Lediga jobb hos Level Recruitment AB
Var med och forma framtidens hållbara byggande tillsammans med oss! BEWI är en ledande internationell leverantör av förpackningar, komponenter och isoleringslösningar. Med ett starkt fokus på innovation och cirkularitet betjänar BEWI en mängd olika branscher över hela Europa. Företaget grundades 1980 i Norge och driver idag över 80 anläggningar med mer än 3 000 medarbetare. Gå med i ett snabbt växande internationellt företag med stora ambitioner – och vi har bara börjat. För att accelerera vår tillväxt inom den nordiska byggsektorn söker vi nu en erfaren Senior Sales Manager som ska leda expansionen av vår verksamhet inom PIR-sandwichpaneler i Sverige och Danmark. Det här är en unik möjlighet att bygga något nytt, göra ett strategiskt avtryck och introducera hållbara och innovativa byggprodukter på marknaden. Vi gör inte denna marknadssatsning i det tysta – detta är starten på en djärv expansion med målet att etablera BEWI som en ledande aktör inom lösningar baserade på PIR-sandwichpaneler i regionen. Om tjänsten Som Senior Sales Manager – Sandwichpaneler kommer du att spela en nyckelroll i att etablera BEWIs erbjudande inom PIR-sandwichpaneler i Sverige och Danmark. Vi har redan vissa kundrelationer på plats, men den här rollen markerar en betydande ny satsning och ett strategiskt fokus för dessa marknader. Du kommer att vara vår första dedikerade resurs för PIR-paneler i Sverige och Danmark, med uppdraget att bygga vår marknadsnärvaro från grunden.Du rapporterar direkt till VD:n för vår sandwichpanelverksamhet i Litauen och samarbetar tätt med våra säljteam i Sverige och Danmark i en matrisorganisation. Med ett starkt tekniskt team bakom dig och stöd från hela Europa kommer du att leda arbetet med att vinna nya kunder, bygga långsiktiga partnerskap och positionera BEWIs PIR-panelsystem som det hållbara valet i modernt byggande. Dina huvudsakliga ansvarsområden: Utveckla och växa BEWIs verksamhet inom PIR-sandwichpaneler i Sverige och Danmark genom strategisk försäljning och kundanskaffning Identifiera och engagera nya kunder inom byggsektorn – inklusive fastighetsutvecklare, entreprenörer, arkitekter och konsulter Driva försäljningsprojekt från tidig planering till leverans, i nära samarbete med vårt tekniska supportteam i Litauen Bygga och upprätthålla starka kundrelationer samtidigt som du identifierar nya affärsmöjligheter och driver lönsam tillväxt Representera BEWI på relevanta mässor och branschevenemang för att marknadsföra våra hållbara bygglösningar Samla in och analysera kundfeedback, marknadstrender och konkurrensinformation för att kontinuerligt förbättra vårt erbjudande Rapportera försäljningspipeline och framsteg i interna CRM-verktyg samt säkerställa korrekt försäljningsdokumentation Tjänsten kan utgå från Malmö- eller Göteborgsområdet, eller någonstans däremellan, med möjlighet att arbeta från vårt kontor i Skövde. Resor inom Sverige och Danmark förekommer regelbundet. Tillträde enligt överenskommelse. Är det här du? Vi söker en driven och entreprenöriell säljare med gedigen bakgrund inom bygg- eller byggmaterialbranschen – gärna med erfarenhet av att sälja sandwichpaneler eller liknande produkter. En högskoleutbildning – gärna inom teknik – är meriterande, men vi värdesätter även gedigen yrkeserfarenhet som speglar motsvarande kunskaper.Du har minst fem års erfarenhet av B2B-försäljning och har bevisad förmåga att hantera hela försäljningscykeln – från prospektering till avslut – samtidigt som du kan hantera både tekniska och kommersiella dialoger med kunder. Du har god kännedom om den svenska bygg- och fastighetsmarknaden, och ett etablerat kundnätverk är mycket värdefullt i denna roll. B-körkort är ett krav.Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper i denna rekrytering. Du arbetar självständigt men trivs i nära samarbete med tvärfunktionella team inom teknik och produktutveckling. Du behöver behärska både svenska och engelska, eftersom rollen innebär regelbunden kontakt med både lokala kunder och internationella team. Kunskaper i danska är ett plus, liksom erfarenhet av CRM-system och rapporteringsverktyg. Om du har erfarenhet av försäljning mot både utvecklare och arkitekter har du goda förutsättningar att snabbt komma in i rollen. Varför BEWI? På BEWI blir du en del av ett ambitiöst och växande internationellt företag som verkligen värdesätter hållbarhet, entreprenörskap och laganda. Vi erbjuder en roll med stort inflytande och strategisk betydelse, där ditt arbete direkt påverkar vår framgång i byggsektorn. Du får ta del av en öppen, stödjande och familjär kultur – där innovation och ansvarstagande är en naturlig del av vardagen. Vill du veta mer? I denna rekrytering samarbetar BEWI med Level Recruitment. För att söka tjänsten, klicka på ansökningsknappen. För mer information, kontakta Stina Koskijev, rekryteringskonsult på +46 735 588 921 eller [email protected]. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post. Var tydlig i ditt CV med din erfarenhet av produkt, bransch och kunder. Vi intervjuar löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt.
Vill du arbeta i ett innovativt företag där du kan bidra till en mer hållbar värld? DeLaval är världsledande inom mjölkningsindustrin. Vi levererar integrerade lösningar för mjölkproduktion utformade för att förbättra produktion, djurhälsa och den övergripande livskvaliteten för mjölkproducenter. Vi utvecklar, tillverkar och marknadsför utrustning och kompletta system för mjölkproduktion och djurhållning världen över. DeLaval levererar även service och ett brett utbud av tillbehör. Vi tillhandahåller effektiva system för mjölkning, driftsledning, kyla, utfodring, utgödsling, ventilation och energiåtervinning. DeLaval grundades för mer än 140 år sedan av visionären Gustaf de Laval som patenterade mjölkseparatorn. Idag har DeLaval 4 500 medarbetare och finns representerat i mer än 100 länder. DeLaval, tillsammans med Tetra Pak och Sidel, är en del av Tetra Lavalgruppen. Om tjänsten Som Information Security Specialist kommer du att ingå i DeLavals Cyber Security Team (DLIST) som tillhör IT-avdelningen. I rollen som Information Security Specialist får du en nyckelposition i DeLavals globala arbete med informations- och cybersäkerhet. Du ansvarar för att utveckla och driva arbetet med riskhantering inom området och fungerar som ett stöd till både IT och affärsverksamheten. Ditt arbete innebär att identifiera och analysera säkerhetsrisker, bedöma leverantörer, vidareutveckla våra processer samt bidra till en ökad medvetenhet kring informations- och cybersäkerhet i hela organisationen. Rollen kombinerar strategiskt tänkande med operativt arbete och ger dig möjlighet att påverka hur vi på DeLaval skyddar vår verksamhet och våra kunders information i en snabbt föränderlig digital värld. Exempel på arbetsuppgifter: Utveckla och implementera ett ramverk för informations- och cybersäkerhetsriskhantering enligt relevanta standarder (t.ex. ISO 27000-serien, NIST CSF, ISO 31000, COSO). Identifiera, analysera och dokumentera säkerhetsrisker i nära dialog med affärsverksamheten. Genomföra riskbedömningar av tredje part och säkerställa kravuppfyllnad hos leverantörer. Följa upp och förbättra policys, procedurer och riktlinjer inom informationssäkerhet. Stödja informationssäkerhetsansvarig i utformning av säkerhetsstrategier och rapportering. Hålla utbildningar och workshops kring riskmedvetenhet och informationssäkerhet. Bidra till omvärldsbevakning och tolkning av nya säkerhetshot och regulatoriska krav. Delta i interna revisioner och följa upp identifierade risker och åtgärdsplaner. Tjänsten är baserad på DeLavals huvudkontor i vår idylliska omgivning i Tumba, söder om Stockholm. Arbetet utförs delvis på distans, delvis på kontoret (2-3 dagar/veckan). Är det här du? Vi söker dig som har minst sex års erfarenhet av arbete inom informationssäkerhet och riskhantering i en liknande roll. Du har en kandidatexamen eller högre inom informationssäkerhet, datavetenskap, IT eller motsvarande, alternativt har du förvärvat motsvarande kunskaper genom relevant arbetslivserfarenhet. Du har praktisk erfarenhet av att genomföra detaljerade riskanalyser i IT- och cybersäkerhetsmiljöer, inklusive att identifiera sårbarheter och föreslå lämpliga åtgärder. Du har även erfarenhet av att utveckla och implementera strategier för riskhantering på ledningsnivå och har en god förmåga att översätta tekniska risker till affärsmässiga konsekvenser. Det är avgörande att du har god kännedom om relevanta ramverk såsom ISO 27001, ISO 27005, ISO 31000, COSO, NIST CSF och gärna även NIS 2. Du behärskar engelska flytande i tal och skrift. Svenska är meriterande, och andra språkkunskaper som polska, kinesiska eller spanska ses som ett extra plus. I denna rekrytering kommer dina personliga egenskaper att vara av stor betydelse. Vi söker en person som är analytisk och strategisk med förmåga att identifiera och utvärdera risker ur ett verksamhetsperspektiv. Du är kommunikativ och pedagogisk och har lätt för att förklara komplexa frågor för både tekniska och icke-tekniska målgrupper. Du arbetar proaktivt, är självgående och lösningsorienterad, men samtidigt en lagspelare som värdesätter samarbete och kunskapsdelning. Du har en god problemlösningsförmåga och kan snabbt anpassa dig till förändrade förutsättningar. Struktur, noggrannhet och ett starkt engagemang i informationssäkerhetsfrågor är en självklar del av din personlighet. Vill du veta mer? I denna rekrytering samarbetar DeLaval med Level Recruitment. Vänligen sök tjänsten genom att klicka på "ansök"-knappen här intill. Vid frågor vänligen kontakta ansvarig rekryteringskonsult Stina Koskijev på 08-120 50 421 eller maila på [email protected] (observera att inga ansökningar tas emot via mail utan endast genom knappen ”ansök”). Urvalet av ansökningar sker löpande och tjänsten kommer att tillsättas så snart rätt kandidat hittats.Vänligen notera skallkrav tydligt i din ansökan. Välkommen med din ansökan redan idag!
Är du en driven automationsingenjör med intresse för hållbara lösningar inom VA-sektorn? Vill du vara med och utveckla framtidens styrsystem för vatten och avlopp? Hos ASB får du möjlighet att arbeta märkesoberoende i projekt från idéstadiet till färdig lösning, i nära samarbete med b.la. projektledare, konstruktörer och kunder. Om du söker en varierad roll med stort ansvar och mycket kundkontakt, kan detta vara möjligheten för dig! Om tjänsten: Som automationsingenjör på ASB kommer du att arbeta med utveckling och underhåll av automationssystem inom VA-sektorn. Du kommer att arbeta med en rad spännande projekt där dina tekniska kunskaper och erfarenheter kommer att spela en avgörande roll för att säkerställa hög kvalitet och effektivitet i lösningarna. Arbetsuppgifter: Designa, utveckla och underhålla programvara för styr- och övervakningssystem inom VA-automation. Arbeta med PLC-programmering och HMI-design. Samarbeta med ingenjörer och tekniker för att implementera och testa lösningar i verkliga miljöer. Felsöka och optimera befintliga system för att förbättra prestanda och pålitlighet. Delta i projekt från start till slut, inklusive planering, utveckling och dokumentation. Placeringsort är på ASB kontor i Mariestad men det finns en flexibilitet till att arbeta från annan ort och projekten ligger geografiskt över hela Sverige vilket innebär resor i tjänsten. Är det här du? För att lyckas i denna roll ser vi att du har en gedigen erfarenhet som automationsingenjör inom VA eller processautomation. Du har erfarenhet av att arbeta med större anläggningar och kan arbeta både självständigt och i grupp. Har du erfarenhet av HMI/SCADA-system är det meriterande. Här är det viktigt att du har ett öga för detaljer och att du kan analysera och lösa problem på ett strukturerat och effektivt sätt. Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig som är kundorienterad, ansvarsfull och har en god social förmåga. För att framgångsrik i rollen ser vi att du drivs och motiveras av eget ansvar och vågar ta egna initiativ och har en positiv inställning till ditt arbete. Utöver detta är du en lagspelare som har förmågan att kommunicera och uttrycka dig på ett serviceinriktat och ödmjukt sätt. Vill du veta mer? I denna rekrytering samarbetar ASB med Level Recruitment. Vänligen sök tjänsten genom att klicka på "ansök"-knappen här intill. Vid frågor vänligen kontakta rekryteringskonsult Mikaela Hansson på 08-120 50 425. Urvalet av ansökningar sker löpande. Välkommen in med din ansökan! Sökord: Automation, industri, VA, ingenjör, PLC, Styr, industri
Vill du arbeta med att erbjuda de bästa säkerhetslösningarna till de mest komplexa och krävande företagen? Vill du arbeta med försäljning på ett ledande cybersäkerhetsföretag? Vårt svenska kontor letar nu efter en ny Senior Sales Executive. Om tjänsten Vi på mnemonic är en global leverantör av cybersäkerhetstjänster och är erkända för vår Managed Detection and Response Service (MDR) och vår tjänst Argus Managed Defence (AMD). Ditt huvudsakliga arbetsområde är att ta helhetsansvar för att driva och utveckla försäljningen av mnemonic’s tjänster inom cybersäkerhet. Ditt största fokus ligger på att arbeta med både nya och befintliga kunder inom enterprise-segmentet.Arbetet omfattar att bygga och upprätthålla långsiktiga relationer med nyckelpersoner och beslutsfattare, identifiera komplexa kundbehov och utmaningar, samt, tillsammans med kollegor, presentera och implementera skräddarsydda lösningar som adresserar deras specifika krav. Rollen kräver också ett aktivt arbete med att identifiera och prospektera nya affärsmöjligheter, utveckla marknadsstrategier, och hantera komplexa kunder med komplexa problem. Som Senior Sales Executive förväntas man navigera i avancerade säljsituationer, använda ett analytiskt angreppssätt och förhandlingsförmåga för att maximera affärspotentialen och driva tillväxten. I dina viktigaste arbetsuppgifter ingår bland annat: Driva försäljningen av företagets cybersäkerhetstjänster till (främst) enterprise-kunder Identifiera och utveckla nya affärsmöjligheter genom prospektering och nätverkande Bygga och förvalta långsiktiga relationer med beslutsfattare och nyckelpersoner Analysera komplexa kundbehov och utveckla skräddarsydda lösningar (tillsammans med kollegor) Hantera hela försäljningscykeln från prospektering till avslut Du kommer att utgå från vårt kontor i Sundbyberg. Vi erbjuder dig möjligheten att delvis arbeta hemifrån. Är det här du? För att lyckas i den här rollen bör du ha tidigare erfarenhet inom komplex, teknisk B2B försäljning, gärna i liknande roller inom IT och/eller IT-säkerhetsbranschen. En akademisk utbildning inom relevant område är önskvärt, eller om du kan uppvisa arbetslivserfarenhet vi bedömer som likvärdig tillsammans med mycket god analytisk förmåga. Du har troligtvis minst 5 års erfarenhet, gärna fler, i en liknande roll. Ytterligare kompetenser vi värdesätter är självledarskapsförmåga och god affärs- och kommersiell förståelse. Slutligen är du en mycket vass kommunikatör i tal och skrift, både i svenska och engelska. Vi värdesätter medarbetare av entreprenöriell karaktär. Du är kreativ och har förmågan att tänka utanför boxen för att identifiera nya möjligheter och lösningar på problem. Dessutom tar du ofta initiativ och är självgående i de projekt du tar dig för. Vidare är förmågan att trivas i kundinteraktioner och att kommunicera på ett tydligt och förståeligt sätt, av stor betydelse. Vi på mnemonic samarbetar som ett team – du är troligtvis precis som oss, en lagspelare som lägger stor prestige i sitt arbete. I slutet av rekryteringsprocessen kommer en gedigen bakgrundskontroll göras. Vad vi erbjuder dig mnemonic har en informell och tilltalande arbetsmiljö som ger möjlighet att växa, ha inflytande och möjlighet till kompetensutveckling. Vi erbjuder dig, förutom konkurrenskraftig lön och bonusprogram, möjligheten att påverka din anställning. I den här rollen erbjuds du att ta helhetsansvar i din roll, vilket vi förväntar oss kommer att ge god avkastning och lönsamhet till både dig som arbetstagare och oss som arbetsgivare! Vi främjar en långsiktig anställning där vi är måna om våra medarbetares välbefinnande, där balans mellan arbete och fritid samt möjligheten att anpassa sig efter livspusslet är en självklarhet. Vi har, genom Great Place to Work, fler gånger blivit utsedd till en av de bästa arbetsplatserna i Europa – något vi är mycket stolta över! Dessutom erbjuder vi möjlighet att delta vid internationella evenemang och konferenser. Vi ser fram emot att ha med dig på vår resa framåt! Vill du veta mer? I denna rekrytering samarbetar mnemonic med Level Recruitment. Vänligen sök tjänsten genom att klicka på "ansök"-knappen här intill. Vid frågor vänligen kontakta rekryteringskonsult Stina Koskijev på 08-120 50 421, eller [email protected]. Vänligen notera att inga ansökningar godtas över e-post. Vänligen skriv en kort presentation av de bolag du arbetat för och markera väl din erfarenhet av risktjänster och/eller cybersäkerhet i ditt CV. Urvalet av ansökningar sker löpande. Välkommen in med din ansökan!
Do you have a passion for intricate High-Performance Computing (HPC) infrastructure and seek a dynamic role in a rapidly evolving company? Does the prospect of developing and managing HPC environments motivate you? If so, delve into the details of the HPC Infrastructure Specialist role below! The Role In the position of an HPC Infrastructure Specialist, your responsibilities include the planning, implementation, and maintenance of intricate High-Performance Computing (HPC) infrastructure. This involves providing support, management, and development for our HPC solution. A crucial aspect of your role is to guarantee a dependable and scalable solution encompassing CPU, GPU, InfiniBand, and diverse storage solutions. Your role is pivotal, playing a critical part in supporting HPC environments and facilitating high-performance computing and simulations. It is your responsibility to ensure that the infrastructure remains robust, efficient, and secure. Your primary responsibilities within the team involve: Design, testing, and implementation of advanced High-Performance Computing (HPC) infrastructure. Collaborating on the enhancement of the underlying systems that power atNorth's HPC as a Service (HPCaaS) solution. Overseeing and monitoring customers' HPC infrastructure, with a focus on minimizing drift and ensuring operational efficiency. Establishing close collaboration with internal and external stakeholders to guarantee timely project delivery. Contributing to the ongoing development efforts to ensure customer success. The position entails extensive communication and collaboration. As an HPC Infrastructure Specialist, you work closely with team leaders and project management to ensure the timely delivery of projects. In this role, your reporting line is to your HPC Manager, located in Gothenburg. We offer hybrid work arrangements but given that a portion of our team is based in Gothenburg, we prefer candidates for this position to reside in Gothenburg and the surrounding area. Is this you? To excel in this role, it is essential to possess extensive knowledge of Linux System Administration and proficiency in Configuration Management. Ideally, you have completed academic studies in computer science, informatics, or a related field from a technical university. A minimum of 5 years of experience in a similar role is required, accompanied by a documented track record of successful implementations. Moreover, a strong understanding of cloud solutions, expertise in virtualization systems, network management, and the design of data storage across various types is highly valued. Fluency in spoken and written English is a prerequisite, and proficiency in Swedish would be considered an additional asset. We believe you possess a well-rounded skill set that includes proficiency in the following toolkits: Comprehensive knowledge and hands-on experience in the system administration of Linux environments. Previous exposure to configuration management tools such as Ansible, Puppet, Terraform, Kubernetes and integration with Git. Familiarity with KVM, Kolla, OpenStack, The Foreman, Ironic, InfiniBand/OmniPath CEPH storage. Competence in network design and configuration of switches/routers, coupled with a broad understanding of TCP/IP. Proficient scripting abilities in bash/python, along with some experience in programming languages like Java/Golang. Prior engagement in the supervision and monitoring of Linux environments and networks. We highly value not only technical expertise but also personal qualities. We are seeking an individual who brings a humble and team-oriented approach to the role. Your motivation is fueled by curiosity, and you actively seek opportunities to learn. Moreover, you are generous with your knowledge and experience, actively contributing to a collaborative environment that promotes continuous learning among colleagues. In the final stages of the process, a background check will be conducted. Do you want to know more? In this recruitment, atNorth collaborates with Level Recruitment. You apply for the position by clicking on the "apply" button next to this. For questions, contact recruitment consultant Stina Koskijev on 08-120 50 421 or [email protected]. Please note that no applications are accepted by email. Please apply with a CV where you clearly describe which parts of the role you have previous experience with. The selection of applications takes place continuously. Welcome with your application!
Är du en analytisk talang som trivs med komplexa utmaningar? Har du en passion för att bedöma och kvantifiera motpartsrisker och vill vara med och driva utvecklingen inom marknads- och motpartsrisk på en storbank? Då kan rollen som Counterparty Credit Risk Analyst på Swedbank vara nästa spännande steg i din karriär. Om tjänsten På Swedbank erbjuder vi dig en unik möjlighet att vara en del av ett specialiserat team med ansvar för analys och rapportering av Swedbanks marknads- och motpartsrisker. I denna dynamiska miljö ges du gynnsamma möjligheter till personlig och professionell utveckling inom en stor och mångsidig organisation. Du kommer i rollen få fördjupad förståelse för Swedbanks tradingrelaterade affärer och risker. Du kommer att samarbeta nära med andra delar av Group Risk, såväl som olika trading- och salesdeskar, Group Finance, Legal och andra enheter inom Swedbank. Dessutom kan du komma att delta i olika utvecklingsprojekt som rör finansiella instrument, data och riskhantering. I rollen ingår olika typer av arbetsuppgifter, främst inom analys, rapportering och riskidentifiering men kan även innefatta utvecklingsarbete samt projekt/värdeströmsarbete beroende på kandidat. Exempelvis: Övervaka och analysera exponering mot bankens derivatmotparter Utvärdera motpartsriskexponeringar och identifiera nya potentiella risker Scenarioanalyser och stresstesting: Bedöma effekterna av olika marknadsförhållanden på motpartsrisker Skapa underlag och ha möjlighet att presentera regelbundna rapporter om motpartsrisker Säkerställa efterlevnad med interna och externa regelverk Utbildning och kunskapsdelning: Dela kunskap om motpartsriskhantering med andra teammedlemmar Samarbeta i agilt värdeströmsarbete för att utveckla och förbättra bankens risksystem Delta i tester av system och uppdateringar för riskhantering Underhålla och vidareutveckla analys- och rapporteringsverktyg Vi erbjuder ett arbetsarrangemang som är hybrid där du får möjlighet att dela din arbetstid mellan vårt kontor i Stockholm City (3 dagar) med hemarbete. Är det här du? En av de viktigaste egenskaperna för att lyckas som motpartsriskanalytiker är en skarp analytisk förmåga. Eftersom rollen innebär att bedöma och hantera komplexa finansiella risker är det avgörande att kunna analysera data, identifiera mönster och trender samt dra korrekta slutsatser. Det är med anledning av detta krav på att du tidigare arbetat inom motpartsrisk på den finansiella marknaden, minst 3–5 år, lämpligen som analytiker. Du har en civilingenjörsexamen, en master i nationalekonomi eller motsvarande. Utöver detta uttrycker du dig väl på både svenska och engelska i tal och skrift. Det är också meriterande om du har tekniskt intresse och har erfarenhet av programmering, gärna i Python eller SQL. Vi är övertygade om att personliga egenskaper är avgörande för vår framgång. Vi letar efter individer som är redo att axla ansvar och som fungerar som pålitliga teamspelare. Du är villig att dela med dig av dina kunskaper och erfarenheter för att stödja och lyfta dina kollegor. Ditt engagemang för att arbeta tillsammans mot gemensamma mål, kombinerat med din öppenhet för att lära och växa, kommer att vara avgörande för att trivas och lyckas i vår arbetsmiljö. Detta erbjuder vi dig På Swedbank är medarbetarna vår största tillgång. Vi har en kultur som bygger på respekt, inkludering och öppenhet, där varje medarbetares röst är viktig. Vi stöttar kontinuerlig utveckling. Du som arbetar hos oss leder din egen utveckling och hittar utmaningar som inspirerar dig. Vi värnar om ditt välmående och erbjuder en hållbar och flexibel arbetsmiljö. Som anställd ingår du i gruppgemensamt prestationsprogram och erbjuds tjänstepension, frivillig sjukförsäkring samt andra attraktiva förmåner. Vi arbetar genom våra värderingar: Öppen, Enkel och Omtänksam. Tillsammans levererar vi en positiv och unik upplevelse för våra kunder. Tillsammans gör vi skillnad. "Bli en del av vårt team med professionella kollegor, som arbetar tillsammans för att leverera utmanande projekt, maximera kundnöjdheten och bidra till Swedbanks position i samhället.”. Carl-Johan Johansson, din framtida chef Vill du veta mer? I denna rekrytering samarbetar Swedbank med Level Recruitment. Vänligen sök tjänsten genom att klicka på "ansök"-knappen här intill. Vid frågor vänligen kontakta rekryteringskonsult Stina Koskijev på 08-120 50 421 eller [email protected]. Vänligen observera att inga ansökningar tas emot via e-post. Urvalet av ansökningar sker löpande. Välkommen in med din ansökan!
Do you want to work at the forefront of secure communications and compliance technology? Global Relay is a leading provider of cloud-based archiving, messaging, and supervision solutions, serving over 20,000 organizations worldwide, including 22 of the world's top 25 banks. We are seeking a Strategic Customer Success Manager to join our Customer Success team. This role offers the opportunity to contribute to the success of some of the most regulated and data-driven organizations globally. Don't miss the chance to be part of a privately held, founder-led company that values innovation, integrity, and long-term customer relationships. Join a team where your contributions have a direct impact, and where you can grow professionally in a collaborative and dynamic environment. Global Relay is making a long-term investment in the Swedish market — and you have the chance to be part of that journey from the very beginning. As one of the first hires in Sweden, you’ll be joining a growing international company at a pivotal moment, with the opportunity to help shape the local team and ways of working. The Role Global Relay is a leading provider of cloud-based archiving, messaging, and compliance solutions for highly regulated industries. We are now expanding into the Swedish market and seeking a Strategic Customer Success Manager to join our Stockholm team. This role is central to building and maintaining long-term relationships with some of the company’s most significant enterprise clients. You will act as a strategic partner and primary point of contact for high-priority accounts, working cross-functionally with teams across the business to deliver a seamless client experience. With a strong focus on account development, customer retention, and relationship building, you’ll be part of shaping Global Relay’s presence in Sweden from the ground up. Your key responsibilities as Strategic Customer Success Manager: Manage and develop relationships with enterprise customers, serving as the main point of contact within the Major Accounts Program (MAP). Create and execute strategic account plans to deepen customer engagement and support long-term growth. Collaborate with internal departments such as Sales, Legal, Accounting, Provisioning, and Support to address customer needs and resolve issues. Identify opportunities for upselling and cross-selling within existing accounts. Maintain accurate and up-to-date records in Salesforce CRM. Understand and clearly communicate the value and functionality of Global Relay’s solutions. Actively participate in client meetings, site visits, forums, and industry events, including travel when needed. Contribute to special projects and initiatives across the broader Customer Success team. Continuously assess and respond to evolving client needs, supporting both retention and expansion goals. Our brand-new office is located in central Stockholm, just steps from Kungsträdgården. While we value the energy and collaboration that comes from working together in person, we also offer flexibility for remote work to support a healthy work-life balance. Is this you? To succeed in this role, you have several years of experience working with account management or customer success, ideally with enterprise clients in regulated industries such as finance or compliance. You have a good understanding of SaaS solutions and are comfortable navigating complex customer environments and long-term client partnerships. You are business-oriented and proactive, with a strong sense of ownership and the ability to identify opportunities for growth within existing accounts. Building and developing trusted relationships comes naturally to you, and you take pride in being a reliable partner to your clients over time. You have a degree or diploma in a relevant field and are confident in both verbal and written communication in Swedish and English. Experience working with Salesforce or other CRM platforms is highly valuable. We believe you are structured, self-driven, and comfortable working in a fast-paced environment where priorities can shift. You combine strong problem-solving skills with a diplomatic and professional approach, and you have the energy and initiative to make things happen. Your ability to listen, understand business needs, and present tailored solutions will be key to your success in this role. Do you want to know more? In this process Global Relay is working with Level Recruitment. To apply, please click the apply button. If you have further questions don´t hesitate to contact senior recruitment consultant Christian Smith or Stina Koskijev at +46 8 120 50 421 or [email protected]/[email protected]. We will interview ongoingly so please register your application as soon as possible.
Brinner du för att skapa trygghet och säkerhet? Har du en bakgrund inom informationssäkerhet i kombination med ett strategiskt mindset och förmågan att omsätta idéer till handling? Vill du vara med och bygga upp säkerhetsarbetet i en organisation med viktiga samhällsfunktioner? Då kan du vara den vi söker! Om tjänsten Som Säkerhetschef på SEOM får du en nyckelroll i att utveckla och implementera säkerhetsarbetet samtidigt som du är med och bidrar till en samhällsviktig verksamhet. SEOM förser medborgarna i Sollentuna med värme, vatten, el, fiber och avfallshantering – tjänster som är avgörande för att samhället ska fungera. I den här rollen får du möjligheten att arbeta både strategiskt och operativt med att säkerställa en trygg och säker leverans av dessa tjänster, idag och i framtiden. Rollen som Säkerhetschef är ny och kommer att ha ett övergripande ansvar för SEOMs säkerhetsarbete, vilket innefattar allt från att utveckla och implementera policyer och processer till att hantera incidenter och säkerhetsrisker. Du kommer att arbeta nära verksamheten, ledning och medarbetare inom olika områden. Som Säkerhetschef har du också ansvar som Säkerhetskyddschef. Ditt fokus kommer initialt att ligga på att säkerställa att SEOM uppfyller kraven i NIS 2, cybersäkerhetslagen, samt säkerhetsskyddslagen. Du kommer även att ansvara för SEOMs beredskapsplanering och krisorganisation, risk- och sårbarhetsanalyser samt utbilda och informera medarbetare i säkerhetsfrågor. Därtill agerar du som rådgivare internt vad gäller frågor kopplade till säkerhet och kommer att vara involverad både som ansvarig såväl som projektmedlem i flertalet utvecklingsprojekt. Som Säkerhetschef rapporterar du till Chef IT- och Verksamhetsutveckling, rollen utgår från SEOM:s kontor i Sollentuna. Som Säkerhetschef är du placerad i säkerhetsklass varför godkänd säkerhetsprövning är ett krav. Är det här du? För att bli framgångsrik i rollen som Säkerhetschef ser vi att du har minst fem års erfarenhet av att arbeta med informations- och cyberssäkerhet. Du har god förståelse för lagar och regler inom IT-säkerhet, såsom NIS 2, och erfarenhet av att arbeta praktiskt med risk- och sårbarhetsanalyser. Har du arbetat med frågor som berör fysisk säkerhet samt har kunskap kring säkerhetsskyddslagen är det starkt meriterande. Likväl är det en fördel om du har tidigare erfarenhet av att arbeta inom kommunal verksamhet eller samhällsviktiga funktioner. Som person är du självgående, initiativrik och driven med förmågan att arbeta strukturerat och lösningsorienterat. Du är en teamspelare med god kommunikativ förmåga som trivs i en platt organisation med korta beslutsvägar. Du har lätt för att samarbeta med olika typer av människor och kan förmedla komplexa frågor på ett enkelt och pedagogiskt sätt. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och din förmåga att passa in i vår kultur. Vårt medarbetarlöfte Gemenskap i ett viktigt syfte Vi tror på din förmåga att göra skillnad – för våra kunder och samhället i stort. Och allt börjar i en familjär kultur där alla kan känna sig sedda, hörda och viktiga. Här finns hjälpsamma kollegor, närvarande ledare och möjligheten att bidra till samhällsutvecklingen. Tillsammans bygger vi hållbar infrastruktur, gemenskap och trygghet – för dig och framtiden. Vill du veta mer? I denna rekrytering samarbetar Sollentuna Energi Miljö med Level Recruitment. Vänligen sök tjänsten genom att klicka på "ansök"-knappen här intill. Vid frågor vänligen kontakta rekryteringskonsult Carolina Eskengren på 08-120 50 427. Urvalet av ansökningar sker löpande. Välkommen in med din ansökan! Sökord:Infosäk, CISO, 27001, NIS2, fysisk säkerhet, säkerhetsskydd.
Brinner du för att skapa trygghet och säkerhet? Har du en bakgrund inom informationssäkerhet i kombination med ett strategiskt mindset och förmågan att omsätta idéer till handling? Vill du vara med och bygga upp säkerhetsarbetet i en organisation med viktiga samhällsfunktioner? Då kan du vara den vi söker! Om tjänsten Som Säkerhetschef på SEOM får du en nyckelroll i att utveckla och implementera säkerhetsarbetet samtidigt som du är med och bidrar till en samhällsviktig verksamhet. SEOM förser medborgarna i Sollentuna med värme, vatten, el, fiber och avfallshantering – tjänster som är avgörande för att samhället ska fungera. I den här rollen får du möjligheten att arbeta både strategiskt och operativt med att säkerställa en trygg och säker leverans av dessa tjänster, idag och i framtiden. Rollen som Säkerhetschef är ny och kommer att ha ett övergripande ansvar för SEOMs säkerhetsarbete, vilket innefattar allt från att utveckla och implementera policyer och processer till att hantera incidenter och säkerhetsrisker. Du kommer att arbeta nära verksamheten, ledning och medarbetare inom olika områden. Som Säkerhetschef har du också ansvar som Säkerhetskyddschef. Ditt fokus kommer initialt att ligga på att säkerställa att SEOM uppfyller kraven i NIS 2, cybersäkerhetslagen, samt säkerhetsskyddslagen. Du kommer även att ansvara för SEOMs beredskapsplanering och krisorganisation, risk- och sårbarhetsanalyser samt utbilda och informera medarbetare i säkerhetsfrågor. Därtill agerar du som rådgivare internt vad gäller frågor kopplade till säkerhet och kommer att vara involverad både som ansvarig såväl som projektmedlem i flertalet utvecklingsprojekt. Som Säkerhetschef rapporterar du till Chef IT- och Verksamhetsutveckling, rollen utgår från SEOM:s kontor i Sollentuna. Som Säkerhetschef är du placerad i säkerhetsklass varför godkänd säkerhetsprövning är ett krav. Är det här du? För att bli framgångsrik i rollen som Säkerhetschef ser vi att du har minst fem års erfarenhet av att arbeta med informations- och cyberssäkerhet. Du har god förståelse för lagar och regler inom IT-säkerhet, såsom NIS 2, och erfarenhet av att arbeta praktiskt med risk- och sårbarhetsanalyser. Har du arbetat med frågor som berör fysisk säkerhet samt har kunskap kring säkerhetsskyddslagen är det starkt meriterande. Likväl är det en fördel om du har tidigare erfarenhet av att arbeta inom kommunal verksamhet eller samhällsviktiga funktioner. Som person är du självgående, initiativrik och driven med förmågan att arbeta strukturerat och lösningsorienterat. Du är en teamspelare med god kommunikativ förmåga som trivs i en platt organisation med korta beslutsvägar. Du har lätt för att samarbeta med olika typer av människor och kan förmedla komplexa frågor på ett enkelt och pedagogiskt sätt. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och din förmåga att passa in i vår kultur. Vårt medarbetarlöfte Gemenskap i ett viktigt syfte Vi tror på din förmåga att göra skillnad – för våra kunder och samhället i stort. Och allt börjar i en familjär kultur där alla kan känna sig sedda, hörda och viktiga. Här finns hjälpsamma kollegor, närvarande ledare och möjligheten att bidra till samhällsutvecklingen. Tillsammans bygger vi hållbar infrastruktur, gemenskap och trygghet – för dig och framtiden. Vill du veta mer? I denna rekrytering samarbetar Sollentuna Energi Miljö med Level Recruitment. Vänligen sök tjänsten genom att klicka på "ansök"-knappen här intill. Vid frågor vänligen kontakta rekryteringskonsult Carolina Eskengren på 08-120 50 427. Urvalet av ansökningar sker löpande. Välkommen in med din ansökan! Sökord:Infosäk, CISO, 27001, NIS2, fysisk säkerhet, säkerhetsskydd.
Are you passionate about digital solutions that make a real impact – and driven by winning new customers and building strong business relationships? Do you have a background in SaaS sales and a strong interest in energy-efficient buildings, PropTech, or the built environment? Then the role of Solutions Sales Manager at Granlund might be your next big opportunity! Granlund is one of the leading Nordic experts in energy-efficient buildings, digital real estate management, and sustainable engineering. With headquarters in Finland and a growing presence in Sweden, we’re now expanding our commercial team – and looking for two driven Solution Sales Managers to help accelerate our growth in the Swedish market with our SaaS solution, Granlund Manager. About the Role In this role, your focus will be on identifying and winning new customers – particularly among professional property owners managing complex commercial and public buildings. You’ll proactively seek out new business opportunities, initiate contact with key decision-makers, and build long-term relationships by understanding their needs and presenting tailored, value-driven SaaS solutions. Your consultative sales approach, combined with strong business acumen and technical curiosity, will help you establish trust and demonstrate clear value throughout the sales process. You will work with our leading software platforms and services within energy optimization, maintenance planning, and digital building lifecycle management, backed by our expert teams in Sweden and Finland. Together, you'll help customers achieve their sustainability goals while streamlining operations and future-proofing their properties. We are hiring two Solutions Sales Managers for our continued expansion in Sweden. Both positions are ideally based in the Stockholm area, where we see strong growth potential – but we warmly welcome applicants from across the country. For the right person, location doesn’t limit opportunity. Your responsibilities will include: New Business Development: Proactively identifying and targeting new customers and market segments. Consultative Solution Selling: Listening to customer challenges and offering digital, value-creating solutions aligned with their operational and sustainability goals. Stakeholder Engagement: Building long-term relationships with both strategic and technical decision-makers such as property owners, facility managers, and consultants. Product Demos Presentations: Showcasing how Granlund Manager supports Maintenance, Capital Planning, ESG, and Construction Projects. Collaboration Across Teams: Acting as the commercial bridge between Swedish customers and Granlund’s product, support, and development teams in Finland. Market Insight Learning: Keeping up with developments in PropTech, energy regulations, and sustainability trends to continuously add value in customer interactions. The roles are full-time, with regular travel within Sweden and occasional visits to our Finnish headquarters in Helsinki. Is This You? To succeed in this role, you bring solid experience in B2B SaaS sales, ideally within enterprise or consultative sales environments. You have 3–5 years of experience in a similar role, and you thrive on new business development. You’re confident navigating longer and more complex sales cycles involving multiple stakeholders, and you know how to build trust and drive momentum from first contact to a signed agreement. Your communication and presentation skills are strong, and you naturally build lasting relationships with both commercial and technical decision-makers. You’re structured, self-driven, and goal-oriented – someone who takes full ownership of your pipeline and delivers measurable results. Good proficiency in both Swedish and English, written and spoken, is important for the role. If you also have experience or interest in areas like energy, facility management, or real estate, it’s a definite plus – but not a requirement. Above all, you’re curious about sustainability, smart buildings, and the digital transformation of the built environment, and excited to contribute to a company driving positive change in the real estate sector. What We Offer At Granlund, you’ll be part of a company where innovation meets purpose. Our digital solutions help real estate owners reduce energy use, cut emissions, and manage properties smarter. You’ll be joining a growing and collaborative Nordic team with strong values and a clear mission to create more sustainable buildings and cities. We offer a flexible, supportive work environment, the tools you need to succeed, and great opportunities for personal and professional development. Want to Know More? In this recruitment, Granlund is collaborating with Level Recruitment. Please apply for the position by clicking the "Apply" button here. For questions, please contact recruitment consultant Stina Koskijev at +46 8-120 50 421. Kindly note that no applications will be accepted via email. Selection of applications will take place continuously. Please, mark your experience with working with SaaS in your CV. We look forward to hearing from you!
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 15 jobb