Projektledare till bolag inom byggbranschen
2Complete AB
Arbetsledare inom bygg, anläggning och gruva

Är du en erfaren projektledare som vill vara med och leda spännande byggprojekt i framkant? Vi söker nu en engagerad projektledare som vill växa med ett företag som befinner sig i en expansiv fas. Här får du möjlighet att vara en nyckelspelare i utvecklingen av byggprojekt i södra Stockholm och skapa långvariga framgångar tillsammans med ett engagerat team. Vad erbjuder vi? Utvecklingsmöjligheter i ett växande företag Engagerade ledare som prioriterar medarbetarnas utveckling Ett företag i framkant inom byggbranschen En värdegrund där alla anställda blir sedda och värderade för sina kunskaper. Vi erbjuder dig möjligheten att bli en del av ett företag som befinner sig i en spännande tillväxtfas. Här får du chansen att utvecklas och växa tillsammans med bolaget, där du kommer att vara en nyckelperson i ett företag som driver många intressanta och utmanande projekt i södra Stockholm.Företaget är beläget i Rönninge, men ditt arbete kommer huvudsakligen att ske ute på projekten i södra Stockholm, med möjlighet till arbete på andra orter vid behov. Mer information om företaget och dess verksamhet ges vid personlig kontakt. Vem söker vi? Vi söker efter dig som har en bakgrund inom byggledning, projektledning eller har erfarenhet från liknande roller. Du har stor förståelse för entreprenadjuridik och erfarenhet av att hantera projekt från start till mål. Krav och kvalifikationer:Minst 5 års erfarenhet av projektledning Erfarenhet av att implementera och följa upp KMA (Kvalitet, Miljö och Arbetsmiljö) Högskole-/universitetsutbildning inom bygg, teknik, ekonomi eller relevant område B-körkort Meriterande: BAS U/P och certifieringar som BAS-U/BAS-P, PMP, PRINCE2, ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001 eller motsvarande Flytande svenska och engelska (både i tal och skrift). Vi söker dig som är analytisk, lösningsorienterad och har ett sinne för detaljer. Du är strukturerad och har god förmåga att hantera flera parallella arbetsuppgifter. Din starka förhandlingsförmåga och intresse för entreprenadjuridik gör att du trivs i rollen som projektledare. Du är också en kommunikatör med ledaregenskaper, och har en vilja att inspirera och leda ditt team mot gemensamma mål. Vad innebär rollen? Som Projektledare kommer du att leda och ansvara för projekt från start till slut, säkerställa att projekten håller budget, tidsramar och kvalitet enligt avtalade villkor. Du kommer att kommunicera med interna och externa intressenter, inklusive hantering av avtal och juridiska frågor. Med arbetsuppgifter som exempelvis inkluderar:Skapa projektplaner, tidslinjer och budgetar Säkerställa att KMA-krav, kalkylunderlag och juridiska aspekter inkluderas i projektets planeringsfas Hantera och tolka entreprenadavtal samt säkerställa att projekten bedrivs enligt avtalsvillkor Implementera och följa upp företagets KMA-policy i alla projekt Fungera som kontaktpunkt mellan olika funktioner och externa parter. Detta är en rekrytering med start omgående. Denna rekryteringsprocess innehåller bakgrundskontroll som sammanställer tidigare offentligt brottsregister. Bakgrundskontrollen består av offentlig information som hanteras konfidentiellt samt en säkerhetskontroll där ekonomisk stabilitet är ett krav samt alkohol- och drogtest. Intresserad? Skicka in din ansökan snarast, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om 2Complete Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att få in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet, driver oss framåt.2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.2Complete Group är Gasellen-vinnare 2022, utmärkelsen som tilldelas Sveriges snabbast växande företag.

17 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juni 2025
Power Platform AI Specialist till Ving
2Complete AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Brinner du för automation, AI och low-code? Till Vings IT avdelning söker vi nu en Power Platform & AI Specialist! Vad erbjuder vi?  Arbeta med den senaste Microsoft-tekniken – Du får möjligheten att vara i framkant inom Power Platform och bidra till innovativa lösningar som stärker våra Citizen Developers. Spännande och utvecklande miljö – Ving erbjuder en dynamisk arbetsplats där du kan växa och utvecklas internt. Samarbete över gränserna – Du blir en del av ett nordiskt team som tillsammans skapar fantastiska upplevelser för våra gäster. Högt medarbetarengagemang – Vings interna medarbetarundersökning visar år efter år att de anställda trivs och är engagerade. Möjlighet till hybridarbete två dagar i veckan.  Kollektivavtal, tjänstepension enligt ITP planen och trygghetsförsäkringar. Reseförmåner. ”Vi är en arbetsplats med ett stort kunnande och en stark drivkraft att ständigt förbättra vår verksamhet. Som en del av Nordic Leisure Travel Group erbjuder vi en spännande och utvecklande miljö med möjlighet till en intern karriär. Vår arbetsglädje och vårt höga engagemang visar sig i vår årliga medarbetarundersökning – och vi är stolta över att vara en arbetsplats där du kan växa och utvecklas.” Nordic Leisure Travel Group ingår researrangörerna Ving Sverige och Ving Norge, Globetrotter, Spies i Danmark, Tjäreborg i Finland, flygbolaget Sunclass Airlines, hotellkonceptet Sunwing Family Resorts, Ocean Beach Club och Sunprime Hotels. Gruppen säljer cirka 1 325 000 resor årligen i de nordiska länderna. Vem söker vi?  Högskoleutbildning inom datavetenskap, teknik, matematik eller motsvarande kunskap genom arbetslivserfarenhet Minst 3 års praktisk erfarenhet av Microsoft Power Platform, inklusive Power Apps, Power Automate, Power BI & Copilot Studio Har praktisk erfarenhet av att skapa AI Assistenter Gedigen kunskap om Generativ AI Flytande svenska i både tal och skrift samt goda kunskaper i engelska. Det är meriterande om du även: Är certifierad inom AI & Microsoft Power Platform Programmeringsförmåga i språk som Python & .NET Har erfarenhet av att arbeta i en DevOps-kultur och med verktyg som AzureDevOps och GitHub Har erfarenhet av att arbeta agilt. Du är en lösningsorienterad person som trivs med att analysera utmaningar och hitta sätt att skapa stabila och pålitliga system. Ditt arbetssätt präglas av nyfikenhet och en vilja att ständigt utvecklas. Du motiveras av att lära dig nya saker och ser förändring som en möjlighet snarare än ett hinder. Vi värdesätter samarbete och söker en person som trivs i en teamorienterad miljö. Du är prestigelös, lyhörd och engagerad i att hitta gemensamma lösningar tillsammans med dina kollegor. Att ta ansvar är en självklarhet för dig, även när oväntade situationer uppstår. Du ser utmaningar som en naturlig del av arbetet och hanterar dem med ett positivt och lösningsfokuserat förhållningssätt.  Vad innebär rollen?  Utbilda och stötta Citizen Developers i organisationen Löpande utvärdera skapade AI lösningar och botar för att bibehålla kontroll Utforma, utveckla och tillhandahålla lösningar i Microsoft Power Platform & Copilot Studio Samarbeta med verksamheten och andra intressenter för att förstå affärskrav och identifiera möjligheter för AI-lösningar Utveckla och underhålla Power Platform-infrastruktur och verktyg inklusive AI-komponenter Hålla dig uppdaterad om de senaste utvecklingarna inom Microsoft Power Platform Kommunicera komplexa tekniska koncept till icke-tekniska intressenter. Som Power Platform & AI Specialist kommer du att spela en nyckelroll i att utforma, utveckla och driftsätta lösningar i Microsoft Power Platform för att möta verksamhetens behov. Du kommer att ansvara för att driva plattformen framåt och att fungera som en möjliggörare för Citizen Developers inom vår organisation för low-code lösningar. Dessutom kommer du att arbeta i framkanten av teknologin genom att integrera Generativ AI och AI-assistenter för att automatisera processer och skapa nya värden för verksamheten. Du kommer att ingå i Vings Workplace team som ansvarar för att leverera innovativa och effektiva lösningar som driver vår verksamhet framåt. Teamet strävar efter att ständigt förbättras, och du kommer att ges stora möjligheter till personlig utveckling och att vara i framkant av den snabbt utvecklande low-code & AI teknologin. Intresserad? Skicka in ansökan snarast då urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Denna rekryteringsprocess innehåller bakgrundskontroll som sammanställer tidigare offentligt brottsregister och ekonomisk skuldupplysning. 2Complete Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att få in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet, driver oss framåt. 2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011. 2Complete Group är Gasellen vinnare 2022, utmärkelsen som tilldelas Sveriges snabbast växande företag.

17 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juni 2025
Snickare till bolag inom byggbranschen
2Complete AB
Träarbetare, snickare m.fl.

Vill du arbeta på ett företag i framkant inom sin nisch och har du erfarenhet av olika typer av projekt? Då vill vi gärna berätta mer om tjänsten och företaget vi rekryterar till! Vad erbjuder vi?  Utvecklingsmöjligheter Engagerade ledare Ett företag i framkant i sin del av byggbranschen En värdegrund där alla anställda blir sedda och värderade för sina kunskaper. Vi erbjuder dig möjligheten att bli en del av ett företag som befinner sig i en spännande tillväxtfas, där du får möjlighet att utvecklas och växa tillsammans med bolaget. I din roll kommer du vara en del av ett företag som driver många intressanta och utmanande projekt, främst i södra Stockholm.Företaget är beläget i Rönninge, men ditt arbete kommer huvudsakligen att ske ute på projekten i södra Stockholm, med möjlighet till arbete på andra orter vid behov. Mer information om företaget ges vid personlig kontakt. Vem söker vi?  Vi lägger stort fokus på personlig potential men för att lyckas i rollen har du: Yrkesbevis är ett krav Minst 5 års arbetserfarenhet som yrkesarbetare Erfarenhet av att arbeta med flera mångsidiga projekt Flytande svenska i både tal och skrift B-körkort. Meriterande:  Erfarenhet av byggprojekt i sjukhusmiljö och/ eller laboratoriemiljö Utbildning; Heta arbeten, HLR kurs, Liftutbildning och/eller andra arbetsmiljökurser Flytande engelska i både tal och skrift. Som person är du ansvarsfull, driven och engagerad. För att lyckas i rollen lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper, vi ser att du har lätt för att samarbeta i grupp. Du är noggrann och har ett stort säkerhetsstänk. Vi vill att alla i teamet ska vara ansvarsfulla, hjälpsamma och det är viktigt att varje enskild individ ser sin betydelse i varje projekt.  Vad innebär rollen? Exempel på arbetsuppgifter: Arbete i multidisciplinära projekt Montering av väggar och tak Golvbeläggning och fogning Dörrar, fönster och genomföringar Montage. En yrkesarbetare inom denna typ av byggnation arbetar med att konstruera och installera miljöer med höga krav på luftkvalitet, tryck, temperatur och partikelkontroll. Arbetet kräver stor noggrannhet och precision för att säkerställa att anläggningen uppfyller gällande standarder och fungerar optimalt för sin avsedda användning. Arbetstiden är förlagd till 40 timmar per vecka, måndag till fredag kl. 07:00-16:00, med möjlighet till övertid, för vilken övertidsersättning utgår. Detta är en rekrytering med start omgående eller enligt överenskommelse. Rekryteringsprocessen innehåller bakgrundskontroll som sammanställer tidigare offentligt brottsregister. Bakgrundskontrollen består av offentlig information som hanteras konfidentiellt samt en säkerhetskontroll där ekonomisk stabilitet är ett krav samt alkohol- och drogtest. Intresserad? Skicka in ansökan snarast då urval sker löpande. 2Complete Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att få in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet, driver oss framåt. 2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011. 2Complete Group är Gasellen vinnare 2022, utmärkelsen som tilldelas Sveriges snabbast växande företag.

17 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juni 2025
Uppdragsansvarig kraftdistribution
2Complete AB
Civilingenjörsyrken inom elektroteknik

För kunds räkning söker vi en uppdragsansvarig inom kraftdistribution som vill vara med och skapa hållbara och innovativa lösningar för framtidens samhälle. I denna roll får du möjlighet att arbeta i stora, multidisciplinära projekt tillsammans med erfarna och kompetenta kollegor. Vad erbjuder vi?  Utvecklingsmöjligheter där dina drivkrafter och motivation är styrande Trygga ledare i ett värderingsstyrt bolag med medarbetaren i fokus En inkluderande arbetsmiljö där olika erfarenheter och perspektiv värdesätts En internationell kunskapsmiljö med erfarenheter från flera länder Långsiktiga mål i ett stiftelseägt företag som investerar i sina medarbetare samt i forskning och humanitära insatser Flexibel arbetsmiljö med möjlighet att arbeta på distans några dagar i veckan Förmåner såsom privat sjukförsäkring, livförsäkring och friskvårdsbidrag Projekt som inte bara är tekniskt utmanande, utan där du också är med och gör verklig skillnad. Vem söker vi? Vi letar efter dig som har en stark teknisk bakgrund och vill vara med och utveckla framtidens lösningar inom el och kraftdistribution. Krav och kvalifikationer: Gymnasieingenjör eller YH-utbildning inom el eller liknande Minst 5 års erfarenhet av el och kraftdistribution i en uppdragsledande och/eller handläggande roll Flytande svenska och engelska i både tal och skrift Nytänkande och vill utmana både dig själv, kunderna och branschen Intresse för digitalisering och utveckling av nya lösningar Affärsmässig med en naturlig förmåga att bygga förtroende och långsiktiga relationer Du är lyhörd och anpassningsbar, då projektens behov och planering kan förändras. För att trivas i rollen behöver du vara samarbetsvillig, prestigelös och ha en positiv inställning till att arbeta i en dynamisk miljö. Vad innebär rollen? Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar: Ansvara för projektering och rådgivning inom kraftdistribution för mellanspänning och lågspänning Eventuellt ansvara och driva projektering av el- och teletekniska installationssystem beroende på erfarenhet Delta i arbetet med nya digitala lösningar för att effektivisera arbetsmetoder och skapa affärsmöjligheter Samarbete med kollegor både nationellt och internationellt I denna roll blir du en del av en dynamisk och engagerad grupp där vi arbetar tillsammans för att utveckla framtidens tekniska lösningar inom el och VVS. Projekten varierar i storlek och genomförs för både offentliga och privata aktörer. Flexibilitet finns kring placeringsort, och du kan vara baserad på flera kontor runt om i Sverige. Det finns även möjlighet att arbeta från andra orter. Detta är en rekrytering med start omgående eller enligt överenskommelse. Rekryteringsprocessen kan innefatta bakgrundskontroll beroende på uppdrag. Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. 2Complete Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att få in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet, driver oss framåt. 2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011. 2Complete Group är Gasellen vinnare 2022, utmärkelsen som tilldelas Sveriges snabbast växande företag.

17 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juni 2025
Arbetsledare till bolag inom byggbranschen
2Complete AB
Arbetsledare inom bygg, anläggning och gruva

Vill du bli en del av ett företag i framkant inom sin nisch och var med och påverka både utveckling samt teamet ute på site? Då kan det vara just dig vi vill komma i kontakt med. Vad erbjuder vi?  Utvecklingsmöjligheter Engagerade ledare Ett företag i framkant i sin del av byggbranschen En värdegrund där alla anställda blir sedda och värderade för sina kunskaper. Vi erbjuder dig möjligheten att bli en del av ett företag som befinner sig i en spännande tillväxtfas, där du får möjlighet att utvecklas och växa tillsammans med bolaget. I din roll kommer du att vara en nyckelperson i ett företag som driver många intressanta och utmanande projekt, främst i södra Stockholm.Företaget är beläget i Rönninge, men ditt arbete kommer huvudsakligen att ske ute på projekten i södra Stockholm, med möjlighet till arbete på andra orter vid behov. Mer information om företaget och dess verksamhet ges vid personlig kontakt. Vem söker vi? Vi lägger stort fokus på personlig potential men för att lyckas i rollen har du: Minst 5 års dokumenterad erfarenhet av arbetsledning inom byggprojekt Erfarenhet av att arbeta med flera multidisciplinära projekt God dator- och systemvana Flytande i svenska och engelska i både tal och skrift B-körkort. Meriterande:  Eftergymnasial utbildning inom relevant område Erfarenhet av att arbetsleda byggprojekt i sjukhusmiljö och/ eller laboratoriemiljö Erfarenhet av kalkylarbete. Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta inom byggbranschen och att leda personal ute på projekt, med förmågan att hantera flera projekt parallellt. För att lyckas i denna roll har du tidigare haft ansvar för arbetsmiljö och regelbunden kundkontakt. Du är lojal och van vid att hantera många olika arbetsuppgifter samtidigt, samtidigt som du är proaktiv och tar egna initiativ. Rollen kräver många interna och externa kontaktytor, vilket innebär att du behöver vara lyhörd, kommunikativ och strukturerad. Du har en god förmåga att anpassa dig till förändrade förutsättningar och snabbt skifta fokus när det behövs. Du är van att arbeta målinriktat, och har förmågan att driva och följa upp projekt tills de är slutförda inom uppsatta tidsramar. I denna roll erbjuds du stor frihet under ansvar, och vi ser gärna att du söker en långsiktig position där du kan utvecklas. Som person är du ansvarsfull, driven och engagerad. Vad innebär rollen?  Leda och planera arbetet i multidisciplinära projekt. Kommunicera regelbundet med lagbasen. Leda och övervaka våra egna arbetsinsatser. Säkerställa att tidsplan och budget hålls. Utföra egenkontroller och hantera avvikelser. Säkerställa att rutiner, mål och policyer följs. Följa upp tidsplaner och andra disciplinära riktlinjer. Arbeta nära produktionen och projektet med fokus på kvalitet, miljö och säkerhet. Säkerställa efterlevnad av säkerhetsföreskrifter. Vidare innebär rollen att du följer upp tidsplaner och riktlinjer som styr projektens framdrift och arbetar nära produktionen, med ett starkt fokus på kvalitet, miljö och säkerhet. Du ser också till att alla säkerhetsföreskrifter efterföljs och bidrar aktivt till att upprätthålla och förbättra trivseln inom företaget. Arbetstiden är förlagd till 40 timmar per vecka, måndag till fredag kl. 07:00-16:00, med möjlighet till övertid, för vilken övertidsersättning utgår. Detta är en rekrytering med start omgående eller enligt överenskommelse. Denna rekryteringsprocess innehåller bakgrundskontroll som sammanställer tidigare offentligt brottsregister. Bakgrundskontrollen består av offentlig information som hanteras konfidentiellt samt en säkerhetskontroll där ekonomisk stabilitet är ett krav samt alkohol- och drogtest.

17 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juni 2025
Senior Produktägare till Netnod
2Complete AB
IT-säkerhetsspecialister

Vill du arbeta i hjärtat av internet, i en roll där din erfarenhet inom produktledning gör konkret skillnad för samhällets robusthet och säkerhet? På Netnod får du kombinera teknik, samhällsnytta och affärsutveckling – tillsammans med engagerade kollegor med djup expertis inom nätverk, säkerhet och digital infrastruktur. Vad erbjuder vi? En central roll där du utvecklar och förbättrar Netnods produkter och tjänster – med stöd från en erfaren och välrenommerad organisation. Möjlighet att arbeta med samhällskritisk infrastruktur och teknik som gör skillnad för samhället. Ett strategiskt och ansvarstagande arbete med stor möjlighet att påverka och forma din egen roll. En inkluderande och engagerande arbetsmiljö där samarbete och utveckling är i fokus. Frihet under ansvar med flexibla arbetstider och möjligheter till kompetensutveckling – 10 % av arbetstiden avsätts till detta. Generösa förmåner: trygg sjukförsäkring inklusive slopad karensdag, gemensamma aktiviteter och friskvård. Netnod tillhandahåller samhällskritisk infrastruktur som gör internet stabilt och säkert, i Norden och bortom. Netnod är en neutral och oberoende aktör, grundad 1996 och ägs av den ideella stiftelsen TU-stiftelsen. Netnods tjänster omfattar internetväxling, DNS, tidssynkronisering och rootserver-drift, och är ledande inom sitt område i Norden. Bland kunderna finns några av världens största teknikaktörer, myndigheter och samhällsviktiga verksamheter – men uppdraget är alltid detsamma: att förbättra samhället genom teknik. Netnods VD, Karin Ahl, beskriver det så här: "För oss på Netnod handlar internet om människor. Människor utvecklar och underhåller den teknik som samhället är beroende av – och målet med tekniken bör vara att förbättra vardagen. Även om personen på gatan inte känner till Netnod, gynnas de av vårt arbete. Vi finns nästan alltid där i kärnan av människors favorit- och viktigaste dagliga digitala aktiviteter. När det gäller experter, myndigheter och teknikbaserade företag är vi inte bara välkända utan också mycket respekterade. Anledningen till detta är enkel: i mer än 25 år har vi fokuserat på att bygga och underhålla den kärninfrastruktur som får internet att fungera. Vi gör inte detta för att göra vinst eller för aktieägare – vi gör detta för internets och samhällets bästa. På Netnod drivs vi alla av det uppdraget.”  Netnod värdesätter mångfald och tror att en jämn könsfördelning bidrar till en starkare arbetsmiljö. Därför välkomnar vi särskilt kvinnor att söka tjänsten. Vem söker vi? Vi söker dig med erfarenhet av produktledning i tekniska miljöer, gärna inom IT eller telekom. Du är van att projektleda, driva förändring, lyssna in behov och se till att affär, teknik och kundperspektiv samverkar. Krav och kvalifikationer:Universitets- eller högskoleutbildning inom IT/Datakom eller motsvarande erfarenhet. Flera års erfarenhet som produktchef eller produktägare, gärna inom IT, telekom eller närliggande bransch. Vana att driva projekt från ax till limpa, med god struktur och helhetstänk. God förståelse för marknads- och kundbehov. Erfarenhet av att arbeta med stödsystem och förbättringsprocesser. Grundläggande teknisk förståelse för DNS, nätverk/routing/switching. Grundläggande tekniska kunskaper inom tid och frekvens. Du är flexibel och beredd att vid behov stötta säljteamet även utanför din huvudsakliga roll. Mycket goda kunskaper i både svenska och engelska, såväl muntligt som skriftligt. Vi tror att du är nyfiken, lösningsorienterad och bra på att skapa struktur i komplexa sammanhang. Du gillar att se till att idéer blir verklighet – i nära dialog med kollegor och kunder. Du är kommunikativ, analytisk och har lätt för att ta ansvar och prioritera. Samarbetsförmåga, ett öppet förhållningssätt och ett starkt engagemang för samhällsnytta är viktiga egenskaper i vår kultur. Vad innebär rollen? Som Produktägare på Netnod blir du en nyckelperson i utvecklingen av våra framtida produkter, med särskilt fokus på robusta och säkra tjänster. Du kompletterar nuvarande produktchef och tar ansvar för att säkerställa att våra produkter möter marknadens krav – både idag och imorgon. Med arbetsuppgifter som exempelvis inkluderar:Äga de kundrelaterade delarna i Netnods produktportfölj och säkerställa lönsamhet genom produktkalkyler och uppföljning. Driva produktutveckling tillsammans med tekniska produktledare samt prioritera och paketera nya och befintliga produkter. Samla in, utvärdera och omsätta interna och externa idéer till utveckling av Netnods produkter. Stötta försäljnings- och marknadsteam samt bidra till förbättring av CRM-system och avtalsstruktur. Representera Netnod vid event och konferenser. Bibehålla teknisk kunskap inom relevanta områden och bidra till utveckling av kundnära automatiseringar. Möjlighet att resa inom tjänsten. Rollen innebär ett nära samarbete med sälj, utveckling, marknad och externa partners. Du har en ledande roll i att identifiera, driva och vidareutveckla produkter och du representerar Netnod i externa sammanhang, till exempel vid event och konferenser.Detta är en direktrekrytering med start omgående eller enligt överenskommelse med inledande provanställning. Tjänsten är en heltidstjänst om 40 timmar per vecka. Företaget har sitt huvudkontor i Råsunda, Solna. Denna rekryteringsprocess innehåller bakgrundskontroll som sammanställer tidigare offentligt brottsregister och ekonomisk skuldupplysning. Intresserad? Skicka in din ansökan snarast – tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

17 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juni 2025
Distriktschef Luleå
2Complete AB
Produktionschefer inom tillverkning

Nu söker vi dig som vill vara med och driva ett framgångsrikt team med servicetekniker i Luleå, Umeå och Skellefteå. Det är en kombinerad roll där du har kundkontakt, sköter serviceavtal och har fullt personalansvar för teknikerna i området. Du blir en del av ett spännande företag som växer stabilt på deras eftermarknadsavdelning inom hissar. Vad erbjuder vi? Du blir en del av ett team med andra distriktschefer där ni tillsammans arbetar för att utveckla företaget framåt. Det finns möjlighet till utveckling i företaget och du kommer tillsammans med din närmsta chef att sätta upp mål för att driva avdelningen framåt. Tjänsten innebär mycket frihet under ansvar. Du erbjuds bland annat:Marknadsmässig lön   30 dagars semester   Gemenskap och möjlighet till utveckling Vem söker vi?  Erfarenhet från en tidigare ledande position inom service, byggbranschen, eftermarknaden eller försäljning av tekniska produkter är en förutsättning för att lyckas i rollen. Vi ser också att du har erfarenhet av att arbeta mot externa kunder och med försäljning sen tidigare. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Du har god vana av att arbeta med administration, affärssystem och har ett sinne för affären. Har du erfarenhet inom teknik-, bygg- eller fastighetsbranschen är det meriterande. Ditt ledarskap präglas av coaching, uppföljning och engagemang. Rollen kräver att du har hög servicekänsla, klarar av tuffa samtal och har god kommunikativ förmåga. Du är trygg och inger förtroende mot både kunder och medarbetare. Vi söker dig som är hungrig, vågar ta dig ann en utmaning och är driven. Det krävs även att du accepterar de uppsatta regelverk som finns i organisationen. Du är en riktig problemlösare som är strukturerad och som klarar av att ha många bollar i luften. Är du intresserad? Välkommen in med din ansökan redan idag, urval sker löpande. Vad innebär rollen? Som Distriktschef kommer du ha det operativa ansvaret att förvalta, driva och fortsätta arbetet med att utveckla en lönsam och effektiv eftermarknadsaffär. Detta innebär bland annat att du kommer ha ansvaret för rekrytering och bemanning av personal inom ditt distrikt samt att du kommer leda och ha det övergripande ansvaret för utförande av serviceavdelningen. I detta distrikt arbetar ett team mycket skickliga servicetekniker och du kommer ha det direkta personalansvaret för dem. Då serviceteknikerna stöter på många hinder under en arbetsdag kommer det vara ditt ansvar att stötta och coacha dem i allt från hantering av administration till att lösa problem som kan uppstå på fältet. I rollen förväntas du upprätthålla och bearbeta affären framåt med kunder och befintliga serviceavtal i distriktet. Du kommer att ha en egen budget för ditt distrikt och arbeta aktivt med merförsäljning och kundvård. Du kommer även ansvara för de lokala affärerna gällande både reparationer och serviceavtal. Intresserad? Välkommen in med din ansökan redan idag, urval sker löpande. Vid frågor kontakta ansvarig rekryterare Emily Higgins. Om 2Complete Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att få in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet, driver oss framåt. 2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011. 2Complete Group är Gasellen vinnare 2022, utmärkelsen som tilldelas Sveriges snabbast växande företag.

21 dagar sedan
Sista ansökan:
4 juli 2025
Distriktschef Umeå
2Complete AB
Produktionschefer inom tillverkning

Nu söker vi dig som vill vara med och driva ett framgångsrikt team med servicetekniker i Umeå, Luleå och Skellefteå. Det är en kombinerad roll där du har kundkontakt, sköter serviceavtal och har fullt personalansvar för teknikerna i området. Du blir en del av ett spännande företag som växer stabilt på deras eftermarknadsavdelning inom hissar. Vad erbjuder vi? Du blir en del av ett team med andra distriktschefer där ni tillsammans arbetar för att utveckla företaget framåt. Det finns möjlighet till utveckling i företaget och du kommer tillsammans med din närmsta chef att sätta upp mål för att driva avdelningen framåt. Tjänsten innebär mycket frihet under ansvar. Du erbjuds bland annat:Marknadsmässig lön   30 dagars semester   Gemenskap och möjlighet till utveckling Vem söker vi?  Erfarenhet från en tidigare ledande position inom service, byggbranschen, eftermarknaden eller försäljning av tekniska produkter är en förutsättning för att lyckas i rollen. Vi ser också att du har erfarenhet av att arbeta mot externa kunder och med försäljning sen tidigare. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Du har god vana av att arbeta med administration, affärssystem och har ett sinne för affären. Har du erfarenhet inom teknik-, bygg- eller fastighetsbranschen är det meriterande. Ditt ledarskap präglas av coaching, uppföljning och engagemang. Rollen kräver att du har hög servicekänsla, klarar av tuffa samtal och har god kommunikativ förmåga. Du är trygg och inger förtroende mot både kunder och medarbetare. Vi söker dig som är hungrig, vågar ta dig ann en utmaning och är driven. Det krävs även att du accepterar de uppsatta regelverk som finns i organisationen. Du är en riktig problemlösare som är strukturerad och som klarar av att ha många bollar i luften. Är du intresserad? Välkommen in med din ansökan redan idag, urval sker löpande. Vad innebär rollen? Som Distriktschef kommer du ha det operativa ansvaret att förvalta, driva och fortsätta arbetet med att utveckla en lönsam och effektiv eftermarknadsaffär. Detta innebär bland annat att du kommer ha ansvaret för rekrytering och bemanning av personal inom ditt distrikt samt att du kommer leda och ha det övergripande ansvaret för utförande av serviceavdelningen. I detta distrikt arbetar ett team mycket skickliga servicetekniker och du kommer ha det direkta personalansvaret för dem. Då serviceteknikerna stöter på många hinder under en arbetsdag kommer det vara ditt ansvar att stötta och coacha dem i allt från hantering av administration till att lösa problem som kan uppstå på fältet. I rollen förväntas du upprätthålla och bearbeta affären framåt med kunder och befintliga serviceavtal i distriktet. Du kommer att ha en egen budget för ditt distrikt och arbeta aktivt med merförsäljning och kundvård. Du kommer även ansvara för de lokala affärerna gällande både reparationer och serviceavtal. Intresserad? Välkommen in med din ansökan redan idag, urval sker löpande. Vid frågor kontakta ansvarig rekryterare Emily Higgins. Om 2Complete Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att få in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet, driver oss framåt. 2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011. 2Complete Group är Gasellen vinnare 2022, utmärkelsen som tilldelas Sveriges snabbast växande företag.

21 dagar sedan
Sista ansökan:
4 juli 2025
Backoffice-medarbetare
2Complete AB
Backofficepersonal m.fl.

Har du erfarenhet av kundkontakt och administration, och vet hur man skapar nöjda kunder? Då har vi den perfekta rollen för dig med start omgående till och med sista augusti. Det finns goda möjligheter till förlängning.    Vad erbjuder vi? En spännande och utvecklande roll Globalt företag Härligt team med engagerade kollegor Kollektivavtal En arbetsplats där din insats gör skillnad. Detta är en serviceinriktad roll med hög variation på ärenden och kundkontakt. Du arbetar hos ett globalt företag med stora möjligheter till att utvecklas Vem söker vi? Nu söker vi dig som är en lagspelare samt att du har: Erfarenhet av administrativt arbete, gärna inom logistik eller transportplanering. Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. God datorvana Förmåga att prioritera och en god analytisk förmåga. Ett positivt förhållningssätt och en vilja att lära dig nya saker. Du är serviceinriktad och kan föra en positiv dialog med kund oberoende av vad ärendet gäller. Då du kommer att ha mycket kundkontakt lägger vi stor vikt vid din kommunikationsförmåga i både tal och skrift, vi ser att du gärna använder telefonen som verktyg för att hantera dina ärenden. Du tar ansvar för dina uppgifter och kan själv strukturera ditt arbete för att driva ärenden vidare. Du kan snabbt anpassa dig till aktuella omständigheter och är lyhörd inför kundens behov. I ditt dagliga arbete faller det sig naturligt att du planerar, organiserar och prioriterar ditt arbete på ett effektivt sätt.  Vad innebär rollen? Som Backoffice-medarbetare är du en viktig del av vårt team. Du kommer att arbeta brett och hantera allt från bokningar och fakturering till reklamationshantering och orderläggning. Du trivs med att hantera många arbetsuppgifter samtidigt och att samverka med flera kontaktytor, både inom och utanför organisationen. Du kommer bland annat att arbeta med: Kundservice och hantering av frågor via mejl och telefon. Orderhantering och fakturering. Reklamationshantering Inköp av förbrukningsmaterial. Rapportering av avvikelser enligt rutiner. Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Sarah Lindgren.   2Complete Varför skall du bli konsult hos oss? Som konsult hos oss omfattas du alltid av kollektivavtal. Detta ger dig bland annat avtalsenliga villkor gällande semester, pension, lön och friskvårdsbidrag. Vi är din partner i arbetslivet. Som konsult får du utöver din chef på arbetsplatsen även en engagerad konsultchef vars främsta fokus är att se till att arbetsplatsen och rollen du befinner dig i är den perfekta matchen för dig och din utveckling. 2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011. 2Complete Group är även utnämnt till Gasellföretag 2022. En utmärkelse som tilldelas Sveriges mest hälsosamma och snabbast växande företag.

22 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juni 2025
Radiofysiker till Cyclife
2Complete AB
Övriga civilingenjörsyrken

Vill du arbeta på en världsledande, unik anläggning med hantering av kärntekniskt avfall? Motiveras du av att vara med och skapa en hållbar framtid? På Cyclife får du detta och dessutom möjligheten att vara en del av ett otroligt kompetent team, arbeta aktivt med kund samt vara en viktig spjutspetskompetens i bolaget. Vad erbjuder vi?   Stort miljöperspektiv Förskottssemester 48 arbetsfria timmar per år utöver de röda dagarna Arbetstidsförkortning 24 timmar per år Maximerat friskvårdsbidrag på 5000 kr Fri tillgång till lokalt gym Subventionerat pris på lunchkuponger på lokal restaurang Laddstolpar för laddning av elbil eller laddhybrid Flexibla arbetstider/ Hybrid. ”Cyclife Sweden AB är ett bolag inom EDF-koncernen (Electricitet De France), en av världens största arbetsgivare och en tung aktör inom energisektorn. Cyclife är i en stor tillväxtfas och bedriver kärnteknisk verksamhet vid Studsviksområdet utanför Nyköping och är idag ett bolag med 220 anställda. Företaget har världsunik specialistkompetens rörande avveckling av radiologiska anläggningar och hjälper sina kunder att minimera miljöpåverkan från deras radiologiska verksamhet. Den svenska anläggningen är belägen i skärgården utanför Nyköping. Cyclifes ambition är säkerhet kombinerat med långsiktigt ansvar för människor och miljö samt att skona våra naturresurser genom en hög grad av återvinning.” Vem söker vi? Vi vill att du har:   Relevant eftergymnasial utbildning Svenska och engelska obehindrat i tal och skrift B-körkort Högt meriterande med tidigare branscherfarenhet men inget krav. Vi söker dig som är strukturerad och noggrann, med ett starkt fokus på att leverera högkvalitativt stöd till hela organisationen. Du har en serviceinriktad inställning och trivs med att hjälpa andra, vilket gör dig till en uppskattad resurs i samarbete med olika delar av verksamheten. Vidare är du trygg i din kompetens, vilket innebär att du vet vad som krävs i olika situationer och vågar ta välgrundade beslut när det behövs. Din sociala förmåga, som går hand i hand med din serviceinriktade natur, gör att du lätt skapar goda relationer och bidrar till en positiv arbetsmiljö. Vad innebär rollen?          I rollen som radiofysiker har du en bred kontaktyta med varierande vardag, en specialist med kunden i fokus. Arbetsuppgifterna är mycket varierande och utmanande. Det kan t.ex. vara:   Teknisk rådgivare i marknadsarbete kring nya analysmetoder Riskbedöma föreslagna metoder Utvärdera och rapportera gammaspektrometriska mätningar Definiera analysbehovet i en kundorder Vara ett stöd till organisationen i nuklidberäkningar som behövs i produktions-och transporthänseende Kvalitetssäkra beräkningar som används vid aktivitetsbestämning Sätta upp energikalibreringar för gamma Felsöka och hantera instrument. Med rätt erfarenhet och kompetens finns möjligheten att bidra till utvecklingen av nya mätgeometrier, där modellering och innovativa lösningar kan vara en del av arbetet. Vidare kan du få en central roll i att säkerställa kvaliteten på och bidra till utvecklingen av radiologisk mätutrustning, vilket är ett viktigt område för verksamheten. Utöver detta kan det finnas möjligheter att arbeta med utbildning inom organisationen, där du delar din kunskap och stärker kompetensen hos kollegor. Du kommer i rollen att tillsammans med ditt team om fem personer vara en mycket viktig funktion för Cyclifes verksamhet och du har stor möjlighet att vara med och påverka utvecklingen framåt.  Detta är en rekrytering med start omgående eller enligt överenskommelse. Denna rekryteringsprocess innehåller bakgrundskontroll som sammanställer tidigare offentligt brottsregister. Bakgrundskontrollen består av offentlig information som hanteras konfidentiellt samt en säkerhetsintervju där ekonomisk stabilitet är ett krav. Detta är obligatoriskt för alla rekryteringsprocesser hos Cyclife Sweden AB. Intresserad? Skicka in ansökan snarast då urval sker löpande. 2Complete Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att få in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet, driver oss framåt. 2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011. 2Complete Group är Gasellen vinnare 2022, utmärkelsen som tilldelas Sveriges snabbast växande företag.

23 dagar sedan
Sista ansökan:
4 juli 2025