Lediga jobb i Sundbyberg

Sök totalt 374 lediga jobb i Sundbyberg

Jobba Med Försäkringar

Sök jobbet som säljare på GX Consulting för att jobba med försäkringar! Pratar du flytande svenska & vill jobba med försäkringar? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar GX Consulting dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba med försäkringar. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön, provision, bonus & pension ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Sälj- & försäkringsutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Inga belastnings-/betalningsanmärkningar

2 mars 2024
Sista ansökan:
1 april 2024
Senior financial controller till stort telekombolag!

Har du tidigare erfarenhet av en roll som financial controller? Vill du vara delaktig i ett systembyte samt få omges av kompetenta och engagerade kollegor? Då finns här en ypperlig möjlighet för dig - Vi söker en senior financial controller! Skicka in din ansökan redan idag då vi arbetar med löpande urval. OM TJÄNSTEN Academic work söker för vår kunds räkning en senior Financial controller. Idag arbetar tio personer i teamet. Teamet arbetar nära sin outsourcing partner som sköter all löpande redovisning. Utöver detta har de även ett nära samarbete mot andra avdelningar inom finance. Idag är avdelningen mitt i ett ERP systembyte där de ska gå över från UNIT4 till Oracle. Vi söker en person som är självgående då man relativt snabbt förväntas komma in i arbetsuppgifterna. Du kommer få cirka 3 veckors introduktion i rollen därefter kommer du att ansvara för fixed assets och sköta projektredovisning löpande under månaden samt vid månadsbokslut. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Arbeta med anläggningsredovisning och projektredovisning samt processansvarig för fixed assets gentemot vår outsourcingpartner. * Vara en stor del av implementeringen av vårt nya ERP system Oracle i modulerna fixed assets, projekt och tidrapportering. * Vara med i månadsboksluten. VI SÖKER DIG SOM - Har hög kompetens inom anläggningsredovisning och projektredovisning. - Kan skillnaden mellan CAPEX och OPEX. - Har redovisningskompetens. - Har erfarenhet av ett ERP systembyte. - Har tidigare erfarenhet av en roll som Financial Controller. Det är meriterande om du har - Erfarenhet av UNIT4. - Erfarenhet av Oracle. - Redovisningskompetens - IFRS. För att lyckas i rollen ser vi att du är: Driven, utåtriktad och kommunikativ då du i rollen kommer ha många kontaktytor både inom finance och till övriga grupper inom telekombolaget. Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

1 mars 2024
Sista ansökan:
2 april 2024
Tjäna 40 000 SEK/M

Sök jobbet som säljare på GX Consulting för att tjäna 40 000 SEK/M! Pratar du flytande svenska & vill tjäna 40 000 SEK/M? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & tjäna 40 000 SEK/M. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön & hög provision ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Säljutbildning- & coachning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Driven & resultatorienterad

1 mars 2024
Sista ansökan:
31 mars 2024
Systemspecialist IT till Svenska kraftnät

Svenska kraftnät är en av de viktigaste aktörerna för en hållbar energiomställning. Som Systemspecialist erbjuds du ett av Sveriges viktigast IT jobb, i vilket du varje dag kommer att bidra till Sveriges elförsörjning. Vi behöver dig för att lyckas med vårt samhällsviktiga uppdrag att elektrifiera Sverige. Vi är i dag ca 500 personer på IT och vi kommer att växa ytterligare under kommande år. Detta för att kunna skapa förutsättningar för Sverige att kunna fördubbla sin elproduktion och nå klimatmålen genom att helt ställa om till fossilfri energi. För att lyckas kommer vi att använda oss av den senaste tekniken för att öka kapaciteten i vår infrastruktur och samtidigt öka utvecklingstakten kring system, digitalisering och processer. Vill du jobba och utvecklas i en växande organisation och tillsammans med underbara medarbetare skapa en framåtlutad och robust IT-organisation, sök dig till oss! Om tjänsten I rollen som Systemspecialist kommer du främst att jobba med systemförvaltning och säkra leverans och drift av applikationer och tjänster, som hanterar elkraftförsörjningen i hela Norden, inklusive underhåll och övervakning av dessa. Du kommer att driva och utföra uppgraderingar och systemförbättringar. Du kommer bland annat att jobba med modern lösningar baserat på Open Shift och Kafka. Dina arbetsuppgifter kommer att innebära att: • Hantera incidenter, problem och felsökningar i 2:a linjen, automatisera flöden och bidra till att förbättra teamets arbetssätt och rutiner. Ge stöd och support till interna och externa parter. • Bistå vid teknisk kravspecificering och vara med i att ta fram nya lösningar och kapa integrationer mellan olika system och lösningar, för att effektivisera verksamheten och distributionen av elkraft i Norden. • Arbeta med att skapa och underhålla automatiska bygg, tester, säkerhetsgranskningar och driftsättning av applikationer och tjänster i våra egna datacenter. • Samordna olika typer av tester samt genomföra delar av dem själv, tillsammans med verksamheten och våra säkerhets- och testspecialister. Rollen bidrar till en viktig del i utvecklingen av Sveriges kraftsystem genom aktiv förvaltning. Du ingår i ett team bestående av systemansvariga, lösningsarkitekter och systemspecialister i såväl Norge som Sverige. Teamets främsta uppgift är att vidmakthålla befintligt system och utveckla nya lösningar på den nordiska och europeiska balansmarknaden. Om dig Personliga egenskaper För att bli framgångsrik i den här rollen behöver du ha god samarbetsförmåga då rollen innefattar många interna och externa kontaktytor. Du har en problemlösande analysförmåga och hanterar komplexa problem. Arbetsbelastningen kan skifta och vi ser att du är flexibel och anpassningsbar. Du är serviceinriktad i din roll med intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra. Du är även självgående som person och tar ansvar för dina arbetsområden. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Skallkrav Du har examen från högskola eller universitet inom systemvetenskap eller motsvarande erfarenhet förvärvad på annat sätt som vi bedömer likvärdig. Du har också • Något eller några års erfarenhet med system/applikationsförvaltning enligt ITIL, PM3 eller motsvarande ramverk/styrningsmodell med verksamhetskritiska system. • Praktisk erfarenhet av operativsystemet Linux eller Unix. • Erfarenhet av felsökning, test och vidareutveckling av integrationsgränssnitt. • Praktisk erfarenhet inom ett par av följande områden: Java eller Python, samt XML och SQL. • Du är flytande i tal och skrift i svenska och engelska. Meriterande Det är en fördel, men inget krav om du har arbetat med • Systemintegration, RH Fuse, JMS eller Webservices • Agila metoder (Scrum, SAFe, etc) samt tekniker (Github/Gitlab, kubernetes eller docker, containers, etc) • DevOps Bra att veta • Tjänsten är placerad i Sundbyberg • Möjlighet till distansarbete upp till 50% #LI-hybrid • Resor kan förekomma inom Norden • Sista ansökningsdag är den 2 April 2024 • Tjänsten är en tillsvidareanställning och beredskap kommer att ingå när du kommit in i rutinerna Kontakta rekryteringskonsult Lena Sköld, 08-562 159 19, på A-Talent Tech som är vår samarbetspartner i den här rekryteringsprocessen.  Fackliga representanter på Svenska kraftnät är Emma Thornberg, SACO, 010 475 84 77 och Mikael Hedenheim, ST, 010 475 84 68. Du når oss också via e-post: [email protected].  Övrig information Vi ställer höga krav på våra medarbetares säkerhets- och sekretessmedvetenhet. Innan ett beslut om anställning fattas kommer en säkerhetsprövning enligt säkerhetsskyddslagen (2018:585) att genomföras i de fall befattningen innebär hantering av säkerhetsskyddsklassificerade uppgifter eller deltagande i säkerhetskänslig verksamhet. Om anställningen avser befattning i säkerhetsklass kommer säkerhetsprövningen även att innefatta en registerkontroll och, i vissa fall, en särskild personutredning. För anställning på Svenska kraftnät krävs svenskt medborgarskap. Med anställningen följer en skyldighet att krigsplaceras. För mer information om säkerhetsprövning Svenska kraftnät arbetar för att främja mångfald och motverka diskriminering och ser gärna sökanden med olika bakgrund och erfarenheter till våra rekryteringar. Lär känna Svenska kraftnät och hur det är att arbeta hos oss: Lär känna oss på Svenska kraftnät

1 mars 2024
Sista ansökan:
2 april 2024
Kraftsystemanalytiker inom frekvensbalansering

Svenska kraftnät är en av de viktigaste aktörerna för en hållbar energiomställning. Till avdelningen Systemutveckling inom division System söker vi nu Kraftsystemanalytiker som varje dag kommer att bidra till Sveriges elförsörjning. Vi behöver dig för att lyckas med vårt samhällsviktiga uppdrag att elektrifiera Sverige.     På division System arbetar vi på en övergripande nivå med att utveckla och driva elsystemet samt att designa elmarknaden. Vi är med och finner svaren på klimatomställningen och skapar välstånd för hela samhället. Vi är en nyckelspelare för att det svenska samhället ska kunna utvecklas och skapar förutsättning för att det ska fungera. Vi löser såväl dagens som morgondagens utmaningar. Vi ser till att Sverige har en lysande framtid. Om tjänsten I rollen kommer du att utföra tekniska utvärderingar för förkvalificeringar och uppföljningar av stödtjänster och avhjälpande åtgärder, bland annat genom att granska tekniska beskrivningar och analysera data från utförda prover. Vidare innebär rollen att delta i utvecklingen av förkvalificerings- och uppföljningsprocessen, exempelvis genom att effektivisera befintliga processer samt delta i projekt för framtagandet av nya stödtjänster. Du kommer även ha en aktiv roll i kommunikationen rörande förkvalificering och uppföljning, både till externa aktörer och internt på Svenska kraftnät. Arbetet med förkvalificeringar är inom ett mycket expansivt arbetsområde och du erbjuds utmanande och utvecklande arbetsuppgifter. Här får du sätta dig in i och förstå nya tekniska lösningar för att leverera stödtjänster samt arbeta parallellt med många olika arbetsuppgifter och projekt. Du kommer att få goda möjligheter till kompetensutveckling och vidareutbildning inom rollen och även få möjlighet att anta nya ansvarsområden.   Du kommer att tillhöra enheten Kravvalidering som har till uppdrag att genomföra förkvalificeringar av stödtjänster och avhjälpande åtgärder samt att följa upp deras funktioner. Enheten ansvarar även för kravvalidering kopplat till överensstämmelseförfarande enligt anslutningskoderna. Enheten finns representerad i flera olika arbetsgrupper och utvecklingsprojekt och har ett nära samarbete med andra enheter på Svenska kraftnät. Enheten är i en tillväxtfas och består i dagsläget av 7 medarbetare och 4 konsulter indelade i två team: ett för förkvalificering och uppföljning av stödtjänster och ett för överensstämmelseförfarande enligt anslutningskoderna. Våra medarbetare har olika bakgrunder och vi värdesätter mångfald och jämställdhet högt då det breddar och förstärker gruppens kompetens. Om dig Eftersom rollen innebär kontaktytor både internt och externt söker vi dig som arbetar bra med andra människor. Du relaterar dig till andra på ett lyhört sätt samt lyssnar och kommunicerar. Vidare söker vi dig som är mål- och resultatorienterad. Du arbetar strukturerat och planerar, organiserar och prioriterar arbetet på ett effektivt sätt. Eftersom de utvärderingar och analyser vi utför är av stor betydelse för många interna och externa intressenters vidare arbete söker vi dig som arbetar bra med komplexa frågor och kan analysera och bryta ner problem i sina beståndsdelar. Du har även förmågan att se saker ur ett helhetsperspektiv såväl ur våra intressenters perspektiv som ur vårt perspektiv som systemansvarig myndighet. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vidare har du civilingenjörsutbildning med relevant inriktning för tjänsten exempelvis elkraft, energisystem, reglerteknik eller teknisk fysik alternativt motsvarande kompetens förvärvad på annat sätt som myndigheten bedömer relevant. Du har även: • goda kunskaper inom minst ett av följande områden: kraftsystemanalys, matematisk modellering av kraftsystemet eller reglerteknik • kunskap om analys av data med hjälp av MatLab, Python eller motsvarande • lätt för att uttrycka dig i såväl tal som skrift på både svenska och engelska. Vi ser det som meriterande om du har: • arbetslivserfarenhet som myndigheten bedömer relevant för rollen, till exempel arbete med kraftsystemanalyser, balans- eller produktionsplanering inom energisektorn eller liknande • goda kunskaper inom något av följande områden: frekvensreglering i det nordiska kraftsystemet, kraftsystemstabilitet, kraftproduktion eller reglersystem • ledarskapserfarenhet som exempelvis teamledare, projektledare eller motsvarande som myndigheten bedömer relevant.  Bra att veta • Tjänsten är placerad i Sundbyberg • Möjlighet till distansarbete upp till 50 % #LI-hybrid • Tjänsteresor kan förekomma i viss mån • Sista ansökningsdag 22 mars 2024 • Tjänsten avser en tillsvidareanställning men provanställning kan komma att bli aktuellt. Kontakta gärna rekryterande chef Santiago Piva, tel. nr. 010-475 86 64 alternativt ansvarig rekryterare Karin Segerholm, tel. nr. 010-475 99 77. Fackliga representanter är Emma Thornberg, SACO, tel. 010-475 84 77 och Mikael Hedenheim, ST, tel. 010-475 84 68. Du når oss också via e-post: [email protected]. Övrig information Vi ställer höga krav på våra medarbetares säkerhets- och sekretessmedvetenhet. Innan ett beslut om anställning fattas kommer en säkerhetsprövning enligt säkerhetsskyddslagen (2018:585) att genomföras i de fall befattningen innebär hantering av säkerhetsskyddsklassificerade uppgifter eller deltagande i säkerhetskänslig verksamhet. Om anställningen avser befattning i säkerhetsklass kommer säkerhetsprövningen även att innefatta en registerkontroll och, i vissa fall, en särskild personutredning. För anställning på Svenska kraftnät krävs svenskt medborgarskap. Med anställningen följer en skyldighet att krigsplaceras. För mer information om säkerhetsprövning Svenska kraftnät arbetar för att främja mångfald och motverka diskriminering och ser gärna sökanden med olika bakgrund och erfarenheter till våra rekryteringar. Lär känna Svenska kraftnät och hur det är att arbeta hos oss: Lär känna oss på Svenska kraftnät

1 mars 2024
Sista ansökan:
22 mars 2024
Enhetschef inom kravvalidering för stödtjänster

Svenska kraftnät är en av de viktigaste aktörerna för en hållbar energiomställning i Sverige. Till avdelning Systemutveckling inom division System söker vi nu en chef till enhet Kravvalidering.  På division System arbetar vi på en övergripande nivå med att designa elmarknaden, utveckla och driva elsystemet. Vi är med och finner svaren på klimatomställningen och skapar välstånd för hela samhället. Vi är en nyckelspelare för att det svenska samhället ska kunna utvecklas och skapar förutsättning för att det ska fungera. Vi löser såväl dagens som morgondagens utmaningar. Vi ser till att Sverige har en lysande framtid. Om tjänsten  Enheten Kravvalidering tillhör avdelningen Systemutveckling vars uppdrag är att säkerställa det strategiska systemansvaret utifrån Svenska kraftnäts roll som systemansvarig och driva utveckling av ett robust, effektivt och driftsäkert kraftsystem oavsett ”omständigheter”. Enheten ansvarar för att validera och följa upp kravbilder för anslutande parter och leverantörer av systemtjänster. I detta ingår bl.a. att utveckla och genomföra förkvalificeringsprocessen för stödtjänster och avhjälpande åtgärder, uppföljning av stödtjänstleveranser och utvärdering/analys av överensstämmelseprovning mot krav i anslutningskoderna. Enheten samverkar förutom inom branschen i Sverige även Nordiskt och Europeiskt med bl.a. kravställning och kunskapsöverföring. Som chef på enheten Kravvalidering har du personalansvar för en växande grupp på initialt ett tiotal kraftsystemanalytiker och konsulter samt ansvar för personalutveckling, rekrytering, budget, strategi och processutveckling inom enhetens ansvarsområden. Du ingår i avdelningen Systemutvecklings ledningsgrupp samt ingår som systembeställare/resursägare i utvalda styrgrupper för bl.a. våra implementationsprojekt för olika systemåtgärder. Om dig För att bli framgångsrik i den här rollen ser vi att du är resultat- och samarbetsorienterad. Du har en förmåga att effektivt hitta lösningar som stödjer teamets fokus på att nå uppsatta mål. Vi söker dig som är stabil och hanterar stress på ett konstruktivt sätt och som kan bibehålla ett gott humör vid press och motgångar. Vidare är du hänsynstagande, det vill säga har lätt för att sätta dig in i andras situation, lyssnar och är förstående. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du har civilingenjörsutbildning inom energisystem, elektroteknik eller teknisk fysik, alternativt annan utbildning som Svenska kraftnät bedömer relevant. Vidare har du: • ledarskapserfarenhet som chef, teamledare eller motsvarande • flerårig erfarenhet av arbete inom energibranschen • kunskap om kraftsystemet och dess delar • god förmåga att uttrycka dig på svenska och engelska i tal och skrift. Det är meriterande om du har erfarenhet av processutveckling och förbättringsarbete, god förståelse av balansmarknader och god kunskap om nätkoder. Det är även meriterande om du har arbetat i en stor komplex organisation. Bra att veta • Tjänsten är placerad i Sundbyberg • Möjlighet till distansarbete upp till 50 % #LI-hybrid • Resor i viss mån kan förekomma • Sista ansökningsdag 2024-03-25 • Tjänsten är en tillsvidareanställning • I denna rekryteringsprocess tillämpas tester  Kontakta gärna rekryterande chef Viktoria Neimane, tel. nr. 010-489 2020, alternativt ansvarig rekryterare Linda Mattsson, tel. nr. 010-350 9147. Fackliga representanter är Emma Thornberg, SACO, tel. 010-475 84 77 och Mikael Hedenheim, ST, tel. 010-475 84 68. Du når oss också via e-post: [email protected].     Övrig information Vi ställer höga krav på våra medarbetares säkerhets- och sekretessmedvetenhet. Innan ett beslut om anställning fattas kommer en säkerhetsprövning enligt säkerhetsskyddslagen (2018:585) att genomföras i de fall befattningen innebär hantering av säkerhetsskyddsklassificerade uppgifter eller deltagande i säkerhetskänslig verksamhet. Om anställningen avser befattning i säkerhetsklass kommer säkerhetsprövningen även att innefatta en registerkontroll och, i vissa fall, en särskild personutredning. För anställning på Svenska kraftnät krävs svenskt medborgarskap. Med anställningen följer en skyldighet att krigsplaceras. För mer information om säkerhetsprövning Svenska kraftnät arbetar för att främja mångfald och motverka diskriminering och ser gärna sökanden med olika bakgrund och erfarenheter till våra rekryteringar. Lär känna Svenska kraftnät och hur det är att arbeta hos oss: Lär känna oss på Svenska kraftnät

1 mars 2024
Sista ansökan:
25 mars 2024
Socialsekreterare, BoF, sökes för konsultuppdrag i Stockholms län

Vill du bidra till gott socialt arbete och samtidigt uppnå din fulla potential? Till vår avtalskommun söker vi en socionom som har minst tre års erfarenhet av myndighetsutövning inom kommunal verksamhet. Känner du att det är dags att ta nästa steg i karriären och vill veta mer om konsultlivet, eller är du redan socionomkonsult och intresserad av att bredda ditt professionella nätverk? Oavsett om du föredrar att arbeta som anställd eller underkonsult ser vi fram emot att du kontaktar oss. Vi berättar gärna mer om uppdraget och hur det är att arbeta som socionomkonsult. Vi ser fram emot in din kontakt! Arbetsuppgifter Du kommer att vara anställd av oss och uthyrd för att utföra sedvanliga arbetsuppgifter som socialsekreterare inom socialtjänstens utredningsenhet för barn och unga. Tjänsten som socialsekreterare innebär att du utreder, beslutar och följer upp insatser utifrån gällande lagstiftning som SoL och LVU. Du arbetar nära våra uppdragsgivares anställda och du har dagligt stöd av en arbetsledare och en förste socialsekreterare. Vi erbjuder Du kommer att vara anställd av Socionomera Bemanning AB. Som konsult hos oss erbjuds du goda och flexibla arbetsvillkor samt tydlighet kring vad som förväntas av dig. Vi månar om att du ska trivas och må bra i rollen som socionomkonsult och vi söker alltid långa samarbeten och relationer. Vi kan bland annat erbjuda dig: Schyssta anställningsvillkor enligt vårt kollektivavtal med Akademikerförbunden En lön som du förtjänar och en transparent lönepolicy Tjänstepension genom Collectum som anses ha ett av marknadens bästa pensionslösningar Försäkringar som grupplivsförsäkring och sjukförsäkring via Fora Introduktion och regelbunden arbetsmiljöuppföljning Intern och extern handledning Friskvårdspeng och fortbildningspeng Stöd av konsultchefer som själva är socionomer Snabb och smidig personlig service En arbetsgivare som lägger stort fokus på hållbart och etiskt agerande inom socionombemanning Ansökan Du är varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss. Vill du hellre börja med att höra mer så är du välkommen att kontakta oss via [email protected] eller 040-300 352. Efter att vi har lärt känna varandra bestämmer du var, när och i vilken omfattning du vill arbeta, och vi bevakar att du matchas mot lämpliga uppdrag. Vi har ramavtal med mer än var fjärde svensk kommun, som för dig innebär ett brett urval av intressanta uppdrag. Våra konsultchefer är socionomer med lång erfarenhet av arbete inom socialtjänsten vilket gör att vi har god kännedom om våra uppdragsgivares behov och dina villkor. Vi är vana problemlösare och vi kan erbjuda stöttning utifrån dina behov under hela uppdragsperioden. Om oss Socionomera Bemanning AB är ett auktoriserat bemanningsbolag och vi är specialiserade på uthyrning av socionomer. Vi är övertygade om att så gott som alla som väljer att arbeta med ett människovårdande yrke har omtanke om sina medmänniskor som främsta anledning. Vi vill göra allt vi kan för att underlätta för organisationer och personer som väljer att bry dig. Nordens största affärstidning Dagens Industri har nyligen utsett oss till Skåne Läns Gasellvinnare 2022 samt hela rikets tredje snabbast växande bolag. Vill du hjälpa oss att ta nästa steg i utvecklingen? Läs mer om oss på vår hemsida www.socionomera.se.

1 mars 2024
Sista ansökan:
15 mars 2024
Kundtjänst till ledande bank

Har du tidigare erfarenhet av kundtjänst, är kommunikativ och tycker om service? Ta då chansen att arbeta på en av Sveriges ledande banker. Vi söker dig som kan starta omgående. Välkommen in med din ansökan, vi jobbar med löpande urval. OM TJÄNSTEN Academic Work söker nu för kunds räkning en Customer Support. Vår kund är en av Sveriges ledande banker som sitter i fina lokaler i Sundbyberg. I denna tjänst kommer du som Customer Support att bli en del av teamet inom Business Operations, Leasing & Hire Operations. Du blir en del av ett mycket trevligt gäng på totalt 9 personer där 5 st arbetar mot reskontra och 4 st mot support i telefon och på mail. Du kommer i rollen att stötta kundsupport mot privat- och företagskunder, men även rådgivare i banken där du supporterar med leasing och avbetalningskontrakt. Arbetet utförts på plats på kontoret mellan kl. 8:30 - 17:00. Detta är ett konsultuppdrag via Academic Work med start omgående och sträcker sig fram till 28/6. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Support via telefon och mail * Kommunikation med kunder och internt * Enklare administrativa uppgifter VI SÖKER DIG SOM - Har tidigare erfarenhet av att arbeta inom kundtjänst/ telefonsupport - Har god datorvana - Har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift då det används dagligen internt och externt Det är meriterande om du har: - Tidigare erfarenhet från att jobbat med kundtjänst på bank För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Flexibel - Kommunikativ - Stresstålig Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Information gällande kund beskrivs senare i rekryteringsprocessen.

1 mars 2024
Sista ansökan:
1 april 2024
Däckmontör till Rissne

Vi söker nu dig som har ett bilintresse och som vill jobba som däckmontör! Arbetsuppgifter Vi söker duktiga däckmontörer för säsongsarbete som startar under mars månad och pågår cirka 1-3 månader med eventuell förlängning . Du kommer jobba hos en auktoriserad och professionell bilverkstad med moderna lokaler och verktyg. Dina arbetsuppgifter kommer innebära att hjälpa verkstadens kunder med däckbyte från vinterdäck till sommardäck. Det kommer även innebära att köra in och ut bilar ifrån verkstaden samt hämta och lämna däck på lagret. Din profil Vi söker dig som tidigare har erfarenhet med däckskifte/däckmontering eller har ett privat intresse för bilar. Du har gärna läst fordonstekniska programmet på gymnasiet alternativt "hobbymekat". För att lyckas i rollen krävs det att du är arbetsvillig, stresstålig och inte rädd för att arbeta fysiskt. Det här är ett jobb för dig som är självgående och som har ett trevligt bemötande gentemot kunder och kollegor. Krav för att du ska vara aktuell för tjänsten är - Du har B-körkort och har god fysik - Du har tidigare erfarenhet av däckskifte - Det är meriterande om du har erfarenhet av montering och balansering av däck Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Arbetstiderna är förlagda under dagtid måndag-fredag. Detta är en tjänst på heltid. Du kommer jobba som uthyrd konsult och få en anställning hos Starfinder samt en konsultchef som finns vid din sida längs vägen och stöttar dig i ditt arbete. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Frida Eriksson, 076-009 65 02. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan!

1 mars 2024
Sista ansökan:
15 augusti 2024
Säljare till bilbranschen

Har du ett stort intresse för bilar, affärer och försäljning? Vi rekryterar nu ett flertal serviceinriktade juniora säljare till norra Stockholm. Arbetsuppgifter Ditt fokus som bilförsäljare kommer vara att på ett professionellt och trovärdigt sätt hjälpa kunder att hitta rätt bil som passar deras behov, till rätt pris och med rätt tilläggstjänster. Du erbjuder kunden både skräddarsydd finansiering, garanti och serviceavtal. Du kommer att sälja och arbeta med flera av bilvärldens mest attraktiva bilmärken. Tillsammans med ditt säljteam kommer du arbeta för att ge kunden bästa tänkbara köpupplevelse, både när de besöker bilhallen och när de visat intresse för en bil online. Som säljare tar du ansvar för hela processen, från första kontakt till avslutad affär samt för uppföljningssamtalet som säkerställer det vi värderar allra högst - kundnöjdheten. Du agerar rådgivare och förser våra kunder med tillförlitliga råd och är en support genom hela affären. Din profil - Resultatdriven, kvalitetsmedveten och kundfokuserad. - Erfarenhet inom försäljning är ett stort plus. - Det är dock framförallt dina personliga egenskaper som kommer värderas högt och vi ser gärna att du tar med dig sälj- och serviceerfarenhet ifrån andra branscher. - Vi tror att du delar vår genuina entusiasm för bilar och trivs med att prata med kunder om fördelar och nackdelar med olika bilar, antingen över telefon eller vid ett fysiskt möte. - Du talar och skriver obehindrat på svenska. - Körkort är ett krav. Vi erbjuder en spännande och dynamisk arbetsmiljö där du kommer att få möjlighet att växa och utvecklas som säljare. Du kommer att tränas av erfarna kollegor och ha tillgång till resurser som hjälper dig att bli framgångsrik. Utöver detta erbjuder vi en attraktiv lön med bonusmöjligheter baserade på dina prestationer. Ansökan och tillträde Anställningen är på på heltid, med start så snart det är möjligt. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Starfinder och Catrin Fjellström 0700744018. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt.Om du är redo att ta ditt bilintresse till nästa nivå och vill bli en del av vårt framgångsrika team, skicka in din ansökan idag!

1 mars 2024
Sista ansökan:
18 augusti 2024