Jurek Recruitment & Consulting AB jobb

Lediga jobb hos Jurek Recruitment & Consulting AB

Controller till långt konsultuppdrag

Är du en engagerad och självgående controller med erfarenhet? Letar du efter nästa steg i karriären där du får använda din kompetens och skapa värde i en organisation med kontor i centrala Helsingborg? Då kan detta vara ett spännande uppdrag för dig! Vi söker nu för vår kunds räkning en controller för ett konsultuppdrag på ca 6 månader. Uppdraget är på heltid, med start omgående eller enligt överenskommet datum i augusti 2025.  Dina ansvarsområden och arbetsuppgifter innefattar bland annat:  • Rapportering till CFO  • Månadsanalyser med fördjupning per kvartal • Prognos- och budgetarbete tillsammans med cheferna • Sammanställa rapportpaket • Hålla i uppstartsmöten • Resultatgenomgångar • Möjlighet att optimera digitaliseringsarbete  Vem är du? Vi tror att du är en självgående Controller som är van vid att arbeta självständigt. Du är en ansvarstagande, analytisk och prestigelös person som drivs av att arbeta med siffror.  För rollen krävs att du är flytande i svenska i både tal och skrift. Mer om uppdraget Arbetsplatsen är belägen i centrala Helsingborg.  Hybridarbete tillämpas med ca 2-3 dagar hemifrån. Detta är ett konsultuppdrag med en omfattning på 100% via Jurek Recruitment & Consulting. Uppdragsstart är omgående eller enligt överenskommet datum i början på augusti 2025.  Vi går igenom ansökningar och intervjuar löpande - vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Merima Kastrat på email [email protected]  Varmt välkommen med din ansökan!

2 dagar sedan
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Administrativ konsult sökes till Trafikkontoret!

Jurek söker en administrativ konsult för ett uppdrag ute hos vår kund Stockholm stad på Trafikkontoret i centrala Stockholm! Är du tillgänglig att starta uppdraget i mitten av augusti? Är du även en person med en stark administrativ förmåga och är samarbetsvillig? Välkommen in med din ansökan! Arbetsuppgifter Huvudsakliga arbetsuppgifter att stötta avdelningen med beställningar av konferenser, minnesanteckningar i vissa möten, visst ledningsstöd, inköp, samordna svar till kontorsledningen från avdelningen, besikta avdelningens bilar och annat praktiskt kring bilarna m.m. Vem är du? För att vara kvalificerad för detta konsultuppdrag uppfyller du följande:  • Relevant avklarad gymnasieutbildning • B-körkort  • Arbetslivserfarenhet relevant för rollen • Vana av administration  • Mycket goda kunskaper i MS Office • Duktig skribent  • Mycket god allmän systemvana och kan obehindrat hantera och navigera sig i olika system  • Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift. Du behöver ha en god social kompetens och är självgående i ditt arbetssätt, vidare är du serviceinriktad, flexibel och prestigelös. Du erbjuds Ett konsultuppdrag som administrativ konsult. Tjänstens omfattning är 100%. Uppdraget startar i mitten av augusti 2025 och förväntas pågå i cirka 6 månader. Viss möjlighet till distansarbete är aktuellt enligt ök med verksamheten. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Elvira Björebäck, [email protected]. Urval sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!  Om Jurek Jurek Recruitment & Consulting är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management.

2 dagar sedan
Sista ansökan:
15 juli 2025
Administratör till juridiska avdelningen i Stockholms stad

Vi söker en erfaren administratör för ett konsultuppdrag till den juridiska avdelningen vid Stadsledningskontoret i Stockholms stad. Drivs du av att arbeta med administrativa arbetsuppgifter i en serviceinriktad roll?    Varmt välkommen att skicka in din ansökan redan idag! Om arbetsplatsen Som administratör på den juridiska avdelningen blir du en viktig del av teamet inom verksamhetsstöd, där samarbete och ömsesidigt stöd är centrala delar av arbetet. Verksamhetsstöd är en av fyra enheter inom den juridiska avdelningen på stadsledningskontoret som består av administratörer, arkivarie och receptionist tillsammans med enhetschef. Arbetsplatsen är belägen i ljusa och moderna lokaler i en vacker miljö på Kungsholmen.  Arbetsuppgifter Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av att:  • ge bästa tänkbara bemötande och service till avdelningens medarbetare och våra uppdragsgivare (förvaltningar inom Stockholms stad) • hantera en funktionsbrevlåda för den social- och skoljuridiska enheten • arbeta med ärendehantering i ärendehanteringssystem Saturnus • vara behjälplig med stöd i ärendehantering till avdelningens jurister. Även andra arbetsuppgifter kan tillkomma.  Vem är du? Vi önskar att du uppfyller nedan krav: • en avslutad gymnasieutbildning, gärna med eftergymnasial påbyggnad inom administration, service, ekonomi och/eller juridik • dokumenterad arbetslivserfarenhet av registrering i dokument- och ärendehanteringssystem, gärna i Saturnus och/eller stadens system eDok • dokumenterad arbetslivserfarenhet av arbete i en administrativ roll • erfarenhet av serviceyrket och stort intresse för att ge hög service • goda kunskaper i Officepaketet, särskilt i Excel • hög digital mognad och IT-vana, är teknikintresserad och kan bistå med stöd inom tekniska verktyg • goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift Det är meriterande om du även har: • tidigare erfarenhet från Stockholms stad och handläggning inom socialtjänsten, för att kunna bidra effektivt i rollen som administratör med fokus på administrativ handläggning och dokumenthantering av våra ombudsärenden inför domstolsförhandlingar för stadens förvaltningar • arbete i en roll där du har kommunicerat med jurister och domstol Personliga egenskaper kommer att tas i beaktning. För att passa i rollen behöver du vara en lagspelare som tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter och för helheten och resultat. Du är strukturerad, ordningsam och har en god känsla för detaljer. Vidare är du lyhörd, prestigelös och har ett genuint serviceinriktat förhållningssätt. Du erbjuds Ett konsultuppdrag på heltid 100% från och med 2025-08-11 som initialt löper under 3 månader. Arbetstider är mellan 08:00-16:30. Placeringsort för utförandet av uppdraget är på Kungsholmen. Du kommer att bli anställd av Jurek Talents AB och vara uthyrd till vår kund. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig kandidatansvarig Therese Sundin på [email protected]  Om verksamheten Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management. Då urvalsprocessen sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se.

2 dagar sedan
Sista ansökan:
11 juli 2025
Redovisningsekonom till finansbolag inom fordonsbranschen

Vi söker nu en erfaren redovisningsekonom för ett längre konsultuppdrag hos ett väletablerat finansbolag söder om Stockholm. Vi söker dig som vill göra skillnad – som trivs med ansvar, gillar att grotta ner dig i siffror och samtidigt har förmågan att se helheten. Arbetsuppgifter I denna roll kommer du att vara en del av ett redovisningsteam och arbeta brett med både löpande redovisning och finansiell rapportering. Du kommer att hantera bokslutsarbete enligt både IFRS och K3, samt bidra till regulatorisk rapportering och analys av bolagets finansiella ställning. Rollen innebär även samarbete med revisorer, deltagande i projekt och utveckling av interna processer. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat innefatta:  • Månads-, kvartals- och årsbokslut enligt IFRS och K3 • Rapportering till moderbolag inom koncernstruktur • Säkerställa brygga mellan IFRS och svensk redovisningsstandard • Finansiell analys och kvalitetssäkring av rapporter • Upprättande av årsredovisning och skattedokument • Regulatorisk rapportering • Treasury-relaterade uppgifter och backofficearbete • Processutveckling och deltagande i förbättringsinitiativ Vem är du? Vi söker dig som har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi och minst fem års erfarenhet av kvalificerat redovisningsarbete. Du har goda kunskaper inom både IFRS och K3, samt en stark förståelse för finansiell rapportering. Du är van att arbeta i Excel och har gärna erfarenhet av regulatorisk rapportering och Treasury-relaterade uppgifter. Det är meriterande om du har arbetat i system som Visma Control, Coreview eller Power BI. För att trivas och lyckas i rollen ser vi att du är en person som tar initiativ och driver ditt arbete framåt på egen hand. Du är självgående och tar ansvar för hela processen – från start till mål. Du har en god kommunikativ förmåga och uttrycker dig tydligt och professionellt, både på svenska och engelska, i såväl tal som skrift. Dessutom är du strukturerad och har lätt för att planera, organisera och prioritera ditt arbete på ett effektivt sätt. Du erbjuds På det här konsultuppdraget får du möjligheten att arbeta i en professionell och värderingsdriven miljö där din kompetens verkligen gör skillnad. Du blir en del av ett engagerat team där samarbete, ansvar och utveckling står i fokus. Uppdraget är på heltid och förväntas starta i augusti 2025 och sträcker sig till augusti 2026, med möjlighet till förlängning. Vår kunds kontor är placerat söder om Stockholm, och det kommer finnas möjlighet till hybridarbete.  Urvalsprocessen och intervjuer sker löpande och du är varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se. Vid frågor angående tjänsten kontakta gärna ansvarig konsultchef Hedda Grenlöv på [email protected]. Om oss Jurek Recruitment & Consulting grundades 2006 av serieentreprenören Shervin Razani och är ett växande företag med fokus på flexibla och kundanpassade rekryterings- och konsulttjänster. Vi rekryterar och hyr ut talanger inom en mängd områden, från studenter till erfarna akademiker, med specialistkompetens. Våra uppdrag spänner över områdena juridik, ekonomi, HR, marknad/kommunikation, administration och management. Då varje uppdrag är unikt arbetar vi för att alltid skapa en perfect match för våra konsulter och kunder. Konsult hos Jurek År 2024 utsågs vi till en av Sveriges 100 mest attraktiva arbetsgivare av Karriärföretagen. Det är fint att få ett kvitto på vårt viktiga arbete med att erbjuda unika karriär- och utvecklingsmöjligheter. Som konsult hos oss får du chansen att arbeta på spännande arbetsplatser inom olika branscher och vid din sida har du alltid en dedikerad konsultchef som stöttar dig under ditt uppdrag och hjälper dig framåt i din karriär. Du kommer dessutom bjudas in på flera spännande nätverksträffar och aktiviteter tillsammans med konsultchefer och övriga konsulter på Jurek. Nyfiken på att veta mer om hur det är att konsulta via oss? Spana in vad våra konsulter säger här: https://jurek.se/konsult-hos-oss-pa-jurek

2 dagar sedan
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Ekonomiassistent till spännande bolag i Solna
Jurek Recruitment & Consulting AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Är du redo för en spännande utmaning där du får vara med och forma framtiden? I rollen som ekonomiassistent kommer du spela en nyckelroll i teamet och arbeta både med löpande redovisning och rapportering. Arbetsuppgifter Vår kund är ett spännande bolag i Solna som nu behöver förstärka sitt ekonomiteam med en ekonomiassistent. I arbetsuppgifterna ingår alltifrån löpande redovisning, avstämningar och rapportering. Huvudsakliga arbetsuppgifter:  • Registrering och matchning av fakturor • Fakturering • Kontoavstämning • Momsrapportering • Ad hoc uppgifter. Ta dig an varierande uppgifter inom redovisningsgruppen • Delaktig i månadsbokslut   Vem är du? Vi söker dig med en relevant eftergymnasial utbildning samt 1-3  års erfarenhet av redovisningsarbete. Du är trygg i processerna som rör kund- och leverantörsreskontra och har en god förståelse för redovisning. Som person är du ansvarstagande och analytisk och du gillar att jobba med siffror. Du är kommunikativ och har ett öga för detaljer och kommunicerar väl på både svenska och engelska. Vidare ser vi att du har goda färdigheter i Excel och Outlook. Det är även meriterande om du kan finska eller tyska.       Du erbjuds Du erbjuds ett konsultuppdrag med omgående start och som förväntas löpa till slutet av januari nästa år. Uppdraget är förlagt hos vår kund med kontor i Solna och arbetet sker på plats på kontoret. Urvalsprocessen och intervjuer sker löpande och du är varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se. Vid frågor angående tjänsten kontakta gärna ansvarig konsultchef [email protected] Om oss Jurek Recruitment & Consulting grundades 2006 av serieentreprenören Shervin Razani och är ett växande företag med fokus på flexibla och kundanpassade rekryterings- och konsulttjänster. Vi rekryterar och hyr ut talanger inom en mängd områden, från studenter till erfarna akademiker, med specialistkompetens. Våra uppdrag spänner över områdena juridik, ekonomi, HR, marknad/kommunikation, administration och management. Då varje uppdrag är unikt arbetar vi för att alltid skapa en perfect match för våra konsulter och kunder. Konsult hos Jurek År 2024 utsågs vi till en av Sveriges 100 mest attraktiva arbetsgivare av Karriärföretagen. Det är fint att få ett kvitto på vårt viktiga arbete med att erbjuda unika karriär- och utvecklingsmöjligheter. Som konsult hos oss får du chansen att arbeta på spännande arbetsplatser inom olika branscher och vid din sida har du alltid en dedikerad konsultchef som stöttar dig under ditt uppdrag och hjälper dig framåt i din karriär. Du kommer dessutom bjudas in på flera spännande nätverksträffar och aktiviteter tillsammans med konsultchefer och övriga konsulter på Jurek Nyfiken på att veta mer om hur det är att konsulta via oss? Spana in vad våra konsulter säger här: https://jurek.se/konsult-hos-oss-pa-jurek

3 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juli 2025
Redovisningsekonom i Motala

Är du en erfaren redovisningsekonom som trivs i en självständig roll med stort ansvar? Vill du arbeta i en social och energifylld miljö där det är högt i tak och där arbetsglädje står i centrum? Då kan detta vara uppdraget för dig! Vi söker nu en redovisningsekonom till vår kund i Motala med start i slutet av juli. Tjänsten är på heltid och är en direktanställning hos kundföretaget. Företaget är en del av en internationell koncern med verksamhet över hela Europa, där du kommer arbeta på kontoret i Motala. Goda möjligheter till hybridarebete finns.  Om rollen Som redovisningsekonom kommer du att ansvara för den löpande redovisningen och månadsrapporteringen. Du blir en nyckelperson i ekonomifunktionen och kommer att arbeta tätt tillsammans med både det svenska teamet och kollegor i Europa.  Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: • Månadsrapportering och avstämning av balanskonton • Förberedelser inför bokslut och årsredovisning • Hantering av skattedeklarationer och kontakt med Skatteverket • Viss löneadministration och utbetalningar • Framtagning av enklare KPI-rapporter i PowerPoint • Samarbete med det Europeiska teamet kring bankavstämningar och rapportering Vem är du? Vi söker dig som har: • Avslutad högskoleutbildning inom ekonomi eller likvärdigt • Flera års erfarenhet av redovisning och månadsbokslut • God förståelse för ekonomiska processer och rapportering • Förmåga att arbeta självständigt och strukturerat • Goda kunskaper i engelska, då du samarbetar med internationella kollegor • Erfarenhet av affärssystem – gärna Monitor och/eller Business Central. • Du är en social person som trivs i en öppen och positiv arbetsmiljö. • Du gillar att ha roligt på jobbet och bidrar till en god stämning i teamet. Du erbjuds Ett spännande uppdrag i ett växande företag med stark innovationsanda där du blir en del av ett härligt team. Tjänsten är en direktanställning hos kundföretaget med 6 månaders inledande provanställning.  Start: Slutet av juli Omfattning: Heltid Placering: Täby, med möjlighet till hybridarbete Ansökan Urval och intervjuer sker löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor om tjänsten, kontakta ansvarig rekryteringskonsult Hanna Darberg, [email protected]. Om oss Jurek Recruitment & Consulting grundades 2006 av serieentreprenören Shervin Razani och är ett växande företag med fokus på flexibla och kundanpassade rekryterings- och konsulttjänster. Vi rekryterar och hyr ut talanger inom en mängd områden, från studenter till erfarna akademiker, med specialistkompetens. Våra uppdrag spänner över områdena juridik, ekonomi, HR, marknad/kommunikation, administration och management. Då varje uppdrag är unikt arbetar vi för att alltid skapa en perfect match för våra konsulter och kunder.

5 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025
Biträdande rektor till förskola
Jurek Recruitment & Consulting AB
Chefer inom grund- och gymnasieskola samt vuxenutbildning

Jurek söker nu en biträdande rektor till ett konsultuppdrag på en förskola i Södertörn.   Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta i en pedagogisk verksamhet med utökat ansvar, och som är tillgänglig för start i augusti. Välkommen med din ansökan redan idag! Om skolan Förskolan är en större enhet med åtta avdelningar och cirka 150 barn, belägen i en trivsam miljö nära både natur och samhällsresurser. Barnen vistas dagligen utomhus på en rymlig gård och har tillgång till inspirerande lärmiljöer som ateljéer och en gemensam matsal. Verksamheten har ett språkutvecklande arbetssätt där barnen uppmuntras att uttrycka sig på många olika sätt. Cirka 30 pedagoger arbetar för att skapa en trygg, utforskande och inkluderande miljö i nära samverkan med vårdnadshavare, där många språk och kulturer möts.  Om uppdraget Som biträdande rektor har du ett operativt och pedagogiskt ansvar för verksamheten. Du kommer bland annat att ansvara för: • Leda och utveckla verksamheten enligt rektors delegering. • Stötta och leda pedagoger i det dagliga arbetet. • Kontakt med vårdnadshavare. • Delta i ledningsgruppens arbete och i verksamhetens planering, uppföljning och utvärdering. • Genomföra rehabsamtal, omtankesamtal och andra personalrelaterade insatser. • Administrativa uppgifter kopplade till bla lönesystem, schemaläggning och barnkö. Vem är du? Vi söker dig som uppfyller; • Utbildad förskollärare, lärare eller har annan relevant bakgrund inom utbildningssektorn. • God kännedom om utbildningsverksamhet, gärna med erfarenhet från förskola eller skola. • Erfarenhet av att ta ansvar i pedagogisk verksamhet, exempelvis som teamledare, utvecklingsledare eller i annan samordnande roll • God administrativ vana • Mycket god kommunikativ förmåga i både tal och skrift på svenska. Meriterande är om du:  • Tidigare arbetat som chef/rektor med personalansvar Utöver detta kommer personliga egenskaper att tas i beaktning. Vi söker dig som är en trygg och prestigelös ledare med förmåga att både lyssna in och fatta beslut. Du har ett ödmjukt förhållningssätt och skapar tillit i dina relationer, samtidigt som du är tydlig med ramar och riktning. Du erbjuds Du kommer att vara anställd i Jureks interimsverksamhet och vara stationerad ute hos vår kommunala kund söder om Stockholm. Uppdraget startar vecka 33 eller enligt överenskommelse och löper till årsskiftet, med sysselsättningsgrad mellan 75-100% beroende på konsultens tillgänglighet.  Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig kandidatansvarig Therese Sundin på [email protected] Välkommen med din ansökan redan idag, vi tar inte emot ansökningar via e-post. Om verksamheten Jurek Recruitment & Consulting erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

5 dagar sedan
Sista ansökan:
17 juli 2025
Business Controller till Rölunda Gård

Vill du ta nästa steg i karriären? Nu söker vi en Business Controller till Rölunda Produkter AB, en spännande roll för dig som trivs i en affärsnära position där du får arbeta både strategiskt och operativt! Om Rölunda Rölunda Produkter AB är ett familjeägt och framgångsrikt företag inom trädgårdsjordsbranschen. Huvudkontoret är beläget på Rölunda Gård strax utanför Bålsta, där finns förutom företagsledning även en del av produktionen och administrationen. Med produktionsanläggningar i Luleå, Gävle, Karlstad och Ängelholm är Rölunda nära marknaden, från Haparanda i norr till Ystad i söder, samt täcker även delar av Norge. Tillsammans är de ett drygt 40-tal engagerade medarbetare. Det är ett starkt fokus på kvalitet, hållbarhet och kundnöjdhet, och årsomsättningen uppgår till 350 miljoner kronor. Du hittar Rölundas produkter i livsmedelsbutiker, stormarknader och trädgårdsbutiker. Läs mer på www.rolunda.se. Om Tjänsten Som Business Controller får du en nyckelroll i att stötta ledningen med ekonomiska analyser och beslutsunderlag. Du arbetar affärsnära och brett med att utveckla ekonomistyrningen i bolaget. Du kommer att arbeta i nära samarbete med ekonomichef och dina huvudsakliga ansvarområden kommer att innefatta:  • Följa upp och analysera finansiella resultat och rapportera till ledning • Utveckla och implementera budgetar, prognoser och finansiella modeller • Utföra kostnadsanalyser och identifiera effektivitetsmöjligheter • Säkerställa att finansiella processer följer aktuella lagar och regelverk • Vara ett stöd till verksamheten med finansiella beslutsunderlag • Samordna och genomföra interna och externa revisioner • Förvalta och vidareutveckla ekonomiska rapporteringssystem Om dig Vi söker dig som har ett affärsdriv och ett analytiskt tänk. Du är trygg i rollen som Business controller och van att arbeta i en miljö med både långsiktiga mål och snabba beslut. Du besitter en kandidatexamen i ekonomi, finans eller motsvarande, samt har minst fem års erfarenhet av ekonomistyrning. Du har en stark analytisk förmåga och erfarenhet av att arbeta med finansiella modeller och prognoser. Du har goda kunskaper i ekonomiska system och verktyg, inklusive Excel och ERP-system. Vi ser gärna att du har erfarenhet av Jeeves. Du har dessutom utmärkta kommunikations- och samarbetsförmågor och är van att hålla i presentationer samt driva frågor framåt. Du trivs med att arbeta självständigt, ta egna initiativ och stötta andra i beslutsfattande processer. Vidare är du noggrann, prestigelös, lösningsorienterad och har förmåga att prioritera rätt i en dynamisk vardag. Du erbjuds En spännande och utvecklande roll som Business Controller i ett växande och familjeägt företag med historia. Här får du möjlighet att arbeta i en nyckelposition med stor påverkan på företagets ekonomiska styrning. Du kommer att arbeta i nära samarbete med ledningen, samt vara med och forma framtiden för Rölunda Gård. För dig som trivs i en dynamisk och ansvarstagande roll erbjuds en varierad och stimulerande arbetsmiljö med stort utrymme för utveckling. Tjänsten är på heltid med placering på Rölunda Gård. Då urvalsprocessen och intervjuer sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se. Vid frågor angående tjänsten kontakta gärna ansvarig rekryterare Hanna Kaponen på [email protected]

6 dagar sedan
Sista ansökan:
16 juli 2025
Interimskonsulter inom HR i Uppsala
Jurek Recruitment & Consulting AB
Personal- och HR-specialister

Är du interimskonsult inom HR och söker nytt uppdrag till hösten? Vi kommer gärna i kontakt med dig som arbetar som underkonsult inom HR, har bred kompetens inom området och är ute efter nya spännande utmaningar. Vi har många kunder och intressanta uppdrag inom flera olika branscher, vilket öppnar upp för många möjligheter att få utvecklas och bekanta dig med nya människor, organisationer och företag. Vi ser framemot din intresseanmälan för att få möjligheten att komma i kontakt med dig! Din profil Vi söker dig som är konsultativ, har bred HR-kompetens och trygg inom ditt kompetensområde samt har vana av att arbeta som konsult. Som person är du flexibel, driven och har ett stort engagemang. Du är social och tycker om mötet med olika människor samt har förmåga att snabbt sätta dig in i nya organisationer och arbetsuppgifter. Du erbjuds Jurek har en stor kundkrets inom olika branscher och med stora som små företag och organisationer. Uppdragens omfattning varierar i både längd och tjänstgöringsgrad. Då varje uppdrag är unikt arbetar vi för att alltid skapa en perfekt match för våra konsulter och kunder. Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef [email protected] Vi ser fram emot att komma i kontakt med dig och hör av oss så snart som möjligt. Med anledning av semestertider kan återkoppling dröja till mitten/slutet av augusti. Om Jurek Jurek är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom Law, Finance, Life Science, HR, Business Support, Marketing & Communication.

6 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juli 2025
Interimskonsulter inom ekonomi i Uppsala
Jurek Recruitment & Consulting AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Är du interimskonsult inom ekonomi eller redovisning och söker nytt uppdrag till hösten? Vi vill gärna komma i kontakt med dig som arbetar som underkonsult inom ekonomi, redovisning eller controlling och är ute efter nya spännande utmaningar. Vi har en bred kundbas och erbjuder spännande uppdrag inom en mängd olika branscher. Detta ger dig unika möjligheter att utvecklas, samt att knyta värdefulla kontakter med nya människor, organisationer och företag. Vi ser fram emot din intresseanmälan och möjligheten att få lära känna dig! Din profil Vi söker dig som är konsultativ och trygg inom ditt kompetensområde samt har vana av att arbeta som konsult. Som person är du flexibel, driven och har ett stort engagemang. Du är social och tycker om mötet med olika människor samt har förmåga att snabbt sätta dig in i nya organisationer och arbetsuppgifter. Du erbjuds Jurek har en stor kundkrets inom olika branscher och med stora som små företag och organisationer. Uppdragens omfattning varierar i både längd och tjänstgöringsgrad. Då varje uppdrag är unikt arbetar vi för att alltid skapa en perfect match för våra konsulter och kunder. Har du frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Hanna Darberg på [email protected] Vi ser fram emot att komma i kontakt med dig och hör av oss så snart som möjligt. Med anledning av semestertider kan återkoppling dröja till mitten/slutet av augusti.  Om Jurek Jurek är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom Law, Finance, Life Science, HR, Business Support, Marketing & Communication.

6 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juli 2025