Projektledare inom marknadsföring

Är du en ambitiös och erfaren digital ninja med högskoleutbildning och passion för marknadsföring? Vår kund söker nu en Projektledare med erfarenhet inom marknadsföring som vill ta nästa steg i karriären. Om Dig: Vi söker dig som är driven, framåt och älskar utmaningar! Du är orädd, modig och ser möjligheter i allt du tar dig an. Din entusiasm kombinerat med en stark arbetsvilja och resultatorientering gör dig till den perfekta kandidaten för vår kunds roll som Projektledare. Dina Kvalifikationer: - Högskoleutbildad och digital ninja. - Erfarenhet av att arbeta med Wordpress, Meta och LinkedIn-annonsering med bevisade goda resultat. - Färdigheter i Photoshop och skapande av rörligt innehåll för Meta och LinkedIn. - Kunskap om UTM-tagging, Google Analytics samt avancerade e-mailmarknadsföringsverktyg som Apsis eller Mailchimp. Din Erfarenhet: Vi ser att du kommer med erfarenhet från digital kommunikation och är van att arbeta hands on med projekten. Ditt Uppdrag: Som vår projektledare kommer du inte bara att driva vår digitala närvaro, utan även projektleda våra event och mässor. Vi letar efter någon som inte bara vill sitta bakom en skärm, utan även trivs med att vara på plats och leda projekt till framgång. Vi Erbjuder: - En dynamisk arbetsmiljö där din passion och drivkraft kommer att uppskattas. - Möjlighet att göra karriär och ta nästa steg som affärchef. - Utmanande och varierande arbetsuppgifter inom digital marknadsföring och eventhantering. Ansökan: Om du är redo att ta nästa steg i din karriär och har den passion och erfarenhet vi söker, skicka din ansökan och CV till oss. Vi ser fram emot att välkomna en modig och ambitiös digital marknadsförare till vårt team! Detta är en direktrekrytering till vår kund som är inom event branschen. Start omgående: Med placering i göteborg

18 mars 2024
Sista ansökan:
4 september 2024
Senior IT-Tekniker till världsledande företag!

Vi söker en erfaren och engagerad IT Tekniker med expertis inom klienthantering och support för att ansluta till vårt team. I denna roll kommer du att vara ansvarig för att stödja och optimera våra användares upplevelse genom att hantera både fysiska och virtuella klienter samt samarbetsverktyg såsom Skype och Teams, Exchange, och andra relaterade teknologier. Vi letar efter någon som har tidigare erfarenhet av att arbeta med stora företag och som kan bidra till att förbättra våra IT-processer och effektivitet. Ansvarsområden: - Hantera och supportera både fysiska och virtuella klienter. - Administrera och optimera användningen av samarbetsverktyg som Skype och Teams, Exchange, med mera. - Ansvara för hårdvaruhantering och underhåll. - Arbeta med incidenthantering och problemlösning för att säkerställa snabb och effektiv support för användarna. - Bidra till kontinuerlig förbättring av IT-processer och system. Kvalifikationer: - Erfarenhet av att arbeta med klienthantering och support. - Kunskap om samarbetsverktyg och plattformar som Skype, Teams och Exchange. - Förmåga att hantera hårdvara och genomföra underhållsaktiviteter. - Erfarenhet av att arbeta med stora företagsmiljöer är en fördel. - Bekantskap med verktyg som Jira och ServiceNow är önskvärt. - Kunskap om Microsoft 365 och Intune är meriterande. - Utmärkta problemlösningsförmågor och en positiv inställning. - Förmåga att arbeta självständigt och vara drivande. Personliga egenskaper: Vi söker en driven och positiv individ som trivs med att arbeta i en dynamisk miljö. Du är självgående och har förmågan att ta egna initiativ för att lösa problem och förbättra processer. Du är också en stark kommunikatör och har förmågan att samarbeta effektivt med olika team och användare. ÖVRIGT Startdatum: Enligt överenskommelse Placeringsort: Stockholmsområdet Omfattning: Heltid Anställningsform: Detta uppdrag är ett konsultuppdrag, med möjligheter till förlängning eller överrekrytering. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta A-hub.

18 mars 2024
Sista ansökan:
4 september 2024
Supporttekniker till Servicedesk

Är du ofrivilligt familjens, släktens och vännernas It-tekniker? Är det du som får samtalet när lösenordet ”är fel”? Eller när Wi-Fi inte längre fungerar? Eller när dokumentet plötsligt är ”borta”? Har du förmågan att lösa It-strul är du antagligen rätt person för detta jobb! Vi söker nu flertalet supporttekniker för ett uppdrag på ett svenskt välkänt industriföretag med krav på hög säkerhet. OM ROLLEN Som supporttekniker kommer du vara en del av en större servicedesk som hjälper bolagets medarbetare med att lösa IT-relaterade problem. Du kommer sitta med allt från enklare ärenden som exempelvis att återställa lösenord och hantera behörigheter, men även mer avancerade problem med exempelvis operativsystem (Windows 10), applikationer, hårdvara och nätverk. I rollen som supporttekniker kommer du få jobba med felsökning och problemlösning där du systematiskt och metodiskt hjälper och/eller guidar användare i att finna en lösning. Arbetet utförs primärt över telefon, varvid du behöver trivas med att kommunicera och hjälpa användare på ett serviceinriktat och pedagogiskt sätt. Andra hjälpvägar är även via mail, chatt eller en självbetjäningsportal. Som supporttekniker kommer du vara den första kontakten med verksamhetens medarbetare. De ärenden som inte kan hanteras inom ramen för servicedesk eskaleras vidare till andra och tredje linjen samt även onsite-tekniker som jobbar ute i verksamheten. VEM ÄR DU? Som sökande tror vi att du har tekniskt kunnande och intresse. Kanske har du läst en It-inriktad gymnasieutbildning och är redo för ditt första jobb i branschen. Rollen anpassas utefter din erfarenhet och kunskap. Om du har kunskaper inom exempelvis Windows 10, Microsoft Office, mjukvara, hårdvara och nätverk är det meriterande. Som person är du driven och ansvarstagande där du jobbar lika bra i team som självständigt. För att trivas i rollen har du lätt för att kommunicera samt förstår vikten av att leverera god service i dialogen med användare. Vi lägger stor vikt på dina personliga egenskaper i vårt urval. Tjänsten ställer krav på att du kan kommunicera obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift. Dessutom behöver du ha svenskt medborgarskap (dubbla medborgarskap kan vara en utmaning) samt att du kommer genomgå en bakgrundskontroll och säkerhetsprövning med godkänt resultat innan tillträde. VÅRT ERBJUDANDE TILL DIG Detta är ett långsiktigt konsultuppdrag på heltid med anställning hos oss på A-hub och där du arbetar som konsult hos vår kund. Som konsult på A-hub värdesätter vi dig och din utvecklingsresa i ditt konsultuppdrag. Du erbjuds en trygg anställning med stöd och vägledningen av våra duktiga konsultchefer. Vi är ett auktoriserat rekrytering- och konsultföretag som är medlemmar i Almega. Du omfattas därmed av kollektivavtalets trygga villkor som rör exempelvis lön, pension, försäkringar och semester. PRAKTISK INFORMATION Omfattning: Heltid Arbetstider: Varierande schema med tider mellan 07.00-19.00 måndag-fredag samt vissa helger. Anställningsform: Konsultuppdrag och du kommer vara anställd hos oss på A-hub Kund: Information om kunden förmedlas under rekryteringsprocessen Placering: Linköping Start: Omgående eller enligt överenskommelse

18 mars 2024
Sista ansökan:
4 september 2024
Senior Projektledare inom Elnät

A-hubs vision är att vara källan och själva nätverket för ambition. Vi vill förändra branschen och föra ambitiösa människor snabbare, enklare och rättvisare till sina drömjobb genom en mer digital process som gör det möjligt att hålla högsta kvalitet. För vår kunds räkning söker vi nu kompetenta och engagerade projektledare inom elnät för att samordna och leda projekt inom ny-, om- och tillbyggnad av elnät för Göteborg Energi. Vår kund är specialiserade inom energibranschen, men de tar också uppdrag inom andra sektorer såsom detaljhandeln, tillverkningsindustrin och den offentliga sektorn. Detta breddar deras kompetensområde och ger flexibilitet att stödja olika verksamheter. Med en platt organisation är vägen till beslutsfattarna kort. Det finns därför en stor möjlighet att påverka både företagets och din personliga utveckling. Genom rätt ledarskap strävar vår kund efter att skapa optimala förutsättningar för sina medarbetare. Dina ansvarsområden: - Ledning av projektmöten och samordning av processer. - Administration, dokumentation och budgetuppföljning. - Representation gentemot entreprenörer, leverantörer, medarbetare och kunder. - Säkerställande av resursplanering, budget och riskhantering. - Uppfyllande av tekniska krav och lagkrav. Din bakgrund: - Teknisk utbildning (gymnasium/högskola/universitet) inom elkraft eller likvärdigt. - Minst 8 års erfarenhet inom distributionsnät/lokalnät för 0,4-20 kV. - Dokumenterad ESA-utbildning Grund och Arbete. - Dokumenterad Arbete på Väg-utbildning. - Dokumenterad BAS-P/U utbildning. - Självständig och teamorienterad. - God kommunikationsförmåga på svenska i tal och skrift. - B-körkort. ÖVRIG INFORMATION Start: Enligt överenskommelse. Arbetstider: Heltid. Plats: Göteborg. Anställningsform: Detta uppdrag är en rekrytering och anställningen sker direkt hos vår kund. Välkommen med din ansökan!

15 mars 2024
Sista ansökan:
1 september 2024
Sales Manager till Nordic Live Expo

Nordic Live Expo arrangerar mässor, möten, konferenser, event och festivaler på hela den skandinaviska marknaden. Bolaget har startats av några av Sveriges mest ledande personer inom mässor och event, som lanserat hundratals nya mässor varav ett flertal idag är ledande inom sina respektive branscher. Med ett fulladdat innehåll inspirerar, utvecklar och uppdaterar de hela branscher och tar mässmediet till en helt ny nivå. Här kopplas människor och företag ihop för att göra affärer, nätverka och inspireras av varandra. Mötesplatser där nyheter och innovationer visas för första gången av både etablerade företag och startups. Vad erbjuder vi? Hos oss får du vara en del av ett engagerat team och du ges möjlighet att ta mycket egna initiativ i din roll. Tillsammans med dina kollegor får du utveckla event till en ny nivå, vi är nytänkande och snabba på anamma nya trender. På plats finns redan en stor expertis som du får möjlighet vara en del av. Vi jobbar tillsammans och värdesätter att ha roligt samtidigt som vi siktar högt. Hos oss utvecklas vi, både på ett personligt och ett professionellt plan samtidigt som vi gör skillnad. ROLLEN Ditt uppdrag är att sälja monterplatser till våra utställare och det är du som fyller vårt mässgolv och våra arrangemang med utställare och sponsorer. Ditt arbete blir direkt synligt på hallplanen och du är med och genomför din mässa tillsammans med alla dina kunder. Med stora möjligheter att påverka får du utforma en roll där du jobbar strukturerat mot uppsatta försäljningsmål för helt nya mässkoncept. I din roll som Sales Manager kommer du äga hela säljcykeln från prospektering till avslut och därefter uppföljning där du bygger värdefulla relationer. Vi söker dig som: - Är affärsdriven och trivs med offensiv försäljning - Har några års erfarenhet av försäljning och mötesbokning B2B - Trivs i såväl det fysiska mötet som det digitala mötet - Orädd och trivs med att utmana det traditionella - Tävlingsinriktad och älskar tävlingsmomentet - Drivs av att kunna påverka din intäkt START: Enligt överenskommelse PLATS: Göteborg OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön + rörlig ersättning KONTAKT & ANSÖKAN: Rekryteringsprocessen hanteras av A-hub och frågor kan ställas till [email protected]

15 mars 2024
Sista ansökan:
1 september 2024
DevOps ingenjör till Mycronic

Är du redo för ett nästa steg i karriär och vill vara med där det händer, på en plats där dina ambitioner möter banbrytande teknologi? Upptäck en värld av möjligheter hos Mycronic! Om företaget Mycronic är erkänd som en global pionjär inom leveransen av högprecisions produktionsutrustning och är känd för att tillsammans med sina kunder ständigt förflytta teknikens gränser. Genom att erbjuda stöd som håller elektronik- och displaytillverkare i framkanten av konkurrensen, säkerställer de att dessa aktörer förblir effektiva och relevanta i det långa loppet. Branschledare inom ytmonteringsteknologi (SMT), halvledarindustrin och fordonssektorn litar på Mycronics innovativa produkter, tjänster och lösningar för att utforma framtidens elektronik, allt från sofistikerade skärmar till livräddande medicinska implantat och nästa generations satelliter. Om rollen Som DevOps-infrastrukturingenjör kommer du att ha en mångsidig och tvärfunktionell roll. Denna innefattar att bygga upp infrastrukturer och fungera som en avancerad användare för en mängd infrastrukturverktyg. Bland dessa verktyg ingår GitLab, Artifactory, Kubernetes, Docker, VMware, Cloud Azure och Black Duck Du kommer att vara experten på de verktyg som stödjer mjukvarans livscykel från utveckling till distribution. Programmeringskunskap är viktig för att kunna arbeta med verktygen samt kunskap om hur man arbetar med underhåll med minimala driftstörningar samt utveckling av nya verktyg och skript för att automatisera ditt dagliga arbete. Vi söker dig som har: - BSc eller MSc inom datavetenskap, programvaruteknik eller motsvarande erfarenhet inom området - 2-5 års arbetserfarenhet inom relevant område - Engelska i tal och skrift - Stark grundläggande kunskap i Python-programmering - Erfarenhet av skriptning såsom Bash eller Powershell - Grundläggande kunskap i programvarutestningsramverk - Erfarenhet av att testa och utvärdera nya verktyg och metoder för effektiv IT-utveckling Personliga egenskaper - Kommunikativ - Affärsmannamässig - Självgående - Strukturerad - Teknisk intresserad Övrigt Start: Enligt överenskommelse Placeringsort: Täby Omfattning: Heltid och upp till 2 dagar remote Anställningsform: Detta uppdrag är ett konsultuppdrag som sträcker sig över 9 månader, med möjligheter till förlängning eller överrekrytering. För frågor kring tjänsten hör av dig till ansvarig rekryterare [email protected]

15 mars 2024
Sista ansökan:
26 juni 2024
Junior Business Intelligence Consultant till Data Distillery!

Brinner du för att skapa smarta och framgångsrika verksamheter med hjälp av Business Intelligence? Söker du en konsultroll där du får chansen att utvecklas och växa? Hos Data Distillery erbjuds du en fantastisk kickstart på din karriär i en roll med mycket ansvar samt roliga och utvecklande projekt. Här blir du del av ett varmt och öppet team där man har ett nära samarbete och har riktigt roligt på vägen! OM BOLAGET Data Distillery grundades 2020 av Fredrik Oskarsson och Claes Kallström, två kollegor med en stark ambition att starta ett eget konsultbolag präglat av frihet, öppenhet, samarbete och gemenskap. Kulturen kombineras med ett modernt arbetssätt och användning av den senaste tekniken inom Business Intelligence samt moderna och kvalitativa verktyg för att säkerställa ett förstklassigt och proffsigt erbjudande till kund. Data Distillery erbjuder en härlig arbetsplats med en familjär, inspirerande och öppen miljö där innovation, kreativitet och kunskapsspridning flödar samtidigt som man har roligt tillsammans! Här erbjuds du en varierad roll där du får chansen att utvecklas inom områden som intresserar och motiverar dig. Du får även ta del av fina förmåner så som generösa friskvårdsbidrag, flexibla arbetstider och roliga aktiviteter tillsammans med teamet. Här får du chansen att trivas och växa på lång sikt! OM ROLLEN I rollen som Business Intelligence Consultant kommer du skapa och underhålla datalösningar som gör det möjligt för Data Distillerys kunder att fatta datadrivna beslut och optimera sina verksamheter. Du kommer samarbeta med kunder för att förstå deras affärsbehov, designa effektiva datalösningar samt implementera och underhålla dessa lösningar med fokus på kvalitet och prestanda. Du kommer få lära dig att arbeta med marknadsledande verktyg för datadriven utveckling såsom Power BI, Qlik Sense, Azure, Snowflake och Databricks. Som Business Intelligence Consultant kommer du jobba från ax till limpa i en bred och spännande roll. Arbetsuppgifter kommer bland annat innefatta: - Dataanalys och lösningsdesign - i samspel med kund förstå affärsbehov, samla in krav och designa datalösningar som uppfyller deras mål - Dataintegration - utveckla, underhålla och optimera data pipelines, ETL-processer och data warehouses för att säkerställa datans noggrannhet, beständighet och tillgänglighet - Datamodellering - designa och implementera datamodeller för att stödja rapporterings- och analyskrav samt säkerställa att data struktureras för optimal prestanda - Datavisualisering - skapa användarvänliga dashboards och rapporter för att hjälpa kunder att visualisera och tolka data effektivt - Kundkonsultationer - arbeta nära kunder för att ge vägledning och stöd i effektivt användande av datalösningar VEM ÄR DU? Vi söker dig som tar din universitetsexamen till våren. Vi tror att du har studerat inom områden så som Industriell Ekonomi, Datavetenskap, Systemvetenskap, Logistik eller liknande, samt att du har ett stort intresse för problemlösning och teknik. Du brinner särskilt för bryggan mellan verksamhet och IT och strävar efter att förstå dess behov på djupet, både tekniskt och organisatoriskt. Då du ofta kommer jobba med olika typer av data från verksamhets- och affärssystem är det meriterande om du har erfarenhet av arbete inom något/några sådana system. Vi tror att du lockas av konsultrollen där relationsbyggande och ett framstående kundbemötande ständigt står i fokus. För att trivas i rollen som Business Intelligence Consultant tror vi att du känner igen dig i följande kompetenser: - Kommunikativ och social - du räds inte för att ta kontakt med nya människor och utvecklas och växer i samarbetet med andra - Flexibel - du ser värdet i att anpassa arbetet utefter kundens önskemål och krav, och ser positivt på att arbeta med varierande och föränderliga projekt - Nyfiken och driven - du är öppen för att lära dig nya saker och har en stark drivkraft att utmanas och utvecklas - Självständig - du har en vana av att driva ditt arbete framåt och har ett gott självledarskap Låter rollen som något för dig? Varmt välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Upplägg: Anställning direkt hos Data Distillery. A-hub hjälper till med rekryteringsprocessen och vid eventuella frågor kontakta Love Fransson på [email protected] eller Sebastian Dejler på [email protected] Placering: På Data Distillerys kontor på Dospace Stora Torget i centrala Linköping. Start: Enligt överenskommelse.

14 mars 2024
Sista ansökan:
31 augusti 2024
ICT Tekniker till spännande bolag!

Har du en bakgrund som IT-Tekniker / Fälttekniker / Fibertekniker? Vill du vara med och bidra med din praktiska erfarenhet, och söker en arbetsplats att trivas på långsiktigt? Tveka inte på att söka tjänsten! Dina arbetsuppgifter I rollen som ICT-tekniker kommer du jobba både praktiskt och administrativt i en datacentermiljö med bland annat: - Hårdvaruinstallation - Driftsättning genom data, kraft och fiberkablage - Förvaltning och felsökning Detta är en flexibel roll där du får lära dig något nytt varje dag. En av våra konsulter på plats säger att tjänsten innebär ett roligt arbete, där du har vänner till kollegor som samarbetar på ett bra sätt. Du erbjuds här en roll att växa i, där möjligheten till att leda andra finns på sikt. Om bolaget Vår kund arbetar med produkter och tjänster inom kommunikationsnätet och är en av de ledande leverantörerna inom projektering, byggnation, underhåll och övervakning av infrastrukturer för alla typer av tekniskt avancerade kommunikationsnät. Företaget arbetar även med infrastruktur av molntjänster och datacenter. Hos detta företag blir du en del av ett trevligt gäng som trivs ihop. Din profil För att lyckas i rollen som ICT-tekniker ser vi att du har en utbildning inom relevant område inom IT/teknik, som lägst på gymnasienivå. Vi ser med fördel att du är tekniskt lagd, och har arbetslivserfarenhet inom ett praktiskt arbete. Vi tror att du som söker är social, relationsskapande, ambitiös och ordningsam som person. Skallkrav - Gymnasieutbildning alternativt praktiskt utbildning inom relevant område - Minst 1 års praktisk erfarenhet inom exempelvis installation, fiberteknik, servrar, larmteknik, datacenter och hallar eller liknande - Behärskar svenska och engelska i tal/skrift då båda språken används i arbetet Meriterande - Utbildning som installationstekniker eller liknande - Arbetserfarenhet som montör - ESA 14 - Heta arbeten Villkor Startdatum: Omgående eller enligt överenskommelse Placeringsort: Göteborg Arbetstider: 7-16 Omfattning: Heltid Anställningsform: Detta uppdrag är ett konsultuppdrag där du är konsult hos oss på A-hub med möjligheter till förlängning eller överrekrytering. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta A-hub och ansvarig rekryterare Andrea Karthäuser på [email protected]

13 mars 2024
Sista ansökan:
30 augusti 2024
IT System Administrator med fokus på DevSecOps

Vi söker nu en IT System Administrator med fokus på DevSecOps för ett spännande konsultuppdrag hos en av våra kunder. I denna rollen kommer du integrera säkerhetsaspekterna i varje steg av utvecklings- och driftsprocessen. Du kommer att arbeta i en dynamisk miljö där automatisering och kreativ problemlösning är nyckeln till framgång. Genom att kombinera din tekniska expertis med din förståelse för säkerhetskrav kommer du att vara en kritisk resurs för att säkerställa en smidig och säker driftsprocess. Vi söker dig som: - Är passionerad och driven när det gäller att skapa säkra och innovativa lösningar. - Har erfarenhet av att integrera säkerhet i DevOps-miljöer och är bekant med automatiseringstekniker. - Besitter en kulturell förståelse för att främja samarbete mellan olika team, inklusive utveckling, drift och säkerhet. - Är redo att ta ledningen i att förändra säkerhetskulturen och skapa en trygg och agil arbetsmiljö. Ansvarsområden: - Ansvara för drift och underhåll av kundens IT-system, inklusive Windows och Linux-miljöer samt nätverksinfrastruktur. - Implementera och optimera DEVSecOps-principer för att integrera säkerhet tidigt i utvecklingscykeln. - Tillhandahålla 2nd och 3rd line support för att säkerställa en smidig drift av kundens system. - Samarbeta med utvecklingsteam för att automatisera processer och implementera säkerhetsåtgärder. Krav och Kvalifikationer: - Erfarenhet av systemadministration och god teknisk kompetens inom Windows, Linux och nätverksteknik. - Starka färdigheter inom DEVSecOps och bekant med verktyg som Jira, DevOps och ITIL. - Prestigelös inställning med förmåga att lösa tekniska problem och arbeta agilt. - Utmärkt kommunikationsförmåga på både svenska och engelska, både i tal och skrift. - Meriterande om du har erfarenhet av ServiceNow och monitorering/övervakning av system. Anställningsform: Detta uppdrag är ett konsultuppdrag med möjligheter till förlängning eller överrekrytering. Du blir anställd av A-hub och arbetar som konsult ute hos en av våra kunder.

13 mars 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Safety Engineer till världsledande företaget

Vill du vara en aktiv del i arbetet mot en hållbar framtid? Brinner du för att arbeta med framtidens teknologi som kommer påverka och göra skillnad på en global nivå? Då lovar jag att du vill läsa vidare om denna tjänst! Om Tjänsten - Ansvarig för utveckling och implementering av säkerhetsplaner för batterihanteringssystem (BMS) i enlighet med ISO 26262-standarden. - Ledning och genomförande av säkerhetsprojekt, inklusive revisioner och dokumentation av säkerhet. - Samarbete med olika delar av organisationen för att säkerställa systemets överensstämmelse med standarder och krav. - Du genomför projekt på systemnivå samt analyserar vilken del utav system som ska levereras. - Utbildning av organisationen inom säkerhet, inklusive omorganisation och systemstöd. Skallkrav - Högskole- eller Civilingenjörsutbildning inom maskinteknik, datavetenskap, elektronik eller annan relevant teknisk utbildning. - Minst 3-års erfarenhet inom ex mjukvaruutveckling, teknisk projektledning, - inbyggda system eller motsvarande med intresse för functional safety - Engelska, både i tal och skrift. Meriterande - Utbildning och erfarenhet inom ISO 26262-standarden och relaterade säkerhetsstandarder. Personliga egenskaper: - Självgående med förmåga att driva arbete självständigt. - Analytisk och förmåga att lösa komplexa tekniska problem. - Konsultativt förhållningssätt med förmåga att samarbeta och kommunicera effektivt med olika intressenter. - Kommunikativ med förmåga att utbilda och informera organisationen kring säkerhetsfrågor och systemstöd. - Förmåga att arbeta internationellt och hantera flödesorienterade processer ÖVRIGT Startdatum: Enligt överenskommelse Placeringsort: Stockholmsområdet Hybrid: Möjlighet upp till 4 dagars remote/vecka Omfattning: Heltid Anställningsform: Detta uppdrag är ett konsultuppdrag som sträcker sig över 12 månader, med möjligheter till förlängning eller överrekrytering. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta A-hub.

12 mars 2024
Sista ansökan:
29 augusti 2024