Inköpschef till Forest Technology Group
CMMTTO AB
Inköpare och upphandlare

Är du en erfaren inköpare som älskar att hitta förbättringar och besparingar? Som Inköpschef hos FTG erbjuds du en roll med både strategiskt och operativt ansvar för inköp. Det här är rollen för dig som gillar att kunna påverka och att jobba både globalt och lokalt. Varför inte söka rollen redan idag!? Hos FTG får du arbeta med ett välkänt varumärke inom skogsindustrin, med produkter som är synonymt med kvalitet och innovation. FTG driver branschen framåt genom tekniska framsteg och starka kundrelationer. Om rollen I rollen som Inköpschef kommer du att ha ett övergripande ansvar för både det operativa och strategiska inköpsarbetet på företaget. Du kommer att leda en inköps-medarbetare, ansvara för förhandlingar och avtal samt driva förbättringsprojekt med fokus på kostnadsbesparingar och effektiva leverantörssamarbeten. Du utgår antingen från kontoret i Trollhättan eller Bäckefors, rapporterar till VD och ingår i ledningsgruppen. Övriga arbetsuppgifter: Förhandla och ingå nya avtal samt säkerställa kostnadseffektiva lösningar. Tillsammans med systerbolaget FTG Baltic, vidareutveckla och optimera det strategiska inköpsarbetet genom att se över befintliga leverantörer och avtal. Säkerställa ett kontinuerligt och långsiktigt hållbart leverantörsarbete. Ansvara för budget- och prognosarbete relaterat till inköp och leverantörsrelationer. Leda och förhandla transportavtal för att säkerställa kostnadseffektiva och effektiva logistiklösningar. Om dig För att lyckas i rollen som Inköpschef är du en person som trivs med att ta initiativ och har en stark drivkraft för att skapa värde och förbättringar. Du är orädd och har lätt att kommunicera på både svenska och engelska. Vi ser att du är en person som trivs med att vara delaktig i alla delar av inköpsprocessen, från att hantera det dagliga operativa arbetet till att driva långsiktiga strategiska initiativ. Du har en passion för att utmana och utveckla leverantörsrelationer och är en nyfiken och engagerad ledare som alltid strävar efter att hitta förbättringspotential. Vi söker dig som har: En relevant akademisk utbildning eller motsvarande erfarenhet från arbetslivet. Erfarenhet av både strategiskt och operativt inköpsarbetet. God kunskap i sourcing-processer och inköpsmetodik/förhandlingar, gärna från en internationell miljö. Erfarenhet av budget- och prognosarbete. Meriterande: Förståelse för logistik och materialplanering. Kontakt I den här rekryteringen samarbetar Forest Technology Group med Committo. Välkommen att kontakta Linda Samuelsson på +46 702 163 752 eller [email protected] för mer information. Då intervjuer och urval sker löpande ber vi dig skicka din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig! Om FTG FTG (Forest Technology Group) har genom kontinuerlig innovation levererat hållbara och driftsäkra produkter som varit banbrytande inom utvecklingen av skogsvagnar och skogskranar i Sverige sedan 1950-talet. Våra tre välrenommerade varumärken – Mowi, Moheda och Källefall – förenar en gedigen tradition av hög kvalitet, teknisk innovation och pålitliga lösningar för skogsindustrin. Sedan början av 2010-talet har vi framgångsrikt vuxit också på den europeiska marknaden och är idag en etablerad partner för skogsbrukare över hela kontinenten. FTG grundades 2005 och består av två systerbolag: FTG Cranes i Sverige och FTG Baltic i Litauen. Vi är en del av Bruks Siwertell Group, en global ledare inom system för hantering av torra bulkmaterial. Gruppen levererar innovativa lösningar till industrier som hamnar, sågverk, pappersbruk, biobränslefabriker och bioenergikraftverk. Sedan 2018 ägs Bruks Siwertell Group av JCE Group och Kalmar (tidigareCargotec), två starka aktörer med djupa rötter inom industrin och en tydlig vision för hållbar tillväxt. Vill du bli en del av vårt team? Välkommen till en arbetsplats där innovation, kvalitet och engagemang står i fokus!

107 dagar sedan
Sista ansökan:
28 augusti 2025
Inköpschef till Forest Technology Group
CMMTTO AB
Inköpare och upphandlare

Är du en erfaren inköpare som älskar att hitta förbättringar och besparingar? Som Inköpschef hos FTG erbjuds du en roll med både strategiskt och operativt ansvar för inköp. Det här är rollen för dig som gillar att kunna påverka och att jobba både globalt och lokalt. Varför inte söka rollen redan idag!? Hos FTG får du arbeta med ett välkänt varumärke inom skogsindustrin, med produkter som är synonymt med kvalitet och innovation. FTG driver branschen framåt genom tekniska framsteg och starka kundrelationer. Om rollen I rollen som Inköpschef kommer du att ha ett övergripande ansvar för både det operativa och strategiska inköpsarbetet på företaget. Du kommer att leda en inköps-medarbetare, ansvara för förhandlingar och avtal samt driva förbättringsprojekt med fokus på kostnadsbesparingar och effektiva leverantörssamarbeten. Du rapporterar till VD och ingår i ledningsgruppen. Övriga arbetsuppgifter: Förhandla och ingå nya avtal samt säkerställa kostnadseffektiva lösningar. Tillsammans med systerbolaget FTG Baltic, vidareutveckla och optimera det strategiska inköpsarbetet genom att se över befintliga leverantörer och avtal. Säkerställa ett kontinuerligt och långsiktigt hållbart leverantörsarbete. Ansvara för budget- och prognosarbete relaterat till inköp och leverantörsrelationer. Leda och förhandla transportavtal för att säkerställa kostnadseffektiva och effektiva logistiklösningar. Om dig För att lyckas i rollen som Inköpschef är du en person som trivs med att ta initiativ och har en stark drivkraft för att skapa värde och förbättringar. Du är orädd och har lätt att kommunicera på både svenska och engelska. Vi ser att du är en person som trivs med att vara delaktig i alla delar av inköpsprocessen, från att hantera det dagliga operativa arbetet till att driva långsiktiga strategiska initiativ. Du har en passion för att utmana och utveckla leverantörsrelationer och är en nyfiken och engagerad ledare som alltid strävar efter att hitta förbättringspotential. Vi söker dig som har: En relevant akademisk utbildning eller motsvarande erfarenhet från arbetslivet. Erfarenhet av både strategiskt och operativt inköpsarbetet. God kunskap i sourcing-processer och inköpsmetodik/förhandlingar, gärna från en internationell miljö. Erfarenhet av budget- och prognosarbete. Meriterande: Förståelse för logistik och materialplanering. Kontakt I den här rekryteringen samarbetar Forest Technology Group med Committo. Välkommen att kontakta Linda Samuelsson på +46 702 163 752 eller [email protected] för mer information. Då intervjuer och urval sker löpande ber vi dig skicka din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig! Om FTG FTG (Forest Technology Group) har genom kontinuerlig innovation levererat hållbara och driftsäkra produkter som varit banbrytande inom utvecklingen av skogsvagnar och skogskranar i Sverige sedan 1950-talet. Våra tre välrenommerade varumärken – Mowi, Moheda och Källefall – förenar en gedigen tradition av hög kvalitet, teknisk innovation och pålitliga lösningar för skogsindustrin. Sedan början av 2010-talet har vi framgångsrikt vuxit också på den europeiska marknaden och är idag en etablerad partner för skogsbrukare över hela kontinenten. FTG grundades 2005 och består av två systerbolag: FTG Cranes i Sverige och FTG Baltic i Litauen. Vi är en del av Bruks Siwertell Group, en global ledare inom system för hantering av torra bulkmaterial. Gruppen levererar innovativa lösningar till industrier som hamnar, sågverk, pappersbruk, biobränslefabriker och bioenergikraftverk. Sedan 2018 ägs Bruks Siwertell Group av JCE Group och Kalmar (tidigareCargotec), två starka aktörer med djupa rötter inom industrin och en tydlig vision för hållbar tillväxt. Vill du bli en del av vårt team? Välkommen till en arbetsplats där innovation, kvalitet och engagemang står i fokus!

113 dagar sedan
Sista ansökan:
22 augusti 2025
Product Engineer till KRAHN Specialty Fluids
CMMTTO AB
Ingenjörer och tekniker inom kemi och kemiteknik

Är du analytisk och gillar att lösa problem i en internationell miljö? KRAHN Specialty Fluids producerar och marknadsför miljövänliga och effektiva specialvätskor inom kyla och brand och de söker nu en duktig ingenjör till rollen som Product Engineer. Är du sugen på att jobba med hållbara produkter i ett producerande bolag? Tveka inte att skicka in din ansökan! OM TJÄNSTEN Som Product Engineer på KRAHN Specialty Fluids ansvarar du för att ta fram och analysera data som i sin tur ligger till grund för kommersiella underlag och presentationer. I rollen agerar du teknisk expert och stöttar dina kollegor i tekniska diskussioner. Rollen är ny och en del av bolagets expansion då de bryter ny mark på en internationell arena. Du kommer att spela en nyckelroll i teamet och jobba nära dina kommersiella kollegor. I arbetsuppgifterna ingår: Dokumentera och sätta ihop affärsunderlag. Undersöka och granska leverantörer på nya geografiska marknader för att förstå vilka komponenter som passar med bolagets produkter. Tolka kundbehov till en teknisk lösning. Samarbeta, inte bara internt, utan också med kunder och leverantörer. Resa och delta på internationella mässor. OM DIG Vi söker dig som lockas av att jobba med energieffektiva och hållbara produkter på en global marknad. För att trivas och passa för rollen så ser vi att: Du har ett analytiskt förhållningssätt och en ingenjörsutbildning från Högskola/Universitet eller motsvarande erfarenhet. Du är vid att driva projekt, lösa problem samt att översätta och analysera teknisk data. Du är duktig på både engelska och svenska. Ytterligare språk är meriterande. Som person ser vi att du har ett starkt driv och är van att jobba självständigt. Du är uthållig, nyfiken och har ett stort tekniskt intresse för utveckling och förbättring. ANSÖKAN Låter det här som en spännande möjlighet? I den här rekryteringen samarbetar KRAHN Specialty Fluids med Committo. Välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt då urval och intervjuer sker löpande. För frågor om tjänsten, kontakta Linda Samuelsson på +46 702163752 eller maila [email protected] Vi ser fram emot att höra från dig! OM KRAHN SPECIALTY FLUIDS KRAHN Specialty Fluids produce and market heat transfer fluids within refrigeration and antifreeze for fire protection through a global network of distributors since three decades. Together with our technical expertise we serve customers with high performance products giving energy efficient, non-toxic and sustainable solutions in a variety of applications. In close collaboration with our partners we work to expand existing and new markets. KRAHN Specialty Fluids is part of KRAHN Chemie, a German global chemical distribution company with a history spanning over 100 years with core competencies within sales and distribution of specialty chemicals.

146 dagar sedan
Sista ansökan:
20 juli 2025
Sales Manager till KRAHN NORDICS
CMMTTO AB
Företagssäljare

Vill du skapa framtidens kundlösningar inom Coatings & Construction? Hos KRAHN Nordics får du möjligheten att bygga upp marknaden och etablera långsiktiga kundrelationer inom Coatings & Construction. Vi söker en Sales Manager som vill bidra till vår tillväxtresa i Norden och Baltikum. Se hit, om du älskar försäljning, brinner för att skapa värde och gillar en flexibel arbetsmiljö! OM TJÄNSTEN Som Sales Manager hos oss har du ett helhetsansvar för affärer, strategi och produktportföljen inom segmentet Coatings & Construction. Din roll innebär att: Bygga och utveckla långsiktiga kundrelationer inom Norden och Baltikum. Identifiera nya affärsmöjligheter. Genomföra behovsanalyser hos kund för att erbjuda anpassade lösningar. Omvärldsbevaka och ha bra koll på både marknad och trender. Samarbeta, inte bara internt utan också med kunder och leverantörer. Delta på internationella mässor och samverka med kollegor från Europa. Rollen erbjuder stor frihet under ansvar, med flexibilitet att arbeta hemifrån vid behov, samtidigt som vi värdesätter närvaro på kontoret i Göteborg för att stärka samarbetet i teamet. Cirka 50 % av din tid är du ute på kundbesök i din region. OM DIG För att lyckas i rollen vill vi att du har: Framgångsrikt jobbat med försäljning av produkter inom Coatings & Construction. En teknisk förståelse för specialkemikalier. Förmåga att arbeta självständigt och driva affärsprocesser från start till avslut. Ett strategiskt tänk och kan ta ansvar för din marknad. Flytande engelska och svenska. Ytterligare nordiska språk är ett plus. Vi letar efter en kommunikativ och resultatorienterad person som trivs i en dynamisk miljö. Du är nyfiken, initiativrik och engagerad, och du värdesätter samarbete samtidigt som du kan ta egna beslut. ANSÖKAN Låter det här som en spännande möjlighet? I den här rekryteringen samarbetar Krahn Nordics med Committo. Välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt då urval och intervjuer sker löpande. För frågor om tjänsten, kontakta Linda Samuelsson på +46 702163752 eller maila [email protected] Vi ser fram emot att höra från dig! OM KRAHN NORDICS KRAHN Nordics is a market leading chemical distributor, supplying customised formulations and raw materials across a range of industries. We work together with our customers, utilising our know-how, expertise, innovation and technical excellence to enhance their capabilities in new and existing markets. KRAHN Nordics is part of KRAHN Chemie, a global chemical distribution company with a history spanning over 100 years. The company’s core competence is the sales, marketing and distribution of speciality chemicals, blends and formulations, working alongside world class suppliers and manufacturers to deliver the very best and most flexible solutions for its customers.

164 dagar sedan
Sista ansökan:
2 juli 2025
Teamlead Innesälj till Toyota Material Handling Sweden
CMMTTO AB
Företagssäljare

Vi söker en driven och relationsbyggande innesäljare som vill vara med på en spännande resa hos Toyota Material Handling! Som en del av vårt team i Mjölby kommer du att bidra till vår fortsatta framgång och vara med och bygga upp vår nya innesäljavdelning. Du kommer att vara den första i rollen som operativ teamlead och spela en nyckelroll i att skapa en effektiv och välfungerande avdelning. Vi söker dig som är redo för en ny utmaning och trivs i en snabb och dynamisk miljö. Din förmåga att bygga förtroende, skapa långsiktiga relationer och förstå kundernas behov kommer att vara avgörande för att lyckas i rollen. Låter det intressant? Välkommen med din ansökan! OM TJÄNSTEN Som Teamledare Innesälj hos oss får du möjlighet att göra avtryck i ett företag med stort fokus på kundnöjdhet och kvalitet. Din roll kommer att innebära både försäljning och ledarskap, där du är med och bygger upp vår innesäljavdelning från grunden. Du kommer att ha ansvar för att leda det operativa arbetet samtidigt som du själv aktivt deltar i försäljningsaktiviteter. Du arbetar utifrån vårt kontor i Mjölby och har nära kontakt med kunder, både nya och befintliga, för att säkerställa att de får den bästa lösningen för sina behov. Rollen innefattar att: Proaktivt kontakta och bearbeta kunder via telefon. Bygga och upprätthålla långsiktiga relationer med kunder och skapa förtroende. Leda och stödja det operativa arbetet inom innesäljaravdelningen. Säkerställa att försäljningsprocessen följer uppsatta mål och riktlinjer. Arbeta strukturerat i CRM-systemet för att hålla koll på kundkontakter och försäljningsaktiviteter. Samarbeta med andra avdelningar för att säkerställa effektiv leverans och hög kundnöjdhet. Vi jobbar mot tydliga mål, men du som Teamledare får både frihet och stort eget ansvar att driva arbetet framåt. Ditt kreativa och strukturerade arbetssätt kommer vara nyckeln till framgång i denna roll. OM DIG För att lyckas i rollen som Teamlead Innesäljare ser vi att du har tidigare erfarenhet av telefonförsäljning och vana vid att arbeta i CRM-system på ett strukturerat och effektivt sätt. Du är en person som inger förtroende och har lätt för att knyta kontakt. Ditt affärsdriv och din strukturerade arbetsmetodik gör att du både kan hantera dina egna försäljningsmål och leda teamet mot framgång. Vi tror att du har: Erfarenhet av telefonförsäljning och att arbeta med B2B-kunder. Förmåga att arbeta strukturerat i CRM-system och hålla ordning på dina aktiviteter. Ett konsultativt och relationsbyggande förhållningssätt med kunder. God kommunikativ förmåga i svenska och engelska i både tal och i skrift. Ett proaktivt och självgående arbetssätt där du tar initiativ och driver arbetet framåt. Vi söker dig som triggas av utmaningar och trivs i en resultatinriktad miljö. Du har en vilja att växa med oss och är redo att anta en utvecklande och ansvarsfull roll som kombinerar försäljning och ledarskap. VI ERBJUDER Hos Toyota Material Handling erbjuder vi en spännande karriärmöjlighet inom försäljning. Du får vara en del av en internationell koncern med ett starkt varumärke och stabil tillväxt, där du har möjlighet att påverka och utvecklas. Du får: Möjlighet att bygga upp en ny avdelning och vara med från start. En dynamisk och stimulerande arbetsmiljö med frihet under ansvar. Fördelaktiga villkor gällande lön, friskvård, förmåner etc. KONTAKT Låter det här som någonting som passar in på dina erfarenheter och ambitioner framåt? Då är du varmt välkommen att höra av dig! I den här rekryteringen samarbetar Toyota Material Handling med Committo. Välkommen att kontakta Rebecca Oldenfeldt på +46 703 01 32 98 eller [email protected] för mer information. Då intervjuer och urval sker löpande ber vi dig skicka din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig! OM TOYOTA MATERIAL HANDLING Med Toyota Industries Corporation som grundades 1926 har vi på Toyota Material Handling en lång historia med vårt japanska arv och vi är stolta över att vara världsledande inom materialhantering. Vårt produktutbud går från trotjänare som manuella handtruckar till autonoma självkörande fordon och innovativa energilösningar. I vår strävan efter överlägsen kvalitet genomsyrar The Toyota Way vår företagskultur, våra ideal och vårt sätt att arbeta. Idag arbetar cirka 4000 medarbetare i Sverige med materialhantering från utvecklingskoncept till producerat fordon, försäljning och service. Hos oss står medarbetaren i fokus och våra medarbetare beskriver oss som ett vänskapligt bolag med fokus på personlig utveckling, personligt ansvar och hållbarhet. I Sverige finns Toyota Material Handling huvudsakligen i Mjölby, Göteborg och Stockholm. Läs mer om oss på www.toyota-forklifts.se

164 dagar sedan
Sista ansökan:
2 juli 2025
Key Account Manager till Forest Technology Group
CMMTTO AB
Företagssäljare

Är du en driven relationsbyggare med intresse för skogsindustrin? Vill du arbeta med marknadsledande produkter i en dynamisk roll där kvalitet, service och långsiktiga kundrelationer står i fokus? Då kan det här vara tjänsten för dig! Forest Technology Group (FTG), en ledande aktör inom skogsvagnar och skogskranar, söker nu en Key Account Manager med ansvar för försäljningen av Mowi-sortimentet till återförsäljare. Hos FTG får du arbeta med ett välkänt varumärke inom skogsindustrin, med produkter som är synonymt med kvalitet och innovation. Vi fortsätter att driva branschen framåt genom tekniska framsteg och starka kundrelationer. OM TJÄNSTEN Som Key Account Manager hos FTG ansvarar du för att utveckla och vårda relationer med återförsäljare och konsumenter, främst i södra Sverige. Du kombinerar operativ försäljning med strategiskt marknadsarbete, för att analysera trender och skapa tillväxtmöjligheter. I dina arbetsuppgifter ingår: Förhandla och upprätta avtal med kunder samt säkerställa kundnöjdhet och lönsamhet. Nära samarbete med interna avdelningar som sälj, marknad, produktion och R&D. Analysera marknadstrender och konkurrenter för att kunna rådgöra kunder på bästa sätt. Kundbesök och deltagande i kundaktiviteter, vilket innebär resor ca 40–50% av tiden. Stöd till återförsäljare gällande produktutvecklingar, tekniska lösningar mm. Arbetsplatsen är på kontoret i Bäckefors, där våra produkter också tillverkas. Då rollen innefattar en hel del resor finns möjlighet att utgå från hemmakontor på annan ort. Det är ett självständigt och fritt arbete där du får möjlighet att forma och utveckla framgångsrika kundrelationer själv. OM DIG Vi söker dig som är resultatorienterad och har en dokumenterad erfarenhet av försäljning inom B2B och av tyngre konstruktioner. Du bör ha stor vana vid hantering av nyckelkunder, gärna återförsäljare och en stark vilja att nå uppsatta mål. För att lyckas i rollen tror vi att du: Har ett tekniskt intresse och gärna kompetens inom skogsbruk och/eller skogsindustrin. Är strukturerad, självgående och har lätt för att skapa förtroendefulla relationer. Talar och skriver flytande på svenska och engelska. Har B-körkort och är villig att resa i tjänsten. Kunskap inom skogsindustrin eller närliggande områden är meriterande men inte ett krav. KONTAKT I den här rekryteringen samarbetar Forest Technology Group med Committo. Välkommen att kontakta Linda Samuelsson på +46 702 163 752 eller [email protected] för mer information. Då intervjuer och urval sker löpande ber vi dig skicka din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig! OM FTG FTG har varit synonymt med skogsvagnar och skogskranar sedan 1960-talet i Sverige och sedan början av 2010-talet även i övriga Europa, med sina tre varumärken Mowi, Moheda och Källefall. En lång tradition, hög kvalitet och teknisk kompetens har bidragit till att göra FTG till en ledande aktör inom branschen. FTG har varit en ledande aktör inom skogsvagnar och skogskranar sedan 1960-talet i Sverige och har sedan början av 2010-talet etablerat sig starkt även på den europeiska marknaden. Med sina tre välkända varumärken – Mowi, Moheda och Källefall – kombinerar FTG en lång tradition av hög kvalitet och teknisk kompetens. Detta har gjort företaget till en självklar partner för skogsindustrin. Forest Technology Group (FTG) bildades 2005 och består av de två systerbolagen FTG Cranes i Bäckefors och FTG Baltic i Litauen. I Bäckefors och Trollhättan utvecklas och tillverkas FTG Moheda och FTG Mowi produkter som tillsammans står för cirka 40 % av marknadsandelen i Sverige. I Vilnius, Litauen, tillverkas FTG Källefall som har sin främsta marknad i övriga Europa. I Bäckefors startade en gång tillverkningen av den innovativa Mowi-kranen, som uppfanns av Wiking Gunnarsson, som hade sina rötter i området. FTG Cranes och FTG Baltic är en del av Bruks Siwertell Group, en global ledare inom system för hantering av torra bulkmaterial. Gruppen erbjuder innovativa lösningar till en rad olika industrier, inklusive hamnar, sågverk, pappersbruk, biobränslefabriker och bioenergikraftverk. Sedan 2018 ägs Bruks Siwertell Group av JCE Group och Cargotec, två aktörer med starka rötter inom industrin och en tydlig vision för hållbar tillväxt.

164 dagar sedan
Sista ansökan:
2 juli 2025
Business Development Manager till Storopack Scandinavia
CMMTTO AB
Företagssäljare

Är du en driven och målinriktad person med förmåga att bygga långsiktiga affärsrelationer? Nu finns en spännande tjänst som Business Development Manager hos Storopack Scandinavia! I den här rollen får du möjlighet att arbeta med hela försäljningsprocessen, ha stor flexibilitet i din vardag och samtidigt axla ett stort eget ansvar. Storopack är en världsledande leverantör av innovativa och högkvalitativa förpackningslösningar och skyddande förpackningsmaterial och växer på den svenska marknaden. Låter detta som en intressant möjlighet? Varmt välkommen med din ansökan! OM TJÄNSTEN Som Business Development Manager hos Storopack får du en central roll i att driva försäljningen med fokus på Mälarregionen, mellersta Sverige samt Finland. Du ansvarar för hela säljprocessen – från prospektering och kundbesök till förhandlingar och avslutade affärer. Tillsammans med våra kunder och återförsäljare skapar du långsiktiga samarbeten och levererar lösningar som överträffar kundernas förväntningar. I rollen arbetar du både självständigt och i nära samarbete med dina kollegor i Sverige. Du rapporterar till Försäljningschefen i Sverige och utgår från ditt hemmakontor med regelbundna resor inom främst Mälardalen, men även till andra delar av landet & inom Norden. I dina arbetsuppgifter ingår att: Ha det övergripande ansvaret för hela relationen och samarbetet med dina kunder, inklusive budgetering samt att säkerställa att försäljnings- och intäktsmål uppnås. Utveckla befintliga kundrelationer och, genom ett proaktivt försäljningsarbete kombinerat med ett starkt kundservicefokus, löpande etablera nya samarbeten. Ge rådgivning och konsultation, där du med din expertis hjälper kunderna att hitta de bästa lösningarna med Storopack’s produkter. Hålla dig uppdaterad om marknadstrender och konkurrenssituationen för att agera proaktivt och fatta strategiska beslut. OM DIG Vi söker dig som är proaktiv, initiativrik och trivs i en konsulterande säljroll där det krävs att du ständigt hittar nya lösningar. Du har en stark social förmåga, är ansvarstagande och drivs av att bygga långsiktiga relationer. Med ett starkt inre driv motiveras du av att påverka och se tydliga resultat. Du är serviceinriktad och kommunicerar effektivt både internt och externt för att på det viset bli framgångsrik i din roll. För att lyckas i rollen ser vi att du har ett tekniskt intresse och tidigare erfarenhet av en liknande roll, gärna inom försäljning av tjänster eller lösningar till industrin. Du behärskar svenska och engelska obehindrat i både tal och skrift samt innehar B-körkort. KONTAKT I den här rekryteringen samarbetar Storopack med Committo. Välkommen att kontakta Linda Samuelsson på +46 (0)702163752 eller [email protected] för mer information. Då intervjuer och urval sker löpande ber vi dig skicka din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig! OM STOROPACK Storopack är specialiserade på skyddsförpackningar och tekniska formdelar och har etablerat oss som en pålitlig partner för företag över hela världen. Som globalt verksamt familjeföretag spelar tradition och innovation en viktig roll i allt vi gör. Vårt mål är att erbjuda våra kunder optimala skyddsförpackningslösningar och långsiktig support – en strävan som präglar vår dagliga verksamhet. Packaging division arbetar med flexibla skyddsförpackningar med luftkuddar, fyllnadspapper, PU-skumförpackningssystem, förpackningschips samt deras integration i befintliga förpackningsprocesser. Storopack grundades 1874 som familjeägt företag och har varit verksamt under namnet Storopack Hans Reichenecker GmbH sedan 1959. Huvudkontoret ligger i tyska Metzingen. Med certifierade produktionsanläggningar och kontor över hela världen har Storopack en decentraliserad struktur och är alltid nära kunden. Vi sysselsätter 2 490 anställda på 70 platser i 18 länder över hela världen och våra produkter distribueras i mer än 60 länder. Som globalt, familjeägt företag är vi medvetna om vårt ansvar gentemot samhället och näringslivet och vi vill inte bara påta oss det utan även aktivt vara med och utforma det.

164 dagar sedan
Sista ansökan:
2 juli 2025