Lediga jobb i Nykvarn

Sök totalt 63 lediga jobb i Nykvarn

Sommarjobb | Lageroperatör | Nykvarn
Aditro Logistics Staffing AB
Lager- och terminalpersonal

Vad vi erbjuder dig Du kommer möta utmaningar, bli inspirerad och vara stolt över att gå till jobbet. Hos Aditro Logistics Staffing är alla lika värda. Vi tar väl hand om varandra och våra beteenden är att ständigt engagera, prestera och utveckla oss själva och de uppdrag och samarbeten vi jobbar med. Vi erbjuder stor möjlighet till personlig utveckling genom alla de olika kunduppdrag vi har. Hos oss är det viktigt med ett engagerat ledarskap. Hos oss träffar du din chef varje vecka, i många fall varje dag. Arbetsuppgifter Vill du kickstarta sommaren med ett roligt och fartfyllt jobb? Nu söker vi dig som vill sommarjobba på vårt lager i Nykvarn! Hos oss får du chansen att jobba i ett härligt team ??, lära dig nya saker och vara med och se till att våra kunders produkter hanteras snabbt, smidigt och med hög kvalitet. Perfekt för dig som gillar att hålla igång ?? och vill ha ett jobb där det händer mycket! Arbetsuppgifter: - Plockning och packning av varor - Godsmottagning och leveranser Vi söker dig som: - Har fokus på säkerhet - Är noggrann i ditt arbete - Strävar efter hög kvalitet i alla moment Med rätt inställning och noggrannhet har du alla möjligheter att lyckas hos oss! ?? Din profil För att lyckas behöver du: • Vara flytande i svenska både i tal och skrift • Ha erfarenhet av att arbeta i team • Ha en god fysik Meriterande om du: • Har B-körkort, fördelaktigt då arbetskraft kan behövas under tiden där kollektivtrafiken inte är i full gång • Har truckkort • Har en bakgrund inom lagsport eftersom samarbete är viktigt hos oss! Om anställningen: Placeringsort: Nykvarn Anställningsform: Sommarjobb (juni - augusti) Tjänstgöringsgrad: Behov av både heltid & deltid Din personlighet är viktigast! Vi söker dig som är driven, kvalitetsmedveten, noggrann, positiv och älskar att lära dig nya saker. Då det ställs höga krav på samarbete samt eget ansvar att vara delaktig så vill vi att du trivs med att arbeta i team och alltid är beredd att hjälpa till där det behövs. Om du saknar erfarenhet av liknande roll så är det inget hinder förutsatt att dina personliga egenskaper motsvarar våra förväntningar, då vi kommer ge dig den utbildning och stöd som behövs för att du skall lyckas. Övrig information Vi värnar om en säker arbetsmiljö och tillämpar bakgrundskontroller samt slumpmässiga alkohol- och drogtester. Vi är kollektivt anslutna till Transportavtalet och vi erbjuder friskvårdsbidrag samt andra förmåner via Benify.

Igår
Sista ansökan:
9 maj 2025
Fältsäljare för Kaminvärme
Kaminvärme Sverige AB
Företagssäljare

Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Kaminvärme AB hjälper privatpersoner att spara pengar samtidigt som kunderna ökar värdet på sin fastighet med hjälp av energibesparande produkter med fokus på kaminer. Vårt utbud består av kvalitetsprodukter som alla inkluderar installation. Nu söker vi fler fältsäljare som bearbetar distrikt och bokar in sina egna besök genom att vara ute och kontakta kunderna genom dörrförsäljning.Vår framgång bygger på direktförsäljning med tydliga strukturer och bra tekniska verktyg. Tjänsten kräver inga tekniska förkunskaper om kaminer eller installationer utan det som är avgörande för att lyckas i rollen är att du har rätt inställning, tålamod och gillar frihet under ansvar. På Kaminvärme värdesätter vi dina personliga egenskaper framför ett välfyllt CV. AI svar på annonsen bortsorteras. Vi erbjuder - Grundutbildning och löpande vidareutbildning/coachning - Generöst lönesystem - Goda möjligheter att växa inom bolaget - Tävlingar om fantastiska priser som utlandsresor, datorer, extra provision! Vi söker dig som - Har B-körkort - Är flexibel och kan arbeta eftermiddagar och kvällar - Trivs med att jobba självständigt - Är arbetsvillig och har en hög ambitionsnivå - Är positiv och ser lösningar hellre än problem - Alltid strävar efter att prestera och nå dina mål - Behärskar svenska flytande i tal och skrift Sök enkelt utan CV, redan idag. Vi hanterar inkommande ansökningar löpande. AI svar på annonsen bortsorteras.

Igår
Sista ansökan:
12 oktober 2025
Truckförare till en ledande aktör i Nykvarn
Miljonbemanning AB
Truckförare

Om kundföretaget Vill du ta nästa steg som truckförare hos ett världsledande företag i Nykvarn? Nu har du chansen att bli en viktig del av ett framgångsrikt logistikteam! Vi söker dig som är erfaren, driven och redo för nya utmaningar. Hos oss väntar ett spännande uppdrag där du ansvarar för säker och effektiv godshantering i moderna lager- och produktionsmiljöer. Välkommen till en arbetsplats där dina kunskaper verkligen gör skillnad! Nu söker vi truckförare till ledande aktör i Nykvarn Som truckförare hos vår kund i Nykvarn kommer du att spela en nyckelroll i deras logistikverksamhet. Du ansvarar för säker och effektiv hantering av varor inom lager- och produktionsmiljöer. Arbetet utförs i ett strukturerat skiftsystem som passar verksamhetens behov och ger dig möjlighet att planera din vardag. Rollen kräver noggrannhet, ansvarstagande och god samarbetsförmåga. Du blir en del av ett engagerat team där alla hjälps åt för att säkerställa hög kvalitet och smidiga flöden. Som biblioteksvikarie ansvarar du för det följande: effektiv hantering och lagring av inkommande och utgående gods. truckkörning och produktionsstöd i dynamiska miljöer. upprätthålla korrekt inventering med skanning och registrering. samarbeta med teamet för att optimera logistiska flöden. Vi söker dig som har truckkort A1-4 och B1-4. tidigare erfarenhet av truckkörning i lager- eller produktionsmiljö. god förmåga att arbeta självständigt och i team. körkort B. god förmåga att hantera stress med fokus på säkerhet och kvalitet. Det är meriterande om du har erfarenhet av att använda skjutstativstruck och motviktstruck. Övrigt Detta är ett bemanningsuppdrag som för den ambitiösa konsulten kan leda till direkt anställning hos våra kund. Start är omgående, och arbetstiderna kan vara förlagda till två skift: 06:00-14:21 och 14:30-22:00. Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida där du laddar upp din ansökan. Vi vill ha din ansökan så snart som möjligt. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Vid eventuella frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på [email protected] Om Miljonbemanning Vi är ett innovativt kompetensförsörjnings- och kompetensutvecklingsföretag vars mission är att aktivt arbeta för en inkluderande arbetsmarknad där alla bedöms på lika villkor och ges samma förutsättningar. Därför präglas vår företagskultur av mångfald, respekt, värdighet och inte minst integritet. Genom vår passion för människans förmåga till lärande och utveckling samt arbetsmarknadens potential för förändring och tillväxt hjälper vi till att skapa de rätta förutsättningarna för våra konsulter att realisera sina drömmar och för våra kundföretag att nå sina mål. Vi letar där ingen annan letar; varmt välkommen med din ansökan till Miljonbemanning.

2 dagar sedan
Sista ansökan:
11 oktober 2025
Mötesbokare med Fast lön + Provision | Eztablisher
Ez Sales Group AB
Telefonförsäljare m.fl.

Om oss Eztablisher är en väletablerad försäljningsbyrå som hjälper både start-ups och väletablerade bolag att växa genom strategisk mötesbokning. Vi samarbetar långsiktigt med framstående svenska och internationella företag inom en rad olika branscher, vilket ger oss en stark position på marknaden. Vårt kontor i hjärtat av Gamla stan erbjuder en inspirerande miljö där modern design möter historisk charm – en perfekt plats för att utvecklas och nå nya höjder inom försäljning. Mötesbokare Som Mötesbokare hos oss spelar du en nyckelroll i våra kunders försäljningsprocess. Du arbetar med att skapa, etablera och utveckla B2B-relationer genom att boka kvalificerade möten med beslutsfattare och nyckelpersoner. Genom aktiv kommunikation driver du på affärsutvecklingen för våra uppdragsgivare. Din insats är avgörande för att skapa affärsmöjligheter och lägga grunden för framgångsrika samarbeten. Vi erbjuder: Fast grundlön + provision samt bonussystem utan tak. En inspirerande arbetsmiljö, kontinuerliga AW’s och events.  Friskvårdsbidrag och ytterligare hälsoförmåner.  Stark vinnarkultur med frekventa tävlingar.  Interna utbildningar och seminarium Vi söker dig som: Talar flytande svenska & god förståelse för engelska. Resultatinriktad, drivs av att arbeta mot högt uppsatta mål. Vill utveckla din karriär och kunskap. Rekryteringen sker löpande och tillsätts snarast. Vi ser fram emot din ansökan!

3 dagar sedan
Sista ansökan:
10 oktober 2025
Ekonomiassistent
Nykvarns kommun
Ekonomiassistenter m.fl.

Kom närmare - kom till Nykvarns kommun! Med naturen som granne och storstadens puls runt hörnet väntar ungefär 12 000 invånare på att just du och din insats ska göra skillnad i deras vardag. Vi är en relativt ung kommun - driv, ansvar och utvecklingsvilja präglar oss. Idag är vi cirka 800 engagerade medarbetare, och vi behöver bli fler. Är du en av dem? Ekonomikontoret söker en vikarierande ekonomiassistent! Nykvarns kommun söker nu en vikarierande ekonomiassistent till ekonomikontoret. Vi på ekonomikontoret är idag 12 medarbetare med hög kompetens och roligt på jobbet. Tillsammans tar vi ett brett ansvar för kvaliteten som gör skillnad på riktigt, från individ till kommunen som helhet. Hos oss får alla möjlighet att utvecklas och växa i sin roll, i takt med en expanderande kommun. Vi tar beslut med stort engagemang, baserat på verkligheten för ett livsavgörande arbete! Utöver ekonomi har kontoret ansvar för inköp, målstyrning, internkontroll, IT och digitalisering. Vill du utvecklas i en ung, liten och dynamisk kommun med korta beslutsvägar - där det är just din och dina kollegors gemensamma insats som gör skillnad i vardagen hos våra invånare - hör av dig till oss! Ekonomiassistent Arbetsuppgifter Som ekonomiassistent kommer du att ha en nyckelroll i att säkerställa en smidig hantering av både kund- och leverantörsreskontra. Ansvarsområden hos kommunens ekonomiassistenter innebär kommunikation med kunder angående fakturafrågor och betalningsupplägg registrering och bokföring av leverantörsfakturor ansvar för leverantörsreskontra och betalningsprocesser avstämningar av konton och rapportering av avvikelser samarbeta med andra avdelningar för att säkerställa korrekt fakturering och betalning filhantering av fakturor från scanning och e-faktura attest och kontering av fakturor följa upp leverantörsfakturor och registrerar nya leverantörer stödja organisationen med support dagbokföring och annat bokföringsarbete delta i månads- och årsbokslutsprocesser hantering av ekonomiavdelningens gemensamma mailinkorg bidra till kontinuerlig förbättring av processer inom avdelningen Övrig information Nykvarns kommun är ett finskt förvaltningsområde och vi ser det som meriterande om du talar finska. Kvalifikationer För att lyckas i rollen som ekonomiassistent hos oss bör du ha följande kvalifikationer och erfarenheter: relevant utbildning inom ekonomi eller liknande område minst 3 års erfarenhet av arbete med kund- och/eller leverantörsreskontra god förståelse för redovisningsprinciper och bokföring erfarenhet av att arbeta med flera ekonomisystem hög kommunikationsförmåga och att samarbeta i team noggrannhet och förmåga att arbeta effektivt även under tidspress Har du tidigare arbetat i kommun är det en merit men inget krav. Hos oss får du möjlighet att vara med utveckla samt effektivisera rutiner och processer. För att trivas i rollen är du kvalitetsmedveten, noggrann och flexibel. Då du kommer att hantera stora fakturaflöden behöver du kunna arbeta effektivt och strukturerat och det är av stor vikt att du uppskattar att arbeta i en roll med många kontaktytor. Ansökan Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Intervjuer kan komma att ske löpande. Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp. Läs mer här Nykvarns kommun som arbetsgivare https://nykvarn.se/naringsliv-och-arbete/jobba-hos-oss/kommunen-som-arbetsgivare

3 dagar sedan
Sista ansökan:
7 maj 2025
Personliga assistenter till man utanför Södertälje
Olivia Personlig Assistans AB
Personliga assistenter

På Olivia arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du? Om tjänsten Vi på Olivia söker dig som vill arbeta som personlig assistent på 75% hos vår kund i Nykvarn, utanför Södertälje.  Arbetstiderna är förlagda enligt följande: Kl. 08.00-16.00 Kl. 16.00-22.00 Kl. 22.00-08.00 (vaken natt) Tillträde sker enligt överenskommelse där vi gärna ser att du kan börja inskolas omgående.   Om kunden Kunden är en sportintresserad man i övre 50-årsåldern som bland annat har ett intresse för ishockey. Vår kund behöver din hjälp som assistent i sin vardag då han har ALS. På sikt kommer kunden få trach och du som assistent kommer få utbildning i detta på Nationellt Respirationscentrum på Danderyds Sjukhus.  Arbetsuppgifterna är enligt följande: Hjälpa till med de dagliga rutinerna såsom förekommande hushållssysslor Assistera vid personlig hygien, av- och påklädning samt vid måltider Hantera andningsmask, peg, hostmaskin och kommunikationshjälpmedel   Är du den kunden söker? Vi söker dig som är lyhörd, initiativtagande, lösningsfokuserad samt engagerad. Du är en empatisk person och har lätt att sätta dig in i andra personers livssituation. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Krav: Erfarenhet av arbete som personlig assistent eller annan vårderfarenhet Flytande kunskaper i det svenska språket Rökfri Meriterande: Körkort och bil  Tidigare erfarenhet av tracheostomi Sysselsättningsgrad: 7 st, 75% Tillträde: Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.  Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. För att komma till anställning behöver du ha ett Bank-ID. Många av våra kunder önskar även att du beställt ett belastningsregister att uppvisa vid eventuell anställning. För att underlätta kan du därmed söka om registret via följande länk (detta register används för alla våra anställningar): Arbete med barn med funktionsnedsättningar Vid frågor kontakta oss här via mejl eller 070-910 05 92 Om rekryteringsprocessen: Din ansökan kommer att hanteras av medarbetare på Olivia samt av kund / brukare och eventuell anhörig, god man eller annan. Om du ger ditt samtycke kan vi dela din profil med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. För dig med Anställningsstöd: Olivia är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen . Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Att tänka på inför din ansökan: En förutsättning för att påbörja en anställning hos på Olivia är att du som söker kan uppvisa giltig ID -handling och lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med Bank-ID genom via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ Om kollektivavtal och förmåner hos Olivia: Som medarbetare omfattas du av kollektivavtal och självklart är du försäkrad på och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Förutom friskvårdsbidrag och en rad andra förmåner anordnar vi aktiviteter som riktar sig både till dig som anställd och till kunden du arbetar med. Förmåner inkluderar bland annat tillgång till rabatterade produkter och tjänster hos ett antal samarbetsbolag.

4 dagar sedan
Sista ansökan:
20 maj 2025
Familjebehandlare / beroendebehandlare
Nykvarns kommun
Socialsekreterare

Kom närmare - kom till Nykvarns kommun! Med naturen som granne och storstadens puls runt hörnet väntar ungefär 12 000 invånare på att just du och din insats ska göra skillnad i deras vardag. Vi är en relativt ung kommun - driv, ansvar och utvecklingsvilja präglar oss. Idag är vi cirka 800 engagerade medarbetare, och vi behöver bli fler. Är du en av dem? Vi på kontoret Välfärd och service är stolta över att göra skillnad i det lilla och stora. Engagerade medarbetare och chefer gör det möjligt att vi tillsammans utvecklar äldreomsorgen mot framtidens äldreomsorg och var och en kan bli specialist inom just sitt område. Välkommen på vår resa mot Nära vård! Vi erbjuder våra uppdragsgivare och klienter en öppenvård som anpassas efter de behov som finns. Detta då vi tror på ett holistiskt syn- och arbetssätt där livets alla aspekter/ livsområden räknas in och påverkar förmågan att börja etablera ett nyktert/ drogfritt leverne. Familjebehandlare / beroendebehandlare Arbetsuppgifter Vi söker dig som är utbildad familjebehandlare, helst i kombination med kompetens beroendeterapeut, KBT. Du är van att arbeta självständigt, lita på dina egna beslut, och behöver därför en del erfarenhet och såklart formell kompetens/ utbildning att stå stadigt på. Som familjebehandlare i vår verksamhet arbetar du med förändringsarbete i familjer med olika typer av problematik. Du kommer att ingå i familjebehandlarteamet som tar emot uppdrag från våra utredningsenheter. Adekvat utbildning inom familjebehandling är ett måste. Du får gärna vara KBT-terapeut med fördjupade kunskaper inom MI och metoder kopplade till beroende, så som tex, Återfallsprevention och CRA. Som person behöver du ha en god samarbetsförmåga, både med kollegor, uppdragsgivare samt privat och professionellt nätverk. Vi ser att du har lätt för att skapa allians. Du har ett ödmjukt och respektfullt bemötande, är tydlig, kommunikativ, trygg i dig själv och har lätt för att sätta dig in i problem och frågeställningar. Du har regelbundna gruppmöten, reflektionstid, ärendehandledning samt extern handledning. Övrig information Nykvarns kommun är ett finskt förvaltningsområde och vi ser det som meriterande om du talar finska. För den här tjänsten så måste du ha B-körkort.  Vi vill att du innan anställning uppvisar ett utdrag ur belastningsregistret. Kvalifikationer Krav: Socionomexamen, beteendevetenskaplig utbildning eller annan likvärdig akademisk examen. Minst 3 års erfarenhet av behandlingsarbete med barn, ungdomar och familjer. Du är strukturerad, självständig, och har god samarbetsförmåga med både interna och externa aktörer. Meriterande: Grundläggande psykoterapiutbildning (steg 1), gärna med familjeterapeutisk inriktning. Erfarenhet av metoder som FFT, ACT, MI och ART. Erfarenhet av brottsförebyggande arbete, "Signs of Safety", eller gruppverksamheter. Ansökan Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp. Intervjuer kan komma att ske löpande under rekryteringsprocessen. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Läs mer här Vår hemsida https://nykvarn.se

4 dagar sedan
Sista ansökan:
14 maj 2025
Arbeta med försäljning - Fast lön med generösa bonusar
Key Omnichannel AB
Telefonförsäljare m.fl.

Är du redo för nya utmaningar och vill utvecklas inom försäljning? Vi har nu öppnat upp fler kontorsplatser! Är du vår nästa talang? Om oss Vi är ett av Sveriges största konsultföretag med över 200 anställda. Sedan starten 2008 har vi arbetat med storkunder såsom Google, Telia, Netflix m.fl. - Årets byrå 2019 (Telia) - Årets bästa återförsäljare 2018 & 2019 (EON) - Årets innovativa partner 2020 & 2021 (Global Connect) - En av Sveriges Bästa Arbetsplatser (Great Place to Work) Vad erbjuder vi ? Fast månadslön + marknadens bästa bonusar Goda chanser att klättra inom företaget Kontor i världsklass (kika på vår Instagram) Konferensresor till t.ex. Barcelona, Miami och Sydafrika Tjänstebil och andra förmåner Hjälp med att ta körkort Vi avsätter minst en timme om dagen för din personliga utveckling Vi ser gärna att du som söker är... - En sann glädjespridare och har god social kompetens - Tävlingsinriktad och älskar att utvecklas - Pratar och skriver obehindrat på svenska - Har körkort (ej ett krav men det är meriterande) Inga tidigare erfarenheter krävs. Vi hjälper dig med personlig utveckling och att växa inom din karriär! Låter detta intressant?Ansök via vår webbplats eller skicka ett kortfattat mejl till [email protected] Vi arbetar i en ung miljö med glada och ambitiösa medarbetare, korta beslutsvägar och riktigt högt i tak. Företaget består av intelligenta och drivna människor som sprider positiv energi omkring sig. Vi arbetar hårt samtidigt som vi har mycket roligt på jobbet!

4 dagar sedan
Sista ansökan:
28 april 2025
Skolsocionom / Familjebehandlare
Nykvarns kommun
Socialsekreterare

Kom närmare - kom till Nykvarns kommun! Med naturen som granne och storstadens puls runt hörnet väntar ungefär 12 000 invånare på att just du och din insats ska göra skillnad i deras vardag. Vi är en relativt ung kommun - driv, ansvar och utvecklingsvilja präglar oss. Idag är vi cirka 800 engagerade medarbetare, och vi behöver bli fler. Är du en av dem? Vi på kontoret Välfärd och service är stolta över att göra skillnad i det lilla och stora. Korta beslutsvägar, nära till brukare och engagerade medarbetare gör det möjligt för var och en att bli specialist inom just sitt område. Vi utvecklas och förbättras ständigt och tar ansvar genom att ge rätt insats till rätt person i rätt tid.  Vill du vara med och jobba med det som är viktigt på riktigt? Individ- och familjeomsorgen i Nykvarns kommun är i ett spännande utvecklingsskede utifrån omställningen till den nya socialtjänstlagen och nu har du chansen att vara med på denna förändringsresa. Skolsocionom / Familjebehandlare Arbetsuppgifter Som skolsocionom arbetar du i ett pågående projekt med att främst kartlägga och arbeta med elever med begynnande problematisk skolfrånvaro. I vår projektbeskrivning framgår tydligt att skolsocionomens uppdrag är riktat mot individuell behandling av främst elev men också till dennes familj. Som familjebehandlare i vår verksamhet arbetar du med förändringsarbete i familjer med olika typer av problematik. Du kommer att ingå i familjebehandlarteamet som tar emot uppdrag från våra utredningsenheter. Du ansvarar för att erbjuda familje- och ungdomsbehandling mot uppsatta behandlingsmål och dokumentera arbetet enligt gällande dokumentationsföreskrifter. Din huvudsakliga arbetsuppgift är att ansvara för att erbjuda barn, ungdomar och deras familjer en individuellt anpassad familjebehandling. Du utövar behandling/förändringsarbete i både familjens hem, i skolan och i annan miljö beroende av familjens behov. Du har nära samverkan med kommunens skolor, rektorer och pedagoger. Övrig information Provanställning 6 mån kan komma att tillämpas för denna befattning. Veckoarbetstiden är 39 timmar per vecka. Distansarbete viss del av arbetstiden är möjligt om det är förenligt med verksamhetens behov. Nykvarns kommun är ett finskt förvaltningsområde och vi ser det som meriterande om du talar finska. Nykvarns kommun erbjuder både friskvårdsbidrag och en friskvårdstimme per vecka på betald arbetstid. För den här tjänsten så måste du ha B-körkort.  Vi vill att du innan anställning uppvisar ett utdrag ur belastningsregistret Kvalifikationer Krav: Socionomexamen eller har annan beteendevetenskaplig examen som arbetsgivaren bedömer som likvärdig.  God samarbetsförmåga, både med kollegor, uppdragsgivare samt privat och professionellt nätverk. Ödmjukt och respektfullt bemötande, är tydlig, kommunikativ, trygg i dig själv och har lätt för att sätta dig in i problem och frågeställningar. Du är nyfiken på nya metoder, arbetssätt och är inte rädd för att prova nytt. Du är van att uttrycka dig på svenska, både muntligt och i skrift. B-körkort Ansökan Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp. För denna befattning kan intervjuer komma att ske löpande under rekryterinsprocessen. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Läs mer här Vår hemsida https://nykvarn.se

4 dagar sedan
Sista ansökan:
12 maj 2025
Lärare i grundskolan, årskurs 4-6
Nykvarns kommun
Grundskollärare

Kom närmare - kom till Nykvarns kommun! Med naturen som granne och storstadens puls runt hörnet väntar ungefär 12 000 invånare på att just du och din insats ska göra skillnad i deras vardag. Vi är en relativt ung kommun - driv, ansvar och utvecklingsvilja präglar oss. Idag är vi cirka 800 engagerade medarbetare, och vi behöver bli fler. Är du en av dem? Vi på kontoret Lära och växa har hög kompetens inom kollegiet. Tillsammans tar vi ett brett ansvar för kvaliteten som gör skillnad på riktigt, från individ till kommunen som helhet. Hos oss får alla möjlighet att utvecklas och växa i sin roll, i takt med en expanderande kommun. Vi tar beslut med stort engagemang, baserat på verkligheten för ett livsavgörande arbete! Björkestaskolan är en F-6 skola med härliga elever och en kompetent personalgrupp. Vi har goda förutsättningar att gemensamt lyckas skapa en god lärmiljö genom ett nära samarbete verksamheter emellan och en god kommunikation. Vi arbetar för att gynna både våra elevers och personals välbefinnande, lärande och utveckling. Skolan arbetar aktivt för att elever och personal ska må så bra som möjligt och känna sig trygga med skolans värderingar. Vi sätter kunskap, trygghet och trivsel i främsta rummet. Lärare i grundskolan, årskurs 4-6 Arbetsuppgifter Som lärare på Björkestaskolans årskurs 4-6 ansvarar du för att planera, genomföra och utvärdera elevernas lärande samt ha mentorskap. Vi ser att du har en bred behörig för årskurs 4 - 6. Behörighet och erfarenhet av undervisning i engelska är särskilt meriterande. Du skapar goda relationer, såväl med elever som med vårdnadshavare, byggda på förtroende och respekt. Du är medveten om din egen påverkan på elevernas lärande. Med utgångspunkt i elevernas resultat, forskning och beprövad erfarenhet, följer du upp undervisningens kvalitet, reflekterar och utvärderar i syfte att utveckla undervisningen. Du ger framåtsyftande återkoppling till eleverna med syfte till utveckling och stöttar eleverna efter deras individuella behov. Du samarbetar med kollegor för att utveckla dig själv och din undervisning samt skolans pedagogiska arbete. Övrig information Nykvarns kommun är ett finskt förvaltningsområde och vi ser det som meriterande om du talar finska. Vi vill att du innan anställning uppvisar ett utdrag ur belastningsregistret. Kvalifikationer Du har lärarexamen med lärarlegitimation samt har erfarenhet av bedömning. I din legitimation finns behörighet i So-ämnena samt engelska. Du har ett relationellt förhållningssätt och är en tydlig ledare och är en positiv förebild för våra elever. Du är flexibel och har god samarbetsförmåga, har lätt för att skapa goda relationer och samverkar med elever, vårdnadshavare, arbetslaget, skolans elevhälsoteam samt skolledning. Elevens behov och förutsättningar styr insatserna. Du behöver således ha god förmåga att anpassa undervisningen för de elever som du ansvarar för. Ansökan Intervjuer kan komma att ske löpande. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp. Läs mer här Vår hemsida https://nykvarn.se/naringsliv-och-arbete/jobba-hos-oss/kommunen-som-arbetsgivare

9 dagar sedan
Sista ansökan:
4 maj 2025