Säljare till Gislaved - tillsvidare 20h/vecka
The We Select Company AB
Butikssäljare, fackhandel

Vi behöver en ny säljare! Brinner du för detaljhandel? Drivs du av de utmaningar som finns i ett varuhus? Då är det dig vi behöver till vårt team. Nu söker vi säljare till vårt varuhus i Gislaved. Tjänsten är en tillsvidareanställning på deltid (20 timmar/vecka) som inleds med sex månaders provanställning. Det vore jättekul om du vill vara med och utveckla Rusta tillsammans med oss! Din roll som säljare Arbetet i ett Rusta-varuhus är fartfyllt, varierat och roligt. Ingen dag är den andra lik! Du kommer att arbeta med och ta ansvar för olika typer av uppgifter varje dag; från kassaarbete och kundbemötande till varupåfyllning och ombyggnad av varuhusets avdelningar. Ditt ansvar som säljare: att alltid sätta kund- och försäljningsfokus som första prioritet och att bidra till att uppnå och överträffa varuhusets försäljnings- och lönsamhetsmål. att arbeta effektivt med kassaarbete, varuhusexponering, prissättning, lagerhantering och påfyllnad. (inkl. inventeringar) att hålla ordning och reda. Din profil Framförallt är du en person som trivs med ett högt tempo och som vill utvecklas i din roll som säljare hos oss på Rusta. Raka puckar, högt i tak och ett glatt humör är självklart för dig. Du har hög servicekänsla och lätt för att samarbeta. Som säljare på Rusta är rätt attityd och inställning det allra viktigaste. Våra värderingar Rusta står för värderingarna Enkelhet, Mod, Engagemang och Tillsammans. Värderingarna stärks genom att alla medarbetare har varit med i arbetet med att identifiera och forma dem. De ska fungera som styrmedel vid sidan av vision och affärsidé samt som kompass och vägledning i det dagliga arbetet. Med hjälp av dessa ska Rusta klara sin fortsatta expansion och tillväxt utan att tappa sitt ursprung, fokus eller flexibilitet. Sätt igång och ansök! Låter det här som en tjänst för dig? Sök redan i dag, ansökningarna behandlas löpande. Vi använder oss av ett personlighetstest som en del av urvalsprocessen. Testet mäter egenskaper som är viktiga för arbetet, och ser till att alla sökande bedöms på samma sätt. Testet tar ca 15 min att fylla i och är en förutsättning för att gå vidare i urvalsprocessen. Går du vidare i rekryteringen så använder oss av digital referenstagning som slutsteg. Som en del av rekryteringsprocessen för tjänsten Säljare genomför vi en bakgrundskontroll på alla externa rekryteringar innan anställning kan bli aktuell. Vi använder bakgrundskontroller från SRI. Här kan du läsa mer om hur en bakgrundskontroll går till: Vanliga frågor och svar om bakgrundskontroller. Välkommen att registrera CV och personligt brev! Rusta är detaljhandelskedjan som erbjuder ett brett sortiment av hem- och fritidsprodukter till överraskande låga priser. Vi vill att våra kunder ska känna sig välkomna, bli inspirerade och tycka att det är roligt att handla hos oss. På Rusta gör vi det lätt för många människor att köpa produkter av god kvalitet till bästa pris. Det första varuhuset öppnades 1986 i Gävle och idag har Rusta över 200 varuhus i Sverige, Norge, Finland och Tyskland. Rusta arbetar långsiktigt med att öka medvetenheten kring socialt- och miljömässigt ansvarstagande, för att säkerställa en hög kvalitet på våra produkter och samtidigt medverka till ett mer hållbart samhälle.

42 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juni 2025
Erfaren Arbetsmiljöingenjör sökes till DEKRA - Malmö
The We Select Company AB
Arbetsmiljöingenjörer, yrkes- och miljöhygieniker

Vill du vara del av ett fantastiskt team som jobbar tillsammans i spännande kunduppdrag? Vill du arbeta i ett företag i medvind med stort fokus på HSE och Arbetsmiljö? Vill du ha kul på jobbet och utvecklas i en spännande/utvecklande roll? Då kan du vara den vi söker! OM DEKRA DEKRA med fler än 48 000 medarbetare är ett av världens ledande företag inom säkerhet, hållbarhet, test, inspektion och certifiering och betjänar kunder på alla kontinenter i 60 länder. Vi på DEKRA erbjuder innovativa tjänster som bidrar till ökad säkerhet på vägen, på jobbet och i hemmet. DEKRA Consulting erbjuder ett självständigt och utvecklande arbete i en kundfokuserad verksamhet med ett tydligt fokus på utveckling. Du kommer att tillhöra en global koncern med stora resurser och möjligheter till personlig utveckling samt möjligheter till deltagande i internationella projekt. Affärsområde Safety & Sustainability Services Nordic har specialister inom olika områden där vi erbjuder högkvalitativa tjänster inom Arbetsmiljö, Säkerhet, Hållbarhet & Kvalitet till våra kunder. OM ROLLEN Vi söker dig som vill jobba brett med arbetsmiljöfrågor i rollen som arbetsmiljöingenjör åt våra företagskunder inom Malmöregionen med omnejd. Det är positivt om du har god erfarenhet som arbetsmiljöingenjör sedan tidigare, men vi ser också gärna drivna mer juniora sökanden som vill utvecklas i rollen. Arbetsmiljötjänsterna som DEKRA erbjuder spänner brett inom hela Arbetsmiljöområdet och du får möjlighet att utvecklas & utveckla en bred och gedigen kompetens. Vi bedriver många spännande kunduppdrag, korta som längre och vi stöttar dig samt kompetensutvecklar dig genom mentorskap och coachande samarbete i kunduppdrag. Exempel på arbetsuppgifter: Riskbedömningar, mätningar av yrkeshygieniska gränsvärden, Systematisk Arbetsmiljöarbete (SAM), Arbetsmiljö- & Skyddskommittéer, arbetsmiljöronder, interimsroller inom arbetsmiljö, stöttning till kunder med att utveckla/implementera åtgärder – som svar mot Arbetsmiljöverkets Inspektionsmeddelanden, utbildningar och mycket mer… DEKRA har ett stort team med duktiga/erfarna arbetsmiljöingenjörer i olika delar av landet, som alla kommer att stötta dig i ditt arbete och i din fortsatta utveckling. Välkommen till ett proffsigt och engagerat team, som stöttar varandra & har kul på jobbet! KVALIFIKATIONER, KOMPETENS & ERFARENHET Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från rollen som arbetsmiljöingenjör, gärna från en tjänst inom någon företagshälsovård, där du har arbetat med AMI-tjänster mot olika företagskunder inom arbetsmiljöområdet eller från någon liknande tjänst. Vi ser gärna även mer juniora sökanden med drivkraft och positiv energi som vill utvecklas i rollen som Arbetsmiljöingenjör. Erfarenheter av andra närliggande roller inom arbetsmiljöområdet till exempel som EHS-specialist/-ingenjör, arbetsmiljö- eller miljöinspektör (AV) är meriterande. Vi ser gärna att du har någon lämplig högskoleutbildning i botten inom arbetsmiljö, miljö, hållbarhet, kemiteknik, medicinteknik, maskinteknik eller liknande utbildning i kombination med arbetslivserfarenhet som väger upp på motsvarande sätt. OM DIG Som person är du initiativtagande, driven och relationsskapande samt har förmåga att inge förtroende. Då du kommer vara en viktig del i arbetet med att utveckla konsultverksamheten inom Arbetsmiljö & HSE är det centralt att du också trivs ute hos kunder. Du har ett strukturerat arbetssätt med starkt ansvarstagande och vilja att uppfylla kundförväntningar och resultat. Det är viktigt att du har ett positivt mindset samt brinner för att utvecklas och utveckla andra inom arbetsmiljöområdet. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Krav på B-körkort och du skall ha tillgång till egen bil. VÅRT ERBJUDANDE & ANSÖKAN DEKRA erbjuder förmåner avseende sjukvårdsförsäkring, kompetensutveckling, personlig utveckling, hälsokontroller, friskvårdsbidrag, pensionsplanering, löneväxling, reseförsäkring, Club DEKRA och mycket mer. Placeringsort: Malmö, andra orter i södra Sverige kan bli aktuellt Stämmer ovanstående in på dig? Vi tar emot ansökningar löpande, så skicka in din ansökan till oss redan nu! Välkommen med ansökan i form av personligt brev och CV. Sista ansökningsdag är 2025-06-30 Om du har frågor kring tjänsten, så är du välkommen att kontakta Affärsenhetschef Tobias Pier [email protected] 010-455 1580

42 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Farmaceut till DOZ Apotek i Helsingborg

DOZ Apotek i Helsingborg söker en serviceinriktad farmaceut som brinner för rådgivning och att bidra till människors hälsa. Trivs du i en roll där du möter mycket kunder? Sök då jobbet som farmaceut hos oss redan idag! Arbetsuppgifter I rollen som farmaceut arbetar du omväxlande med recepthantering, kvalificerad rådgivning av läkemedel och i egenvården, försäljning samt kvalitetsarbete. Du har en viktig roll i apoteket då du genom din kompetens bidrar med att ge bästa råd till våra kunder. En stor del av arbetet handlar om att skapa goda kundrelationer, ge service och arbeta med försäljning. Apotekets öppettider är: vardagar kl. 09:00-19:00, lördagar kl. 10:00-16:00, söndagar kl. 10:00-15:00. Kvalifikationer Vi söker dig som är legitimerad apotekare eller receptarie och som gärna vill skapa goda relationer både till kunder och kollegor. Har du tidigare erfarenhet av arbete som farmaceut i apotek är det meriterande men inte ett krav. Personliga egenskaper Som person trivs du med rådgivning både vid recepthantering och i egenvården och det är viktigt för dig att varje enskild kund får bästa service. Du värdesätter kunskap och vill gärna dela med dig av den. Du är noggrann, ansvarsfull och nyfiken på utveckling samt drivs av att göra skillnad. Du har en god förmåga att bygga förtroendefulla relationer både med kunder och kollegor och trivs med att arbeta i team. Vi erbjuder Hos oss på DOZ Apotek får du möjligheten att vara med på en spännande resa där vi tillsammans hjälps åt att nå högre höjder, dagligen. DOZ Apotek är Sveriges nyaste apotek och vi har en vision om att alla ska få råd till en bättre hälsa och hos oss vill vi sänka trösklen till att må bra. DOZ Apotek - Råd med mera! Vår organisation präglas av korta beslutsvägar som ger dig som medarbetare möjlighet att vara med och påverka samt att utvecklas. Din personliga utveckling är viktig för oss, därför satsar vi på att alla medarbetare får den kompetensutveckling som behövs. Förutom digitala utbildningar erbjuder vi interna utbildningar inom rådgivning, egenvård, farmakoterapi, produktkunskap och ledarskap. Vi erbjuder dig möjlighet att växa med oss både på den lokala orten och inom vår internationella koncern. Tillsammans är vi Nytänkande, tar Ansvar, visar Respekt och har alltid Kunden i centrum. Låter det här som en utmaning för dig? Sök då tjänsten snarast, urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. För frågor om tjänsten, kontakta Apotekschef Nathalie, 042 449 34 70. Välkommen till ett apotek som vågar tänka nytt! DOZ Apotek arbetar dagligen för ett friskare Sverige. DOZ Apotek öppnade sitt första svenska apotek i Eskilstuna i februari 2010, då under namnet DocMorris, under åren 2013 – 2022 gick vi även under namnet LloydsApotek. Idag driver företaget ett 70-tal fysiska apotek runt om i landet och erbjuder en komplett e-handel med läkemedel och ett brett sortiment inom egenvård. DOZ Apotek är ett nytänkande apotek som genom rådgivning och tjänster vill inspirera till att leva ett mer hälsosamt liv. Hos DOZ Apotek möter kunden kompetent och välutbildad personal som är experter inom receptbelagda läkemedel, hud och värk. DOZ Apotek är en del av CEPD N.V. (Corporation of European Pharmaceutical Distributors N.V.) ett av de ledande företagen på Europas läkemedelsmarknad, med huvudkontor i Amsterdam. CEPD grundades 2008 och förvaltar den tredje största apotekskedjan i Europa med över 1500 apotek i Polen, Litauen och Sverige.

49 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Spårvagnsförare till Lidingöbanan
The We Select Company AB
Buss- och spårvagnsförare

Bästa jobbet för dig som gillar omväxlande utsikt från första parkett! Vill du ha ett meningsfullt och klimatsmart arbete som håller staden på rull? Är du serviceinriktad och en god arbetskamrat? AB Stockholms Spårvägar söker nu blivande spårvagnsförare för heltidsanställning. Om tjänsten Som spårvagnsförare hos oss på Lidingöbanan kommer du att möta många av Stockholms mest nöjda resenärer. Vi är stolta över vår verksamhet och i vår uniform blir du ett av våra ansikten utåt. Det är inte tekniskt svårt att köra spårvagn, men du måste ha ett mycket högt säkerhetstänk och vara ödmjuk i trafiken. Kunskaper om vagnarna, linjerna och säkerhetsföreskrifter får du under utbildningen. Vi kör trafik i stort sett dygnet runt, vilket innebär att arbetstiden är växlande. Du börjar och slutar alltid din arbetsdag i eller i närheten av vår vagnhall i AGA på Lidingö. Att vara spårvagnsförare innebär att du arbetar ensam i förarhytten men också att du ingår i ett lag med trafikledning, verkstad och andra anställda. Här är det nära mellan kollegor och till chefer. Arbetet innebär såklart uniformsplikt. Utbildningen Utbildningen till spårvagnsförare är betald och den genomförs även på kvällar och helger delvis, med start i september. Det är omväxlande teoretiska och praktiska övningar i kombination med självstudier. För att klara utbildningen krävs godkända skriftliga och praktiska prov. Den vi söker Som person är du ansvarsfull, har högt säkerhetstänk och kan behålla lugnet även när det uppstår oväntade situationer i trafiken. Du gillar att samarbeta med dina arbetskamrater och att ha kontakt med resenärer. Du arbetar varannan helg hos oss vilket kompenseras med lediga vardagar. För att bli antagen till urvalsprocessen ska du ha fyllt 20 år, innehaft körkort minst två år utan prövotid samt fullt färgseende. I samband med urvalsprocessen genomförs intervjuer, lämplighetstest, hälsoundersökning med drogtest. Det är av stor vikt att du behärskar svenska i tal och skrift för att kunna ta till dig säkerhetsföreskrifter och instruktioner. Vi erbjuder dig Betald yrkesutbildning med tillsvidareanställning (efter avslutad provanställning sex månader) som spårvagnsförare med förmåner såsom: friskvårdsbidrag, SL-kort, gym på arbetsplatsen mm. Mer information: kontakta: Anton Polisado AB Stockholms Spårvägar omfattas av kollektivavtal tecknat mellan Almega Tågföretagen och de fackliga organisationerna ST, SRAT och Seko.

66 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025