På Cyclife Sweden AB erbjuds en unik möjlighet att vara del av ett globalt energibolag med stort hjärta för miljö och hållbarhet. Som laboratorieingenjör hos Cyclife spelar du en avgörande roll i att bidra till säker hantering och avveckling av radiologiska anläggningar – ett arbete som gör skillnad både för framtida generationer och för dagens samhälle. Nu söker vi en ersättare för ett vikariat. Vad erbjuder vi? Maximerat friskvårdsbidrag på 5000 SEK Sex arbetsfria dagar utöver de röda dagarna Arbetstidsförkortning på 24 timmar per år Subventionerat lunchpris på lokal restaurang Laddstolpar för elbil och hybridbil Möjlighet att jobba i en innovativ och framåttänkande organisation inom en framtidsbransch ”Cyclife Sweden AB är ett bolag inom EDF-koncernen (Electricité De France), en av världens största arbetsgivare och en tung aktör inom energisektorn. Cyclife är i en tillväxtfas och bedriver kärnteknisk verksamhet vid Studsviksområdet utanför Nyköping med cirka 220 anställda. Företaget har världsunik specialistkompetens inom avveckling av radiologiska anläggningar och hjälper sina kunder att minimera miljöpåverkan från deras verksamhet. Anläggningen ligger naturnära i skärgården utanför Nyköping. Cyclifes ambition är att kombinera säkerhet med långsiktigt ansvar för människor och miljö samt att skona våra naturresurser genom hög återvinningsgrad.” Vem söker vi? Vi söker dig med: Högskoleutbildning inom labb/analytisk kemi/fysik alternativt flerårig motsvarande yrkeserfarenhet God datorvana, särskilt inom Office och Microsoft Flytande svenska och engelska, i både tal och skrift B-körkort och tillgång till egen bil Meriterande: Erfarenhet av system som LIMS och APEX Kunskaper inom ISO 17025 Erfarenhet från kärnkraftsindustrin Du är strukturerad, noggrann och självgående, men trivs också med att arbeta i team där du bidrar till att lösa komplexa problem. Med en positiv och prestigelös inställning ser du möjligheter snarare än hinder och motiveras av att utvecklas i din yrkesroll. Vad innebär rollen? Analyslabbet på Cyclife ansvarar för att utföra en mängd olika radiologiska analyser, både för myndighetskontroll samt interna och externa kunder. Det är en viktig del av bolagets tekniska expertis och tillhör affärsområdet Engineering och Technical Support. Vi har en spännande tid framför oss, med ökat fokus på innovation och utveckling. Beredning, analys och utvärdering av prover Granskning och rapportering av resultat Egenkontroll och identifiering av förbättringsområden i metoder och processer Deltagande i förbättringsprojekt och innovationsinitiativ Allmänt laboratoriearbete i en högteknologisk och säkerhetsfokuserad miljö Detta är en rekrytering med start omgående eller enligt överenskommelse. Denna rekryteringsprocess innehåller bakgrundskontroll som sammanställer tidigare offentligt brottsregister. Bakgrundskontrollen består av offentlig information som hanteras konfidentiellt. Även säkerhetsintervju där ekonomisk stabilitet är ett krav. Detta är obligatoriskt för alla rekryteringsprocesser hos Cyclife Sweden AB. Intresserad? Skicka in ansökan snarast då urval sker löpande. 2Complete Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att få in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet, driver oss framåt. 2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011. 2Complete Group är Gasellen vinnare 2022, utmärkelsen som tilldelas Sveriges snabbast växande företag
Nu söker vi dig som vill vara med och driva ett framgångsrikt team med servicetekniker i Stockholm. Det är en kombinerad roll där du har kundkontakt, sköter serviceavtal och har fullt personalansvar för teknikerna i området. Du blir en del av ett spännande företag som växer stabilt på deras eftermarknadsavdelning inom hissar. Vad erbjuder vi? Du blir en del av ett team med andra distriktschefer där ni tillsammans arbetar för att utveckla företaget framåt. Det finns möjlighet till utveckling i företaget och du kommer tillsammans med din närmsta chef att sätta upp mål för att driva avdelningen framåt. Tjänsten innebär mycket frihet under ansvar. Du erbjuds bland annat: Marknadsmässig lön 30 dagars semester Gemenskap och möjlighet till utveckling Vem söker vi? Erfarenhet från en tidigare ledande position inom service, byggbranschen, eftermarknaden eller försäljning av tekniska produkter är en förutsättning för att lyckas i rollen. Vi ser också att du har erfarenhet av att arbeta mot externa kunder och med försäljning sen tidigare. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Du har god vana av att arbeta med administration, affärssystem och har ett sinne för affären. Har du erfarenhet inom teknik-, bygg- eller fastighetsbranschen är det meriterande. Ditt ledarskap präglas av coaching, uppföljning och engagemang. Rollen kräver att du har hög servicekänsla, klarar av tuffa samtal och har god kommunikativ förmåga. Du är trygg och inger förtroende mot både kunder och medarbetare. Vi söker dig som är hungrig, vågar ta dig ann en utmaning och är driven. Det krävs även att du accepterar de uppsatta regelverk som finns i organisationen. Du är en riktig problemlösare som är strukturerad och som klarar av att ha många bollar i luften. Är du intresserad? Välkommen in med din ansökan redan idag, urval sker löpande. Vad innebär rollen? Som Distriktschef kommer du ha det operativa ansvaret att förvalta, driva och fortsätta arbetet med att utveckla en lönsam och effektiv eftermarknadsaffär. Detta innebär bland annat att du kommer ha ansvaret för rekrytering och bemanning av personal inom ditt distrikt samt att du kommer leda och ha det övergripande ansvaret för utförande av serviceavdelningen. I detta distrikt arbetar ett team mycket skickliga servicetekniker och du kommer ha det direkta personalansvaret för dem. Då serviceteknikerna stöter på många hinder under en arbetsdag kommer det vara ditt ansvar att stötta och coacha dem i allt från hantering av administration till att lösa problem som kan uppstå på fältet. I rollen förväntas du upprätthålla och bearbeta affären framåt med kunder och befintliga serviceavtal i distriktet. Du kommer att ha en egen budget för ditt distrikt och arbeta aktivt med merförsäljning och kundvård. Du kommer även ansvara för de lokala affärerna gällande både reparationer och serviceavtal. Intresserad? Välkommen in med din ansökan redan idag, urval sker löpande. Vid frågor kontakta ansvarig rekryterare Emily Higgins. Om 2Complete Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att få in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet, driver oss framåt. 2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011. 2Complete Group är Gasellen vinnare 2022, utmärkelsen som tilldelas Sveriges snabbast växande företag.
Är du en person som trivs med att arbeta i team samt har god samarbetsförmåga och möjlighet till start omgående? Då har vi på 2Complete en möjlighet som du kan vara intresserad av! Vår kund Carglass söker nu en lagermedarbetare för att stärka upp deras team, detta kanske är din nästa tjänst? Vad erbjuder vi? Vi erbjuder dig en anställning på ett företag där laget går föra jaget och din insats har betydelse. Du erbjuds bland annat: Marknadsmässig lön. Utvecklingsmöjligheter. Arbetstider dagtid. Närvarande teamledare och chef. Vem söker vi? Du ska ha truckkort A1-A4, B1-B4. Att du behärskar svenska i tal och skrift. Att du har erfarenhet av att arbeta inom lager, tunga lyft förekommer i det dagliga arbetet. Vad innebär rollen? Du arbetar heltid som lagermedarbetare med sedvanliga arbetsuppgifter inom lager, plock och pack. Arbetstiderna är förlagda måndag till fredag 07:30-16:30 och arbetsplatsen ligger i Huddinge (Flemingsberg). Är du intresserad? Välkommen in med din ansökan redan idag då urval sker löpande. Vid frågor vänligen kontakta ansvarig rekryterare Emily Higgins Om 2Complete Varför skall du bli konsult hos oss? Som konsult hos oss omfattas du alltid av kollektivavtal. Detta ger dig bland annat avtalsenliga villkor gällande semester, pension, lön och friskvårdsbidrag. Vi är din partner i arbetslivet. Som konsult får du utöver din chef på arbetsplatsen även en engagerad konsultchef vars främsta fokus är att se till att arbetsplatsen och rollen du befinner dig i är den perfekta matchen för dig och din utveckling. 2Complete är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011. 2Complete är även utnämnt till Gasellföretag 2022. En utmärkelse som tilldelas Sveriges mest hälsosamma och snabbast växande företag.
Vill du kombinera tekniskt ansvar med ett starkt fokus på miljö, innovation och förbättringsarbete? Nu har du möjlighet att bli en del av ett entreprenöriellt bolag inom förnybar energi som befinner sig i en spännande tillväxtfas. Du kommer att få stort eget ansvar, möjlighet att bidra till bolagets tekniska utveckling och vara en nyckelperson i förvaltningen av kraftverk med stort miljö- och samhällsansvar. Vad erbjuder vi? Frihet under ansvar i en entreprenöriell miljö Stort fokus på teknik, innovation och förbättringsarbete Internationell arbetsmiljö Familjär stämning och hög trivsel på kontoret Hybridarbete med kontorsplacering i Stockholm. ”Downing är engagerade i att leverera investeringar som gör skillnad – för vår ekonomi, vår hälsa, vårt samhälle, våra lokala gemenskaper och vår miljö. I över 35 år har Downings mycket erfarna team och entreprenöriella anda drivit organisationen att söka långsiktiga och unika möjligheter som löser utmaningar för investerare, företag och samhället i stort. Från huvudkontoret i London, samt från kontor i Cardiff, Glasgow, Helsingfors och Stockholm, strukturerar och förvaltar Downing innovativa investeringar som möter specifika investerarbehov och som blickar mot framtiden med övertygelse. De över 200 medarbetarna driver Downings vision om långsiktigt värdeskapande, vilket uppnås genom att vara modiga, tydliga och ambitiösa. Downing erbjuder ett brett utbud av investeringsmöjligheter. Inom den privata marknaden omfattar infrastruktur för förnybar energi, private equity och private credit. På de publika marknaderna finns ett specialiserat team av fondförvaltare som erbjuder en unik portfölj av investeringsmandat. Som ett certifierat B Corp-företag tar Downing sitt ansvar gentemot investerare, intressenter och samhället på största allvar. Investeringar görs med målet att ge avkastning, men alltid med hänsyn till vilken påverkan de har på världen. Mångfald är viktigt för Downing, och företaget ser tydligt vilka fördelar det ger att ha ett team med olika bakgrunder och perspektiv.” Mer information om Downing ges vid personlig kontakt. Vem söker vi? Vi söker dig som har en bakgrund inom teknisk tillgångsförvaltning eller drift och underhåll av tekniska anläggningar. Du är tekniskt kunnig, strukturerad och van att arbeta självständigt med stort ansvar. Krav och kvalifikationer: Civilingenjörsexamen eller motsvarande teknisk utbildning (eller likvärdig arbetslivserfarenhet) 2–5 års erfarenhet inom exempelvis vattenkraft, tillgångsförvaltning eller projektledning God förmåga att identifiera och säkerställa efterlevnad av hälsa, säkerhet och miljökrav Goda kunskaper i MS Excel och god IT-förståelse Mycket god förmåga att kommunicera i tal och skrift på svenska och engelska Stark organisatorisk förmåga och god tidshantering Tidigare erfarenhet inom förnybar energi är starkt meriterande. Du har ett nyfiket och positivt förhållningssätt, trivs med att ta egna initiativ och tycker om att bidra till förbättring och utveckling. Du är prestigelös, engagerad och gillar att arbeta i ett mindre team med hög energi och god stämning. Vad innebär rollen? Som underhållsingenjör får du en central roll i förvaltningen av bolagets kraftverk. Du arbetar tätt med tekniker och entreprenörer för att säkerställa att drift och underhåll fungerar optimalt, att lagkrav följs och att tekniska incidenter hanteras effektivt. Du ansvarar för projekt inom förbättring, optimering och dokumentation, samt stöttar organisationen i rapportering och analys. Med arbetsuppgifter som exempelvis inkluderar: Projektleda OPEX- och mindre CAPEX-projekt Hantera servicebegäran och tekniska incidenter Säkerställa att förebyggande underhåll och besiktningar utförs Genomföra platsbesök, skapa rapporter och föreslå åtgärder Arbeta med förbättringsarbete, effektivisering och optimering Dokumentera åtgärder, följa upp drift och bidra till rapportering till styrelse/investerare Integrera nya kraftverk i interna system Kontera och godkänna fakturor i Dynamics, dokumentera i Word och Sharepoint Resor inom Sverige och Europa förekommer. Detta är en direktrekrytering med start omgående eller enligt överenskommelse med inledande provanställning. Tjänsten är en heltidstjänst om 40 timmar per vecka. Företaget har sitt huvudkontor centralt i Stockholm. Denna rekryteringsprocess innehåller bakgrundskontroll som sammanställer tidigare offentligt brottsregister och ekonomisk skuldupplysning. Intresserad? Skicka in din ansökan snarast – tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om 2Complete Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att få in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet, driver oss framåt. 2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011. 2Complete Group är Gasellen vinnare 2022, utmärkelsen som tilldelas Sveriges snabbast växande företag.
Är du en strukturerad och kommunikativ person som trivs med att arbeta självständigt? Vi söker en Beredare till vår kunds verksamhet söder om Stockholm. Vad erbjuder vi? Kontoret kännetecknas av en positiv atmosfär Variationsrik vardag inom en platt organisation Du får möjligheten att utvecklas och vara med och påverka Goda arbetsvillkor och förmåner. Vår kund arbetar i en framtidsbransch och bedriver en samhällsviktig verksamhet där de hjälper kunder med service och underhåll av deras energiinfrastruktur. Mer information om kunden ges vid personlig kontakt. Vem söker vi? Relevant 3-årig gymnasieutbildning med elteknisk inriktning eller annan likvärdig utbildning Minst 2 års erfarenhet av arbete med eldistribution/distributionsberedning Tidigare erfarenhet av EBR och utbildning inom beredning God datorvana Flytande svenska i både tal och skrift B-körkort. Vi söker dig som är strukturerad och trivs med att arbeta självständigt. Du är en person som ser helheten i ett projekt utan att tappa detaljerna. Som person har du förmågan att kommunicera rakt och tydligt samt har en väl utvecklad social förmåga då kontaktytorna är många. Du behöver vara noggrann, inte minst när det gäller att hålla tidsramar. Då detta är en nyinrättad tjänst är det viktigt att du har tidigare erfarenhet av dessa arbetsuppgifter och är självgående. Vad innebär rollen? Som beredare ansvarar du i huvudsak för beredning av anslutningsärenden och projekt inom lokalnät 0,4–24 kV mot företagets kunder med elnät. I tjänsten ingår arbetsuppgifter såsom: Utföra elutredningar, fältmätningar och markundersökningar Ansvara för att sammanställa materiallistor, arbetskartor och ta fram övriga beredningshandlingar/tekniska beskrivningar som uppdraget kräver Göra kostnadskalkyler inklusive framtagning av underlag för dessa Att utifrån beställarens önskemål ta fram materialåtgång, räkna på arbetstimmar och sammanställa byggunderlag med dokumentation Uppdatera uppdragets dokumentation under uppdragets gång. Arbetet innebär mycket kontakter med beställare, leverantörer, myndigheter, markägare och självklart med företagets projektledare och montörer. Arbetstider är måndag till fredag 08-17 och kontoret är beläget i Huddinge. Intresserad? Välkommen in med din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryterare Elida Rhodin. Om 2Complete Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att få in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet, driver oss framåt. 2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011. 2Complete Group är Gasellen vinnare 2022, utmärkelsen som tilldelas Sveriges snabbast växande företag.
Om Eltel Eltel är en av Nordens ledande leverantörer av tekniska tjänster för el- och kommunikationsinfrastruktur. Vi bygger, driver och underhåller samhällskritiska nätverk som möjliggör digitalisering, elektrifiering och ett hållbart samhälle. I samarbete med Yunex Traffic har vi fått förtroendet att leverera och installera tele-, styr- och övervakningssystem till Trafikverkets stora infrastruktursatsning – Förbifart Stockholm. Vi söker nu en engagerad och strukturerad Platschef som vill spela en nyckelroll i detta unika och tekniskt komplexa projekt. Vad vi erbjuder Vi erbjuder en central roll i ett av Sveriges mest tekniskt avancerade infrastrukturprojekt. Du får: Ett stort helhetsansvar för en specifik projektplats inom Förbifart Stockholm En trygg anställning med kollektivavtal, goda förmåner och frihet under ansvar Arbete i ett sammansvetsat team med hög teknisk kompetens och god laganda Flexibla arbetstider och möjlighet till hybridarbete där det är möjligt En stark företagskultur där säkerhet, kvalitet och samarbete står i centrum Möjligheter till både personlig och professionell utveckling inom organisationen Vem vi söker Vi söker dig med gedigen erfarenhet från liknande roller inom el, bygg, anläggning, installation eller telekom. Du har ett genuint intresse för projektstyrning och en god teknisk förståelse, gärna inom kommunikations- eller övervakningssystem. Du är van att leda team i komplexa miljöer och har ett helhetsperspektiv på projektleverans, planering och arbetsmiljö. Vi ser gärna att du har: Erfarenhet från större installations- eller byggprojekt Förmåga att kombinera tekniskt kunnande med god ledarskapsförmåga Stark kommunikationsförmåga och vana att arbeta tvärfunktionellt God kunskap om entreprenadjuridik, tid- och resursplanering Relevant högskoleutbildning eller motsvarande yrkeserfarenhet Vana av dokumentation, projektstyrningssystem och svenska/engelska i tal och skrift B-körkort (manuellt) Som person är du lösningsorienterad, prestigelös och trygg i din roll som ledare. Du har lätt för att bygga relationer och samverka med både interna team och externa aktörer. Vad tjänsten innebär I rollen som Platschef ansvarar du för produktion, personal och daglig operativ ledning på en av våra installationssiter i Förbifart Stockholm. Du är den som driver arbetet framåt, koordinerar insatser, säkerställer resurs- och materialflöden samt upprätthåller en trygg och effektiv arbetsmiljö. Du rapporterar direkt till Installationschefen i projektets ledningsgrupp. Huvudsakliga ansvarsområden: Leda en site med ca 25 medarbetare – tekniker, arbetsledare, planerare och inhyrd personal Ansvara för tidplaner, resurser och samordning med logistik Säkerställa att produktionen sker enligt gällande KMA-krav Dokumentera och följa upp förändringar i produktionen Identifiera och hantera hinder i produktionen tillsammans med relevanta avdelningar Driva kostnadskontroll och ekonomisk uppföljning Säkerställa god kommunikation och samordning med andra entreprenörer och aktörer i projektet Tillträde: Enligt överenskommelse Bakgrundskontroll: Obligatorisk inför anställning Ansökan Urval sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan! Ansök via länken i annonsen – vi kan inte ta emot ansökningar via e-post. Har du frågor är du mer än välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Joel Claeson.
Om Eltel Eltel är en av Nordens ledande leverantörer av tekniska tjänster för el- och kommunikationsinfrastruktur. Vi bygger, driver och underhåller samhällskritiska nätverk som möjliggör digitalisering, elektrifiering och ett hållbart samhälle. I samarbete med Yunex Traffic har vi fått förtroendet att leverera och installera tele-, styr- och övervakningssystem till Trafikverkets stora infrastruktursatsning – Förbifart Stockholm. Vi söker nu en engagerad och strukturerad Platschef som vill spela en nyckelroll i detta unika och tekniskt komplexa projekt. Vad vi erbjuder Hos oss får du: En central roll i ett projekt av nationell betydelse Möjligheten att kombinera operativt arbete med strategisk påverkan En trygg anställning med kollektivavtal, fina förmåner och frihet under ansvar Arbeta i ett erfaret team med hög teknisk kompetens och god stämning Flexibla arbetstider och möjlighet till hybridarbete där det är möjligt Stora möjligheter att utvecklas inom företaget – både i din roll och vidare Eltel är en trygg arbetsgivare med över 20 års erfarenhet och stark närvaro i hela Sverige. De bygger samhällskritisk infrastruktur som möjliggör digitalisering, elektrifiering och hållbar tillväxt. Vem vi söker För att lyckas i rollen ser vi att du har: Eftergymnasial utbildning inom inköp, teknik eller motsvarande Erfarenhet av inköp inom bygg, el eller installationsverksamhet God vana vid att läsa och hantera avtal Stark administrativ förmåga och erfarenhet av upphandling God systemvana, gärna i Symbrio och Office-paketet Mycket goda kunskaper i svenska, samt god engelska B-körkort är meriterande Som person är du: Ansvarstagande, lösningsfokuserad och strukturerad Kommunikativ, både skriftligt och muntligt Självständig, men trivs i samarbete med andra Drivs av att skapa struktur, hålla tidplaner och bidra till projektets framgång Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och rätt inställning – det du inte kan idag, lär vi dig gärna! Vad tjänsten innebär I rollen som Projektinköpare ansvarar du för att säkerställa att projektets avtal, inköp och leveranser fungerar smidigt och enligt plan. Du arbetar nära både produktion, logistik, inköpsavdelning och leverantörer – och är en nyckelspelare i att få rätt material till rätt plats i rätt tid. Dina huvudsakliga ansvarsområden: Hantera och följa upp befintliga avtal Förhandla priser och utvärdera nya leverantörer Utarbeta förfrågnings- och anbudsunderlag i samarbete med inköpsfunktionen Bevaka leveranser, samordna installationer och följa upp tidplaner Agera kontaktperson mot leverantörer vid avvikelser Följa upp tekniska krav, HSEQ-frågor och dokumentation Samarbeta tätt med produktion och logistik för att säkerställa flöden Initialt fokuserar du på att sätta strukturer och få igång processer, för att längre fram övergå till ett mer koordinerande och bevakande ansvar för hela leveranskedjan. Arbetsplats: Bromma Tillträde: Enligt överenskommelse Bakgrundskontroll: Obligatorisk inför anställning Ansökan Urval sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan! Ansök via länken i annonsen – vi kan inte ta emot ansökningar via e-post. Har du frågor är du mer än välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Joel Claeson.
Är du fena på både försäljning och kundservice? Perfekt! Vi söker dig som vill arbeta med försäljning via inkommande samtal, där du har kundens behov i fokus och samtidigt är trygg i att driva affären i mål. För Telenors räkning letar vi nu efter engagerade och målinriktade personer som vill ta nästa steg i karriären och arbeta med försäljning inom mobil, bredband och TV. Uppstart 13/8-2025. Vad erbjuder vi? Kom och sitt med dina nya kollegor i Telenors nyrenoverade huvudkontor i Solna Centrum som även är en knytpunkt för all kollektivtrafik. Utöver detta erbjuds du bland annat: 22 000 i lön + förmånlig provision Utvecklande roll med stora möjligheter att växa inom Telenors koncern Nyrenoverat kontor i Solna 2 veckors utbildning – nästa uppstart 13/8. Gemenskap och möjlighet till utveckling ” För oss kommer människan alltid först. Och tekniken först därefter. Du ska alltid kunna vara uppkopplad med de och det som betyder mest för just dig. Vår övertygelse är att uppkopplade samhällen är starkare samhällen. Som en Telenor-medarbetare kommer du att vara en viktig pusselbit av en större internationell organisation som vill skapa samhällsnytta genom att leverera förstklassig uppkoppling i de samhällen vi verkar. Hos oss på Telenor är våra kunder det viktigaste vi har – och vi har bestämt oss: vi vill ha Sveriges nöjdaste kunder! Nu satsar vi stort på vår kundupplevelse och kundservice och bygger bland annat upp en helt ny kundservice på vårt huvudkontor i Råsunda. ” Vem söker vi? Vi söker dig som vill sälja och som vet att en bra kundupplevelse börjar med att förstå kundens behov. Du trivs i ett högt tempo, är tävlingsinriktad och drivs av att arbeta mot uppsatta mål. För att lyckas i rollen tror vi att du: Har erfarenhet av försäljning, gärna via telefon Är kommunikativ och förtroendeingivande Talar och skriver både svenska och engelska obehindrat Ha en fullständig gymnasieutbildning Är flexibel och trivs med varierande arbetsuppgifter Vad innebär rollen? Som säljande kundtjänstmedarbetare i Telenors team tar du emot inkommande samtal och hjälper Telenors kunder med frågor som rör deras produkter och tjänster. Du avslutar varje samtal med försäljning. Din uppgift är att hjälpa, lyssna in kundens behov, guida dem rätt och stänga affären. Ditt fokus kommer alltid ligga på sälj, kvalitet kundnöjdhet. Du blir en del av ett öppet och engagerat team som stöttar och peppar varandra och där goda resultat uppmärksammas! Denna rekryteringsprocess innehåller bakgrundskontroll som sammanställer tidigare offentligt brottsregister. Bakgrundskontrollen består av offentlig information som hanteras konfidentiellt samt en säkerhetskontroll där ekonomisk stabilitet är ett krav. Intresserad? Välkommen in med din ansökan redan idag, urval sker löpande. Vid frågor kontakta ansvarig rekryterare Sarah Lindgren. Om 2Complete Varför skall du bli konsult hos oss? Som konsult hos oss omfattas du alltid av kollektivavtal. Detta ger dig bland annat avtalsenliga villkor gällande semester, pension, lön och friskvårdsbidrag. Vi är din partner i arbetslivet. Som konsult får du utöver din chef på arbetsplatsen även en engagerad konsultchef vars främsta fokus är att se till att arbetsplatsen och rollen du befinner dig i är den perfekta matchen för dig och din utveckling. 2Complete är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011. 2Complete är även utnämnt till Gasellföretag 2022. En utmärkelse som tilldelas Sveriges mest hälsosamma och snabbast växande företag.
Vill du ha ett varierande arbete där din insats har stor betydelse? Du arbetar på ett företag som är välfungerande och är ensamma på marknaden med det dom gör. Du erbjuds en spännande roll där du tillsammans med teamet arbetar för att stötta kunden i hela processen från beställning till färdig installation. Vem söker vi? Vi söker dig som har ett stort tekniskt intresse och vill utvecklas. Troligtvis har du en teknisk gymnasieutbildning i bagaget eller liknande. Du har tidigare erfarenhet av administration, merförsäljning och service. Kunskap inom el, mekanik och elektronik är starkt meriterande. För att lyckas i rollen krävs det att du har god datavana. Som person är du villig att lära dig nya saker, bra på att jobba både självständigt och i team. Du gillar tekniska utmaningar och är lite av en naturlig problemlösare. Du är bra på att ta olika typer av människor och du drivs av personlig utvecklig och att skapa win-win mellan dig och dina kunder. Du är flytande i svenska och engelska i tal och skrift. Arbetstiderna är måndag till fredag, kontorstider. Företaget ligger i Täby och du kommer ha möjlighet att arbeta hemifrån två dagar i veckan. Vad erbjuder vi? Nu erbjuder vi dig ett spännande arbete med mycket variation. Du kommer bli en del av ett arbetslag med bra samanhållning och mycket kunskaper. Dagligen kommer du att ha kontakt med kunder och vara en del av att se till att deras vardag fungerar. Du kommer att stötta dom från beställning till att de fått leverans på både reservdelar och helt nya maskiner. Du erbjuds bland annat: • En anställning på ett företag världsledande i sin bransch • Utvecklingsmöjligheter • Hybridarbete • Marknadsmässig lön Vad innebär rollen? Arbetsuppgifterna består i huvudsak av service, ta emot ordrar från kunder, merförsäljning samt att sköta inköp för respektive order. Du ser till att hela kedjan från start till mål blir genomförd och att kunden får den bästa tänkbara servicen. Du är kundens kontaktperson och deras ansikte utåt i serviceorganisationen. Du kommer bland annat: • Ta emot ordar • Komma med förslag och vara behjälplig med tekniska frågor • Rapportera utförda uppdrag till den egna verksamheten • Föreslå förbättrings- och/eller uppgraderingsåtgärder till kund Är du intresserad? Välkommen in med din ansökan redan idag, urval sker löpande. Vid frågor kontakta ansvarig rekryterare Emily Higgins. Om 2Complete Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att få in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet, driver oss framåt. 2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011. 2Complete Group är Gasellen vinnare 2022, utmärkelsen som tilldelas Sveriges snabbast växande företag.
Vill du kombinera tekniskt ansvar med ett starkt fokus på miljö, innovation och förbättringsarbete? Nu har du möjlighet att bli en del av ett entreprenöriellt bolag inom förnybar energi som befinner sig i en spännande tillväxtfas. Du kommer att få stort eget ansvar, möjlighet att bidra till bolagets tekniska utveckling och vara en nyckelperson i förvaltningen av kraftverk med stort miljö- och samhällsansvar. Vad erbjuder vi? Frihet under ansvar i en entreprenöriell miljö Stort fokus på teknik, innovation och förbättringsarbete Internationell arbetsmiljö Familjär stämning och hög trivsel på kontoret Hybridarbete med kontorsplacering i Stockholm. ”Downing är engagerade i att leverera investeringar som gör skillnad – för vår ekonomi, vår hälsa, vårt samhälle, våra lokala gemenskaper och vår miljö. I över 35 år har Downings mycket erfarna team och entreprenöriella anda drivit organisationen att söka långsiktiga och unika möjligheter som löser utmaningar för investerare, företag och samhället i stort. Från huvudkontoret i London, samt från kontor i Cardiff, Glasgow, Helsingfors och Stockholm, strukturerar och förvaltar Downing innovativa investeringar som möter specifika investerarbehov och som blickar mot framtiden med övertygelse. De över 200 medarbetarna driver Downings vision om långsiktigt värdeskapande, vilket uppnås genom att vara modiga, tydliga och ambitiösa. Downing erbjuder ett brett utbud av investeringsmöjligheter. Inom den privata marknaden omfattar infrastruktur för förnybar energi, private equity och private credit. På de publika marknaderna finns ett specialiserat team av fondförvaltare som erbjuder en unik portfölj av investeringsmandat. Som ett certifierat B Corp-företag tar Downing sitt ansvar gentemot investerare, intressenter och samhället på största allvar. Investeringar görs med målet att ge avkastning, men alltid med hänsyn till vilken påverkan de har på världen. Mångfald är viktigt för Downing, och företaget ser tydligt vilka fördelar det ger att ha ett team med olika bakgrunder och perspektiv.” Mer information om Downing ges vid personlig kontakt. Vem söker vi? Vi söker dig som har en bakgrund inom teknisk tillgångsförvaltning eller drift och underhåll av tekniska anläggningar. Du är tekniskt kunnig, strukturerad och van att arbeta självständigt med stort ansvar. Krav och kvalifikationer: Civilingenjörsexamen eller motsvarande teknisk utbildning (eller likvärdig arbetslivserfarenhet) 2–5 års erfarenhet inom exempelvis vattenkraft, tillgångsförvaltning eller projektledning God förmåga att identifiera och säkerställa efterlevnad av hälsa, säkerhet och miljökrav Goda kunskaper i MS Excel och god IT-förståelse Mycket god förmåga att kommunicera i tal och skrift på svenska och engelska Stark organisatorisk förmåga och god tidshantering Tidigare erfarenhet inom förnybar energi är starkt meriterande. Du har ett nyfiket och positivt förhållningssätt, trivs med att ta egna initiativ och tycker om att bidra till förbättring och utveckling. Du är prestigelös, engagerad och gillar att arbeta i ett mindre team med hög energi och god stämning. Vad innebär rollen? Som underhållsingenjör får du en central roll i förvaltningen av bolagets kraftverk. Du arbetar tätt med tekniker och entreprenörer för att säkerställa att drift och underhåll fungerar optimalt, att lagkrav följs och att tekniska incidenter hanteras effektivt. Du ansvarar för projekt inom förbättring, optimering och dokumentation, samt stöttar organisationen i rapportering och analys. Med arbetsuppgifter som exempelvis inkluderar: Projektleda OPEX- och mindre CAPEX-projekt Hantera servicebegäran och tekniska incidenter Säkerställa att förebyggande underhåll och besiktningar utförs Genomföra platsbesök, skapa rapporter och föreslå åtgärder Arbeta med förbättringsarbete, effektivisering och optimering Dokumentera åtgärder, följa upp drift och bidra till rapportering till styrelse/investerare Integrera nya kraftverk i interna system Kontera och godkänna fakturor i Dynamics, dokumentera i Word och Sharepoint Resor inom Sverige och Europa förekommer. Detta är en direktrekrytering med start omgående eller enligt överenskommelse med inledande provanställning. Tjänsten är en heltidstjänst om 40 timmar per vecka. Företaget har sitt huvudkontor centralt i Stockholm. Denna rekryteringsprocess innehåller bakgrundskontroll som sammanställer tidigare offentligt brottsregister och ekonomisk skuldupplysning. Intresserad? Skicka in din ansökan snarast – tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om 2Complete Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att få in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet, driver oss framåt. 2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011. 2Complete Group är Gasellen vinnare 2022, utmärkelsen som tilldelas Sveriges snabbast växande företag.
Välj ett jobb för att visa detaljer