Senior GxP Auditor at Sobi
Clevry Sweden AB
Biomedicinska analytiker m.fl.

Sobi is looking for a Senior GxP Auditor to support the strategic development of a global, risk-based audit strategy. This role is key to ensuring compliance with GMP/GDP regulations while collaborating with cross-functional teams to maintain the highest standards in quality and regulatory compliance. Key Responsibilities Develop and support a global risk-based audit strategy and program. Plan, lead, conduct, document, and follow up on external GxP audits of CMOs, suppliers, and service providers. Perform internal audits/self-inspections as Lead or Co-Auditor. Provide regulatory guidance and recommendations for compliance. Escalate critical findings and ensure appropriate corrective and preventive actions (CAPA). Prepare regular audit status reports, including audit trends and performance metrics. Support authority inspections and partner audits. Maintain expertise in FDA, EU, and ICH regulations as well as internal quality standards. Act as an SOP Author for GxP audit-related SOPs. Provide GxP compliance consulting for training, continuous improvement projects, and task forces.Qualifications & Experience: University degree in Life Sciences or a related field. Minimum 10 years’ experience in the pharmaceutical industry with GMP/GDP responsibilities. Strong background in GMP/GDP audits/inspections. Experience as a GMP Inspector or Auditor in Biotechnology and Sterile Manufacturing (Drug and Finished Products); Drug Substance experience is preferred. Skills & Attributes: Excellent knowledge of EU/US/RoW GMP/GDP regulations. Strong verbal and written communication skills. Proficiency in document management systems. Structured, detail-oriented, and collaborative mindset. Ability to multi-task and manage priorities effectively. Location: Switzerland/Sweden (Remote with office availability on demand)Start Date: March 3, 2025Contract: 12 months, full-time About Clevry For over 30 years we have been the change maker for a more soft skills driven work-life within talent acquisition, assessments and advisory. We operate globally with customers, consultants and candidates from North America to Singapore with headquarters in Brighton, Stockholm and Helsinki. At Clevry we have over 150 soft skills certified recruiters, business psychologists and experts at your service. The process Clevry thinks your soft skills are as important as your hard skills. Do you want to know more about your soft skills and how to optimize them? As you apply for this position you have the possibility to answer a questionnaire from us about your soft skills. The questionnaire takes approximately 10 minutes to fill out and generates a feedback report (in Swedish) that highlights your soft skills. This report can be used for both personal and professional purposes. Both questionnaire and feedback report are sent to your e-mail inbox. We screen candidates continuously and the position could be filled prior to last application date. If you have any questions regarding this position or this recruitment process. Does this role sound like a good match? Please apply today. Follow us on LinkedIn: Clevry Sweden

150 dagar sedan
Sista ansökan:
24 juli 2025
Extrajobb som Ekonomiassistent hos Arvid Nordquist
Clevry Sweden AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Vi arbetar med starka varumärken Arvid Nordquist HAB är ett familjeföretag med ca 300 medarbetare över hela Norden som brinner för att erbjuda de bästa smakupplevelserna och produkterna. Vårt sortiment innehåller starka internationella varumärken som kan erbjuda hög kvalitet i kombination med omsorgsfull produktion och minskad påverkan på människa och miljö. Vi söker just nu en flexibel student för ett konsultuppdrag på 12 månader med god chans till förlängning. Vi erbjuder ett roligt deltidsjobb där du får meriterande erfarenheter inom främst leverantörsreskontra. Välkommen med din ansökan redan idag! Läs gärna mer på www.arvidnordquist.se. Din roll I rollen som Ekonomiassistent kommer du vara en del av ett stabilt och engagerat team som kommer finnas där för stöttning och introduktion. Du kommer vara en viktig resurs för att stötta upppå deltid under terminerna samt heltid under sommaren.Primära arbetsuppgifter Löpande leverantörsreskontra Hantering av inkommande e-post med fokus på leverantörsreskontra Fakturering och sortering Hantering av fakturapåminnelser Möjlighet att utvecklas inom andra områden Start: OmgåendeDeltid under terminerna: 1 dag/veckan, halvdag möjligtHeltid under sommaren: 7e juli - 8e augusti (krav)Placering: Solna Business Park, med planerad flytt till Järfälla efter sommaren.Anställningsform: Konsultuppdraget är på 12 månader med god möjlighet till förlängning. Du kommer vara anställd av Clevry och arbeta som konsult hos Arvid Nordquist. Din profil Vi söker en student med pågående akademiska studier inom ekonomi som har minst ett år kvar av sin utbildning. Du har gärna tidigare erfarenhet av arbete som ekonomiassistent, det är dock inget krav. För att lyckas i rollen behöver du vara strukturerad, noggrann och detaljorienterad med en hög arbetsmoral. Du har god analytisk förmåga och trivs med att arbeta både självständigt samt i team. Som person är du ödmjuk, positiv och tillmötesgående, med en naturlig fallenhet för att arbeta organiserat samt effektivt. Du har ett gott detaljminne och förstår vikten av att arbeta metodiskt för att säkerställa korrekta resultat. För denna roll ser vi kunskap i SAP som meriterande. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocesssamarbetarArvid Nordquistmed konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vipå Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på telefonnummer +46 72 858 39 55. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden

152 dagar sedan
Sista ansökan:
23 juli 2025
Butiksäljare deltid!
Clevry Sweden AB
Butikssäljare, fackhandel

Om företaget Konradssons Kakel är en av Sveriges största leverantörer av kakel och klinker. Utmärkande för Konradssons är känslan för kvalitet och service, samt dess breda och djupa sortiment. På Konradssons arbetar vi i en företagskultur av högt medarbetarengagemang, i en platt organisation. Vi som jobbar här har ett genuint intresse av kakel och klinker, inredning, service och kvalitet. På Konradssons i Bromma har vi ett brett sortiment och en av Stockholms fräschaste bad- och kakelutställningar samt en proffsbutik för våra hantverkskunder. Vi är ett härligt arbetslag som drivs av att ge bästa service till våra kunder. Du kan läsa mer om demhär! Din roll Konradssons Kakel söker nu en butiksäljare på deltidtill sitt team i Bromma. I din roll kommer du att erbjuda högkvalitativ kundservice och fungera som experten inom kakel och klinker, från att bistå med färgval till materialrekommendationer. Konradssons Kakel fungerar även som återförsäljare för ledande leverantörer inom badrumsutrustning och badrumsinredning. Det ingår även att hjälpa kunder över telefon och mejl samt via inbokade möten för rådgivning. I det dagliga arbetet hjälps ni åt att se till att det är snyggt i butiken. Huvudsakliga arbetsuppgifter Bidra med god kundservice Sköta den dagliga verksamheten Ge råd om klinker, kakel och badrumsinredning Din profil Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att ha arbetat i butik alternativt med kundkontakt. Du behöver även ha god datavana och det är meriterande om du har arbetat i Navision. För denna roll behöver du vara flytande i svenska i tal och skrift.Som person är du anpassningsbar, serviceinriktad och lösningsorienterad. Detta är en roll på 60% där du kommer att arbeta följande dagar och tider: Dagar: Jämna veckor: onsdag, torsdag och fredag Ojämna veckor: onsdag, torsdag, fredag ochlördag Arbetstider: Vardagar: 09:45-18:15 Lördagar: 09:45-16:15 Du kommer att vara konsult via oss på Clevry men arbeta på plats på Konradssons Kakel i Bromma. Uppdraget startar omgående och är inledningsvis till årsskiftetmed arbete under sommaren. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocesssamarbetar Konradssons Kakelmed konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vipå Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på[email protected]. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedInClevry Sweden

155 dagar sedan
Sista ansökan:
20 juli 2025
Utesäljare till Dahl
Clevry Sweden AB
Företagssäljare

Din roll Är du en relationsbyggande och driven säljare som trivs med att möta kunder och skapa långsiktiga affärer? Vill du arbeta i en roll där laganda, frihet under ansvar och kundnöjdhet står i fokus? Dahl söker nu en Utesäljare för en direktanställning i Stockholm! Som utesäljare hos Dahl arbetar du med B2B-försäljning till entreprenörer ochmindre byggbolag inom VVS. Ditt uppdrag är att vårda och utveckla relationer med befintliga kunder, bygga förtroende och skapa affärer som matchar kundernas behov.Du ska kunna erbjuda dem både produkter och expertis för att göra deras arbete enklare och mer lönsamt. Huvudsakliga arbetsuppgifter Träffa kunder på bland annat deras arbetsplatser med fokus på att skapa långsiktiga relationer och förstå deras behov.Du arbetar med både planerade kundmöten och spontana besök – däravkrävs det att du är flexibel och har en lösningsorienterad inställning. Tjänsten innebär även en viss del representation, ibland på kvällar. Bygga och upprätthålla förtroende, samtidigt som du lyfter fram Dahl Svergies mervärden och deras stora produktutbud med fokus på att hitta rätt lösningar för varje specifika kund. Representera ditt team av innesäljare och arbeta tätt tillsammans för att ge bästa möjliga service. Administrativa arbetsuppgifter förekommer. Din profil För att lyckas i rollen har du tidigareerfarenhet av försäljning, gärna inom bygg- eller installationsbranschen. Du behöver vara duktig på siffror och ha grundläggande kunskaper i Excel. Har du erfarenhet av CRM-system, som Salesforce, är det meriterande. Andra krav för tjänsten är att du besitterB-körkort och är flytande i svenska samt har god kunskap i engelska.Som person är durelationsskapande och en kommunikativ person med förmågan att bygga starka kundrelationer. Du är strukturerad men samtidigt flexibel, vilket gör att du enkelt kan anpassa dig efter olika kunders behov och arbetssituationer. Med din optimistiska inställning och prestigelöshet bidrar du till ett lösningsorienterat arbetssätt, samtidigt som du har hög arbetsmoral och en ödmjuk attityd. Du är en lagspelare som uppskattar att samarbeta nära med ditt team och ser värdet i att bidra till gemensamma framgångar. Omfattning: HeltidStart: Omgående med hänsyn till eventuell uppsägnigningstidPlacering:Placering på en av Dahlsfilialer i Stockholm, anpassat efter ditt geografiska läge Varför arbeta hos Dahl? Dahl erbjuder entrivsam arbetsmiljö med positiv, hjälpsam och prestigelös atmosfär.Vi vill att samtliga medarbetare ska trivas, må bra och ha kul på jobbet. Vi har en stark tro på att våra medarbetare är avgörande i vår framgång och vi är måna om att samtliga medarbetare ska kunna växa och göra karriär hos oss.Om Dahl Dahl är ett handelsbolag vilket innebär att inköp, försäljning och logistik är vår kärnverksamhet. Vi ägs av den franska industrikoncernen Saint-Gobain och har över 100 års branscherfarenhet inom VVS. Vår vision är att vara den ledande värdeskaparen i branschen och tillsammans strävar vi efter att upplevassom tillgängliga, tillförlitliga och kompetenta. Att arbeta på Dahl innebär variation och möjlighet att få vara en del av det stora bolagets trygghet och stabilitet samtidigt som du upplever effektiviteten och entreprenörsandan av det lilla bolaget. Dahl är med sina återkommande utmärkelser av ”Årets karriärföretag” en attraktiv arbetsplats för över 1200 medarbetare över hela landet. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocesssamarbetar Dahl med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vipå Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare via [email protected] välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden

156 dagar sedan
Sista ansökan:
18 juli 2025
Erfaren projektledare!
Clevry Sweden AB
Civilingenjörsyrken inom elektroteknik

Om företaget: ATS Kraftservice AB är ett entreprenadbolag som levererar tjänster inom kraft- och eldistributionsutbyggnad. Medarbetarna är jordnära, pålitliga, personliga och strävar alltid efter den bästa lösningen. På ATS Kraftservice arbetar vi utifrån ett helhetsperspektiv, det innebär att ni erbjuds hjälp hela vägen från beredning och projektering till byggnation, installation och driftsättning av färdiga nät. ATS Kraftservice är ett helägt dotterbolag i Peabkoncernen. Företaget startades upp 1993 och förenar det mindre företagets dynamik med det stora företagets resurser. Idag är vi verksamma i hela Sverige med en omsättning på 250 Mkr och ett 60-tal skickliga medarbetare. ATS Kraftservicehar avtal med bland annatEon, Vattenfall, BTEA och Härjeåns Nät samtutför även tjänster till mindre bolag. Om tjänsten: Som projektledare hos ATS Kraftservice kommer du att vara en nyckelperson i deras projektteam med totalansvar för dina projekt. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Planera, leda och styra projekt mot uppsatta mål Kommunikation och samordning med beredare, underentreprenörer, kunder och montörer Resultatansvar för hela projektgenomförandet Delta i marknadsbevakning och anbudslämning Medverka i projektgenomförande Arbeta med kvalitet, miljö och arbetsmiljö Vem är du? Vi söker dig med flera års erfarenhet inom branschen och ser att du har förmågan att driva stora projekt som sträcker sig över en längre tid. Eftersom en stor del av arbetet innefattar ekonomisk planering, förväntar vi oss att du har tidigare erfarenhet av resultatansvar samt ett starkt intresse för ekonomiska frågor. Som person ser vi att du har förmågan att självständigt och effektivt driva ditt arbete framåt samt kommunicera väl med olika kontaktytor. Med ditt affärsmässiga tänkande ser du möjligheter där andra ser problem. Ditt arbetssätt präglas av struktur, samarbete, gott omdöme och förmåga att följa mål och riktlinjer med fokus på säkerhet. Du är van vid datorer och behärskar svenska flytande i både tal och skrift. B-körkort är ett krav. Placering: Västernorrland, Västerbotten, JämtlandArbetstider: HeltidUppdrag: Direktrekrytering Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar ATS Kraftservice med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, få genomföra ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

158 dagar sedan
Sista ansökan:
17 juli 2025
Business Support deltid
Clevry Sweden AB
Systemadministratörer

Om företaget Mer information om företaget ges vid intervju med Clevry. Din roll Nu har du möjligheten att kliva in i en roll som Business Support och utveckla dina kunskaper i implementering av nya system, administration och koordinering! I denna roll blir du en del av produktteamen som arbetar med att uppdatera IT-lösningar och implementera nya IT-system. Dina arbetsuppgifter kommer att innebära att stödja det administrativa arbetet med att följa upp implementeringsframsteg samt användarvänlighet. Du kommer även att delta i utbildningar för intern personal genom att koordinera, följa upp deltagande samt ta fram utbildningsmaterial och guider. I vissa fall kan du även få hålla i utbildningarna. Huvudsakliga arbetsuppgifter Bidra med support till olika affärsområden Samordna affärsstödsuppgifter Stödja och hantera nätverk Upprätthålla och utveckla guider och utbildningsmaterial Följa upp implementeringsframsteg och användarnöjdhet Genomföra slutanvändartestning (UAT) av nya funktioner Din profil Vi ser att du studerar på universitet eller högskola inom ekonomi, teknik eller IT. Det är meriterande om du tidigare har arbetat med liknande arbetsuppgifter och har erfarenhet av processutveckling eller affärsstöd från flera projekt eller en linjeorganisation. Du behöver tala svenska och engelska flytande i tal och skrift. I denna roll kommer du att ha möjlighet att arbeta självständigt och få ta ansvar. Därmed ärsjälvledarskap, förmåga att ta in ny informationoch att vara anpassningsbar i en dynamisk miljö avgörande. Du bör även vara nyfiken och utåtriktad eftersom du kommer att ha möjlighet att interagera med en mängd olika människor. Du kommer att vara anställd som konsult via oss på Clevry och jobba på företagets kontor i Solna. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocesssamarbetar vår kund med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vipå Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på [email protected]. Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Läs mer om våra rekryteringstjänster!

158 dagar sedan
Sista ansökan:
17 juli 2025
Teknisk administratör med kundfokus till Ellevio!
Clevry Sweden AB
Backofficepersonal m.fl.

Ellevio är ett av Sveriges största elnätsföretag med cirka 700 medarbetare i Stockholm och Karlstad. Våra värderingar pålitlighet, engagemang och utveckling styr allt vi gör. Genom långsiktiga satsningar och nya innovativa lösningar möjliggör vi energiomställningen och att Sveriges klimatmål kan uppnås. Med en pålitlig och stabil eldistribution skapar vi förutsättningar för att lamporna i hemmen lyser, att kylskåp och rulltrappor fungerar och att företag kan producera sina varor – 365 dagar om året, dygnet runt. Vi förbättrar därigenom livskvaliteten i nära 960 000 hem och företag och för samhället i stort. Elanläggning är en enhet inom Customer Relations som ansvarar för kundnära fältärenden vid ny anläggning, anläggningsförändring och avslut av anläggning, samt servisändringar inom tomtgräns. Din roll För Ellevios räkning söker vi nu en engagerad Teknisk Administratör till ett drivet team! I rollen som Teknisk Administratör får du arbeta i en varierande roll som både är serviceinriktad och administrativ. Du kommer att hantera ärenden kopplat till när kunder, elinstallatörer och tekniker efterfrågar ändringar på anläggning så som att byta mätare, installera solceller eller behöver byggström. Ärendena hanteras i interna system och därmed är systemförståelse av stor vikt och även en analytisk förmåga att utreda avvikelser. Du kommer även hantera kundfrågor kopplat till energilösningar och ge bästa möjliga service till Ellevios kunder och övriga kontaktytor.Främsta arbetsuppgifter - Hantera kundärenden via mejl och i ärendehanteringssystem - Hantera och undersöka avvikelser i system - Besvara olika typ av frågor till flertal kontaktytor Önskat startdatum:omgåendePlacering: Valhallavägen, Stockholm (möjligheter att delvis arbeta hemifrån cirka 2 dagar i veckan) Tjänsten är ett konsultuppdrag vilket innebär att du är anställd av Clevry och arbetar som konsult hos Ellevio. Tjänsten beräknas starta omgående och ärinledningsvis ett konsultuppdrag på 5 månadermed möjlighet till förlängning. Din profil Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av administrativt arbete och gärna även haft kundkontakt i tidigare roller. Du är van att arbeta med flertal kontaktytor internt såväl externt och är en god lagspelare. Du trivs i att samarbeta i ett sammansvetsat team men kan även driva ärenden självgående och systematiskt.Du är en god relationsskapare och är engagerad i ärendehantering där du ständigt vill förbättra arbetssättet vad gäller utredningar och processer. Du besitter god systemvana och kommunicerar obehindrat på svenska i tal och skrift. Vidare är du noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt. Det är meriterande om du har ett intresse för energifrågor. För slutkandidat utförs bakgrundskontroll. Ellevio AB Det är viktigt för oss att medarbetare trivs, känner engagemang och drivs av viljan att kontinuerligt lära nytt och utvecklas. Endast då kan vi tillsammans nå vår vision om en ljus och hållbar framtid. Hos oss får du unika möjligheter att både påverka företaget i stort och din egen karriär. Ett fint bevis på det är att vi mottagit utmärkelsen Sveriges mest attraktiva arbetsgivare och även blivit utnämnda till årets Karriärföretag 2021, 2022 och 2023. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocesssamarbetar Ellevio med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vipå Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

158 dagar sedan
Sista ansökan:
17 juli 2025
Larmoperatör / Kundtjänst sommarjobb nattpass
Clevry Sweden AB
Backofficepersonal m.fl.

Om företaget Länsförsäkringar Larmcentral startades av Länsförsäkringar under våren 2008 som ett naturligt steg i ett redan etablerat trygghetskoncept. Med moderna larmtjänster skapar vi ett bra och tryggt skydd mot inbrott och brand. Tillsammans med Länsförsäkringar kan vi erbjuda helhetslösningar som är unika i vår bransch, från att spara, försäkra, låna och skydda till fastighetsförmedling. Din roll Är du student och villsommarjobba 2025?Då är denna roll perfekt för dig! I rollensom Larmoperatör kommer du hantera inkommande larm från privat- och företagskunder eller arbeta med skadejour för alla Länsförsäkringars kunder. Det handlar om brand-, inbrotts- och driftlarm där du gör en bedömning och därefter sätter in rätt hjälpresurs. För oss är kunden i centrum och ett av våra viktigaste mål är att skapa nöjda och trygga kunder som ökar sitt engagemang inom Länsförsäkringars hela produktsortiment. Du kommer arbeta med inkommande såväl som utgående samtal samtuppföljning på tidigare ärenden. Du kommer även hantera first-line support kring våra produkter och tjänster. Passen kan vara både på veckodagar och helg. Du kommer att arbeta natt mellan 18-06, varannan vecka arbetar du 5 nätter och den andra veckan 2 nätter. För denna roll kommer utbildningen starta imaj och sedan vara på heltid under sommaren. För detta uppdrag kommer du att vara konsult via Clevry och arbeta på Älvsborgs Larmcentral. Start:maj Kontor: Borås Omfattning: heltid under sommaren 2025 med utbildning i maj Huvudsakliga arbetsuppgifter Bedriva arbetet enligt de styrande dokument, processer och arbetsinstruktioner som finns föreskrivna. Löpande dokumentera kundärenden och överenskommelser i verksamhetens systemstöd. Ta del av och använda den information som presenteras vid såväl regelbundna interna möten, intranät och andra informationskanaler. Kontrollera installatörernas arbete vid installation. Ge första linjens support till kunder på larmcentralens tjänster och produkter samt rapportera dessa vidare till andra linjens support då ärendet inte löses. Vara rådgivare när andra funktioner eller medarbetare söker kompetensstöd. Delta i projektarbete på såväl avdelnings- som bolagsnivå. Din profil Vi ser att du som söker är tillgänglig för heltidsarbete under sommaren 2025 och kan medverka i utbildning under maj månad. Du behöver även trivas med att arbeta natt.Vi söker dig som vill ge våra kunder trygghet i världsklass och genom ditt engagemang alltid strävar efter att överträffa kundens förväntningar. Vi ser det som positivt om du har erfarenhet av kundservice via telefon. Meriterande är också om du har arbetat inom någon form av bevakningsföretag och/eller försäkringsbolag. Vi vill också att du har goda IT-kunskaper och god förmåga att uttrycka dig i såväl tal som skrift. Då kunden arbetar med säkerhet och trygghet i våra kunders hem krävs att du är prickfri i polisens belastningsregister för att bli godkänd för arbete i bevakningsföretag. Som person behöver du vara handlingskraftig, ha hög social kompetens och en stark ansvarskänsla. Vi ser att du som vill jobba hos oss är kommunikativ och bra på att tolka både skriven och talad information och utifrån det fatta beslut så vår kund alltid upplever sig trygg och omhändertagen. Du trivs med att arbetet växlar snabbt i tempo och att ta egna initiativ under arbetspasset. Du behöver behärska svenska i tal och skrift samt ha goda kunskaper i engelska. Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Rekryteringsprocessen Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden

161 dagar sedan
Sista ansökan:
13 juli 2025
Backoffice Operation Specialist till välkänt bolag
Clevry Sweden AB
Backofficepersonal m.fl.

Om företaget Bolaget presenteras vid det första intervjutillfället med ansvarig rekryterare. Din roll Vi söker nu en engagerad och serviceorienterad Backoffice Operation Specialist för ett konsultuppdrag på 12 månader med goda chanser till förlängning hos vår kund. Tjänsten är på heltid med start omgående men med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Som Backoffice operation specialist kommer du ansvara för flera viktiga delar av bolagets verksamhet. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att säkerställa att flödet order to cash samt logistik fungerar, att priser och avtal är korrekt inlagda i företagets system och att bonusar blir korrekt utbetalda, samt uppföljning av reklamationer. Du kommer också att vara en viktig länk internt, där du samarbetar med olika avdelningar för att optimera effektiva processer. Huvudsakliga arbetsuppgifter · Daglig hantering av inkommande ärende i våra ärendehanteringssystem · Daglig kontroll av fakturakörning · Koordinera Export & Inter Company frågor · Registrering och uppdatering av priser och bonus · Administrationshantering av avtal · Hantering och uppföljning av reklamationer · Hantering av inkommande fakturafrågor ifrån kunder och interna kontaktytor Din profil Krav på erfarenhet: · Gymnasial utbildning · Minst ett 3 års erfarenhet av servicerelaterat och administrativt arbete, exempelvis inom kundsupport eller motsvarande Högst meriterande: · Erfarenhet av SAP och Sales force · Arbetslivserfarenhet av administration inom operation Personliga egenskaper Vi söker en driven och strukturerad person som trivs i en kommunikativ roll. Du bör vara serviceinriktad med god fingertoppskänsla och ha förmågan att hantera flera arbetsuppgifter parallellt utan att tappa fokus eller bli stressad. Vi söker en lösningsorienterad och flexibel person som trivs med att arbeta självständigt i en dynamisk och ibland påfrestande miljö. Du är duktig på att analysera och komma till rotorsaken vid problem, samtidigt som du har en naturlig förståelse för system och flöden. Med stark kommunikationsförmåga kan du samarbeta med flera kontaktytor och hantera feedback på ett konstruktivt sätt. Du är stresstålig, noggrann och har ett öga för detaljer, men ser samtidigt helheten och håller ett positivt fokus på lösningar. Vi värdesätter en lättsam och prestigelös personlighet som bidrar till en god arbetsmiljö. Om du har goda kunskaper i Excel och andra system samt ett sinne för struktur och effektivitet, kan detta vara rollen för dig Omfattning: Heltid, 12 månaders konsultuppdrag med chans till överrekryteringStart: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstidArbetstider: KontorstiderPlacering: Sollentuna Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocesssamarbetar bolaget med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vipå Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare via [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden

162 dagar sedan
Sista ansökan:
12 juli 2025
Studentjobb som Vågadministratör / Administratör
Clevry Sweden AB
Backofficepersonal m.fl.

Peab AB är ett svenskt bygg- och anläggningsföretag med en omsättning på omkring 57 miljarder kronor och en personalstyrka på cirka 15 000 anställda. Företaget har sin huvudsakliga verksamhet i Norden där deras affärsområden består av bygg, anläggning, industri och projektutveckling. Med lokal närvaro och fokus på egna resurser utvecklar, anlägger och bygger vi vardagen där livet levs. Inom Peab koncernen finns det många affärsområden där vi söker Vågpersonal / Administratör till Swerocks avdelning Råvaruförsäljning. I Peab blir du delaktig i det spännande arbetet att bygga framtidens hållbara samhälle. Vi engagerar oss i sociala frågor och i frågor som rör miljön för de människor som nu och i framtiden påverkas av det vi bygger och anlägger. Det är viktigt för oss att du delar våra kärnvärden jordnära, utvecklande, personliga och pålitliga eftersom de är grundläggande för det vi gör. Hos oss finns stora möjligheter till personlig utveckling. Vill du bygga ett hållbart samhälle med oss? Välkommen med din ansökan redan idag! Din roll Just nu söker vi en Vågadministratör till Swerock med start omgående och för jobb på cirka 50% under mars månad samt under högtider. Swerock är specialiserade aktörer inom bygg/anläggnings-avfall i Sverige där du kommer att ingå i ett härligt team. Uppdraget är långsiktigt där det finns för rätt person möjlighet att ta sig an fler ansvarsområden över tid. Huvudsakliga arbetsuppgifter Besvara inkommande samtal från chaufförer Ansvara för in- och utvägningar av lastbilar Registrera information, eventuell prisjustering samt säkerhetsställa att rätt information ligger inne i systemet Enklare fakturering samt övrig administration Lättare serviceåtgärder för att se till att vågen är i gott skick Start: 24 februari 2025Arbetstid: 05.45-14.45 (möjligt att arbeta halvdagar) Placering: Huddinge, Gladö Kvarn Anställningsform: Timanställning, cirka 50% under mars månad, samt extra under eventuella sjukskrivningar samt högtider Din profil Vi söker dig som har: God datorvana Fullständig gymnasieexamen Har någon form av tidigare arbetslivserfarenhet, gärna inom service Du behärskar både svenska och engelska muntligt och skriftligt Du har B-körkort Vi söker dig som trivs att arbeta både självständigt och i team, samt med god struktur i dina åtaganden. Du trivs i en social roll och har en känsla för service. Du är ansvarstagande, öppen, lyhörd och har lätt för att ta egna initiativ. Vi tillämpar en löpande urvalsprocess och välkomnar din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry varit en game changer för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Rekryteringsprocessen Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden

164 dagar sedan
Sista ansökan:
11 juli 2025