Lediga jobb hos Jurek Recruitment & Consulting AB
Vill du vara med och bygga upp något från grunden? Vi söker en engagerad kundservicemedarbetare till ett kreditmarknadsbolag i en spännande expansionsfas. Här får du möjlighet att ta ett brett ansvar för kundkontakten och bidra till att forma hur de arbetar med service och bemötande. Om rollen Som kundservicemedarbetare kommer du att spela en viktig roll i att hantera inkommande mejl från både kunder och samarbetspartners. Du arbetar nära andra delar av organisationen, särskilt back office-funktionen, och får vara med och utveckla rutiner och arbetssätt för kundserviceen. Eftersom bolaget fortfarande är relativt litet kommer dina arbetsuppgifter att kunna variera över tid. För att trivas i rollen behöver du därför vara prestigelös, flexibel och beredd att hjälpa till där det behövs – oavsett om det handlar om kundkontakt, administrativa uppgifter eller intern support. Vem är du? Vi letar efter dig som är kommunikativ, noggrann och har lätt för att skapa förtroende. Du är självgående, ställer gärna frågor och trivs med att samarbeta. Du har god datavana och är van att arbeta i digitala system. Du uttrycker dig obehindrat på svenska och engelska i både tal och skrift. Kunskaper i tyska är meriterande. Har du dessutom erfarenhet från finansbranschen är det ett stort plus. Du erbjuds Du får chansen att vara med på en tillväxtresa i ett bolag där din insats verkligen gör skillnad. Du kommer tillhöra en inkluderande och prestigelös team belägna i centrala Stockholm där engagemang och samarbete står i centrum. Det här är ett konsultuppdrag med start i augusti med mycket goda möjligheter till överrekrytering. Urvalsprocessen och intervjuer sker löpande och du är varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se. Vid frågor angående tjänsten kontakta gärna ansvarig konsultchef Hedda Grenlöv på [email protected]. Om oss Jurek Recruitment & Consulting grundades 2006 av serieentreprenören Shervin Razani och är ett växande företag med fokus på flexibla och kundanpassade rekryterings- och konsulttjänster. Vi rekryterar och hyr ut talanger inom en mängd områden, från studenter till erfarna akademiker, med specialistkompetens. Våra uppdrag spänner över områdena juridik, ekonomi, HR, marknad/kommunikation, administration och management. Då varje uppdrag är unikt arbetar vi för att alltid skapa en perfect match för våra konsulter och kunder. Konsult hos Jurek År 2024 utsågs vi till en av Sveriges 100 mest attraktiva arbetsgivare av Karriärföretagen. Det är fint att få ett kvitto på vårt viktiga arbete med att erbjuda unika karriär- och utvecklingsmöjligheter. Som konsult hos oss får du chansen att arbeta på spännande arbetsplatser inom olika branscher och vid din sida har du alltid en dedikerad konsultchef som stöttar dig under ditt uppdrag och hjälper dig framåt i din karriär. Du kommer dessutom bjudas in på flera spännande nätverksträffar och aktiviteter tillsammans med konsultchefer och övriga konsulter på Jurek. Nyfiken på att veta mer om hur det är att konsulta via oss? Spana in vad våra konsulter säger här: https://jurek.se/konsult-hos-oss-pa-jurek
Har du djup teknisk kompetens inom Power BI och vill ta ett helhetsansvar för att utveckla, äga och leda BI- och budgetprocesser framåt? Trivs du i en konsultroll där du får kombinera hands-on utveckling med strategiskt systemarbete? Då kan detta vara uppdraget för dig! Vi söker nu en självständig och drivande Power BI-specialist till ett företag med kontor i Nacka. Här kliver du in i en nyckelroll med ansvar för att vidareutveckla företagets BI-struktur och kravställa för ett nytt budgetsystem. Uppdraget är ett konsultuppdrag på 3–6 månader med start i mitten av augusti, möjlighet till hybridarbete finns. Om rollen Som Power BI-specialist kommer du att vara företagets mest tekniska kompetens inom ekonomiområdet när det gäller Power BI. Du kliver in som systemägare och blir navet i utvecklingen av dashboards, rapporter och datamodeller. Du leder arbetet framåt, utbildar interna användare och driver systemrelaterade processer från ax till limpa. Du kommer bland annat att: • Äga och vidareutveckla Power BI som system • Bygga och optimera dashboards och rapporter • Utbilda och stötta interna användare i Power BI • Avveckla befintligt budgetsystem • Kravställa och jämföra nya lösningar • Leda och driva arbetet systematiskt framåt – från nuläge till målläge • Ansvara för att säkra den tekniska strukturen och BI-arkitekturen Vi söker dig som • Har en utbildningsbakgrund inom ekonomi • Är expert på Power BI, både tekniskt och verksamhetsnära • Har erfarenhet av att bygga dashboards och datamodeller från grunden • Trivs i konsultrollen och är van att arbeta självständigt i komplexa miljöer • Har erfarenhet av att leda systemrelaterade projekt eller processer • Är pedagogisk och trygg i att hålla interna utbildningar • Förstår ekonomiprocesser och har en stark analytisk förmåga • Är strukturerad, initiativtagande och lösningsorienterad Du erbjuds Ett uppdrag där du får ett helhetsansvar för BI och budgetsystem ur ett tekniskt och verksamhetsnära perspektiv. Du blir en nyckelperson i ett bolag som är i en spännande fas och där din insats verkligen kommer göra skillnad. Tjänsten är ett konsultuppdrag på 3–6 månader med möjlighet till förlängning. Start mitten av augusti. Möjlighet till hybridarbete finns. Ansökan Då urvalsprocessen och intervjuer sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se. Vid frågor angående tjänsten kontakta gärna ansvarig konsultchef Sophie Hersvall, [email protected] Om oss Jurek Recruitment & Consulting grundades 2006 av serieentreprenören Shervin Razani och är ett växande företag med fokus på flexibla och kundanpassade rekryterings- och konsulttjänster. Vi rekryterar och hyr ut talanger inom en mängd områden, från studenter till erfarna akademiker, med specialistkompetens. Våra uppdrag spänner över områdena juridik, ekonomi, HR, marknad/kommunikation, administration och management. Då varje uppdrag är unikt arbetar vi för att alltid skapa en perfect match för våra konsulter och kunder. Konsult hos Jurek År 2024 utsågs vi till en av Sveriges 100 mest attraktiva arbetsgivare av Karriärföretagen. Det är fint att få ett kvitto på vårt viktiga arbete med att erbjuda unika karriär- och utvecklingsmöjligheter. Som konsult hos oss får du chansen att arbeta på spännande arbetsplatser inom olika branscher och vid din sida har du alltid en dedikerad konsultchef som stöttar dig under ditt uppdrag och hjälper dig framåt i din karriär. Du kommer dessutom bjudas in på flera spännande nätverksträffar och aktiviteter tillsammans med konsultchefer och övriga konsulter på Jurek.
Har du erfarenhet av att arbeta med bidragsansökningar och trivs i en roll där du får kombinera administration med självständigt ansvar? Är du van att samarbeta med olika funktioner och har förmågan att driva processer framåt? Då kan detta vara ett uppdrag för dig! Vi söker nu en processledare för bidragsansökningar till ett konsultuppdrag på 50% med start i augusti. Uppdraget är på deltid och innebär att du arbetar nära både verksamhetschefer och controllers i en organisation med cirka 500 anställda. Detta är ett konsultuppdrag där du anställs som konsult av Jurek Talents. Som konsult hos oss på Jurek är du anställd hos oss och uthyrd till en eller flera av våra olika kunder. Förutom en mängd förmåner som friskvårdsbidrag, försäkringar, kollektivavtal och karriärmöjligheter, erbjuds du möjligheten att utöka dina erfarenheter och kompetenser samtidigt som du bidrar med dina värdefulla kunskaper. Om rollen Som processledare kommer du att tillhöra ett team med fyra kollegor, där du ansvarar för att driva och kvalitetssäkra bidragsansökningar från idé till inlämning. Dina ansvarsområden kommer att innefatta: • Projektleda och tidshålla ansökningsprocesser • Ta fram och kvalitetssäkra ansökningsunderlag • Stötta verksamheterna i återrapportering enligt finansiärers krav • Säkerställa att projekt bedrivs enligt ansökningar genom deltagande i styrgrupper • Ansöka och fördela medel via riksföreningen • Förankra ansökningar hos chefer och i finansieringsforum • Ta fram underlag inför strategiska vägvalsbeslut Vem är du? För att lyckas i rollen ser vi att du: • Har tidigare erfarenhet av att arbeta med bidragsansökningar • Är administrativt skicklig men också van att ta ägarskap för processer • Har förmåga att arbeta självständigt och strukturerat • Har viss pondus och kan driva arbetet framåt även i komplexa sammanhang • Har erfarenhet från liknande verksamhet och förstår kontexten • Är van att samarbeta med olika funktioner och kan tänka strategiskt • Det är viktigt att du inte enbart ser dig själv som administrativt stöd – du behöver kunna hålla i stafettpinnen och ta ansvar för att processerna genomförs på ett kvalitativt sätt. Du erbjuds Uppdraget är ett spännande och meningsfullt konsultuppdrag i en samhällsviktig organisation, där du får möjlighet att ta stort ansvar och verkligen göra skillnad. Arbetet har ett flexibelt upplägg och kan förläggas till en eller flera dagar i veckan, med möjlighet att arbeta delvis på distans. Uppdraget förväntas starta i augusti och omfattningen är cirka 50 procent. Ansökan Urval och intervjuer sker löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se. Vid frågor om tjänsten, kontakta gärna ansvarig konsultchef Hanna Darberg på [email protected].
En ideell organisation i Stockholm söker en erfaren redovisningsekonom gärna med goda systemkunskaper. Rollen är placerad inom ekonomiavdelningen där du kommer arbeta nära redovisningsansvariga och stötta upp och ha övergripande koll på redovisningen med ansvar för olika delar. Ekonomiavdelningen arbetar tvärfunktionellt med redovisningsfrågor som rör exempelvis gåvor, värdepapper, anläggningar och kassahantering, samt med att stötta nya verksamheter och hantera frågor kring likviditet. Vi söker dig som är van redovisningsekonom och bokslutssjälvständig enligt K3 regelverket. Har du jobbat som systemekonom och har erfarenhet av systemförvaltning och utveckling av ekonomisystem är det ett plus inget krav. Tjänsten omfattar heltid med start 11:e augusti och förväntas löpa 3-4 månader med chans till överrekrytering för rätt person. Du erbjuds Ett spännande konsultuppdrag på 3-4 månader hos vår kund i södra Stockholm. Vi intervjuar löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Sophie Hersvall på [email protected] Om oss Jurek Recruitment & Consulting grundades 2006 av serieentreprenören Shervin Razani och är ett växande företag med fokus på flexibla och kundanpassade rekryterings- och konsulttjänster. Vi rekryterar och hyr ut talanger inom en mängd områden, från studenter till erfarna akademiker med specialistkompetens. Våra uppdrag spänner över områdena juridik, ekonomi, HR, marknad/kommunikation, administration och management. Då varje uppdrag är unikt arbetar vi för att alltid skapa en perfekt match för våra konsulter och kunder. Konsult hos Jurek År 2024 utsågs vi till en av Sveriges 100 mest attraktiva arbetsgivare av Karriärföretagen. Det är fint att få ett kvitto på vårt viktiga arbete med att erbjuda unika karriär- och utvecklingsmöjligheter. Som konsult hos oss får du chansen att arbeta på spännande arbetsplatser inom olika branscher och vid din sida har du alltid en dedikerad konsultchef som stöttar dig under ditt uppdrag och hjälper dig framåt i din karriär. Du kommer dessutom att bjudas in på flera spännande nätverksträffar och aktiviteter tillsammans med konsultchefer och övriga konsulter på Jurek. Nyfiken på att veta mer om hur det är att konsulta via oss? Spana in vad våra konsulter säger här: https://jurek.se/konsult-hos-oss-pa-jurek
Vi söker nu en erfaren Legal och Compliance Manager till vår kund inom fordonsindustrin i premiumsegmentet. Vår kund är en av världens ledande tillverkare av fordon. Om rollen Uppdraget är ett konsultuppdrag via Jurek med omgående start, senast start i augusti. Som Legal and Compliance Manager kommer du att vara en viktig del av dagliga arbetet och stötta bolagets Head of Legal. Du kommer att arbeta i ett mindre team och ha personalansvar för två personer. Dina arbetsuppgifter kan bland annat innefatta: • Ansvarig för att implementera, driva och vid behov vidareutveckla Compliance Management System (CMS) • Ansvarig för att övervaka lokala juridiska compliance-förhållanden och vid behov anpassa lokala processer i samordning med Group Compliance. • Ansvarig för att utbilda alla anställda och skapa medvetenhet genom lämpliga kommunikationsåtgärder. • Ansvarig för compliance-rådgivning till ansvariga/lokal ledning och affärsavdelningar, samt vidta lämpliga åtgärder för att upptäcka, åtgärda och sanktionera (potentiella) överträdelser. • Ansvarig för att övervaka implementeringen av compliance-krav och rapportera till lokal ledning och Group Compliance-funktioner. Vem söker vi? Vi söker dig som har universitetsexamen inom juridik och som har tidigare erfarenhet av liknande roll. Vi ser att du har minst sex års erfarenhet som bolagsjurist inom intern kontroll/juridik/finansavdelning på multinationella företag. För att lyckas i rollen bör du även ha gedigen erfarenhet av riskhantering och compliance. Att arbeta i en projektledande funktion faller dig naturligt och du har en god förmåga att kommunicera och förhandla. Du är professionell, problemlösningsorienterad och talar flytande engelska och ett/flera nordiska språk. Om uppdraget Uppdraget är ett konsultuppdrag/underkonsultuppdrag via Jurek på 14 månader med omgående start, senast start i augusti. Placering för detta uppdrag är Sollentuna. Välkommen med din ansökan redan idag – urval sker löpande!
Är du en självgående och erfaren HR-generalist som trivs i en bred roll där du får arbeta självständigt och bidra till en viktig samhällsfråga? Vår kund är en ideell organisation med stark sammanhållning och ett genuint engagemang för sitt viktiga uppdrag. I den här rollen får du ett operativt helhetsansvar för HR-processerna i en mindre organisation, där du arbetar nära verksamheten och har stort eget ansvar. Du driver det dagliga HR-arbetet, inklusive HR-årshjulet, och blir en nyckelperson i att säkerställa att rutiner och processer fungerar smidigt. Det här är en roll för dig som gillar att få saker att hända, som trivs med att arbeta hands-on och som uppskattar en vardag där struktur möter flexibilitet. Arbetsuppgifter • Ansvara för och driva HR-årshjulet • Stötta chefer i operativa HR-frågor • Säkerställa att HR-processer och rutiner är uppdaterade och följs • Hantera frågor kopplade till compensation & benefits • Delta i och förbereda MBL-förhandlingar • Bidra till en god arbetsmiljö och stärka organisationskulturen Vem är du? Vi söker dig som har 3–5 års erfarenhet av en bred HR-roll och som har god förståelse för HR-processer och arbetsrätt. Du är van att arbeta självständigt, tar egna initiativ och har en god känsla för människor och relationer. Du är trygg i din kompetens, prestigelös och trivs i en operativ roll där du får vara nära verksamheten. Med ett genuint intresse för människor och arbetsmiljö bidrar du till en arbetsplats med starkt engagemang och samhällsnytta. Du erbjuds Detta är ett konsultuppdrag på 40% med start i september 2025 och en varaktighet på 12 månader. Uppdraget utgår från vår kunds fina lokaler i centrala Stockholm, med möjlighet till hybridarbete. I den här rollen får du möjlighet att arbeta i en värderingsdriven organisation med ett viktigt samhällsuppdrag, där du gör verklig skillnad. Du erbjuds en självständig roll med stort förtroende samt att arbeta i en varm och inkluderande arbetsmiljö där engagemanget är påtagligt i vardagen. Urvalsprocessen och intervjuer sker löpande och du är varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se. Vid frågor angående tjänsten kontakta gärna ansvarig konsultchef Hedda Grenlöv på [email protected]. Om oss Jurek Recruitment & Consulting grundades 2006 av serieentreprenören Shervin Razani och är ett växande företag med fokus på flexibla och kundanpassade rekryterings- och konsulttjänster. Vi rekryterar och hyr ut talanger inom en mängd områden, från studenter till erfarna akademiker, med specialistkompetens. Våra uppdrag spänner över områdena juridik, ekonomi, HR, marknad/kommunikation, administration och management. Då varje uppdrag är unikt arbetar vi för att alltid skapa en perfect match för våra konsulter och kunder. Konsult hos Jurek År 2024 utsågs vi till en av Sveriges 100 mest attraktiva arbetsgivare av Karriärföretagen. Det är fint att få ett kvitto på vårt viktiga arbete med att erbjuda unika karriär- och utvecklingsmöjligheter. Som konsult hos oss får du chansen att arbeta på spännande arbetsplatser inom olika branscher och vid din sida har du alltid en dedikerad konsultchef som stöttar dig under ditt uppdrag och hjälper dig framåt i din karriär. Du kommer dessutom bjudas in på flera spännande nätverksträffar och aktiviteter tillsammans med konsultchefer och övriga konsulter på Jurek Nyfiken på att veta mer om hur det är att konsulta via oss? Spana in vad våra konsulter säger här: https://jurek.se/konsult-hos-oss-pa-jurek
Är du en affärsdriven och analytisk interim Senior Business Controller med erfarenhet av produktionsnära ekonomi? Nu söker vi dig som vill ta dig an ett spännande uppdrag hos en ledande aktör inom life science. Här får du möjlighet att arbeta nära verksamheten, stötta chefer i finansiella beslut och bidra till strategisk utveckling. Vi söker dig som har en skarp analysförmåga i kombination med ett helhetsperspektiv och trivs i förändringsmiljöer. Din kommunikativa förmåga, noggrannhet och resultatfokus gör dig till en självklar partner i både operativa och strategiska frågor. Varmt välkommen med din ansökan! Detta är ett konsultuppdrag där du anställs som konsult av Jurek Talents alternativt har möjlighet att gå in som underkonsult. Uppdragets omfattning är heltid och förväntas pågå i 4-6 månader start enligt överenskommelse. Som konsult hos oss på Jurek är du anställd hos oss och uthyrd till en eller flera av våra olika kunder. Förutom en mängd förmåner som friskvårdsbidrag, försäkringar, kollektivavtal och karriärmöjligheter, erbjuds du möjligheten att utöka dina erfarenheter och kompetenser samtidigt som du bidrar med dina värdefulla kunskaper. Arbetsbeskrivning Som Senior Business Controller får du möjlighet att arbeta nära både verksamhet och ledning i en dynamisk och global miljö inom life science. Du kommer att vara en nyckelperson i att driva ekonomisk styrning och utveckling, samtidigt som du stöttar chefer med insiktsfull analys och vägledning. Uppdraget passar dig som är trygg i förändring, har ett starkt affärssinne och trivs med att kombinera strategiskt tänkande med operativt ansvar. Dina arbetsuppgifter kommer framför allt att innefatta: • Ansvarar för den ekonomiska styrningen av siten i Uppsala, inklusive redovisning, controlling och rapportering. • Stöttar chefer och ledning i finansiella beslut och säkerställer efterlevnad av regelverk. • Leder det lokala ekonomiteamet och driver förbättringar inom interna processer och affärssystem. • Bidrar till verksamhetens utveckling och lönsamhet genom strategiskt och operativt arbete. Vem är du? Vi söker dig som har en högskoleutbildning inom ekonomi eller motsvarande arbetslivserfarenhet samt har minst 8-10 års erfarenhet av att arbeta som business controller på ett tillverkande bolag. Du har goda datakunskaper, särskilt i Excel och och ERP-system, med stor fördel SAP. För att lyckas i rollen och trivas på uppdraget ser vi att du har stort eget driv och van vid att ta egna initiativ. Du har god kommunikationsförmåga och lätt för att uttrycka dig. Du trivs bra med att arbeta självständigt, har ett prestigelöst förhållningssätt och har god förmåga att samarbeta chefer och kollegor andra kollegor såväl som med externa kontaktytor. Ansökan Då urvalsprocessen och intervjuer sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se. Vid frågor angående tjänsten är kontakta gärna ansvarig konsultchef Hanna Darberg på [email protected] Om oss Jurek Recruitment & Consulting grundades 2006 av serieentreprenören Shervin Razani och är ett växande företag med fokus på flexibla och kundanpassade rekryterings- och konsulttjänster. Vi rekryterar och hyr ut talanger inom en mängd områden, från studenter till erfarna akademiker, med specialistkompetens. Våra uppdrag spänner över områdena juridik, ekonomi, HR, marknad/kommunikation, administration och management. Då varje uppdrag är unikt arbetar vi för att alltid skapa en perfect match för våra konsulter och kunder. Konsult hos Jurek År 2024 utsågs vi till en av Sveriges 100 mest attraktiva arbetsgivare av Karriärföretagen. Det är fint att få ett kvitto på vårt viktiga arbete med att erbjuda unika karriär- och utvecklingsmöjligheter. Som konsult hos oss får du chansen att arbeta på spännande arbetsplatser inom olika branscher och vid din sida har du alltid en dedikerad konsultchef som stöttar dig under ditt uppdrag och hjälper dig framåt i din karriär. Du kommer dessutom bjudas in på flera spännande nätverksträffar och aktiviteter tillsammans med konsultchefer och övriga konsulter på Jurek Nyfiken på att veta mer om hur det är att konsulta via oss? Spana in vad våra konsulter säger här: https://jurek.se/konsult-hos-oss-pa-jurek
Är du en noggrann och lösningsorienterad person som trivs med ekonomifrågor? Vi söker nu en ekonomiadministratör på heltid. Du kommer att ha en central roll i det dagliga ekonomiarbetet och arbeta nära advokatfirmans ledning. Dina arbetsuppgifter: • Löneadministration • Fakturering och uppföljning • Kundreskontra och uppföljning • Övriga uppgifter kopplade till ekonomifunktionen och kontakt med redovisningsbyrå Vi söker dig som: • Trivs i en varierad roll med högt tempo • Är strukturerad, noggrann och självgående • Är en problemlösare som tycker om att ställas inför nya frågeställningar • Har fallenhet för ekonomisk administration och/eller löneadministration • Meriterande: Eftergymnasial utbildning inom företagsekonomi eller motsvarande Vi erbjuder Hos oss får du möjlighet att arbeta i en dynamisk och familjär miljö med möjligheten att växa och ta nästa steg i din karriär. Detta är en tillsvidareanställning med inledande provanställning. Vi sitter centralt i Stockholm och flyttar till nyrenoverade lokaler på Kungsholmstorg vid årsskiftet. Om Advokatfirman De Basso Advokatfirman grundandes av Sargon De Basso år 2016. Visionen var att skapa en välorganiserad firma, med fokus på stark internutbildning, för att kunna möta den rättssökande allmänheten och domstolar med högkvalitativa juridiska tjänster över hela Sverige. Sargon De Bassos filosofi är att advokaten har en uppgift i samhället som sträcker sig längre än enbart advokattiteln. En advokat ska kunna slå vakt om rättssäkerheten, i och utanför rättssalen. Advokaten ska vara en stark röst i den rättspolitiska debatten, i statliga utredningar och i civilsamhället där rättsstaten Sverige definieras. Idag är Advokatfirman De Basso en väletablerad advokatfirma på nationell nivå, med kontor från Göteborg i söder till Sundsvall i norr. Advokatfirman är ledande på respektive lokalort. Sista ansökningsdag: 30 juni I denna rekrytering samarbetar vi med Jurek. Har du frågor kring tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Evelina Thimper [email protected] eller Matilda Thelin [email protected] Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag – så vänta inte med ansökan!
Vill du vara spindeln i nätet på ett internationellt private equity-bolag? Vår kund söker dig som trivs i en varierad roll med högt tempo, där du får kombinera service, struktur och samarbete i en global miljö. Hos oss får du arbeta med engagerade kollegor i ett företag med stark tillväxt och internationell närvaro. Arbetsuppgifter Som administrativ assistent är du en nyckelperson i det dagliga arbetet på kontoret i Stockholm. Du stöttar ett team av professionella medarbetare och ansvarar för att kontoret fungerar smidigt – både administrativt och praktiskt. I rollen kommer du bland annat att: • Koordinera kalendrar, boka möten och videokonferenser • Planera och boka resor samt hantera reseunderlag • Sköta utläggsredovisning • Ta emot besökare och vara kontaktperson i receptionen • Hantera post, bud och kontorsmaterial • Skapa och uppdatera dokument, presentationer och kalkyler • Samarbeta med IT vid tekniska frågor • Stötta vid interna och externa evenemang • Vara backup för andra administratörer vid behov Vem är du? Vi söker dig som är strukturerad, lösningsorienterad och har en stark känsla för service. Du trivs i en internationell miljö och har lätt för att samarbeta med olika typer av människor. För att lyckas i rollen tror vi att du har mellan två och fyra års erfarenhet av administrativt arbete i en professionell miljö. Du uttrycker dig obehindrat på både svenska och engelska, och har goda kunskaper i MS Office, särskilt Outlook. Du är van att arbeta med digitala mötesverktyg som Zoom och Teams, och har förmågan att prioritera och arbeta självständigt även när tempot är högt. Vi värdesätter ett positivt och prestigelöst förhållningssätt. Du erbjuds I den här rollen får du möjlighet att arbeta på ett globalt företag med stark entreprenörsanda och en öppen, inkluderande kultur. Du erbjuds en varierad och utvecklande roll i ett internationellt team där du får ta stort ansvar och vara en viktig del av verksamheten. Kontor är centralt beläget i Stockholm, och du erbjuds förmåner som friskvårdsbidrag samt goda möjligheter till professionell utveckling och intern karriärväg. Urvalsprocessen och intervjuer sker löpande och du är varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se. Vid frågor angående tjänsten kontakta gärna ansvarig konsultchef Hedda Grenlöv på [email protected].
Är du en noggrann och lösningsorienterad ekonomiassistent som trivs i ett högt tempo? Vill du vara en del av ett mindre engagerat team i ett växande företag där dina insatser verkligen gör skillnad? Då kan detta vara rollen för dig! Vi söker nu en driven ekonomiassistent till ett företag i stark utveckling, med kontor i Stockholm. Här blir du en viktig del av ekonomiavdelningen och får möjlighet att arbeta brett inom redovisning och ekonomiadministration i en dynamisk miljö där initiativ värderas högt. Om rollen Som ekonomiassistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter inom: • Leverantörs- och kundreskontra • Löpande bokföring och kontoavstämningar • Fakturering och hantering av in- och utbetalningar • Assistera vid månads- och årsbokslut • Övrig ekonomiadministration och stöd till ekonomiavdelningen Vi söker dig som • Har minst ett års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter • Har goda kunskaper i Excel och ekonomisystem • Är självgående, strukturerad och noggrann • Har ett prestigelöst förhållningssätt och gillar att hugga i där det behövs • Trivs i en miljö där saker händer snabbt och förändring är en naturlig del av vardagen Du erbjuds En utvecklande roll i ett dynamiskt och värderingsstyrt företag. Du arbetar i en hybrid miljö med möjlighet till flexibilitet. Tjänsten är inledningsvis en konsultuppdrag med stor möjlighet till anställning hos företaget därefter. Ansökan Då urvalsprocessen och intervjuer sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se. Vid frågor angående tjänsten kontakta gärna ansvarig konsultchef Hanna Kaponen på [email protected] Om oss Jurek Recruitment & Consulting grundades 2006 av serieentreprenören Shervin Razani och är ett växande företag med fokus på flexibla och kundanpassade rekryterings- och konsulttjänster. Vi rekryterar och hyr ut talanger inom en mängd områden, från studenter till erfarna akademiker, med specialistkompetens. Våra uppdrag spänner över områdena juridik, ekonomi, HR, marknad/kommunikation, administration och management. Då varje uppdrag är unikt arbetar vi för att alltid skapa en perfect match för våra konsulter och kunder. Konsult hos Jurek År 2024 utsågs vi till en av Sveriges 100 mest attraktiva arbetsgivare av Karriärföretagen. Det är fint att få ett kvitto på vårt viktiga arbete med att erbjuda unika karriär- och utvecklingsmöjligheter. Som konsult hos oss får du chansen att arbeta på spännande arbetsplatser inom olika branscher och vid din sida har du alltid en dedikerad konsultchef som stöttar dig under ditt uppdrag och hjälper dig framåt i din karriär. Du kommer dessutom bjudas in på flera spännande nätverksträffar och aktiviteter tillsammans med konsultchefer och övriga konsulter på Jurek.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 54 jobb