Performiq AB jobb

Lediga jobb hos Performiq AB

Montör på vikariat till ebm-papst AB!
Performiq AB
Montörer, metall-, gummi- och plastprodukter

Tjänstebeskrivning & erbjudande Vill du få ett utvecklande och varierande arbete på ett framgångsrikt internationellt företag? Då ska du söka tjänsten som montör till ebm-papst AB! ebm-papst AB ser personalen som en stor tillgång och har genom åren skapat en god och trivsam atmosfär. Att du därför är en person som vill bidra till god stämning på jobbet är något som värderas mycket högt. Vi erbjuder en modern arbetsplats med nyrenoverade ljusa och rena produktionslokaler. Som montör kommer du arbeta med anpassningar efter kunders behov enligt produktionsorder. Du kommer till exempel att: • Arbeta med montering av våra standardfläktar och kundanpassningar efter behov • Avräkning och beredning av produktionsorder i företagets affärssystem (SAP) • Vara behjälplig och genomföra andra arbetsuppgifter där det behövs inom företaget Arbetet passar dig som trivs att jobba självständigt men där det även förekommer arbete tillsammans med kollegor i grupp. Det är meriterande om du har erfarenhet från liknande arbetsuppgifter men inget krav. Personprofil Som person trivs du med att både arbeta självständigt som i grupp. Dessutom är det viktigt att du är flexibel, prestigelös och noggrann. Stor vikt läggs vid de personliga egenskaperna då vi letar efter en lagspelare som vill bidra till en god stämning på arbetsplatsen. Vi söker dig som • Har gymnasieexamen • Är starkt kommunikativ i svenska språket i såväl tal som skrift • Kommunikativ i engelska i tal och skrift Meriterande • Har truckkort A + B • Har kunskap i ritningsläsning • Erfarenhet av monteringsarbete inom tillverkningsindustrin • Erfarenhet som servicereparatör • Eftergymnasial utbildning Övrigt Start: Omgående eller enligt överenskommelse, senast mitten av augusti Omfattning: Vikariat 6 månader Arbetstid: 07-16 mån-tors, 07-13:30 fredagar Plats: Järfälla (nära Barkarby station) Skicka in din ansökan genom att trycka på "ansök".' Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet, vilket innebär att du kommer vara anställd hos PerformIQ och uthyrd till ebm-papst. Företagspresentation ebm-papst är ett världsledande och globalt företag inom utveckling, tillverkning och försäljning av energieffektiva fläktar och elmotorer. Spetskompetens inom avancerad motorteknologi, elektronik och aerodynamik ligger till grund för vårt framgångsrika sortiment. Kunderna finns exempelvis inom ventilation, kyla, värme, telekommunikation, elektronikindustri, automation, medicinteknik och fordonsindustri.

Idag
Sista ansökan:
29 augusti 2025
Produktionsmedarbetare till ebm-papst AB!
Performiq AB
Ingenjörer och tekniker inom maskinteknik

Tjänstebeskrivning & erbjudande Vill du få ett utvecklande och varierande arbete på ett framgångsrikt internationellt företag? Då ska du söka tjänsten som produktionsmedarbetare till ebm-papst AB! ebm-papst AB ser personalen som en stor tillgång och har genom åren skapat en god och trivsam atmosfär. Att du därför är en person som vill bidra till god stämning på jobbet är något som värderas mycket högt. Vi erbjuder en modern arbetsplats med nyrenoverade ljusa och rena produktionslokaler. Som operatör kommer du arbeta med maskiner i företagets maskinpark och anpassningar efter kunders behov enligt produktionsorder. Du kommer till exempel att: • Arbeta med kantpressar, både lite äldre och moderna maskiner • Svetsa med punktsvetsmaskin • Köra stansmaskin • Avräkna tillverkade produktionsorder i företagets affärssystem (SAP) • Vara behjälplig och genomföra andra arbetsuppgifter där det behövs inom företaget Arbetet passar dig som trivs att jobba självständigt men där det även förekommer arbete tillsammans med kollegor i grupp. Det är meriterande om du har erfarenhet från liknande arbetsuppgifter men inget krav. Personprofil Som person trivs du med att både arbeta självständigt som i grupp. Dessutom är det viktigt att du är flexibel, prestigelös och noggrann. Stor vikt läggs vid de personliga egenskaperna då vi letar efter en lagspelare som vill bidra till en god stämning på arbetsplatsen. Vi söker dig som • Har gymnasieexamen • Är starkt kommunikativ i svenska språket i såväl tal som skrift • Kommunikativ i engelska i tal och skrift • B-körkort Meriterande • Har truckkort A + B • Har kunskap i ritningsläsning • Erfarenhet av monteringsarbete inom tillverkningsindustrin • Erfarenhet som servicereparatör • Eftergymnasial utbildning Övrigt Start: Omgående eller enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Arbetstid: 07-16 mån-tors, 07-13:30 fredagar Plats: Järfälla (nära Barkarby station) Skicka in din ansökan genom att trycka på "ansök". Företagspresentation ebm-papst är ett världsledande och globalt företag inom utveckling, tillverkning och försäljning av energieffektiva fläktar och elmotorer. Spetskompetens inom avancerad motorteknologi, elektronik och aerodynamik ligger till grund för vårt framgångsrika sortiment. Kunderna finns exempelvis inom ventilation, kyla, värme, telekommunikation, elektronikindustri, automation, medicinteknik och fordonsindustri.

Idag
Sista ansökan:
29 augusti 2025
Team Manager inom VVS-projektering till Newsec
Performiq AB
Arbetsledare inom bygg, anläggning och gruva

Tjänstebeskrivning & erbjudande Vill du ta nästa steg i din karriär och kombinera teknik, ledarskap och kundansvar? Vi söker dig som vill leda ett starkt team av teknikkonsulter inom VVS-, KYLA- och SÖ-projektering – en vardag som spänner från personalledning till tekniskt stöd och kunddialog. Här får du vara både chef, mentor och strateg, i ett bolag där affären alltid går hand i hand med hållbar utveckling. Du blir en del av teamet Project & Engineering och leder 11 engagerade VVS- och byggnadsingenjörer med olika kompetenser och erfarenhetsnivåer. Tillsammans ansvarar ni för bl.a. projekteringsuppdrag inom fastigheter av varierande slag. Din vardag är varierande – högt och lågt, från att stötta medarbetare och driva teamutveckling till att operativt delta i olika uppdrag och tekniska diskussioner samt skapa långsiktiga kundrelationer. Vi erbjuder ett stimulerande arbete i en dynamisk miljö med stora möjligheter till personlig och yrkesmässig utveckling. Hos oss får du löpande utbildning, goda karriärmöjligheter och chansen att vara del av ett framgångsrikt företag som uppmuntrar nytänkande. Newsec har flera år i rad utsetts till en av Sveriges bästa arbetsplatser och karriärföretag. Vi söker en prestigelös och närvarande ledare som gillar att kliva in där det behövs – oavsett om det gäller rådgivning, säljarbete eller planeringsfrågor. Du bidrar med både struktur, energi och affärsdriv. Exempel på arbetsuppgifter: • Leda, utveckla och coacha teamet – både i vardagen och på lång sikt • Vara bollplank och stöd i tekniska och uppdragsrelaterade frågor • Säkra bemanning, budget och ekonomisk uppföljning inom teamets uppdrag • Arbeta aktivt med kundkontakt, nya affärer och samarbete med andra delar av organisationen • Säkerställa leverans, kvalitet och uppföljning i projekten • Rekrytering, lönesamtal och medarbetarutveckling Personprofil Du har tidigare erfarenhet som teknikkonsult, gärna med uppdragsansvar, och är van att driva affärer och projekt. Samtidigt är du en trygg ledare med god social förmåga – någon som ser behoven i sitt team, ställer upp och skapar förtroende både internt och externt. Vi söker dig som är: • Relationsskapande, lyhörd och närvarande i din ledarstil • Lösningsorienterad och gillar när dagarna inte är helt förutsägbara • Prestigelös och trivs med både operativt arbete och strategiska frågor • Affärsmässig med förståelse för kundnytta, lönsamhet och helhet • Du har god förståelse för projektekonomi och är trygg i att arbeta med budget, prognoser och lönsamhetsfrågor kopplat till både team och uppdrag • Strukturerad, samtidigt som du kan navigera i en snabbrörlig vardag Vi tror att du har: • Minst 5 års erfarenhet inom VVS-projektering eller liknande teknisk roll • Erfarenhet av att driva projekt och haft personal- eller uppdragsansvar • God förståelse för projektekonomi och affärsmässighet • En relevant teknisk utbildning inom installation, fastighet eller liknande Övrigt Plats: Söder Mälarstrand, Stockholm Omfattning: Heltid, tillsvidare Start: Enligt överenskommelse Urval sker löpande och återkoppling kommer att ske i augusti då rekryterare och rekryterande chef är tillbaka från semester. I denna rekrytering samarbetar Newsec med PerformIQ. Vid frågor kontakta Filip Lundström på [email protected].

Idag
Sista ansökan:
30 september 2025
Fastighetstekniker inom styr- och regler till Sysav
Performiq AB
Fastighetsskötare

Tjänstebeskrivning & erbjudande Vill du ha ett omväxlande och självständigt arbete där du får möjlighet att driva spännande byggtekniska projekt? Vill du dessutom arbeta i en organisation som gör verklig skillnad för miljön och samhället? Då kan det här vara rollen för dig! Då en medarbetare valt att sluta söker vi en ny kollega. Som fastighetstekniker hos oss erbjuds du ett varierande och självständigt arbete där du får möjlighet att driva spännande byggtekniska projekt. Du blir en del av vår fastighetsenhet, som består av nio medarbetare och tillsammans ansvarar för underhåll, förvaltning och utveckling av våra olika anläggningar samt facility management. I denna roll kommer du främst att arbeta med avfallskraftvärmeverket, men även med kontors- och förrådslokaler. Sysav bidrar till en hållbar värld där så mycket som möjligt tas tillvara. Vi omhändertar avfall, avgiftar, förädlar och för tillbaka resurser till samhället. Vi skapar också insikt kring hållbar konsumtion och visar vägen för branschen genom innovativa lösningar. Sysav är stolt över att bidra till att skapa världens mest hållbara region - tillsammans med kunder, samarbetspartners och våra 14 ägarkommuner. Arbetsuppgifter Dina främsta arbetsuppgifter blir att hantera olika underhållsprojekt inom teknik och bygg. Projekten varierar stort, både när det gäller innehåll och storlek. Som fastighetstekniker samordnar du, planerar och projektleder entreprenader av olika storlek och omfattning. Du kommer också att hantera löpande och akut underhåll för de olika anläggningarna samt vissa administrativa arbetsuppgifter. Det är en självständig roll där du får stor möjlighet att påverka ditt arbete och fatta egna beslut men också tillhöra ett team och samarbeta med andra tekniker. Du är ansiktet utåt mot kund i den dagliga verksamheten och skapar och upprätthåller goda relationer med såväl medarbetare som entreprenörer. På Sysav bidrar du till en hållbar värld där så mycket som möjligt tas tillvara. Hos oss får du en arbetsplats där ett tillitsfullt och lyhört ledarskap och medarbetarskap premieras. En hybrid arbetsplats, när det är möjligt, samt balans mellan arbete och fritid, är viktigt för många av våra medarbetare och därför även för oss. Förutom friskvårdsbidrag, erbjuder vi en förmånlig sjukvårdsförsäkring och tillgång till vår Förmånsportal samt gratis pensionsrådgivning. Personprofil Vi söker en erfaren och kompetent fastighetstekniker med särskild expertis inom fastighetsautomation, projektledning och samordning av komplexa projekt. För att lyckas i rollen behöver du vara en driven, ansvarsfull och strukturerad person med ett proaktivt arbetssätt och en stark problemlösningsförmåga. För att trivas är det viktigt att du: • Har god samarbetsförmåga och är serviceinriktad • Är prestigelös och öppen inför olika arbetsuppgifter • Lockas av en roll där du får vara ute i verksamheten och träffa olika människor • Har stort intresse för fastigheter och personlig service • Är utåtriktad med god kommunikativ förmåga • Tekniskt intresserad Krav: • Flera års erfarenhet av liknande arbete inom fastighetsteknik • Relevant eftergymnasial utbildning inom ventilation-, automation- eller installationsteknik eller liknande • Kunskap inom styr- och reglerteknik • B-körkort (både automat och manuell) Övrigt Start: Omgående/enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Plats: Malmö Arbetstid: 07-15:45 med flex För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. I den här rekryteringen samarbetar Sysav med PerformIQ. Vänligen kontakta ansvarig rekryteringskonsult Filip Lundström på [email protected] vid eventuella frågor gällande rekryteringsprocessen. Välkommen med din ansökan!

Idag
Sista ansökan:
31 juli 2025
Logistikdministratör på Heltid till Ahlsell Norsborg!
Performiq AB
Ordersamordnare m.fl.

Tjänstebeskrivning & erbjudande Är du en fena på administration, kundservice och lagerarbete? Då kan du vara den vi söker till Ahlsell Norsborg! Vi söker dig som är sugen på något mer än bara vanligt orderplock eller packning. De är ett litet team och tillsammans ska ni kunna utföra alla funktioner som krävs av ett lager i sin helhet. Det innebär en hel del administrativa uppgifter som inte ingår i sedvanliga lageruppgifter. I arbete ingår; • Löpande kommunikation mellan lagerarbetare, säljare och kund. Ahlsell har gods som kund äger och kund beställer ut sitt gods med specifika krav på leveransen. • Mejl- och telefonsupport inom och utanför organisationen för orderhantering, leveransplanering och felsökning. • Noggrann kontroll av ankommet gods utifrån följesedel. • Skriva produktbeskrivningar, göra inleveranser, leveransplaneringar och felsökning i flera olika datorsystem parallellt. • Orderplock • Inventering Personprofil Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av administration och service. Du kanske tidigare har arbetat tidigare som administratör, logistiksupport, ordermottagare eller inom ett serviceyrket med administration och kundkontakt. Vidare ser vi att du är: Noggrann och strukturerad – Behöver ha detaljsinne och god förmåga att hålla fokus, då det sker noggranna kontroller samt registrering av gods. God datorvana – En stor del av arbetet sker administrativt i deras datasystem. Har du arbetat i WMS (Warehouse Management System) samt Excel är det meriterande. Serviceinriktad och kommunikativ – Löpande kundkontakt, främst via mejl och telefon men även fysiska möten. Kommer att vara ansiktet utåt för Ahlsell. Initiativtagande och kan ta egna beslut – Kommer att arbeta under stort eget ansvar och kunna svara för ett helt artikellager. Stresstålig – Klarar snabba vändningar och att arbeta under tidspress. Behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Meriter: Orderplock sker med truck. Det är en merit om du redan har behörighet för skjutstativ och motviktstruck men inget krav. Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ med stor möjlighet till vidare anställning direkt hos kunden. Skicka in din ansökan genom att trycka på "ansök". Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i denna roll. Ansök redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Välkommen med din ansökan! Övrigt Start: Augusti Omfattning: Heltid Plats: Norsborg Arbetstid: 8-17

Idag
Sista ansökan:
31 juli 2025
Sales Engineer till Murrelektronik
Performiq AB
Företagssäljare

Tjänstebeskrivning & erbjudande Har du erfarenhet av teknisk försäljning och kunskap inom el eller automation? Trivs du i en självständig roll där du får ta ansvar för dina affärer – samtidigt som du har ett kompetent och engagerat team i ryggen? Då kan rollen som Sales Engineer på Murrelektronik vara nästa steg för dig. Här blir du en del av ett internationellt företag i framkant, där innovation och kundnytta står i fokus. Du arbetar nära både kunder och kollegor, bygger långsiktiga relationer och bidrar till att skapa effektiva, hållbara lösningar inom automation. Murrelektronik är en global ledare inom utveckling, tillverkning och distribution av automationslösningar. Vi erbjuder högkvalitativa och innovativa produkter framtagna efter marknadens behov. I rollen kommer du ingå i den svenska säljorganisationen. Som säljare kommer du arbeta med försäljning av företagets tekniska lösningar till befintliga kunder inom den producerande industrin. Ditt försäljningsdistrikt omfattar främst södra Stockholm och sträcker sig söderut längs med östra Svealand och in i nordöstra Götaland – från Eskilstuna och Västerås ner mot området öster om Vättern, inklusive delar av Östergötland och Småland. Du planerar själv din kundbearbetning och genomför möten både digitalt och fysiskt ute hos kund. I din nya tjänst kommer du att få en gedigen introduktion så att du på bästa sätt kan komma in i din roll samt få god kännedom kring företagets produktsortiment. Du kommer även att samarbeta nära dina säljkollegor och företagets tekniska produktexperter. Du erbjuds: • En teknisk och kundnära roll på ett spännande företag i en expansiv fas. • Möjligheten att arbeta med nytänkande och kreativa lösningar som skapar stor affärsnytta för dina kunder. • Goda utvecklingsmöjligheter internt & externt. • Goda anställningsvillkor. Arbetsuppgifter: • Arbeta med införsäljning av företagets lösningar. • Genomföra möten ute hos kund där du kommunicerar Murrelektroniks erbjudande samt skapar goda kundrelationer. • Tillsammans med applikationsspecialister konsultera gällande företagets tekniska lösningar och hur de kan anpassas efter kundens verksamhet. • Sätta utmanande mål och följa upp din försäljning via företagets CRM-system. Personprofil Vi söker dig som är tekniskt kunnig, affärsdriven och har förmågan att bygga starka kundrelationer. Du är självgående och resultatinriktad, men också en lagspelare som gärna samarbetar och delar med dig av din kunskap. Du trivs i en roll där du får ta ansvar för hela säljprocessen och motiveras av att nå uppsatta mål. För att lyckas i rollen har du: • Erfarenhet av teknisk B2B-försäljning • Kunskap inom el eller automation • Goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift • B-körkort Meriterande: • Eftergymnasial teknisk utbildning • Erfarenhet av konstruktion eller programmering i PLC-/SCADA-system Övrigt Start: Omgående, enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Arbetstid: 8–17 Plats: Stockholm Förmåner: • 30 semesterdagar • Friskvårdsbidrag • Möjlighet att påverka din roll och utveckling PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Oscar Backman på [email protected]. Observera att ansvarig rekryterare är på semester och urval påbörjas den 4 augusti. Välkommen in med din ansökan! Företagspresentation Murrelektronik är en global aktör och innovationsledare inom decentraliserad automationsteknik. Våra lösningar för signalöverföring, kraft och data bidrar till effektivare, mer flexibla och kostnadseffektiva installationer – ofta helt utan styrskåp. Med över 3 200 medarbetare i mer än 50 länder och stark närvaro både lokalt och internationellt, är vi en trygg och långsiktig partner till industrin. I Sverige är vi ett engagerat team som värdesätter samarbete, nyfikenhet och arbetsglädje – och vi ser fram emot att välkomna ytterligare en kollega.

Igår
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Drifttekniker/fastighetstekniker till Loudden
Performiq AB
Fastighetsskötare

Tjänstebeskrivning & erbjudande Vill du arbeta brett inom fastighetsteknik – med varierade uppdrag, kunniga kollegor och en arbetsplats där trivsel och laganda står högt på agendan? Då kan det här vara rätt roll för dig. Som drifttekniker hos oss på Loudden arbetar du med fastighetstekniska frågor direkt hos våra uppdragsgivare. Uppdragen varierar från kommersiella fastigheter som kontor och köpcentrum till bostadsrättsföreningar av olika storlek. Du blir en del av vår driftteknikenhet – ett sammansvetsat team med sju kollegor som hjälps åt, bollar idéer och stöttar varandra i vardagen. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: • Drift, tillsyn och underhåll av fastigheternas tekniska system • Felsökning och reparationer inom VVS, ventilation och kyla • Byte av pumpar, givare, ställmotorer och liknande utrustning • Driftkontroller och energiuppföljning • Förslag och åtgärder som minskar energiförbrukning hos kunder • Budgetarbete och underhållsplanering tillsammans med kund Du planerar din arbetsdag utifrån arbetsordrar, kundtjänstärenden och akuta avrop – och får frihet att ta ansvar och driva ditt arbete framåt. Personprofil Du har några års erfarenhet som drifttekniker/fastighetstekniker och känner dig trygg i rollen. Vi söker en prestigelös, positivt lagd och social lagspelare som gillar att hitta lösningar, ta ansvar och ge service – både till kunder och kollegor. Vi söker dig som har: • B-körkort • Mycket goda kunskaper i svenska (tal och skrift) • Goda kunskaper i engelska • God digital kompetens Meriterande är om du har: • Utbildning som fastighetsingenjör/installatör eller erfarenhet inom VVS, el, ventilation, styr- och reglerteknik eller motsvarande arbetslivserfarenhet • Behörighet att arbeta på tak, körkort för skylift eller liknande certifikat • Erfarenhet av sprinkleranläggningar • Erfarenhet av brandlarm och övriga brandtekniska installationer • Erfarenhet eller intresse för energioptimering och energieffektivisering i fastigheter Vi erbjuder • En stabil arbetsgivare med kollektivavtal • Trevliga, engagerade kollegor och ett klimat där man hjälps åt • Personlig utveckling och varierade arbetsdagar • Centralt kontor på Västmannagatan i Stockholm Övrigt • Start: Enligt överenskommelse • Omfattning: Heltid • Placering: Stockholm, kontor Västmannagatan • Arbetstider: 07 – 16 Urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag så ansök så snart som möjligt. I den här rekryteringen samarbetar Loudden med PerformIQ. Vänligen kontakta ansvarig rekryteringskonsult Filip Lundström på [email protected] vid frågor om processen. Välkommen med din ansökan! Företagspresentation Loudden Bygg- & Fastighetsservice AB är ett Stockholmsbaserat driftbolag med cirka 50 medarbetare. Vi erbjuder tjänster inom fastighetsteknik, el, trädgård, städ, energiuppföljning, styr- och reglerteknik, byggservice och hyresgästanpassningar. Vi är en del av Savills – ett av världens ledande fastighetsrådgivningsföretag med 39 000 medarbetare i över 60 länder. I Sverige erbjuder Savills rådgivning inom fastighetstransaktioner, analys, värdering, uthyrning, förvaltning och projektledning.

Igår
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Servicetekniker till livsmedelsföretag
Performiq AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Tjänstebeskrivning & erbjudande Har du tidigare erfarenhet från livsmedelsbranschen och ett stort tekniskt intresse? Läs då vidare om rollen som servicetekniker till vår väletablerade kund i Malmö! PerformIQ söker nu för kunds räkning en tekniker för heltidsuppdrag där du utgår från Malmö. Du ansvarar för drift, installation, underhåll och reparation av varuautomater och obemannade butikslösningar. Du arbetar ute hos de olika kunderna och är en viktig del av att ge dem en smidig, pålitlig och modern serviceupplevelse. Dina arbetsuppgifter: • Installation och uppstart av nya automater och butikslösningar • Felsökning, reparation och förebyggande underhåll • Teknisk support till kund vid behov • Påfyllnad och enklare hygienhantering vid servicebesök • Säkerställande av drift, uppkoppling och betalsystem Tjänsten passar dig som trivs med att ha varierande arbetsuppgifter och vill arbeta i ett expansivt företag som fokuserar på kvalité och nöjda kunder. Arbetet innebär besök hos kunder runt om i Skåne. I rollen är din arbetsmiljö stimulerande, flexibel och inkluderar daglig kontakt med flertalet kunder. Personprofil Vi söker dig som är serviceminded, noggrann och har en vilja att utvecklas och lära. Vidare har du en god initiativförmåga och räds inte för att hjälpa till där det behövs. Det är viktigt att du är utåtriktad i ditt kundbemötande och att du värdesätter att bygga relationer med kunderna. Arbetet kan tillfälligtvis vara tungt vilket kräver en god fysik. För att lyckas i rollen tror vi att du känner igen dig på följande punkter: • Hög service- och ansvarskänsla • En god samarbetsförmåga • Krav på B körkort (manuell) • Meriterande om du har erfarenhet från liknande arbete Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig. Vidare söker vi dig som ställer dig bakom PerformIQs värdegrund och värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning såväl som etnisk samt kulturell mångfald. Övrigt Start: Omgående Omfattning: Heltid Arbetstid: Dagtid Plats: Malmö Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ med stor möjlighet till vidare anställning direkt hos vår kund. Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”. Vänligen notera att vi ej tar emot ansökningar via e-post. Ansök redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Anna Lindberg på [email protected]. Välkommen med din ansökan! Om PerformIQ PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Som konsult hos PerformIQ omfattas du av kollektivavtal, vilket innebär att du kan känna dig trygg med dina anställningsvillkor hos oss. På PerformIQ ser vi oss själva som ett lag där alla medarbetare är lika viktiga och vi behandlar våra konsulter som lagkamrater. När du blir en del av vårt lag får du en tränare som finns tillgänglig för dig under hela din anställning. För mer information, besök www.performiq.se

2 dagar sedan
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Personliga assistenter till en 14 åring på Lidingö dagtid/kväll
Performiq AB
Personliga assistenter

Tjänstebeskrivning & erbjudande Vi söker personliga assistenter till en aktiv och positiv kille boende på Lidingö med sin familj. Vi är ett härligt gäng assistenter som har roligt på jobbet men vi behöver bli fler nu när en av våra Personliga Assistenter börjar studera och vi behöver fylla på med en tjänst. Du ska vara positiv och ansvarstagande. Har du erfarenhet som personlig assistent för barn med stora hjälpbehov och/eller erfarenhet från vård och omsorg så är detta något för dig. Detta är en kille med stor livsglädje och stora hjälpbehov så dina personliga egenskaper kommer att vara avgörande. Du behöver vara ordningsam, lyhörd och ha en positiv inställning. Arbetspassen är förlagda dag, natt, eftermiddag, kväll, vardag och helg och du behöver kunna jobba alla pass. Du kommer vara en del i ett stort assistentgäng och en familj så du behöver vara en bra lagspelare. Ditt engagemang är viktigt och vi vill att alla ska trivas och ha kul på jobbet. Det finns hund i familjen så du bör inte vara allergisk mot pälsdjur. Du ska även vara rökfri. Du kommer att få en god introduktion, personlig arbetsledning, handledning, ut- och fortbildning. Vi behöver dig omgående, så tveka inte att skicka in en ansökan via länken. Du kommer inte att ångra att du började arbeta hos oss! För rätt person finns möjlighet till fast anställning till hösten. Individuell lönesättning. Avtal vårdföretagarna/ kommunal Heltid/Deltid Välkommen med din ansökan! Företagspresentation Team Aron Assistans hjälper våra kunder att få möjlighet att prova på olika idrotter och ser till att assistenter och kunder får komma i kontakt med föreningar och idrottsklubbar som skulle kunna vara av intresse. Genom vårt nätverk inom idrotten och via samarbeten med föreningar och idrottsklubbar kan vi uppfylla våra kunders önskan att gå på exempelvis fotbollsmatcher eller andra idrottsrelaterade evenemang. Finns önskan att efter matchen hälsa på laget eller sin favoritstjärna finns det goda chanser att vi kan ordna även detta. Team Aron Assistans- assistansbolaget för dig som vill vara aktiv och älskar idrott

2 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juli 2025
Client Partner/Key Account Manager till Mindit!
Performiq AB
Företagssäljare

Tjänstebeskrivning & erbjudande Mindit är ett av Sveriges snabbast växande utbildningsföretag. Vi hjälper ledare, säljare och team att skapa bestående förändring – och våra kunder att nå sina tillväxtmål. Nu söker vi en Client Partner som vill vara med och göra skillnad, både för våra kunder och Mindits fortsatta tillväxt. Det här är en möjlighet för dig som har erfarenhet av B2B-försäljning och som drivs av att bygga starka affärsrelationer med verklig effekt. Om rollen Som Client Partner får du en central roll i Mindits tillväxtresa. Du arbetar nära vd:ar, försäljningschefer och andra beslutsfattare inom några av Sveriges mest ambitiösa bolag. Ditt uppdrag: att förstå deras utmaningar och hjälpa dem att lyckas – genom att paketera och sälja skräddarsydda utbildningsinsatser för individer, team och hela organisationer. Du har 7–12 kundmöten per vecka och arbetar enligt vår beprövade metodik, Mindit Way of Working, med tydlig struktur och hög kvalitet i varje steg. Dina huvudsakliga uppgifter - Genomföra förbokade nykundsmöten, följa upp befintliga kunder & skapa långsiktiga affärsrelationer. - Skapa och presentera offerter som möter kundens affärsmål. - Förhandla avtal och leda uppstartsmöten tillsammans med våra konsulter. - Delta i sambesök, affärsutvecklingsmöten och teamaktiviteter. - Dokumentera och följa upp i vårt CRM-system. Personprofil För att lyckas hos Mindit tror vi att du har lätt för att skapa förtroende – särskilt i samtal med beslutsfattare. Du är prestigelös, nyfiken och öppen för att arbeta enligt ”Mindit Way of Working”. Dessutom drivs du av en genuin vilja att göra skillnad – både för människor och företag – och hjälper dem att nå sin fulla potential. Vi ser även att du: - Har erfarenhet av B2B-tjänsteförsäljning. - Kommunicerar tydligt, engagerat och professionellt – både muntligt och skriftligt. - Trygg i att våga utmana auktoriteter för att skapa insikt på ett affärsmässigt och ödmjukt sätt. - Har god struktur, affärsförståelse och stark slutledningsförmåga. - Är van att arbeta i CRM och Office 365. - Har ett intresse för ledarskap, tillväxt och lärande. Vad du får hos oss - En avgörande roll i ett snabbväxande bolag med höga ambitioner. - Möjligheten att arbeta med några av Sveriges mest framstående företag. - Frihet att styra din egen tid inom tydliga ramar. - Ett team av erfarna, hjälpsamma och prestigelösa kollegor. - En miljö där du får möjlighet att fortsätta utvecklas. - Stabil fast lön, attraktivt bonusprogram, friskvårdsförmåner och utbildningspeng. Övrigt Start: Omgående enligt överenskommelse. Omfattning: Heltid. Placering: Stockholm, Drottninggatan. Vill du vara med och skapa verklig effekt för våra kunder – och ta din egen utveckling till nästa nivå? Ansökt då redan idag, urval och intervjuer sker löpande. Vid frågor, kontakta Rekryteringskonsult Oscar Backman på 073-353 75 14 eller [email protected] Vi ser fram emot att höra från dig!

2 dagar sedan
Sista ansökan:
7 augusti 2025