CNC-operatör

Om tjänsten Vi söker en CNC-operatör till industri i Eskilstuna. Det är ett krav att du tidigare har erfarenhet av att jobba med svarvning, fräsning, ställ & programmering.   Du kommer få en kortare utbildning på plats och förväntas sedan vara självgående i dina arbetsuppgifter. Krav är att du har jobbat i Fanuc eller Haas. Krav Erfarenhet av svarvning, fräsning, ställ, programmering Jobbat med Fanuk/ Haas och dess styrsystem Flexibel med arbetstider Körkort B Du blir anställd som konsult på Best Bemanning & Rekrytering. Låter det här intressant och passar in på din profil? Eller har du kanske frågor kring tjänsten?   Ring då till Tim Rytterström på Best Bemanning & Rekrytering   på telefon 016-5429019 alt  [email protected] Din ansökan med ditt personliga brev och din CV vill vi ha snarast! Urval sker löpande. Ansök redan idag! Om Best bemanning & rekrytering - Vi matchar företagens bemanningsbehov med rätt kompetens Vi kallar oss Best av flera anledningar. Dels har vi många års erfarenhet av rekryteringsbranschen och stenkoll på den lokala marknaden. Dessutom har vi byggt upp ett stort kontaktnät och en diger kandidatbank – det gör att vi snabbt och smidigt kan matcha rätt medarbetare med företagens bemanningsbehov. Men det absolut besta med oss är våra medarbetare. Vi vet att ju bättre vi tar hand om våra anställda, desto bättre förutsättningar ger vi dem till att utvecklas. Därför arbetar vi individuellt med våra medarbetare och månar om deras intressen. Vi gör helt enkelt det besta vi kan för dem, i med- och motgång. Det är den inställningen som byggt vår verksamhet och gjort oss best på bemanning. Best erbjuder bemanning- och rekryteringstjänster till företag, organisationer och myndigheter i Mälardalen. Vi är en verksamhetsnära aktör med god kännedom om de lokala förutsättningarna – därför kan vi erbjuda tjänster av god kvalitet som skapar engagemang, närhet, snabbhet och flexibilitet. Vi är best på     Administration     Ekonomi     Fastighetsskötsel     Industri     Lager och logistik     Mark och anläggning     Sälj och marknad     Teknik     Transport

6 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Besiktningstekniker till Bilprovningen i Gävle

Har du en känsla för service och ser dig som en noggrann person? Är du lättlärd och har ett fordonsintresse? Då kan arbetet som besiktningstekniker på bilprovningen vara någonting för dig. Just nu söker vi en Besiktningstekniker till Bilprovningen i Gävle.   Man utgår initialt från Gävle men kan även komma att bli utlånad till närliggande orter som ingår i samma stationsområde när och om behovet uppstår. Du kommer ha kollegor och en närvarande chef som kommer göra vad dom kan för att du ska trivas på din nya arbetsplats.   För att jobba som besiktningstekniker behöver du utbildning. Har du inte utbildningen sen tidigare är detta något du kommer få gå via Bilprovningen. Det är en intensiv och krävande utbildning så du behöver ha engagemang och motivation att genomföra den. För rätt person finns det även på sikt möjligheter att ta behörigheter på flera typer av fordon och MC.   Eftersom rollen är förenad med myndighetsutövning är det också viktigt att du föregår med gott exempel när det gäller din egen bil.     Tjänsteinnehåll   Besiktningsteknikern genomför myndighetstyrda besiktningar och andra tjänster utifrån behörighet, kompetens och aktuellt regelverk, tex diagnostjänster och andra ej myndighetsstyrda kontroller.   I tjänsten ingår även aktiv försäljning till kund enligt kampanjer och aktuellt tjänsteutbud. Detta tillsammans med en hög servicegrad och hjälpsamhet mot kunder och kollegor kommer att bidra till att stationen uppnår sina mål. Självklart kan även andra vanligt förekommande arbetsuppgifter på arbetsplatsen förekomma.   Din profil   ·             Erfarenhet/bakgrund inom tekniskt arbete eller fordonsbranschen ·             Tekniskt lagd ·             B och C Körkort är ett krav och bra om man har ytterligare behörigheter ·             Flexibel och serviceinriktad ·             Noggrann och effektiv även vid hög arbetsbelastning ·             Gärna erfarenhet av serviceyrken   Öppettiderna på Bilprovningen Gävle är 07:00-18:00 vardagar samt lördagar 07:00-16:00. Du kommer att få ett schema som innebär att du ibland jobbar till 18:00 och vissa lördagar.   Om Bilprovningen Bilprovningen finns för din och allas trygghet, sedan 1963. Med närmare 110 stationer från Skurup i söder till Gällivare i norr är vi Sveriges ledande aktör inom fordonsbesiktning. Vi bidrar till att minska fordonens påverkan på miljön, öka trafiksäkerheten och att rädda liv. Tack vare vårt långsiktiga hållbarhetsarbete har Bilprovningen utsetts till branschbäst på hållbarhet i Sustainable Brand Index allt sedan den årliga mätningen startade 2011. Urval sker löpande. Ansök redan idag!

3 maj 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Vill du bli en av oss?

Om tjänsten Är du vår nya medarbetare på Starka och vill vara med på en spännande resa i framtiden? Vi söker dig som har energi, är nyfiken och intresserad av att jobba i vår produktion där vi tillverkar husstommar i betong. Du kommer från dag 1 att tillsammans med en handledare bli upplärd i hur tillverkningen fungerar. I produktionen så roterar man runt på olika arbetsmoment så din dag blir fylld av kunskap och innehåll. Vi är idag ca 70 medarbetare och arbetstiden är dagtid 07.00-16.00, ev andra arbetstider kan förekomma. Visst åter det spännande! Vänta inte med att skicka in din ansökan då vi kommer att intervjua löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Kvalifikationer - Nyfiken och viljan att lära dig nya saker - Hög arbetsmoral - Inte rädd för att hugga i när det behövs   - B-körkort -Traverskort är meriterande! Dina personliga egenskaper väger tungt i denna tillsättning av tjänst Låter det här intressant och passar in på din profil? Eller har du kanske frågor kring tjänsten?   Ring då till Marita Eriksson på Best Bemanning & Rekrytering   på telefon 021-4403063 alt  [email protected] Din ansökan med ditt personliga brev och din CV vill vi ha snarast! Urval sker löpande. Ansök redan idag! Om Best bemanning & rekrytering - Vi matchar företagens bemanningsbehov med rätt kompetens Vi kallar oss Best av flera anledningar. Dels har vi många års erfarenhet av rekryteringsbranschen och stenkoll på den lokala marknaden. Dessutom har vi byggt upp ett stort kontaktnät och en diger kandidatbank – det gör att vi snabbt och smidigt kan matcha rätt medarbetare med företagens bemanningsbehov. Men det absolut besta med oss är våra medarbetare. Vi vet att ju bättre vi tar hand om våra anställda, desto bättre förutsättningar ger vi dem till att utvecklas. Därför arbetar vi individuellt med våra medarbetare och månar om deras intressen. Vi gör helt enkelt det besta vi kan för dem, i med- och motgång. Det är den inställningen som byggt vår verksamhet och gjort oss best på bemanning. Best erbjuder bemanning- och rekryteringstjänster till företag, organisationer och myndigheter i Mälardalen. Vi är en verksamhetsnära aktör med god kännedom om de lokala förutsättningarna – därför kan vi erbjuda tjänster av god kvalitet som skapar engagemang, närhet, snabbhet och flexibilitet. Vi är best på     Administration     Ekonomi     Fastighetsskötsel     Industri     Lager och logistik     Mark och anläggning     Sälj och marknad     Teknik     Transport

2 maj 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
CNC-operatörer till framtida uppdrag

Om tjänsten Vi söker CNC-operatörer att presentera till kommande uppdrag inom industrin. Det är ett krav att du tidigare har erfarenhet av att jobba med svarvning, fräsning, ställ & programmering.   Du kommer få en kortare utbildning på plats och förväntas sedan vara självgående i dina arbetsuppgifter. Krav är att du har jobbat i Fanuc eller Haas. Krav Erfarenhet av svarvning, fräsning, ställ, programmering Jobbat med Fanuk/ Haas och dess styrsystem Flexibel med arbetstider Körkort B Du blir anställd som konsult på Best Bemanning & Rekrytering. Låter det här intressant och passar in på din profil? Eller har du kanske frågor kring tjänsten?   Ring då till Tim Rytterström på Best Bemanning & Rekrytering   på telefon 016-5429019 alt  [email protected] Din ansökan med ditt personliga brev och din CV vill vi ha snarast! Urval sker löpande. Ansök redan idag! Om Best bemanning & rekrytering - Vi matchar företagens bemanningsbehov med rätt kompetens Vi kallar oss Best av flera anledningar. Dels har vi många års erfarenhet av rekryteringsbranschen och stenkoll på den lokala marknaden. Dessutom har vi byggt upp ett stort kontaktnät och en diger kandidatbank – det gör att vi snabbt och smidigt kan matcha rätt medarbetare med företagens bemanningsbehov. Men det absolut besta med oss är våra medarbetare. Vi vet att ju bättre vi tar hand om våra anställda, desto bättre förutsättningar ger vi dem till att utvecklas. Därför arbetar vi individuellt med våra medarbetare och månar om deras intressen. Vi gör helt enkelt det besta vi kan för dem, i med- och motgång. Det är den inställningen som byggt vår verksamhet och gjort oss best på bemanning. Best erbjuder bemanning- och rekryteringstjänster till företag, organisationer och myndigheter i Mälardalen. Vi är en verksamhetsnära aktör med god kännedom om de lokala förutsättningarna – därför kan vi erbjuda tjänster av god kvalitet som skapar engagemang, närhet, snabbhet och flexibilitet. Vi är best på     Administration     Ekonomi     Fastighetsskötsel     Industri     Lager och logistik     Mark och anläggning     Sälj och marknad     Teknik     Transport

2 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Kundservicemedarbetare

Om tjänsten Är du en självgående och serviceinriktad person som är nyfiken på kundsamtal, problemlösning och service? Trivs du dessutom i en roll där arbetsuppgifterna innebär att du får ta ett stort eget ansvar? Då är jobbet som Kundservicemedarbetare hos vår kund i Eskilstuna något för dig! Skicka in din ansökan idag och ta chansen att testa på hur det är att arbeta på ett svenskt, stort och modernt företag!   Dina arbetsuppgifter I den här rollen kommer du primärt att arbeta med kundsamtal, problemlösning och service. Du kommer att ta emot inkommande samtal och mejl och ge professionell service och support. Utöver det kommer du även att administrera och hantera ärenden du ansvarar för. Tjänsten är på heltid.   Möjlighet till hemarbete finns efter upplärning. Kvalifikationer Vi välkomnar framför allt dig med goda kunskaper inom kundsamtal, problemlösning och service att söka tjänsten, och ser även gärna att du har erfarenhet av arbete inom kundtjänst. Om du är en duktig administratör och är van att jobba i ett högt tempo ser vi det som meriterande. Tjänsten kommer att tillsättas löpande, så tveka inte att skicka in din ansökan i dag!   Du kommer att vara anställd av Bestbemanning och uthyrd till vår kund. Uppdraget är på lång sikt och det finns goda chanser att bli övertagen i anställning av kundföretaget.     För frågor om tjänsten, var god kontakta [email protected] Om Best bemanning & rekrytering - Vi matchar företagens bemanningsbehov med rätt kompetens Vi kallar oss Best av flera anledningar. Dels har vi många års erfarenhet av rekryteringsbranschen och stenkoll på den lokala marknaden. Dessutom har vi byggt upp ett stort kontaktnät och en diger kandidatbank – det gör att vi snabbt och smidigt kan matcha rätt medarbetare med företagens bemanningsbehov. Men det absolut besta med oss är våra medarbetare. Vi vet att ju bättre vi tar hand om våra anställda, desto bättre förutsättningar ger vi dem till att utvecklas. Därför arbetar vi individuellt med våra medarbetare och månar om deras intressen. Vi gör helt enkelt det besta vi kan för dem, i med- och motgång. Det är den inställningen som byggt vår verksamhet och gjort oss best på bemanning. Best erbjuder bemanning- och rekryteringstjänster till företag, organisationer och myndigheter i Mälardalen. Vi är en verksamhetsnära aktör med god kännedom om de lokala förutsättningarna – därför kan vi erbjuda tjänster av god kvalitet som skapar engagemang, närhet, snabbhet och flexibilitet. Vi är best på     Administration     Ekonomi     Fastighetsskötsel     Industri     Lager och logistik     Mark och anläggning     Sälj och marknad     Teknik     Transport

2 maj 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024
Elektriker till Installationsservice AB

Är du en erfaren elektriker som vill arbeta med varierande och utmanande projekt i en expansiv och framåtlutad miljö? Då kan detta vara rätt möjlighet för dig! Om Installationsservice AB -del av Instalco Installationsservice AB som ingår i Instalco koncernen är ett välrenommerat service- och entreprenadföretag inom fastighetstekniska installationer med lång branscherfarenhet. Vi erbjuder ett brett spektrum av tjänster inom entreprenad, service och underhåll. Här arbetar ett team om ca 32 medarbetare inom flera yrkesgrupper och har en stark gemenskap och en positiv arbetsmiljö. Vi har kontor på tre orter -Eskilstuna, Västerås & Stockholm. Elektriker med allmän behörighet Allmän elbehörighet (ABL) Flera års erfarenhet som elektriker B-körkort Har god kommunikations- och samarbetsförmåga Är serviceinriktad och lösningsorienterad Är flexibel och ansvarsfull Flytande i Svenska (tal & skrift) Utbildning inom el Meriterande: Grundläggande datakunskap Serviceelektriker Arbetslivserfarenhet som serviceelektriker Utbildning inom el B-körkort Har god kommunikations- och samarbetsförmåga Är serviceinriktad och lösningsorienterad Är flexibel och ansvarsfull Flytande i Svenska (tal & skrift) Meriterande: Grundläggande datakunskap Vi erbjuder: En trygg och stabil anställning hos ett väletablerat företag En positiv arbetsmiljö med goda arbetskamrater Möjlighet att utvecklas och lära dig nya saker Konkurrenskraftig lön och förmåner, samt fackligt anslutna till tjänstemannaavtalet. Detta är en rekrytering. Det innebär att Best Bemanning & Rekrytering sköter hela rekryteringsprocessen och att du sedan blir anställd direkt hos Installationsservice AB.

2 maj 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Besiktningstekniker till Bilprovningen i Västerås

Bilprovningen finns för din och allas trygghet. Sedan 1963. Med närmare 110 stationer från Skurup i söder till Gällivare i norr är vi Sveriges ledande aktör inom fordonsbesiktning. Vi bidrar till att minska fordonens påverkan på miljön, öka trafiksäkerheten och att rädda liv. Tack var vårt långsiktiga hållbarhetsarbete har Bilprovningen utsetts till branschbäst på hållbarhet i Sustainable Brand Index allt sedan den årliga mätningen startade 2011. Om tjänsten Har du en känsla för service och ser dig som en noggrann person? Är du lättlärd och har ett fordonsintresse? Då kan arbetet som besiktningstekniker på bilprovningen vara någonting för dig. Just nu söker vi flera Besiktningstekniker till Bilprovningen i Västerås. Man utgår initialt från Västerås men kan även komma att bli utlånad till närliggande orter som ingår i samma stationsområde när och om behovet uppstår. Du kommer ha kollegor och en närvarande chef som kommer göra vad dom kan för att du ska trivas på din nya arbetsplats. För att jobba som besiktningstekniker behöver man utbildning. Har man inte utbildningen sen tidigare är detta något du kommer få gå via Bilprovningen. Det är en intensiv och krävande utbildning så du behöver ha engagemang och motivation att genomföra den. För rätt person finns det även på sikt alla möjligheter att ta behörigheter på alla typer av fordon och MC. Eftersom rollen är förenad med myndighetsutövning är det också viktigt att man föregår med gott exempel när det gäller sin egen bil. Tjänsteinnehåll Besiktningsteknikern genomför myndighetstyrda besiktningar utifrån behörighet och aktuellt regelverk, samt utför andra tjänster utifrån aktuell behörighet och kompetens, som tex diagnostjänster och andra ej myndighetsstyrda kontroller. I tjänsten ingår även aktiv försäljning mot kund enligt kampanjer och aktuellt tjänsteutbud, detta tillsammans med en hög servicegrad och hjälpsamhet mot kunder och kollegor kommer att bidra till att stationen uppnår sina mål. Självklart kan även andra vanligt förekommande arbetsuppgifter på en besiktningsstation förekomma. Din profil Erfarenhet/bakgrund inom tekniskt arbete eller fordonsbranschen Tekniskt lagd B-körkort är ett krav men meriterande om man har ytterligare behörigheter Flexibel och serviceinriktad Noggrann och effektiv även vid hög arbetsbelastning Gärna erfarenhet av serviceyrken Vi lägger stor vikt på dina personliga egenskaper och ser gärna att du är serviceorienterad, social, noggrann och flexibel. Du trivs att arbeta i ett högt tempo samtidigt som du säkerställer en hög kvalité. Vidare ser du dig själv som en lagspelare och ser samarbete som en självklarhet. Att få vara en del av ett team som tillsammans arbetar för att leverera det bästa kundmötet i branschen är en stark motivationsfaktor för dig! Öppettiderna på Bilprovningen är 07:00-20:00 vardagar samt lördagar 08:00-15:00 så du kommer att få ett schema som innebär att du ibland jobbar till 20:00 samt vissa lördagar.

29 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Lager-/logistikmedarbetare till Helekopter-koncernen

Inom Helekopter-koncernen utvecklar vi samt startar upp egna varumärken, i vissa bolag representerar vi även andras varumärken. Produkterna marknadsförs och säljs sedan internationellt. För att nå våra kunder arbetar vi med olika sälj- och marknadskanaler för att kunna värna om våra varumärkens positionering på den globala marknaden. Helekopterhuset i Slagsta är vårt hjärta och bas, här råder ett prestigelöst arbetssätt där vi stöttar varandra för att hjälpas åt att växa både som bolag och människor. Arbetsuppgifter och ansvarsområden Som lager-/logistikmedarbetare i Helekopterkoncernen kommer du att arbeta med orderplock, packning samt in/utleveranser. Arbetsuppgifterna är varierande och du kommer att röra dig mycket runt i lokalen under tiden du plockar, packar och utför mindre monteringsmoment. I denna position är du främst sysselsatt med lagerarbete men det förekommer även en del administration då rollen innefattar att vara en stödfunktion till vår skeppningsavdelning. Här används affärssystemet Monitor för att administrera, godsmottaga, hantera tulldokument etcetera. Har du erfarenhet av detta sedan tidigare är det ett plus, men annars kommer du ha möjlighet att lära dig detta på plats. För att kunna kommunicera med kunder och leverantörer behärskar du engelska i både tal och skrift. Arbetstiderna är flexibla mellan 07.00 eller 08.00 till 16.00 eller 17.00. Din profil Som person är du noggrann och strukturerad. Du är nyfiken och har lätt för att använda datorn som ditt arbetsredskap. Vi ser gärna att du är öppen för att lära dig nya arbetsuppgifter och att du kan arbeta självständigt. Tidigare arbetslivserfarenhet/utbildning inom relevant område är meriterande, men det viktigaste för oss är dina personliga egenskaper där din attityd och driv är avgörande för att du ska kunna växa med företaget och tjänsten.

23 april 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024
Senior teknisk säljare till Solö Mechanical Solutions

Solö Mechanical Solutions AB är ett industriföretag som grundades på 1970-talet och under åren har företaget utvecklats till att bli en helhetsleverantör inom plåt, skärande bearbetning, svetsning och montering. 2007 bildades Solö Mechanical Solutions AB då Stens Verkstad AB förvärvades. Företagets positionering idag är både som komponent- och systemleverantör där vi erbjuder helhetslösningar för all mekanik. Vår kompetens inom mekanisk tillverkning, design samt vår geografiska närhet är en styrka för långsiktiga relationer med våra kunder. Solö Mechanical Solutions erbjuder kunderna allt från produktutveckling och prototyper till serieproduktion i små och medelstora volymer. Vi har ett brett kundsegment som innefattar olika branscher såsom kommersiella fordon, tåg, gruvor, anläggning samt elektronik och instrument. Vi engagerar oss personligen i varje enskild affär. Att ge råd och att vara tillgängliga när kunden behöver oss är vår styrka, vilket leder till kostnadseffektiva lösningar. Arbetsuppgifter och ansvarsområden Som senior teknisk säljare på Solö kommer du att arbeta med försäljning, marknadsföring och produktionstekniska uppgifter i vårt team i Eskilstuna. Du arbetar aktivt med kundnöjdhet hos våra befintliga kunder samt ansvarar självständigt för att driva försäljningen med målet att få in fler nya kunder och affärer. Du bearbetar strategiskt och planmässigt marknaden med kundmöten samt medverkar vid väsentliga mässor och utställningar. Du kommer att delta i förbättringsarbeten, ta hand om inkommande förfrågningar och offerter. Dessa bereds och kalkyleras efter fastlagda rutiner och prioriteras löpande. Du kommer även att arbeta mycket med beredning och tekniska uppgifter. Din profil För att lyckas i rollen tror vi att du drivs av att göra affärer. Du har ett tekniskt intresse och har lätt för att skapa relationer och trivs med att delta i olika nätverk. I denna roll kommer du att arbeta tillsammans med en mindre grupp, där du arbetar med försäljningen – vilket gör att du måste kunna arbeta självständigt samt ta ansvar för dina/organisationens uppsatta mål. Du har tidigare erfarenhet av produktförsäljning inom industri och gärna erfarenhet från mekanisk bearbetning. Det är en merit om du har kunskap inom ritningshantering, beredningsunderlag samt prissättning av produkter samt har kunskaper inom CAD/CAM för skärande/plåt alt. Svets. Det är även meriterande om du har arbetat i APQP processer. Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.

22 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Kassachef till Ica Maxi i Eskilstuna

Om företaget På Maxi ICA Stormarknad Eskilstuna vill vi inspirera och göra din vardag både enklare och bättre. Oavsett om du söker livsmedel eller specialvaror möts du av välfyllda hyllor och ett brett sortiment. Vi jobbar ständigt med att förbättra butiken och är lyhörda för kundernas synpunkter. Om tjänsten Nu söker vi en driven kassachef som ansvarar för hela kassalinjen med kassa, självscanning och kundservice samt post och spel. Kassachefen ansvarar för 10 ledare och ca 30 medarbetare som tillsammans arbetar för att erbjuda Eskilstunas bästa kundservice. Som Kassachef hos oss på ICA Maxi har du en central roll i vår butik. Du ansvarar för att leda och coacha kassateamet, och du ser till att kassafunktionen flyter på smidigt och effektivt. Du ingår i butikens ledningsgrupp och följer upp försäljning och nyckeltal utifrån uppsatta mål och budget. För att trivas och briljera i denna roll söker vi dig som har: Erfarenhet: - Flera års erfarenhet av att leda större grupper, gärna från en liknande tjänst i butik. Personliga egenskaper: - Driven och ambitiös - du är motiverad och driven av en stark vilja att lyckas nå uppsatta mål. - Flexibel & strukturerad - du hanterar flera bollar samtidigt och får allt det viktiga gjort oavsett utmaningar. - Kommunikativ och tydlig - du uttrycker dig på ett rakt och tydligt sätt. - Coachande ledarstil - du visar vägen och inspirerar dina medarbetare. - Självgående och lösningsorienterad - du tar egna initiativ och driver verksamheten framåt. - Goda ekonomikunskaper - du har en stabil grund i ekonomiska frågor. Ledarskapsstil: - Tydligt men coachande ledarskap - du ger tydliga instruktioner men stöttar och uppmuntrar samtidigt dina medarbetare. - Fokus på individuell utveckling - du ser till att varje medarbetare får möjlighet att växa och utvecklas. Din motivation: - Du vill vara en del av ett framgångsrikt team och bidra till butikens framgång. - Du brinner för att leda och utveckla medarbetare. - Du trivs i en dynamisk och omväxlande arbetsmiljö. Arbetstid på kvällar & helger kan förekomma. Tjänsten är en tillsvidareanställning, heltid. Lön enligt överenskommelse. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Detta är en rekrytering. Det innebär att Best Bemanning & Rekrytering sköter hela rekryteringsprocessen och att du sedan blir anställd direkt hos Ica Maxi.

16 april 2024
Sista ansökan:
16 maj 2024