Bli en del av Simplex – Vi söker dig som vill arbeta som truckförare hos världsledande bolag i Nykvarn! Truckförare Nykvarn – Ny möjlighet inom lager & logistik hos marknadsledande företag Är du erfaren truckförare och vill ta nästa steg i karriären? Nu har du chansen att arbeta på ett världsledande företag inom logistik och produktion i Nykvarn. Hos oss får du vara med och driva logistiken framåt på en modern arbetsplats där säkerhet, utveckling och sammanhållning prioriteras. Din roll som truckförare på ett världsledande företag I rollen som truckförare arbetar du med daglig hantering och förflyttning av gods på lagret samt lagerhantering av material och varor. Du använder dina truckkunskaper i en miljö där noggrannhet och effektivitet värderas högt. Arbetet styrs av både rutiner och tempo – ingen dag är den andra lik! Köra och hantera truckar (A+B) Orderplock, in- och utleveranser Materialhantering och lossning/lastning av gods Kvalitetskontroller och scanning av varor Löpande arbete med ordning, säkerhet och arbetsmiljö Vem är du som söker truckförarjobb i Nykvarn? Du är noggrann, pålitlig och trivs med varierat och fysiskt arbete Har truckkort A och B samt erfarenhet av lager- eller industrimiljö Tar eget ansvar, gillar teamarbete och är flexibel Du har gott säkerhetstänk och förstår vikten av tydlig kommunikation Du behärskar svenska i tal och skrift och har gärna erfarenhet av att arbeta i IT-system/handdator Meriterande erfarenheter och kompetenser Erfarenhet från större lager, terminal eller tillverkningsindustri Körkort B och tillgång till bil God datorvana och vana av arbetsorderhantering Ytterligare truckbehörigheter Om tjänsten – Truckförare i Nykvarn Placering: Nykvarn Start: Enligt överenskommelse Arbetstider: Dagtid/kväll Omfattning: Heltid eller enligt överenskommelse Därför ska du söka truckjobb hos Simplex och världsledande bolag i Nykvarn Säker och trivsam arbetsmiljö med goda utvecklingsmöjligheter Stora chanser till att växa inom logistik- och industribranschen Kollektivavtal och trygga anställningsvillkor Starkt fokus på mångfald och jämställdhet – vi välkomnar alla sökande! Ansök som truckförare i Nykvarn redan idag Ta chansen att bli en del av ett världsledande företag och utvecklas tillsammans med oss! Skicka in din ansökan så snart som möjligt – rekrytering sker löpande. Simplex erbjuder möjligheter för dig som vill framåt och värdesätter ett inkluderande team. Välkommen med din ansökan! Vi ser fram emot att lära känna dig och vara med på din resa mot nästa steg i karriären!
Simplex söker nu nästa superstjärna! Vi söker dig som vill vara med på vår resa och varje dag ha världens roligaste arbetsplats att gå till. Som budbilschaufför har man en nyckelroll i logistiken mellan lager och slutkund. Det är du som är företagets ansikte utåt som med ett glatt humör levererar till både privatpersoner och företag runt om i hela Göteborg. Ingen dag är den andra lik och som budbilschaufför byter du ständigt miljö. Leveranserna sker både inne i city och i ytterområden. Vi söker efter dig som är på jakt efter ny arbetslivserfarenhet. Du kanske inte har jobbat som budbilschaufför tidigare eller i dagsläget jobbar på ett företag du inte känner att du når din fulla potential på. Om tjänsten: Arbetet som budbilschaufför är väldigt varierande. Du levererar paket åt ett av de främsta transportföretagen i Sverige. Du arbetar ensam och får varje dag träffa olika kunder för att ge den bästa möjliga servicen. Du utgår från vår kunds terminal i Göteborg. Till hjälp får du en ruttlista inlagd i en GPS eller App med mottagarna i tur och ordning. Arbetet kräver punktlighet och problemlösning då vi vill få fram kundens varor i tid på ett trafiksäkert sätt. Tjänsten passar dig som: Är pålitlig och kan hålla ett högt tempo Ger 100% och alltid vill utvecklas Har B-körkort Meriterande kompetenser: Erfarenhet av budbilsyrket Erfarenhet av att köra lätt lastbil God datorvana Arbetstider: Mån-fre 08.00-17.00 / 13.00-22.00 - Möjlighet att jobba extra på helger Förmånliga erbjudanden för anställda. Plats: Göteborg Tjänsten tillsätts så fort rätt kandidat hittas. Om oss: Det är vi som är Simplex. Framtidens bemanningsföretag med siktet inställt på utveckling. För det är precis vad vi vill skapa, utveckling för företag och människor. Med rätt person, på rätt plats skapas nytta för alla parter. Idag ser ni våra konsulter köra truck på terminaler, leverera pallar med tunga fordon, leda logistiken på byggarbetsplatser eller packa orders på lager. Men det är bara en liten del av vad vi erbjuder. Hos oss arbetar människor som vill framåt och som driver på logistiken i hela Sverige. Svårare eller enklare behöver det inte vara. Är du redo för nästa steg i karriären, öppnar vi dörrar till nya möjligheter. Vårt mål är att ta vara på varje individs unika kompetens och förädla med erfarenheter. Välkommen till Simplex!
Bli en del av Simplex – vi söker nu truckförare till Södertälje med start omgående! Truckförare i Södertälje – Din nästa utmaning inom lager & logistik Är du redo att ta nästa steg inom logistik eller lagerhantering? Vi söker nu engagerade truckförare till vår kund i Södertälje. Här får du chansen att arbeta i ett högt tempo, utvecklas inom transport och logistik samt vara en viktig del av teamet i vår arbetsplats där samarbete och säkerhet alltid kommer först. Om rollen som truckförare hos Simplex I rollen som truckförare hanterar du dagligen godsmottagning, hantering, sortering och förflyttning av material och varor på lagret. Här får du använda din truckvana, arbeta självständigt och bidra till ordning och kvalitet. Arbetet är varierande och du får arbeta i en miljö med högt tempo tillsammans med ett engagerat och stöttande team. Köra och hantera olika typer av truckar (A+B) In- och utlastning av gods samt orderplock Sortering, scanning och kvalitetskontroll av material Säkerställa att säkerhetsföreskrifter alltid efterlevs Vem söker vi till jobbet som truckförare? Du är noggrann, punktlig och trivs med fysiskt arbete Pigg på att ta egna initiativ och jobba mot gemensamma mål Du har god samarbetsförmåga och bidrar med positiv energi i teamet Du förstår vikten av säker logistik och gillar när det händer mycket Meriterande för truckjobb i Södertälje Truckkort A och B (krav) Erfarenhet av lager- eller terminalarbete Körkort God svenska och gärna vana av att arbeta i IT-system eller handdator Omfattning och arbetsplats Placeringsort: Södertälje Start: Omgående Arbetstider: Varierande, dagtid/kväll Sysselsättningsgrad: Heltid eller enligt överenskommelse Varför välja Simplex? Bli del av ett företag som sätter utveckling, välmående och hållbarhet i fokus Individuell upplärning och möjlighet till vidareutveckling i logistikbranschen Kollektivavtal och trygga arbetsvillkor Stark sammanhållning och härligt teamklimat Ansök till truckförare i Södertälje idag Är du redo för ett nytt steg i karriären inom lager och logistik? Skicka in din ansökan så snart som möjligt – urval sker löpande! Vi välkomnar alla sökande och ser mångfald som en självklar styrka. Välkommen till Simplex – där framtidens logistik formas av engagerade människor!
Vill du ta nästa steg i karriären? Vi söker en driven och nyfiken medarbetare! Är du en person som trivs med att utmana dig själv och utvecklas både professionellt och personligt? Vill du vara en del av ett växande företag där ingen dag är den andra lik? Då kan detta vara jobbet för dig! Om rollen Vi söker en ambitiös och engagerad person som antingen är redo att ta steget in i arbetslivet eller har några års erfarenhet och vill prova något nytt. IT-kunskap är ett plus men inget krav – det viktigaste är att du har rätt inställning, vilja att lära dig och en positiv attityd! I denna roll kommer du att arbeta nära våra säljare och kunder samt ha ett tätt samarbete med vår ekonomiavdelning. Du blir en viktig del av teamet och ansvarar för att supporta kunder med bland annat: ✅ Orderläggning och inköp ✅ Kundsupport och administration ✅ Hantering av leveranser och produktfrågor ✅ Samarbete med ekonomiavdelningen kring fakturering ✅ Utveckling av befintliga kunder och relationer Vi söker dig som: 🔹 Är strukturerad och har god ordningsförmåga – du gillar att ha många bollar i luften 🔹 Har en social och kommunikativ personlighet – du trivs med kundkontakt 🔹 Är lösningsorienterad och ser möjligheter i varje utmaning 🔹 Har ett högt eget driv och gillar att arbeta självständigt men också i team 🔹 Har en vilja att lära och utvecklas i en dynamisk arbetsmiljö Vi erbjuder: 🌟 En inspirerande och utvecklande arbetsmiljö 🌟 Möjlighet att växa inom företaget 🌟 Kollektivavtal och förmåner såsom friskvårdsbidrag 🌟 Nya, fräscha lokaler och ett härligt team Är du redo att ta nästa steg? Skicka in din ansökan idag – vi ser fram emot att träffa dig! 🚀
SOMMARJOBB INOM KUNDSUPPORT ☀️ Är du serviceinriktad och brinner för att hjälpa kunder? Letar du efter ett utvecklande sommarjobb med möjlighet till fast anställning efter sommaren? Då är detta jobbet för dig! Om jobbet Vi söker en kundsupportmedarbetare till vårt kontor på Södermalm. Tjänsten gäller maj–augusti, men för rätt person finns det möjlighet att jobba kvar på heltid efter sommaren. Dina arbetsuppgifter: 📩 Besvara kundförfrågningar via telefon, e-post och chatt 📦 Hantera reklamationer och returer 🛠️ Ge support och rådgivning kring våra produkter och tjänster 🖥️ Administrativa uppgifter kopplade till kundtjänst Vi söker dig som: ✔ Har erfarenhet av kundtjänst eller annat serviceyrke ✔ Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, i både tal och skrift ✔ Är van att arbeta med dator och olika system ✔ Är lösningsorienterad, noggrann och stresstålig ✔ Har en positiv inställning och trivs både självständigt och i team Vi erbjuder: ✨ En inspirerande och trivsam arbetsmiljö på Södermalm 🚀 Möjlighet att utvecklas och få en fast tjänst efter sommaren 💰 Konkurrenskraftig lön 👥 Stöttande och engagerade kollegor Ansökan: Skicka in ditt CV och en kort presentation om dig själv. Vi går igenom ansökningarna löpande, så sök redan idag! Vi ser fram emot att träffa dig! 😊
Kundtjänstmedarbetare till Slussen – för dig som vill växa inom service Är du en positiv och kommunikativ person som gillar att hjälpa andra? Vill du jobba i ett energiskt team mitt i Stockholm? Då kan det här vara jobbet för dig. Som kundtjänstmedarbetare hos oss blir du en viktig del av vårt supportteam. Du till exempel kommer att: - Besvara inkommande samtal, mejl och chatt från kunder - Hjälpa till att lösa frågor om produkter, leveranser och beställningar - Arbeta med administrativa uppgifter kopplade till kundservice - Bidra till att förbättra våra rutiner och kundupplevelser Vi söker dig som: - Är serviceinriktad, noggrann och gillar att arbeta i team - Har god kommunikativ förmåga i svenska och engelska - Har grundläggande datorvana - Tidigare erfarenhet av kundservice är meriterande, men inte ett krav Om tjänsten: Plats: Slussen, Stockholm Arbetstider: Varierande - Flexibilitet är ett stort plus Start: Enligt överenskommelse Hos oss får du: - Möjlighet att utvecklas inom service och kundbemötande - Arbeta i ett engagerat team med god sammanhållning - En arbetsplats med centralt läge och goda kommunikationer Ansök nu: Skicka in din ansökan så snart som möjligt. Urval sker löpande. Vi ser fram emot att höra från dig!
Vill du ha ett aktivt, flexibelt och roligt extrajobb inom lager? Vi på Simplex Bemanning söker nu ambitiösa och noggranna kollegor som vill jobba extra på lager i Habo. Perfekt för dig med annan huvudsaklig sysselsättning! Man måste kunna vara tillgänglig för arbete måndagar och tisdagar. Dina arbetsuppgifter kan till exempel vara: Plock och pack In- och utleveranser Lagerhållning och inventering Vi söker dig som: Är punktlig, ansvarstagande och effektiv Trivs med fysiskt arbete och har en positiv inställning Har en annan huvudsaklig sysselsättning Det är meriterande med Körkort & Truckkort Det är meriterande med erfarenhet av liknande arbete För att vara aktuell för denna tjänst krävs att du har en annan huvudsaklig sysselsättning om minst 50 %. Exempel på sådan sysselsättning inkluderar tex: Studier på minst halvfart (50 %) Annat arbete med en garanterad sysselsättningsgrad på minst 50 % Eget företag Elitidrott Du behöver kunna styrka din huvudsakliga sysselsättning med intyg innan en eventuell anställning. Vi ser fram emot att höra mer ifrån dig. Förklara varför du är rätt person för jobbet och bli en del av vårt team. Skicka in din ansökan idag!
Super User till automatiserat lager i Märsta Är du tekniskt lagd, trivs med ansvar och har lagererfarenhet? Då kan det här vara nästa steg för dig. Vi söker en Super User till ett högautomatiserat lager i Märsta. Du blir en nyckelperson i driften och ser till att tekniken fungerar – varje dag. Som Super User har du ett utökat ansvar i den dagliga driften. Du kommer till exempel att: - Övervaka och säkra automatiserade processer - Felsöka och hantera driftstörningar - Stötta teamet och samarbeta med IT/systemstöd - Arbeta operativt vid behov, exempelvis med plock, pack och inleverans Vi söker dig som: - Har erfarenhet av lagerarbete - Är tekniskt intresserad och lösningsorienterad - Har god datorvana - Har truckkort (meriterande men inget krav) - Har erfarenhet av WMS eller automatiserade lager (starkt meriterande) Plats: Märsta Arbetstider: Dagtid eller skift – enligt överenskommelse Start: Snarast eller enligt överenskommelse Varför söka? Du får arbeta i ett modernt lager med fokus på teknik, där du kan växa i både ansvar och kunskap. Uppdraget är långsiktigt och erbjuder goda utvecklingsmöjligheter. Ansök nu Skicka in din ansökan så snart som möjligt. Urval sker löpande. Simplex – vi öppnar dörrar till nästa steg i din karriär.
Vill du leda ett dedikerat team i en snabbväxande logistikverksamhet? Nu söker vi en Gruppchef för dagtid till vårt moderna logistikcenter i Morgongåva. Detta är ett interimuppdrag som pågår till augusti, med goda möjligheter till förlängning vid väl genomfört uppdrag. Om rollen Som Gruppchef leder du det dagliga arbetet för ett team om cirka 30 medarbetare. Du är en operativ och närvarande ledare som arbetar nära både teamet och dina teamledare – totalt cirka sex stycken. Ditt uppdrag är att säkerställa flöden, kvalitet och arbetsmiljö i en snabb och dynamisk logistikmiljö. Du samarbetar tätt med övriga gruppchefer, driftchef och logistikledning. Arbetstiden är förlagd till dagtid, med start från 06:45 vissa dagar. Din profil Vi söker dig som är en trygg och resultatorienterad ledare med erfarenhet av operativt ledarskap inom logistik eller produktion. Du är lösningsorienterad, tydlig i din kommunikation och har lätt för att hantera både människor och processer. Vi ser att du har: - Minst 3 års erfarenhet som ledare med personalansvar - Erfarenhet av lager- eller logistikarbete - Vana från snabbrörliga och komplexa miljöer - Förmåga att hantera många parallella uppgifter och samtidigt hålla fokus på helheten Vi erbjuder - Ett interimuppdrag fram till augusti, med möjlighet till förlängning - En snabb, teknikdriven arbetsmiljö med starkt fokus på utveckling - Möjligheter till fortsatt karriär inom logistikorganisationen - Förmåner som friskvårdsbidrag och personalrabatter - En arbetsplats som aktivt arbetar med hållbarhet och inkludering Om arbetsgivaren Företaget är en ledande aktör inom svensk e-handel med tydlig tillväxt, digital innovationskraft och hållbarhetsfokus. Här finns ett starkt engagemang för både människor och miljö, där mångfald och socialt ansvar är integrerade delar av verksamheten. Ansökan Urval sker löpande – skicka din ansökan så snart som möjligt. Tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdag. Tillträde enligt överenskommelse.
Är du en serviceinriktad person som gillar att lösa problem och trivs i ett högt tempo? Då kan det här vara rätt roll för dig. Vi söker nu nya kundtjänstmedarbetare till ett uppdrag med placering på Odenplan. Du kommer att vara en viktig del av teamet som varje dag hjälper kunder via telefon, chatt och mejl – med allt från leveranser och fakturor till spårning av paket och vanliga frågor. Om rollen Omfattning: Minst 80 %, men arbetspassen motsvarar oftast heltid. Arbetstider: Varierande – dagtid, kvällar och helger enligt schema. Plats: Odenplan, Stockholm. Start: 16/6 – du måste vara tillgänglig för arbete under hela perioden vecka 28–32. Någon enstaka ledig dag kan vara möjlig, men tillgängligheten under dessa veckor är avgörande. Dina arbetsuppgifter Hantera inkommande kundärenden via telefon, chatt och mejl. Hjälpa kunder med frågor kring leveranser, fakturor, returer och andra vanliga ärenden. Arbeta effektivt och serviceinriktat, även under hög belastning. Vi söker dig som Är snabb, tydlig och professionell i din kommunikation. Har mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Är flexibel och har möjlighet att jobba varierande tider. Har tidigare erfarenhet av kundservice (meriterande men inte ett krav). Vi erbjuder Ett engagerat team och en trivsam arbetsmiljö vid Odenplan. Möjlighet till mycket arbetstid (nästan alltid heltid). Ett viktigt och meningsfullt uppdrag där du får hjälpa människor varje dag. Låter det som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag – urval sker löpande!
Välj ett jobb för att visa detaljer