Produktionsmedarbetare till Malmö sökes

Tjänstebeskrivning & erbjudande Är du tekniskt intresserad och letar efter en ny utmaning? Är du en strukturerad och ansvarstagande person som drivs av att utföra ditt arbete med hög kvalitet? Då kan du vara rätt person för tjänsten! Vi söker nu en lager-och produktionsmedarbetare till verksamheten i Malmö med start omgående. Tjänsten är pågående som kortast fram till september men troligen längre och med möjlighet till övertag av kund. Tjänsten är bred i sin omfattning men dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara kapning, uppmätning och montering av stållinor. Tjänsten passar dig som stimuleras av ett självständigt och ett relativt fysiskt arbete där du får en nyckelroll i monteringen av stållineprodukter. Du som söker ser det som en självklarhet att arbeta noggrant utifrån plocklistor och ritningar som tillhandahålls hur stålet skall kapas utifrån kundernas specifika önskemål. Personprofil Vi söker dig som är prestigelös och ordningsam. Du motiveras av att nå de dagliga målen tillsammans med dina kollegor som finns i produktionen och det med högsta kvalitet och noggrannhet samt har en god problemlösningsförmåga och ett effektivt arbetssätt. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att arbeta inom produktion eller lagerarbete. Vi ser att du som söker har lätt för att samarbeta med andra, är punktlig med tider och att du är en person som har en god vilja av att lära. Vidare ser vi att du är flexibel i ditt arbete och inte har några problem att hugga i där det behövs. Extra meriterande om du är tekniskt lagd. För att lyckas i rollen krävs vidare: • Engagemang, viljan att lära, driv och nyfikenhet • God fysik • Svenska flytande i tal och skrift • Truckkort A+B • Körkort B Vi ser det som meriterande om du har: • Genomgått någon utbildning inom el, mekanik eller teknik • Erfarenhet från produktion och/eller montering Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i rollen som produktionsmedarbetare. Vidare söker vi dig som ställer dig bakom PerformIQs värdegrund och värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning såväl som etnisk samt kulturell mångfald. Övrigt Start: Omgående Omfattning: Heltid minst till september Arbetstid: Måndag till fredag 07-16, fredag 07-14 Plats: Malmö Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ med möjlighet till vidare anställning direkt hos vår kund. Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”. Vänligen notera att vi ej tar emot ansökningar via e-post. Ansök redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Anna Lindberg på [email protected]. Välkommen med din ansökan! Om PerformIQ PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Som konsult hos PerformIQ omfattas du av kollektivavtal, vilket innebär att du kan känna dig trygg med dina anställningsvillkor hos oss. På PerformIQ ser vi oss själva som ett lag där alla medarbetare är lika viktiga och vi behandlar våra konsulter som lagkamrater. När du blir en del av vårt lag får du en tränare som finns tillgänglig för dig under hela din anställning. För mer information, besök www.performiq.se

24 april 2024
Sista ansökan:
23 maj 2024
Svetsare till Revent i Upplands Väsby!

Tjänstebeskrivning & erbjudande Har du tidigare 2-4 års erfarenhet av att arbeta som Svetsare? Då kan du vara den vi söker för rollen till Revent i Upplands Väsby! Som Svetsare på Revent arbetar du självständigt i deras verkstad med att utföra svets och kommer ingå i Revents svetsteam. Du kommer att arbeta med material av krom i tjocklekar 1mm-4mm i både metoderna TIG samt MIG/MAG i bland annat rostfritt. För att lyckas i rollen krävs vidare: * 2-4 års erfarenhet av svetsning * Har tidigare erfarenhet av svetsning av TIG svets och rostfritt stål * Svenska obehindrat i tal och skrift Krav: * Ritningsläsning * EN 287-1, 141 TIG-svetsning/ISO 9606-1 * EN 287-1, 131 MIG-svetsning/ISO 9606-1 Tjänsten passar dig som tidigare arbetat som operatör eller liknande arbetsuppgifter och kan arbeta i både team samt självständigt. Vidare krävs att du kan uppvisa att du är grön i belastningsregistret vilket vi gör en bakgrundskontroll på alla kandidater. Personprofil För att lyckas i rollen som lagerarbetare på krävs vidare: • Svenska och engelska i tal och skrift • Gymnasial examen Vi ser att du som söker är en person som är arbetsvillig, gillar att arbeta noggrant samt är lösningsorienterad. Du har inga problem med att läsa ritningar då detta ingår i din roll som Svetsare. Som person är du även ansvarstagande, målinriktad, flexibel, positiv och ordningsam. Övrigt Start: Omgående Omfattning: Heltid Arbetstid: Måndag-fredag Plats: Upplands Väsby Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ. Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”. Ansök redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Välkommen med din ansökan! sökord: Svetsare, upplands väsby, industri Företagspresentation Den första bakugnen är ungefär 4 500 år gammal. Så på ett sätt är vi noviser på detta, även om Revent uppfann den första stickugnen redan på 1950-talet. Sedan dess har vi blivit den mest sålda stickugnstillverkaren i världen med representation i fler än 50 länder i Europa, Asien, Oceanien, Afrika, Mellanöstern och Nordamerika. Vår själ och vårt huvudkontor ligger dock fortfarande i Upplands Väsby. Totalt finns det 125 anställda i Revent-koncernen.

24 april 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
Kvalitets- och miljöansvarig till RKW Sweden

Tjänstebeskrivning & erbjudande Har du tidigare erfarenhet av kvalitets- och miljöarbete? Är du en operativ och aktivt engagerad person som trivs i en avgörande roll? RKW söker nu en kvalitets- och miljöansvarig och vill ha dig som har god kompetens och erfarenheter av att förbättra processer inom en producerande verksamhet! Som kvalitets- och miljöansvarig kommer du att spela en avgörande roll i att övervaka, utveckla och säkerställa standarder och rutiner inom våra kvalitetssystem. Din expertis inom kvalitetssystem och processhantering kommer att driva utveckling och förbättring, vilket säkerställer att våra produkter uppfyller lagkrav och kundens förväntningar. I tjänsten kommer du till exempel att: • Hantera ISO och utveckla ISO 9001, 14001, FSSC 22000-standarder samt genomföra både interna och externa revisioner. • Utveckla rutiner, riktlinjer och policys inom arbetsmiljöområdet. • Verka i compliance-frågor för att säkerställa att RKW:s produkter uppfyller lagkrav, interna krav och kundkrav. • Skapa och upprätthålla dokumentation och system gällande lagenlighet och annan compliance. • Kommunicera och koordinera i analysen av kundens claims. I rollen som Kvalitets- och miljöansvarig kommer du att ha en central roll i att följa upp och föreslå åtgärder för att förbättra och upprätta hålla våra kvalitetssystemsprocesser, hantera reklamationer, för att på så sätt säkerställa att våra produkter och processer håller hög kvalitet. Dessutom kommer du att ansvara för kemiregistret och inspektionen, arbeta enligt HACCP, samtidigt som du noggrant övervakar efterlevnaden av alla relevanta regler och initiativ, till exempel det viktiga Zero Pellet Loss-initiativet. Personprofil Vi söker dig som har minst 5-års erfarenhet av en liknande roll och kvalitetsarbete, med fördel inom processindustrin, samtidigt som du kommunicerar väl i både engelska och svenska i såväl tal som skrift. För att lyckas i rollen som kvalitets- och miljöansvarig söker vi dig som stämmer in på följande: • Har en examen inom kemiteknik, livsmedel eller annan likvärdig utbildning. • Erfarenhet av ISO 14001 och 9001. • Färdigheter inom projektledning. • Kunskap och erfarenhet av GMP. För att lyckas i rollen är du välorganiserad, analytisk och har en god förmåga att kunna prioritera bland dina arbetsuppgifter. Du har ett starkt engagemang, ett naturligt driv och en nyfikenhet i vad du och dina kollegor tillsammans kan uppnå. Vidare är du även en god kommunikatör och har förmågan att samarbeta och bygga relationer med dina kollegor. Som person har du stor teknisk förståelse för tillverkningsindustrin samt ett starkt intresse för att etablera nya processer och rutiner. Övrigt Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Arbetstid: Kontorstider Plats: Helsingborg – möjlighet till distansarbete erbjuds PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Jesper Wahlgren på [email protected]. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Välkommen med din ansökan! Företagspresentation The RKW Group is an independent private company headquartered in Mannheim, Germany, and is one of the world's leading manufacturers of excellent film solutions. RKW is the market leader in the areas of hygiene and agricultural films, films for the beverage industry and packaging for powdery goods. Moreover, the company also supplies films and nonwovens for medical applications, for the chemical and processing industries as well as for the construction sector. The RKW Group's sustainable plastic-based films enable its customers to improve the daily lives of consumers worldwide. RKW employs approximately 3,000 people at 18 locations worldwide. In line with the company's slogan "When excellence matters", the company, founded in 1957, focuses on excellence in quality and service. Respect and reliability are RKW's core values and form the basis of the company's success.

23 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Dagboken AB söker driven Redovisningskonsult!

Tjänstebeskrivning & erbjudande Har du erfarenhet inom redovisning och söker en dynamisk arbetsplats där du kan göra skillnad? Nu har du möjlighet att bli en betydelsefull del av vårt team och spela en viktig roll i vår fortsatta utveckling och framgång. Om detta låter intressant för dig, tveka inte att söka rollen som Redovisningskonsult hos Dagboken AB redan idag! TJÄNSTEBESKRIVNING & ERBJUDANDE Nu söker Dagboken AB en driven och prestigelös Redovisningskonsult. Här erbjuds du möjligheten att få en viktig roll i ett tight och familjärt team. Du kommer här till en stimulerande och varierande tjänst där du kommer vara företagets ansikte utåt och en ovärderlig rådgivare för kunderna. I tjänsten som Redovisningskonsult kommer du att ta hand om dina egna kundkonton och vara ansvarig för att utveckla och stärka kundrelationerna. I denna roll ansvarar du bland annat för den löpande redovisningen, bokslut och rådgivning. Du blir kundens stöttepelare i ekonomiska och redovisningsrelaterade frågor. Hos Dagboken AB finns nämligen ett stort värde i att ligga nära kunderna och det är därför inte ovanligt att det sker en del tvära kast och snabba puckar. Det gäller därför att vara snabbfotad och trivas i en föränderlig miljö där ingen dag är den andra lik. Dagboken AB erbjuder dig en stimulerande och utmanande arbetsmiljö, en plats där du får möjlighet att växa och utvecklas i din karriär. Du kommer här till ett tätt sammansvetsat team med högt i tak. Detta är en chans att få en inflytelserik roll i ett väletablerat bolag där allas röster görs hörda. Personprofil Till tjänsten som Redovisningskonsult till Dagboken AB söker vi dig som har några års erfarenhet av redovisning. Vi tror att du har arbetat i en liknande roll på en annan redovisningsbyrå eller internt i ett annat bolag. Mycket går att lära sig på plats hos Dagboken AB med hjälp av ett kompetent team i ryggen, men rollen sätter krav på att du redan har en god kompetensgrund att stå på direkt under startsträckan i rollen. Vi tror att du som söker tjänsten som Redovisningskonsult till Dagboken AB är handlingskraftig, självgående och trivs med frihet under ansvar. Som person är du analytiskt lagd samt prestigelös med en stor portion inre driv. Du bör trivas i en föränderlig miljö med högt i tak och du har förmågan att kunna bibehålla fokus och struktur även i ett högt tempo. Din förmåga att bygga förtroende och långsiktiga relationer är en självklarhet. För att lyckas i rollen är du en person som är affärsmässig, drivande och engagerad. För rätt person erbjuds möjligheten att spela en central och strategisk roll i företagets utveckling framåt. Övrigt Start: Omgående/enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Arbetstid: Kontorstider Plats: Nora Företagspresentation Vi är en personlig byrå med lång erfarenhet. Hos oss hittar du redovisningskonsulter med mångårig kompetens inom allt från löpande redovisning till årsredovisning, inkomstdeklarationer och rådgivning. Vi levererar heltäckande lösningar inom redovisning och ekonomi för allt från små och medelstora ägarledda företag till enskilda firmor, handelsbolag och kommanditbolag. Våra hemtrevliga kontor hittar du i charmiga Nora, som är utgångspunkten i just denna tjänst, och i Stockholm, som är bemannat ett par dagar i veckan men som inte innefattas i denna tjänst. Läs gärna mer om oss på vår hemsida www.dagbokenab.se. Om PerformIQ PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Alfred Domberg på 073-353 75 07. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Välkommen med din ansökan!

23 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Sales Coordinator till Croda Nordica AB i Malmö

Tjänstebeskrivning & erbjudande Croda är en ledande leverantör av specialkemikalier och ingredienser för en mängd olika branscher, exempelvis kosmetika och läkemedel. Vi strävar efter att leverera högkvalitativa produkter och skapa långsiktiga kundrelationer genom enastående service och support. Vi söker nu ett tillskott till teamet för start omgående och fram till årsskiftet ungefär. Du kommer att vara ansvarig för att förbereda, upprätthålla och samordna olika administrativa uppgifter. Att hantera kundrelationer är en stor och viktig del av arbetet. Dina arbetsuppgifter kommer även att omfatta: • Uppdatera prislistor/offerter till kunder. • Hantera bokning av prover. • Förse kunder med regulatoriska dokument, specifikationer och säkerhetsdatablad. • Koordinera och skicka ut ändringar av specifikationer, produkter och säkerhetsdatablad som kräver utskick till kunder. • Förbereda offerter som svar på nya kundförfrågningar. • Planera och prioritera dagliga arbetsuppgifter inom riktlinjerna. Personprofil För att lyckas i denna roll söker vi dig med ett stort intresse för kundrelationer. Ditt engagemang, din analytiska förmåga av data och din noggrannhet ligger till grund för att du ska lyckas med ditt arbete och dina kundkontakter. Vidare ser vi att du besitter en förmåga att arbeta effektivt samtidigt som du är lugn och ansvarsfull. Som person är du driven, självständig, strukturerad och diplomatisk samt har en naturligt god förmåga att skapa och utveckla relationer. Följande punkter stämmer in på dig: • Arbetslivserfarenhet inom administration och kundorienterade roller. • Goda kunskaper i engelska i tal och skrift. • Goda generella kunskaper i MS Office (Excel). • Erfarenhet av affärssystem företrädesvis SAP. Meriterande om du tidigare arbetat i SAP C4C. Övrigt Start: Omgående Omfattning: Troligen fram till årsskiftet Arbetstid: Dagtid, kontorstider Plats: Malmö Uppdraget ingår i konsultverksamheten vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vänligen notera att vi ej tar emot ansökningar via e-post. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Anna Lindberg på [email protected]. Om PerformIQ PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Som konsult hos PerformIQ omfattas du av kollektivavtal, vilket innebär att du kan känna dig trygg med dina anställningsvillkor hos oss. På PerformIQ ser vi oss själva som ett lag där alla medarbetare är lika viktiga och vi behandlar våra konsulter som lagkamrater. När du blir en del av vårt lag får du en tränare som finns tillgänglig för dig under hela din anställning. För mer information, besök www.performiq.se

23 april 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Administratör till kortare uppdrag i Malmö/ Limhamn

Tjänstebeskrivning & erbjudande Vi söker en noggrann och driven person för att stödja vår kunds team i administrativa uppgifter. Om du är strukturerad och ha förmågan att hantera flera uppgifter samtidigt med noggrannhet och precision kan du vara personen vi söker. Vår kund har ett kortvarigt behov under en period på 2-4 veckor, med möjlighet till förlängning. Dina ansvarsområden inkluderar: - Hantera inkommande och utgående korrespondens, inklusive e-post och telefon - Assistera med att organisera och uppdatera företagets filsystem - Underhålla och uppdatera databaser och register Personprofil Som person är du lösningsorienterad och gillar att ge god service. Du är strukturerad och noggrann och tycker om att arbeta mer lite mer monotona arbetsuppgifter men ändå alltid leverera högsta kvalité. För att lyckas i rollen krävs vidare: - Du har en positiv inställning och en vilja att lära dig - Att du har god datorvana - Erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter är meriterande Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som administratör. Vidare söker vi dig som ställer dig bakom PerformIQ:s värdegrund och värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning såväl som etnisk samt kulturell mångfald. Övrigt Start: Omgående Omfattning: Vikariat på 2-4 veckor Arbetstider: 8-17 (möjlighet till deltid erbjuds) Plats: Limhamn Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ med stor möjlighet till vidare anställning direkt hos kundföretaget. Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”. Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Jesper Wahlgren på [email protected] Om PerformIQ PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Det är PerformIQ! För mer information, besök www.performiq.se

22 april 2024
Sista ansökan:
21 maj 2024
Receptionist på deltid till Katrinelund Gästgiveri & Sjökrog

Tjänstebeskrivning & erbjudande Är du en engagerad och erfaren receptionist med kunskap inom olika system? Vill du jobba deltid varannan helg utöver studier eller annat jobb så passa på att söka till denna tjänst. Som receptionist kommer du att spela en central roll i att tillhandahålla enastående kundservice och skapa en positiv upplevelse för våra besökare. Dina ansvarsområden som receptionist inkluderar att: - Välkomna och vägleda besökare på ett professionellt och vänligt sätt. - Hantera inkommande samtal och vidarekopplingar via telefonväxel. - Bokning och hantering av mötesrum och andra faciliteter. - Hantera post och paket samt distribuera dem till rätt mottagare. - Allmän administration och dokumenthantering. Personprofil Vi letar efter en lagspelare som kan erbjuda kundservice i världsklass och trivs med att arbeta i ett team. Du kommer att vara en viktig ambassadör för företaget och det är därför viktigt att du är en prestigelös person som kan samarbeta väl med andra. För att passa i denna tjänst är det meriterande att du har: Erfarenhet av att jobba inom olika system, inklusive hantering av bokningssystem och telefonväxlar. Annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50 %, exempelvis studier, idrott eller annat jobb. Flexibilitet att arbeta enligt överenskommelse, inklusive varannan helg mellan tider 06-00. Övrigt Start: Omgående Omfattning: Varannan helg, heltid några veckor i sommar. Arbetstid: Varierande tider mellan kl. 06-00 Plats: Stora Mellösa Örebro Län Företagspresentation På Katrinelunds Gästgiveri & Sjökrog erbjuds 28 vackert inredda rum, fördelade på två hotellbyggnader, tillsammans med en relaxavdelning med utomhuspool, bubbelpool, bastu och gym. På Gästgiveriet ryms bar och restaurang, samt en festsal och fyra konferensrum, vilket gör Katrinelund till en fantastisk mötesplats för både vardag och fest, arbete och njutning - såväl sommar som vinter. Om PerformIQ Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som receptionist. Vidare söker vi dig som ställer dig bakom PerformIQs värdegrund och värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning såväl som etnisk samt kulturell mångfald. Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ. Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”. Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta konsultchef Helena Bergström via [email protected] Ansök redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Välkommen med din ansökan!

22 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Lagerarbetare på sommarvikariat till lager i Kumla

Tjänstebeskrivning & erbjudande Är du noggrann, strukturerad och har en positiv inställning? Då kanske det här kan vara ett jobb för dig! Du kommer att arbeta med varuplock och utleverans. Du kommer följa plocklistor och arbeta med plock och pack. Arbetet görs på ett stort lager så det är viktigt att du håller koll på rätt artikelnummer samt räknar rätt antal. Det kommer även förekomma truckkörning och du jobbar dagligen i lagersystemet Monitor. Personprofil Vi söker efter dig som har tidigare lagererfarenhet, och att du ska allra helst ha jobbat på in eller utleverans. Därmed har du med dig en system/datorvana. Det är även ett krav att du har truckkort, A1-A4 + B1-B4. Som person söker vi dig som är noggrann och gillar att ha ett stort ansvar på arbetsplatsen. Kunden levererar produkter över hela världen varav det är viktigt att allt blir rätt från början. Du trivs med att arbeta såväl självständigt som i team, och hela tiden sträva efter att nå dina mål. Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som lagerarbetare. Övrigt Start: Vecka 25 till och med vecka 33. Arbetstider: Varierande tider mellan 07-18, vardagar Arbetsort: Kumla Omfattning: Heltid Om PerformIQ PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv. Eventuella frågor om tjänsten hänvisas till Rekryteringskonsult Helena Bergström på [email protected]. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

22 april 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Personliga assistenter till 59-årig man

Tjänstebeskrivning & erbjudande Vi söker Personliga Assistenter till en 59-årig man med mycket humor och ett stort sportintresse i Örnsköldsvik. För att passa in i jobbet som personlig assistent på den här arbetsplatsen krävs att har förmågan att vara lyhörd och inkännande. Vågar komma med idéer på aktiviteter, är självgående och vill ha ett meningsfullt och roligt jobb där du kan göra vardagen bättre för en annan person varje dag. Du behöver vara ordningsam, ansvarsfull, ha en positiv inställning. Du är flexibel och lösningsorienterad och har ett gott omdöme. Intressen som vår kund har är framför allt idrott, fiske, matlagning samt bakning så det är till fördel om du som assistent har liknande intressen. Dagarna kan bestå av utflykter, fika på stan, idrottsevenemang, men även spenderas i hemmet med vardagssysslor, pussel, spel eller sport på tvn. Vi behöver personliga assistenter som kan se balansen i detta. Men det är en fördel om du som assistent tycker det är roligt att hitta på saker. Vår kund behöver hjälp med det mesta i vardagen t.ex hygien, dusch, matlagning, handling, på- och avklädning. Skallkrav: God förståelse i svenska tal. Körkort är meriterande. Arbetstid: Dag samt kväll Start: Omgående Lön enligt avtal, kollektivavtal Kommunal/Almega Vårdföretagarna. Företagspresentation Vi på Team Aron Assistans hjälper våra kunder att få möjlighet att prova på olika idrotter och ser till att assistenter och kunder får komma i kontakt med föreningar och idrottsklubbar som skulle kunna vara av intresse. Genom vårt nätverk inom idrotten och via samarbeten med föreningar och idrottsklubbar kan vi uppfylla våra kunders önskan att gå på exempelvis fotbollsmatcher eller andra idrottsrelaterade evenemang. Finns önskan att efter matchen hälsa på laget eller sin favoritstjärna finns det goda chanser att vi kan ordna även detta.

22 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Innesäljare/Kundservicemedarbetare till Momentum

Tjänstebeskrivning & erbjudande Motiveras du av att skapa långsiktiga kundrelationer och triggas av att göra affärer? Har du lätt för att ta egna initiativ och trivs i en social roll? Är du en lagspelare med ett stort affärsmannaskap som gillar att ge dina kunder en hög servicenivå? Momentum vill förstärka laget och nu har du möjlighet att komma till denna ansvarsfyllda tjänst! TJÄNSTEBESKRIVNING & ERBJUDANDE Momentum söker en driven innesäljare/kundservicemedarbetare. Rollen är bred och därför söker vi efter just dig som trivs med en flexibel och varierande arbetsvardag. Vi letar efter en framåt person som kan vara med och utveckla befintliga och nya affärs- och leverantörsrelationer. Detta kommer bland annat innebära att du arbetar med teknisk rådgivning kring Momentums produkter. Du arbetar med försäljning, ordermottagning, offerthantering och teknisk support. Du kommer arbeta nära utesäljarna och vara ett stöd till dem. Vidare kommer du vara behjälplig med kundservice i butiken och vara en resurs inom lagerhantering och in/ut leveranser av varor. Att leverera förstklassig service är en självklarhet för dig. PERSONPROFIL Vi söker dig som har teknisk och industriell erfarenhet och intresse. Du letar efter ett varierat arbete, där vi tror att du trivs med att koordinera flera arbetsuppgifter parallellt. Du vill få möjligheten att arbeta i ett framgångsrikt företag och i ett engagerat team. Dina vänner beskriver dig som driven och framåt. Vi söker dig som är organiserad, anpassningsbar och alltid sätter kunden i fokus. Som person är du initiativtagande och självgående. Du är social och har lätt för att samarbeta med andra. Det är meriterande om du som söker har relevant branscherfarenhet som innefattar administration, service eller försäljning. Vi ser gärna att du har en bakgrund från industrin och/eller logistik och försäljning. Du har god social förmåga och trivs med att fokusera på relationsbyggande i dina arbetsprocesser. Du kommer att arbeta i ett sammansvetsat team, därför lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du är en lagspelare som är lyhörd mot din omgivning, har god förmåga att kommunicera samt har ett prestigelöst förhållningssätt gentemot dina arbetsuppgifter och kollegor. Du kommer att arbeta i en föränderlig miljö vilket ställer krav på att du är lösningsorienterad, har god förmåga att strukturera ditt arbete samt är initiativrik och nyfiken. ÖVRIGT Start: Omgående/enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Arbetstid: Kontorstider Plats: Frölunda PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Camilla Aurell på 073-353 75 41 eller [email protected]. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Välkommen med din ansökan! OM MOMENTUM Momentum Industrial AB är en marknadsledande distributör av industriella komponenter och tjänster till den svenska och norska industrin. Vår mission är ”Tillsammans för en hållbar industri”, vilket för oss innebär att vi finns till för att tillsammans med våra intressenter bidra till att skapa en hållbar industri ur ett socialt, miljömässigt och ekonomiskt perspektiv. Vi omsätter cirka 1,1 miljarder SEK och har 310 talangfulla medarbetare. Momentum Industrial AB ingår i Momentum Group-koncernen som är noterat på Stockholmsbörsen. http://www.momentum-industrial.com/ Sökord: innesälj, kundservice, säljare, kundsupport, administration, ordermottagning, säljsupport, inköp, koordinator, inköpskoordinator, butik, lager

19 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024