Quest Consulting Sverige AB jobb

Lediga jobb hos Quest Consulting Sverige AB

IT-inköpare

Till vår kund söker vi en IT-uppköpare. Uppdragsbeskrivning: Du ska ansvara för att samordna beslutsunderlag kopplade till inköp av produkter och tjänster inom IT men även vägleda och ge service i frågor om inköp, genomföra olika typer av analyser samt bidra i process kring avtalsförvaltning. Arbetsuppgifter i huvudsak: Samordna och handlägga beslutsunderlag inför inköp från befintliga avtal Utreda och förhandla möjlig förändring inom befintliga avtal samt upprättar handling för detta. Förhandla villkor inför nyteckning av olika typer av avtal såsom tjänst, produkt och/eller entreprenad. Upprätta leverantörskontakter i samband med inköp såsom till exempel inhämtning av offert och produktinformation etc. Aktivt arbete med avtalsförvaltning och leverantörsuppföljning Genomför ekonomisk analys av leverantör och/eller kategori Vägleder och ger service i frågor om inköp till produktägare och övrig verksamhet Identifierar och driver förbättringsaktiviteter Kompetenskrav: Ha minst fyra (4) års dokumenterad erfarenhet av arbete inom inköp och/eller upphandling varav minst två (2) år ska avse inköp inom it-området. Erfarenheten ska ha införskaffats under de senaste åtta (8) åren. Dokumenterad erfarenhet av förhandling med leverantör(er) inom it-området under minst två (2) uppdrag inom de senaste fyra (4) åren. God förmåga att uttrycka sig i tal och skrift på svenska. Din ansökan Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Om oss Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

23 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Senior Power BI Specialist

Vi söker en senior Power BI specialist till ett utmanande och utvecklande uppdrag hos en kund i Älmhult. Arbetet kommer att bestå av att ta fram rapporter, dashboards och KPI:er som har identifierats och prioriterats i en kontinuerligt uppdaterad backlog. Som ett förarbete till utvecklingen ingår även i uppdraget att stödja definitionen av databehov tillsammans med resurser från de olika lösningsteamen för datakällslösningar.  Arbetssättet kommer att vara ett iterativt tillvägagångssätt med korta utvecklingscykler och nära samarbete med intressenter för att skapa produkter som vår kund kontinuerligt kan förbättra över tid. För uppdraget och rollen ställs följande krav: Mycket goda kunskaper inom Power BI (både användare och utvecklare)  Stark förmåga inom planering och intressenthantering  Erfarenhet från upphandling är meriterande  Vi söker dig som har mycket god förmåga att tillämpa innovativt och kreativt tänkande för att lösa problem och få saker gjorda, har goda kunskaper i att utveckla rapporter och gillar att arbeta i team. Som person har du mycket god samarbets- och kommunikationsförmåga samt ett analytiskt tänkesätt och har stor uppmärksamhet på detaljer. Din ansökan Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Om oss Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

23 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Logistikingenjör - Leveranskedjekoordinator

För vår kund letar vi efter en Logistikingenjör - Leveranskedjekoordinator (Delplanerare/Beredare). Arbetsuppgifter: Säkerställa att delar anländer i tid för projektbyggen i Pilot Plant Kontakt med leverantörer för att bekräfta kommande leveranser och boka samt organisera transporter Rapportering om materialstatus Processförbättringar Dataanalys Dashboard och rapportskapande och förberedelse (PowerBI & Excel) Den ideala kandidaten: Högskoleutbildning inom logistik/teknik, men erfarenhet från branschen är också kvalificerande Snabblärd Har mycket goda kunskaper i Microsoft Office [Excel, Outlook, Teams, PowerBI] och kan lära ut till andra, inklusive idealiskt makroskrivning och PowerQuery/DAXHar tidigare erfarenhet inom logistik Arbetar bra under press Bra samarbetsförmåga Har mycket goda skriftliga och muntliga engelska samt tydliga kommunikationsförmågor Har en känsla av ansvarstagandeHar prioriteringsförmåga och är en strukturerad arbetare samt har en proaktiv inställning Din ansökan Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Om oss Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

22 april 2024
Sista ansökan:
29 april 2024
HR Rewards Specialist

För vår kund söker vi nu en HR Rewards Specialist inom kompensation och förmåner, för att ansluta till HR Service Center-teamet. Du kommer att vara en del av det EMEA-teamet av högt kunniga specialister. Du kommer att arbeta i en sammarbetsmiljö där dina huvudsakliga intressenter är högre ledning och linjechefer i Sverige och utomlands. Du kommer att verka i en global miljö och samarbeta över olika funktioner för att kontinuerligt tillhandahålla den bästa möjliga servicen. Vad du kommer att göra: Genomföra belöningar relaterade till fördefinierade tjänster över angivna geografier (Årlig belöningcykel, kompetensframsteg, Årlig Mercer Inlämning, Marknadsanalys, etc.) inklusive förberedelse och implementering av kompensationsberäknare för icke-posteringsfall och belöningsundantag som VPP offline verktyg. Agera som ämnesexpert för belöningsoperationer och Tier 2-agent för kundupplevelsetjänster. Stödja vid implementering/förändring av designen för förmåner för korttidsanställda. Delta i implementeringen av globala policysatsningar lokalt och globala projekt. Säkerställa att belöningsprocesser levereras korrekt och i tid samt säkerställa överensstämmelse med lagkrav och företagspolicyer. Rådgöra med kunder (anställda, linjechefer) om återkommande, standardbelöningstjänster. Ge belöningsrådgivning till rekryterare om befordringar, laterala rörelser och komplexa rörelser. Samarbeta med HRCS och/eller HRBPs för att rapportera kompensationsinformation och korttidsförmåner till externa intressenter och affär. Delta i Continuous Improvement-initiativ inom HR för att säkerställa att vi fortsätter att vara produktiva och leverera en världsklassbelöningstjänst till kunds affär. Vi tror att du är: Du är en person med passion för både siffror och människor. Med din nyfikna inställning ser du utmaningar som en källa till utveckling. Du har en vilja att lära dig nya saker och du är medveten om den externa miljön, ivrig att benchmarka underliggande trender. Att bygga och upprätthålla framgångsrika relationer med seniora intressenter kommer naturligt för dig. Du är en lagspelare som gillar att samarbeta med andra för att uppnå gemensamma mål. Dessutom är du affärsinriktad och besitter en problemlösningsmentalitet, alltid med den bästa lösningen för alla parter i åtanke. För att lyckas i denna position har du: Några års erfarenhet från HR. Några års erfarenhet från kompensation och förmåner. Hands-on erfarenhet från kompensation och förmåner. Erfarenhet från arbete i internationella miljöer. Utmärkta Excel-färdigheter (presentationer, pivot-tabeller, xlookups, etc.) och en datadriven inställning. Erfarenhet från liknande roller i större internationella organisationer betraktas som meriter. Erfarenhet från arbete med Mercer och/eller Willis Towers Watson betraktas som meriter. Din ansökan Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Om oss Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

22 april 2024
Sista ansökan:
29 april 2024
Teknisk skribent till vår myndighetskund!

Vi söker en teknisk skribent/kommunikatör på nivå 3 vilket normalt uppnås efter 4-8 års erfarenhet. Vår kund ansvarar för byggblocket ”Mina ärenden” som är en del av Ena – Sveriges digitala infrastruktur. Byggblocket har tagit fram en nationell standard för hur det offentliga kan lämna ärendeåterkoppling till enskilda genom s.k. kundhändelser. Standarden består av såväl teknisk som verksamhetsmässig standardisering som primärt kommer till uttryck i dokumentation. Arbetet sker transparent och tillsammans med de myndigheter, kommuner och privata aktörer som standarden vänder sig till. Med anledning av pågående utveckling kommer samtliga stöd dokument behöver ses över och kompletteras/justeras. Därutöver kommer information på olika webbplatser och andra kanaler behöva anpassas. Vidare är byggblocket i behov av att nå ut till fler potentiella användare. Vi söker dig som vill ta en ledande roll i att anpassa byggblockets kommunikation både skriftlig och muntlig samt nå ut med Mina ärenden till relevanta aktörer. Du kommer att ansvara för: att skriva och sammanställa guider och annan dokumentation med anledning av standarden, i nära samarbete med verksamhetsutvecklare, lösnings och- verksamhetsarkitekter, jurister och användare av byggblocket att publicera och förvalta dokumentation förbättringsarbete vad gäller dokumentationsfrågor, distribution av dokumentation och kontakt med användare träffa och informera möjliga använder av byggblockets lösningar ta fram övrigt kommunikationsmaterial för att öka anslutningen och stödja användare vid anslutning. Dokumentationen vänder sig till offentlig förvaltning samt privata aktörer som tillhandahåller lösningar som bygger på integrationer mot det offentliga. En viktig del av rollen handlar om att förstå såväl tekniken som den som ska ta till sig informationen och anpassa dina leveranser därefter. För att lyckas med detta har du en nära användardialog och lär känna våra användares behov och förutsättningar. Krav: Minst 4 års erfarenhet av att arbeta med framtagning av teknisk och verksamhetsmässig dokumentation. Minst 4 års erfarenhet av att leda och driva arbete i samverkan med andra organisationer. Minst 4 års erfarenheter av att marknadsföra offentliga initiativ/lösningar Erfarenhet av att arbeta i ett tvärfunktionellt team där man tar ansvar för framdriften inom sitt område/sin kompetens. Du ska kunna uttrycka dig väl på svenska i tal och skrift. Börkrav: Erfarenhet av att arbeta inom Ena – Sveriges digitala infrastruktur Erfarenhet av myndighet med minst 10 000 anställda Erfarenhet av att arbeta i sammanhang där många organisationer är representerade. Erfarenhet av att arbeta med samhällsövergripande initiativ. Erfarenhet av att verka i gränslandet mellan verksamhet och teknik Din ansökan Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Om oss Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

22 april 2024
Sista ansökan:
26 april 2024
Quality Engineer.

Åt vår kund söker vi en Quality Engineer. Uppdragsbeskrivning: Kvalitetsingenjör för produktion av svärd till motorsågar. Rollen kräver engagemang och nyfikenhet och ett genuint kvalitetsintresse. Du kommer jobba nära produktion och ingå i flera förbättringsteam tillsammans med processoperatörer och tekniker. Dina huvuduppgifter: Medverka i projekt vid framtagande av PFMEA och kontrollplaner Driva eller medverka i övriga projekt och förbättringsarbeten i syfte att säkra eller höja kvaliteten. Utreda och felsöka avvikelser som är kopplat till intern tillverkningsprocess samt konstruktion Utveckla analys- och kontrollmetoder Medverka vid framtagande av intern PPAP för nya processer Ansvara för att allt kvalitetstekniskt arbete följer gällande system, avtal, rutiner och policys Kvalifikationer: Du har relevant ingenjörsutbildning som bas och önskvärt är att du har flerårig erfarenhet av kvalitetsarbete inom tillverkande industri. Goda kunskaper inom ritningsförståelse samt mätteknik är meriterande. För att vara framgångsrik i rollen är det också viktigt att du är noggrann, kvalitetsmedveten och självgående. Som person gillar du också att analysera data och har en förmåga att hitta rotorsaker till avvikelser i verksamheten. Din ansökan Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Om oss Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

19 april 2024
Sista ansökan:
26 april 2024
Testutvecklingsingenjör

För vår kund söker vi en Testutvecklingsingenjör. Uppdragsbeskrivning Kunden letar efter en Testutvecklingsingenjör för att stärka deras team. De tillhandahåller expertis inom mjukvara och elektronik under hela produktlivscykeln; från design och implementering till produktion och underhåll. Positionen är belägen på en trevlig arbetsplats nära naturen i Jonsered strax utanför Göteborg. Uppgifter Som Testutvecklingsingenjör kommer du att arbeta med testutveckling av inbyggd mjukvara och elektronik i både nya och underhållsprojekt. Du kommer att utveckla automatiserade tester för att säkerställa kvaliteten på mjukvaran och elektroniken under utvecklingsprocessen. I projekten kommer du att vara en aktiv del i planering, tekniska diskussioner och beslut rörande testprocessen. Det är ett krav att du har: Minst 5 års erfarenhet av testutveckling för att säkra kvaliteten på mjukvara och elektronik Arbetat med att utföra integrations- och systemtester både i riggar och på kompletta produkter Arbetat med automatiserade testsystem på enhets- och integrationsnivå God vana av testprogrammering och skriptning med Python Erfarenhet av DevOps och kontinuerlig integrationsprovning Civilingenjörsexamen inom elektroteknik, datavetenskap eller liknande Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete med: Inbäddade system Utveckling av automatiserade tester med Robot Framework Utforskande test och erfarenhetsbaserad testutveckling Jenkins Jira Din ansökan Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Om oss Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

19 april 2024
Sista ansökan:
26 april 2024
Systemutvecklare .NET

Åt vår kund söker vi en Systemutvecklare .NET Uppdragsbeskrivning Uppdraget omfattar att vara en erfaren systemutvecklare i IT-förvaltning och/eller i utvecklings- och implementeringsprojekt och som kan ta en tech-lead roll i ett utvecklingsteam och introducera och guida mer juniora kollegor och samtidigt bidra med att utveckla och vidareutveckla säkra och robusta IT-system. Uppdraget kan även innebära arbete i andra projekt och förvaltningar där utveckling och hantering av befintliga system och webbapplikationer ingår.  Uppdraget kan medföra arbete både i större och mindre team. Beroende på teamets storlek kan även arbete med allt från krav och UX-delar till test och koordinering med andra intressenter ingå. Kunden arbetar agilt och leveranser sker ofta i sprintar. Systemen som utvecklas och förvaltas ska också möta högt ställda krav på IT-säkerhet. Att du är intresserad av systemarkitektur och IT arkitektur ser kunden som en fördel. Intresse för att utveckla och testa med IT-säkerhet i fokus samt intresse för systemarkitektur och säkerhet är ett plus.   Arbetsuppgifter Rollen som systemutvecklare i projekt och förvaltningar innehåller bl.a. följande arbetsuppgifter: Design, implementation och test av systemlösningar Ta fram eller uppdatera dokumentation i form av krav- och designdokument Ta fram eller uppdatera systemdokumentation Samarbete inom teamet men även med andra delar av organisationen och stötta mer juniora teammedlemmar med att ta fram tekniska lösningar. Hantera incidenter, där felsökning och buggrättning kan ingå, samt bistå i övrigt i IT-förvaltningen av våra applikationer. Obligatoriska krav: Högskole/universitetsutbildning 120p/180hp inom IT, alternativt yrkeshögskoleutbildning omfattande minst 400 yrkeshögskolepoäng inom IT där systemutveckling i .NET-har ingått.  Minst 10 års arbetslivserfarenhet av systemutveckling med ASP.NET Minst 10 års arbetslivserfarenhet av systemutveckling mot MS-SQL databaser Minst 5 års arbetslivserfarenhet av systemutveckling med .Net Core Minst 3 års arbetslivserfarenhet av konfiguration av webbapplikationer i Windows Server och IIS. Minst 5 års arbetslivserfarenhet av systemutveckling med Entity Framework Core  Minst 5 års arbetslivserfarenhet av att utveckla REST API:er Minst 2 års arbetslivserfarenhet av att utveckla system med mikrotjänstarkitektur Minst 2 års arbetslivserfarenhet av systemutveckling med HTML, CSS och JavaScript Mervärdeskrav: Deltagit i minst 2 projekt där CI/CD Pipelines har implementerats i Azure DevOps Minst 2 års arbetslivserfarenhet av att ha arbetat med Git som versionshanteringssystem. Minst 2 års arbetslivserfarenhet av arbete som systemutvecklare inom elmarknads- eller kraftsystemområdet Din ansökan Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Om oss Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

19 april 2024
Sista ansökan:
26 april 2024
Chefsassistent till vår kund i centrala Stockholm

Syfte med rollen: I rollen krävs att du tar ett övergripande ansvar för cheferna i ledningsgruppens administration. Rollen förutsätter flexibilitet och ständig utveckling.  Rollen innebär krav på helhetssyn, integritet och förståelse för vad ledningens arbete innebär. Exempel på arbetsuppgifter som kan förekomma: Samordna ledningsarbete administrativt Planera, koordinera och kommunicera kring chefernas olika åtaganden (kalender, möten och resor, i viss mån även telefon och mail) Hantera (kontera och granska) fakturor, resor och reseräkningar åt chefen Ansvara för att årsmötesplan tas fram samt agenda och protokollförning Förbereda och medverka vid gruppmöten och konferenser Ansvara för det praktiska genomförandet av och delta vid arbetsplatsträffar Vara det naturliga kontaktfiltret för cheferna  Vara naturligt stöd för hantering av administrativa system såsom DM, Proves, IFS, SmartID, SD Worx, mallar mm Vara delaktig i att underhålla och utveckla samarbetet med partners inom andra enheter Delta i utvecklingen av interna verktyg, processer och system som t.ex. delta i och leda projekt och piloter Vara behjälplig vid on-och off boarding Obligatoriska krav: Eftergymnasial eller annan utbildning för rollen relevant alternativt tidigare erfarenhet. Erfarenhet av arbete med administrativa uppgifter Erfarenhet av ansvar för strategiska och operativa frågor, övergripande planering och uppföljning God systemvana God kommunikativ förmåga och kan uttrycka sig väl i tal och skrift på svenska. God digital förmåga. Meriterande krav Erfarenhet av att driva, hålla ihop och samordna små och större projekt Erfarenhet av arbete med fastighetsteknik och/eller energibranschen Erfarenhet av sälj och/eller kundbemötande Din ansökan Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Om oss Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

18 april 2024
Sista ansökan:
2 maj 2024
Ekonomiassistent inom Leverantörsreskontra

Vi söker en lyhörd, flexibel och lösningsinriktad Ekonomiassistent till ett långt uppdrag hos en kund (en myndighet) i Stockholm. I rollen som Ekonomiassistent ingår du i ett team som hanterar alla leverantörsfakturor för myndigheten. Som Ekonomiassistent arbetar du aktivt med att “onboarda” kunder och leverantörer till kundens e-faktura lösning samt arbeta med förbättringar i processerna kopplat till detta. Ekonomiassistenten bidrar till goda relationer med och ger god service till interna kunder och externa leverantörer/kunder. Vi söker dig som har följande kunskap och erfarenhet: Minst Gymnasieutbildning och gärna eftergymnasial utbildning inom ekonomi Erfarenhet inom ekonomiverksamhet och av servicehantering Har ett tekniskt intresse och jobbat med t ex e-invoice lösningar Talar och skriver flytande svenska och engelska Det är meriterande med erfarenhet från arbete inom ekonomiprocesser i en SAP-miljö samt erfarenhet av E-Invoice lösningar. Din ansökan Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Om oss Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

18 april 2024
Sista ansökan:
29 april 2024