Finputs. Grundning. Polering. Om du förstår charmen i dessa ord, kan det här vara rollen för dig. Rejmes söker nu efter en sliptekniker med erfarenhet av grundarbete – och en vilja att leverera finish i världsklass. Är det din tur att kliva in på vår nyrenoverade verkstad i Halmstad? Vi är ett företag där du får ta plats och utvecklas. I vår moderna verkstad får du jobba med marknadens bästa utrustning i ett team där stämningen är på topp. Och det bästa av allt? Du får vara med och bygga vidare på Rejmes starka varumärke – varje dag, i varje detalj. Som Sliptekniker Du vet redan vad jobbet innebär – men låt oss ändå berätta vad just du kommer göra hos oss. I vårt team jobbar du med att: slipa, grunda, spackla maskera inför lackering laga plastdetaljer på stötfångare (ett extra plus om du redan har erfarenhet av plastreparation!) och slutligen, efter lack: polera bilen till perfektion Dina händer är vårt viktigaste verktyg – det du gör är inte bara tekniskt, det är konstnärligt. Vi söker dig som... ...får gåshud av en spegelblank yta. Du som gillar att jobba praktiskt, noggrant och som vet exakt hur ett slipmoment ska kännas för att bli rätt. Våra önskemål till dig: Erfarenhet av slip- och grundarbete inom bil eller fordonslackering Vana vid spackling och maskering Ett stort plus om du kan plastreparationer Förmåga att arbeta självständigt och samtidigt vara en lagspelare Varför Rejmes? Redan 1949 lade Gunnar Rejme grunden till det som idag är Rejmes – en miljöcertifierad och auktoriserad återförsäljare av Volvo. Vår vision är att göra våra kunders bilburna vardag enklare. Därför erbjuder vi ett helhetskoncept för ett ekonomiskt, ekologiskt och socialt hållbart bilägande med försäljning av både nya och begagnade personbilar. En personlig relation till våra kunder är en viktig del av allt vi gör på Rejmes och vi har vunnit många framgångar med våra unika arbetssätt. START: Enligt överenskommelse PLATS: Halmstad OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Talent Manager Carolina Elofsson, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande
Vill du kickstarta din karriär i en roll där teknik, kvalitet och kundkontakt möts? Hos oss på Osstell får du snabbt ta ansvar, lära dig hela flödet och jobba nära ett engagerat team i en varierad och lärorik vardag. Om rollen Du kommer att stötta hela kedjan inom vårt Supply Chain & Operations-team – från inköp till kvalitetsuppföljning, produktkontroller, kundreturer och dokumentation. Det här är rollen för dig som gillar variation, lärande och som vill få insikt i hur medicintekniska produkter utvecklas, produceras och kontrolleras. Du får ett stort eget ansvar och utrymme att ta initiativ, samtidigt som du blir en del av ett nära och erfaret team. Med tre kunniga kollegor vid din sida får du vägledning och tydliga rutiner att arbeta efter – och över tid också möjlighet att utveckla och förbättra dem. Här litar vi på varandras självledarskap och jobbar tillsammans med transparens, respekt och en god dos humor i vardagen. Exempel på arbetsuppgifter: Göra inköp och följa upp leveranser enligt våra långsiktiga planer Hantera produktreturer, enklare felsökning och kunddialog Arbeta med kvalitetsuppföljning, dokumentation och avvikelsehantering Kommunicera med leverantörer, kunder och distributörer Ta emot och kontrollera inkommande varor samt registrera dem i affärssystemet Delta i förbättringsarbete av processer och rutiner kopplat till kvalitet och logistik Vi söker dig som… …har en teknisk bakgrund och är nyfiken på hur teknik, kvalitet och logistik hänger ihop i praktiken. Du gillar att förstå hur saker fungerar, är noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt och trivs med att ta ansvar och driva uppgifter framåt. Självledarskap är något du är van vid – du tar initiativ, prioriterar och hittar vägen fram även när ramarna inte är helt satta. Kanske har du arbetat något år i en liknande roll, eller inom kundtjänst, administration eller i en teknisk miljö. Viktigast för oss är att du har en känsla för service och struktur – och att du vill bidra, utvecklas och växa tillsammans med oss. Utbildning inom teknik, eller annat relevant område Tidigare arbetat med kunder, exempelvis genom kundtjänst eller teknisk support via mail Vana vid att arbeta med dokumentation och följa rutiner Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift Om oss på Osstell Osstell AB är världsledande inom mätning av implantatstabilitet och övervakning av osseointegration. Företaget bildades 1999 för att kommersialisera en uppfinning med användning av resonansfrekvensanalys (RFA) för att bestämma klinisk status för tandimplantat. Företagets patenterade teknik hjälper tandläkare runt om i världen att göra dentala implantatsbehandlingar säkrare och öka patientens förtroende och komfort. Kontoret ligger i hjärtat av Göteborg, nära centralstationen. 2018 blev Osstell en del av W&H Group, en global koncern inom utveckling och tillverkning av medicintekniska produkter med över 1300 anställda. Det ger oss kraften från en internationell koncern, samtidigt som vi i Sverige är ett mindre bolag med korta beslutsvägar och stark teamkänsla. Här arbetar 18 medarbetare med stort engagemang, en stark drivkraft att skapa verkligt kundvärde och en vilja att hela tiden utvecklas – både som individer och som företag. Vårt fokus är att ge kliniker bättre beslutsunderlag så att varje patient får rätt behandling utifrån sina förutsättningar. Vi tror på tydlighet, öppenhet och respekt – och vi värdesätter pålitlighet, framåtlutning och en positiv attityd i det vi gör. Välkommen till Osstell och ditt nästa steg! START: Omgående PLATS: Göteborg OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Talent Manager Mikaela Ehk, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande, sök idag! Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.
Vill du kombinera teknik och affär i en roll med stort ansvar, brett kontaktnät och tydlig påverkan på försäljningen? Nu söker SCN en kommersiell produktchef till huvudkontoret i Stockholm – en bred roll i ett teknikdrivet bolag där expertis, affärsfokus och struktur är vägen till framgång. Rollen Som kommersiell produktchef på SCN är du navet mellan våra leverantörer, säljteam och marknadsavdelning. Du är expert på dina produktgrupper och driver deras tillväxt och lönsamhet framåt – från strategi till operativt stöd. En viktigt och naturlig del av rollen är att agera specialistpartner till säljarna där du ger teknisk och kommersiell pre-sales support: svarar på produktfrågor, bistår med datablad, tar fram prisförslag och hjälper till att driva affärer i mål. Du arbetar tätt tillsammans med Sales Manager Romani, produktchefskollegor och resten av SCN:s affärsdrivna team. Rollen omfattar även: Budgetansvar för produktgrupper och leverantörer Framtagning och genomförande av marknadsplaner och lanseringsstrategier Produktintroduktioner och utfasningar Kontinuerlig dialog och förhandling med leverantörer Marknads- och konkurrentanalys, trendspaning och produktoptimering Intern utbildning av säljarna i våra produkter Kund- och leverantörsbesök, både i Sverige och internationellt Dokumentations- och certifikatsansvar inom relevanta direktiv och standarder Vem vi söker Vi söker dig som trivs i gränslandet mellan teknik och affär, och som vill arbeta med hela produktens livscykel. Du har ett strukturerat arbetssätt, ett starkt affärssinne och en naturlig fallenhet för att bygga relationer – internt såväl som externt. Du uppskattar bredden i en roll där du både analyserar, förhandlar, marknadsför och stöttar försäljningen. Du har lätt för att kommunicera med både tekniker, säljare och leverantörer, och drivs av att se hur dina insatser påverkar försäljningen direkt. För att lyckas tror vi att du har: Några års erfarenhet av liknande roll Eftergymnasial teknisk utbildning Flytande svenska och engelska i tal och skrift Goda kunskaper i Officepaketet, särskilt Excel Varför SCN? Vi är en oberoende leverantör av komponenter och system inom industriautomation. Sedan 2017 är vi en del av Addtech – en svensk börsnoterad teknikhandelskoncern med över 150 dotterbolag och verksamhet i hela världen. Vi har vårt huvudkontor i Stockholm och finns även representerade i Malmö, Helsingfors, Tallinn och Shanghai. Vår vision är att bli Nordens ledande oberoende leverantör till maskinbyggare. Genom ett produktutbud som formats helt utifrån kundens behov och i samarbete med över 40 specialiserade partners, har vi byggt upp ett av marknadens mest slagkraftiga sortiment inom industriell automation. Vi drivs av innovation, lärande och ett högt tempo där struktur, service och professionalism är självklarheter. Vi ger alltid allt, firar våra framgångar och bygger vår kultur på omtanke och gemensam framgång. Här hjälper vi varandra att lyckas – och har kul längs vägen. START:Enligt överenskommelse PLATS: Stockholm OMFATTNING:Heltid LÖN:Fast lön KONTAKT:Head of Recruitment Delivery Ellinor Hellberg,[email protected](för frågor, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM:Ansökningar behandlas löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom attklicka häreller hitta fler karriärmöjligheterhär.
Är du affärsdriven, självständig och van att skapa resultat i tekniska miljöer? Har du dessutom ett starkt eget driv och ett intresse för industriell automation? Då är det här din nästa möjlighet. Tillsammans med Oddwork söker vi nu en Account Manager med bas i Västsverige – en nyckelroll för fortsatt tillväxt i ett av bolagets viktigaste distrikt. Rollen Som Account Manager hos SCN ansvarar du för att utveckla och växa affären med fokus på maskinbyggare och OEM-tillverkare inom industriell automation. Det är din drivkraft, ditt engagemang och affärsfokus som avgör resultatet här. Du driver hela säljprocessen från prospektering till avslut med fullt ägarskap över både nya och befintliga kunder. Det här är en roll för dig som är van att ta egna initiativ, prioritera smart och driva dina processer i mål. Du utgår från hemmakontor och arbetar aktivt ute hos kund – där affären händer. Din vardag består av kundmöten, förhandlingar, affärsutveckling och värdeskapande sälj. Du är en strategisk och operativ spelare som trivs i en miljö där frihet under ansvar är grunden. Vem vi söker Du har ett starkt affärsdriv och ett naturligt fokus på resultat. Du är van att ta ansvar för hela processen och ser det som en självklarhet att äga både framgången och vägen dit. Du är initiativrik, lösningsorienterad, bygger relationer med lätthet och är van att navigera i komplexa miljöer med flera beslutsfattare. Även om du har en stark egen motor, vet du att långsiktiga resultat bygger på samarbete. Du delar med dig av din kunskap, stöttar dina kollegor och bidrar till laget – för vi lyckas tillsammans. Vi ser att du har: Erfarenhet av teknisk B2B-försäljning, gärna mot industri, automation eller maskinbyggare God förståelse för försäljningscykler och att arbeta målstyrt Förmågan att självständigt strukturera, driva och slutföra affärer Svenska och engelska i tal och skrift B-körkort Teknisk utbildning är meriterande Varför SCN? Vi är en oberoende leverantör av komponenter och system inom industriautomation. Sedan 2017 är vi en del av Addtech – en svensk börsnoterad teknikhandelskoncern med över 150 dotterbolag och verksamhet i hela världen. Vi har vårt huvudkontor i Stockholm och finns även representerade i Malmö, Helsingfors, Tallinn och Shanghai. Vår vision är att bli Nordens ledande oberoende leverantör till maskinbyggare. Genom ett produktutbud som formats helt utifrån kundens behov och i samarbete med över 40 specialiserade partners, har vi byggt upp ett av marknadens mest slagkraftiga sortiment inom industriell automation. Vi drivs av innovation, lärande och ett högt tempo där struktur, service och professionalism är självklarheter. Vi ger alltid allt, firar våra framgångar och bygger vår kultur på omtanke och gemensam framgång. Här hjälper vi varandra att lyckas – och har kul längs vägen. START:Enligt överenskommelse PLATS:Hemmakontor OMFATTNING:Heltid LÖN:Fast lön KONTAKT:Head of Recruitment Delivery Ellinor Hellberg,[email protected](för frågor, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM:Ansökningar behandlas löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom attklicka häreller hitta fler karriärmöjligheterhär.
Finputs. Grundning. Polering. Om du förstår charmen i dessa ord, kan det här vara rollen för dig. Rejmes söker nu efter en sliptekniker med erfarenhet av grundarbete – och en vilja att leverera finish i världsklass. Är det din tur att kliva in på vår nyrenoverade verkstad i Halmstad? Vi är ett företag där du får ta plats och utvecklas. I vår moderna verkstad får du jobba med marknadens bästa utrustning i ett team där stämningen är på topp. Och det bästa av allt? Du får vara med och bygga vidare på Rejmes starka varumärke – varje dag, i varje detalj. Som Sliptekniker Du vet redan vad jobbet innebär – men låt oss ändå berätta vad just du kommer göra hos oss. I vårt team jobbar du med att: slipa, grunda, spackla maskera inför lackering laga plastdetaljer på stötfångare (ett extra plus om du redan har erfarenhet av plastreparation!) och slutligen, efter lack: polera bilen till perfektion Dina händer är vårt viktigaste verktyg – det du gör är inte bara tekniskt, det är konstnärligt. Vi söker dig som... ...får gåshud av en spegelblank yta. Du som gillar att jobba praktiskt, noggrant och som vet exakt hur ett slipmoment ska kännas för att bli rätt. Våra önskemål till dig: Erfarenhet av slip- och grundarbete inom bil eller fordonslackering Vana vid spackling och maskering Ett stort plus om du kan plastreparationer Förmåga att arbeta självständigt och samtidigt vara en lagspelare Varför Rejmes? Redan 1949 lade Gunnar Rejme grunden till det som idag är Rejmes – en miljöcertifierad och auktoriserad återförsäljare av Volvo. Vår vision är att göra våra kunders bilburna vardag enklare. Därför erbjuder vi ett helhetskoncept för ett ekonomiskt, ekologiskt och socialt hållbart bilägande med försäljning av både nya och begagnade personbilar. En personlig relation till våra kunder är en viktig del av allt vi gör på Rejmes och vi har vunnit många framgångar med våra unika arbetssätt. START: Enligt överenskommelse PLATS: Halmstad OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Talent Manager Carolina Elofsson, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande
Wioniq Nordic är en pionjär inom smarta lösningar för vatten, energi och byggsektorerna. Med vår nya varumärkesidentitet och ambitiösa tillväxtmål fram till 2028 står vi inför en spännande framtid. Vår innovativa plattform övervakar och skyddar kritisk infrastruktur världen över, och nu söker vi dig som vill vara en del av vår resa och bidra till att utveckla nästa generations lösningar. Tillsammans med oss får du möjlighet att vara med och forma framtidens smarta och hållbara samhällen. Som Inköps- och Produktionschef... ...tar du fullt ansvar för hela vår värdekedja. Från strategiskt inköp och leverantörsdialoger till effektiv och skalbar produktion – du driver, leder och utvecklar. Du har personalansvar för teamet i Borås (fyra personer idag) och fungerar som en länk mellan teknik, försäljning och logistik. Du ansvarar för att planera ordrar, optimera lagersaldon och skapa strategiska relationer med våra leverantörer – både i närområdet och globalt. Du blir navet i vår produktionsplanering, från enskilda sensorer till komplett färdig leverans, med fokus på kvalitet, kostnad och skalbarhet. Vi söker dig som... …är strategisk, ansvarstagande och tekniskt nyfiken. Du trivs med att leda andra, bygga strukturer och samarbeta nära produktutveckling och teknikteam. Du förstår vikten av att kombinera det långsiktiga med det dagliga och gillar att ha koll på både lagerstatus och leveransflöden. Du är en tydlig kommunikatör, lösningsorienterad och bekväm i ett högt förändringstempo. Våra önskemål till dig: Flera års erfarenhet av strategiskt inköp och produktion, gärna inom IoT, elektronik eller teknikintensiva miljöer Erfarenhet av att leda team i produktion eller logistik Förståelse för supply chain och leverantörsstyrning i internationell kontext Eftergymnasial utbildning inom teknik, supply chain eller ekonomi Flytande svenska och engelska Körkort B Varför Wioniq? Wioniq är en del av Wioniq Group, och vår uppgift är tydlig: att övervaka och optimera samhällskritisk infrastruktur genom hållbar teknik och smarta sensorer. Med över 400 energibolag som kunder och tusentals installerade enheter inom fjärrvärme, vattennät, fastighetsautomation och miljöövervakning, har vi tagit en tydlig position i omställningen mot smartare städer. Vår målsättning? Att bli marknadsledare i Europa till 2028. Och vi gör det som en del av Wienerberger Group – en stark global koncern med lokal innovationskraft. Hos oss får du en nyckelroll i en högaktuell och växande bransch – med teknik och hållbarhet i fokus. Du får arbeta med smarta produkter som gör skillnad för klimat, samhälle och framtid. Vi erbjuder hybridmöjligheter, en stark teamkänsla och ett bolag i kraftig tillväxt där du är med och bygger strukturen från grunden. START: Enligt överenskommelse PLATS: Borås OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Talent Manager Mattias Marberg – [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.
Hos oss hittar du ett gäng med hjärta för både teknik och affär – och nu behöver vårt team i Stockholm en ledare som vill ta ansvar för allt från trivsel och utveckling till leverans och struktur. Vi är specialiserade på NetSuite – ett molnbaserat affärssystem – och hjälper några av Nordens mest spännande tillväxtbolag att växa ännu smartare genom att optimera finansiell styrning, operativ effektivitet och datadrivet beslutsfattande. Om rollen Här blir du en nyckelperson i vår fortsatta utvecklingsresa – med fullt personalansvar för ett team på 14 personer med olika erfarenhetsnivåer. Våra inhouse-konsulter arbetar nära kunder inom främst tech, SaaS och e-handel, där vi skapar skräddarsydda lösningar med verklig affärsnytta. I rollen driver du utvecklingen av både individer och team. Du bygger en kultur präglad av nytänkande och välmående – där idéer får ta plats och människor får växa. Ditt ledarskap är både coachande och visionärt: du inspirerar, utmanar och visar vägen framåt. Du har koll på beläggning, trivsel och leverans – men också på nästa steg. Du äger det operativa resultatet för teamet, allokerar resurser smart och arbetar proaktivt med att lyfta både kapacitet och kompetens. Du blir också en viktig del av ledningsgruppen, där du representerar både teamet och Stockholmskontoret i stort. Urval av arbetsuppgifter: Leder, coachar och utvecklar både teamet som helhet och varje individ utifrån deras behov Säkerställer smart resursfördelning – rätt person på rätt plats, vid rätt tillfälle Följer upp beläggning, kostnader och teamets leverans med fokus på balans och resultat Delaktig i rekryteringar, introducerar och vägleder nya medarbetare med en tydlig plan för framgång Bidrar aktivt till bolagets riktning och utveckling genom ditt arbete i ledningsgruppen Vi söker dig som är.. En närvarande ledare som trivs med att vara mitt i verksamheten, bygga relationer och driva teamet framåt med tydlighet, struktur och engagemang. Du har en nyfikenhet på nya arbetssätt, vågar utmana det invanda och ser möjligheter till förbättring i vardagen. Samtidigt har du alltid helheten i sikte: du förstår kopplingen mellan välmående, prestation och affär, samt arbetar proaktivt för att teamet ska bidra till både kundvärde och lönsamhet. Du tänker långsiktigt, är van vid att ta ansvar för resultat och har ett strategiskt öga för vad som krävs för att verksamheten ska utvecklas i takt med omvärlden. Som ledare vet du vikten av att vara lyhörd och coachande, och har en naturlig förmåga att skapa förtroende – både i teamet och i ledningsgruppen. Och ja – du är också en person som bidrar till att jobbet inte bara blir gjort, utan också blir roligt på vägen. Om önskemålen: Ca 3-5 års erfarenhet av att leda team med goda resultat Erfarenhet av ERP och IT-konsultbranschen (inhouse-konsulter) Tidigare erfarenhet av budgetansvar och ledningsgruppsarbete Eftergymnasial utbildning inom IT, ekonomi eller annat relevant område Flytande svenska och engelska i tal och skrift Om oss Hos oss på Noresca får du stort eget ansvar, engagerade kollegor och möjligheten att vara en del av ett stabilt, växande Gasellbolag med hjärtat på rätt ställe. Vi grundades 2017 och är idag 34 personer fördelade mellan våra kontor i Stockholm och Göteborg. Med fokus på både kundnöjdhet och medarbetartrivsel har vi byggt en kultur där människor trivs och stannar – något vi är extra stolta över att våra medarbetarundersökningar och kundomdömen bekräftar. Vi gillar att ha roligt tillsammans och arrangerar regelbundet sociala aktiviteter – från frukostar och AW:s till konferensresor i Sverige och utomlands. Vi värdesätter balans mellan jobb och privatliv, och erbjuder en flexibel arbetsmiljö där du får vara med och påverka – på riktigt. START: Enligt överenskommelse PLATS: Stockholm, Convendum Drottninggatan OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Talent Manager, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.
Vill du vara med och forma framtidens molnlösningar – och samtidigt sätta din egen prägel på ett växande företag? Om rollen Som Azure Cloud Architect hos oss kommer du att designa, implementera och underhålla avancerade Azure-lösningar för våra kunder. Du blir en del av ett litet, agilt team där dina idéer och beslut gör verklig skillnad. I rollen får du ett stort ansvar och en central position i att driva Cloudiums utveckling framåt – både tekniskt och strategiskt. Du samarbetar nära kunder och interna team för att skapa lösningar som är både smarta, skalbara och säkra. Vi söker dig som Har stark teknisk kompetens och entreprenörsanda – du ser möjligheter, tar initiativ och vågar tänka nytt. I ett mindre team trivs du med att ha inflytande och ta ägandeskap över projekt. Som problemlösare hittar du de bästa lösningarna för komplexa utmaningar och navigerar smidigt mellan teknik och kunddialog. För att lyckas i rollen ser vi att du har: Flera års erfarenheter att arbeta med Azure och dess tjänster. Praktisk erfarenhet av infrastruktur, scripting, automatisering och/eller utveckling. Erfarenhet av att designa och implementera molnlösningar inom stora organisationer. Förmåga att arbeta självständigt och driva projekt framåt. Om Cloudium Med över 35 års samlad erfarenhet inom IT har vi på Cloudium specialiserat oss på infrastruktur, SQL Server och Azure. Vi förstår de utmaningar företag möter vid övergången till molnet och erbjuder skräddarsydda lösningar som optimerar drift, säkerhet och prestanda. Vårt mål är att leverera exceptionell service och överträffa förväntningar. Med djup expertis och ett kundfokuserat arbetssätt guidar vi dig genom hela processen – från strategi till en effektiv, säker och skalbar molnlösning. Är du vår nästa kollega? Hos oss får du mer än bara ett jobb – du får en nyckelroll i ett växande företag där dina insatser verkligen gör skillnad. Vi kombinerar teknisk spetskompetens med en innovativ och framåtdrivande kultur där vi vågar testa nytt, utvecklas och ha kul på vägen. Vill du vara med och forma Cloudiums framtid tillsammans med oss? START: Enligt överenskommelse PLATS: Stockholm OMFATTNING: Heltid LÖN: Enligt överenskommelse KONTAKT: Talent Manager Gusti Johansson [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.
Finputs. Grundning. Polering. Om du förstår charmen i dessa ord, kan det här vara rollen för dig. Rejmes söker nu efter en sliptekniker med erfarenhet av grundarbete – och en vilja att leverera finish i världsklass. Är det din tur att kliva in på vår nyrenoverade verkstad i Halmstad? Vi är ett företag där du får ta plats och utvecklas. I vår moderna verkstad får du jobba med marknadens bästa utrustning i ett team där stämningen är på topp. Och det bästa av allt? Du får vara med och bygga vidare på Rejmes starka varumärke – varje dag, i varje detalj. Som Sliptekniker Du vet redan vad jobbet innebär – men låt oss ändå berätta vad just du kommer göra hos oss. I vårt team jobbar du med att: slipa, grunda, spackla maskera inför lackering laga plastdetaljer på stötfångare (ett extra plus om du redan har erfarenhet av plastreparation!) och slutligen, efter lack: polera bilen till perfektion Dina händer är vårt viktigaste verktyg – det du gör är inte bara tekniskt, det är konstnärligt. Vi söker dig som... ...får gåshud av en spegelblank yta. Du som gillar att jobba praktiskt, noggrant och som vet exakt hur ett slipmoment ska kännas för att bli rätt. Våra önskemål till dig: Erfarenhet av slip- och grundarbete inom bil eller fordonslackering Vana vid spackling och maskering Ett stort plus om du kan plastreparationer Förmåga att arbeta självständigt och samtidigt vara en lagspelare Varför Rejmes? Redan 1949 lade Gunnar Rejme grunden till det som idag är Rejmes – en miljöcertifierad och auktoriserad återförsäljare av Volvo. Vår vision är att göra våra kunders bilburna vardag enklare. Därför erbjuder vi ett helhetskoncept för ett ekonomiskt, ekologiskt och socialt hållbart bilägande med försäljning av både nya och begagnade personbilar. En personlig relation till våra kunder är en viktig del av allt vi gör på Rejmes och vi har vunnit många framgångar med våra unika arbetssätt. START: Enligt överenskommelse PLATS: Halmstad OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Talent Manager Carolina Elofsson, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande
Bli vår tekniska expert och kundnära problemlösare när vi nu etablerar vår verksamhet i Sverige! Global Concept är ett familjeägt företag med rötterna i Storbritannien och Norge, med specialistkunskap inom vattenbehandling och industriell hygien. Sedan starten 1989 har vi byggt upp en stark position genom att leverera kemiska lösningar, system och expertis till några av de mest kvalitetskrävande branscherna – från livsmedelsindustri till kraft- och värmesektorn. Vi levererar inte bara produkter – vi levererar kunskap, rådgivning och hållbara lösningar. Med etablerade verksamheter i Storbritannien, Polen och Norge, står nu Sverige näst på tur, och vi söker dig som vill vara med på vår tillväxtresa. Som Säljande Tekniker Du är både tekniker och relationsbyggare. Hos oss kombinerar du praktiskt fältarbete med affärsdrivande kundkontakt. Ditt uppdrag? Att säkerställa att våra vattenbehandlingssystem och kemikalielösningar fungerar optimalt – och samtidigt identifiera behov, föreslå förbättringar och utveckla kundrelationer. Som första person på plats i Sverige blir du vår förlängda arm mot den svenska marknaden. Du utgår hemifrån, men dina kunder finns över hela landet. Det innebär en självständig roll där du planerar din vardag. Du genomför provtagningar, felsökningar och service ute hos kunderna – men du ser också helheten. Du är den som säger ”vi kan lösa det där” och ”har ni funderat på…?” Du blir ansiktet utåt i Sverige och en nyckelperson i vår tillväxtresa. Du arbetar tätt med kollegor i Norge och Polen och får tillgång till en väletablerad produktportfölj och tekniskt stöd i världsklass. Dina ansvarsområden: Utföra service, felsökning, installation och provtagning inom vattenbehandling och industriell hygien Identifiera kundbehov och föreslå tekniska lösningar med affärsnytta Bygga och utveckla långsiktiga kundrelationer genom rådgivande försäljning Utbilda kunder i våra produkter och system samt säkerställa korrekt användning Du arbetar tätt med kollegor i Norge, Storbritanien och Polen och får tillgång till en väletablerad produktportfölj och tekniskt stöd i världsklass. Om dig: Erfarenhet som servicetekniker eller teknisk säljare inom vatten, energi eller kemi Intresse för affärer och förmåga att identifiera och driva förbättringar hos kund Kännedom om hygien-, miljö- eller säkerhetskrav är meriterande Självständig, strukturerad och lösningsorienterad i fält Flytande i svenska och engelska, i tal och skrift Körkort Varför Global Concept? Vi är ett familjeägt, internationellt bolag där kvalitet, hållbarhet och långsiktighet står i centrum. Här får du möjligheten att bli pionjär på en marknad full av potential. Vi erbjuder frihet, inflytande och möjligheten att skapa din egen roll. Du bygger upp den svenska delen – med alla resurser du behöver bakom dig. Låter det som din nästa utmaning? Då ser vi fram emot att höra från dig! START: Enligt överenskommelse PLATS: Centrala/Södra Sverige OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön plus bonus KONTAKT: Senior Talent Manager Mikaela Ehk, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.
Välj ett jobb för att visa detaljer