Dun & Bradstreet söker nu en engagerad Customer Service Agent till ett av deras tre team på kundserviceteam- Business Domestic! Om rollen Dun & Bradstreet söker dig som är strukturerad och har ett öga för detaljer. Du arbetar metodiskt och noggrant, vilket säkerställer att inget lämnas åt slumpen. Din precision och förmåga att hålla hög kvalitet i ditt arbete är avgörande för att lyckas i rollen. Som Business-to-Business (B2B) Customer Service Agent är ditt huvudsakliga ansvar att ge högkvalitativ service och support till Dun & Bradstreets företagskunder, med fokus på att arbeta mot höga kvalitetsmål som kundnöjdhet, kort hanteringstid och en djup förståelse för deras kunders behov. Samtidigt strävar Dun & Bradstreet efter att automatisera sina processer och kontinuerligt förbättra deras arbetssätt. En viktig del av arbetet är att bygga långsiktiga relationer med kunder, förstå deras verksamhet och bidra till deras framgång. Du kommer också samarbeta med interna team för att säkerställa att kundernas behov hanteras på bästa sätt. För att lyckas i rollen har du ett öga för detaljer, du är kommunikativ, lösningsorienterad, strukturerad med förmågan att hantera flera ärenden parallellt. Du arbetar metodiskt och noggrant, vilket säkerställer att inget lämnas åt slumpen. Du är kvalitetsmedveten och har ett starkt kundfokus, samtidigt som du är bekväm med att arbeta i en miljö där snabba förändringar och högt tempo är vardag. Som en del av teamet Business Domestic blir du en del av ett sammansvetsat team på 10 personer. Tillsammans arbetar ni nära för att hantera de dagliga uppgifterna, som inkluderar: Hantering av ärenden relaterade till fakturafrågor, exempelvis att förklara vad kunden har blivit fakturerad för eller att tillhandahålla de en fakturakopia. Rollen kommer även innebära ett nära samarbete med ekonomiavdelningen för att lösa fakturafrågorna. Hantering av kunders orderbestridanden, såsom att bestrida en faktura eller att kunden anser sig ha blivit felaktigt debiterad för en vara och så vidare. Support för Dun & Bradstreets tjänster och produkter. I det här team ligger det fokus på Dun & Bradstreet risk- och kredittjänster samt tryckta produkter. Dun & Bradstreet värdesätter ett starkt samarbete, högt ansvarstagande och en positiv atmosfär där de ofta skrattar tillsammans – allt medan de upprätthåller den höga standard som förväntas av dem. Rollen innebär att bidra till att skapa en så bra serviceupplevelse genom att hantera inkommande förfrågningar via telefon, mejl och chatt, och att arbeta proaktivt för att identifiera lösningar som förbättrar kundernas upplevelse och verksamhet. Övrigt: Arbetet kommer vara hybrid men minst två dagar på kontoret i Solna Intervjuer sker löpande varför tjänsten kan komma att tillsättas före utsatt datum. Krav: Kundtjänsterfarenhet eller erfarenhet av ett serviceyrke med hantering av olika system. Telefonvana God dator- och systemkunskap- Bekväm med att navigera i en Microsoft-baserad miljö. Obehindrade kunskaper i svenska både tal och skrift Mycket goda kunskaper i engelska både tal och skrift Personliga egenskaper En naturlig känsla för god service och kundbemötande En självgående och ansvarsfull person som trivs med att ta egna initiativ och driva arbetet framåt Ett intresse för nya utmaningar och förmågan att tänka i nya banor En lösningsorienterad inställning och trivs i en vardag med högt tempo och variation Ett kvalitetsorienterat och flexibelt förhållningssätt En noggrann och strukturerad person som säkerställer att detaljer hanteras med precision Meriterande Tidigare arbete mot målsättning med goda resultat Tidigare arbete inom kundservice med inriktning mot finans Arbetat i Salesforce Workz erbjuder dig Vi är specialister på kundservice och erbjuder inte bara omfattande utbildning utan också löpande träning inom kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter avslutad utbildning blir du dessutom certifierad inom kundservice. Utöver detta får du kollektivavtalsenliga villkor, friskvårdsbidrag och en dedikerad operativ chef som stöttar dig i din utveckling och alltid finns tillgänglig för att hjälpa dig som konsult. Vi är stolta över att erbjuda våra konsulter en trygg arbetsmiljö och möjligheter att växa, både personligt och professionellt! Ansökan Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat i rekryteringsprocessen. Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på [email protected]
Vi på Airmee letar efter dig som vill vara med oss under en intensiv och utvecklande period! Som en del av vårt supportteam får du möjligheten att arbeta i en miljö full av gemenskap och möjligheter till personlig utveckling. Ta del av framtidens logistik och hjälp oss att nå nya höjder – välkommen till Airmee! OM AIRMEE Airmee är ett snabbt växande logistikföretag som använder avancerad teknik för att tillhandahålla snabba och miljövänliga leveranser. Airmee samarbetar med e-handlare för att erbjuda flexibla leveransalternativ som förbättrar kundupplevelsen och minskar miljöpåverkan. OM ROLLEN Som en del av vårt supportteam spelar du en avgörande roll i att hantera ärenden, ge support till både kunder och chaufförer samt säkerställa att leveranser hanteras smidigt. Din insats kommer att vara central för att vi ska kunna erbjuda enastående service till våra kunder och partners. Du kommer att arbeta med både kund- och chaufförssupport, där fokus skiftar beroende på behov. Via telefon, mejl och chatt hanterar du frågor kring exempelvis leveransdagar och tidsramar. I en miljö där vi ständigt utvecklas är det viktigt att du trivs med förändringar och kontinuerliga förbättringar. Vi värdesätter också att du är proaktiv i att lösa problem och bidrar till en positiv arbetsmiljö för ditt team. Vi SÖKER DIG Vi söker dig som är positiv och driven och som är redo att ta sig an nästa utmaning. Du är initiativtagande, flexibel och ser utmaningar som möjligheter. Vi värdesätter att du trivs i ett högt tempo, är lösningsorienterad och stöttar dina kollegor vid behov. Engagemang och ansvarstagande är centralt, och vi ser gärna att du inspirerar dina kollegor mot gemensamma mål. Du är nyfiken, gillar att lära dig nya saker, trivs med förändring och vill utvecklas både personligt och professionellt. För att trivas och lyckas hos Airmee bör du uppfylla följande krav: Fullständig gymnasieutbildning eller motsvarande. Flytande svenska och engelska i tal och skrift Det är meriterande med erfarenhet av kundservice, IT-intresse och kunskap i systemet Intercom. PRAKTISK INFORMATION Uppdragsgivare: Airmee Start: Enligt överenskommelse med hänsyn till uppsägningstid Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställning Placering: Centralt i Stockholm, Västmannagatan 4 Arbetstider: Måndag till fredag, främst kvällar men även dagspass förekommer. Arbetstiderna är inom ramarna för 08.00-23.00 (helgdagar kan förekomma). Kontakt: [email protected] VI ERBJUDER DIG Workz är specialister på kundservice och erbjuder inte bara omfattande utbildning utan också löpande träning inom kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter avslutad utbildning blir du dessutom certifierad inom kundservice. Utöver detta får du kollektivavtalsenliga villkor, friskvårdsbidrag och en dedikerad operativ chef som stöttar dig i din utveckling och alltid finns tillgänglig för att hjälpa dig som konsult. Vi är stolta över att erbjuda våra konsulter en trygg arbetsmiljö och möjligheter att växa, både personligt och professionellt! ANSÖKAN Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat i rekryteringsprocessen. Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på [email protected]
En flexibel deltidsroll för dig som vill växa i ett spännande och växande företag. Som servicerådgivare hos Din Bil / Stockholm (OSS) får du arbeta i en utvecklande miljö med varierande arbetsuppgifter och möjlighet till fler arbetspass över tid. Vi erbjuder dig: Hos oss får du en trygg arbetsmiljö, bra villkor och chans att växa – både personligt och professionellt. Du får utbildning, certifiering och löpande stöd av en operativ chef för att utvecklas i rollen. Om rollen: Som servicerådgivare i Sales Support Teamet på Din Bil får du en varierad roll där du är en viktig länk mellan kund och verkstad. Du hanterar onlinebokningar för både service och reparationer, säkerställer att allt följer våra avtal, och samlar in rätt information från kunderna. Du ger professionell rådgivning via telefon, mejl och chatt och hjälper kunderna att förstå sina behov genom behovsanalys. En annan viktig del av rollen är att följa upp digitala leads och serviceförfrågningar på ett proaktivt sätt. Arbetet är också till stor del administrativt – du skapar ärenden, följer upp serviceordrar och ser till att våra system är uppdaterade. Vem är du? Vi söker dig som är flexibel, trivs med omväxling och har lätt för att växla fokus i ett tempo som ibland är högt. Du är kommunikativ, noggrann och strukturerad, och ser till att slutföra dina uppgifter med hög kvalitet. Som lagspelare bidrar du till en positiv arbetsmiljö och har lätt för att samarbeta. Du har också en god förståelse för vikten av att följa rutiner och riktlinjer. Vi ser också att du Har en fullständig gymnasieexamen eller motsvarande Talar och skriver flytande på svenska och engelska Har erfarenhet och/eller ett intresse för bilbranschen Körkort är önskvärt men ej krav Vi ser fram emot att höra hur du kan bidra till teamet! Praktisk information: Start: Omgående Placering: Stockholm, Bromma Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtaltillämpas Arbetstider: 08:00–17:00 (kan variera inom våra öppettider: 07:00–18:00 vardagar, 10:00–16:00 helger). Flexibilitet och tillgänglighet för fler dagar är meriterande. Omfattning: Deltidsanställning med arbete måndagar och tisdagar. Utökad arbetstid kan förekomma, därför är flexibilitet och tillgänglighet för fler dagar meriterande. Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på [email protected] Ansökan Vi genomför ett kort matchningstest som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mejl direkt efter ansökan om du uppfyller skallkraven och behöver slutföras för att bli en aktuell kandidat. Testet tar max 15 minuter att genomföra.
Vi på Airmee letar efter dig som vill vara med oss under en intensiv och utvecklande period! Som en del av vårt supportteam får du möjligheten att arbeta i en miljö full av gemenskap och möjligheter till personlig utveckling. Ta del av framtidens logistik och hjälp oss att nå nya höjder – välkommen till Airmee! OM AIRMEE Airmee är ett snabbt växande logistikföretag som använder avancerad teknik för att tillhandahålla snabba och miljövänliga leveranser. Airmee samarbetar med e-handlare för att erbjuda flexibla leveransalternativ som förbättrar kundupplevelsen och minskar miljöpåverkan. OM ROLLEN Som en del av vårt supportteam spelar du en avgörande roll i att hantera ärenden, ge support till både kunder och chaufförer samt säkerställa att leveranser hanteras smidigt. Din insats kommer att vara central för att vi ska kunna erbjuda enastående service till våra kunder och partners. Du kommer att arbeta med både kund- och chaufförssupport, där fokus skiftar beroende på behov. Via telefon, mejl och chatt hanterar du frågor kring exempelvis leveransdagar och tidsramar. I en miljö där vi ständigt utvecklas är det viktigt att du trivs med förändringar och kontinuerliga förbättringar. Vi värdesätter också att du är proaktiv i att lösa problem och bidrar till en positiv arbetsmiljö för ditt team. Vi SÖKER DIG Vi söker dig som är positiv och driven och som är redo att ta sig an nästa utmaning. Du är initiativtagande, flexibel och ser utmaningar som möjligheter. Vi värdesätter att du trivs i ett högt tempo, är lösningsorienterad och stöttar dina kollegor vid behov. Engagemang och ansvarstagande är centralt, och vi ser gärna att du inspirerar dina kollegor mot gemensamma mål. Du är nyfiken, gillar att lära dig nya saker, trivs med förändring och vill utvecklas både personligt och professionellt. För att trivas och lyckas hos Airmee bör du uppfylla följande krav: Fullständig gymnasieutbildning eller motsvarande. Flytande svenska och engelska i tal och skrift Det är meriterande med erfarenhet av kundservice, IT-intresse och kunskap i systemet Intercom. PRAKTISK INFORMATION Uppdragsgivare: Airmee Start: Enligt överenskommelse med hänsyn till uppsägningstid Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställning Placering: Centralt i Stockholm, Västmannagatan 4 Arbetstider: Måndag till fredag inom ramarna för 08.00-23.00 (helgdagar kan förekomma). Kontakt: [email protected] VI ERBJUDER DIG Workz är specialister på kundservice och erbjuder inte bara omfattande utbildning utan också löpande träning inom kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter avslutad utbildning blir du dessutom certifierad inom kundservice. Utöver detta får du kollektivavtalsenliga villkor, friskvårdsbidrag och en dedikerad operativ chef som stöttar dig i din utveckling och alltid finns tillgänglig för att hjälpa dig som konsult. Vi är stolta över att erbjuda våra konsulter en trygg arbetsmiljö och möjligheter att växa, både personligt och professionellt! ANSÖKAN Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat i rekryteringsprocessen. Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på [email protected]
Bli en del av Cylindas kundserviceteam – där service och problemlösning står i fokus! Vill du arbeta i en roll där du får vara ansiktet utåt för ett av Sveriges mest välkända vitvarumärken? Cylinda har en stark position på marknaden och är kända för sin kvalitet och pålitlighet. Nu söker vi en engagerad kundservicemedarbetare till vårt team i Kista! Här får du arbeta i en lösningsorienterad miljö där du varje dag gör skillnad för våra kunder. Om du gillar att ta initiativ, trivs i ett högt tempo och brinner för att ge förstklassig service – då kan detta vara rollen för dig! Varför Cylinda? Ett välkänt varumärke – Jobba för en etablerad aktör på marknaden med en stark kundbas. En inkluderande och positiv arbetsmiljö – Vi värdesätter samarbete, engagemang och utveckling. Möjlighet att växa – Hos oss får du stöd för att utvecklas inom kundservice och teknik Om rollen I denna roll blir du en viktig del av vårt kundserviceteam och ser till att våra kunder får snabb och professionell hjälp, både före och efter deras köp. Du kommer att ge support via telefon för att säkerställa en smidig och effektiv kundupplevelse. Du kommer bland annat att: Hantera felanmälningar och vid behov boka in servicetekniker Besvara frågor om leveranser, fakturor och reservdelar Guida kunder till den bästa lösningen för deras behov Du arbetar nära både tekniker, säljare och ledning i våra nya lokaler i Kista, vilket ger dig bästa möjliga förutsättningar att ge förstklassig service. Vem är du? Vi söker dig som är social, lyhörd och har en positiv inställning. Du gillar att lösa problem och hittar gärna den bästa vägen framåt för kunden. För att trivas i rollen tror vi att du: Har god system- och datorvana Kommunicerar obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska Har en gymnasial utbildning eller motsvarande Erfarenhet av SAP och/eller Zendesk är meriterande, men inget krav. Vi erbjuder Trygghet & utveckling – Kollektivavtal, friskvårdsbidrag och löpande coachning. Gedigen utbildning – Både via Workz Academy som sker löpande under 6 månader samt stöttning av kollegor och ledare på plats, som ger dig rätt verktyg för att lyckas. En arbetsplats att trivas på – Stöttande chefer, härliga kollegor och en positiv arbetskultur. Praktisk information Plats: Stockholm, Kista Start: Omgående Omfattning: Visstidsanställning t.o.m 31/8 2025, med stora chanser till förlängning. Arbetstider: Måndag - fredag 07:20-16:00 Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas Kontakt: Vid frågor, mejla oss på [email protected] Ansökan Vi värdesätter vad du kan och din vilja att utvecklas, snarare än att bara titta på CV:n. Första steget i vår rekryteringsprocess är därför ett test som skickas till din e-post direkt efter ansökan. För att gå vidare behöver du slutföra testet, det tar max 15 minuter att genomföra. Låter det som något för dig? Ansök redan idag och bli en del av Cylinda-teamet!
Danske Bank sätter kunden i fokus. Genom en stabil och värdebaserad verksamhet skapar vi förutsättningar för utmärkta kundvillkor. Just nu söker vi individer som vill vara en del av vårt team och hjälpa oss att betjäna våra privatkunder! OM DANSKE BANK: Danske Bank är en nordisk bank med starka lokala rötter och globala förgreningar. Med över 145 års erfarenhet har vi assisterat människor och företag i Norden att förverkliga sina drömmar och ambitioner. Danske Bank har över 19 000 anställda i 16 länder runt om i världen och betjänar våra 3,4 miljoner privata kunder, företagskunder och institutionella kunder. Utöver banktjänster erbjuder vi även livförsäkringar, pensionstjänster, hypotekslån, förmögenhetsförvaltning, fastighets- och leasingtjänster. OM TJÄNSTEN: I vår kundservice på Danske Bank spelar du en central roll i att hjälpa kunder med en rad olika frågor. Dina uppgifter inkluderar att informera om bankens produkter och tjänster samt att utbilda kunderna så att de själva kan lösa enklare ärenden på vår hemsida eller i bankappen. Vår ambition är att lösa kundens ärende vid första kontakt. Din huvudsakliga kommunikationskanal kommer vara telefon, och i viss utsträckning även mejl och chatt. Du kommer också aktivt att genomföra behovsanalyser där du anpassar bankens tjänster och produkter efter varje kunds specifika behov. Utöver dina arbetsuppgifter så erbjuds du även en certifiering inom informationsgivning av värdepapper. I kundserviceavdelningen är kundnöjdhet och tillgänglighet våra främsta prioriteringar, och vi lägger stor vikt vid att säkerställa att varje kund får rätt hjälp, i rätt tid och via rätt kanal. VEM ÄR DU? Vi söker dig som förenar kunskap och engagemang på ett enastående sätt. Du är en naturlig lagspelare, en som inte bara delar med sig av sin kunskap utan också aktivt deltar i meningsfulla diskussioner och dialoger. Du är en initiativtagare, alltid redo att bidra med nya och innovativa idéer som berikar vårt arbete. För dig är utveckling en självklarhet. Du efterfrågar stöd och strävar ständigt efter att växa och förbättras. Din förmåga att inkludera och skapa en stark teamkänsla är en kärnkomponent i ditt arbetssätt. Dina egna mål är tydligt definierade och drivkraften bakom din arbetsinsats. Du är en aktiv lyssnare och öppen för andra perspektiv, alltid med ett öga för helheten och en förståelse för hur ditt arbete gynnar både banken och teamet. Ditt perspektiv är utåtriktat, du ställer frågor och efterfrågar feedback, och du omfamnar öppenhet och transparens. VI SÖKER DIG SOM: - Har en fullständig gymnasieutbildning - Behärskar svenska och engelska i tal och skrift - Har goda dator- och systemkunskaper Vi ser gärna att du har kunskap om eller ett intresse för ekonomi, gärna inom värdepapper, samt generell arbetslivserfarenhet. Det är meriterande om du har en akademisk utbildning inom detta område, men det är inget krav. PRAKTISK INFORMATION: Start: 22/4 Placering: Linköping Anställningsform: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställning Arbetstider: Måndag till fredag inom ramarna för 07:45 – 18:00 Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas Kontakt: [email protected] VI ERBJUDER DIG Workz är specialister på kundservice och erbjuder inte bara omfattande utbildning utan också löpande träning inom kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter avslutad utbildning blir du dessutom certifierad inom kundservice. Utöver detta får du kollektivavtalsenliga villkor, friskvårdsbidrag och en dedikerad operativ chef som stöttar dig i din utveckling och alltid finns tillgänglig för att hjälpa dig som konsult. Vi är stolta över att erbjuda våra konsulter en trygg arbetsmiljö och möjligheter att växa, både personligt och professionellt! ANSÖKAN Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din e-post direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat i rekryteringsprocessen.
Är du redo för nästa kliv i din karriär? Då har vi på Airmee det perfekta tillfället för dig! Vi söker en engagerad Junior Skiftledare som vill vara en del av vårt framgångsrika team. På Airmee erbjuder vi inte bara ett härligt kontor och roliga kollegor, utan också flera möjligheter till personlig och professionell utveckling. Ta chansen att växa tillsammans med oss och bidra till att forma framtidens logistik. Välkommen till Airmee - där ditt nästa kliv väntar! OM AIRMEE Airmee är ett snabbt växande logistikföretag som använder avancerad teknik för att tillhandahålla snabba och miljövänliga leveranser. Airmee samarbetar med e-handlare för att erbjuda flexibla leveransalternativ som förbättrar kundupplevelsen och minskar miljöpåverkan. OM ROLLEN Som Junior Skiftledare spelar du en avgörande roll i att leda och stödja vårt team inom kundsupport och trafikledning. Du är ansvarig för att planera och driva skiftets operativa verksamhet, inklusive schemaläggning av personal, där du spelar du en viktig roll i att mäta kostnadseffektiviteten av våra leveranser och optimera resurserna för att möta efterfrågan. Du kommer också vara ansvarig för resultat och uppföljning av följande: Antal ärenden per leverans Misslyckade leveranser Svarstid till bud Kundnöjdhet Vidare spelar du en central roll i att hålla dig informerad om nya rutiner och förändringar genom att erbjuda kontinuerlig utbildning och uppdateringar. Din uppgift är att säkerställa att supportteamet är väl förberett för att hantera alla ärenden på ett effektivt sätt och samtidigt minimera antalet ärenden, genom att förebygga problem och optimera processer. Du kommer även vara ansvarig för att säkerställa en bra arbetsmiljö och tillhandahålla nödvändiga resurser för kvällsteamet, där du agerar som nyckelkontakt för att rapportera och åtgärda eventuella brister eller problem. Din roll sträcker sig också till att samla in feedback från kvällsteamet och föra detta vidare till rätt kanaler för uppföljning och åtgärd. Genom att säkerställa en kontinuerlig utveckling inom teamet och implementera förbättringar där det behövs, är du med och driver Airmee framåt i vår strävan efter att erbjuda enastående service och effektiva leveranser. VI SÖKER DIG Vi behöver en glad och energisk person som är driven och redo att utvecklas. Som skiftledare är du en viktig länk i vårt team. Din positiva inställning och förmåga att skapa goda relationer är avgörande. Du tar initiativ, är flexibel och ser utmaningar som möjligheter att växa. Vi söker någon som inte bara är redo att ta ansvar, utan också inspirera och stötta kollegorna mot gemensamma mål. För att trivas och lyckas i rollen hos Airmee ser vi gärna att du uppfyller följande skallkrav: Du har en fullständig gymnasieutbildning eller motsvarande Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska Meriterande om du har erfarenhet av kundservice från tidigare, har erfarenhet eller intresse av data och IT. Samt om du har arbetat i systemet intercom PRAKTISK INFORMATION Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid med inledande provanställning på sex månader Placering: Centralt i Stockholm, Västmannagatan 4 Arbetstider: Kvällstid 14.30-23.00, måndag till fredag (helger kan förekomma). Har du frågor om rollen eller rekryteringsprocessen? Vänligen kontakta oss på [email protected].
Do you speak German and enjoy customer interactions? SEB Kort is looking for you who want to work in a stable and pleasant environment, providing customer service in German and Swedish. At our headquarters in Arenastaden, Solna, you will have an inspiring workplace with modern offices and great colleagues! OM SEB Since our start 160 years ago, SEB has been guided by a strong belief that entrepreneurial thinkers combined with innovative companies are needed to create a better world. We are here to enable them to achieve their ambitions and succeed in both good and difficult times. We are the business engine of the bank, providing the financial expertise our organizational and private customers rely on. We do so with focus on our customers' needs, commitment to quality and trust, and an entrepreneurial mindset to continually improve our services. Read more: https://sebgroup.com/ ABOUT THE ROLE SEB Kort operates across the Nordic region and collaborates with brands such as SEB, Eurocard, and several co-brand partners. In this role, you will work with corporate customers and handle inquiries via phone, email, and Facebook—just a small part of the over one million interactions SEB Kort manages each year. As a Customer Service Representative, you will be part of a dedicated team, assisting customers with inquiries regarding invoices, transactions, claims, credit, and interest rates. You will also guide customers through SEB’s digital channels, ensuring a smooth and professional service experience. WHO ARE YOU? You have a genuine passion for customer service and are driven by delivering excellent customer experiences. With a positive attitude and a solution-oriented approach, you thrive in a role that focuses on collaboration and personal interactions. We also value curiosity and an openness to develop in a fast-paced industry. We are looking for someone who: Has a high school diploma or equivalent Speaks and writes fluently in Swedish, English, and German Has previous experience in customer service, sales, or another service-oriented role PRACTICAL INFORMATION Start date: April 28 Employer: SEB Kort Working hours: Office hours, full-time permanent position (initial probationary period) Salary: Individual salary setting, collective agreement applies Location: Stjärntorget 4, Solna Arbetstider: Kontorstider Contact for questions: [email protected] WHAT WE OFFER YOU At Workz, we specialize in customer service and offer not only comprehensive training but also continuous coaching in communication, customer handling, and business acumen. After completing your training, you will receive a certification in customer service. Additionally, we offer: Collective agreement-based employment conditions Wellness allowance A dedicated operational manager to support your development and assist you as a consultant We take pride in providing our consultants with a secure work environment and opportunities for both personal and professional growth. APPLICATION PROCESS As the first step in the recruitment process, we conduct tests. You will receive the test link via email immediately after applying, and completing it is required to proceed as a candidate. We look forward to your application.
Vill du vara en del av en arbetsplats där bilkunskap, teknologi och kundfokus förenas? Här är din chans! Som kundrådgivare inom bilbranschen får du möjligheten att skapa minnesvärda kundupplevelser. Bli en del av bilrevolutionen och ansök idag för att ta nästa steg i din karriär! OM FÖRETAGET Vi söker en kundrådgivare till en ledande aktör inom bilbranschen. Företaget är en del av ett globalt nätverk inom försäljning och har en stark position på marknaden. De är dedikerade till att erbjuda högkvalitativa bilar och tjänster till kunderna, med stort fokus på att skapa förtroendefulla kundrelationer och leverera en premiumupplevelse vid både bilköp och verkstadstjänster. Dessutom är de engagerade i grön omställning och innovation inom bilindustrin. Med en stark närvaro inom bilbranschen är de en ledande aktör och fortsätter att vara drivande i branschens utveckling. OM TJÄNSTEN En av dina primära uppgifter är att förse kunder med sina förmånsbilar, där du inte bara överlämnar bilen utan skapar en minnesvärd upplevelse. Din förmåga att ge en engagerad demonstration och presentation av bilen är av avgörande betydelse för att skapa en wow-känslan hos kunden. Du skall besvara på frågor om bilmodellen och dess finesser och funktioner. Så kunskap om alla delar av bilen är värdefullt för att kunna erbjuda en komplett service. Vi strävar efter att varje presentation ska kännas exklusiv och präglad av premiumkvalitet. Den andra delen av tjänsten arbetar man som kundrådgivare. Din huvudsakliga uppgift är att fungera som en pålitlig rådgivare genom hela kundresan, från förfrågan och beställning till leverans av produkten. Du förväntas kunna erbjuda högkvalitativ service och svara på frågor från både befintliga och potentiella kunder. Denna interaktion kan ske både i personliga möten och online via telefon och e-post. Om du är redo för en spännande och varierande roll där ingen dag är den andra lik, så är detta rätt utmaning för dig! VEM ÄR DU? Du har en förmåga att lyssna och förstå varje kunds individuella behov. Du genomför behovsanalyser och är lyhörd för varje kunds specifika situation för att leverera en utmärkande kundupplevelse. För att trivas och utmärka dig i denna roll är det viktigt med en kundfokuserad inställning och ett intresse för bilbranschen. Vi ser även att du kan agera proaktivt och vara bekväm med att möta och interagera med kunder, samtidigt som du effektivt besvarar deras frågor. Förmågan att vara snabbtänkt och lösa eventuella problem blir därför en central del av rollen. Ditt engagemang i att driva fram förbättringar kommer vara en betydande tillgång i denna roll, då tjänsten innefattar ständigt utvecklingsarbete. Så för att lyckas i rollen har du en god förmåga att ta initiativ och arbeta flexibelt VI SÖKER DIG SOM Har en fullständig gymnasieutbildning Kommunicerar obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska Har en god dator- och systemvana Har manuellt B-körkort (krav) Meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete inom service- och/eller bilbranschen. PRAKTISK INFORMATION Arbetsgivare: Workz Uppdragsgivare: Mer info under intervjun Start: Omgående, enligt överenskommelse Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställning Arbetstider: Måndag till fredag, inom ramen för 07-17 Placering: Torslanda, Göteborg Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas Kontakt: Vid frågor, mejla oss på [email protected] Vi erbjuder dig Workz erbjuder en grundlig utbildning inom kundservice och kundhantering. När du är klar blir du certifierad kundservicemedarbetare. Karriärmöjligheterna styrs av dina ambitioner och vi stödjer dig fullt ut i din utveckling. Vi erbjuder kollektivavtalsenliga villkor och en dedikerad chef som hjälper dig att växa. Ansökan Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din e-post efter ansökan och behöver slutföras för att gå vidare i processen.
Skapa trygga kundupplevelser och utveckla din karriär hos oss – vi ser fram emot din ansökan! OM FÖRETAGET Garbo är ett ledande försäkringsbolag inom byggbranschen, specialiserat på försäkrings- och garantilösningar som skapar trygghet i byggprojekt. Deras vision är att “alla ska kunna bygga, bo och leva tryggt. Både nu och i framtiden.” Med en tydlig tillväxtstrategi söker de nu en kundservicemedarbetare till sitt kontor i Stockholm. VI ERBJUDER DIG • En gedigen introduktion och certifiering inom kundservice • Löpande utbildning inom kommunikation, kundhantering och affärsmässighet • Friskvårdsbidrag, trygga anställningsvillkor och goda förmåner! • En dedikerad operativ chef som stöttar din utveckling och karriär OM TJÄNSTEN Som kundservicemedarbetare hanterar du kundfrågor via telefon och e-post, administrerar försäkringar och ger rådgivning till både privat- och företagskunder. Vanliga frågor rör exempelvis försäkringsteckning och villkor. Du samarbetar även med andra avdelningar för att förbättra processer och bidra till verksamhetens utveckling. Vid behov kan du stötta Office Managern i receptionen. VEM ÄR DU? Du trivs i en serviceinriktad roll med daglig kundkontakt och har en naturlig förmåga att skapa goda kundupplevelser. Du är lyhörd, kommunikativ och bygger förtroende genom ditt bemötande. Vidare är du flexibel, ansvarstagande och engagerad i att hitta lösningar. För att lyckas i rollen ser vi att du har: • Fullständig gymnasieutbildning (eftergymnasial utbildning är meriterande) • Flytande svenska och engelska i tal och skrift • Mycket goda dator- och systemkunskaper • Inga anmärkningar i belastningsregistret eller kreditkontroller Meriterande är erfarenhet från försäkrings-, bank- eller finansbranschen, handläggning eller bakgrund inom byggbranschen. PRAKTISK INFORMATION Arbetsgivare: Workz Uppdragsgivare: GarBo Start: Enligt överenskommelse Omfattning: 6 månaders konsultuppdrag med chans till förlängning Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas Placering: Centralt i Stockholm Arbetstider: Kontorstider (08.00 - 16.30) Kontakt: [email protected] ANSÖKAN Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mejl direkt efter ansökan och behöver slutföras för att du ska bli en aktuell kandidat.
Välj ett jobb för att visa detaljer