Student inom administration till Stanley Black & Decker
Bravura Sverige AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Söker du ett extrajobb där du arbetar utifrån din tillgänglighet? Vill du få chansen att samla arbetslivserfarenhet inom administration där du arbetar detaljinriktat och i Excel? Hos Stanley Black & Decker erbjuds du en spännande roll med stor frihet! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på deltid med start omgående till året ut. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Stanley Black & Decker. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt CV. Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida. Om företaget Stanley Black & Decker tillhandahåller innovativa verktyg och smarta lösningar till såväl professionella användare som konsumenter inom bland annat förvaring, konstruktion och tillverkning. De strävar efter att göra livet enklare för sina kunder och användare och har sedan starten 1843 vuxit till ett globalt företag. Stanley Black & Decker sysselsätter närmare 60 000 medarbetare globalt och är verksamma i fler än 175 länder. För verksamheten i Norden arbetar 150 personer och huvudkontoret är lokaliserat i Mölndal. Arbetsuppgifter I den här rollen jobbar du med att verifiera och komplettera produktdata i Excel. Du ser till att saknad information hittas och att allt är korrekt. För att få fram rätt underlag har du kontakt med kollegor i Norden och ibland andra delar av Europa via mail, telefon och Teams. Du samlar in data, uppdaterar listor och ser till att rapporter blir klara och levereras till dem som behöver dem. Det handlar om att arbeta strukturerat, hålla koll på detaljer och se till att informationen flyter på smidigt. Tjänsten omfattar cirka 15 timmar per vecka, där du arbetar halv- eller heldagar beroende av din tillgänglighet. Du väljer själv om du vill arbeta från Stanley Black & Deckers kontor i Mölndal eller om du vill arbetar hemifrån på distans. Genom extrajobbet erbjuds du att arbeta heltid under vissa veckor av semesterperioden. Verifiera och komplettera produktdata i Excel Tar fram information som saknas och säkerställer korrekt underlag Kontakt med kollegor i Norden och ibland andra delar av Europa via mail, telefon och Teams Samlar in data, uppdaterar listor och skickar iväg underlag Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Pågående högskolestudier med examen tidigare VT-2026, gärna inom ekonomi Goda kunskaper i Excel Obehindrade kunskaper i svenska i både tal och skrift Vi tror att du som söker tjänsten är en person som tar ansvar för dina arbetsuppgifter och att du själv har förmågan att strukturera ditt angreppssätt och driva ditt arbete vidare. Du är bekväm med att söka information på egen hand och kan agera på dina beslut för hur en arbetsuppgift bäst genomförs. Vidare motiveras du av att driva ditt arbete framåt och du kan komma med nya infallsvinklar och idéer till uppgifterna du arbetar med. Du har också förmågan att hålla och skapa struktur i ditt arbete och kan prioritera rätt saker. Övrig information Start: Omgående Plats: Distans eller Mölndal Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen

103 dagar sedan
Sista ansökan:
3 september 2025
First line support till Telia
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Älskar du att ge förstklassig service och drivs av försäljning? Gillar du att arbeta mot uppsatta mål? Då kan detta vara rollen för dig! På Telia får du möjlighet att utvecklas inom kundbemötande, försäljning och teknisk support. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia på sikt. Arbetsuppgifter Som supportmedarbetare ansvarar du för den första kontakten med Telias privatkunder. Via inkommande samtal hjälper du kunder med frågor av teknisk karaktär, inom främst bredband och telefoni. Du lyssnar till kundens behov och informerar om Telias tjänsteutbud för att leverera den bästa lösningen. Därmed blir merförsäljning en naturlig del av samtalet, där målet är att uppnå en god service och hög kundnöjdhet. Du arbetar mot uppsatta mål och har möjlighet att påverka din lön genom ett bonussystem. Vid start erbjuds du en gedigen utbildning tillsammans med ditt team där du får alla verktyg för att bli trygg i din roll. Du har en kontinuerlig dialog med din närmsta chef för att få stöttning i ditt dagliga arbete och ta nästa steg i din utveckling. • Svara på inkommande samtal från kunder • Hitta lösningar på kunders frågor och problem • Merförsäljning genom att se över tjänsteutbud och hitta lösningar som passar kundernas behov Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Mycket god känsla för service • Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska • Erfarenhet inom kundservice är meriterande För att trivas i rollen som supportmedarbetare på Telia bör du ha en god känsla för service och motiveras av att leverera lösningar efter kunders behov. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och är lyhörd samt empatisk i ditt bemötande. Rollen kräver att du tar eget ansvar för att driva ditt arbete framåt. Du bör även trivas med ett varierat arbetstempo samt att arbeta mot uppsatta mål. Har du dessutom ett tekniskt intresse är du rätt för den här rollen! Övrig information Start: 5 maj Plats: Luleå Lön: Grundlön + möjlighet till bonus I denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister och genomför en kreditupplysning innan anställning. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-03-30. #Nextgen

103 dagar sedan
Sista ansökan:
3 september 2025
Elkonstruktör till ELK i Göteborg
Bravura Sverige AB
Installations- och serviceelektriker

Har du några års erfarenhet av att arbeta med el? Söker du en arbetsplats som kännetecknas av en samarbetsinriktad miljö och en arbetsgivare som arbetar för att projekten du arbetar med ska linjera med dina intressen? Då ska du läsa vidare! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos ELK. Om företaget ELK i Göteborg AB är ett konsultföretag som specialiserar sig på projektering och konstruktion av el- och telesystem inom bygg- och infrastruktursektorn. Företaget arbetar med allt från kraftförsörjning och belysningslösningar till säkerhetssystem och flerfunktionsnät, där fokus ligger på att skapa hållbara och effektiva lösningar som möter aktuella normer och kunders krav. Deras verksamhet sträcker sig över både nybyggnation och renovering av anläggningar och de driver hela kedjan från projektering och dimensionering till teknisk dokumentation. De har ett erfaret team av ingenjörer och tekniker och de arbetar nära sina kunder för att skapa skräddarsydda lösningar som är anpassade till deras behov. Företaget är FR2000-certifierat, vilket garanterar att deras arbetsprocesser uppfyller höga krav på kvalitet, miljö och säkerhet. Arbetsuppgifter Som elkonstruktör hos ELK arbetar du med hela spektrat av el- och telesystem, där AutoCAD och Revit är ett centralt verktyg. Du får vara med och projektera och konstruera nya el- och teleanläggningar vilket inkluderar effektberäkningar, kabeldimensionering, belysningsberäkningar och val av tekniska lösningar och komponenter. Ditt arbete innebär även att samordna och samarbeta inom projekten för att säkerställa att alla delar hänger ihop och fungerar optimalt. Arbetet sker i nära samarbete med dina kollegor, vilket ger dig både lärande och möjlighet att dela med dig av dina idéer. På ELK värdesätter de samarbetet mellan teammedlemmar och en arbetsmiljö där ni gemensamt arbetar mot de bästa lösningarna. Som ny i teamet får du en strukturerad introduktion med internutbildningar och en fadder som följer dig genom din första tid. De satsar på din utveckling och erbjuder goda möjligheter att växa både professionellt och personligt och du kommer att få arbeta med projekt som intresserar dig och ger dig nya utmaningar. Konstruerar el- och telesystem i AutoCAD och Revit Projektera och konstruera nya el- och teleanläggningar, vilket inkluderar effektberäkningar, kabeldimensionering, belysningsberäkningar och val av tekniska lösningar och komponenter Samordna och samarbeta inom projekt Nära samarbete med kollegor – ni arbetar gemensamt mot de bästa lösningarna Strukturerad introduktion med fadder Goda möjligheter att växa genom projekt som intresserar dig Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper YH- eller ingenjörsexamen inom el eller flerårig erfarenhet som elektriker inom elinstallation till byggnader Några års erfarenhet av arbete inom el Goda kunskaper i AutoCAD och MagiCAD Flytande kunskaper i svenska i både tal och skrift För att lyckas i rollen är du en person som tar stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter, utförandet av dessa och säkerställer att alla blir utförda i tid. Därtill är du duktig på att organisera och planera ditt arbete för att driva arbetet framåt. Du har ett intresse för att hjälpa andra, sätter kollegor och kunder i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar. Vidare är du strukturerad i ditt arbetssätt och du förstår vikten av att vara noggrann och ordningsam. Stor vikt kommer läggas vid personlig lämplighet. Övrig information Start: Efter sommaren Plats: Göteborg Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Specialist

104 dagar sedan
Sista ansökan:
3 september 2025
Junior elkonstruktör till ELK i Göteborg
Bravura Sverige AB
Ingenjörer och tekniker inom elektroteknik

Är du i början av din karriär och har en eftergymnasial utbildning inom el? Söker du en arbetsplats som kännetecknas av en samarbetsinriktad miljö och en arbetsgivare som arbetar för att projekten du arbetar med ska linjera med dina intressen? Då ska du läsa vidare! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos ELK. Om företaget ELK i Göteborg AB är ett konsultföretag som specialiserar sig på projektering och konstruktion av el- och telesystem inom bygg- och infrastruktursektorn. Företaget arbetar med allt från kraftförsörjning och belysningslösningar till säkerhetssystem och flerfunktionsnät, där fokus ligger på att skapa hållbara och effektiva lösningar som möter aktuella normer och kunders krav. Deras verksamhet sträcker sig över både nybyggnation och renovering av anläggningar och de driver hela kedjan från projektering och dimensionering till teknisk dokumentation. De har ett erfaret team av ingenjörer och tekniker och de arbetar nära sina kunder för att skapa skräddarsydda lösningar som är anpassade till deras behov. Företaget är FR2000-certifierat, vilket garanterar att deras arbetsprocesser uppfyller höga krav på kvalitet, miljö och säkerhet. Arbetsuppgifter Som junior elkonstruktör hos ELK arbetar du med hela spektrat av el- och telesystem, där AutoCAD och Revit är ett centralt verktyg. Du får vara med och projektera och konstruera nya el- och teleanläggningar vilket inkluderar effektberäkningar, kabeldimensionering, belysningsberäkningar och val av tekniska lösningar och komponenter. Ditt arbete innebär även att samordna och samarbeta inom projekten för att säkerställa att alla delar hänger ihop och fungerar optimalt. Arbetet sker i nära samarbete med dina kollegor, vilket ger dig både lärande och möjlighet att dela med dig av dina idéer. På ELK värdesätter de samarbetet mellan teammedlemmar och en arbetsmiljö där ni gemensamt arbetar mot de bästa lösningarna. Som ny i rollen får du en strukturerad introduktion med internutbildningar och en fadder som följer dig genom din första tid. De satsar på din utveckling och erbjuder goda möjligheter att växa både professionellt och personligt och du kommer att få arbeta med projekt som intresserar dig och ger dig nya utmaningar. Konstruerar el- och telesystem i AutoCAD och Revit Projektera och konstruera nya el- och teleanläggningar, vilket inkluderar effektberäkningar, kabeldimensionering, belysningsberäkningar och val av tekniska lösningar och komponenter Samordna och samarbeta inom projekt Nära samarbete med kollegor – ni arbetar gemensamt mot de bästa lösningarna Strukturerad introduktion med fadder Goda möjligheter att växa genom projekt som intresserar dig Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper YH- eller ingenjörsexamen inom el Goda kunskaper i AutoCAD och MagiCAD Flytande kunskaper i svenska i både tal och skrift För att lyckas i rollen är du en person som tar stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter, utförandet av dessa och säkerställer att alla blir utförda i tid. Därtill är du duktig på att organisera och planera ditt arbete för att driva arbetet framåt. Du har ett intresse för att hjälpa andra, sätter kollegor och kunder i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar. Vidare är du strukturerad i ditt arbetssätt och du förstår vikten av att vara noggrann och ordningsam. Stor vikt kommer läggas vid personlig lämplighet. Övrig information Start: Efter sommaren Plats: Göteborg Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen

104 dagar sedan
Sista ansökan:
3 september 2025
Byggplatsuppföljare till Sweco
Bravura Sverige AB
Ingenjörer och tekniker inom elektroteknik

Har du erfarenhet av kontaktledning och vill ta nästa steg i din karriär? Sweco söker dig som vill arbeta med både stora och små projekt samtidigt, vilket gör jobbet omväxlande och utvecklande. Om du känner att din utveckling har stannat av, kan det här vara en plats där du får ny energi och nya utmaningar. Sweco arbetar utan onödiga hinder och ser till att saker flyter på – kanske är det just den miljö du letar efter? Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Sweco. Om företaget Sweco är ett internationellt teknikkonsultföretag med en tydlig vision: att planera och utforma framtidens hållbara samhällen. Med cirka 22 000 medarbetare i Europa erbjuder Sweco tjänster inom arkitektur, teknik och miljö med fokus på infrastruktur, stadsutveckling, energi och vatten. Företaget har en stark lokal närvaro och kombinerar global expertis med djup förståelse för kundens behov. Genom innovativa och hållbara lösningar arbetar Sweco med att forma framtidens städer och samhällen, alltid med kvalitet, säkerhet och miljö i fokus. I denna roll tillhör du Sweco Sveriges affärsenhet Järnväg. Det lokala teamet består av nio personer och är en av elva teknikgrupper, tillsammans är ni drygt 130 medarbetare som arbetar inom järnväg. Tillsammans arbetar ni med sydvästra Sveriges främsta BPU-uppdrag bland annat Alingsås – Olskroken kontaktledningsupprustning och Lärje uppställningsspår. I denna roll utgår du från kontoret i Göteborg. Arbetsuppgifter Som byggplatsuppföljare (BPU) har du en central roll i att säkerställa att entreprenaden fortlöper enligt plan. Du följer upp kvalitet, ekonomi och tidplan. En viktig del av ditt arbete är att säkerställa att gällande krav och handlingar efterlevs ute i projektet samt att överlämningen från entreprenören till beställaren sker enligt avtal. Arbetet sker både ute på anläggningen och inne på kontoret, där du hanterar administrativa uppgifter. Du arbetar självständigt men i nära samarbete med andra Sweco-kollegor och fungerar som en stödjande funktion på arbetsplatsen. Du rapporterar eventuella avvikelser och deltar vid besiktning av anläggningen. Med din insats bidrar du till att skapa hållbara och välfungerande projekt, där du får vara en del av ett engagerat team och se resultatet av ditt arbete växa fram. Säkerställa att entreprenaden fortlöper enligt plan Du följer upp kvalitet, ekonomi, tidplan samt arbetsmiljö- och miljökrav Arbetet sker både ute på anläggningen och inne på kontoret Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Flera års erfarenhet av att jobba med kontaktledning, troligtvis har du arbetat som montör i många år och har sedan några år tillbaka tagit steget och arbetar i en arbetsledande funktion idag Meriterande om du arbetar som platschef inom järnväg idag Du behärskar svenska flytande i både tal och skrift, vilket är avgörande för kommunikation och dokumentation B-körkort Som person är du nyfiken, engagerad och trivs med att leda och utveckla team. Du har en stark kommunikativ förmåga och bygger långsiktiga relationer, både med kunder och kollegor. Strukturerad och ansvarstagande i ditt arbete, men samtidigt flexibel och lösningsorienterad när utmaningar uppstår. Du har ett helhetsperspektiv och ett intresse för att förstå de stora dragen inom olika teknikområden. Med en öppen inställning till utveckling och hållbarhet vågar du tänka nytt och bidra med kunskap. Du ser värdet i samarbete, delar med dig av din expertis och bidrar till en positiv arbetskultur – där både affären och arbetsglädjen står i fokus. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Göteborg Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-04-10. #Specialist

104 dagar sedan
Sista ansökan:
3 september 2025
Företagssäljare
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Vill du få möjligheten att göra karriär hos ett av Sveriges största IT- och telekombolag som ger dig chans att uppnå dina yrkesmässiga drömmar och mål? Här erbjuds du intern utbildning, utvecklingsmöjligheter, härlig stämning med dina lika ambitiösa kollegor, men framför allt, arbeta med relationsbyggande och hållbara affärer med kunden i fokus! Nu finns möjlighet för dig att jobba med företagsförsäljning i Luleå. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid . Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter I rollen som företagssäljare bearbetar du Telias nationella företagskunder inom SME-segmentet. Här ligger ditt fokus på kundservice och försäljning i form av behovsanalys där du hjälper och erbjuder kunder lösningar och förbättringar baserat på vad just deras verksamhet behöver men även hjälper kunden med allmänna frågor om deras tjänster mm. Du visar ett stort intresse för företagens vardag och att göra hållbara affärer. Kontakten sker via inkommande samtal och mail där du arbetar med kundservice och försäljning av Telias produkter och tjänster. Det tillkommer även administrativa arbetsuppgifter som bland annat skriftliga offerter och lösningsförslag. Idag finns tre företagsteam fördelade mellan orterna Luleå, Sundsvall och Norrköping. Du kommer att ingå i ett team som tillsammans arbetar för att utveckla och hjälpa företagskunderna att hitta rätt lösningar för just deras verksamhet. Initialt erbjuds du en ca åtta veckors intern utbildning på Telia kombinerat med praktiskt arbete. Du befinner dig i en lärande och utvecklande miljö där målet är att du och teamet uppnår resultat tillsammans. I rollen finns goda utvecklingsmöjligheter. I dina huvudsakliga arbetsuppgifter ingår: • Bearbeta Telias företagskunder i form av kundservice och försäljning • Ta emot ärenden och samtal via telefon och mejl • Skriva offerter och lösningsförslag ut till kund Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • 1-2 års erfarenhet inom kundservice • God vana inom Microsoft Office • Du har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift • Erfarenhet av försäljning är meriterande I rollen som företagssäljare har du ett stort intresse för försäljning och tar initiativ samt driver ditt arbete framåt. Du tycker om att arbeta mot uppsatta mål och uppnå goda resultat kopplat till kundnöjdhet och försäljning. Vidare agerar du lösningsorienterat och vill leverera den bästa lösningen till kund för att skapa god relation och ge kunden den bästa servicen. Du arbetar strukturerat och följer kontinuerligt upp dina pågående affärer för kundens bästa. Därtill är du affärsmässig och har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift. Som person uppskattar du att arbeta i team och är en lagspelare som bidrar med god gemenskap. Övrig information Start: Omgående Plats: Luleå Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-03-31. #Nextgen

106 dagar sedan
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Kundsupportchef till Gleerups Utbildning
Bravura Sverige AB
Övriga administrations- och servicechefer

Brinner du för kundservice och att leda team mot framgång? Gleerups söker en engagerad Kundsupportchef som vill utveckla kundsupporten i en innovativ och växande organisation. Här får du möjlighet att göra skillnad inom lärande och utbildning – din nästa utmaning kan vara här! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Gleerups som erbjuder en trygg arbetsmiljö med ett generöst förmånspaket. Om företaget Gleerups är en av Sveriges ledande aktörer för framgångsrikt lärande. Utifrån en stark pedagogisk plattform och ett tydligt användarfokus vill de bidra till att bygga världens bästa skola och högskola. Genom ett aktivt och nära samarbete med lärare, elever, skolledare och forskare utvecklar de innovativa verktyg för framgångsrikt lärande. Idag är Gleerups ca 70 anställda. Läs mer på gleerups.se Arbetsuppgifter Som Kundsupportchef har du ett övergripande ansvar för att leda och utveckla kundsupportavdelningen med många kontaktytor både internt och externt. Du har en nyckelroll i att säkerställa en högkvalitativ kundupplevelse och effektivisera arbetssätt inom kundsupporten. Ditt arbete innefattar: Ledarskap och teamhantering – Rekrytera, utbilda och utveckla kundsupportteamet samt skapa tydliga mål och förväntningar. Du motiverar och engagerar teammedlemmarna för att uppnå avdelningens mål. Kundrelationer – Operativt involverad genom att hantera komplexa eller eskalerade kundärenden och säkerställa att kunderna är nöjda med lösningarna. Du följer upp kundfeedback och driver förbättringsåtgärder. Processförbättring – Ständigt utvärdera och förbättra kundsupportprocesser och -procedurer samt implementera effektiva verktyg och tekniska lösningar för att optimera kundsupporten. Rapportering och analys – Samla och analysera data om kundsupportprestation och använda den som grund för beslut och förbättringsåtgärder. Budget och resurshantering – Ansvara för avdelningens budget och resursfördelning, inklusive personalresurser och teknik. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Arbetslivserfarenhet av att leda och utveckla team inom kundservice eller liknande områden Gedigen erfarenhet av kundsupport och kundhantering Omfattande erfarenhet av att arbeta med CRM- och ERP-system samt effektiv hantering av lager, logistik och flödesoptimering Mycket goda kunskaper i svenska och engelska Vi söker dig som är affärsmässig och drivande med ett starkt kundfokus. Du har en god kommunikativ förmåga och trivs med att leda och utveckla team för att nå gemensamma mål. Som person är du positiv, glad och strukturerad, med förmåga att prioritera och fatta beslut även i ett högt tempo. Du är lyhörd och kan på ett tydligt sätt förmedla verksamhetens mål och visioner till både medarbetare, kunder och samarbetspartners. För att trivas i rollen ser vi att du är engagerad, lösningsorienterad och har en naturlig förmåga att skapa långsiktiga relationer. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Malmö Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Specialist

107 dagar sedan
Sista ansökan:
30 augusti 2025
Assisterande Uppdragsledare till Norconsult
Bravura Sverige AB
Backofficepersonal m.fl.

Är du en strukturerad och lösningsorienterad person som trivs i en dynamisk arbetsmiljö? Har du tidigare arbetslivserfarenhet från administration och koordinering och gillar att ha många bollar i luften, ta egna initiativ och bidra till effektiva arbetsprocesser? Nu söker Norconsult efter en Assisterande Uppdragsledare som vill vara med och driva geotekniska projekt framåt! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Norconsult Fältgeoteknik AB har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Norconsult en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete. Om företaget Norconsult Fältgeoteknik är ett helägt dotterbolag till Norconsult AB. De utför geotekniska- och miljöundersökningar inom alla typer av projekt, från stora komplicerade infrastrukturanläggningar till enskilda små byggprojekt, från översiktlig planering till pållängdsbestämning. De utför även mätning av radon och stabilitetsutredningar. Deras beställarbas är bred, från privata aktörer till stora offentliga beställare som Trafikverket. Norconsult Fältgeoteknik erbjuder en helhetslösning inom geotekniska undersökningar och levererar en färdig lösning till sina kunder inklusive fältrapporter över utfört arbete. De utför även mätning av radon och stabilitetsutredningar och erbjuder sjöborrning med flotte, kärnborrning, DTH-borrning, undervattensdrönare och miljötekniska undersökningar. Samtliga undersöksmetoder utförs enligt Eurocode. Arbetsuppgifter Som Assisterande Uppdragsledare samarbetar du nära med uppdragsledaren för att planera, samordna och följa upp projekt. I din roll hanterar du en mängd administrativa uppgifter, såsom att boka in uppdrag i kalendern, initiera ledningsundersökningar och driva arbetet med tillstånd, vilket innebär att du har många kontakter via telefon och mejl. Dessutom ansvarar du för att ta fram och fylla i nödvändiga dokument. Arbetet kräver nära kommunikation med tekniker, fältpersonal, kunder och myndigheter för att säkerställa ett effektivt arbetsflöde. Du vidarebefordrar information till fältpersonalen och ser till att de har rätt underlag, samtidigt som du övervakar att projekten håller sig inom budget och hanterar fakturering. Kvalitetssäkring och arbetsmiljö är centrala aspekter där du bidrar till att arbetet utförs enligt fastställda krav och att säkerhetsrisker hanteras på rätt sätt. Ditt arbete omfattar hela Sverige, och även om du ibland kan behöva besöka platsen för att få en bättre överblick, sköts de flesta uppgifter från kontoret. I rollen ingår också att kontinuerligt identifiera förbättringsmöjligheter i arbetsflöden och processer för att öka effektiviteten och säkerställa en smidig genomförandeprocess. • Uppdragsplanering • Breda kontaktytor internt och externt • Dokumentation och tillståndshantering Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Tidigare arbetslivserfarenhet av administration/koordinering, erfarenhet av liknande roll är meriterande • Goda kunskaper i Officepaketet och specifikt Excel • Obehindrade kunskaper i svenska och engelska För att trivas i denna roll är du en lösningsorienterad person som trivs med att arbeta i en dynamisk miljö där snabba förändringar är en del av vardagen. Du har en god förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt och kan prioritera effektivt utan att bli uppstressad, även när förutsättningarna ändras med kort varsel. Att ta egna initiativ och proaktivt lösa problem är en självklarhet för dig, och du har en strukturerad arbetsstil som gör att du kan hålla koll på flera pågående projekt samtidigt. Dessutom är du kommunikativ och trivs med att ta kontakt, diskutera och forska för att hitta de bästa lösningarna. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Göteborg Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-04-20. #Nextgen

107 dagar sedan
Sista ansökan:
30 augusti 2025
Test Engineer at InCoax Networks
Bravura Sverige AB
Systemtestare och testledare

About the Company InCoax Networks develops innovative solutions for broadband connectivity. The company provides next-generation smart and sustainable networking products and solutions to the world's leading telecom and broadband service providers. InCoax develops both hardware and software, serving customers across multiple industries, primarily telecom operators. By utilizing existing in-building coaxial networks for high-performance broadband access, InCoax helps address the challenge of extending fiber networks to end-users in buildings where fiber install ation is not feasible. InCoax technology offers a future-proof, reliable, and cost-effective alternative to fiber-to-the-home. It reduces installation costs and improves connectivity rates, promoting digital inclusion and internet access for all. Founded in 2009, InCoax has a staff of more than 40 people working from offices inGävle, Lund, and Stockholm. The Gävle office is filled with exciting equipment - test rigs, testing tools, and electronics labs. Here, you will have the opportunity to work with unique products alongside colleagues who enjoy discussing ideas and solutions, exploring new approaches, and, most importantly, supporting your professional growth. Responsibilities As a Test Engineer, you will be responsible for ensuring the quality of InCoax software through both manual and automated testing. Your main tasks will include: • Planning, designing, and executing both manual and automated tests to ensure the product meets all requirements and user needs. • Identifying, analyzing, and reporting bugs, as well as collaborating with developers to resolve them. • Creating and maintaining test scripts for automated testing to streamline testing processes. • Documenting test cases, results, and ensuring complete traceability throughout the testing cycle. • Conducting functional, non-functional, and performance-related tests to verify system quality and stability. At InCoax, employees have the opportunity to work in a technical environment that encourages initiative and innovation. New ideas for improving functionalities or workflows are always welcomed, and active participation in contributing to the company's ongoing development is highly valued. A bit about you • Degree in Computer Engineering, Computer Science, Electrical Engineering, or equivalent. • Strong knowledge in Python programming; additional proficiency in C, C++, and PHP is a plus. • Familiarity with network protocols, standards, and technologies is advantageous. • Experience working in a Linux environment is adventageous. • Fluent in English; Swedish is a plus. We are looking for someone with a passion for technology and a strong drive to work in testing. You are naturally curious, eager to explore different areas, and stay updated on the latest technology to bring fresh ideas and perspectives. You take responsibility for your tasks and proactively move your work forward, whether by solving challenges independently or collaborating with colleagues. At the office, you actively engage with your team and contribute to a positive work environment that benefits the group as a whole. In this role, you will have the opportunity to become a valuable part of a growing product company with a strong focus on sustainability. You will contribute to the development of advanced technological solutions that support the company's growth while also contributing to Sweden's commitment to sustainability and long-term development. Additional Information • Start date: Upon agreement. • Location: Gävle, Utmarksvägen. • Additional Info: A background check will be conducted prior to employment. This is a consultancy position with a strong possibility of permanent employment. Initially, you will be employed by Bravura, with the clear intention that InCoax will offer you a direct position in the future.This arrangement provides both you and InCoax with the opportunity to get to know each other and evaluate your collaboration. We review applications on an ongoing basis, so do not wait – submit your application today! If you have any questions, feel free to reach out to our recruitment consultant, Elice, at [email protected] or +46 76-721 49 82. #Brillante

107 dagar sedan
Sista ansökan:
30 augusti 2025
Ekonom med inriktning kundreskontra
Bravura Sverige AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Har du erfarenhet inom kundreskontra och är tillgänglig omgående? Är du dessutom en person som trivs i en familjär miljö och är van att självständigt driva ditt arbete framåt? Här erbjuds du en bred roll med goda möjligheter till utveckling i ett stort globalt bolag. Välkommen med din ansökan! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I denna roll får du initialt en anställning hos vår samarbetspartner, och det är uttalat att de har för avsikt att erbjuda dig anställning på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra och utvärdera hur ni trivs med ert samarbete. Uppdraget innebär en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika arbetsuppgifter, knyta kontakter och bygga ett konkurrenskraftigt cv. Läs mer om vad det innebär att vara konsult på vår hemsida. Om företaget Vår samarbetspartner är en hållbar aktör inom återvinning och avfallshantering, oavsett typ av restmaterial eller verksamhet. Tillsammans med sina kunder bidrar de till den cirkulära ekonomin och en mer hållbar framtid. Företaget erbjuder effektiva avfalls- och återvinningslösningar med fokus på kundens behov och långsiktig hållbarhet. I Sverige finns de på ett flertal platser och har över 1000 medarbetare. De sköter avfallshanteringen för ett antal svenska kommuner och levererar återvinningstjänster till olika branscher. Arbetsuppgifter I denna roll kommer du att arbeta med brett ekonomiarbete och tillhöra ekonomiavdelningen. Du ansvarar för kundreskontran för flera bolag och säkerställer en effektiv hantering av kundfakturor och betalningar enligt gällande policyer och rutiner. Dina arbetsuppgifter inkluderar hantering av inkommande betalningar, fakturering och avstämning av kundreskontra, samt löpande analys och felsökning i fakturaflödet. Du ansvarar också för påminnelse- och kravhantering samt för att ha kontakt med kunder vid försenade betalningar. Vid behov hanterar du inkassoärenden och kommunicerar med externa parter. Utöver kundreskontran kommer du att vara delaktig i kreditbedömningar och kreditlimitshantering samt arbeta med reservering av osäkra fordringar vid bokslut. Rollen innefattar även att stötta upp i löpande bokföring och vid månadsbokslut, samt hantera andra administrativa uppgifter som kan förekomma. Du arbetar nära dina kollegor och har en viktig roll i att skapa ett effektivt och välfungerande ekonomiarbete, samtidigt som du bidrar till att förbättra och utveckla processer inom kundreskontra. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Erfarenhet inom ekonomi och kundreskontra • Vana av att hantera kundreskontra med hög fakturavolym och många transaktioner • Grundläggande förståelse för redovisningsprinciper • Kunskap i affärssystemet JD Edwards EnterpriseOne (E1) • God dator- och systemvana • Goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt • Meriterande med utbildning inom ekonomi För att trivas i rollen ser vi att du är strukturerad och noggrann och trivs i en roll där du får ta ägandeskap för ditt arbete och fatta beslut på egen hand. Du är en social och öppen person som har lätt för att bygga relationer och kommunicera effektivt. Du trivs med att arbeta självständigt och ser lösningar snarare än problem tack vare din initiativrika sida. Vidare är du prestigelös och ser inga problem med att hjälpa och stödja kollegor vid behov. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Övrig information Start: Omgående Plats: Solna, Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen

107 dagar sedan
Sista ansökan:
30 augusti 2025