För vår kund söker vi nu en Senior labingenjör. Uppdragsbeskrivning Vår kunds avdelning Pro Robotics R&D lab är en växande avdelning som arbetar med att säkerställa kvalité och utvecklar deras produkter genom testning. De arbetar med flera olika typer av tester så som accelererade rigg tester och fälttester. De är ansvariga för testplanen i olika projekt där de utvecklar testmetoder, bygger prototyper och testutrustning samt utvecklar dessa. Avdelningen har många olika kontaktytor där de samarbetar med bland annat mekanikkonstruktion, elektronik/mjukvara men också produktavdelningar, vilket innebär att du kommer till en social kontext där arbetet varierar. Pro Robotics är en nyligen uppstartad satsning inom kunden och nu har du möjligheten att få vara med på deras spännande resa och i uppbyggnaden av funktionen. Teamet består av 14 medarbetare i olika roller så som testarkitekt, labingenjörer och test leads. Du kommer till ett prestigelöst gäng som har högt i tak och som också gärna hjälper till och stöttar varandra. Gruppen har en tung bas inom mekanik i teamet men arbetar även med elektronik och mjukvara och vi vill nu komplettera med en person för att vidare säkerställa bästa möjliga upplevelse för deras kunder inom segmentet professionella användare! Arbetsuppgifter Som labingenjör kommer du att arbeta i olika projekt men också hjälpa och stötta avdelningen med dina kunskaper, mycket av deras planering sker i verktyget JIRA. Din vardag kommer att variera, du kommer vara del av utveckling av testmetoder-testutrustning-riggar, detta parallellt med utveckling av produkt. Vidare kommer du att kombinera praktiskt arbete i kombination med teori, förstå både mekanik/elektronik och mjukvara. Andra uppgifter som du kommer att jobba med kan bland annat vara script till produkter samt dokumentera och presentera det arbete du utför. Är du en person som tycker om problemlösning samtidigt som du trivs i en varierande miljö med både praktisk och teoretiskt arbete? Då är denna tjänsten för dig! Kvalifikationer Högskoleingenjör/civilingenjör inom exempelvis mekatronik/mekanik Förståelse för och erfarenhet av arbete med både mekanik, elektronik och mjukvara Kunskap kring metodutveckling och strategiskt arbete Flytande i svenska och engelska i tal och skrift B-körkort Om dig Som person tycker du om ordning och reda, du har också ett intresse för ny teknik och är naturligt nyfiken som gör att du gärna testar dina teorier även i praktiken. Då vi har många kontaktytor ser du dig som en kommunikativ person som trivs i en social kontext. Din ansökan Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Om oss Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.
Åt vår kund söker vi en Controller Uppdragsbeskrivning I ditt uppdrag som controller hos kunden ansvarar du för att stödja chefer i olika ekonomiska processer såsom budgetering, prognostisering, uppföljning, bokslut och analyser. Du ska ha en helhetsbild av ekonomifrågor och arbeta med fokus på verksamheternas behov. Du har ett nära samarbete med controllers, chefer och rektorer för att säkerställa att ekonomiska beslut och åtgärder är välinformerade och strategiska. Redovisningsuppgifter kan även ingå i detta uppdrag, så som balanskontoavstämning, kontering av fakturor, uppbokningar m.m. Du kommer att tillämpa din breda kompetens inom ekonomi för att agera som rådgivare och framställa relevanta underlag för chefer vid strategiska analyser. En viktig del av ditt arbete är att aktivt delta i planerings- och analysprocessen för verksamheten, samt att kommunicera ekonomisk uppföljning på ett tydligt och begripligt sätt för personer utan ekonomisk bakgrund. Din roll kräver därmed både god analytisk förmåga och kommunikationsfärdigheter. Obligatoriska krav Högskoleexamen inom ekonomi Några års erfarenhet av arbete inom controlleruppdraget. Meriterande krav Erfarenhet av ekonomisystemet Raindance Erfarenhet från kommunal verksamhet och inom barn- och utbildningsfrågor Goda kunskaper i Excel och erfarenhet av att arbeta med digitala beslutsstödsystem. Din ansökan Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Om oss Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.
Uppdragsbeskrivning Vi söker en Testledare till ett uppdrag. I denna roll kommer att planera, leda och följa upp tester inom flera förvaltningsområden och projekt. Arbetet sker i ett team med etablerade testprocesser där du även bidrar till förbättringar. Du ansvarar för kravställning på kvalitet, granskning och analys av leveranser samt samverkan med leverantörer. Uppdraget genomförs enligt etablerade arbetssätt hos kunden. Obligatoriska krav Du har dokumenterad erfarenhet och bakgrund av att arbeta med testledning och kvalitetssäkring i minst 10 år. Du har dokumenterad erfarenhet och bakgrund av att arbeta med testning i minst 10 år. Du har god erfarenhet inom acceptanstest. Du har dokumenterad erfarenhet av att arbeta med produktriskanalys och riskbaserad testning. Du har certifiering inom ISTQB. Du har erfarenhet av att arbeta som testledare i agila projekt. Du har dokumenterad erfarenhet av att arbeta nära verksamheten samt med andra roller såsom kravanalytiker, IT-arkitekter. Du har dokumenterad erfarenhet av arbete inom offentlig förvaltning. Meriterande Du har erfarenhet av tekniska tester. Dokumenterad erfarenhet av vårdsystem Din ansökan Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Om oss Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.
Bakgrund & Uppdragsbeskrivning Vår kund inom offentlig sektor behöver utökade resurser för effektiv IT-förvaltning då många nya krav ställs på de IT-system som används idag, samt nya behov som kommer av en ökad digitalisering. Som testande testledare ansvarar du för att planera, leda, genomföra och följa upp test- och kvalitetssäkringsaktiviteter enligt kundens etablerade test- och IT-utvecklingsprocesser. Rollen innebär att säkerställa att nya och förändrade IT-lösningar håller rätt kvalitet och uppfyller verksamhetens krav inför leverans till produktion. Arbetet omfattar testledning, egen testning, med fokus på systemtest, acceptanstest och integrationstest samt att hantera felrapportering mot leverantör. Uppdragen kan variera från att genomföra tester, leda testarbete i större förvaltnings- eller utvecklingsinitiativ till att stötta mindre leveranser eller incidenthantering. Du kommer att ha en nyckelroll i att samordna testaktiviteter mellan olika aktörer såsom utvecklingsteam och verksamhetsrepresentanter. Testledaren anpassar sitt arbetssätt efter uppdragets förutsättningar och arbetar agilt i enlighet med organisationens IT-styrmodell PM3. Uppdraget är huvudsakligen kopplat till ett uppgraderingsprojekt av ett standardsystem i förvaltningsobjektet Anläggningsinformation och förvaltning, som omfattar IT-stöd för hantering av organisationens anläggningstillgångar. Roll & Ansvar: Du kommer att vara uppdragsledaren och systemansvariges operativa stöd i frågor som rör kvalitetssäkring och test inom uppgraderingen. Uppdraget är att bidra till effektiv förvaltning och säkerställa att systemstöden inom förvaltningsobjektet levererar enligt verksamhetens behov och med hög kvalitet. I uppdraget ingår följande arbetsuppgifter: Att ta fram teststrategier, testplaner och testfall baserat på krav och design Koordinera och följa upp genomförande av testfall Kvalitetssäkra kravunderlag utifrån testbarhet Samverka nära med produktägare, uppdragsledare och andra nyckelroller i IT-förvaltningen och verksamheten Dokumentera och kommunicera testresultat samt hantera fel och förbättringsförslag Att själv delta i testarbete, både under systemtest men särskilt under acceptanstest och verifiering mot verksamhetens krav Att ha en kontinuerlig dialog med utvecklingsteam och verksamhetsrepresentanter kring testbarhet och kvalitet. Skallkrav: Högskole-/universitetsexamen inom systemvetenskap och/eller IT eller minst tio (10) års arbetslivserfarenhet som testledare och/eller testare. Minst fem (5) års arbetslivserfarenhet av att samarbeta nära med kravanalytiker, utvecklingsteam och verksamhetsrepresentanter i testrelaterade frågor Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet av att ta fram teststrategier, testplaner, testfall samt hantera felrapportering och uppföljning Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet av att planera, leda och samordna testaktiviteter inom systemutvecklingsprojekt varav minst ett (1) år ska ha innefattat att utföra tester själv Ansvarat för testarbete i minst 3 olika uppdrag och/eller projekt, inklusive system- och acceptanstester Mervärdeskrav: Minst fem (5) års arbetslivserfarenhet av verksamhetsprocesser inom IT med dokumenterad kompetens kring verksamhetsnära arbete (verksamhetsperspektiv) Minst två (2) års arbetslivserfarenhet av att kartlägga och visualisera verksamhetsprocesser) Minst 2 års arbetslivserfarenhet av projektledning eller delprojektledning Erhållen ISTQB-certifiering Din ansökan Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Om oss Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.
På uppdrag av vår kund söker vi en Package Development Engineer. Uppdragsbeskrivning I denna roll kommer du att vara en del av ett tvärfunktionellt Scrum-team och ha följande ansvarsområden: Stötta översättning av krav till delsystemkrav relaterade till förpackningen Definiera och genomföra strategi för verifiering och validering (V&V) inom förpackningsområdet Skriva testspecifikationer, utföra tester, analysera och dra slutsatser om förpackningens prestanda och funktion samt dokumentera i rapporter Stämma av teststrategier och testresultat med relevanta intressenter Koordinera och genomföra förpackningsrelaterade aktiviteter enligt befintliga rutiner, standarder och metoder Driva rotorsaksanalyser kopplade till förpackningens prestanda och funktion Utföra riskbedömningar för förpackningar Utveckla och implementera nya rutiner, test- och valideringsmetoder Krav på kompetens Erfarenhet från förpackningsindustrin Akademisk examen inom teknik, gärna civilingenjör i kemiteknik, maskinteknik, produktutveckling eller motsvarande Goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift God förmåga att skapa nätverk och hantera intressenter Analytisk, strukturerad och processinriktad Förmåga att hantera komplexitet och osäkerhet Grundläggande kunskaper i statistik Du är en lagspelare men kan även ta egna initiativ och driva aktiviteter Kunskap om Scrum och agilt arbetssätt Självständig inom fysisk testning Kunskap om produktutvecklingsprocessen, inklusive t.ex. riskbedömning och kravhantering Meriterande kompetens Tidigare erfarenhet av produktutvecklingsprocesser inom förpackningsområdet Kunskap om testmetoder inom primära och sekundära förpackningar Din ansökan Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Om oss Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.
Uppdragsbeskrivning Kommunens tillagningskök har i uppdrag att leverera lunch och middag till särskilda äldreboenden samt lunch till dagliga verksamheter och dagverksamheter inom kommunen. I anslutning finns en restaurang där en grupp från LSS arbetar tillsammans med handledare. Vi önskar nu anlita en extern part för att analysera verksamheten i syfte att se över organisation, ekonomiska förutsättningar och identifiera utvecklingsområden och effektiviseringsmöjligheter. Konsultens uppdrag är att analysera, utveckla och följa upp måltidsverksamheten inom tillagningsköket, med fokus på kvalitet, miljömässig hållbarhet, ekonomi och brukarperspektiv. Rollen stödjer både den operativa och strategiska nivån genom att tillhandahålla faktaunderlag och förbättringsförslag Skallkrav Konsulten SKA vara Högskoleutbildad inom ett eller flera av följande områden: - Kostvetenskap/nutrition - Livsmedelsvetenskap - Offentlig förvaltning med inriktning på hälsa och måltider Konsulten SKA ha erfarenhet av offentliga måltidsverksamheter tex inom äldreomsorg. Konsulten SKA ha erfarenhet av utredning- och analysarbete tex statistik, nyckeltal, rapportskrivning. Konsulten SKA ha erfarenhet att arbeta med livsmedelsupphandlingar. Konsulten SKA ha förståelse för de nationella riktlinjerna för offentliga måltider tex livsmedelsverkets rekommendationer. Konsulten SKA ha kännedom om hållbarhet agenda 2030, ekologiska mål, matsvinn etc. Konsulten SKA ha förmåga att analysera verksamhetsdata och presentera beslutsunderlag. Konsulten SKA ha mycket goda kunskaper i att uttrycka sig i tal och skrift. Din ansökan Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Om oss Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.
Uppdragsbeskrivning Vår kund har inlett ett projekt för att implementera ett system för ärendehantering, där ITSM-processerna omfattas i ett första skede. På sikt ska systemet stödja fler behov inom kundens verksamhet. Ditt uppdrag är i första hand att, under implementeringen, stärka IT-avdelningens arbete med ITSM-processerna: Change Management, Release och Request Management inom förvaltningen. Arbetet kan även komma att omfatta annat stöd i projektet. Målet är att säkerställa att processerna följs, kontinuerligt förbättras samt att koordinering och uppföljning sker enligt gällande rutiner och etablerad praxis. Koordineringen av processerna hos vår kund innebär ett stort ansvar som kräver ett gott samarbete. Därför kommer kunden att lägga stor vikt vid att rätt person genomför uppdraget. Uppdraget omfattar 100 procent av en heltidstjänst på plats, med möjlighet till visst distansarbete enligt överenskommelse med ansvarig beställare. Du behöver vara strukturerad och analytisk, självgående, samarbetsinriktad, kommunikativ, pedagogisk samt lösningsorienterad. Obligatoriska krav Ska ha minst 3 års erfarenhet av att förbererda och facilitera Change Advisory Board (CAB möten). Ska ha minst 3 års erfarenhet av följa processen som att kunna säkerställa att alla Change Request är korrekt dokumenterade, riskbedömda och att gokdännandeprocessen följs. Ska ha mycket god kunskap och erfarenhet av att ha arbetat med ITIL-ramverket, inom Change, Release och Request - processerna. Ska ha 3 års erfarenhet av att ha arbetat med ITSM- verktyg (exempelvis ServiceNow, BMC Remedy, Jira Service Management eller liknande). Ska ha 3 års erfarenhet av att ha arbetat med att analysera data och följa upp KPI:er kopplade till ITSM processer. Ska ha erfarenhet av att ha koordinerat flera intressenter i de olika processerna. Ska kunna flytande svenska i både tal och skrift. Ska godkänna att bli föremål för säkerhetsprövning enligt SOU 2018:82. Mervärdeskrav Bör vara ITIL- certifierad (Foundation). Bör ha erfarenhet från liknande uppdrag i medelstora organisationer (minst 300 personer). Bör ha erfarenhet från och ha förståelse för SLA-hantering och tjänstekatalog. Bör ha haft tidigare uppdrag inom bank och finans och där ha arbetat i liknande roll. Din ansökan Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Om oss Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.
Beskrivning av uppdraget Bansystemgruppen behöver nu förstärkas med en teknikförvaltare inom spårteknik. Därför söker vi för kunds räkning skall agera ägarrepresentant med ansvar för funktion, säkerhet och värde. Förvaltaren är mottagare av ny och ombyggd infrastruktur, och ansvarar för anläggningsdokumentation/ förvaltningshandlingar. Exempel på arbetsuppgifter: Förvaltaren ansvar för avtalsuppföljning samt uppföljning och kontroll av utförande i anläggningen. Senast 1 månad efter uppdragsstart ska konsulten inneha minst spårbehörighet KAT X9. Som anläggningsägare följa upp drift- och underhållsentreprenörens åtagande. Upprätta tidplaner, budgetar och prognoser, samt uppföljning av dessa. Planera, leda och delta i förvaltningsmöten, byggmöten, samordningsmöten m.m. Följa upp anläggningens störningar, och verka för åtgärder som ökar anläggningens tillförlitlighet. Granskning av fakturor. Upprätta projektbeställningar. Eventuellt kan bygg- och projektledning förekomma. Skallkrav: Civil- eller högskoleingenjörsexamen alternativ yrkeshögskoleexamen inom spårinfrastruktur. Examen ska kunna verifieras med examensbevis. Eller 7 års arbetslivserfarenhet av arbete med spårsystem. Minst 5 års dokumenterad erfarenhet av projektledning av produktion inom banöverbyggnad för spårsystem. Minst 5 års dokumenterad erfarenhet av entreprenad inom banöverbyggnad för spårväg. Minst 3 års erfarenhet av arbete inom offentlig förvaltning av fasta anläggningar. Inneha minst spårbehörighet KAT X9. Kravet ska uppfyllas senast 1 månad efter uppdragsstart. Börkrav: Minst 2 års erfarenhet av avtalsuppföljning av drift- och underhållskontrakt inom infrastruktur. Minst 2 års praktisk erfarenhet av underhåll av spårvägsinfrastruktur. Din ansökan Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Om oss Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.
Beskrivning av uppdraget Som interim chef för din grupp utgör du en aktiv del i sektionens ledningsgrupp och rapporterar till sektionschefen. Du har ett drift- och personalansvar samt ansvar för budget och ekonomisk uppföljning och rapportering. Vidare har du som chef för gruppen ansvar för gruppens leverans kvalitet, och framdrift i utvecklingsarbetet inom området. I uppdraget har du också ansvar för att säkerställa medarbetarskap och kompetens för gruppen gällande kvalité, processer och leveranser. Du deltar i sektionens och IT-avdelningens förändringsarbete och uppdrag att utveckla din grupp och dina medarbetare utifrån verksamhetsplan, mål och strategier. Gruppen är mycket engagerad i den taktiska och strategiska förflyttningen som IT avdelningen befinner sig i, och du behöver vara bekväm i att arbeta med flera planeringshorisonter. De plattformar och IT-tjänster som gruppen ansvarar för är, IT-arbetsplats, Microsoft365 samt integrationsplattformar Skallkrav: Högskoleexamen om minst 180 högskolepoäng inom ett relevant område, exempelvis ledarskap, teknik eller ekonomi. Minst fem (5) års arbetslivserfarenhet av att leda och ha personalansvar för stora grupper med minst 15 personer direktrapporterade Minst tio (10) års erfarenhet som chef med personal, verksamhets- och ekonomiansvar Arbetslivserfarenhet från minst två (2) uppdrag där du har lett team inom IT plattformar eller IT infrastruktur Dokumenterad erfarenhet från minst tre (3) uppdrag där denne haft ett övergripande ansvar som projektägare eller beställare för utvecklingsprojekt inom IT. Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet i en roll med ansvar för planering, samordning och uppföljning av IT-drift och förvaltning. Arbetslivserfarenhet från minst ett (1) uppdrag där denne haft verksamhetsansvar för ett eller flera kommersiella avtal med ett årligt värde om minst 50 miljoner kronor per år. Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet i ledande roll inom IT i offentlig verksamhet. Börkrav: Minst fem (5) års arbetslivserfarenhet där du haft en aktiv roll i att tillämpa agila metoder i ett agilt team, exempelvis som Agile coach, Team coach, Agile leader, Scrum master eller teamledare. Minst fem (5) års arbetslivserfarenhet av att arbeta enligt ITIL-ramverket i en operativ eller ledande roll inom IT-drift, support eller förvaltning. Din ansökan Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Om oss Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.
Vi hjälper vårt systerbolag OMS som hjälper Benteler med en rekrytering av en Automationselektriker Tjänstebeskrivning Vi söker nu en serviceinriktad och lösningsfokuserad Automationselektriker till Bentelers underhållsteam, ett engagerat och kompetent gäng som arbetar med automation, felsökning och reparation. Det här är en roll för dig som drivs av att lösa tekniska problem och har ett genuint intresse för felsökning, automation och effektivisering. PLC-programmering kan även förekomma som en del av arbetsuppgifterna. Arbetet är omväxlande och passar dig som inte bara vill arbeta med att lösa tekniska utmaningar, utan även vill vara en aktiv problemlösare inom automation och bidra till effektiv drift. Du kommer att få möjligheten att både arbeta självständigt och tillsammans med ett team där samarbete och kunskapsdelning är viktiga delar av arbetsmiljön. Exempel på arbetsuppgifter: • Felsökning och reparation av produktionsutrustning • Genomföra förebyggande underhåll på maskiner och utrustning • Dokumentera material, utrustning och uppdatera ritningar vid behov • Delta i förebyggande underhåll och tekniska förbättringsprojekt (TPU) • Vara kontaktperson mot entreprenörer och externa leverantörer • Uppföljning vid jourutryckningar och snabbt agera vid behov • Aktivt bidra med kunskapsspridning till kollegor och förbättringsarbete inom fabriksprocesser • Arbeta med att optimera processer och stödja teamet för bästa möjliga resultat På underhållsavdelningen arbetar man i skift, för närvarande 2-skift, men du behöver vara beredd på att arbeta på ett 3-skift framöver om behovet uppstår. Kvalifikationer För att vara rätt person för tjänsten behöver du ha ett starkt engagemang och intresse för felsökning inom automation. Vi ser gärna att du har någon form av relevant utbildning eller erfarenhet, men det viktigaste är ditt driv och vilja att lära dig och utvecklas inom området. Du har en stor passion för automation, felsökning och effektivisering, vilket gör att du ser problem som en möjlighet att förbättra och optimera processer. Du är serviceinriktad, självgående och flexibel, samtidigt som du är en god lagspelare som trivs i en miljö där samarbete och problemlösning går hand i hand. Strukturerad, initiativrik och med ett stort intresse för att ständigt förbättra och utveckla arbetsmetoder. God datavana samt B-körkort är ett krav. Intervjuer kan komma att ske löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att läsa din ansökan! BENTELER är den föredragna leverantören av effektiva, miljövänliga och säkra system och produkter för den globala bilindustrin. Företaget har 30 000 anställda vid ca 170 kontor och fabriker inom försäljning, utveckling och produktion i 40 länder runt om i hela världen. BENTELER Automotive Skultuna AB är en av BENTELER:s ledande enheter för utveckling och produktion av säkerhetssystem och andra strukturella komponenter i aluminium till europeiska bilproducenter. Efterfrågan på våra komponenter ökar ständigt och våra största kunder är stora biltillverkare med säte i Sverige och Tyskland. Vi är i dagsläget ungefär 170 anställda, varav 140 kollektivanställda och 30 tjänstemän. Hos oss får du trevliga kollegor och möjlighet till en stark utveckling. När du börjar hos oss kan du få förskottssemester samt att du under året arbetar in livsarbetstimmar som tillsammans med friskvårdspeng bidrar till ett bättre vardagsliv.
Välj ett jobb för att visa detaljer