Meet a Group international AB jobb

Lediga jobb hos Meet a Group international AB

Gymnasiestudenter sökes som säljande lånehandläggare på deltid

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Genom oss kan du hjälpa Sveriges låntagare med deras ekonomi, samtidigt utvecklas och ha roligt på vägen Vill du bli en del av ett vinnande team som hjälper till att stärka Sveriges låntagare? Tillsammans med dina kollegor bidrar du till just detta, samtidigt som du har roligt på vägen. En perfekt kombo tycker vi! På Reducero värdesätter vi nyfikenhet, framåtanda och en känsla för service. Dessa egenskaper är bidragande till den upplevelse vi vill ge våra kunder för att kunna ta smartare beslut kring sin ekonomi. Vi hoppas att du vill bli en del av oss! Reducero jämför räntor och förmedlar lån till privatpersoner via telefon och vår hemsida. Vi är över 70 anställda på två kontor som varje dag hjälper kunder att förbättra sin vardagsekonomi. Som lånehandläggare är du ansvarig för den första kundkontakten. Du hjälper kunden att skapa en ansökan över telefon och bokar kunden för ett möte med en rådgivare. Vad vi erbjuder dig Vi söker dig som: Utbildningar i låneförmedling, bankmarknaden och försäljning Trygg inkomst med förmånlig provisions modell där du själv påverkar din lön. Inspirerande arbetsplats med härlig gemenskap Gemensamma AW:s, aktiviteter och resor med företaget Centralt beläget kontor i Göteborg. Vill utvecklas inom försäljning Har ett intresse för ekonomi Du är en tävlingsmänniska som drivs av att uppnå mål. Du är ihärdig och kreativ. Perfekt möjlighet att arbeta extra (30%) utan att det går ut för mycket över studier eller dylikt. Arbetstid Arbetstider mån, tis och tor 17:00-21:00 Snabb karriärmöjlighet inom rådgivning och försäkringsförmedling Tacksam prestationsbaserad lön, garanterad ersättning oavsett resultat Ersättning Garantilön och provision. Tillträde Vi anställer löpande handläggare till Göteborg. Nästa utbildningsprogram är den 9e april. Du är alltid välkommen att söka genom att klicka på knappen nedan. Frågor Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta mig på [email protected].

27 mars 2024
Sista ansökan:
26 april 2024
Receptionist till fjällen för omgående start!

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vi söker för kunds räkning receptionist för resterande delen av skidsäsongen! Tjänsten gäller omgående start till säsongen är slut, även kortare period kan vara av intresse. Om tjänsten Är du serviceinriktad, organiserad och trivs med att vara i en central roll där du får möta människor dagligen? Vi söker nu en Receptionist till en av våra fjällanläggningar för resterande del av skidsäsongen. Det här är en fantastisk chans för dig som vill kombinera arbete med din passion för skidåkning och fjällmiljö. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Checka in och checka ut gäster med ett leende Vara första kontaktpunkten för gäster som behöver information eller hjälp Administrativa uppgifter såsom bokningar, mail- och telefonhantering Bidra till en välkomnande och trevlig atmosfär i receptionsområdet Lösa eventuella gästproblem på ett effektivt sätt Vi söker dig som har: Goda kunskaper i svenska och engelska, både tal och skrift Minst en säsong som receptionist, gärna mer då det är rakt in i högsäsong God datorvana och lätt för att lära dig nya system Förmågan att hantera stressiga situationer med ett lugn En positiv inställning och äkta intresse för att hjälpa andra Personliga egenskaper vi värderar: Engagerad i ditt arbete och motiverad att lära och utvecklas Hjälpsam, både mot gäster och kollegor Respektfull mot alla, oavsett omständigheter Varför du bör ansöka: Slipp skicka ansökan till flera fjällanläggningar, vi hjälper dig hitta en arbetsgivare som passar Unik chans att arbeta i vackra vintermiljöer och njuta av naturens underverk dagligen Omfattande möjligheter till skidåkning och andra vinteraktiviteter på din fritid En chans att vara del av ett sammansvetsat säsongsteam, träffa vänner och uppleva säsongslivet Delta i och upplev lokala evenemang som berikar både arbets- och fritid En utmaning som lovar nya erfarenheter varje dag! Ansökan Om du känner att du är den vi söker och vill vara med och skapa oförglömliga matupplevelser i vinter, tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team och tillsammans skapa succé. Tjänster tillsätts löpande, så vänta inte för länge med din ansökan!

27 mars 2024
Sista ansökan:
15 april 2024
Söker kock och Servitris

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vi söker Kock och Servitris  till vår Restaurang i Gallerian Nian -Gävle 🍜Vi söker kockar : Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå avatt bereda och tillaga asiatiska maträtter. Även renhållning av köket ingår i arbetsuppgifterna. Vi ser dig som söker har: En god samarbetsförmåga, vi på Cha Mien & Tea 18 Asian Food sätter stor vikt på laganda och teamwork. Rätt inställning, vi ser denna egenskap som det absolut viktigaste, med det rätta engagemanget och viljan att ta för sig i arbetet kan man komma långt på en arbetsplats oavsett vad man kan och inte kan. Du måste vara stresstålig och klara av att arbeta i högt tempo. Erfarenhet inom restaurangbranschen inom wok är krav.   🧋Vi söker servitör som: • Har fyllt 18 år och är redo att kliva in bakom baren! • Är en glad och härlig person med en energi som smittar av sig till både gäster och kollegor samt brinner för att ge superservice! • Är tävlingsinriktad, initiativrik och drivs av försäljning • Känner stolthet för det varumärke du arbetar för och ser en framtid inom servicebranschen • Gillar att arbeta i ett högt tempo och att effektivisera arbetet • Älskar att ha kul på jobbet!   Vi kommer inte kunna ta emot besök eller CV:n personligen, ansök via mail och märk mailet med "servitör/servitris". " kock"

27 mars 2024
Sista ansökan:
15 april 2024
Säljare sökes för uppdrag till operatören Tre.

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Tellsome sitter i ljusa fräscha lokaler precis bakom Lilla torg i Malmö nu finns vi även i Lund på Lund C Där vi fokuserar på att skapa en familjär och trivsam miljö! Vi har ofta generösa AW´s när vi uppnår våra mål så som att gå på OOAW´s event mm. Ni kan se mer av oss på vår instagram Tellsome Vi har även generösa tävlingar både individuella & som kontor som genererar allt från ett nytt presentkort till resor. Vi är en oberoende återförsäljare inom mobil telekommunikation som arbetar med direktförsäljning mot konsumenter på svenska marknaden. De bästa säljarna på Tellsome har en lön på (90.000kr), snittlönen är 29.000kr Service, Trygghet & Engagemang är våra tre ledord och något som genomlyser hela vårt bolag. Vi är en del av en koncern med flera olika bolag i och vi jobbar i marknadens absolut bästa sälj/CRM-system "Retailer". Vi erbjuder: En heltidstjänst på en stabil och rolig arbetsplats Moderna lokaler i centrala Malmö Generös lönemodell utan lönetak Garantilön Generösa provisioner + bonusar! Möjlighet att utvecklas både personligen och i din yrkesroll Tävlingar där du kan vinna allt från Presentkort, bonusar, el scooter till resor. Vi söker dig som: Besitter en hög social kompetens Tävlingsinriktad Brinner för försäljning Har hög arbetsmoral Har god kommunikativ förmåga och är van att göra affärer via telefon Kan hantera olika typer av människor och förstår vikten av ett gott bemötande Har du erfarenhet inom telemarketing är de självklart en fördel men inget måste. Arbetstider: Måndag till fredag 09:00-17:00 Vi tror att du som säljare trivs allra bäst när du kan skapa ditt eget resultat, är fri från administrativt jobb samt har möjlighet att påverka din egen lön. Därför har du som säljare tillgång till 8st duktiga agenter som jobbar heltid med att supportera dig med all administration som kan uppstå. Vi bistår även med en gedigen sälj och produkt utbildning.   Rekryteringsprocess Vår rekryteringsprocess är till största delen digital. Du kommer därför få sms/mail med viktig information när du går vidare i en rekryteringsprocess hos oss. Vi ber dig därför ha koll på din mobil i samband med ansökan. Intervjuer sker löpande. Vill du starta i gång din karriär omgående? Tveka inte på att skicka en ansökan redan idag så får du en tid för intervju inom kort.

27 mars 2024
Sista ansökan:
15 april 2024
Redovisningskonsult med erfarenhet till en familjär byrå på Södermalm

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Är du vår nästa Lavendo stjärna? Vi söker nu en driven och erfaren  redovisningskonsult till vårt kontor på Södermalm i centrala Stockholm. Vi söker dig som har mod att utmana hur bra kan bli bättre, har driv i leverans till kund och hjärta för siffror. Vi är en familjär byrå där vi alltid har kunden och kollegan i fokus. Människan är alltid det viktigaste för oss. Teamkänsla och samarbete med kollegor är nyckeln till framgång.  Vi vill varje dag ha roligt på jobbet och vi strävar alltid efter balans mellan jobb och privatliv. Som anställd hos oss är det enormt viktigt att du får vara med och påverka ditt dagliga arbete hos oss. För att lyckas i rollen behöver du: Du har en ekonomisk utbildning från högskolan alternativt YH-utbildning. Du har 3 års erfarenhet av arbete som redovisningskonsult på byrå  Erfarenhet av att jobba med rådgivning och kundansvar Kunna sköta redovisningsprocessen från ax till limpa.  Du ska kunna självständigt göra bokslut och årsredovisning. Vara serviceinriktad och ha erfarenhet av kundkontakt Ha en mycket god kommunikativ förmåga i båda svenska och engelska Det är meriterande om du: Har tidigare erfarenhet från en liknande roll på byrå Har erfarenhet av Visma och Fortnox Har goda digitala kunskaper Är auktoriserad redovisningskonsult eller har ambitionen att bli   Vad kan Lavendo erbjuda: Vi har kollektivavtal Förmåner för anställda som tex maxbelopp om 5 000 i Friskvård Personlig utveckling och möjlighet att växa i din roll Kontorshund att kela med om man önskar  Distansarbete enligt överenskommelse  Tycker du att detta låter som du så hör av dig direkt. Vi står redo!  Vi ser fram emot din ansökan  Vi kommer rekrytera löpande så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag  Sista ansökningsdag 20240430

27 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Anläggare för projekt i Stockholm sökes!

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vi på Submit Bemanning & Rekrytering AB söker en duktig anläggare till vår kund för ett projekt i Stockholm. Det inledande projektet sträcker sig i några veckor där du sedan går vidare till andra projekt hos våra andra kunder runt om i Stockholmsområdet. Krav: Erfarenhet inom anläggning(Minst 2 år) alt yrkesbevis. Är engagerad och vill visa framfötterna. Talar flytande svenska i tal & skrift. Klarar av att läsa och förstå ritningar såväl som instruktioner. Mediterande: B-körkort Yrkesbevis Arbetstider: Varierar, oftast mån-tors 07-16 Lön: Enligt ök. Arbetsplats: Stockholm med omnejd Intervjuer sker löpande. Skicka in ansökan med CV, alternativt maila till [email protected]

27 mars 2024
Sista ansökan:
26 april 2024
Administratör inom Ekonomi & HR

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vi på Submit söker nu efter en administratör inom ekonomi & HR Om oss: Submit är ett bemanning & rekryteringsföretag har sedan start år 2016 varit under en stark tillväxtfas där vi senaste två åren mer än tiodubblat vår omsättning - Det har varit möjligt tack vare vårt personliga och lyhörda engagemang för våra partners utmaningar. För att vi ska kunna fortsätta med det söker vi nu dig som är en erfaren och engagerad Administratör för att leda och hantera våra ekonomiska och HR-relaterade processer. I denna mångsidiga roll kommer du att vara ansvarig för en rad viktiga uppgifter som sträcker sig över både ekonomi och personaladministration. Om du är en driven individ med en stark känsla för struktur och effektivitet, och brinner för att utveckla och förbättra processer, kan detta vara rätt roll för dig! Ansvarsområden: Fakturering och uppföljning av kundreskontra. Hantering av levfakturor samt uppföljning av leverantörsreskontra. Krav och påminnelsehantering. Betalningar och inbetalningar. Utveckling av rutiner och förbättring av processer. HR-administration inklusive hantering av nyanställningar, offboarding och arbetsintyg. Besvara frågor från anställda angående löner, förmåner och personaladministration. Samarbeta med andra avdelningar för att säkerställa korrekt hantering av våra processer. Löneadministration. Om dig: Du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och är van vid att hantera flera olika uppgifter samtidigt utan att tappa fokus eller noggrannhet. Din sociala kompetens gör att du kan etablera och underhålla goda relationer med kollegor och andra avdelningar på företaget. Du är en lagspelare som kan samarbeta sömlöst för att uppnå gemensamma mål och lösa problem effektivt. Du är kommunikativ och har förmågan att tydligt förklara komplexa ämnen både skriftligt och muntligt. Flexibilitet och anpassningsförmåga är egenskaper som präglar dig, vilket gör att du kan navigera smidigt genom förändringar och utmaningar som kan uppstå i arbetsmiljön. Du är driven och proaktiv, och tar egna initiativ för att identifiera och implementera förbättringar i processer och rutiner för att öka effektiviteten och kvaliteten på arbetet. Krav och kvalifikationer: Relevant utbildning inom ekonomi, HR eller motsvarande erfarenhet. Erfarenhet av liknande administrativa roller, gärna inom ett företag med flera avdelningar. Starka kunskaper i ekonomihantering och personaladministration. Utvecklad förmåga att samarbeta och kommunicera effektivt med olika intressenter. Förmåga att arbeta självständigt och ta initiativ. Goda kunskaper i relevanta IT-verktyg och system. Vi erbjuder: Våra medarbetare erbjuds en dynamisk och stimulerande arbetsmiljö där varje individ får möjlighet att påverka och utvecklas samtidigt som man arbetar med engagerade och kompetenta kollegor. Förmånlig lön Friskvårdsbidrag Utvecklingsmöjligheter inom företaget Resor med företaget minst två gånger per år Grymma kollegor Start: Omgående Lön: Enl. överenskommelse Arbetstid: 08-17 Plats: På vårt fantastiska kontor i Sickla Låter detta som något för dig? Ansök idag! Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]

27 mars 2024
Sista ansökan:
26 april 2024
Demopersonal Retail24 - Uppsala

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om jobbet Retail24 söker nu fler stjärnor till vår demoavdelning! Som demopersonal hos Retail24 kommer du att representera våra kunders välkända varumärken. Vi har många spännande uppdrag inom både demo, event & sampling. Jobbet är flexibelt och varierande med stora möjlighet att utvecklas inom Retail24. Vi söker dig som: Är du utåtriktad, social & tycker om att jobba med kundkontakt. Söker ett jobb med flexibelt schema. Vill jobba med demo inom olika områden, har du ett intresse för mat, kaffe, skönhet eller hälsa har vi flera olika spännande möjligheter för dig. Tjänsten är en timanställning med varierande arbetstider. Jobbet är perfekt för dig som vill ha ett kul extrajobb med mycket kundkontakt. Jobbar du för andra demobolag samtidigt ser vi inte det som något problem. Hos oss får du lön enligt Handels kollektivavtal. Både uppdrag och arbetsplats kan variera och därför är det meriterande om du har körkort och tillgång till bil. Retail24 har nordens största sälj, demo och merchandisingkår! Både på regional och nordisk nivå. Tillsammans arbetar vi med de största leverantörerna inom Dagligvaruhandeln, Fackhandeln samt Elektronikhandeln. Älskar du att jobba inom retail sök till oss på Retail24 idag!

27 mars 2024
Sista ansökan:
7 april 2024
Junior IT Supporttekniker till Svea Bank

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Nu söker vi dig som har ett gediget intresse för IT och teknik för rollen som IT Supporttekniker till Svea Bank! Trivs du i en händelserik arbetsmiljö där du får arbeta med service i fokus? I så fall kan detta vara rätt tjänst för dig! Vad kommer du att göra? Rollen som IT supporttekniker innebär att du dagligen hjälper användare som stött på tekniska problem av alla möjliga slag. Du kommer att arbeta med att lösa inkommande supportärenden samt en hel del andra IT-relaterade uppgifter. Ärendena varierar i komplexitet och handlar om både hård- och mjukvara, därför blir din vardag allt annat än monoton och tråkig! Du kommer tillhöra vårt First Line Support team, ett sammansvetsat och hjälpsamt team med användaren och tekniken i fokus. Här finns mycket stor kunskap inom allt du som supporttekniker ska hantera, något de alltid ställer upp och delar med sig av. En vanlig dag i rollen som IT-supporttekniker innebär följande: Hantera och lösa inkommande ärenden via telefon, mail och fjärrstyrning Felsöka datorer, mobiltelefoner, skrivare och annan teknisk kringutrustning Kontohantering i Microsoft Active Directory Ansvara för patchning och mjukvarudistribution Installera nya program och applikationer Vem söker vi? Då arbetet ställer krav på såväl serviceförmåga som tekniskt kunnande ser vi gärna att du har minst en grundläggande nivå av teknisk kunskap samt erfarenhet av serviceinriktat arbete sedan tidigare. First Line Support teamet i Solna hanterar supportärenden från flera länder i koncernen vilket innebär att du behöver kunna engelska såväl som svenska flytande i både tal och skrift. För den här rollen söker vi en person som är självgående och öppen, med god samarbetsförmåga och vilja att ge bra service till våra användare i koncernen. Du bör ha en god förmåga att hantera flera uppgifter parallellt, vara pedagogiskt lagd och kunna kommunicera med individer på olika nivåer. Vi tror även att du har en hög problemlösningsförmåga, och att du trivs med att arbeta i ett tidvis högt tempo. Om Svea Svea är en koncern med finansiell verksamhet med över 2000 anställda i ett flertal europeiska länder. Med över fyrtio års erfarenhet skapar vi smarta administrativa och finansiella lösningar för både privatpersoner och företag. Sveas vision är att vara en ledande finansiell aktör i Europa. På Svea råder en entreprenörsanda och vi har en familjär företagskultur. Gemenskap är viktigt för oss och vi jobbar för mångfald och att alla ska känna delaktighet och ha möjlighet att kunna påverka. Vi sitter i nya fräscha lokaler i Arenastaden, Solna. Ansökan Vi tar inte emot ansökningar via mail utan ber dig att söka via den här annonsen. Har du frågor gällande tjänsten är du välkommen att höra av dig till Ellen Hallengren på [email protected]. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas så snart som möjligt, så skicka in din ansökan redan idag!

27 mars 2024
Sista ansökan:
6 april 2024
Office Manager till Vitec Software Group

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: SNABBFAKTA Omfattning: Heltid Arbetstider: Måndag-fredag, 8:00-17:00 Ort: Lindhagensgatan 116, 112 51 Stockholm Startdatum: Enligt överrenskommelse Anställningsform: Särskild visstidsanställning (behovet är långsiktigt och uppdraget har inget slutdatum. Du arbetar som konsult via Inte Bara Post Bemanning) DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Vitec är ledande inom Vertical Market Software i Norden och utvecklar och levererar verksamhetskritiska programvaror till såväl privat som offentlig verksamhet, inom en mängd olika nischer. Programvarorna finns i hjärtat av verksamheter som apotek, bilverkstäder, fastigheter, undervisning samt vård och omsorg. Du kommer att arbeta i Vitecs ljusa och fina lokaler i Lindhagen och ha övergripande ansvar för kontoret samt vara en representant för Vitecs kultur och varumärke. DIN ROLL I rollen som Office Manager ansvarar du varje dag för att driften på kontoret fungerar och rullar på som den ska. Du verkar för att stärka trivsel och samhörighet på kontoret och tar egna initiativ till möjliga förbättringar. Du kommer att sitta i receptionen och välkomna besökare och medarbetare samtidigt som rollen kräver att man är rörlig på kontoret. Du ansvarar för att reception och övriga kontorsytor uppfattas som trivsamma och välkomnande. Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat: Ansvara för att administrera med nycklar och taggar för anställda. Ha hand om rumsbokningar och ser till att mötesrummen och övriga kontorsytor är rena och fina. Beställa luncher samt fixa inför fika och frukostar på kontoret. Se till att köksutrymmena är rena och fina och ansvara för att fylla på kaffe, te mm. Påfyllning och beställning av kontorsmaterial. Kontaktperson för interna och externa parter. Hantera post och paket. Omhändertagande av växter, snittblommor och alla typer av dekorationer. Handla och fixa inför konferenser och möten. Driva interna projekt inom tex. inredning, trivsel, koncernmöten etc. Ordna firande av högtider samt planera inför interna events. VEM ÄR DU?  För att lyckas i rollen som Office Manager hos Vitec är du en driven och ansvarstagande person som är självgående och kan ta egna initiativ. Vidare är du serviceminded, prestigelös samt en problemlösare som vill hjälpa och underlätta för sina medarbetare. Vi tror också att du är en person som har ett estetiskt intresse samt har ett öga för detaljer. Du som söker uppfyller nedan krav: Minst 2-3 års erfarenhet som Office Manager eller kontorsansvarig. Behärskar svenska och engelska i både tal och skrift. Van att arbeta i Office365.   VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

27 mars 2024
Sista ansökan:
6 april 2024