Personlig Assistent i sommar sökes hos kille i Tostared.

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: På Kura Omsorg arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du? OM TJÄNSTEN Vi på Kura Omsorg söker dig som vill arbeta som personlig assistent i sommar under veckorna 26-28 samt 30-32 på 100% hos vår kund i Tostared. Arbetstiderna är förlagda enligt följande: Kl. 09:30-22:00 (Arbetstiderna kan variera med 30 minuter) Tillträde sker enligt överenskommelse där vi gärna ser att du kan börja inskolas omgående. OM KUNDEN Kunden är en kille i 25-årsåldern med ryggmärgsbråck och autism. Vidare tycker kunden om att spela dataspel så har du som våran kund liknade intresse är det meriterande.  Arbetsuppgifterna är enligt följande: Hjälpa till med de dagliga rutinerna såsom förekommande hushållssysslor. Assistera vid personlig hygien, av- och påklädning samt vid måltider. Hjälpa till med alla förflyttningar. Följa med på fritidsaktiviteter.  ÄR DU DEN VI SÖKER?  Vi söker dig som brinner för arbete med människor och kan analysera andra individers behov. Vidare bör du vara lugn, tålmodig samt ha förmåga att planera/förbereda. Körkort och bil är inte ett krav för tjänsten men det finns inga bussförbindelser till Tostared. Katter finns i hemmet. För att komma till anställning behöver du ha ett BankID och ha beställt ett belastningsregister till din digitala brevlåda då detta effektiviserar processen. Registret beställer du via följande länk: Arbete med barn med funktionsnedsättningar  Sysselsättningsgrad: Sommarvikariat på 100% med möjlighet att börja arbeta som timvikarie redan nu.  Tillträde: Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Varmt välkommen med din ansökan. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. För anställning hos oss på Kura Omsorg behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida.  För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. ATT ARBETA PÅ KURA OMSORG Som anställd personlig assistent hos oss omfattas du av kollektivavtal samt avtalspension. Du är försäkrad på och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Vi erbjuder friskvårdsbidrag till alla våra anställda. Dessutom anordnar vi aktiviteter som riktar sig både till dig som anställd och till kunden du arbetar med. Vi är måna om att du som medarbetare ska trivas hos oss! DELA KANDIDATER MELLAN BOLAGEN Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Du ger ditt medgivande i ansökan. FÖR DIG MED ANSTÄLLNINGSSTÖD Om du som söker har rätt till någon form av anställningsstöd tar vi som arbetsgivare på Kura Omsorg även detta i beaktning vid en eventuell anställning. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju.

9 maj 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Assistent sökes till en 7-årig flicka för kul resa i sommar

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Är du min nästa assistent och vår nästa kollega? Vill du tillhöra en assistentgrupp som tillsammans arbetar för att sätta guldkant på vår kunds tillvaro? Vi på Vår Omtanke söker nu flera personliga assistenter som vill arbeta med vår kund i Enköping! I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Om tjänsten Flickan bor tillsammans med sina föräldrar och syskon. Du kommer hjälpa henne med all omvårdnad, förflyttning, sondmatning, träning, slemsug och inhalationer. Flickan har omfattande omsorgsinsatser och kräver full uppsikt. Vi söker därför en assistent som är noggrann, pålitlig och är uppmärksam. Som personlig assistent är du med och skapar en trygg och trivsam vardag för flickan under dem förutsättningar som finns. Flickan har omfattande omsorgsinsatser och kräver full uppsikt. Vem är du? Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta med olika hjälpmedel såsom andningshjälpmedel, slemsugning samt byte/tömning av stomipåse är meriterande men inget krav så länge du är snabblärd och godtar goda råd som kommer från arbetsledaren eller andra assistenter som känner flickan väl. Du talar flytande svenska, är flexibel och kan resa inom Sverige men även utomlands. Som person är du flexibel, lyhörd och stresstålig samt visar respekt för individen, assistansgruppen och anhöriga. Du har en positiv inställning, är driven och framåt samtidigt som du är lugn och ödmjuk. Endast kvinnliga sökande enligt önskemål från kund. Du ska även kunna uppvisa utdrag ur polisens belastningsregister. Vad får du? Friskvård, utbildning och väl introduktion. Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Just nu söker vi timvikarier vid oplanerad såsom planerad frånvaro. På sikt finns det möjlighet till en fast schemarad. Lön: Fast timlön enligt överenskommelse, övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Din ansökan läses av personal på Vår Omtanke. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss! Välkommen med din ansökan!

8 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Säljare till förnybar el - Telinet Energi

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: I rollen som innesäljare för elavtal kommer du i huvudsak ringa till både nya och befintliga kunder för att tillsammans med ett drivet säljteam jobba mot individuella mål så väl som gruppmål. I samtalen är du inlyssnande och vägleder kunden till att hitta ett elavtal som passar bäst för dem. Tillsammans strävar vi alltid emot att bli bättre och i denna roll kan du förvänta dig att växa snabbt samt bli en bättre säljare med hjälp av våra trygga och kompetenta coacher. Tidigare erfarenhet av sälj är inte ett krav, har du rätt inställning så lär vi dig resten! Vill du vara del av ett härligt arbetslag som både är ambitiösa och har kul ihop? Vill du jobba på ett familjärt bolag med korta beslutsvägar och möjlighet att få vara med och påverka? Tveka inte - sök jobbet som säljare till Telinet Energi idag! Vad du kan förvänta dig av oss Goda möjligheter att påverka din lön med fast lön + provision. Betald utbildning på plats. Hos oss tar du eget ansvar för dina resultat och ambitionsnivåer. Strävar du mot ökat ansvar och drömmer om att bli säljchef? Du kan börja din resa hos oss! Bli del av ett härligt och socialt team av drivna säljare. Både formella och informella AW:s. Årliga sommarfester, julfester och andra roliga aktiviteter vi gör tillsammans som bolag. Jobba från företagets huvudkontor beläget på Östermalm. 5000 kr friskvårdsbidrag per år. Är det dig vi söker? Du tycker det är roligt att prata med alla typer av människor. Du är bra på att lyssna och agera lösningsorienterat för att hjälpa kunden på bästa sätt. Du är tävlingsinriktad och sporras av att göra ditt bästa för att nå uppsatta mål. Du har antingen tidigare erfarenhet inom sälj och vill ta nästa steg i karriären eller så har du länge tänkt att du skulle passa inom försäljning och är redo att ta steget att börja sälja. Du talar och skriver svenska obehindrat och har gymnasiekompetens. Om oss Telinet är elbolaget som säljer 100% förnybar energi och det har vi gjort i Sverige sedan 2009. Hela företaget är klimatkompenserat och 2010 började vi bygga upp en egen vindkraftsproduktion på Öland. Vi vill bidra till bättre miljö, ökad konkurrens och lägre priser på den svenska elmarknaden.

8 maj 2024
Sista ansökan:
23 maj 2024
Plattsättare sökes

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vi på Submit söker nu efter en plattsättare till vår kund i Stockholm. Om oss: Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut. Som konsult hos Submit öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång. Om kunden: Vår kund är ett plattsättningsföretag i Stockholm som skräddarsyr lösningar och utför renoveringar av allt från kök och badrum till hall och tvättrum. Vi arbetar i såväl privata bostäder som i större byggnadsprojekt. Arbetsuppgifter: som plattsättare kommer du utföra plattsättningsarbeten i badrum, kök och övriga utrymmen. Profil:  minst 3 års erfarenhet  Förmåga att arbeta självständigt och i team Krav: svenska eller engelsk talande Körkort är ett plus men inget krav   Plats: Storstockholm Start: Omgående Lön: Enl.överenskommelse Låter detta som något för dig? Ansök idag! Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]

8 maj 2024
Sista ansökan:
23 maj 2024
Säljare till BA Plastservice

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:   Med över tre decennier i branschen står BA Plastservice som en pålitlig och stabil aktör inom kringutrustning och förbrukningskomponenter för plastindustrin. Just nu expanderar vi och söker en engagerad Säljare för att förstärka vårt team. Sedan starten 1993 som ett serviceföretag har vi vuxit och blivit specialister som erbjuder allt från individuella komponenter till fullskaliga plastfabriker.   Tack vare vår framgångsrika tillväxt och den stigande efterfrågan inom plastindustrin, söker vi nu en dynamisk och engagerad Säljare med bas i Jönköpings län. I denna centrala roll blir du en nyckelperson i vårt team och kommer att ha följande huvudsakliga ansvarsområden: Kundrelationer: Du kommer att bearbeta både nya och befintliga kunder, bygga starka relationer och konsultera dem genom projektens olika faser, från idé till genomförande. Tekniskt stöd: Genom att erbjuda djupgående teknisk expertis kommer du att stödja och vägleda våra kunder, säkerställa att deras behov och krav möts på bästa möjliga sätt. Projektledning: Du kommer att ha en aktiv roll i projektens livscykel, från planering och förhandlingar till att direkt delta i genomförandet. Din förmåga att balansera strategisk planering med praktiskt arbete kommer att vara avgörande för framgången. Denna position erbjuder en unik möjlighet att vara en del av en framstående aktör inom plastindustrin, där du kommer att spela en central roll i vår fortsatta tillväxt och framgång. Vem du är För att passa in i rollen ser vi att du är tekniskt kunnig och intresserad samt praktiskt lagd, med fördel inom formsprutning, plast eller verktygstillverkning. Du är driven, lösningsorienterad, nyfiken och ständigt på jakt efter nytt att lära. Då du stöter på kunder och beslutsfattare i alla led så är det viktigt att du är ödmjuk, social och duktig på att skapa samt vårda relationer. Då säljarbetet oftast görs ute på fält är det viktigt att du är aktiv, strukturerad och självgående. Stor vikt läggs på din personlighet och att du är som vi, en lagspelare. I rollen bör du behärska svenska/engelska i tal och skrift och meriterande är om du även behärskar tyska språket. För denna tjänst är B-körkort ett krav och då vi arbetar i affärssystemet Pyramid är det ett stort plus om även du har erfarenhet av detta. Vi erbjuder Oöverträffad expertis och trygghet: Vårt team av erfarna medarbetare besitter djupgående kunskap och förståelse, med bakgrund inom service, ställ, verktyg, produktion och kringutrustning. Vi vet vad vi pratar om, eftersom vi har levt det. Strategisk placering: Beläget i Anderstorp, hjärtat av en av Sveriges mest koncentrerade plastregioner, är vi nära våra kunder och håller oss ständigt lyhörda för marknadens behov. Brett produktutbud: Som agentur för ledande varumärken som Technotrans, Groche, Getcha och flera andra, samt med vårt eget omfattande produktutbud, erbjuder vi det mest kompletta sortimentet på marknaden.   Rekryteringsinformation I denna rekrytering samarbetar vi med Purple Rekrytering & Interim. Vår rekryteringskonsult, Anela Drndo, finns tillgänglig för att hjälpa dig. Kontakta henne på telefon 0737–019453 eller via e-post på [email protected] om du vill veta mer eller prata personligt om rollen och vårt företag. Varmt välkommen med din ansökan!

8 maj 2024
Sista ansökan:
23 maj 2024
Office Coordinator på deltid till BTS

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: SNABBFAKTA Omfattning: 20h/vecka Arbetstider: Kontorstider måndag - fredag, förmiddagar Ort: Stockholm, Östermalm (Grevgatan 34) Startdatum: Omgående Anställningsform: Särskild visstidsanställning, föräldravikariat 1 år. Du blir anställd som konsult via oss på Inte Bara Post Bemanning. DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS: BTS Group AB är ett svenskt konsultföretag som grundades 1986 och har specialiserat sig på strategisk rådgivning och utveckling av företag och organisationer. De erbjuder tjänster inom områden som affärsutveckling, ledarskap, förändringshantering och försäljningsträning. Du kommer att arbeta i ljusa och trivsamma lokaler tillsammans med 30 kollegor. Företagskulturen präglas av en lättsam och positiv atmosfär med högt i tak. Alla är vänliga och inbjudande, vilket skapar en välkomnande arbetsmiljö. BTS tror på frihet under ansvar och uppmuntrar dig att ta ägarskap för dina uppgifter. De värdesätter kreativitet och ger dig gärna utrymme till idéer och initiativ. DIN ROLL: I rollen som Office Coordinator kommer du att arbeta deltid, 20 timmar per vecka, med att stötta medarbetare och upprätthålla ordningen på kontoret. BTS ser helst att du arbetar förmiddagar men har en viss flexibilitet kring de exakta arbetstiderna. Detta kan diskuteras vidare om du kommer längre i rekryteringsprocessen. Denna position är självständig och anledningen till att vi nu söker en Office Coordinator är på grund av att den ordinarie Office Coordinator har gått på föräldraledighet. I denna roll kommer du att få ta ansvar, ta initiativ och vara till hjälp för allt från kollegor till externa besökare samtidigt som du ser till att kontoret hålls prydligt. Dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat följande: Posthantering Beställa mat/luncher/fika  Fixa inför och under möten Växel Ta emot och välkomna besökare Inköp Se till att kontoret är i fint skick! Diverse administrativa uppgifter som exempelvis boka resor VEM ÄR DU? Vi söker dig som har arbetat med service och trivs med att hjälpa andra! Du är positiv, ansvarsfull och kommer gärna med egna initiativ. Du har ett öga för detaljer och vill gärna se till att det är rent och snyggt på kontoret. Eftersom detta är en deltidstjänst och ett föräldrarvikariat på 1 år ser vi även att det matchar med vad du söker. Du som söker uppfyller nedan krav: Tidigare erfarenhet av service och administration Talar och skriver obehindrat på svenska Kan kommunicera på engelska via tal och skrift Goda kunskaper i Office-paketet Avslutad gymnasieutbildning Det är meriterande om du arbetat i en liknande roll tidigare. VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

8 maj 2024
Sista ansökan:
23 maj 2024
Privatlånerådgivare till Ordna

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Drivs du av att arbeta hos ett snabbt växande företag, med en tydlig vision och riktning, där kulturen präglas av glädje, engagemang och utveckling? Brinner du för relationer och möjligheterna av att vara i mitten av en resa med otrolig potential? Då kan den här rollen på Ordna Bolån vara rätt för dig! Om rollen Som Privatlånerådgivare ringer du varmt och kallt till personer för att erbjuda hjälp med deras lånebehov, oavsett om de behöver förbättra sin nuvarande situation, finansiera en oväntad möjlighet eller lösa en plötslig ekonomisk utmaning. Ditt främsta mål är att ge kunder rådgivning så att de kan fatta de mest fördelaktiga besluten för sin ekonomi. I rollen som lånerådgivare kommer du att bli utbildad inom försäljning och privatekonomi. Detta ger dig grundläggande kunskaper och erfarenheter inom privatekonomi som kommer att vara användbart för dig som önskar jobba framåt inom bank och finans. Om dig Om du är en person som är redo för en utmaning och intresserad av att arbeta med lån, kan Ordna vara det perfekta företaget för dig. Vi letar efter teammedlemmar som är engagerade i att bidra till företagets tillväxt och ta det till nya höjder. Som lånerådgivare är det fördelaktigt att vara både social och driven, med en hög ambitionsnivå och en vilja att fortsätta kämpa tills målet är nått! Vi ser även att du; Har minst ett års arbetserfarenhet av försäljning Talar flytande svenska och engelska Uttrycker dig väl i skrift på svenska Har lätt för siffror och kan lätt ta till dig privatekonomisk matematik Lägst gymnasieexamen Meriterande förkunskaper och egenskaper vi gärna ser Flerspråkig Intresse för ekonomi Studerar/studerat ekonomi på högskola eller universitet Vad Ordna erbjuder: På Ordna blir du sedd och hörd. Här är det högt i tak, alla kommer till tals och vi stöttar och lär oss av varandra. Du kommer in i en expansiv fas vilket innebär att du kommer att ha möjlighet att påverka utvecklingen av din egen roll, bolåneteamet och bolaget i stort. Vi är ett gäng energiska och professionella personer med höga ambitioner och en vilja att förändra. Hos oss känns det när man jobbar. Vi skrattar, kämpar för kunderna, vi är engagerade, vi lär oss och utvecklas, vi låter oss inspireras och vi är passionerade i arbetet. Varje dag. Låter det här som ett ställe där du skulle trivas? Då vill vi höra ifrån dig idag! Tillsammans med Svensk Fastighetsförmedling sitter Ordna centralt i fina lokaler på Vasagatan 28. Tjänsten är heltid och en tillsvidareanställning som inleds med sex månaders provanställning. Tillträde sker enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande. Om Ordna Bolån Ordna Bolån är den naturliga mötesplatsen för bolån. Vi vill förändra bolånemarknaden genom att förenkla bolåneprocessen för låntagare och långivare. Sedan Ordna Bolån lanserades i mitten av 2021 har vi redan hanterat bolåneansökningar värda många miljarder och vi växer så att det knakar. Vi har skapat en teknisk plattform som ligger i framkant. Genom denna plattform sparar våra kunder massor med tid och med våra kompetenta medarbetare, som kan allt om bolån, har vi skapat en tjänst vi är stolta över. Ordna Bolån är ett systerbolag till Svensk Fastighetsförmedling som är Sveriges största oberoende fastighetsmäklare med 1250 anställda i ett rikstäckande nätverk av 230 Bobutiker.

8 maj 2024
Sista ansökan:
23 maj 2024
Modersmålslärare i Engelska

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om jobbet Nu söker vi en lärare i Engelska som kommer att undervisa modersmål och studiehandledning både närundervisning och fjärrundervisning inför nästa läsår. Beräknad arbetsvolym är 3-10 timmar per vecka. Om Språkservice24 Språkservice24 är en utbildningsorganisation som erbjuder språktjänster - modersmålsundervisning och studiehandledning på modersmålet samt vikarier i moderna språk. Våra uppdragsgivare är fristående och kommunala skolor. Vi strävar efter att erbjuda en hög kvalité på verksamheten och tillämpar olika former för kompetensutveckling för lärare. Arbetsuppgifter Uppdraget innebär planering, genomförande, betygsättning och utvärdering i ämnet moderna språk och modersmål, enl. läroplanen (LRG22). Gruppen består av elever med olika kunskapsnivåer. Som pedagog gäller det att anpassa undervisningen till eleverna och stödja deras kunskapsutveckling. Beställaren önskar fasta tider enligt överenskommelse. Du är: Du har dokumenterade mycket goda kunskaper i språket och pedagogisk utbildning från Sverige eller hemlandet. Som person är du positiv, förtroendegivande och uthållig. Du orienterar dig snabbt i nya miljöer och har lätt att få kontakt med elever, personal och föräldrar. Du är en god lyssnare och tycker att det är roligt att arbeta med elever och utveckla deras modersmål. Mycket goda datakunskaper och hantering av plattformar för fjärrundervisning. Mer info: www.sprakservice24.se Lön per undervisningstillfälle Tillträde: Snarast Övrigt För en anställning hos oss måste ett utdrag ur belastningsregistret uppvisas. (www.polisen.se).

8 maj 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024
Modersmålslärare i Tyska

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om jobbet Nu söker vi en lärare i Tyska som kommer att undervisa modersmål och studiehandledning både närundervisning och fjärrundervisning inför nästa läsår. Beräknad arbetsvolym är 3-10 timmar per vecka. Om Språkservice24 Språkservice24 är en utbildningsorganisation som erbjuder språktjänster - modersmålsundervisning och studiehandledning på modersmålet samt vikarier i moderna språk. Våra uppdragsgivare är fristående och kommunala skolor. Vi strävar efter att erbjuda en hög kvalité på verksamheten och tillämpar olika former för kompetensutveckling för lärare. Arbetsuppgifter Uppdraget innebär planering, genomförande, betygsättning och utvärdering i ämnet moderna språk och modersmål, enl. läroplanen (LRG22). Gruppen består av elever med olika kunskapsnivåer. Som pedagog gäller det att anpassa undervisningen till eleverna och stödja deras kunskapsutveckling. Beställaren önskar fasta tider enligt överenskommelse. Du är: Du har dokumenterade mycket goda kunskaper i språket och pedagogisk utbildning från Sverige eller hemlandet. Som person är du positiv, förtroendegivande och uthållig. Du orienterar dig snabbt i nya miljöer och har lätt att få kontakt med elever, personal och föräldrar. Du är en god lyssnare och tycker att det är roligt att arbeta med elever och utveckla deras modersmål. Mycket goda datakunskaper och hantering av plattformar för fjärrundervisning. Mer info: www.sprakservice24.se Lön per undervisningstillfälle Tillträde: Snarast Övrigt För en anställning hos oss måste ett utdrag ur belastningsregistret uppvisas. (www.polisen.se).

8 maj 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024
Modersmålslärare i Finska

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om jobbet Nu söker vi en lärare i Finska som kommer att undervisa modersmål och studiehandledning både närundervisning och fjärrundervisning inför nästa läsår. Beräknad arbetsvolym är 3-10 timmar per vecka. Om Språkservice24 Språkservice24 är en utbildningsorganisation som erbjuder språktjänster - modersmålsundervisning och studiehandledning på modersmålet samt vikarier i moderna språk. Våra uppdragsgivare är fristående och kommunala skolor. Vi strävar efter att erbjuda en hög kvalité på verksamheten och tillämpar olika former för kompetensutveckling för lärare. Arbetsuppgifter Uppdraget innebär planering, genomförande, betygsättning och utvärdering i ämnet moderna språk och modersmål, enl. läroplanen (LRG22). Gruppen består av elever med olika kunskapsnivåer. Som pedagog gäller det att anpassa undervisningen till eleverna och stödja deras kunskapsutveckling. Beställaren önskar fasta tider enligt överenskommelse. Du är: Du har dokumenterade mycket goda kunskaper i språket och pedagogisk utbildning från Sverige eller hemlandet. Som person är du positiv, förtroendegivande och uthållig. Du orienterar dig snabbt i nya miljöer och har lätt att få kontakt med elever, personal och föräldrar. Du är en god lyssnare och tycker att det är roligt att arbeta med elever och utveckla deras modersmål. Mycket goda datakunskaper och hantering av plattformar för fjärrundervisning. Mer info: www.sprakservice24.se Lön per undervisningstillfälle Tillträde: Snarast Övrigt För en anställning hos oss måste ett utdrag ur belastningsregistret uppvisas. (www.polisen.se).

8 maj 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024