Meet a Group international AB jobb

Lediga jobb hos Meet a Group international AB

Backofficemedarbetare till aktör inom finansbranschen

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:   Till en välrenommerad aktör på den finansiella marknaden söker vi nu flertalet medarbetare till ett spännande uppdrag inom backoffice. Vi söker personer både för direktrekrytering och konsultuppdrag. Placering är i Stockholm och man arbetar från kontoret. Kvalifikationer och egenskaper Vi söker dig som har några års erfarenhet inom backoffice, värdepapper, finansiella instrument eller liknande. Har du en akademisk utbildning inom ekonomi/finans är det meriterande. Du är analytisk, strukturerad, noggrann, stresstålig och en kommunikativ team player. Vidare har du mycket goda kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift, mycket goda kunskaper i Excel samt god teknisk kunskap och hög vana att arbeta i moderna system. Om Amendo Amendo är en av Sveriges ledande aktörer inom rekrytering och konsultuthyrning med en tydlig inriktning mot ekonomi, bank, finans, försäkring, HR och kommunikation. Vi är ett expansivt bolag med kontor i centrala Stockholm, Göteborg, Malmö, Sundsvall och Luleå med verksamhet i hela Sverige. Följ oss gärna på Linkedin, Instagram, Facebook och TikTok! Amendo är en del av Amendo Group och har arbetat med kompetensförsörjning sedan 2001. Tillsammans med våra systerbolag Lagotto Executive Search & Interim och Amendo Tech utvecklar vi världen med kompetens, idag och i framtiden. Frågor och kontakt Vid frågor är du välkommen att kontakta Talent Recruitment Manager Helena Persson på [email protected] eller Talent Acquisition Manager Jenny Nenne Slättenhäll på [email protected]. Då vi träffar kandidater löpande är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan! #LI-HP1 #boff

22 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Rådgivare inom inkasso på deltid med start omgående

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Arbetsbeskrivning I din roll som rådgivare inom inkasso är det huvudsakliga syftet att hjälpa människor till en sund ekonomi. Det gör du genom att på ett professionellt och ödmjukt sätt ta emot inkommande och utgående ärenden från slutkunder via telefon och via mail. Tillsammans med ditt team kommer du genom hög servicegrad och lösningsorienterat förhållningssätt öka kundernas kassaflöde. Telefonen kommer vara ditt huvudsakliga arbetsverktyg då du både kommer hantera inkommande och utgående samtal. Du kommer att påbörja din nya roll med en utbildning för att kunna skapa dig rätt förutsättningar för att lyckas och utvecklas på ditt nya arbete, men också i din roll som rådgivare hos oss. Utbildningen kommer vara en blandning av både teoretiskt och praktiskt arbete tillsammans med våra erfarna kollegor från ett av våra team. Arbetstiderna är flexibla mellan 08:00–18:00 måndag till fredag och vi ser gärna att du har möjlighet att kunna arbeta minst 2 dagar i veckan. Start 2/5 2024. Kvalifikationer och egenskaper                                                                                                                      Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från arbete inom service och kundkontakt och gillar att hjälpa människor. Du har förmågan att leda dig själv, drivs av utmaningar och gillar att leverera mot uppsatta mål. Du har förmågan att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter och arbetssätt och skapa förtroende för dig själv och oss som företag. En kommunikativ förmåga där du kan uttrycka dig väl på både svenska och engelska är ett krav, ytterligare språk är ett stort plus. Eftersom vi arbetar i team ser vi att du är en lagspelare som tycker om att sprida positiv energi och motiveras av att arbeta i en målinriktad verksamhet. Du gillar att hjälpa andra på ett effektivt och empatiskt sätt. Som person är du positiv och respektfull i ditt bemötande mot såväl kunder som kollegor. Som konsult blir du anställd av Amendo och uthyrd till vår kund. Att arbeta som konsult är en fantastisk möjlighet att bygga på din erfarenhet, utveckla ditt nätverk och lära känna olika företag inom ekonomi, bank, finans och försäkring Detta får du som konsult på Amendo Vår största tillgång är våra kollegor! För att göra ett bra jobb hos våra kunder är det viktigt att du trivs hos oss. Du får en trygg arbetsgivare med ett välkänt varumärke och en engagerad konsultchef som kan branschen. Vi ser till att du får en spännande och långsiktig utveckling i din konsultroll. På Amendo tror vi på jämlikhet, inkludering och mångfald och vet att olika erfarenheter tar oss framåt. Därför ser vi positivt på sökande med olika bakgrunder och erfarenheter. Om Amendo Amendo är en av Sveriges ledande aktörer inom rekrytering och konsultuthyrning med en tydlig inriktning mot ekonomi, bank, finans, försäkring, HR och kommunikation. Vi är ett expansivt bolag med kontor i centrala Stockholm, Göteborg, Malmö, Sundsvall och Luleå med verksamhet i hela Sverige. Följ oss gärna på Linkedin! Amendo är en del av Amendo Group som har arbetat med kompetensförsörjning sedan 2001. I koncernen ingår även Lagotto Executive Search & Interim som är specialiserade på rekrytering och interima tillsättningar av ledare och specialister, och Amendo Tech som arbetar med konsultuthyrning och rekrytering inom tech, IT och digital excellence. Frågor och kontakt Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta konsultchef: Lina Johansson [email protected] Då vi träffar kandidater löpande är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan!

22 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Ledare för Djungelgympa - Sprid rörelseglädje för barn

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Djungelgympa – lekfull gymnastikträning för barn i åldern 2-6 år. Till vår verksamhet söker vi nu en inspirerande ledare som vill lära ut grunderna i gymnastik. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att: Arbeta som barngymnastiksledare. Alternativt har du själv sysslat med gymnastik och har ledarerfarenhet från annan barnverksamhet. Att du har ett brinnande intresse för barnidrott ser vi som en självklarhet. Dina arbetsuppgifter Som ledare för Djungelgympa i Linköping består i huvudsak av att leda gymnastikpassen och på ett pedagogiskt sätt sprida glädje till barnen. Som ledare hos oss arbetar du utifrån vårt färdiga träningsupplägg. Upplägget som är framtaget av Einar Sports idrottspedagoger utgår ifrån gymnastikens grundformer: Hoppa Rulla/Kullerbytta Balansera Klättra Som ledare har du ansvaret för ett eller flera områden och där du förväntas visa stort engagemang för att skapa rörelseglädje för dem deltagande barnen. Det här får du som är ledare hos oss Inför terminen får du gå vår ledarutbildning. Du får även löpande coachning och stöttning  från personalen på Einar Sports kontor. Utöver ovan får du även världens roligaste extrajobb som ger dig erfarenheter och meriter med att jobba med barngrupper. Anställningsvillkor Timanställning med start vecka 16 kursen pågår i 6-veckor, 2024 Vi erbjuder 4 kurser per år. Under våren är det totalt 14 veckor och på hösten är det ytterligare 14 veckor. Passen är förlagda på lördagar klockan 13.00-15.00. Mer info kommer vid en eventuell intervju. Som huvudledare är du ansvarig för alla dina barngrupper. I det ansvaret ingår förutom att se till att passen håller god kvalité dessutom ansvar för material, nyckel till hallen, närvarolistor och det är även du som sköter den största delen av kontakten med din arbetsledare på huvudkontoret.   VARMT VÄLKOMMEN ATT SÖKA TILL EINAR SPORTS LEDARTEAM!   Ansökan sker endast via vår ansökningssida, ej via mail!

22 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Underhållsmekaniker sökes till kund i Höganäs!

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om Boxflow Boxflow grundades 2018 och har verksamhet i Halmstad, Göteborg, Stockholm, Helsingborg, Malmö och Kristianstad. Boxflow erbjuder tjänster inom Tredjepartslogistik, Consulting inom logistik samt uthyrning av personal inom logistik och industri. Boxflow har haft en stadig tillväxt sedan start och beräknas omsätta över 350 miljoner 2023 med fler än 1000 anställda. Om tjänsten Vi söker nu en underhållstekniker till vår kund i Höganäs. Tjänsten är på heltid och är förlagd på dagtid. I denna roll kommer du ansvara för reparation, lagning och service av företagets maskiner och delar som inkommer till verkstaden. Det kommer även vara ditt ansvar att säkerställa att utrustningen fungerar optimalt och effektivt. Det är viktigt att du är självgående, arbetar systematiskt samt har ett öga för detaljer. Du kommer jobba i ett litet team på plats, men största delen av dagarna kommer vara självständigt.  Arbetsuppgifter Genomföra underhållsarbete och reparationer av befintlig utrustning Medverka vid installation och driftsättning av ny utrustning Felsöka och lösa alla typer av problem Svetsning (hett arbete meriterande) Profil & bakgrund Gymnasial utbildning inom teknik eller motsvarande Erfarenhet från liknande position är ett krav God förståelse i svenska språket är ett krav Körkort & tillgång till bil Då arbetet innebär mycket eget ansvar ser vi att du som söker är noggrann, driven och självgående. Vi ser gärna att har ett genuint intresse för mekanik/hydraulik/underhåll. Du har förmågan att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter och trivs med att bidra till ett positivt arbetsklimat. Vi ser fram emot din ansökan!

22 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Personlig assistent Norrtälje

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: ELFA Assistans i Sverige AB bedriver personlig assistans och vänder sig till personer med funktionsnedsättning som vill leva ett aktivt och utvecklande liv. All verksamhet bedrivs med utgångspunkt i LSS intentioner om individens rätt till delaktighet, självbestämmande, integritet och inflytande. Vår vision är att företaget ska betraktas som ett hög kompetent och personligt assistans bolag som genom samverkan uppnår höga resultat vad gäller nöjdhet hos brukare, anhöriga och medarbetare. Vi söker två assistenter till ett uppdrag som kräver att man är lyhörd, engagerad och ansvarsfull. Tidigare erfarenheter inom vård och omsorg är meriterande men inget krav. Arbetsuppgiften består till stor del av personlig omsorg, brukaren har svår smärtproblematik och behöver aktiv hjälp med vändning och lägesändring. Han gillar att åka ut på aktiviteter utanför hemmet och socialt umgänge. Djur finns i hemmet.

22 april 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Inköpare till Niemi Bil

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Inköpare till Niemi Bil Luleå Som en del av vår satsning framåt söker vi efter en driven och engagerad inköpare till vårt huvudkontor i Luleå! Vem är du? Är du en bilintresserad person med säljerfarenhet? Eller har du kanske bara ett starkt driv för att göra affärer? I den här tjänsten är det av stor vikt att du har förmågan att se och bedöma potentialen i olika affärer. Detta är en roll med hög puls som passar dig som gillar att ha mycket kontakt med kunder och att göra affärer. Det är därför viktigt att du kan prestera under press om det behövs. Framför allt värdesätter vi dig som är en lagspelare, som är noggrann i arbetet och har fingertoppskänsla i affärer. Vi på Niemi Bil ställer höga krav på kvalitet, engagemang och kunskap. Därför söker vi dig som älskar att tävla, är resultatorienterad och inte räds en utmaning. Om rollen Som inköpare är det du som köper in begagnade bilar till Niemi Bils verksamhet. Det kan vara vanliga personbilar, transportfordon och mer, både från privatpersoner och företag. Du är aktiv på marknaden, letar upp bilar att köpa in, sköter kundkontakt, och genomför köp. Du kommer snabbt att skaffa dig en bra känsla för marknaden, och jobbar i nära kontakt med våra säljare för att veta vilka bilar kunderna efterfrågar. Vi arbetar alltid efter att ha branschens nöjdaste kunder och detta möjliggör vi tillsammans som ett lag, du arbetar därför i ett starkt team tillsammans med andra inköpare! Erfarenheter och krav Oavsett tidigare erfarenhet så kommer du att utbildas och introduceras på plats. Vi värdesätter att du är nyfiken och öppen för att alltid lära dig lösa varje utmaning lite bättre än sist. För att kunna lyckas i rollen måste du: Ha B-körkort Vara flytande i tal och skrift för svenska och engelska. Tidigare arbete med försäljning eller telefonförsäljning är meriterande. Om anställningen. Tjänsten är på heltid och utgår från 6 månaders provanställning. Vi värdesätter jämställdhet och mångfald – vi tror på att fler perspektiv ger oss möjligheter till ännu bättre kundservice.   Låter det intressant? Skicka in din ansökan eller kontakta Daniel Pirzadeh för mer information: [email protected] - 070 770 47 21 Om Niemi Bil Vi brinner för att utveckla kundresan och kundupplevelsen. Vi har en vilja att fortsätta vår utveckling som arbetsgivare och företag, och genom att göra saker så bra som möjligt varje dag så lyckas vi med det. Förhoppningsvis är det just du som stärker vårt lag, där vi tillsammans i ett högt tempo utvecklas för att nå våra mål, att bli branschledande gällande försäljning och kundnöjdhet! Niemi Bil grundades 2006 som ett familjeföretag och är det än idag. Med tiden har familjen vuxit och vi har fått välkomna nya medarbetare och partners. Vi värdesätter kärlek, öppenhet och lojalitet när vi arbetar tillsammans och bygger relationer med våra kunder. Idag finns vi i Umeå, Uppsala, Skellefteå, Kiruna och Luleå där vi har vårt huvudsäte. Vilka vi är Vår kultur återspeglar en norrländsk mentalitet. Lugna på utsidan men inuti har vi en brinnande passion för det vi gör, och vi strävar alltid efter att utveckla oss själva i våra individuella arbetsuppgifter. Här möter vi varje kund som om den vore vår enda, och vi är medvetna om att all framgång skapas genom hårt jobb, ärlighet och omtanke. “Vi gör det bara om vi kan göra det riktigt bra,” det är vårt motto. Vi växer snabbt för att vi har nöjda kunder och medarbetare som trivs med att arbeta hos oss. För oss är det viktigt att även vara en positiv kraft i samhället. Vi stöttar idrott, kultur och ungdom. Det är vårt sätt att ge tillbaka till de områden som format oss, och i förlängningen bidra till att bygga en ännu bättre morgondag.

22 april 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Mätingenjör till innovativt energiföretag 🌍

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om tjänsten Vi söker just nu en nyfiken och engagerad mätingenjör som vill bli en del av ett kompetent och drivet team där det finns en vilja att aktivt arbeta tillsammans mot gemensamma mål. Du kommer att ha en viktig roll hos vår kund där du får bidra med tekniska lösningar för svåra frågor och spegla ett av Stockholms främsta energibolag utåt. Du kommer få värdefulla kunskaper och en möjlighet att vara med och skapa en klimatpositiv energiproduktion. Som mätingenjör kommer du att arbeta i en dynamisk miljö där du tillsammans med kvalificerade kollegor ansvarar för att hantera både stora och små ärenden som påverkar våra kunders anläggningar. Din roll innefattar inte bara teknisk problemlösning utan också samarbete med externa leverantörer och deltagande i upphandling av nya avtal. Det här är ett konsultuppdrag där du kommer att bli anställd genom oss på Wrknest och arbeta hos vår kund. Det finns goda möjligheter till förlängning eller anställning efter avslutat konsultuppdrag. Vi kommer självklart ge mer information om vilken kund det gäller vid första samtalet med oss. Dina framtida arbetsuppgifter  Hantera inkommande ärenden effektivt och professionellt. Samarbeta med externa leverantörer för fälttjänster, materialinköp och mätarprovningar. Medverka i processen för upphandling och avtalsförvaltning. Bidra till teknikutvecklingen inom kommunikationslösningar och mätteknik. Vi söker dig som har Har högskoleutbildning eller motsvarande erfarenhet relevanta för rollen som Mätingenjör. Besitter goda kunskaper i administrativa system, särskilt Microsoft Office och Excel. Är tekniskt och analytiskt lagd samt har en utmärkt förmåga att planera och samarbeta. God analytisk förmåga för att kunna dra slutsatser av given data, till exempel provningsresultat och händelseförlopp i kundens anläggning. Du ska även stimuleras av analytiska uppgifter. Meriterande  Har tidigare erfarenhet inom energisystem, drift eller underhåll, med ett plus för specifik erfarenhet inom fjärrvärme eller fjärrkyla. Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början – men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är självgående, strukturerad och har en hög kommunikationsförmåga. Som person är du även noggrann i ditt arbete och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor. Om kunden: Du kommer vara en del av ett växande team inom en avdelning som är i framkant inom energiteknik. Vårt företag är ledande inom innovation och teknikutveckling, med starkt fokus på hållbara och effektiva energilösningar. Övrig information  Start: Omgående Plats: Stockholm Omfattning: Fram till årsskiftet med möjlighet till förlängning Anställningsform: Konsultuppdrag Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se .

22 april 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Stjärnsäljare (sommarvikariat/extra vid behov) till Life Uppsala

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Nordens största hälsokedja söker nu nya motiverad och säljfokuserade Butikssäljare (sommarvikariat/extra vid behov), som vill bli en del av våra tre Lifebutiker i Uppsala. Tycker du om – och är bra på – att sälja? Vill du samtidigt hjälpa människor att hitta balansen när de påverkas av livets alla utmaningar så som stress, eller otillräcklig kost och motion? Då kan du vara den vi söker!   Du är en hälsointresserad stjärnsäljare. Vi söker dig som är hälsointresserad med ett driv att kontinuerligt utveckla dina kunskaper inom kost, motion och hälsa. Du är en duktig säljare som tycker om att möta människor och har erfarenhet av både försäljning och service. Du arbetar noggrant och strukturerat och tar gärna egna initiativ för att få våra kunder och kollegor att trivas. Du är självgående och deltar aktivt i butikens förekommande arbetsuppgifter med fokus på den dagliga försäljningen. Självklart har du fullständig gymnasieutbildning och behärskar det svenska och engelska språket och kan lätt uttrycka dig i både tal och skrift. Erfarenhet inom försäljning i butik, kassahantering samt även inom kost, motion och hälsa är starkt meriterande. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Sälja hälso-, tränings- och hudvårdsprodukter med omtanke. Informera om våra produkter och ge tips och råd till våra kunder så att de kan hitta balansen. Ansvara för att våra kunder får en positiv upplevelse i butiken. Vara uppdaterad om säljmål för dig själv och för butiken, och följa upp det varje dag. Ta emot leveranser, kontrollera mot följesedlar och packa upp varor. Ställa i ordning hyllor och kampanjbord. Se till att butiken är fräsch och välkomnande. Sköta och redovisa kassan. Nästa steg: Intervjuer sker löpande, ju snabbare du skickar in din ansökan desto bättre. Din ansökan vill vi dock allra senast ha in 2024-05-13. Tjänsten är ett semestervikariat (deltid), mellan veckorna 24-35 där tjänsten kan komma att fördelas mellan våra tre Lifebutiker i Uppsala, i syfte för oss att kunna erbjuda både fler timmar och längre vikariat. Vi söker därför dig som är flexibel gällande arbetstider (både vardagar, kvällar och helger), och är villig att hoppa in och ta extra pass samt arbeta på fler arbetsplatser. Schemat för sommaren är ej fastställt och vi kommer återkomma med det vid ett senare tillfälle i rekryteringen. Det finns även möjlighet att erbjudas fortsatt arbete under hösten som behovsanställd och vid gott samarbete finns det stora möjligheter till fast anställning. Vi är anslutna till kollektivavtal för anställda inom Handels. Tillsättning sker enligt överenskommelse. Vi arbetar med kompetensbaserad rekrytering för att säkerställa en fördomsfri och rättvis rekryteringsprocess. Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. Observera att vi endast tar emot ansökningar via rekryteringsverktyget på vår hemsida (ansökning via mail undanbedes). Vid frågor kontakta Lifes rekryteringsteam: [email protected] Vi är Nordens största hälsokedja! Vi brinner för varje människas hälsa. Vi spelar en viktig roll i människors strävan att må bra och hitta balansen. Det gör vi med ca 270 butiker i Sverige, Norge och Finland, ett brett utbud av hälsoprodukter, samt personlig hälsorådgivning i alla våra butiker. Life innefattar Lifekoncernen inklusive Lifes medlems- och franchisebutiker. Precis som Life brinner för våra kunders hälsa, brinner vi också för våra medarbetares välmående. Därför är vi riktigt stolta över att Life Sverige 2022 blivit certifierade som ett Great Place to Work® för andra året i rad. Vi har många eldsjälar på Life som är riktigt stolta över att bidra med sin kunskap och hjälpa människor att hitta hälsobalansen i livet. Kulturen präglas av en stark gemenskap och en familjär omgivning där omtanke för både kunden och kollegan står i fokus. Som Life-medarbetare får du utveckla din kompetens genom hälsoutbildningar och försäljningskurser och du får självklart rabatt på vårt breda hälsosortiment. Vill du bli en del av Life-familjen? Välkommen med din ansökan!

22 april 2024
Sista ansökan:
13 maj 2024
Personlig assistent till man i Sundsvall, extra

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Jag är en man på 47 år som bor i lägenhet i Sundsbruk. Jag söker just nu dig som vill arbeta extra som assistent, du vill arbeta enstaka pass regelbundet och extra vid behov vid frånvaro. Vi jobbar dygnspass. Det kommer även finnas möjlighet till flera timmar under sommaren. Många av mina assistenter har jobbat hos mig i flera år och vi trivs tillsammans så jag hoppas att du kan bli en i gänget hos oss och att du ser långsiktigt på anställningen. Din arbetsplats är där jag befinner mig så kanske skulle du kunna följa med mig om det är så att jag reser iväg på någon kortare eller längre resa Jag behöver hjälp med det mesta runt mig själv så som personlig hygien, mat och allt som hör ett hushåll till. Jag kommunicerar med ljud och kroppsspråk och vi har nu börjat utbilda oss i AKK för att vi ska kunna kommunicera med bilder och tecken som stöd. Inne kan jag själv styra min rullstol, men när jag ute och promenera så använder jag min elrullstol och då kan jag behöva hjälp av dig. Övriga intressen jag har är att bada och rida så du får varken vara klor- eller pälsdjursallergiker. Hemma tycker jag mycket om att lyssna på musik. Tillträde: Omgående Annonsens ID nummer: 225929 Som en del av vår rekryteringsprocess kommer vi att genomföra en bakgrundskontroll innan anställning. Din arbetsgivare blir JAG Personlig assistans. Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstintresse. Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss påJAG.SE.

22 april 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Interim Brand Manager till Skånemejeriers ostteam

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vi har ett glapp p.g.a. en föräldraledighet och behöver en Interim Brand Manager under perioden 12/8 2024-31/8 2025. Om det är möjligt skulle vi även vilja att du jobbar två veckor i juli, den 3/7-14/7 2024.  Som Brand Manager inom ostteamet på Skånemejerier spelar du en avgörande roll i företagets utveckling genom att ansvara för och utveckla varumärkesaffären. Skånemejerier har hjärtat i Skåne och sitt huvudkontor i Malmö, vilket gör att du kommer befinna dig mitt i pulsen av verksamheten.  Skånemejerier som varumärke är Sveriges näst största mejerivarumärke och Lactalis, som Skånemejerier tillhör, är världens största mejerikoncern.  Inom ostkategorin finns både egenproducerade ostar samt imponerade ostar från koncernen, främst dessertostar. Skånemejeriers egna ostar produceras i Kristianstad. Vad innebär rollen? I rollen som Interim Brand Manager kommer du framför allt att ansvara för Skånemejeriers egna ostvarumärken samt vissa spännande projekt för de internationella varumärkena. För dessa kommer du att arbeta med såväl långsiktiga planer som planer och aktiviteter samt marknadsbudgeten för innevarande år. I rollen kan du även komma att supporta övriga personer i marknadsteamet. I teamet finns idag två Brand Managers och en Projektledare. Du kommer att rapportera till Marknadschefen för ostkategorin. Du kommer att ansvara för analys, målgruppsdefinition, positionering, varumärkesarkitektur, innovationsutveckling, kommunikation och designstrategi. Du blir "väktaren av varumärket" och konsumenternas röst in i företaget. Arbetet sker både självständigt, inom marknadsteamet och i samarbete med övriga medarbetare och avdelningar (ex. säljorganisationen, R&D, kvalitet och kategori). Du kommer även att arbeta i olika tvärfunktionella projektteam.   Erfarenheter och kvalifikationer Professionella meriter Universitetsutbildning inom marknadsföring, ekonomi eller motsvarande FMCG erfarenhet Erfarenhet av brand management är meriterande (ex. ansvar för varumärke, kategori, kommunikation) Grundläggande kunskap om marknadsföring, ex. strategiska segmenteringsverktyg, produkt- och varumärkespositionering, marknadsplan, kvalitativa och kvantitativa marknadsundersökningar, distribution/merchandising, media, kampanjer Erfarenhet av att ha arbetat med Nielsen Erfarenhet av att driva projekt är meriterande Flytande svenska och engelska i tal och skift   Personliga egenskaper Nyfiken och "hungrig" Tycker det är spännande och roligt att gå in under en period och göra skillnad för dessa varumärken Duktig på analys Bra på att både arbeta självständigt och i team Noggrann Om Skånemejerier Skånemejerier är det ledande mejeriföretaget i södra Sverige, en utmanare nationellt och en del av världens största mejerikoncern Lactalis. Vi är ett företag som värnar om värdena i det närproducerade och styrkorna i att samarbeta globalt. Vägledda av ambition, engagemang och enkelhet arbetar alla våra medarbetare mot samma mål – att utveckla och producera riktigt bra mat som både smakar och gör gott. I vårt sortiment finns närproducerade mejerivaror, Sveriges mest köpta juice och ostspecialiteter från Sverige och Europa, under ett paraply av älskade och välkända varumärken. Vår vision är att bli Sveriges mest hållbara mejeri, och då handlar det inte bara om att erbjuda produkter som är bra för både människa, djur och miljö, utan också om att vara en hållbar arbetsplats. Vi värnar om arbetsglädje, gott ledarskap, givande samarbeten och en välkomnande, stabil och inkluderande arbetsmiljö. Redan tidigt i karriären får du möjlighet att utveckla din expertis, ta egna initiativ och påverka vår gemensamma väg framåt. Vi har fötterna i den skånska myllan men blicken ut mot världen. Här får du tillgång till ett internationellt nätverk med 85 000 kollegor i nästan 100 länder. Beroende på vilken roll du har hos oss kan du ha utbyte med kollegor i såväl Frankrike som övriga länder.   Övrig information På Skånemejerier arbetar vi för en säker, god och drogfri arbetsmiljö. Externa slutkandidater till tjänsten kommer därför att bli ombedda att presentera ett utdrag ur belastningsregistret, genomföra ett drogtest samt i förekommande fall erbjudas hälsoundersökning på vår Företagshälsovård. Som en del i vårt förebyggande arbete så genomför vi kontinuerligt slumpvisa alkohol- och drogtester. Ansökan Skicka in din ansökan så snart som möjligt, då vi arbetar med ett löpande urval. Sista ansökningsdagen är fredagen den 10/5. Skånemejerier samarbetar i denna rekrytering med EQuality. Har du några frågor är du varmt välkommen att kontakta Jennifer Friman på EQuality: Mail: [email protected] Tel: 0703-20 12 12

22 april 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024