Tävling- och Marknadsassistent till Svenska Cheerleadingförbundet

Tjänstebeskrivning & erbjudande Svenska Cheerleadingförbundet letar efter en entusiastisk och engagerad tävling- och marknadsassistent för att stötta oss i vårt uppdrag att skapa fantastiska upplevelser för alla aktiva Cheerleaders över hela Sverige. Vill du vara med och planera, genomföra och förbättra våra arrangemang och bli en del av Svenska Cheerleadingförbundet tveka inte att söka rollen som tävling- och marknadsassistent! Att arbeta som tävling- och marknadsassistent hos oss innebär att du blir en del av en passionerad och inkluderande gemenskap där ditt arbete kommer att göra verklig skillnad. Du kommer att få möjlighet att utveckla dina färdigheter, skapa minnen för livet och bidra till att forma framtiden för cheerleading i Sverige. Vi på Svenska Cheerleadingförbundet strävar efter att främja sporten och skapa en inkluderande och stöttande miljö för alla våra medlemmar. Vi arrangerar ett brett utbud av tävlingar, från lokala tävlingar till internationella mästerskap för att ge våra cheerleaders möjlighet att glänsa och utvecklas. Som vår tävling- och marknadsassistent kommer du att spela en nyckelroll i genomförandet av våra tävlingar, samt för utvecklingen av vår marknadsavdelning. Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer att inkludera: • Samordna, planera och genomföra av cheerleadingtävlingar och evenemang över hela landet. • Koordinera och hantera administration relaterad till tävlingar som kontakt med arena, registrering av deltagare, kontakta och tillsätta funktionärer, speaker och sjukvård m.m. • Samordna marknadsaktiviteter såsom partner- och destinationssamarbeten. Du kommer att ingå i ett team med stor gemenskap och teamanda. I rollen kommer du att rapportera till Sofie Lewerentz, stabschef. Personprofil Tjänsten passar dig som är strukturerad, ordningsam med hög ansvarskänsla. Det är av stor vikt att du som ansöker har lätt för att arbeta självständigt då du till stor del kommer att arbeta enskilt med att driva dina arbetsuppgifter i mål. Vi söker dig som är resultatorienterad, analytisk och ser förbättringsmöjligheter genom utvärderingar. För att lyckas i rollen som tävling- och marknadsassistent krävs vidare: • Erfarenhet av att planera och genomföra evenemang inom idrott. • Flytande svenska i tal och skrift. • Flexibilitet gällande arbete på kväll och helg. Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som tävling- och marknadsassistent. Vidare söker vi dig som ställer dig bakom PerformIQ och Svenska Cheerleadingförbundets värdegrund som värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning såväl som etnisk samt kulturell mångfald. Övrigt Start: 1 augusti Omfattning: Heltid Arbetstid: Kontorstider Plats: Stockholm, Göteborg, Malmö eller Köping PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till rekryteringskonsult Jannica Skärvinge på 073-353 75 10. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Välkommen in med din ansökan! Företagspresentation Cheerleading kom till Sverige i mitten på 80-talet och 1989 arrangerades Sveriges första nationella mästerskap i Cheerleading. Svenska Cheerleadingförbundet (SCF) bildades den 11 juni 1995. Innan dess bedrevs cheerleading som en del av Svenska Amerikanska Fotbollförbundets verksamhet. SCF är medlemmar i RF sedan 26 maj 2019, och i SOK som erkänt förbund sedan 26 april 2022. Cheerleading är en starkt växande sport i Europa och övriga världen. SCF har idag dryga 18 000 utövare i 59 föreningar. SCF är medlem i International Cheer Union (ICU) som är ett internationellt förbund med 119 medlemsländer som verkar för globalt samarbete och utveckling av sporten samt årligen arrangerar VM. På europisk nivå är SCF medlem i European Cheer Union (ECU) som årligen arrangerar EM. SCF har även ett nära samarbete med övriga nordiska länder inom bl a utbildningsinsatser. Vår internationellt gemensamma ambition är att verka för idrottens utveckling och sportens erkännande med OS-deltagande som yttersta mål. Den 31 maj 2013 i Sankt Petersburg antogs ICU som medlem av SportAccord, och 20 juli 2021 gav IOK ett permanent erkännande efter att ha erkänt idrotten cheerleading provisoriskt redan 24 juni 2016.

2 maj 2024
Sista ansökan:
1 juni 2024
Tävling- och Marknadsassistent till Svenska Cheerleadingförbundet

Tjänstebeskrivning & erbjudande Svenska Cheerleadingförbundet letar efter en entusiastisk och engagerad tävling- och marknadsassistent för att stötta oss i vårt uppdrag att skapa fantastiska upplevelser för alla aktiva Cheerleaders över hela Sverige. Vill du vara med och planera, genomföra och förbättra våra arrangemang och bli en del av Svenska Cheerleadingförbundet tveka inte att söka rollen som tävling- och marknadsassistent! Att arbeta som tävling- och marknadsassistent hos oss innebär att du blir en del av en passionerad och inkluderande gemenskap där ditt arbete kommer att göra verklig skillnad. Du kommer att få möjlighet att utveckla dina färdigheter, skapa minnen för livet och bidra till att forma framtiden för cheerleading i Sverige. Vi på Svenska Cheerleadingförbundet strävar efter att främja sporten och skapa en inkluderande och stöttande miljö för alla våra medlemmar. Vi arrangerar ett brett utbud av tävlingar, från lokala tävlingar till internationella mästerskap för att ge våra cheerleaders möjlighet att glänsa och utvecklas. Som vår tävling- och marknadsassistent kommer du att spela en nyckelroll i genomförandet av våra tävlingar, samt för utvecklingen av vår marknadsavdelning. Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer att inkludera: • Samordna, planera och genomföra av cheerleadingtävlingar och evenemang över hela landet. • Koordinera och hantera administration relaterad till tävlingar som kontakt med arena, registrering av deltagare, kontakta och tillsätta funktionärer, speaker och sjukvård m.m. • Samordna marknadsaktiviteter såsom partner- och destinationssamarbeten. Du kommer att ingå i ett team med stor gemenskap och teamanda. I rollen kommer du att rapportera till Sofie Lewerentz, stabschef. Personprofil Tjänsten passar dig som är strukturerad, ordningsam med hög ansvarskänsla. Det är av stor vikt att du som ansöker har lätt för att arbeta självständigt då du till stor del kommer att arbeta enskilt med att driva dina arbetsuppgifter i mål. Vi söker dig som är resultatorienterad, analytisk och ser förbättringsmöjligheter genom utvärderingar. För att lyckas i rollen som tävling- och marknadsassistent krävs vidare: • Erfarenhet av att planera och genomföra evenemang inom idrott. • Flytande svenska i tal och skrift. • Flexibilitet gällande arbete på kväll och helg. Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som tävling- och marknadsassistent. Vidare söker vi dig som ställer dig bakom PerformIQ och Svenska Cheerleadingförbundets värdegrund som värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning såväl som etnisk samt kulturell mångfald. Övrigt Start: 1 augusti Omfattning: Heltid Arbetstid: Kontorstider Plats: Stockholm, Göteborg, Malmö eller Köping PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till rekryteringskonsult Jannica Skärvinge på 073-353 75 10. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Välkommen in med din ansökan! Företagspresentation Cheerleading kom till Sverige i mitten på 80-talet och 1989 arrangerades Sveriges första nationella mästerskap i Cheerleading. Svenska Cheerleadingförbundet (SCF) bildades den 11 juni 1995. Innan dess bedrevs cheerleading som en del av Svenska Amerikanska Fotbollförbundets verksamhet. SCF är medlemmar i RF sedan 26 maj 2019, och i SOK som erkänt förbund sedan 26 april 2022. Cheerleading är en starkt växande sport i Europa och övriga världen. SCF har idag dryga 18 000 utövare i 59 föreningar. SCF är medlem i International Cheer Union (ICU) som är ett internationellt förbund med 119 medlemsländer som verkar för globalt samarbete och utveckling av sporten samt årligen arrangerar VM. På europisk nivå är SCF medlem i European Cheer Union (ECU) som årligen arrangerar EM. SCF har även ett nära samarbete med övriga nordiska länder inom bl a utbildningsinsatser. Vår internationellt gemensamma ambition är att verka för idrottens utveckling och sportens erkännande med OS-deltagande som yttersta mål. Den 31 maj 2013 i Sankt Petersburg antogs ICU som medlem av SportAccord, och 20 juli 2021 gav IOK ett permanent erkännande efter att ha erkänt idrotten cheerleading provisoriskt redan 24 juni 2016.

2 maj 2024
Sista ansökan:
1 juni 2024
Tävling- och Marknadsassistent till Svenska Cheerleadingförbundet

Tjänstebeskrivning & erbjudande Svenska Cheerleadingförbundet letar efter en entusiastisk och engagerad tävling- och marknadsassistent för att stötta oss i vårt uppdrag att skapa fantastiska upplevelser för alla aktiva Cheerleaders över hela Sverige. Vill du vara med och planera, genomföra och förbättra våra arrangemang och bli en del av Svenska Cheerleadingförbundet tveka inte att söka rollen som tävling- och marknadsassistent! Att arbeta som tävling- och marknadsassistent hos oss innebär att du blir en del av en passionerad och inkluderande gemenskap där ditt arbete kommer att göra verklig skillnad. Du kommer att få möjlighet att utveckla dina färdigheter, skapa minnen för livet och bidra till att forma framtiden för cheerleading i Sverige. Vi på Svenska Cheerleadingförbundet strävar efter att främja sporten och skapa en inkluderande och stöttande miljö för alla våra medlemmar. Vi arrangerar ett brett utbud av tävlingar, från lokala tävlingar till internationella mästerskap för att ge våra cheerleaders möjlighet att glänsa och utvecklas. Som vår tävling- och marknadsassistent kommer du att spela en nyckelroll i genomförandet av våra tävlingar, samt för utvecklingen av vår marknadsavdelning. Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer att inkludera: • Samordna, planera och genomföra av cheerleadingtävlingar och evenemang över hela landet. • Koordinera och hantera administration relaterad till tävlingar som kontakt med arena, registrering av deltagare, kontakta och tillsätta funktionärer, speaker och sjukvård m.m. • Samordna marknadsaktiviteter såsom partner- och destinationssamarbeten. Du kommer att ingå i ett team med stor gemenskap och teamanda. I rollen kommer du att rapportera till Sofie Lewerentz, stabschef. Personprofil Tjänsten passar dig som är strukturerad, ordningsam med hög ansvarskänsla. Det är av stor vikt att du som ansöker har lätt för att arbeta självständigt då du till stor del kommer att arbeta enskilt med att driva dina arbetsuppgifter i mål. Vi söker dig som är resultatorienterad, analytisk och ser förbättringsmöjligheter genom utvärderingar. För att lyckas i rollen som tävling- och marknadsassistent krävs vidare: • Erfarenhet av att planera och genomföra evenemang inom idrott. • Flytande svenska i tal och skrift. • Flexibilitet gällande arbete på kväll och helg. Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som tävling- och marknadsassistent. Vidare söker vi dig som ställer dig bakom PerformIQ och Svenska Cheerleadingförbundets värdegrund som värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning såväl som etnisk samt kulturell mångfald. Övrigt Start: 1 augusti Omfattning: Heltid Arbetstid: Kontorstider Plats: Stockholm, Göteborg, Malmö eller Köping PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till rekryteringskonsult Jannica Skärvinge på 073-353 75 10. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Välkommen in med din ansökan! Företagspresentation Cheerleading kom till Sverige i mitten på 80-talet och 1989 arrangerades Sveriges första nationella mästerskap i Cheerleading. Svenska Cheerleadingförbundet (SCF) bildades den 11 juni 1995. Innan dess bedrevs cheerleading som en del av Svenska Amerikanska Fotbollförbundets verksamhet. SCF är medlemmar i RF sedan 26 maj 2019, och i SOK som erkänt förbund sedan 26 april 2022. Cheerleading är en starkt växande sport i Europa och övriga världen. SCF har idag dryga 18 000 utövare i 59 föreningar. SCF är medlem i International Cheer Union (ICU) som är ett internationellt förbund med 119 medlemsländer som verkar för globalt samarbete och utveckling av sporten samt årligen arrangerar VM. På europisk nivå är SCF medlem i European Cheer Union (ECU) som årligen arrangerar EM. SCF har även ett nära samarbete med övriga nordiska länder inom bl a utbildningsinsatser. Vår internationellt gemensamma ambition är att verka för idrottens utveckling och sportens erkännande med OS-deltagande som yttersta mål. Den 31 maj 2013 i Sankt Petersburg antogs ICU som medlem av SportAccord, och 20 juli 2021 gav IOK ett permanent erkännande efter att ha erkänt idrotten cheerleading provisoriskt redan 24 juni 2016.

2 maj 2024
Sista ansökan:
1 juni 2024
Informationssamordnare i förvaltningen till Roslagsvatten

Tjänstebeskrivning & erbjudande Vi befinner oss mitt i en spännande förändringsresa – en resa som vi kallar Roslagsvatten 2.0. Våra kommuner växer och utvecklas i hög takt och för att möta morgondagens behov behöver vi ställa om och utveckla vår verksamhet med lösningar som är hållbara över tid. Vårt mål är att vara i topp 5 av alla VA- och avfallsbolag i Sverige. Genom att arbeta proaktivt, resultatinriktat, hållbart och med integritet hjälps vi tillsammans åt för att nå våra mål. Vi fortsätter att växa och sen en tid tillbaka har vi tillsatt en ny enhet som arbetar med tillgångsinformation/anläggningsinformation. Tillsammans med ett tiotal kompetenta kollegor kommer du att ansvara för att förvalta, kravställa och utveckla Roslagsvattens tekniska information om våra avfallsanläggningar, VA-anläggningar och VA-ledningsnät. Huvudansvar: • Ansvara för funktionen Tillgångsinformation och stötta organisationen i ärenden gällande teknisk information för våra tillgångar. • Löpande kravställa och granska tillgångsinformation som produceras eller förändras i samband med projekt, ombyggnationer och andra initiativ som berör tillgångarna. • Förvalta, styra och bidra till utveckling av Roslagsvattens bestånd av tillgångsinformation och de förvaltningssystem den hanteras i. Du kommer att vara delaktig i att skapa en informationsstruktur i vårt förvaltningssystem för tillgångsregister och andra system. Tjänsten är bred där du bland annat ska granska och ev. rätta CAD-/BIM-underlag, samordna och planera vår tillgångsinformation och verka för utveckling och standardisering av hur vi arbetar med tillgångsinformation. Personprofil Vi söker dig som arbetar med tillgångsinformation, anläggningsinformation eller annan teknisk information inom VA, bygg, anläggning eller industri. Du har: • God förståelse för informationsstyrning och BIM där du vet hur man effektivt hanterar och använder digitala verktyg och arbetssätt för planering, konstruktion och förvaltning av infrastruktur eller industriella tillgångar. • Kompetens i ritnings- och modelleringsteknik för att kunna granska och rätta CAD-/BIM-underlag • B-körkort Vi tror att du har en eftergymnasial utbildning med inriktning teknisk information eller är utbildad ingenjör med intresse för och erfarenhet av informationssamordning och dokumentation. Du är välorganiserad och kan skapa tydlighet och ordning i komplexa arbetsflöden och projektprocesser. Du är skicklig på att kommunicera både muntligt och skriftligt och kan förmedla komplex information på ett begripligt sätt till olika målgrupper. Du är självsäker och har förmågan att hantera utmanande situationer och svåra samtal med ett lugn. Du är inte rädd för att ta svåra beslut eller stå upp för dina åsikter när det behövs, samtidigt som du är respektfull och empatisk i ditt bemötande av andra. Övrigt Roslagsvatten AB är ett kommunalt bolag med cirka 200 medarbetare. Vi arbetar med dricksvatten, rening av avloppsvatten, hämtning av hushållsavfall samt återvinning av avfall. Verksamheten präglas av ett stort engagemang och högt tekniskt kunnande. Bolaget omsätter ca 500 mkr. Start: Omgående, enligt överenskommelse Omfattning: Heltid och tillsvidare Arbetstid: Kontorstider, flextid Arbetsplats: Åkersberga PerformIQ är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Mattias Söderberg på [email protected]. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Välkommen med din ansökan! Kontaktuppgifter till fackliga företrädare: Saco: Carina Asp, telefonnummer 08-540 835 07, e-post: [email protected] Vision: Emil Sjöberg, telefonnummer 08-598 428 79, e-post: [email protected]

2 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Informationssamordnare i förvaltningen till Roslagsvatten

Tjänstebeskrivning & erbjudande Vi befinner oss mitt i en spännande förändringsresa – en resa som vi kallar Roslagsvatten 2.0. Våra kommuner växer och utvecklas i hög takt och för att möta morgondagens behov behöver vi ställa om och utveckla vår verksamhet med lösningar som är hållbara över tid. Vårt mål är att vara i topp 5 av alla VA- och avfallsbolag i Sverige. Genom att arbeta proaktivt, resultatinriktat, hållbart och med integritet hjälps vi tillsammans åt för att nå våra mål. Vi fortsätter att växa och sen en tid tillbaka har vi tillsatt en ny enhet som arbetar med tillgångsinformation/anläggningsinformation. Tillsammans med ett tiotal kompetenta kollegor kommer du att ansvara för att förvalta, kravställa och utveckla Roslagsvattens tekniska information om våra avfallsanläggningar, VA-anläggningar och VA-ledningsnät. Huvudansvar: • Ansvara för funktionen Tillgångsinformation och stötta organisationen i ärenden gällande teknisk information för våra tillgångar. • Löpande kravställa och granska tillgångsinformation som produceras eller förändras i samband med projekt, ombyggnationer och andra initiativ som berör tillgångarna. • Förvalta, styra och bidra till utveckling av Roslagsvattens bestånd av tillgångsinformation och de förvaltningssystem den hanteras i. Du kommer att vara delaktig i att skapa en informationsstruktur i vårt förvaltningssystem för tillgångsregister och andra system. Tjänsten är bred där du bland annat ska granska och ev. rätta CAD-/BIM-underlag, samordna och planera vår tillgångsinformation och verka för utveckling och standardisering av hur vi arbetar med tillgångsinformation. Personprofil Vi söker dig som arbetar med tillgångsinformation, anläggningsinformation eller annan teknisk information inom VA, bygg, anläggning eller industri. Du har: • God förståelse för informationsstyrning och BIM där du vet hur man effektivt hanterar och använder digitala verktyg och arbetssätt för planering, konstruktion och förvaltning av infrastruktur eller industriella tillgångar. • Kompetens i ritnings- och modelleringsteknik för att kunna granska och rätta CAD-/BIM-underlag • B-körkort Vi tror att du har en eftergymnasial utbildning med inriktning teknisk information eller är utbildad ingenjör med intresse för och erfarenhet av informationssamordning och dokumentation. Du är välorganiserad och kan skapa tydlighet och ordning i komplexa arbetsflöden och projektprocesser. Du är skicklig på att kommunicera både muntligt och skriftligt och kan förmedla komplex information på ett begripligt sätt till olika målgrupper. Du är självsäker och har förmågan att hantera utmanande situationer och svåra samtal med ett lugn. Du är inte rädd för att ta svåra beslut eller stå upp för dina åsikter när det behövs, samtidigt som du är respektfull och empatisk i ditt bemötande av andra. Övrigt Roslagsvatten AB är ett kommunalt bolag med cirka 200 medarbetare. Vi arbetar med dricksvatten, rening av avloppsvatten, hämtning av hushållsavfall samt återvinning av avfall. Verksamheten präglas av ett stort engagemang och högt tekniskt kunnande. Bolaget omsätter ca 500 mkr. Start: Omgående, enligt överenskommelse Omfattning: Heltid och tillsvidare Arbetstid: Kontorstider, flextid Arbetsplats: Åkersberga PerformIQ är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Mattias Söderberg på [email protected]. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Välkommen med din ansökan! Kontaktuppgifter till fackliga företrädare: Saco: Carina Asp, telefonnummer 08-540 835 07, e-post: [email protected] Vision: Emil Sjöberg, telefonnummer 08-598 428 79, e-post: [email protected]

2 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Motorskadereglerare till Protector försäkring

Tjänstebeskrivning & erbjudande Arbetar du på ett försäkringsbolag med trafikskador eller motorskador och vill ta steget vidare i ett bolag där du får arbeta med stora företagskunder? Då kan det här vara tjänsten för dig! Hos oss kommer du att självständigt genomföra trafikskadereglering, utifrån gällande försäkringsvillkor och rutiner och självständigt genomföra hela processen. Du kommer att ha stort mandat att fatta beslut och få chansen att arbeta effektivitet och proaktivitet för att kunna leverera marknadens tydligaste servicestandard. Protector jobbar med mäklad försäkring och din kontakt med försäkringsförmedlare i både små och stora skador är en viktig del för att bygga och bibehålla unika relationer med våra förmedlare och partners. Förutom en stark företagskultur erbjuder vi bland annat kollegor med ansvarsglädje, tillgång till gym och ett fint kontor i Stockholm city. Personprofil Vi söker dig som drivs av en stark vilja att lyckas, tycker om att jobba mot mål och tilltalas av en prestationskultur. Vi tror att du har kunskaper inom trafikskadereglering och ett intresse för att ge försäkringstagare och försäkringsförmedlare bästa möjliga service. Vi söker dig som: • Kommunicerar öppet och direkt. • Bidrar både individuellt och i team. • Har erfarenhet av motorskadereglering/trafikskadereglering mot privatpersoner eller företag. Övrigt Start: Omgående, enligt överenskommelse Omfattning: Heltid och tillsvidare Arbetstid: Kontorstider med flex Plats: Västra Trädgårdsgatan 15, 111 53 Stockholm PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Mattias Söderberg på [email protected]. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Välkommen med din ansökan! Företagspresentation Protector erbjuder skadeförsäkringar till stora och medelstora företagskunder samt offentlig sektor i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Storbritannien. Protector försäkring är ett skandinaviskt försäkringsbolag som grundades 2004. Protector är noterat på Oslobörsen. Vi erbjuder landbaserade försäkringar till företag och offentliga företag och har sedan vi etablerade oss haft en snabb och lönsam tillväxt. Idag har vi över 420 anställda och kontor i Stockholm, Oslo, Köpenhamn, Helsingfors, Manchester och London. Våra produkter distribueras genom utvalda försäkringsförmedlare och affärsmodellen är densamma i alla länder. Vi etablerade oss i Sverige 2011 och är idag över 150 anställda på kontoret som ligger nära Kungsträdgården.

2 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Teknisk Säljare till AESSEAL

Tjänstebeskrivning & erbjudande Motiveras du av att skapa långsiktiga kundrelationer och triggas av att göra affärer? Har du lätt för att ta egna initiativ och trivs i en social roll? AESSEAL söker just nu teknisk säljare, kanske är det dig vi letar efter? Tjänstebeskrivning & Erbjudande Som teknisk säljare hos AESSEAL kommer du inte bara agera försäljare, utan vara lösningsexpert och affärsutvecklare. Du kommer att spela en central roll i att säkerställa en hög servicenivå och affärsmannaskap gentemot kunderna. Din primära uppgift kommer att vara att bedriva fältförsäljning till befintliga och potentiella kunder. Genom att kombinera din erfarenhet av försäljning och industriella komponenter med tekniskt kunnande inom områden som tätningar och packningar, kommer du att fungera som en kompetent rådgivare och ledare i kundmöten. Genom att kombinera din passion för försäljning med din tekniska expertis blir du en oumbärlig rådgivare och partner för våra kunder. Din förmåga att planera och följa upp dina aktiviteter är avgörande för att uppnå uppsatta försäljningsmål och förse den svenska industrin med produkter och kunskap som förbättrar kunders vardag. Personprofil Vi söker en driven och resultatinriktad person med god erfarenhet av försäljning inom industrin. Med din tekniska kunskap och förmåga att förstå kundernas behov blir du en trovärdig partner och rådgivare. Du är en person som gillar att vara problemlösare och genuin i ditt sätt, genom det bygger du långsiktiga samarbeten. Du är en initiativrik person som trivs med att arbeta självständigt och driva affärer framåt. Din förmåga att förstå kundernas behov är en av dina största styrkor, och du brinner för att hitta lösningar som kan förbättra deras verksamhet. Affärsutveckling och långsiktiga relationer är inte bara en del av ditt jobb, det är en passion. Då tjänsten kräver tekniskt djup och intresse i kontakter med kunder såväl som leverantörer har du utbildning och/eller praktisk erfarenhet inom teknikområdet, gärna inom tätningar och packningar. Övrigt Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Plats: Flexibelt PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Camilla Aurell på 073-353 75 41 eller [email protected]. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Välkommen med din ansökan! OM AESSEAL AESSEAL är ett av de världsledande företagen inom tätningar och packningar med egen produktion i Europa och USA. AESSEAL Nordic AB med huvudkontor och distribution i Stock¬holm, samt service- och försäljningsingenjörer fördelat över landet. Företaget är ett dotterbolag till AES plc i England med en omsättning på över 2 miljard kronor, AESSEAL Nordic AB har fått en stark position på den svenska mark¬naden, som vi nu vill utveckla ytterligare genom nyanställningar. Nyfiken på mer om arbetsgivare. Besök gärna hemsidan hemsidan: Sweden | AESSEAL

30 april 2024
Sista ansökan:
29 maj 2024
Teknisk Säljare till AESSEAL

Tjänstebeskrivning & erbjudande Motiveras du av att skapa långsiktiga kundrelationer och triggas av att göra affärer? Har du lätt för att ta egna initiativ och trivs i en social roll? AESSEAL söker just nu teknisk säljare, kanske är det dig vi letar efter? Tjänstebeskrivning & Erbjudande Som teknisk säljare hos AESSEAL kommer du inte bara agera försäljare, utan vara lösningsexpert och affärsutvecklare. Du kommer att spela en central roll i att säkerställa en hög servicenivå och affärsmannaskap gentemot kunderna. Din primära uppgift kommer att vara att bedriva fältförsäljning till befintliga och potentiella kunder. Genom att kombinera din erfarenhet av försäljning och industriella komponenter med tekniskt kunnande inom områden som tätningar och packningar, kommer du att fungera som en kompetent rådgivare och ledare i kundmöten. Genom att kombinera din passion för försäljning med din tekniska expertis blir du en oumbärlig rådgivare och partner för våra kunder. Din förmåga att planera och följa upp dina aktiviteter är avgörande för att uppnå uppsatta försäljningsmål och förse den svenska industrin med produkter och kunskap som förbättrar kunders vardag. Personprofil Vi söker en driven och resultatinriktad person med god erfarenhet av försäljning inom industrin. Med din tekniska kunskap och förmåga att förstå kundernas behov blir du en trovärdig partner och rådgivare. Du är en person som gillar att vara problemlösare och genuin i ditt sätt, genom det bygger du långsiktiga samarbeten. Du är en initiativrik person som trivs med att arbeta självständigt och driva affärer framåt. Din förmåga att förstå kundernas behov är en av dina största styrkor, och du brinner för att hitta lösningar som kan förbättra deras verksamhet. Affärsutveckling och långsiktiga relationer är inte bara en del av ditt jobb, det är en passion. Då tjänsten kräver tekniskt djup och intresse i kontakter med kunder såväl som leverantörer har du utbildning och/eller praktisk erfarenhet inom teknikområdet, gärna inom tätningar och packningar. Övrigt Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Plats: Flexibelt PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Camilla Aurell på 073-353 75 41 eller [email protected]. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Välkommen med din ansökan! OM AESSEAL AESSEAL är ett av de världsledande företagen inom tätningar och packningar med egen produktion i Europa och USA. AESSEAL Nordic AB med huvudkontor och distribution i Stock¬holm, samt service- och försäljningsingenjörer fördelat över landet. Företaget är ett dotterbolag till AES plc i England med en omsättning på över 2 miljard kronor, AESSEAL Nordic AB har fått en stark position på den svenska mark¬naden, som vi nu vill utveckla ytterligare genom nyanställningar. Nyfiken på mer om arbetsgivare. Besök gärna hemsidan hemsidan: Sweden | AESSEAL

30 april 2024
Sista ansökan:
29 maj 2024
Teknisk Säljare till AESSEAL

Tjänstebeskrivning & erbjudande Motiveras du av att skapa långsiktiga kundrelationer och triggas av att göra affärer? Har du lätt för att ta egna initiativ och trivs i en social roll? AESSEAL söker just nu teknisk säljare, kanske är det dig vi letar efter? Tjänstebeskrivning & Erbjudande Som teknisk säljare hos AESSEAL kommer du inte bara agera försäljare, utan vara lösningsexpert och affärsutvecklare. Du kommer att spela en central roll i att säkerställa en hög servicenivå och affärsmannaskap gentemot kunderna. Din primära uppgift kommer att vara att bedriva fältförsäljning till befintliga och potentiella kunder. Genom att kombinera din erfarenhet av försäljning och industriella komponenter med tekniskt kunnande inom områden som tätningar och packningar, kommer du att fungera som en kompetent rådgivare och ledare i kundmöten. Genom att kombinera din passion för försäljning med din tekniska expertis blir du en oumbärlig rådgivare och partner för våra kunder. Din förmåga att planera och följa upp dina aktiviteter är avgörande för att uppnå uppsatta försäljningsmål och förse den svenska industrin med produkter och kunskap som förbättrar kunders vardag. Personprofil Vi söker en driven och resultatinriktad person med god erfarenhet av försäljning inom industrin. Med din tekniska kunskap och förmåga att förstå kundernas behov blir du en trovärdig partner och rådgivare. Du är en person som gillar att vara problemlösare och genuin i ditt sätt, genom det bygger du långsiktiga samarbeten. Du är en initiativrik person som trivs med att arbeta självständigt och driva affärer framåt. Din förmåga att förstå kundernas behov är en av dina största styrkor, och du brinner för att hitta lösningar som kan förbättra deras verksamhet. Affärsutveckling och långsiktiga relationer är inte bara en del av ditt jobb, det är en passion. Då tjänsten kräver tekniskt djup och intresse i kontakter med kunder såväl som leverantörer har du utbildning och/eller praktisk erfarenhet inom teknikområdet, gärna inom tätningar och packningar. Övrigt Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Plats: Flexibelt PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Camilla Aurell på 073-353 75 41 eller [email protected]. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Välkommen med din ansökan! OM AESSEAL AESSEAL är ett av de världsledande företagen inom tätningar och packningar med egen produktion i Europa och USA. AESSEAL Nordic AB med huvudkontor och distribution i Stock¬holm, samt service- och försäljningsingenjörer fördelat över landet. Företaget är ett dotterbolag till AES plc i England med en omsättning på över 2 miljard kronor, AESSEAL Nordic AB har fått en stark position på den svenska mark¬naden, som vi nu vill utveckla ytterligare genom nyanställningar. Nyfiken på mer om arbetsgivare. Besök gärna hemsidan hemsidan: Sweden | AESSEAL

30 april 2024
Sista ansökan:
29 maj 2024
Teknisk Säljare till AESSEAL

Tjänstebeskrivning & erbjudande Motiveras du av att skapa långsiktiga kundrelationer och triggas av att göra affärer? Har du lätt för att ta egna initiativ och trivs i en social roll? AESSEAL söker just nu teknisk säljare, kanske är det dig vi letar efter? Tjänstebeskrivning & Erbjudande Som teknisk säljare hos AESSEAL kommer du inte bara agera försäljare, utan vara lösningsexpert och affärsutvecklare. Du kommer att spela en central roll i att säkerställa en hög servicenivå och affärsmannaskap gentemot kunderna. Din primära uppgift kommer att vara att bedriva fältförsäljning till befintliga och potentiella kunder. Genom att kombinera din erfarenhet av försäljning och industriella komponenter med tekniskt kunnande inom områden som tätningar och packningar, kommer du att fungera som en kompetent rådgivare och ledare i kundmöten. Genom att kombinera din passion för försäljning med din tekniska expertis blir du en oumbärlig rådgivare och partner för våra kunder. Din förmåga att planera och följa upp dina aktiviteter är avgörande för att uppnå uppsatta försäljningsmål och förse den svenska industrin med produkter och kunskap som förbättrar kunders vardag. Personprofil Vi söker en driven och resultatinriktad person med god erfarenhet av försäljning inom industrin. Med din tekniska kunskap och förmåga att förstå kundernas behov blir du en trovärdig partner och rådgivare. Du är en person som gillar att vara problemlösare och genuin i ditt sätt, genom det bygger du långsiktiga samarbeten. Du är en initiativrik person som trivs med att arbeta självständigt och driva affärer framåt. Din förmåga att förstå kundernas behov är en av dina största styrkor, och du brinner för att hitta lösningar som kan förbättra deras verksamhet. Affärsutveckling och långsiktiga relationer är inte bara en del av ditt jobb, det är en passion. Då tjänsten kräver tekniskt djup och intresse i kontakter med kunder såväl som leverantörer har du utbildning och/eller praktisk erfarenhet inom teknikområdet, gärna inom tätningar och packningar. Övrigt Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Plats: Flexibelt PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Camilla Aurell på 073-353 75 41 eller [email protected]. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Välkommen med din ansökan! OM AESSEAL AESSEAL är ett av de världsledande företagen inom tätningar och packningar med egen produktion i Europa och USA. AESSEAL Nordic AB med huvudkontor och distribution i Stock¬holm, samt service- och försäljningsingenjörer fördelat över landet. Företaget är ett dotterbolag till AES plc i England med en omsättning på över 2 miljard kronor, AESSEAL Nordic AB har fått en stark position på den svenska mark¬naden, som vi nu vill utveckla ytterligare genom nyanställningar. Nyfiken på mer om arbetsgivare. Besök gärna hemsidan hemsidan: Sweden | AESSEAL

30 april 2024
Sista ansökan:
29 maj 2024