Junior Account Manager till EasyFlat // Stockholm
Oddwork Sweden AB
Företagssäljare

En av Sveriges ledande lägenhetshotellbolag, EasyFlat Living AB, levererar skräddarsydda boendelösningar. Etablerade i Stockholm med tre lägenhetshotell och ytterligare anläggning i Linköping, med ett starkt fokus på långsiktiga kundrelationer har bolaget etablerat sig som en trygg partner för både projekt- och boendeplanering. Som en del av EasyFlat Group – med totalt nio bolag under sitt paraply – blickar de nu framåt mot nya affärer och ännu högre beläggning. Tillsammans med Oddwork söker vi nu en nyckelperson till säljteamet i rollen som Junior Account Manager. Som Junior Account Manager Du blir en av fem säljare där fokus ligger på att bygga nya och vårda befintliga relationer med internationella byggaktörer och entreprenörer. Dina verktyg? Telefonen, datorn och ett välfyllt CRM-system. Din spelplan? Från prospektering till behovsanalys och bokning av boenden för projektledare, byggledare och arbetslag. Arbetet sker huvudsakligen från vårt fina kontor på Östermalm i Stockholm varifrån du har daglig dialog med kollegor inom sälj och drift. I rollen jobbar du självständigt med kundbearbetning utifrån databaser och marknadsinformation. Du är en lösningsorienterad säljare som triggas av att lösa logistiska problem för kunderna – med boendelösningar som täcker allt från ett par veckor till flera månader. Vi söker dig som... … är en relationsbyggare som ser möjligheterna i att få ringa kalla samtal, att omvandla en nykund till en långsiktig och återkommande relation är något du verkligen trivs med, för att över tid utöka ditt kundnätverk och växa med dina kundkonton. Du gillar att arbeta i ett högt tempo, är lyhörd för kundens behov och vet hur man följer upp för att skapa förtroende och säkerställa en kvalitativ upplevelse. Du är precis lika självgående som samarbetsvillig – kommunikationen och den goa relationen med kollegorna är därför lika viktig som med kunderna. Har du? Erfarenhet av B2B-försäljning, gärna inom hotell, boendeservice eller byggsektorn är meriterande Erfarenhet av att jobba med CRM-system och bokningsplattformar Trivs i en roll där telefon och mail är primära kontaktvägar Flytande engelska & svenska i tal och skrift Meriterande om du har kunskaper i ryska eller nordösteuropeiska språk Varför EasyFlat? För att du blir en del av ett avslappnat, entreprenöriellt och internationellt team som lyckats stå stadigt i en skakig bransch. EasyFlat kombinerar hotellstandard med bygglogistik – och gör det dessutom riktigt bra. Med långsiktiga samarbeten, hög servicegrad och ett genuint fokus på kundnöjdhet är bolaget redo för nästa steg - vill du följa med? START: Enligt överenskommelse PLATS: Stockholm OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön + Provision KONTAKT: Talent Manager Mattias Marberg, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

15 dagar sedan
Sista ansökan:
14 november 2025
Säljare till Moberg Bil // Göteborg
Oddwork Sweden AB
Företagssäljare

Moberg Bil är inte bara Göteborgs största aktör inom försäljning av begagnade bilar – vi är också en av Sveriges topp 10 inom branschen. Och med en ny anläggning på gång trampar vi gasen i botten för att fördubbla försäljningen och sikta mot en miljard i omsättning! Nu söker vi, tillsammans med Oddwork, efter en säljare som både älskar ett högt tempo och att göra affärer. Är du en tävlingsinriktad lagspelare som vill utmanas och växa? Då kan du vara den vi söker! Vad innebär rollen som Säljare? Som säljare hos oss är du en viktig del av vårt engagerade säljteam på tio personer som tillsammans styr mot gemensamma mål. Du driver hela säljprocessen, från leadshantering och kundkontakt till offert, provkörning, inbytesberäkning och leverans. Utöver det arbetar du proaktivt med att hitta nya kunder och bygga långsiktiga relationer. Genom att lyssna in kundens behov vägleder du dem till den bästa lösningen. Vi arbetar mot tydliga mål och självklart finns en teamleader nära till hands för stöd och coachning när du behöver. Vi söker dig som… …har fingertoppskänsla och vet precis hur man stänger en affär på bästa sätt. Du älskar att arbeta och trivs i ett högt tempo – ju mer det händer, desto mer kommer du till din rätt. Som tävlingsinriktad och driven brinner du för att överträffa dina egna mål och göra affärer, samtidigt som du bidrar till teamets gemensamma framgång. Har du dessutom en naturlig känsla för att skapa trygghet för kunderna och alltid fått höra att du har munlädret med dig? Då passar du perfekt in hos oss. Och ja, du har: Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både tal och skrift. Körkort, ett krav hos oss. Har du tidigare erfarenhet av bilförsäljning är det ett plus, men inget krav. Varför välja Moberg Bil? Hos oss får du chansen att ta plats i ett snabbväxande bolag som älskar att vinna tillsammans. Vår kultur är varm, hjärtlig och fylld med både driv och humor. Vi satsar på vår personal med möjlighet till både utveckling och utmaning – för vi vet att när du växer, växer vi också. START: Enligt överenskommelse PLATS: Göteborg OMFATTNING: Heltid LÖN: Grundlön + provision KONTAKT: Head of Recruitment Delivery, Ellinor Hellberg, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDAG: 2025-07-10 Är du redo att gasa i karriären och bli en del av vårt team som alltid siktar mot förstaplatsen? Hoppa in och ansök – vi ser fram emot att träffa dig! Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

16 dagar sedan
Sista ansökan:
10 juli 2025
Personlig skadetekniker till Rejmes Halland // Halmstad
Oddwork Sweden AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Är du en fordon-och teknikintresserad person som kan lyfta både bilar och humör? Vi på Rejmes gör oss redo att växla upp och söker nu inte bara en – utan två skadetekniker till vår moderna, nyrenoverade verkstad i Halmstad. Intresserad? Gasa på och skicka in din ansökan nu med detsamma! Om rollen Vi på Rejmes Halland är inte som alla andra. I vår verkstad får du nämligen själv sätta dig bakom ratten och ta fullt ägandeskap för hela affären och kundresan. Från mottagande, arbetsplanering och reparation till återlämning av bilen. Med moderna och miljömedvetna metoder ser du till att våra kunder slipper stå parkerade och återställer deras skadade bilar till perfekt skick. Vanliga arbetsuppgifter består bland annat av att skadebesikta och reparera alla typer av skador på de bilar som vi representerar – till exempel utföra reparationer på krockskadade personbilar, byte av karossdetaljer, utförande av svets, riktning och limarbeten i plåt, plast och glas. Du jobbar alltid i par med en kollega på en och samma bil. Intresserad av tjänsten men bor långt ifrån Halmstad? Ingen fara! För rätt person står vi för flyttlasset och hjälper dig att hitta en ny lägenhet. Vad söker vi? Till denna roll söker vi en sann lagspelare som har: En utbildning till plåtskadetekniker eller motsvarande kunskaper inom yrket Kunskap och erfarenhet av att arbeta efter reparationsanvisningar Ett stort intresse för vår bransch och en vilja att ständigt utvecklas En serviceinställning och social förmåga som går i 110 En stark initiativförmåga och drivkraft att leverera kvalitet, kundtillfredsställelse och resultat B-körkort Meriterande om du har tidigare erfarenhet av att jobba i en Volvoverkstad Vad erbjuder vi? Friheten att styra över och planera dina dagar tillsammans med teamet En icke-hierarkisk miljö där vi alla samarbetar Ett modernt och nyrenoverat verkstadsgolv där vi aldrig sladdar med kvalitén Marknadens bästa verktyg och maskiner Möjligheter till kompetensutveckling och att påverka framtiden för vår verkstad Gemensamma aktiviteter, AW:s och årliga jul-och sommarfester Kort om oss: Redan 1949 lade Gunnar Rejme grunden till det som idag är Rejmes – en miljöcertifierad och auktoriserad återförsäljare av Volvo. Vår vision är att göra våra kunders bilburna vardag enklare. Därför erbjuder vi ett helhetskoncept för ett ekonomiskt, ekologiskt och socialt hållbart bilägande med försäljning av både nya och begagnade personbilar. En personlig relation till våra kunder är en viktig del av allt vi gör på Rejmes och vi har vunnit många framgångar med våra unika arbetssätt. Vill du bli en i teamet? Skicka in din ansökan innan Mariah Carey börja gå på repeat på radion! START: Enligt överenskommelse PLATS: Halmstad OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Talent Manager Carolina Elofsson, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

17 dagar sedan
Sista ansökan:
26 november 2025
Fältsäljare till SIA Glass // Sundsvall
Oddwork Sweden AB
Företagssäljare

Frihet under ansvar. Glass i världsklass. En 14:e generation i företaget och en kultur som sätter människan och hållbarhet främst. Vill du vara en del av Sveriges mest smakfulla resa? Tillsammans med Oddwork söker SIA Glass nu dig som vill sälja, planera och vinna – på ett glassigt sätt. Om rollen: Som fältsäljare hos SIA Glass kommer du att få ett stort geografiskt ansvarsområde med bas i Sundsvall, där du utgår hemifrån och planerar din egen arbetsvecka. Rollen är ett vikariat på 1,5 år, men med mycket goda chanser till förlängning. Det handlar om att driva försäljningen inom dagligvaruhandeln i norra Sverige – från Sundsvall och upp genom fjällvärlden – och att skapa långsiktiga relationer med ett kundnätverk på cirka 210 butiker. Du planerar, bokar och genomför besök, säljer in nyheter och optimerar hyllplaceringar. Du säljer in kampanjvolymer och stöttar butiker med kampanjexponeringar samt säkerställer att SIA Glass produkter får rätt synlighet och genomslag. Du arbetar med främst med befintliga kunder, ofta i dialog med butikschefer och handlare. Rollen innebär cirka tre till fyra övernattningar i månaden och en hög grad av frihet under ansvar – här får du stor tillit att själv lägga upp dina dagar på ett effektivt sätt. Vi söker dig som... ... inte bara vill sälja utan som drivs av att göra skillnad i varje möte. Du är en person som ser möjligheter där andra ser avstånd, och som trivs i en roll där planering, struktur och självständighet är avgörande för framgång. Du gillar att ha kontroll över din egen arbetsdag, men vet också hur man samarbetar och skapar resultat tillsammans med andra. Med ett starkt eget driv, ett prestigelöst förhållningssätt och en god portion vinnarmentalitet, tar du dig an både utmaningar och möjligheter med samma energi. Du är socialt trygg, professionell i dina presentationer och bekväm med att hålla möten både digitalt och fysiskt. Våra önskemål hos dig: Erfarenhet av försäljning – gärna inom Dagligvaruhandel Körkort och vilja att jobba självständigt ute hos kunder Bekväm med presentationer till kunder Goda kunskaper i svenska och engelska Varför SIA Glass? SIA Glass är ett familjeägt företag med rötterna i Slöinge, Halland – där glassen tillverkas med omtanke för både människa och miljö. Med 14 generationers historia och ett starkt hållbarhetsfokus har SIA Glass vuxit till ett av Sveriges mest älskade varumärken. Här prioriteras långsiktiga relationer, naturliga råvaror och ett genuint engagemang för kvalitet. Kulturen präglas av värme, gemenskap och stolthet, där medarbetare stannar länge och konferenser, tävlingar och teamkänsla gör arbetsvardagen både rolig och meningsfull. Vill du vara del av en värderingsstyrd resa med smak av svensk sommar – året runt? Då är SIA Glass rätt plats för dig! START: Enligt överenskommelse PLATS: Sundsvall OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Talent Manager, Mikaela Ehk [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

21 dagar sedan
Sista ansökan:
22 november 2025
Extrajobb som Konferenskoordinator till Västsvenska Handelskammaren // G...
Oddwork Sweden AB
Hotellreceptionister m.fl.

Västsvenska Handelskammaren är en näringslivsorganisation med medlemsföretag från hela Västsverige. Vi har ett stort uppdrag: att arbeta för ett västsvenskt näringsliv i världsklass. Med nära 3000 medlemsföretag och ett arbetsfält som sträcker sig över hela Västsverige är Handelskammaren en arbetsplats som präglas av högt tempo och snabba förändringar. Handelskammaren är en naturlig mötesplats där människor och företag kan inspireras och skapa affärer. Tillsammans med Oddwork är vi nu på jakt efter en positiv och ansvarstagande Konferensvärd till vårt team. Om tjänsten som Konferenskoordinator Som Konferenskoordinator på Västsvenska Handelskammaren kommer du att tillhöra Mötesplatsen där du ingår i teamet som organiserar och genomför konferenser/möten och evenemang. I en dynamisk miljö ser du till att allt går tillväga på bästa möjliga sätt där din huvudsakliga arbetsuppgift är i driften. Du planerar och förbereder inför varje möte/event/konferens på detaljnivå. Du ser till att alla gäster är supernöjda och får det de skall ha i god tid. Köksarbete ingår. Med mycket självständigt arbete i högt tempo finns du till hands för att med en positiv attityd leverera förstklassig service och gästbemötande. Vi söker dig som... ... älskar att leverera service i världsklass! Du är en positiv person med stort ansvarstagande och stresstålig organisatör som älskar att leda och tar dig an nya uppdrag med ett leende på läpparna. Proaktiv och initiativtagande, mycket effektivt och ordentligt håller du koll på vad som händer i omgivningen. Med din sociala såväl som kommunikativa förmåga faller det dig naturligt att med lyhördhet vara representativ i mötet med gäster. Vi ser att du tidigare har arbetat inom serviceyrket där du har utvecklat förmågan att, med positiv energi, proaktivitet och flexibilitet bemöta gäster i ett intensivt tempo. Har du dessutom erfarenhet från jobb med konferenser/events, på café eller restaurang är detta extra meriterande. Vad Västsvenska Handelskammaren erbjuder dig På Västsvenska Handelskammaren arbetar du i en härlig arbetsmiljö med goa kollegor, samtidigt som du får ta del av spännande bokningar & evenemang. Du får stöd i bolagets tydliga struktur och kommer att ingå i ett engagerat team. Då tjänsten är deltid erbjuds du flexibilitet, vilket innebär att du kan ägna tid åt studier eller annat vid sidan av. Denna rekrytering är ett konsultuppdrag där du efter avslutad rekryteringsprocess blir anställd hos Oddwork. START: Omgående eller enligt överenskommelse PLATS: Göteborg OMFATTNING: Varierar från vecka till vecka beroende på beläggning. Hög tillgänglighet och flexibilitet krävs. LÖN: Fast lön KONTAKT: Talent Manager Mattias Marberg, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in i Oddworks värld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

22 dagar sedan
Sista ansökan:
21 november 2025
Säljande Projektledare till Winterland // Borås
Oddwork Sweden AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Har du drivet, nätverket och erfarenhet från den kreativa byråvärlden? Gillar du att bygga relationer lika mycket som du gillar att knyta ihop säcken? Då kan du vara precis den säljande projektledare vi söker! Din nya roll Som säljande projektledare hos Winterland är du både relationsbyggare och drivkraften bakom nya affärer. Du arbetar aktivt med att hitta och kontakta potentiella kunder, boka in möten och bygga nya samarbeten. När affären är i hamn tar du även ledarskapet för projektet och säkerställer att vi levererar det vi lovat – och lite till. Du jobbar nära våra kreatörer, strateger och utvecklare och ansvarar för att översätta kundens behov till tydliga projektplaner. Rollen passar dig som trivs med att både öppna nya dörrar, och följa processen hela vägen till mål – där din struktur, affärsförståelse och kommunikativa förmåga gör skillnad. Du kommer bland annat att: Arbeta proaktivt med försäljning – hitta nya kunder, boka möten och driva affärer i mål Omvandla kundbehov till konkreta förslag och skriva offerter Projektleda uppdrag inom exempelvis webb, design och digitala lösningar Vara länken mellan kundens vision och teamets genomförande – från första kontakt till slutleverans Vi söker dig som… …känner dig väl hemma i byråvärlden – där högt tempo, parallella processer och kreativa lösningar är vardag. Du har arbetat med både försäljning och projektledning, är van att ta ansvar för hela kundresan och trivs i en roll där du får kombinera affärstänk med operativt ledarskap. Du förstår hur man bygger förtroende, håller ihop projekt och skapar värde – både för kunden och teamet. Har flera års erfarenhet av att kombinera försäljning och projektledning från webb-, reklam- eller digitalbyrå Är en doer som gillar att ta initiativ och driva affärer i mål Har lätt för att kommunicera och skapa tydlighet mellan kund och team Har ett intresse för digital utveckling, affärsdrivande lösningar och kreativa samarbeten Om Winterland Vi är den mindre byrån med de stora idéerna. Här blir du en del av ett tight team där samarbete, nyfikenhet och närhet till besluten är en självklar del av vardagen. Vi kombinerar strategi, kreativitet, digitalisering och ny teknik för att skapa upplevelser som känns – och varumärken som fastnar. Innovation driver oss framåt, men också modet att tänka nytt och våga utmana. Hos oss finns en stark entreprenörsanda och kort väg från idé till beslut. Det ger dig stora möjligheter att påverka hur vi jobbar – och vart vi är på väg. Vi arbetar med allt från Brand Experience, UX och design till webb, AI, VR, 3D och digital produktion. Med nya investerare i ryggen siktar vi mot vårt nästa stora steg: att inom fem år bli en internationellt eftertraktad digital byrå. Vill du vara med och skapa framtidens digitala upplevelser? Då ser vi fram emot att få din ansökan! START: Enligt överenskommelse PLATS: Borås OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Talent Manager, Mikaela Ehk [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

22 dagar sedan
Sista ansökan:
21 november 2025
Azure Cloud Architect till Cloudium // Stockholm
Oddwork Sweden AB
Systemanalytiker och IT-arkitekter m.fl.

Vill du vara med och forma framtidens molnlösningar – och samtidigt sätta din egen prägel på ett växande företag? Om rollen Som Azure Cloud Architect hos oss kommer du att designa, implementera och underhålla avancerade Azure-lösningar för våra kunder. Du blir en del av ett litet, agilt team där dina idéer och beslut gör verklig skillnad. I rollen får du ett stort ansvar och en central position i att driva Cloudiums utveckling framåt – både tekniskt och strategiskt. Du samarbetar nära kunder och interna team för att skapa lösningar som är både smarta, skalbara och säkra. Vi söker dig som Har stark teknisk kompetens och entreprenörsanda – du ser möjligheter, tar initiativ och vågar tänka nytt. I ett mindre team trivs du med att ha inflytande och ta ägandeskap över projekt. Som problemlösare hittar du de bästa lösningarna för komplexa utmaningar och navigerar smidigt mellan teknik och kunddialog. För att lyckas i rollen ser vi att du har: Flera års erfarenheter att arbeta med Azure och dess tjänster. Praktisk erfarenhet av infrastruktur, scripting, automatisering och/eller utveckling. Erfarenhet av att designa och implementera molnlösningar inom stora organisationer. Förmåga att arbeta självständigt och driva projekt framåt. Om Cloudium Med över 35 års samlad erfarenhet inom IT har vi på Cloudium specialiserat oss på infrastruktur, SQL Server och Azure. Vi förstår de utmaningar företag möter vid övergången till molnet och erbjuder skräddarsydda lösningar som optimerar drift, säkerhet och prestanda. Vårt mål är att leverera exceptionell service och överträffa förväntningar. Med djup expertis och ett kundfokuserat arbetssätt guidar vi dig genom hela processen – från strategi till en effektiv, säker och skalbar molnlösning. Är du vår nästa kollega? Hos oss får du mer än bara ett jobb – du får en nyckelroll i ett växande företag där dina insatser verkligen gör skillnad. Vi kombinerar teknisk spetskompetens med en innovativ och framåtdrivande kultur där vi vågar testa nytt, utvecklas och ha kul på vägen. Vill du vara med och forma Cloudiums framtid tillsammans med oss? START: Enligt överenskommelse PLATS: Stockholm OMFATTNING: Heltid LÖN: Enligt överenskommelse KONTAKT: Talent Manager Gusti Johansson [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

24 dagar sedan
Sista ansökan:
19 november 2025
Inköpare till Moberg Bil // Göteborg
Oddwork Sweden AB
Inköpare och upphandlare

Moberg Bil är inte bara Göteborgs största aktör inom köp och försäljning av begagnade bilar – vi är också en av Sveriges topp 10 inom branschen. Med en ny anläggning på gång trampar vi gasen i botten för att fördubbla försäljningen och sikta mot en miljard i omsättning! Nu letar vi, tillsammans med Oddwork, efter en driven och ansvarstagande inköpare som vet hur man hittar bilar till bäst pris. Är du redo att gasa igång? Om rollen Som inköpare hos oss blir du en del av vårt inköpsteam på tre personer och direktrapporterar till försäljningschef. Din uppgift? Se till att vi alltid har rätt bilar på lager! Du kommer att: Arbeta aktivt med inbyten, värdering och prissättning av begagnade bilar. Ha direktkontakt med våra kunder (privatpersoner och företag) och bilhandlare. Delta i auktioner och bevaka vagnparksförsäljningar. Bygga relationer med företag för att säkra och följa upp värderingar och inköp. Analysera marknaden, granska offerter från leverantörer, hålla koll på bilauktioner och fatta smarta inköpsbeslut. Samarbeta tätt med teamet, team-leader och Försäljningschef för att optimera affärerna. Vem är du? Du är en säljare i själen och vet precis hur man stänger en affär på bästa sätt. Du älskar att arbeta och trivs i ett högt tempo – ju mer det händer, desto mer kommer du till din rätt. Som tävlingsinriktad och driven brinner du för att överträffa dina egna mål och göra affärer, samtidigt som du bidrar till teamets gemensamma framgång. Här får du chansen att ta ansvar, skapa förtroende och leverera resultat – precis som du gillar! Vi ser att du har: Erfarenhet som säljare eller inköpare i bilbranschen. Stort intresse och teknisk kunskap om bilar. Erfarenhet av transportbilar är ett extra plus. Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både tal och skrift. Körkort, ett krav hos oss. Varför välja Moberg Bil? Hos oss blir du en nyckelspelare i ett snabbväxande team där innovation, ansvar och strävan efter att alltid bli bättre går hand i hand. Vår kultur är varm, hjärtlig och fylld med både driv och humor – vi tycker nämligen att jobbet ska vara roligt! På Moberg Bil kommer du att få ta plats, utvecklas och verkligen göra skillnad på vår resa mot att bli den självklara platsen för begagnade bilar i Sverige. START:Enligt överenskommelse PLATS:Göteborg OMFATTNING:Heltid LÖN:Fast lön + provision KONTAKT:Head of Recruitment Delivery Ellinor Hellberg,[email protected](för frågor, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM:Urval sker löpande Är du redo att få upp farten ytterligare i karriären? Hoppa in och ansök – och låt oss göra den här resan tillsammans! Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom attklicka häreller hitta fler karriärmöjligheterhär.

24 dagar sedan
Sista ansökan:
19 november 2025
Fastighetsförvaltare till EasyFlat // Stockholm
Oddwork Sweden AB
Fastighets- och förvaltningschefer

En av Sveriges ledande lägenhetshotellbolag, EasyFlat Living AB, levererar skräddarsydda boendelösningar. Etablerade i Stockholm med tre lägenhetshotell och ytterligare anläggning i Linköping, med ett starkt fokus på långsiktiga kundrelationer har bolaget etablerat sig som en trygg partner för både projekt- och boendeplanering. Som en del av EasyFlat Group – med totalt nio bolag under sitt paraply – blickar de nu framåt mot nya affärer och ännu högre beläggning. Tillsammans med Oddwork söker vi en nyckelperson till oss i rollen som fastighetsförvaltare. Som Fastighetsförvaltare... ... ser du till att EasyFlats totala fastighetsbestånd – 50 villor och lägenheter plus 3 hotell – alltid är redo att hyras ut. Genom att leda ett team på av fastighetstekniker delegerar du arbetsuppgifter, hanterar felanmälningar, planerar underhåll och koordinerar med externa leverantörer. Rollen är lika bred, praktisk och ledande som den är stimulerande – du har dagligen kontakt med trevliga säljteamet, städpersonal och administration för att säkerställa att varje boende håller den standard EasyFlat är känt för. När nya boendeobjekt hyrs in ansvarar du för att leda förberedelsearbetet i teamet: möblering, utrustning och anpassning för att gästerna ska kunna flytta in direkt. Du följer en väl upparbetad process med checklistor och rutiner – då du är så pass skicklig och erfaren har du inga problem med att improvisera om det behövs och vad som då bör prioriteras, du har helt enkelt ett gott öga för detaljer! Vi söker dig som... … tycker att fastighetsteknik inom hotell är det bästa som finns. Du är en problemlösare, en lagspelare och en naturlig ledare. Kollegor tycks vända sig till dig idag för svar på sina frågor och det här känns som ett naturligt nästa steg, ledarrollen? Du trivs lika mycket med tekniska detaljer som att få människor att växa. Ditt ledarskap är tydligt, kommunikativt och coachande – oavsett om det handlar om att styra upp ett läckande rör eller peppa teamet inför veckan. Har du? Tidigare erfarenhet av fastighetsförvaltning eller teknisk drift, gärna inom hotell eller större boendeanläggningar Dokumenterad erfarenhet av personalansvar Flytande i svenska och engelska – ryska är meriterande Vana av att koordinera externa leverantörer och entreprenörer En praktisk doer med koll på detaljer och förmåga att prioritera Varför EasyFlat? För att du blir en del av ett företag som byggt sin framgång på långsiktiga relationer, smidiga lösningar och hög flexibilitet. Det är ett avslappnat bolag med högt i tak – där det är snabba puckar och raka rör. EasyFlat har gått starkt även genom lågkonjunkturen, och expansionen i Stockholm fortsätter. Här får du både frihet, ansvar och ett team som jobbar tillsammans – varje dag. START: Enligt överenskommelse PLATS: Stockholm OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Talent Manager Mattias Marberg, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

29 dagar sedan
Sista ansökan:
14 november 2025
Account Manager till EasyFlat // Stockholm
Oddwork Sweden AB
Företagssäljare

En av Sveriges ledande lägenhetshotellbolag, EasyFlat Living AB, levererar skräddarsydda boendelösningar. Etablerade i Stockholm med tre lägenhetshotell och ytterligare anläggning i Linköping, med ett starkt fokus på långsiktiga kundrelationer har bolaget etablerat sig som en trygg partner för både projekt- och boendeplanering. Som en del av EasyFlat Group – med totalt nio bolag under sitt paraply – blickar de nu framåt mot nya affärer och ännu högre beläggning. Tillsammans med Oddwork söker vi nu en nyckelperson till säljteamet i rollen som Account Manager. Som Account Manager Du blir en av fem säljare där fokus ligger på att bygga nya och vårda befintliga relationer med internationella byggaktörer och entreprenörer. Dina verktyg? Telefonen, datorn och ett välfyllt CRM-system. Din spelplan? Från prospektering till behovsanalys och bokning av boenden för projektledare, byggledare och arbetslag. Arbetet sker huvudsakligen från vårt fina kontor på Östermalm i Stockholm varifrån du har daglig dialog med kollegor inom sälj och drift. I rollen jobbar du självständigt med kundbearbetning utifrån databaser och marknadsinformation. Du är en lösningsorienterad säljare som triggas av att lösa logistiska problem för kunderna – med boendelösningar som täcker allt från ett par veckor till flera månader. Vi söker dig som... … är en relationsbyggare som ser möjligheterna i att få ringa kalla samtal, att omvandla en nykund till en långsiktig och återkommande relation är något du verkligen trivs med, för att över tid utöka ditt kundnätverk och växa med dina kundkonton. Du gillar att arbeta i ett högt tempo, är lyhörd för kundens behov och vet hur man följer upp för att skapa förtroende och säkerställa en kvalitativ upplevelse. Du är precis lika självgående som samarbetsvillig – kommunikationen och den goa relationen med kollegorna är därför lika viktig som med kunderna. Har du? Erfarenhet av B2B-försäljning, gärna inom hotell, boendeservice eller byggsektorn Erfarenhet av att jobba med CRM-system och bokningsplattformar Trivs i en roll där telefon och mail är primära kontaktvägar Flytande engelska & svenska i tal och skrift Meriterande om du har kunskaper i ryska eller nordösteuropeiska språk Varför EasyFlat? För att du blir en del av ett avslappnat, entreprenöriellt och internationellt team som lyckats stå stadigt i en skakig bransch. EasyFlat kombinerar hotellstandard med bygglogistik – och gör det dessutom riktigt bra. Med långsiktiga samarbeten, hög servicegrad och ett genuint fokus på kundnöjdhet är bolaget redo för nästa steg - vill du följa med? START: Enligt överenskommelse PLATS: Stockholm OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Talent Manager Mattias Marberg, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

29 dagar sedan
Sista ansökan:
14 november 2025