tillsammans med dig följer vi dina önskemål och matchar uppdrag efter din erfarenhet. Du kommer alltid känna att du har ett stöd i din närmaste konsultchef, vars viktigaste uppgift är att se till att du mår bra. Hos oss på Almia får du ta del av en varm kultur där varje anställd är unik och får högsta prioritet från oss i form av engagemang, tillhörighet och tillgänglighet. I ditt dagliga jobb som konsult är du en del av ett vårdteam, med allt vad det innebär. Som konsult hos Almia är du också en viktig del av vårt team, och vår gemenskap. Vi håller kontakt, följer dig i uppdragen, finns alltid nära till hands och hjälper dig att lösa de eventuella problem som kan dyka upp längs vägen. Vi ser även till att du får träffa dina Almia-kollegor då och då för att utbyta tankar, tips och erfarenheter. Vi tar hand om varandra, lika självklart naturligt som att du tar hand om andra. Sista svarsdag Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! www.almia.se 08-410 250 50 [email protected]

15 juli 2024
Sista ansökan:
25 juli 2024
Servicechef

Om Bravura: Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad. Om tjänsten: Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Kalmar Solutions AB. Om företaget: Kalmar Solutions tillhandahåller lösningar och tjänster för lasthantering i hamnar, terminaler, distributionscentraler och tung industri. Företaget är ledande inom terminalautomatisering och energieffektiv containerhantering. Var fjärde containerrörelse runt om i världen hanteras av just en Kalmar-lösning. Med deras omfattande produktportfölj, globala servicenätverk och lösningar för smidig integrering av terminalprocesser ökar Kalmar effektiviteten i kunds godshantering. Hos Kalmar Solutions erbjuds du en arbetsplats med ett utvecklande och självständigt arbete där du får arbeta med olika typer av människor och problemlösningar. Företaget präglas av nytänkande och värdesätter medarbetare som tar egna initiativ. Här erbjuds en arbetsplats med ett utvecklande, självständigt och variationsrikt arbete. Kalmar Solutions vill ta in ny expertis och fräscha idéer samtidigt som de ger sina befintliga medarbetare nya och intressanta karriärmöjligheter. I slutet av 2023 hade Kalmar Solutions mer än 4 900 anställda i över 30 länder, varav de största var USA, Malaysia, Sverige, Kina, Finland, Polen, Spanien och Australien Arbetsuppgifter: I rollen som servicechef blir du en nyckelspelare för regionens framgång och har det övergripande ansvaret för verksamhet, budget och personal. Din uppgift är att leda, optimera och utveckla serviceavdelningen både operativt och strategiskt. En stor del av din uppgift är att utveckla de lokala kundaffärerna inom regionen och verka för goda kundrelationer för att skapa både lönsamhet och samtidigt bibehålla en hög kundnöjdhet. Kalmars kunder är spridda över regionen och för att uppnå bästa resultat behöver du vara nära både kunder och personal vilket kommer att innebära en hel del resor inom regionen, både längre dagsturer och någon övernattning i månaden. Du ingår i ledningsgruppen som består av 6 personer. Tillsammans driver ni processerna mot bolagets övergripande mål. I dina huvudsakliga arbetsuppgifter ingår • Övergripande ansvar för regionens serviceaktiviteter • Personal- och budgetansvar • Utveckla och vårda lokala kundaffärer • Säkerställa en hög kundnöjdhet Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper: • Några års erfarenhet från en roll som innefattat ledarskap och personalansvar • Mycket god ekonomisk- och affärsförståelse • Meriterande med erfarenhet som tekniker eller mekaniker • Mycket god kommunikativförmåga i både svenska och engelska, i tal och skrift • B-körkort Vi söker dig som drivs av att leda och motivera andra för att uppnå gemensamma mål. Du får med dig dina medarbetare genom att engagera, motivera och tydliggöra vägen framåt. Vidare har du intresset och förmågan att förstå affärsmässiga principer med fokus på god lönsamhet och tillväxt. I ditt arbete är du noggrann och har förmågan att identifiera områden som behöver förändras eller vidareutvecklas. Du är en handlingsinställd och modig ledare, som tar tag i saker och räds inte en utmaning. Vidare är du flexibel och trivs i en dynamisk miljö med högt tempo. Vi tror att du som söker är en lagspelare som trivs i en ansvarstagande och koordinerande roll. I kontakt med andra skapar du nya relationer, såväl med kunder som med medarbetare. Slutligen ser vi även att du har en naturlig fallenhet att tillhandahålla god kundservice och strävar alltid efter att överträffa kundernas förväntningar. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Övrig information: Start: Enligt överenskommelse Plats: Piteå Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, [email protected] eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

15 juli 2024
Sista ansökan:
26 augusti 2024