Resultat i Sverige AB jobb

Lediga jobb hos Resultat i Sverige AB

EKONOMIASSISTENT TILL BOLAG I CENTRALA STOCKHOLM

Är du en driven och serviceinriktad Ekonomiassistent som vill arbeta i en inspirerande miljö? Vi söker dig som har ett par års erfarenhet som Ekonomiassistent och är redo för en roll som ställer höga krav på din service- och kommunikationsförmåga. Om företaget Vår kund är ett globalt bolag som har sitt huvudkontor i centrala Stockholm. Här kommer du att bli en del av ett inkluderande team där engagemang, samarbete och service är gemensamma ledord. Tjänsten är ett långt konsultuppdrag på minst ett år där du blir anställd av oss på Resultat och uthyrd till vår kund. Dina arbetsuppgifter Som Ekonomiassistent kommer du att ingå i ett team på 6 personer. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara att koordinera hela kedjan för faktureringen. Arbetet innebär mycket kommunikation med bland annat delägare, där du kommer att samla in all information som krävs för varje faktura. Vidare kommer du att följa fakturan från att den skickas iväg, betalas samt vara delaktig i påminnelsehanteringen. Dina arbetsuppgifter kommer främst att innefatta: • Hämta in information inför fakturering • Kommunicera med berörda parter, oftast delägare • Fakturera • Följa upp fakturan • Påminnelsehantering Din profil För att vara rätt i rollen som Ekonomiassistent söker vi dig som har en vidareutbildning inom ekonomi samt 2-3 års praktisk erfarenhet från arbete på en ekonomiavdelning. Viktiga egenskaper för rollen som vi eftersöker hos dig är serviceinriktad, kommunikativ och lösningsorienterad. Vi söker dig som är driven och engagerad i ditt arbete, som inte kompromissar med kvaliteten och som trivs i en roll med många kontaktytor. I ditt arbetssätt är du noggrann och detaljstyrd, samtidigt som du inte tappar fokus på helheten. Rollen ställer höga krav på din förmåga att kunna samarbeta, samla in information och självständigt koordinera det flöde fakturorna går igenom. Att du är strukturerad och älskar ordning och reda är en förutsättning för att lyckas i rollen. Framgångsfaktorer • Eftergymnasial utbildning • 2-3 års erfarenhet från ekonomiarbete • Serviceinriktad, noggrann och kommunikativ • Flytande i svenska och engelska i tal och skrift Om oss Resultat AB är ett bemanningsbolag med inriktning på uthyrning och rekrytering av Ekonomer. Vi är helt enkelt experter på Ekonomer! Som anställd hos oss erbjuder vi friskvårdsbidrag och har kollektivavtal vilket medför tjänstepension och försäkringar. För mer information om oss, titta gärna in på vår hemsida (www.resultatab.se) och följ oss på Instagram (www.instagram.com/resultatab). Ansökan START: Augusti 2024 OMFATTNING: Heltid, 100% PLACERING: Stockholm LÖN: Enligt överenskommelse KONTAKT: Gabriella Urban SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2024-05-19 Denna tjänst är ett konsultuppdrag på minst ett år där du är anställd av oss på Resultat AB och uthyrd till vår kund. Låter detta som en intressant utmaning? Vi uppskattar om du ansöker omgående då urval och intervjuer sker löpande då tjänsten ska tillsättas inom kort. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Gabriella Urban, 073 – 311 68 62.

24 april 2024
Sista ansökan:
20 maj 2024
LÖNEADMINISTRATÖR TILL BOLAG INOM VÅRD & OMSORG

Om företaget Vill du bli del av ett bolag som drivs av engagemang och personlig prägel? Vill du till en organisation där fokus ligger på att hjälpa andra och där du som löneadministratör får möjligheten till frihet under ansvar som del av ett team? Rollen kommer utgå från nya lokaler i Norra Stockholm med möjlighet till hybridarbete. Start önskas omgående med hänsyn till uppsägningstid. Dina arbetsuppgifter Som Löneadministratör kommer du ingå i ett team om 3 löneadministratörer och rapportera till HR-chef. I det dagliga arbetet ingår förutom lönekörningar, bland annat att registrera avvikelser, sjukfrånvaro och ledighet. I ditt arbete kommer du även vara tillgänglig för anställda som har lönerelaterade frågor och sammanställa olika former av statistik i rapporteringssyfte, både internt och externt. Arbetet kommer att kräva administration av både kollektivanställda och tjänstemän. Din profil Vi ser att du besitter en YH-utbildning eller motsvarande inom lön samt minst 2 års erfarenhet av löneadministration och är självgående i ditt arbete. Vi söker dig som kan arbeta efter tydliga deadlines och har god kunskap inom kollektivavtal. För att nå framgång i denna roll bör du vara självgående, noggrann och ordningsam. Du trivs i en framåtlutad organisation där god kommunikation och serviceanda värderas högt. Du är flytande i svenska i både tal och skrift. Tidigare arbete i Crona Lön ses som mycket meriterande i denna roll. Framgångsfaktorer • Minst 2 års erfarenhet inom rollen som Löneadministratör • Erfarenhet inom Crona lön ses som mycket meriterande • God social- och kommunikativ förmåga • Van vid självständigt arbete såväl som del av ett team Om oss Resultat AB är ett bemanningsbolag med inriktning på uthyrning och rekrytering av Ekonomer. Vi är helt enkelt experter på Ekonomer! Som anställd hos oss erbjuder vi friskvårdsbidrag och har kollektivavtal vilket medför tjänstepension och försäkringar. För mer information om oss, titta gärna in på vår hemsida (www.resultatab.se) och följ oss på Instagram (www.instagram.com/resultatab). Ansökan START: Omgående med hänsyn till uppsägningstid OMFATTNING: Heltid PLACERING: Norra Stockholm LÖN: Enligt överenskommelse KONTAKT: Sara Westin-James 072-215 15 34 SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2024-04-30 Detta är en hyrrekrytering där du under provanställningen är anställd hos oss på Resultat för att sedan bli tillsvidareanställd hos vår kund. Låter detta som en intressant utmaning? Vi uppskattar om du ansöker omgående då urval och intervjuer sker löpande då tjänsterna ska tillsättas inom kort. Har du frågor är du välkommen att kontakta Sara Westin-James; 072-215 15 34.

19 april 2024
Sista ansökan:
1 maj 2024
SOMMARVIKARIAT - EKONOMIASSISTENT TILL AG ADVOKAT

Om företaget Studerar du ekonomi och söker efter ett sommarjobb där du i rollen som ekonomiassistent kan få möjlighet att praktisera dina kunskaper? Vi söker just nu en ansvarstagande och serviceinriktad sommarvikarie till AG Advokat, baserade i centrala Stockholm, med start i juni. Dina arbetsuppgifter AG Advokat är Sveriges ledande byrå inom entreprenad- och fastighetsbranschen. Våra medarbetare är specialiserade på juridiken inom dessa affärsområden och vi har lång erfarenhet av transaktioner, finansiering, byggprojekt, leveransavtal och tvister. Vi är idag cirka 80 medarbetare och sitter i NK-huset mitt i centrala Stockholm. Du kan läsa mer om oss här: https://www.agadvokat.se. Din profil Som ekonomiassistent hos AG Advokat kommer du att ingå i ett team om fyra personer, där du kommer stötta upp avdelningen under semesterperioden. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara: • Hantera leverantörsreskontran • Kundinbetalningar • Utläggshantering • Kundfakturering Ovan uppgifter utgör grunden för rollen men du kan komma att få möjlighet att hjälpa till i andra vanligt förekommande uppgifter på ekonomiavdelningen. Framgångsfaktorer • Pågående universitets- eller högskoleutbildning inom ekonomi • Meriterande med tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter • Kommunikativ, noggrann och serviceinriktad • Flytande svenska i tal och skrift är ett krav Om oss Resultat AB är ett bemanningsbolag med inriktning på uthyrning och rekrytering av Ekonomer. Vi är helt enkelt experter på Ekonomer! Som anställd hos oss erbjuder vi friskvårdsbidrag och har kollektivavtal vilket medför tjänstepension och försäkringar. För mer information om oss, titta gärna in på vår hemsida (www.resultatab.se) och följ oss på Instagram (www.instagram.com/resultatab). Ansökan START: Juni – mitten av augusti OMFATTNING: Heltid, 100% PLACERING: Stockholm LÖN: Enligt överenskommelse KONTAKT: Gabriella Urban SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2024-05-05 Detta är ett sommarvikariat där du kommer att vara anställd av oss på Resultat AB och uthyrd till AG Advokat. Låter detta som en intressant utmaning? Vi uppskattar om du ansöker omgående då urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas snabbt. Har du frågor är du välkommen att kontakta Gabriella Urban, 073 – 311 68 62. Som en del i vår rekryteringsprocess genomförs en bakgrundskontroll på slutkandidater. Information lämnas till slutkandidater av vår samarbetspartner innan kontrollen påbörjas.

18 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024
SJÄLVGÅENDE LÖNEADMINISTRATÖR SÖKES TILL KOMMANDE UPPDRAG!

Har du erfarenhet av att arbeta som Löneadministratör och vill fortsätta utvecklas i din roll? Då kan vi skapa nya möjligheter för dig! Om företaget Vi söker just nu löneadministratörer inför kommande uppdrag i Stockholm. Dina arbetsuppgifter Dina kommande arbetsuppgifter kan bland annat innefatta: - Tidrapportering - Löneberedning - Lönekörningar - Avtal och kollektivavtal - Rapportera och anmäla till försäkringskassan Din profil Vi söker dig som har tidigare kunskaper inom löneadministration. Du har antingen arbetat med hela löneprocessen, från ax till limpa, alternativt varit involverad i mer specifika delar av lönearbetet. Du gillar att arbeta i ett högt tempo, kan vara flexibel i ditt arbete och har förmåga att arbeta såväl självständigt som i grupp. Som person är du ansvarstagande och arbetar strukturerat för att nå målen i ditt arbete. I det dagliga arbetet är du noggrann och har ett strukturerat arbetssätt. Vidare tycker du om att arbeta med siffror och har ett sinne för problemlösning. Du har en god systemvana och det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta inom flera olika löne- och ekonomisystem. Framgångsfaktorer - Relevant erfarenhet av arbete inom lön - Systemvana - Flytande svenska, samt goda kunskaper i engelska i tal och skrift - Erfarenhet från kollektivlöner Om oss Resultat AB är ett bemanningsbolag med inriktning på uthyrning och rekrytering av Ekonomer. Vi är helt enkelt experter på Ekonomer! För mer information om oss, titta gärna in på vår hemsida (www.resultatab.se) och följ oss på Instagram (www.instagram.com/resultatab). Ansökan START: Enligt överenskommelse OMFATTNING: Heltid PLACERING: Stockholm LÖN: Enligt överenskommelse KONTAKT: Sara Westin-James, 072-215 15 34 SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2024-05-30 Låter detta som något för dig? Sök gärna idag för att etablera kontakt för kommande uppdrag och samarbeten! Vid frågor är du välkommen att kontakta Sara Westin-James, 072-215 15 34.

17 april 2024
Sista ansökan:
29 maj 2024
REDOVISNINGSEKONOM TILL BOLAG I SUNNE

Är du Redovisningsekonom redo för en ny spännande roll? Vi söker dig som trivs en i en bred roll där du får arbeta med redovisningens alla delar. Ansök gärna redan idag då tjänsten ska tillsättas snart! Om företaget Vår kund är ett väletablerat bolag som har sitt kontor i den vackra staden Sunne. Hit söker vi nu en Redovisningsekonom som ska bli en del av ett mindre team. Dina arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter kommer bland annat vara: • Löpande bokföring • Avstämningar • Månads-, kvartals- och årsbokslut • Moms- och skattedeklarationer • Årsredovisningar/delårsrapporter Din profil Vi söker dig som har relevant högskola eller universitetsutbildning. Du har jobbat med redovisning i minst 2-3 år, du har god förståelse för det ekonomiska flödet och är van att arbeta ax till limpa, där du självständigt gör årsbokslut och årsredovisning. Vi ser gärna att du är systemkunnig och har goda kunskaper i Excel. Du är noggrann, social och har ett brinnande intresse för siffror. Du ser dig själv som en uttalad lagspelare och bidrar med till en god stämning. Framgångsfaktorer • Relevant högskole- eller universitetsutbildning • 2-3 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter • Goda systemkunskaper • Goda kunskaper i Excel Om oss Resultat AB är ett bemanningsbolag med inriktning på uthyrning och rekrytering av Ekonomer. Vi är helt enkelt experter på Ekonomer! Som anställd hos oss erbjuder vi friskvårdsbidrag och har kollektivavtal vilket medför tjänstepension och försäkringar. För mer information om oss, titta gärna in på vår hemsida (www.resultatab.se) och följ oss på Instagram (www.instagram.com/resultatab). Ansökan START: Enligt överenskommelse OMFATTNING: Heltid, 100% PLACERING: Sunne, Värmland LÖN: Enligt överenskommelse KONTAKT: Gabriella Urban, 073-311 68 62 SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2024-05-12 Låter detta som en intressant utmaning? Vi uppskattar om du ansöker omgående då urval och intervjuer sker löpande. Har du frågor är du välkommen att kontakta Gabriella Urban, 073-311 68 62.

12 april 2024
Sista ansökan:
13 maj 2024
EKONOMIANSVARIG TILL TECHBOLAG I CITY

Vill du arbeta som Ekonomiansvarig i ett dynamiskt bolag som präglas av entreprenörsanda? Är du redo för en ny spännande roll där du är med och sätter processer och rutiner för hela ekonomiflödet? Vi söker nu en engagerad Ekonomiansvarig till Cubeia – ett techbolag i framkant! Om företaget ”På Cubeia tillverkar vi spel & system för iGaming-industrin. Detta har varit vårt kärnfokus sedan vi startade 2007. Produktutveckling och teknologi ligger i vårt DNA och att se våra produkter användas av spelare över hela världen är vad vi lever för! Vi växer med våra kunder och är nyinflyttade vid Slussen i centrala Stockholm.” Här välkomnas du till en avslappnad och inkluderande företagskultur där kreativiteten får flöda och där varje medarbetare har en viktig del i verksamhetens fortsatta framgångar. Dina arbetsuppgifter Cubeia växer och söker nu sin nästa Ekonomiansvariga. I dagsläget sköts ekonomin av en person som kommer utöka sitt ansvarsområde i bolaget. Som Ekonomiansvarig på Cubeia kommer du få ett självständigt och övergripande ansvar för hela ekonomiflödet. Du kommer att vara högst delaktig i att sätta rutiner och processer för en långsiktig och välfungerande ekonomisk enhet. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat innefatta: • Fakturahantering • Löpande redovisning • Avstämningar • Lönehantering • Månads- och årsbokslut • Årsredovisning • Kontakt med revisorer • Delaktig i prognos- och budgetarbete Arbetsuppgifterna som presenteras ovan utgör grunden för tjänsten, men andra delar kan tillkomma och möjligheterna för dig att påverka rollen är mycket goda. Din profil I rollen som Ekonomiansvarig på Cubeia söker vi dig som har mångårig praktisk erfarenhet av ovan nämnda arbetsuppgifter. För att vara rätt person har du även förmågan att sätta dig in i verksamheten och dess komplexa flöden och utifrån det sätta de rutiner och processer som behövs för att få en välfungerande och effektiv ekonomifunktion. Har du tidigare arbetat med komplexa flöden i ett transaktionsintensivt internationellt bolag är detta starkt meriterande. Har du även ett särskilt intresse för IT och system är detta ett stort plus. Viktiga personliga egenskaper för rollen är att du är kommunikativ, nyfiken, positiv och framåt. Du trivs med att arbeta självständigt, har ett helhetsperspektiv och förmågan att driva fram nya lösningar och effektiviseringar. För att passa in i bolaget ser vi gärna att du är prestigelös och ödmjuk. Framgångsfaktorer • Tidigare erfarenhet av transaktionsintensivt bolag • Har ett helhetsperspektiv över det ekonomiska flödet • Helt självständig i ovan beskrivna arbetsuppgifter • Social och kommunikativ • Flytande i tal och skrift i både svenska och engelska Om oss Resultat AB är ett bemanningsbolag med inriktning på uthyrning och rekrytering av Ekonomer. Vi är helt enkelt experter på Ekonomer! Som anställd hos oss erbjuder vi friskvårdsbidrag och har kollektivavtal vilket medför tjänstepension och försäkringar. För mer information om oss, titta gärna in på vår hemsida (www.resultatab.se) och följ oss på Instagram (www.instagram.com/resultatab). Ansökan START: Enligt överenskommelse OMFATTNING: Heltid, 100% PLACERING: Stockholm LÖN: Enligt överenskommelse KONTAKT: Gabriella Urban SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2024-04-30 Detta är en hyrrekrytering där du under provanställningen är anställd av oss på Resultat AB, för att sedan gå över till en fastanställning hos vår kund. Låter detta som en intressant utmaning? Vi uppskattar om du ansöker omgående då urval och intervjuer sker löpande då tjänsten ska tillsättas inom kort. Har du frågor är du välkommen att kontakta Gabriella Urban, 073 – 311 68 62.

10 april 2024
Sista ansökan:
1 maj 2024
EKONOMIASSISTENT TILL GEZE SCANDINAVIA AB – SOMMARVIKARIAT

Är du en ekonomistudent som vill få med dig värdefull och studierelevant erfarenhet inför framtiden? Då har vi sommarjobbet för dig! GEZE, med sitt ljusa och öppna kontor i Täby, söker just nu en ekonomiassistent för ett sommarvikariat med start v.24 och 9 veckor framåt. Om företaget GEZE, med internationellt huvudkontor i Tyskland, är ett världsledande företag som utvecklar, producerar och säljer system inom dörr-, fönster- och säkerhetsteknik till byggindustrin. I det nordiska dotterbolaget GEZE Scandinavia AB ingår de nordiska och de baltiska länderna. Kontoret för den svenska verksamheten ligger i Täby strax norr om Stockholm, och det är också här som ekonomiavdelningen har sitt kontor. Förutom de 5 kollegorna på ekonomiavdelningen är det ca 20 kollegor inom försäljning i samma kontorsbyggnad, som också innefattar en mysig köksavdelning med bl.a. gratis kaffe, frukt och många trevliga fikastunder. Läs mer om företaget på www.geze.se Dina arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta: * Öppna post, bevaka mail och svara i telefon – mot kunder, leverantörer och internationella kollegor * Hämta och läsa in bankfiler samt reda ut differenser * Kontroll av fakturor * Påminnelsehantering * Betalningskörning * För rätt person finns det möjlighet att bokföra och kontera leverantörsfakturor Din profil Vi tror, att du är en ekonomistudent som vill fortsätta utvecklas inom ekonomi. Har du tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter ses det som meriterande men är ej ett krav. Som person är du serviceinriktad, orädd och ansvarstagande. Du gillar siffror och arbetar noggrant och strukturerat. Vidare är du engagerad och har drivet att lära dig nya saker. Då du kommer supportera och ha ett nära samarbete med resterande medarbetare på företaget är du bra på att kommunicera. I det internationella samarbetet kommuniceras ofta på engelska, men i det dagliga arbetet är det stor fördel om du pratar svenska. Framgångsfaktorer • Ekonomistudent • Meriterande att tidigare ha arbetat med liknande uppgifter • Svenska och engelska obehindrat i tal och skrift • Du är serviceinriktad, kommunikativ och ansvarstagande • Du vill lära dig nya sakar och är noggrann i ditt jobb Om oss Resultat AB är ett bemanningsbolag med inriktning på uthyrning och rekrytering av Ekonomer. Vi är helt enkelt experter på Ekonomer! Som anställd hos oss erbjuder vi friskvårdsbidrag och har kollektivavtal vilket medför tjänstepension och försäkringar. För mer information om oss, titta gärna in på vår hemsida (www.resultatab.se) och följ oss på Instagram (www.instagram.com/resultatab). Ansökan UPPDRAGETS LÄNGD: Vecka 24-32 OMFATTNING: Deltid 50% v.24-27, Heltid v.28-32 PLACERING: Stockholm, Täby LÖN: Enligt överenskommelse KONTAKT: Sara Westin-James 072-215 15 34, Resultat AB SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2024-04-30 Denna tjänst är en hyra, där du är anställd hos oss på Resultat. Låter detta som en intressant utmaning? Vi uppskattar om du ansöker omgående då urval och intervjuer sker löpande då uppdraget ska tillsättas inom kort. Har du frågor om uppdraget är du mycket välkommen att kontakta Sara Westin-James, 072-215 15 34.

10 april 2024
Sista ansökan:
1 maj 2024
EKONOMIASSISTENT TILL KUNDRESKONTRAN HOS ASSEMBLIN EL AB

Är du en erfaren ekonom med erfarenhet av kundreskontran? Trivs du med att tillsammans med andra möta mål och arbeta med utveckling och support? Assemblin är inne i en stark förändringsfas och söker dig som vill arbeta brett. Tillsammans med dina kollegor säkerställer du en hög kvalitet och arbetar ständigt med förbättringsåtgärder. Du kommer att arbeta på huvudkontoret placerat i Hägersten tillsammans med 12 personer på ekonomifunktionen. Start önskas omgående med hänsyn till uppsägningstid. Om företaget Assemblin, med huvudkontor i Stockholm, är en komplett installations- och servicepartner med verksamhet i Sverige, Norge och Finland. Vi utformar, installerar och underhåller tekniska system för el, värme, sanitet och ventilation i kontor, arenor, shoppingcenter, bostäder och industrier med den multidisciplinära koncernens styrka och det lokala företagets personliga närvaro. Assemblin El omsätter 5,5 miljarder och har 3900 anställda. Assemblin-koncernen omsätter ca 14,8 miljarder SEK, med 7 000 medarbetare på över 100 orter i Norden. Läs mer om oss på https://www.assemblin.com/sv/ Dina arbetsuppgifter Du kommer att ingå i ett kundreskontrateam om 3 personer och dina arbetsuppgifter kommer bl.a. att inkludera: • Registrering av nya kunder • Kundinbetalningar • Hantering av påminnelser, inkassouppdrag, ackordsförhandlingar, konkurser • Fakturering av dröjsmålsränta • Avstämning av kundreskontra och närliggande balanskonton • Reservering osäkra fordringar • Åldersanalys • Kundrelaterade uppföljningar och analyser • Kreditbedömningar av nya och befintliga kunder • Hantering av kreditgränser i affärssystem Navision 4PS • Administration av ROT/RUT/Grön Teknik-avdrag • Utveckling och support Din profil Till denna tjänst söker vi dig som har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi samt minst 5 års erfarenhet av arbete inom kundreskontran, gärna inom ett större bolag. Du bör kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska i både tal och skrift. Du besitter goda kunskaper inom Excel och har god systemvana. Har du tidigare arbetat inom Navision 4PS tidigare så ses det som meriterande. Som person är du utvecklingsdriven och serviceinriktad med god prioriteringsförmåga. Du vågar ta egna initiativ, samtidigt som du trivs bra som en del av ett team och ett brett kontaktnät, såväl internt som externt. Du har ett öga för förbättringsmöjligheter och effektivisering och trivs i en föränderlig miljö. Framgångsfaktorer • Minst 5 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter • Svenska och engelska obehindrat i tal och skrift är ett krav • Systemintresserad med goda kunskaper inom Excel • Tidigare erfarenhet av Navision 4PS ses som meriterande • Noggrann, initiativtagande, serviceinriktad och kommunikativ Om oss Resultat AB är ett bemanningsbolag med inriktning på uthyrning och rekrytering av Ekonomer. Vi är helt enkelt experter på Ekonomer! Som anställd hos oss erbjuder vi friskvårdsbidrag och har kollektivavtal vilket medför tjänstepension och försäkringar. För mer information om oss, titta gärna in på vår hemsida (www.resultatab.se) och följ oss på Instagram (www.instagram.com/resultatab). Ansökan START: Omgående med hänsyn till uppsägningstid OMFATTNING: Heltid PLACERING: Hägersten LÖN: Enligt överenskommelse KONTAKT: Sara Westin-James 072-215 15 34 SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2024-04-30 Denna tjänst är en hyrrekrytering på 6 månader där du börjar som anställd hos oss på Resultat AB och arbetar ute hos vår kund och sedan blir anställd utav kund. Låter detta som en intressant utmaning? Vi uppskattar om du ansöker omgående då urval och intervjuer sker löpande då tjänsten ska tillsättas inom kort. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Sara Westin-James; 072 215 15 34.

10 april 2024
Sista ansökan:
29 april 2024
EKONOMIANSVARIG TILL CUBEIA

Vill du arbeta som Ekonomiansvarig i ett dynamiskt bolag som präglas av entreprenörsanda? Är du redo för en ny spännande roll där du är med och sätter processer och rutiner för hela ekonomiflödet? Vi söker nu en engagerad Ekonomiansvarig till Cubeia – ett techbolag i framkant! Om företaget ”På Cubeia tillverkar vi spel & system för iGaming-industrin. Detta har varit vårt kärnfokus sedan vi startade 2007. Produktutveckling och teknologi ligger i vårt DNA och att se våra produkter användas av spelare över hela världen är vad vi lever för! Vi växer med våra kunder och är nyinflyttade vid Slussen i centrala Stockholm.” Här välkomnas du till en avslappnad och inkluderande företagskultur där kreativiteten får flöda och där varje medarbetare har en viktig del i verksamhetens fortsatta framgångar. Dina arbetsuppgifter Cubeia växer och söker nu sin nästa Ekonomiansvariga. I dagsläget sköts ekonomin av en person som kommer utöka sitt ansvarsområde i bolaget. Som Ekonomiansvarig på Cubeia kommer du få ett självständigt och övergripande ansvar för hela ekonomiflödet. Du kommer att vara högst delaktig i att sätta rutiner och processer för en långsiktig och välfungerande ekonomisk enhet. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat innefatta: • Fakturahantering • Löpande redovisning • Avstämningar • Lönehantering • Månads- och årsbokslut • Årsredovisning • Kontakt med revisorer • Delaktig i prognos- och budgetarbete Arbetsuppgifterna som presenteras ovan utgör grunden för tjänsten, men andra delar kan tillkomma och möjligheterna för dig att påverka rollen är mycket goda. Din profil I rollen som Ekonomiansvarig på Cubeia söker vi dig som har mångårig praktisk erfarenhet av ovan nämnda arbetsuppgifter. För att vara rätt person har du även förmågan att sätta dig in i verksamheten och dess komplexa flöden och utifrån det sätta de rutiner och processer som behövs för att få en välfungerande och effektiv ekonomifunktion. Har du tidigare arbetat med komplexa flöden i ett transaktionsintensivt internationellt bolag är detta starkt meriterande. Har du även ett särskilt intresse för IT och system är detta ett stort plus. Viktiga personliga egenskaper för rollen är att du är kommunikativ, nyfiken, positiv och framåt. Du trivs med att arbeta självständigt, har ett helhetsperspektiv och förmågan att driva fram nya lösningar och effektiviseringar. För att passa in i bolaget ser vi gärna att du är prestigelös och ödmjuk. Framgångsfaktorer • Tidigare erfarenhet av transaktionsintensivt bolag • Har ett helhetsperspektiv över det ekonomiska flödet • Helt självständig i ovan beskrivna arbetsuppgifter • Social och kommunikativ • Flytande i tal och skrift i både svenska och engelska Om oss Resultat AB är ett bemanningsbolag med inriktning på uthyrning och rekrytering av Ekonomer. Vi är helt enkelt experter på Ekonomer! Som anställd hos oss erbjuder vi friskvårdsbidrag och har kollektivavtal vilket medför tjänstepension och försäkringar. För mer information om oss, titta gärna in på vår hemsida (www.resultatab.se) och följ oss på Instagram (www.instagram.com/resultatab). Ansökan START: Enligt överenskommelse OMFATTNING: Heltid, 100% PLACERING: Stockholm LÖN: Enligt överenskommelse KONTAKT: Gabriella Urban SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2024-04-30 Detta är en hyrrekrytering där du under provanställningen är anställd av oss på Resultat AB, för att sedan gå över till en fastanställning hos vår kund. Låter detta som en intressant utmaning? Vi uppskattar om du ansöker omgående då urval och intervjuer sker löpande då tjänsten ska tillsättas inom kort. Har du frågor är du välkommen att kontakta Gabriella Urban, 073 – 311 68 62.

5 april 2024
Sista ansökan:
1 maj 2024
EKONOMIASSISTENT SÖKES TILL SPÄNNANDE BOLAG I CENTRALA GÖTEBORG

Vi söker nu en ekonomiassistent till en av våra kunder i centrala Göteborg med start omgående. Har du jobbat som ekonomiassistent i ca 2 år, är service minded, tydlig i din kommunikation och kan hugga i där det behövs? Ansök redan idag! Om företaget Resultat AB är ett bemanningsbolag med inriktning på uthyrning och rekrytering av Ekonomer. Vi är helt enkelt experter på Ekonomer! Våra kunder finns inom flertalet olika branscher och uppdragen kan variera från ett par månader till ett mer långvarigt samarbete samt innefattar även direktrekryteringar. Både del- och heltids tjänstegrad efterfrågas. Som konsult kommer du vara anställd hos Resultat AB och arbeta ute hos våra kunder. Dina arbetsuppgifter Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kan komma att innehålla: • Hantera och bokföra företagets ekonomiska • Delaktig vid månads, kvartals- och årsbokslut • Utföra regelbundna avstämningar av ekonomiska konton • Hantera kontakt med leverantörer och kunder. • Assistera med förberedelser och sammanställande av ekonomiska rapporter • Kontoavstämningar inklusive bank Dessa arbetsuppgifter utgör grunden men fler uppgifter kan tillkomma. Din profil För att du ska kunna lyckas i rollen som ekonomiassistent så ser vi att du har en relevant utbildning inom ekonomi. Vi ser gärna att du gillar att jobba i team men också att du är självständig i din person. Du behöver vara samarbetsvillig och tydlig i din kommunikation då du har kontakt med flera olika personer inom bolaget. Framgångsfaktorer • Kandidatexamen inom ekonomi eller område/erfarenhet som kan bedömas likvärdigt • Minst två års arbetslivserfarenhet av liknande befattningar • Tidigare erfarenhet av industrisektorn är meriterande • Talar du tyska är detta starkt meriterande, annars svenska och engelska Om oss Resultat AB är ett bemanningsbolag med inriktning på uthyrning och rekrytering av Ekonomer. Vi är helt enkelt experter på Ekonomer! Som anställd hos oss erbjuder vi friskvårdsbidrag och har kollektivavtal vilket medför tjänstepension och försäkringar. För mer information om oss, titta gärna in på vår hemsida (www.resultatab.se) och följ oss på Instagram (www.instagram.com/resultatab). Ansökan START: Snarast möjligt OMFATTNING: Heltid PLACERING: Göteborg LÖN: Enligt överenskommelse KONTAKT: Tina L Kimming 0723-090877 SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2024-04-20 Denna tjänst är en hyrrekrytering där du blir anställd på Resultat och uthyrd till vår kund, för att sedan bli tillsvidareanställd på företaget. Låter detta som en intressant utmaning? Vi uppskattar om du ansöker omgående då urval och intervjuer sker löpande då tjänsten ska tillsättas inom kort. Har du frågor är du välkommen att kontakta. Tina L Kimming, 0723-090877

3 april 2024
Sista ansökan:
2 maj 2024