Servicetekniker till Kalmar Solutions
Bravura Sverige AB
Installations- och serviceelektriker

Har du erfarenhet som servicetekniker inom entreprenadmaskiner? Lockas du av en roll där din känsla för kvalitet och service får en stor betydelse? Trivs du dessutom i verkstadsmiljön? Nu söker vi dig som vill vara med och bidra till Kalmar Solutions tillväxtresa i rollen som servicetekniker! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Kalmar Solutions. Om företaget Kalmar Solutions är ett globalt företag som idag är verksamma i över 35 länder med cirka 5 500 anställda. Sedan introduktionen av den första elektriska gaffeltrucken 1980 har Kalmar varit en pionjär inom branschen. Kalmar lanserade en helt elektrisk portfölj 2021 bestående av materialhanteringsutrustning från elektriska reachstackers till tunga, medelstora och lätta gaffeltruckar, terminaltraktorer samt straddle carriers. Under 2021 introducerade de Kalmar Robotic Portfolio med ett utbud av intelligenta, flexibla och autonoma mobila utrustningslösningar för framtiden. Kalmar introducerade även Electric Straddle Carrier Charge Family, 2023 som inkluderar batteriteknologier, laddningslösningar och mjukvara för att stödja straddle carrier-operatörer i deras övergång mot koldioxidfria verksamheter. Efter avknoppningen från Cargotech noterades Kalmar Solutions på Nasdaq Helsinki den 1 juli 2024. Arbetsuppgifter Som servicetekniker arbetar du med dagliga serviceärenden av truckar och entreprenadmaskiner inne på verkstaden. Uppdragen skiljer sig i karaktär men innehåller exempelvis felsökning, reparationer och förebyggande underhåll. Du arbetar självständigt med maskinens delar så som hydraulik, elektronik och mekanik. Arbetet planeras och struktureras tillsammans med en servicekoordinator som du har löpande kontakt med. För intern kommunikation används digitala verktyg för samtal, dokumentation och återrapportering. Arbetet innefattar såväl planerade som mer akuta jobb och du har kontinuerlig kontakt med kunder, servicekoordinator och andra servicetekniker. Du är Kalmars Solutions ansikte utåt och värnar därför om att ge kunderna god service, tillgodose deras behov och håller dom kontinuerligt återkopplade. • Serviceärenden i maskiner, generellt över 5 ton • Genomförande av akut och förebyggande underhåll på installerad utrustning Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasial utbildning • Erfarenhet från reparation av truckar, lastbilar, entreprenadmaskiner eller liknande • Goda kunskaper i svenska och engelska • God datorvana och systemförståelse • Körkort B • Kunskap och erfarenhet inom mekanik, elektronik och hydraulik är meriterande För att trivas och lyckas i rollen har du ett tekniskt intresse och trivs i en roll där ingen dag är den andra lik. Du tar stort ägandeskap för dina ansvarsuppgifter, utförandet av dessa och säkerställer att de blir slutförda i tid. Du är duktig på att strukturera ditt arbete, att sätta upp och hålla tidsramar. Vidare har du en öppen inställning till andra människor och ser ett värde i att samarbeta. Du ser till gruppens bästa och är mån om att skapa ett bra arbetsklimat, där du gärna ställer upp för att stötta dina kollegor vid behov. Du trivs även i en dynamisk roll där det ofta sker förändringar och du har viljan att anpassa ditt arbetssätt utifrån situationens behov och förutsättningar. Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Plats: Gävle Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

149 dagar sedan
Sista ansökan:
17 juli 2025
Kundservicemedarbetare till DHL Freight med startdatum 10/3
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Lockas du av att arbeta i ett högt tempo där ingen dag är den andra lik? Är du dessutom tillgänglig omgående och drivs av att ha en roll med breda kontaktytor? Då ska du ta chansen och söka tjänsten som kundservicemedarbetare hos DHL Freight. Här får du möjligheten att utvecklas i en dynamisk miljö tillsammans med härliga kollegor. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid med 10/3 2025 och som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos DHL Freight. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget eller anställning. Om företaget DHL är marknadsledande inom logistikbranschen och är ”logistikbolaget för hela världen”. DHL erbjuder expertis inom internationell express-, flyg- och sjöfrakt, väg- och tågtransport, kontraktslogistik samt internationella brevtjänster. Med ett globalt nätverk som består av mer än 220 länder och territorier och med 520 000 medarbetare över hela världen erbjuds kunder högsta kvalitet kombinerat med god lokal kännedom.DHL i Sverige har ca 4000 medarbetare och 65 kontor, terminaler och stationer runt om i Sverige. DHL Freights kundservice i Växjö ansvarar för all kundservice gällande inrikestransporter. Totalt är de ca 140 medarbetare och avdelningen Frontline består av 90 medarbetare som värdesätter god gemenskap. Företaget strävar efter att ha roligt tillsammans, nå målen, få kunderna att växa och fira framgångar. Arbetsuppgifter I rollen som kundservicemedarbetare ansvarar du för att ta emot, hantera och administrera inkommande ärenden via telefon, mail och chatt. Ärendena avser frågor både före, under och efter transporten från kunder belägna i hela Sverige. Du har kontakt med både företagskunder och privatpersoner där det viktiga blir att hitta rätt lösning och ge en god service. Vidare har du ett nära samarbete med övriga funktioner inom kundservice samt DHL Freight. Detta för att stärka banden och samarbetet inom DHL Freight i syfte för att arbeta med ständiga förbättringar.I rollen erbjuds du initialt en introduktion för att skapa förståelse för företagets arbetssätt och system. Här får du möjligheten att utvecklas tillsammans med din avdelning och hela kundservice. DHL Freight har delat in kundens frågor i olika kunskapsområden, vilket innebär att du börjar med att lära dig ett kunskapsområde för att sedan bygga vidare med fler. Tillsammans med kollegorna hjälps ni åt och stöttar varandra. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Avslutad gymnasial utbildning eller likvärdig God dator- och systemvana Du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska Erfarenhet inom kundservice är meriterande Vi söker dig som har en god kommunikationsförmåga och trivs bäst när du får samarbeta med andra. Då tillgänglighet och kundbemötande är viktigt för att kunna leverera positiv kundupplevelse, ser vi att du motiveras av att leverera en god service och är inlyssnande. Då arbetet kräver hög struktur och ordning är du även noggrann som person, van att arbeta i data- och systemmiljö och har förmågan att prioritera i ditt arbete och vara lösningsfokuserad. Det är också av vikt att du kan hantera ett varierat arbetstempo och är flexibel då arbetsbelastningen kan variera. Övrig information Start: 10/3 2025Plats: VäxjöLön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

149 dagar sedan
Sista ansökan:
17 juli 2025
Kundservicemedarbetare till DHL Freight med startdatum 10/2
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Lockas du av att arbeta i ett högt tempo där ingen dag är den andra lik? Är du tillgänglig efter årsskiftet och drivs av att ha en roll med breda kontaktytor? Då ska du ta chansen och söka tjänsten som kundservicemedarbetare hos DHL Freight. Här får du möjligheten att utvecklas i en dynamisk miljö tillsammans med härliga kollegor. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid med 10/2 2025 och som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos DHL Freight. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget eller anställning. Om företaget DHL är marknadsledande inom logistikbranschen och är ”logistikbolaget för hela världen”. DHL erbjuder expertis inom internationell express-, flyg- och sjöfrakt, väg- och tågtransport, kontraktslogistik samt internationella brevtjänster. Med ett globalt nätverk som består av mer än 220 länder och territorier och med 520 000 medarbetare över hela världen erbjuds kunder högsta kvalitet kombinerat med god lokal kännedom.DHL i Sverige har ca 4000 medarbetare och 65 kontor, terminaler och stationer runt om i Sverige. DHL Freights kundservice i Växjö ansvarar för all kundservice gällande inrikestransporter. Totalt är de ca 140 medarbetare och avdelningen Frontline består av 90 medarbetare som värdesätter god gemenskap. Företaget strävar efter att ha roligt tillsammans, nå målen, få kunderna att växa och fira framgångar. Arbetsuppgifter I rollen som kundservicemedarbetare ansvarar du för att ta emot, hantera och administrera inkommande ärenden via telefon, mail och chatt. Ärendena avser frågor både före, under och efter transporten från kunder belägna i hela Sverige. Du har kontakt med både företagskunder och privatpersoner där det viktiga blir att hitta rätt lösning och ge en god service. Vidare har du ett nära samarbete med övriga funktioner inom kundservice samt DHL Freight. Detta för att stärka banden och samarbetet inom DHL Freight i syfte för att arbeta med ständiga förbättringar.I rollen erbjuds du initialt en introduktion för att skapa förståelse för företagets arbetssätt och system. Här får du möjligheten att utvecklas tillsammans med din avdelning och hela kundservice. DHL Freight har delat in kundens frågor i olika kunskapsområden, vilket innebär att du börjar med att lära dig ett kunskapsområde för att sedan bygga vidare med fler. Tillsammans med kollegorna hjälps ni åt och stöttar varandra. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Avslutad gymnasial utbildning eller likvärdig God dator- och systemvana Du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska Erfarenhet inom kundservice är meriterande Vi söker dig som har en god kommunikationsförmåga och trivs bäst när du får samarbeta med andra. Då tillgänglighet och kundbemötande är viktigt för att kunna leverera positiv kundupplevelse, ser vi att du motiveras av att leverera en god service och är inlyssnande. Då arbetet kräver hög struktur och ordning är du även noggrann som person, van att arbeta i data- och systemmiljö och har förmågan att prioritera i ditt arbete och vara lösningsfokuserad. Det är också av vikt att du kan hantera ett varierat arbetstempo och är flexibel då arbetsbelastningen kan variera. Övrig information Start: 10/2 2025Plats: VäxjöLön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

149 dagar sedan
Sista ansökan:
4 juli 2025
Resande servicetekniker till AD MediCal
Bravura Sverige AB
Underhållsmekaniker och maskinreparatörer

Lockas du av möjligheten att ha ett självständigt och varierat arbete? Trivs du med kundkontakt och att driva ditt eget arbete framåt? Då ska du läsa vidare!Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos AD MediCal. Om företaget AD MediCal etablerades 1989 och erbjuder en unik kombination med försäljning av produkter och tjänster, som tillsammans utgör kärnan i sina kunders steriliserings- och desinfektionsarbete. Deras kunder finns inom hela vårdsektorn samt inom industrin. AD MediCal säljer och utför service, underhåll och validerings tjänster av autoklaver, disk-/spoldesinfektorer, försegling/svetsning, och övrig utrustning som finns inom området. AD MediCal en del av industrikoncernen Indutrade. Arbetsuppgifter Som resande servicetekniker arbetar du med installation, validering och service av AD MediCals medicintekniska produkter inom vården. Du är också kontaktperson för både kunder och återförsäljare och säkerställer att leveranser av utrustning sker smidigt. Dina dagar är planerade i förväg med fasta tider för uppdragen där du har stöd från kontoret med administration och planering. Vid behov har du tillgång till hjälp via andra resande servicetekniker liksom en kanal för teknisk support via datorn. Efter varje uppdrag dokumenterar du arbetet innan underlaget skickas till kund. Som ny i rollen erbjuds du utbildning i Göteborg 1-2 veckor och en period därefter utbildning i Italien en vecka. Du arbetar i huvudsak i distriktet Skåne men resor till Göteborg och andra delar i Sverige förekommer vid behov. Uppskattningsvis är det 20-40 övernattningar per år. I rollen erbjuds du tjänstebil med hemgaragering. Installation, validering och service av medicinska produkter Kontaktperson för kunder och återförsäljare Dagarna är planerade i förväg med fasta tider för uppdragen Tillgång till hjälp via andra resande servicetekniker och teknisk support Dokumentation av ärendet skickas till kund Introduktion i Göteborg 1-2 veckor och en period efter i Italien en vecka Uppskattningsvis 20-40 övernattningar per år Tjänstebil med hemgaragering Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Erfarenhet av installation, underhåll och reparation inom hiss, vitvaror eller storkök Flytande kunskaper i svenska i både tal och skrift, goda kunskaper i engelska i tal och skrift B-körkort Du som söker är en person som tar ansvar för dina arbetsuppgifter, utförandet av dessa och säkerställer att alla blir slutförda i tid. Du ser värdet av att planera och driva ditt arbete framåt och ber om hjälp när det krävs. Då du förstår vikten av struktur och ordning i ditt arbete är du metodisk, systematisk och planerar uppgifterna innan du sätter igång. I rollen som resande servicetekniker pratar du med många kunder dagligen och du tar gärna första steget till ett samtal. Du har god kommunikativ förmåga, är bekväm med andra människor och känner dig avslappnad i sociala situationer. Övrig information Start: Enligt överenskommelsePlats:Främst Skåne där resor till Göteborg, Stockholm och andra orter förekommerLön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.Sista ansökningsdatum är 2025-02-28. Välkommen med din ansökan!

150 dagar sedan
Sista ansökan:
17 juli 2025
Studentjobb som visningsassistent hos IKANO Bostad
Bravura Sverige AB
Marknads- och försäljningsassistenter

Studerar du och söker ett extrajobb där du får möjlighet att arbeta serviceinriktat? Vi söker nu visningsassistenter till IKANO Bostad som under vårterminen 2025 stöttar mäklare med administrativa arbetsuppgifter under visningar. Välkommen med din ansökan! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på deltid som varar under vårterminen 2025. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos IKANO Bostad. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget. Tjänsten innebär 2–4 pass i månaden där du arbetar 3 h per pass. Du behöver studera eftergymnasiala studier om minst 50 %. Om företaget IKANO Bostad är en långsiktig fastighetsägare och bostadsutvecklare. Med omtanke och engagemang äger och utvecklar de hållbara stadsdelar och bostäder i Sverige och Danmark. IKANO Bostad grundades 2005 och ingår i IKANO Group, en internationell företagsgrupp startad av grundaren till IKEA. Arbetsuppgifter Som visningsassistent hos IKANO Bostad är din huvudsakliga uppgift att ta emot besökare vid porten och samla in deras kontaktuppgifter, inklusive namn, telefonnummer och e-postadress. Du registrerar besökarna som ska titta på inflyttningsklara bostäder och ser till att allt går smidigt. Dessutom ger du administrativt stöd till mäklaren på plats, vilket innebär att du hjälper till med diverse praktiska och organisatoriska uppgifter under visningarna. Sammanfattningsvis stöttar du mäklaren och ser till att visningarna blir framgångsrika och välorganiserade. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Pågående eftergymnasiala studier om minst 50 % • Tidigare arbetserfarenhet inom kundservice • Goda kunskaper i svenska och engelska För att trivas i rollen som visningsassistent tror vi att du är en social och serviceinriktad person som trivs med att hjälpa såväl kunder som dina kollegor. Du har förmågan att arbeta noggrant och kvalitativt samtidigt som du är flexibel och är behjälplig där du behövs. Övrig information Start: Februari 2025Plats: Årsta/SollentunaLön: Timlön enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

150 dagar sedan
Sista ansökan:
17 juli 2025
Bemanningskoordinator till spännande tillväxtbolag
Bravura Sverige AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Är du en noggrann och strukturerad person som trivs med att jobba administrativt i ensupporterande roll?Vi söker en bemanningskoordinator som vill vara en del av ett växande bolag med många spännande möjligheter där du har en avgörande roll i att stötta dina kollegor i deras dagliga arbete. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid med start omgående och som varar till 31/8-2025. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är under rekryteringsprocessen. Arbetsuppgifter Som bemanningskoordinator har duen supporterande rolldär du huvudsakligen ansvarar för utskick till konsulter, schemaläggning, skicka presentationsmaterial och andra administrativa uppgifter. Arbetet kommer att leda och fördelas av en operativ chef och du stöttar i de uppgifter som är mest prioriterade.Du erbjuds en gedigen introduktion där du får stor insyn i företagets system och arbetssätt. Du ingår i ett team där ni är fler personer som arbetar med samma arbetsuppgiftervilket gör att ni kan stötta varandra i det dagliga arbetet. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasial utbildning• Meriterande med erfarenhet av administrativt arbete• Obehindrade kunskaper i svenska i tal och skrift• God dator- och systemvanaFör att passa i rollen är du en engagerad och nyfiken person som alltid vill prestera i din roll och utvecklas. Du vågar fråga och är mån om att leverera inom dina ansvarsområden. Du brinner för service och har inget emot att stötta dina kollegor i olika arbetsuppgifter.Därtill har du ett öga för detaljer samtidigt som du kan arbeta effektivt trots repetitiva arbetsuppgifter. Vidare är du kommunikativ och du förstår värdet av att samarbeta. Övrig information Start: OmgåendePlats: StockholmLön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

150 dagar sedan
Sista ansökan:
17 juli 2025
Cloud Engineer till Skyreponse
Bravura Sverige AB
Systemadministratörer

Om företaget Skyresponse skapar trygghet för människor genom att säkerställa att larm och händelser åtgärdas effektivt och av rätt person genom deras molntjänst för larmhantering. Skyresponse har ett ledande nordiskt larm- och händelsesystem som används inom äldrevård, säkerhet och smarta byggnader. Skyresponse säkerställer, med högsta möjliga tillgänglighet, att åtgärder alltid når rätt personer, maskiner eller system genom en konfigurerbar larmregelmotor. Alla tjänster är molnbaserade, fullt skalbara och globalt tillgängliga. Via öppna APIer tillåter de partners att snabbt integrera nya enheter för larm, utbyta information och data till andra plattformar. Via deras ekosystem möjliggör vi för partners att enklare bygga egna tjänster. Lösningen är den snabbast växande plattformen i Norden för trygghetslarm och bolaget har börjat sin internationella tillväxtresa. Skyresponse arbetar just nu med mer än 15 kanalpartners i 9 länder och har cirka 700 företag och organisationer som använder företagets tjänster vilket varje månad genererar mer än 14 miljoner larm och händelser runt om i Europa. Skyresponse är ett företag i framkant när det gäller molnbaserad teknologi och säkerhetssystem. De erbjuder en stimulerande arbetsmiljö där du som cloud engineer får stora möjligheter till personlig och professionell utveckling. Du får möjligheten att arbeta med moderna lösningar i AWS-miljön och fokusera på de delar du vill utvecklas inom. Arbetsuppgifter Som Cloud Engineer spelar du en central roll i utvecklingen och optimeringen av Skyresponse molnbaserade larmhanteringsplattform med fokus på Infrastructure as Code (IaC), där de främst använder AWS CDK. Du arbetar med att designa och skapa effektiva tekniska lösningar och har stor möjlighet att påverka val av verktyg och teknologier. Målet är att skapa en plattform som enkelt och effektivt kan initieras och skalas upp. Du arbetar såväl strategiskt som operativt, med uppgifter som arkitektur, design, rådgivning och nära samarbete med utvecklingsteamet och driftansvariga. Detta för att säkerställa att plattformen är stabil och optimalt anpassad för framtida tillväxt och innovation. Du vägleder i val av lämpliga molnlösningar och säkerställer en hållbar transformation från on-prem till molnet med hänsyn till framtida anpassningsbarhet, utveckling och automation. I dina huvudsakliga arbetsuppgifter ingår: • Implementering och förvaltning av molninfrastrukturer i AWS • Automatisering av infrastruktur med hjälp av CDK och andra IaC-verktyg • Aktivt deltagande i projekt för att förbättra och utveckla långsiktiga lösningar för plattformens drift och övervakning Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Gedigen arbetslivserfarenhet som DevOps, Cloud Engineer, eller liknande roll inom molninfrastruktur • Starka kunskaper inom automatisering av infrastruktur med hjälp av CDK eller andra IaC-verktyg • Obehindrad engelska i både tal och skrift, svenska är starkt meriterande För att trivas och lyckas i rollen behöver du en stabil teknisk grund, god förmåga att arbeta självständigt såväl som i team, samt skicklighet i att kommunicera tekniska idéer på ett tydligt och förståeligt sätt. Din tekniska expertis är avgörande för att skapa en robust, säker och skalbar molnmiljö som möter verksamhetens krav. Ditt driv att utforska nya lösningar gör dig till en värdefull resurs i teamet. Du är även strukturerad och organiserad, vilket bidrar till effektivitet och precision i ditt arbete. Genom din förmåga att planera och prioritera skapar du en tydlig och välordnad arbetsgång, vilket säkerställer att uppgifter utförs med hög kvalitet. Övrig information Start: Enligt överenskommelse. Plats: Luleå eller Stockholm. Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Brillante och du anställs direkt hos Skyresponse. Vi gör ett löpande urval så skicka in din ansökan redan idag! Har du frågor eller funderingar är du varmt välkommen att höra av dig till rekryteringsansvarig, Elice, på [email protected].

150 dagar sedan
Sista ansökan:
17 juli 2025
Säljare till Telia start Februari
Bravura Sverige AB
Telefonförsäljare m.fl.

Har du en naturlig förmåga för service och är nyfiken på att arbeta med försäljning? Motiveras du även av att arbeta mot uppsatta mål i en roll där du får chans att påverka din egen lön genom provision? Rollen som säljare passar dig som vill ha roligt på jobbet, och samtidigt ha möjlighet att utvecklas på ett stort företag! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia på sikt. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Läs gärna mer om hur det är att jobba som konsult på Telia:https://www.bravura.se/karriar/telia/ Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter I rollen som säljare hanterar du inkommande samtal och frågor från Telias privatkunder via telefon. I början på anställningen kommer du hantera service-samtal från privatkunder för att utveckla dina kunskaper kring Telias produkter och tjänster. När du kan detta är målet att du istället tar emot Telias beställa-samtal som berör frågor gällande en beställning eller leverans av en produkt. Din huvudsakliga uppgift är att lyssna in till kundens behov och erbjuda bästa möjliga service. Därtill är försäljning en naturlig del av varje samtal där du förväntas informera om Telias tjänsteutbud och erbjuda kunden tilläggstjänster. Du arbetar mot uppsatta mål och har möjlighet att påverka din lön genom ett bonussystem. Provisionen är något vi ser växer månad för månad och du har mycket goda möjligheter att kunna nå 16.000kr i månaden efter 6 arbetade månader. Vid start erbjuds du en teoretisk samt praktisk utbildning där du kommer få alla verktyg för att bli trygg i din roll som säljande kundtjänstmedarbetare. Du har löpande dialog med din närmsta chef för att få stöttning samt utvecklas inom service och försäljning. • Svara på inkommande samtal från kunder • Hitta lösningar på kunders frågor och problem • Hitta försäljningsmöjligheter genom att göra behovsanalyser och se över tjänsteutbud Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift • Meriterande med tidigare arbetslivserfarenhet, gärna från kundbemötande och/eller försäljning Vi tror att du som söker tjänsten är en person som har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar. Du sätter kunden i fokus och är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. För att trivas i rollen ser vi att du aktivt söker nya utmaningar, sätter upp höga mål för dig själv och arbetar hårt för att uppnå dessa. Vidare behåller du din motivation trots utmaningar och arbetar tills resultat är uppnådda. Du tar egna initiativ i arbetet och trivs i en social roll med ett varierat arbetstempo. Övrig information Start: FebruariPlats: GöteborgLön:Fast lön + provision Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-02-16

150 dagar sedan
Sista ansökan:
16 juli 2025
Extrajobb som butiksmedarbetare i Göteborg
Bravura Sverige AB
Butikssäljare, fackhandel

Har du en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% och vill kombinera detta med att arbeta deltid i Butik? Har du erfarenhet av att ge service till kunder och är intresserad av att arbeta med eltekniska produkter? Vi söker nu efter en engagerad butiksmedarbetare till vår kund i Göteborg! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på deltid som varar i 6 månader som start. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos vår kund i Göteborg. Om företaget I dagsläget kan vi inte gå ut med vilket företag det gäller, mer information kring detta kommer senast vid ett intervjutillfälle. Arbetsuppgifter I rollen som butiksmedarbetare arbetar du med varierande arbetsuppgifter i butiken. Dessa består bland annat av att du tar emot gods, packar upp varor, exponerar i butiken, arbetar med försäljning och besvarar frågor om sortimentet. I rollen ingår även kassaarbete samt inventering.• Ta emot gods och packa upp varor• Service och försäljning Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%• Avslutad gymnasieutbildning• Erfarenhet av service/kundkontakt • Det är meriterande med eltekniskt intresse/erfarenhet• Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelskaVi tror att du som söker har ett tekniskt intresse och är en person som trivs med daglig kundkontakt och värdesätter kundens upplevelse och mottagande i butiken. Vidare tar du ansvar för dina arbetsuppgifter och det är viktigt för dig att avsluta det du påbörjat. Du har ett strukturerat arbetssätt och du är bra på att följa upp det du och dina kollegor kommit överens om. Övrig information Start: OmgåendePlats: GöteborgLön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-02-16

150 dagar sedan
Sista ansökan:
16 juli 2025
Teknisk servicekoordinator till Bygghemma.se
Bravura Sverige AB
Underhållsmekaniker och maskinreparatörer

Bygghemma.se söker en teknisk servicekoordinator till deras huvudkontor i Malmö. Har du gedigen kunskap om värmepumpar och erfarenhet av teknisk service och support? Trivs du med att arbeta i ett högt tempo, ta ansvar för hög service och kundnöjdhet samt samarbeta med engagerade kollegor? Då kan detta vara din nästa utmaning! I Bygghemmas prestigelösa kultur, där ansvarstagande står i fokus, får du möjlighet att påverka och utvecklas i ett snabbt växande företag. Om tjänstenDen här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Bygghemma.se. Om företaget Bygghemma.se är Sveriges största onlinebaserade aktör inom byggvaror, hem och trädgård. Genom deras onlinebutik, som kompletteras och understöds av flertalet fysiska visningsbutiker och ett omfattande service- och tjänsteutbud, såsom montering och installationer, erbjuder de ett ledande sortiment från välkända externa och egna varumärken. De har huvudkontor i Malmö. Polarpumpen, en del av Bygghemma.se, är Nordens ledande aktör inom värmepumpar. Avdelningen Customer Relations säkerställer hög kundnöjdhet och teknisk support. Somteknisk servicekoordinatorblir du en nyckelperson för att upprätthålla servicenivån inom luft-vattenvärmepumpar, från installation till garantiärenden. Du kommer in i enprestigelös kultur med transparens, ansvarstagande och samarbete i fokus. Teamet består av en dynamisk mix av medarbetare i olika åldrar och erfarenheter, där de arbetar tätt tillsammans i högt tempo och ständig utveckling. Idéer omsätts snabbt till handling med stor möjlighet att påverka.I teamet finns en tydlig struktur och en välkomnande onboardingprocess. Arbetsuppgifter I rollen som teknisk servicekoordinator ger du expertstöd, teknisk support ochhanterar reklamationer. Du fungerar som huvudkontakt för installatörer och ser till att kommunikationen med demfungerar smidigt. Du spelar en avgörande roll i att upprätthålla kundnöjdhet genom att leverera teknisk service av högsta kvalitet och hantera efterarbete för att säkerställa att korrigerande åtgärder utförs på rätt sätt. Genom din produktkunskap bidrar du till förbättrad servicekvalitet och hjälper till att lösa tekniska problem. Du ansvarar även för att samla in och rapportera arbetskostnader kopplade till garantiarbeten och installationer till ekonomiavdelningen samt ser till att reklamationsärenden hanteras korrekt och fördelas till rätt personer. Som ämnesexpert inom luft-vattenvärmepumpar ger du stöd och utbildning till installatörer och arbetar proaktivt för att stärka deras kompetens. Dessutom samarbetar du internt för att dela teknisk kunskap, säkerställa produktkvalitet och bidra till processer såsom onboarding och uppföljning av leverantörer. Hantera reklamationer och identifiera lösningar Samarbeta med och ge stöd till interna intressenter Tillhandahålla produktkunskap,förbättra servicekvaliteten och lösa tekniska problem Leda tekniska utbildningar Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Gedigen kunskap omvärmepumpar, särskilt luft/vatten-system Minst några års erfarenhet inom fältet, antingen som installatör eller tekniker, alternativt i en liknande roll där du hanterat teknisk support och reklamationer Certifikatkategori 1 F-gas är meriterande Mycket god kommunikation i skrift och tal på svenska samtgod kommunikation i skrift och tal på engelska B-körkort Vi söker dig som är socialt säker och har en naturlig förmåga att kommunicera tydligt och effektivt – oavsett om det handlar om att vägleda kunder, utbilda installatörer eller samarbeta med leverantörer. Du kan anpassa ditt sätt att kommunicera beroende på situation och person, och är trygg i din kunskap samtidigt som du kan förmedla den på ett pedagogiskt sätt. För att lyckas i rollen behöver du ha en stark förmåga att planera och strukturera ditt arbete, särskilt under högsäsong när tempot är högt. Du kan prioritera det som är viktigastför att säkerställa att kunder får snabb och effektiv hjälp.Vi värdesätter mod – du vågar fatta beslut och står tryggt i dem. Samtidigt är du ansvarstagande och ser till att ärenden hanteras från start till mål med kundens bästa i fokus. Övrig information Start: Enligt överenskommelsePlats: MalmöLön: Fast månadslön, enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Blir du aktuell för tjänsten kontaktar vi dig för en inledande telefonintervju.Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-02-20

150 dagar sedan
Sista ansökan:
16 juli 2025