Level Recruitment AB jobb

Lediga jobb hos Level Recruitment AB

Strategisk Inköpare Servicetjänster till Vasakronan, Stockholm

Har du tidigare erfarenhet av att arbeta med strategiskt inköp av facility managementtjänster och lockas av möjligheten att arbeta i en affärsnära och framåtriktad roll? Drivs du också av att jobba branschpåverkande, affärsnära och att arbeta med varierade uppgifter i ett helhetsperspektiv. Ta då chansen att bli en del av Sveriges ledande fastighetsbolag och ett kunnigt team som är generösa med att dela med sig av sina kunskaper. Om tjänsten Som Strategisk Inköpare med fokus på inköp av servicetjänster hos oss på Vasakronan blir du del av en kultur som är öppen, vänlig och inkluderande. Våra värderingar är enkla och fast förankrade i vår kultur. Vi tror på öppenhet, glädje, att få saker gjorda på ett schyst och ärligt sätt och vi tar ansvar för helheten. Att Vasakronans avkastning går till det allmänna pensionssystemet, och att du på så sätt bidrar till dagens och morgondagens pensioner tror vi att du ser som ett stort plus. Det här är rollen för dig som vill jobba affärsnära och bolagsövergripande med ansvar för avtalskategorin service. I denna kategori ingår främst hyresgästtjänster så som exempelvis markskötsel, lokalvård och reception. Men även andra typer av avtal kan förekomma. Som strategisk inköpare kommer du att arbeta i nära samarbete med interna beställare för att tillsammans hitta de bästa alternativen som långsiktigt säkerställer att satta affärsmål nås. Huvudsakliga uppgifter: Utveckla och genomföra hållbara kategoristrategier. Omvärlds- och branschbevakning med särskilt fokus på kategori service. Agera expert i inköpsfrågor inom din kategori internt och externt. Skapa och leda kategoriteam för att ta fram och implementera rätt strategier. Leda och genomföra upphandlingar. Ständigt arbeta för att hitta nya kostnadseffektiva och långsiktigt hållbara lösningar. Leverantörsuppföljning. Löpande utveckling av processer och arbetssätt. Rollen ingår i den centrala inköpsfunktionen och du rapporterar till inköpschef. Du utgår från vårt huvudkontor i Sergelhusen, en del av Stockholms mest centrala och spännande stadsutvecklingsprojekt på Sergels Torg. Här får du en riktigt grym arbetsplats med alla förutsättningar för ett modernt digitalt och varierat arbetssätt som dessutom är byggt för att du ska må så bra som möjligt. Och tänket är enkelt - trivs en och mår bra blir det lätt och kul att jobba! I tjänsten ingår också resor till övriga kontor i Uppsala, Malmö och Göteborg. Självklart kommer vi göra vårt yttersta för att du ska lyckas och här finns alla möjligheter att driva din egen utveckling. Dels genom olika utbildningar men framförallt genom att du deltar i eller driver spännande projekt tillsammans med otroligt kompetenta kollegor som gärna delar med sig av sina kunskaper. Här är det du som sätter gränser för din egen utveckling! Är det här du? Du har med största sannolikhet arbetat med strategiskt inköp helt eller delvis fokuserat på tjänster inom Facility Management i cirka fem år. Under denna tid har du skaffat dig god kompetens både gällande servicetjänster och tillhörande avtalsjuridik, däribland AFF. Då vi har höga ambitioner med vårt hållbarhetsarbete är det mycket meriterande om du också har intresse och erfarenhet för miljö-/hållbarhetsfrågor. Med stor sannolikhet har du en för tjänsten relevant akademisk utbildning och du ser fram emot att driva och utveckla kategorin vidare. Vi söker dig som är nyfiken, tänker helhet och trivs bäst i en organisation där du förväntas tänka nytt, kan påverka och där beslutsvägarna är korta. Du har också en naturlig fallenhet för att bygga relationer och eftersom du kommer ha många kontaktytor internt och externt så det är viktigt att du inte bara gillar att samarbeta och dela kunskap, utan har en vilja att göra det – på absolut bästa sätt! Vill du veta mer? I denna rekrytering samarbetar Vasakronan med Level Recruitment. Vänligen sök tjänsten genom att klicka på "ansök"-knappen här intill. Vid frågor vänligen kontakta rekryteringskonsult Carolina Eskengren på 08-120 50 427. Senaste ansökningsdag är den 21 april. Urvalet av ansökningar sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen in med din ansökan! Sökord: Inköp, upphandling, entreprenad, procurement, ramavtal, inköp, service, facility management, Soft FM

22 april 2024
Sista ansökan:
23 juli 2024
Design Manager to atNorth, Stockholm

Do you have experience designing data centers? On behalf of atNorth, we are seeking an experienced and self-propelled Design Manager to join our development organization. This is an opportunity to make a significant impact in a rapidly growing scale-up company. atNorth is a leading Nordic data center services company that offers sustainable, cost effective and scalable high-performance computing across the Nordics. The company operates seven data centers in strategic locations across the Nordics, with two more to open during the year to come. The Role As Design Manager, you will have a key role leading the data center design as atNorth is building new data centers in the Nordics and the design manager is responsible for the CSA MEP scope. You will be responsible for ensuring that the design process is robust and delivered in a timely manner to ensure project timeframes are achieved and in line with the delivery expectations. Your responsibilities include the physical building/environment and infrastructure design of the site. You will work closely with internal and external stakeholders and be responsible for developing and maintaining relationships with business partners and suppliers to secure growth projects. Main tasks: Leading and coordinating design projects to ensure design objectives are met. Developing and managing design strategies and guidelines for the organization. Collaborating with other departments to understand design needs and integrate the design process into various projects. Assessing and selecting external design agencies or consultants to complement internal design expertise. Communicating with stakeholders to clarify design requirements and ensure their expectations are met. The role is placed in Kista, Stockholm. You will report to Director of Design. Is this you? To be successful in this position we are looking for someone with experience within design and experience from working in the data center industry. You have at least a bachelor’s degree within mechanical or electrical engineering, built environment engineering or similar. It is meritorious if you have experience in sustainability and naturally incorporate those aspects into your work. In this role English is mandatory and it is favorable that you have skills in a Nordic language. In this recruitment, your personal qualities will be of great importance! We are looking for someone that is self-autonomous with a high level of initiative, reliability, and positive attitude. As a dedicated team player, you thrive in building and maintaining strong relationships with both internal and external stakeholders. Finally, it is of great importance that you are driven by a fast-paced international environment in a rapidly growing business where circumstances and needs can change quickly. Do you want to know more? In this process atNorth is working with Level Recruitment. To apply, please press apply. If you have any questions, please contact recruitment consultant Kamilla Envall at 08-120 50 432 or Louisa Torstensson at 08-120 50 423. Please note that applications will not be accepted by email. The selection process is ongoing. In the final stages of the process, a background check will be conducted. You are welcome to submit your application! About atNorth atNorth is a leading Nordic data center services company that offers sustainable, cost-effective, scalable colocation and high-performance computing services across Iceland, Sweden and Finland. The company operates seven data centers in strategic locations across the Nordics, with an eighth site to open in Helsinki, Finland in Q3 2024 and a ninth site to open in Denmark in Q4 2024.  With sustainability at its core, atNorth's data centers run on renewable energy resources and support circular economy principles. All atNorth sites leverage innovative design, power efficiency, and intelligent operations to provide long-term infrastructure and flexible colocation deployments. The tailor-made solutions enable businesses to calculate, simulate, train and visualize data workloads in an efficient, cost-optimized way.     atNorth is headquartered in Reykjavik, Iceland, and is trusted by industry-leading organizations to operate their most critical workloads. The business was founded in 2009 and acquired by Partners Group in 2022. For more information, visit atNorth.com or follow atNorth on LinkedIn or Facebook.

18 april 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024
Fastighetstekniker till F O Peterson, Göteborg

Är du en lösningsorienterad person som har ett stort intresse för fastighetsteknik? Trivs du i en serviceinriktad roll med mycket hyresgästkontakt? Då kan tjänsten som Fastighetstekniker till F O Peterson vara ditt nästa steg i karriären. Om tjänsten På uppdrag av F O Peterson rekryterar vi en Fastighetstekniker som kommer att arbeta med drift- och underhåll i de fastigheter som ägs och förvaltas av F O Peterson. Arbetsområdet sträcker sig över samtliga fastigheter inom förvaltningsuppdraget där du främst kommer att arbeta med bostäder men även kommersiella fastigheter och lokaler. Som Fastighetstekniker arbetar du i nära samarbete med två andra fastighetstekniker, en driftschef, en biträdande förvaltare samt fastighetschefen. I rollen ingår ansvar för att funktionskontroller blir utförda inom de intervallerna för respektive funktion. Däri ingår bland annat månads- och kvartalsprov av brandlarm och sprinkler, inventering av farliga ämnen, funktionskontroll av rökluckor. Du kommer att ansvara för drift och övervakning av ventilation, pumpgropar, passersystem mm. I detta ansvar ingår det exempelvis att:   Hantera utförandet av enklare projekt i PU-budgeterna i samråd med driftschefen Medverka på besiktningsronder och andra avsyner i fastigheterna Utföra egna ronderingar på plats och i styr- och passersystem på distans Åtgärda felanmälningar som kommer in i förvaltningssystemet samt hjälpa hyresgästen med att lägga in det som felanmälts muntligt Boka och medverka vid besikningar av brandlarm, sprinkler, el-revision, OVK mm Utföra planerade funktionskontroller Utföra planerat och akut underhåll av våra fastigheter (byta ventilationsfilter, trädgårdsskötsel, byta ut trasiga vitvaror, byta tvättställsblandare mm) Utföra enklare reparationer Kommunicera med- och samordnar hyresgäster och hantverkare Stötta annan driftspersonal med att avflyttningsbesiktiga lägenheter och verksamhetslokaler Arbetar löpande med säkerhet genom att hela tiden ta hänsyn till brandrisker, utrymning, skalskydd, arbetsmiljö, personuppgiftssäkerhet (GDPR) mm Fastighetstekniker rapporterar till driftschef och utgår ifrån kontoret i Nordstan. Är det här du? Vi ser att du har en eftergymnasial utbildning inom fastighetsdrift eller liknande och att du har några års dokumenterad erfarenhet inom drift- och underhåll av bostäder och kommersiella fastigheter. Du har en administrativ förmåga och en god IT-mognad. Vidare har du goda kunskaper inom fastighetsteknik, och har ett tekniskt intresse och kunskap för tekniska system. Du har en god kommunikationsförmåga och uttrycker dig väl i svenska och engelska i både tal och skrift. B-körkort är ett krav för tjänsten. Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med tekniskt underhåll, förvaltningssystem och med passersystem. Har du certifikat för Heta arbeten och intyg för anläggningsskötare brandlarm och sprinkler ser vi även det som meriterande. I denna rekrytering fäster vi stor vikt vid personliga egenskaper. Vi söker dig som är ansvarstagande, har en god samarbetsförmåga, är serviceinriktad och har en god prioriteringsförmåga. Du är dessutom driven, strukturerad, engagerad och en prestigelös lagspelare. Vill du veta mer? I denna rekrytering samarbetar F O Peterson med Level Recruitment. Vänligen sök tjänsten genom att klicka på "ansök"-knappen här intill. Vid frågor vänligen kontakta rekryteringskonsult Sofia Gaard på 08-120 50 424. Urvalet av ansökningar sker löpande. Välkommen in med din ansökan!

17 april 2024
Sista ansökan:
15 augusti 2024
Data Steward for Enterprise Data, Etac, Stockholm

Are you experienced in data governance and looking for an opportunity to develop and oversee a data governance framework in a healthcare-focused organization? If guiding data management practices and ensuring data compliance and quality align with your professional aspirations, then this will be an exciting position for you. Etac is implementing a data strategy that brings together people from various brands, business functions, and technical teams to align on data-related matters. The aim is to establish standardized processes, terminologies, data models and technology to bring consistency on how we interpret and use data. The primary focus right now, is to build an organization-wide Data Governance Framework. This will be followed by a Master Data Management project. About the role: The Data Steward role will be responsible for ensuring data quality, integrity, and availability at Etac. It is a critical role in data governance and strategy implementation. Collaborating with stakeholders, the Data Steward defines standards, policies, and procedures while also working with technical teams to implement what is decided. Raising awareness is vital for success, so the Data Steward provides expertise, support, and guidance. Day to Day Responsibilities: You assist in setup of a data governance framework and a way of working that includes a group of identified stakeholders from different business functions/brands with defined roles. You ensure that this group work together in a structured way to create and implement policies, and procedures that guarantee compliance, consistency, quality, and data security. You ensure that the quality of data metadata is maintained and is up to date, Data Governance - Maintaining Etac's business glossary and metadata related to various data sources, updating business terminologies and relationships. Defining related policies, processes etc. Master Data Management - Maintaining master data at various levels (i.e. domain, entity, attribute etc) through source data merge rules, data quality rules and related workflows etc.            These should be achieved by assigning responsibilities to data owners or data governance group members through defined workflows. You conduct training sessions, workshops, and awareness programs to promote data literacy, best practices, and data governance principles across the organization. This includes grooming data owners from different business functions within the organization, as necessary. You contribute to the development and implementation of the company's data strategy, data architecture, and data management roadmap. You work closely with technical teams e.g. data engineers who help develop or configure technical tools or solutions to enforce set policies and processes. You work closely with group security and privacy officer to ensure compliance with data privacy regulations, implement data access controls, and protect sensitive data from unauthorized access or breaches. You work as a member of the group IT architecture organization, focused on designing, architecting, and promoting strategic IT systems and services used in various business processes throughout the organization. Is this you? To be successful in this position we see that you have at least 3 years of experience working as a Data Steward or in a similar position, bringing and understanding of data governance principles, data management practices, and data quality assurance. Moreover, we see that you are familiar with regulations pertaining to data privacy (GDPR, CCPA), healthcare ( HIPPA, FDA). If you have experience in assuring compliance regarding these regulations, we see that as a big plus. Since this position encompasses many points of contacts as well as the element of educating stakeholders, we see that you as a person is communicative, pedagogical and have the ability to convey complex information in a simple way. Do you want to know more? In this process Etac is working with Level Recruitment. To apply, please press apply. If you have any questions please contact recruitment consultant Stina Koskijev at 08-120 50 421 or Dennis Pater at 08-120 50 434. Please note that applications will not be accepted by email. The selection process is ongoing. You are welcome to submit your application!

15 april 2024
Sista ansökan:
2 augusti 2024
Teknisk Projektledare till Miva Montage AB, Stockholm

Motiveras du av att få driva hela processen från ax till limpa? Gillar du dessutom att leda i förändring och vill vara med att bygga framtidens VA-anläggningar? Nu söker vi en Teknisk Projektledare inom industrirör till Stockholm. På Miva Montage blir du del av ett företag i stark tillväxt och en företagskultur med stort utrymme för utveckling och entreprenörskap! Om tjänsten Som Projektledare kommer du att ha en viktig roll för framtida utveckling. Företaget är nu inne i en förändringsfas med flera projekt som ställer höga krav på vår organisation och bemanning. Rollen som Projektledare på Miva Montage innebär att du ansvarar för projekt från planering till leverans. Här arbetar du med affärsutveckling, driver kontakten med kunder samt ansvarar för tidplan, ekonomi och uppföljning av projekten. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av: Att ansvara för kalkyl, resultat och utförande av projekt Ta fram tekniska lösningar Att utveckla och bevara kundrelationer Arbete med bland annat inköp, resursplanering och kvalitets- och arbetsmiljöarbete Att leda och engagera medarbetare Som Projektledare hos Miva Montage får du frihet under ansvar. Vi tror på din förmåga att överträffa kundernas förväntningar genom din kunskap, ditt driv och ditt intresse. Företagskulturen präglas av samarbete, öppet klimat och tillit till varandra. Här bidrar du och dina kollegor aktivt till den goda sammanhållningen. Tjänsten är placerad i Jordbro eller Uppsala, kontoret flyttar till Upplands Väsby under 2024 och du rapporterar löpande till VD. Viss flexibilitet för hemarbete finns. Är det här du? För att lyckas i den här rollen behöver du motiveras av att arbeta från ax till limpa. Du är en driven och öppen person som har ett intresse för projektledning och tycker om att motivera och leda andra. I den här rollen är det viktigt att du har en god samarbetsförmåga, ett ekonomiskt intresse och en god administrativ förmåga. Vidare ser vi att du är kommunikativ samt lyhörd då du kommer att ansvara för många kontaktytor både inom och utanför organisationen.  För att du ska passa för tjänsten ser vi att du har erfarenhet från rörinstallationer inom industrin eller motsvarande bakgrund inom VA. Vi ser att du har ett intresse för att leda andra och har goda erfarenhet från roller som Projektledare eller Arbetsledare. Vidare har du kalkylerat arbeten i projekt med avseende på material och tid. B-körkort är ett krav för tjänsten, likaså goda kunskaper i svenska och engelska. Vill du veta mer? I denna rekrytering samarbetar Miva Montage med Level Recruitment. Vänligen sök tjänsten genom att klicka på "ansök"-knappen här intill. Vid frågor vänligen kontakta rekryteringskonsult Carolina Eskengren på 08-120 50 427 eller Kamilla Envall på 08-120 50 432. Urvalet av ansökningar sker löpande. Välkommen in med din ansökan!

27 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Cybersecurity Solution Advisor till Mnemonic, Kista

Vill du jobba med att hitta de bästa säkerhetslösningarna i attraktiva kunduppdrag? Tror du, precis som oss, att cybersäkerhet inte är något man ska gissa sig till? Titta hit– för det är just det vi hjälper våra kunder med, varje dag!   Om tjänsten I rollen som Cybersecurity Solution Advisor är din främsta uppgift att hjälpa våra kunder skydda sina tillgångar mot alltmer avancerade säkerhetshot. Vi på Mnemonic är en global leverantör av cybersäkerhetstjänster och är erkända för vår Managed Detection and Response Service (MDR) samt vår flaggskeppstjänst Argus Managed Defence (MDS). Ditt huvudsakliga arbetsområde är att analysera och förstå våra kunders arkitektoniska infrastruktur och sammanställa åtgärder som behöver vidtas för att skydda våra kunder mot säkerhetshot. Denna roll kräver inte bara en omfattande förståelse för olika säkerhetsproblem och lösningar utan också förmågan att utforma effektiva säkerhetsstrategier. Detta innebär att förstå både de säkerhetstjänster som vi erbjuder och kundens specifika affärsprocesser. Efter att lösningen har utformats och presenterats för kunden, överlämnas arbetet till ett projektteam som tar över och ansvarar för att genomföra arbetet på ett operationellt plan. I dina viktigaste arbetsuppgifter ingår bland annat:   Förstå kundens mål och utmaningar, agera som en betrodd rådgivare och säkerställa att våra kunder når sina säkerhets mål Utforma kundlösningar baserade på våra tjänster Arbeta nära våra försäljnings- och marknadsavdelningar Delta i prissättning och förhandlingar   Du kommer att utgå från vårt kontor i Kista. Vi har ett arbetsarrangemang som erbjuder dig möjligheten att delvis arbeta hemifrån. Rollen innebär även kundbesök till våra kunder, främst runt Stockholm med omnejd. Dessutom kommer du resa till vårt huvudkontor i Norge men även besöka våra kontor i Europa ett par gånger per år. Är det här du? För att lyckas i den här rollen bör du ha tidigare erfarenhet inom cybersäkerhet. Vi anar att du i grunden är en lösningsarkitekt med erfarenhet av MDR-tjänster eller cybersäkerhet generellt. Du har god förståelse för logghantering, nätverk och riskhantering. En akademisk utbildning inom systemvetenskap eller liknande är önskvärt, eller om du kan uppvisa arbetslivserfarenhet vi bedömer som likvärdig. Du har troligtvis minst 5 års erfarenhet inom området. Bekantskap med affärsutveckling och konsultvana är fördelaktigt. Ytterligare kompetenser vi värdesätter inkluderar kunskaper inom säkerhetsstandarder och regleringar. Slutligen har du svenskt medborgarskap och är flytande i svenska och engelska i tal och skrift. Du bör också ha förståelse för alla nordiska språk och meriterande är om du dessutom talar ytterligare ett europeiskt språk. Vi värdesätter medarbetare av entreprenöriell karaktär. Du är kreativ och har förmågan att tänka utanför boxen för att identifiera nya möjligheter och lösningar på problem. Dessutom tar du ofta initiativ och är självstartande i de projekt du tar dig för. Vidare är förmågan att trivas i kundinteraktioner och att kommunicera på ett tydligt och förståeligt sätt, av stor betydelse. Vi på Mnemonic samarbetar som ett team – du är troligtvis precis som oss, en lagspelare och som lägger stor prestige i sitt arbete. Vad vi erbjuder dig På Mnemonic har en informell och härlig arbetsmiljö som ger möjlighet till tillväxt, inflytande och kompetensutveckling. Vi erbjuder dig, förutom konkurrenskraftig lön och bonusprogram, dig möjligheten att påverka din anställning. Vi främjar en långsiktig anställning där vi är måna om våra medarbetares välbefinnande, där balans mellan arbete och fritid samt möjligheten att anpassa sig efter livspusslet är en självklarhet. Vi har, genom Great Place to Work, fler gånger blivit utsedd till den fjärde bästa arbetsplatsen i Europa – något vi är mycket stolta över! Dessutom erbjuder vi möjlighet att delta vid internationella evenemang och konferenser. Som medarbetare på Mnemonic kan du även ta del av ett förmånligt aktieprogram. Vi ser fram emot att ha med dig på vår resa framåt! Vill du veta mer? I denna rekrytering samarbetar Mnemonic med Level Recruitment. Vänligen sök tjänsten genom att klicka på "ansök"-knappen här intill. Vid frågor vänligen kontakta rekryteringskonsult Christian Smith, 08-120 50 410 eller Stina Koskijev på 08-120 50 421 eller [email protected]. Vänligen notera att inga ansökningar tas emot via e-post. Ansök gärna med CV där du tydligt beskriver vilka delar av rollen du har tidigare erfarenhet av. Urvalet av ansökningar sker löpande. Välkommen in med din ansökan!

21 mars 2024
Sista ansökan:
19 juli 2024
Desktop Publisher to Hästens, Köping

At Hästens, we strive for a world where people sleep well – one that’s more joyful, peaceful and loving. Every day since 1852, we continue to hone our world-class craft in our factory in Köping, Sweden. We are proud to be a world-class international brand, operating in more than 40 countries with over 300 partners in Europe, Asia, America and Africa – and still growing. Do you want to create your life’s greatest work? Are you a master of Desktop Publishing and Graphic Design? Do you want to work in a high-performance team and are eager to learn a lot? Then this might be the right challenge for you! The Role As a Desktop Publisher at Hästens, you will be working deeply with projects that requires attention to details, such projects are Hästens Catalog that is distributed in several languages worldwide, and Hästens Pricelist that is distributed in several currency versions worldwide. In these kinds of projects, you will be responsible for developing Hästens Graphic Profile. You will add, remove, and edit pages to create an even better result. You will also create layouts, place text into the correct places, this includes translations, and you care how the text flows in different languages. You make sure the products show the correct prices in the master files you create.    Whenever there is an idea, for example, an idea about creating a page or spread in the catalog, you take that idea and create a “storyboard or visual sketch” this is to shorten the feedback loop for the Creative Director and others in the team to see, is the idea going to work? By doing this for the entire catalog you help us in creating good planning, to see what is missing? What is to be removed? Which pages are missing an image? And you see this is creating a feedback loop for the photo-productions, this is creating a feedback loop for the copywriter, this is creating a feedback loop for the team to think about the disposition, to see is this the best sequence to tell a story? You create layout that enhances the message of images and texts, you enhance the storytelling. You are comfortable with building large documents that links to images and text-layers perfectly, providing the best work for the ones who proceeds with the next steps in the value-chain. Key responsibilities: Designing and creating Hästens Catalog Designing and creating Hästens Pricelist Developing Hästens Graphic Profile and Guidelines Responsible for Final Art Creating Content for Hästens print and digital mediums Raising Hästens Standards when it comes to our Graphic Profile This role is placed in Köping and requires on-site work five days a week. Hästens can offer accommodation in Köping for the first 6 months (probation period). Is this you? To be successful in this position you have a relevant academic degree within graphic design. You have a minimum of 5 years’ experience in Graphic Design and/or Desktop Publishing. You have experience working with print and digital media. Adobe Creative Cloud core applications experience is a must (InDesign, Photoshop, Illustrator, AfterEffects, etc.) We are primarily looking for someone who has experience in working with high-end/luxury brands either in-house or as a consultant.  You have excellent communication skills in English; written and spoken. In this recruitment, your personal qualities will be of great importance! We are looking for an    efficient and fast worker who is a master of design! You are exceptionally detail-oriented, like to take initiatives and are fully energized and committed. You have a “go-get” attitude and have a mindset that everything is possible! Hästens is looking for opportunity driven individuals that wants to control what they can. Hästens culture reflects positive, loving and caring people with a drive and persistence that everything is possible. Do you want to know more?  I In this process Hästens is working with Level Recruitment. To apply, please click the apply button. If you have further questions don´t hesitate to contact senior recruitment consultant Christian Smith at +46 8 120 50 400. We will interview ongoingly so please register your application as soon as possible. Search: Desktop Publisher, Graphic Design, Adobe Creative Cloud

11 mars 2024
Sista ansökan:
9 juli 2024
Senior Software Development Consultant till Cloud Enabalers, Göteborg

Vill du jobba med att mjukvaruutveckling i attraktiva kunduppdrag? Är du också övertygad att framtiden tillhör de bolag, oavsett bransch, som lyckas transformeras till datadrivna mjukvarubolag? Titta hit – för det är just det vi hjälper våra kunder med varje dag!   Om tjänsten I rollen som Senior Software Development Consultant är din främsta uppgift att utveckla moderna applikationer och tjänster enligt bästa praxis. Utöver detta får du även möjligheten att ta ledarrollen gentemot andra utvecklare hos kunden, aktivt delta i arkitektoniskt arbete och föreslå förbättringar i kundens tekniska miljö. Med din gedigna expertis och erfarenhet inom mjukvaruutveckling har du förmågan att implementera optimala lösningar för att överträffa kundens förväntningar. Din arbetsdag kommer att vara varierad och inkludera inte bara hands-on-utvecklingsarbete utan även vägledning och coaching av våra kunder. Din expertis och engagemang inom mjukvaruutveckling kommer att göra en avgörande skillnad och bidra till framgångsrika projekt. I dina viktigaste arbetsuppgifter ingår bland annat: Utveckla och implementera branschledande metoder och bästa praxis inom mjukvaruutveckling och arkitektur Hantera kundens behov genom effektiv kommunikation och samarbete Utforska och föreslå ny utveckling baserat på förståelse för kundens verksamhet och tekniska landskap Ha möjlighet att leda andra utvecklare hos kunden Du kommer mestadels arbeta ute hos våra kunder och på vårt kontor vid Kungstorget 7 i Göteborg. Som arbetsgivare erbjuder vi hög flexibilitet och tillämpar frihet under ansvar med en blandning av arbete hos kund, på vårt kontor och från hemmet.    Är det här du? För att lyckas i denna roll bör du vara en erfaren mjukvaruutvecklare med kunskap inom fullstack-utveckling eller specialisering inom back-end med erfarenhet av teknologier som Node.js, Python eller .NET Core. Du bör ha erfarenhet av att arbeta med Infrastructure as Code (IaC) i molntjänster som Azure med Bicep, AWS med CDK eller Terraform. En akademisk utbildning inom systemvetenskap eller liknande är önskvärd, tillsammans med minst 5 års erfarenhet i liknande roll. Bekantskap med Linux-miljöer och tidigare konsultvana är fördelaktigt. Ytterligare kompetenser som vi värdesätter inkluderar kunskaper inom Kubernetes, DevSecOps och Analytics. Slutligen är du flytande i svenska och engelska i tal och skrift samt är svensk medborgare. Vi värdesätter medarbetare som är flexibla och prestigelösa, redo att anpassa sig till föränderliga krav och utmaningar i en dynamisk miljö. Vidare är förmågan att trivas i kundinteraktioner och att kommunicera på ett tydligt och förståeligt sätt av stor betydelse. Vi tror att du motiveras av att vara självgående och ansvarstagande, vidare gillar du att ta initiativ för att driva projekt framåt. Dessutom är förmågan att identifiera och lösa problem på ett proaktivt och effektivt sätt avgörande, särskilt när det gäller att navigera genom komplexa utmaningar inom molnteknologi och IT-infrastruktur. Vi på Cloud Enabalers är prestigelösa och har en stark gemenskap där vi okomplicerat delar kunskap med varandra för att lyckas – du är troligtvis precis likadan. Vad vi erbjuder dig Hos oss på Cloud Enablers har du stora möjligheter att både omsätta och vidareutveckla din kompetens genom att arbeta med den senaste tekniken och tjänsterna på marknaden. Som medarbetare på Cloud Enablers kan du även ta del av ett förmånligt delägarprogram. Våra kontor i Göteborg och Örebro ses kontinuerligt och hittar på roliga saker, såsom konferenser utomlands. Dessutom erbjuder vi dig kompetensutveckling genom att få möjlighet att åka på internationella teknikkonferenser. Vi är ett bolag som genom kvalitativa kundleveranser har en kontinuerlig tillväxt. Över tid kommer det skapas flera möjligheter för din karriärsutveckling. Vi ser fram emot att ha med dig på vår resa framåt! Vill du veta mer? I denna rekrytering samarbetar Cloud Enablers med Level Recruitment. Vänligen sök tjänsten genom att klicka på "ansök"-knappen här intill. Vid frågor vänligen kontakta rekryteringskonsult Stina Koskijev på 08-120 50 421 eller [email protected]. Vänligen notera att inga ansökningar tas emot via e-post. Ansök gärna med CV där du tydligt beskriver vilka delar av rollen du har tidigare erfarenhet av. Urvalet av ansökningar sker löpande. Välkommen in med din ansökan!

4 mars 2024
Sista ansökan:
2 juli 2024
Senior Projektledare Ventilation till Bravida, Stockholm

Vill du alltid bli lite, lite bättre? Får du energi av omväxling och snabbt tempo i en vänlig miljö? På Bravida är vi teknikproffs som gör jobbet ordentligt. Vi använder många digitala system som underlättar arbetet för både montörer och projektledare. Vi kan ta oss an spännande uppdrag som få andra företag klarar. Nu söker vi en projektledare till vår ventilationsavdelning till Bravida. Om tjänsten I rollen som projektledare på Bravida kommer du ha helhetsansvaret i projektet och tillsammans med ditt team driva projekten genom samtliga faser från projektplanering till leverans. Här arbetar du med affärsutveckling, driver kontakten med kunder samt ansvarar för tidplan, ekonomi och uppföljning av projekten. Vidare kommer du agera stöd till andra projektledare inom avdelningen. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av:   Att ansvara för äta-kalkylering, resultat och utförande av projekt Att utveckla och bevara kundrelationer Arbete med bland annat inköp, resursplanering och kvalitets- och arbetsmiljöarbete Att leda och engagera medarbetare Att vara delaktig i Bravidas förbättringsarbeten Som projektledare på Bravida får du frihet under ansvar och möjlighet att arbeta på ett företag som ligger framkant inom i digitala lösningar och har en spännande framtid framför sig!  Vi tror på din förmåga att överträffa kundernas förväntningar genom din kunskap, ditt driv och ditt intresse för affären. Du kommer att ingå i ett team med cirka 10 kollegor och avdelningen arbetar med nybyggnation och ombyggnation både inom kommersiella fastigheter. I rollen rapporterar löpande till Avdelningschef Installation. Är det här du? Vi söker dig som har minst 5 års som projektledare inom ventilation och har en god förståelse för projektadministration och projektekonomi. Har du erfarenhet av att driva stora kommersiella projekt är det meriterande. B-körkort och svenska i tal och skrift är krav. Som person är du en lagspelare med stark drivkraft att leda projekten framåt och ditt arbetslag mot ett gemensamt mål. Du har god social kompetens och kan bygga kundrelationer och utveckla goda affärsrelationer. I ditt arbete är du strukturerad och noggrann och arbetar gärna med att hålla ihop projektet och alla dess delar. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och att du bidrar till vår positiva anda på arbetsplatsen. På Bravida jobbar vi gärna i team. Stämningen är öppen och vänlig och vi hjälps åt i jobbet, men du måste också kunna leda dig själv. Det är summan av vår gemensamma drivkraft som tar oss framåt! Bravida eftersträvar mångfald och värdesätter en jämn könsfördelning. Bravida arbetar inom säkerhetsklassade objekt vilket innebär att vi kommer genomföra en säkerhetsprövning ifall du kommer tillräckligt långt i processen. Vad erbjuder vi dig? Bravida, är en stor arbetsgivare - faktiskt störst inom vår bransch i Norden. Det gör att vi kan erbjuda mycket till dig som medarbetare. I flera år i rad har vi blivit rankade till en av Sveriges bästa arbetsgivare! På Bravida arbetar vi som ett team och det innebär att vi också tar hand om dig som medarbetare. Som anställd på Bravida får du ett antal förmåner, som friskvårdsbidrag, förmånliga försäkringar, subventionerad lunch, tjänstebil och möjlighet att hyra fjällstuga. Utöver detta är din utveckling viktig för oss och därför satsar vi på interna utbildningar via Bravidaskolan som öppnar upp nya vägar för dig och dina kollegor. När våra medarbetare växer, kan också företaget utvecklas! Vill du veta mer? I denna rekrytering samarbetar Bravida med Level Recruitment. Vänligen sök tjänsten genom att klicka på "ansök"-knappen här intill. Vid frågor vänligen kontakta rekryteringskonsult Mikaela Hansson på 08-120 50 425. Urvalet av ansökningar sker löpande. Välkommen in med din ansökan! Sökord: Ingenjör, montör, VVS, el, vent, rör, kalkylator, projektledare, kyla, vs,

23 februari 2024
Sista ansökan:
23 maj 2024
Engineering Manager till Talga, Luleå

Har du erfarenhet av stora, multidisciplinära projekt inom industri eller kritisk infrastruktur? Lockas du av möjligheten att verka i en nyckelposition där du får stor möjlighet att vara med och påverka. Trivs du som bäst i en snabbrörlig, entreprenöriell och internationell kontext? Då kanske rollen som Engineering Manager är något för dig! Var med och skriv historia tillsammans med Talga där din insats gör skillnad och där du blir del av resan mot att möjliggöra världens mest hållbara batterier och konsumentprodukter. Om tjänsten Talga är sedan ett antal år etablerade i Luleå, idag finns en innovations – och pilotanläggning där labbtester genomförs i väntan på etablering av den fabrik som planeras stå klar inom de närmaste åren. Fabriken blir unik i sitt slag och kommer att kunna leverera 19 500 ton färdigt anodmaterial årligen, vilket möjliggör produktion av 400 000 elbilar. Som Engineering Manager kommer du att vara ansvarig för att övervaka alla tekniska aspekter av projekt, för att säkerställa att projekteringen levereras och tas i drift. Dessutom kommer Engineering Manager att ansvara för att samordna kommunikationen och samarbetet mellan tekniska discipliner, liksom med bygg, inköp och entreprenörer. Engineering Manager kommer att säkerställa produktkvalitet samt att de godkända tekniska designerna uppfyller de krävda standarderna och specifikationerna. Detta innebär även utvärdering och upphandling av leverantörer. Exempel på arbetsuppgifter: Samordning och tillsyn av tekniska discipliner och relevanta projektintressenter för att definiera projektspecifikationer och säkerställa tekniskt projektutförande Teknisk representation för interna intressenter, entreprenörer och leverantörer Övervaka Talgas HSE, kvalitetspolicy och kontraktsmässiga åtaganden Kostnadsbesparingsinitiativ genom att föreslå optimerade tekniska lösningar Risk- och förändringshantering, schemaläggning och utförande, budgetöverensstämmelse   I tjänsten ingår resor både inom Sverige och Europa. Tjänsten utgår från kontoret i Luleå och rapporterar till Head of Project. Är det här du? För att lyckas i rollen har du erfarenhet från en multidisciplinär roll ifrån kritiska byggnader eller i industriprojekt, gärna stora projekt. Då erfarenhet från processindustri är strakt meriterande, värderas detta högt. Det är meriterande om du har erfarenhet från en ledande position. Det är också meriterande om du har en högre utbildning med inriktning på teknik. Du uttrycker dig obehindrat i engelska och svenska. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, du är en driven, initiativrik och självgående person med god förmåga att både prioritera, organisera och slutföra. Vidare är du en relationsskapare som trivs med att träffa nya människor och kulturer. Du är en flexibel person som trivs i en snabbrörlig, entreprenöriell och internationell miljö. Vill du veta mer? I denna rekrytering samarbetar Talga med Level Recruitment. Vänligen sök tjänsten genom att klicka på "ansök"-knappen här intill. Vid frågor vänligen kontakta rekryteringskonsult Louisa Torstensson på 08-120 50 423. Urvalet av ansökningar sker löpande. Välkommen med din ansökan! Sökord: installation, projektledare, design, teknisk chef, leverantörssäkring, kvalitet

14 februari 2024
Sista ansökan:
13 juni 2024