Lediga jobb hos Meet a Group international AB
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vi söker drivna innesäljare som vill ta nästa steg i karriären och bli Sveriges främsta säljare eller framtida säljchef. Vill du arbeta i en dynamisk bransch där du kan påverka din egen lön och ha en spännande karriär? Vi söker dig med social kompetens som hanterar båda sidorna av en dialog - en duktig talare som även behärskar konsten att lyssna. Du är en målmedveten person som vill lära dig allt om kommunikationsteknik, självkänsla och ledarskap. Jobbet innebär att du ringer som innesäljare till befintliga och nya privat- och företagskunder från vårt 900 kvm nyrenoverade kontor högst upp på plan 9 i Kista, mitt i Nordic Forum. Om företaget Västkustbolaget har över 120 anställda och 10 dotterbolag, vilket ger oss en stark och stabil grund att stå på. Vi som arbetar i koncernen har ett enormt framgångstänk och kontoret präglas av härliga individer som alla vill utvecklas. För oss är det viktigt att du ska trivas och verkligen vilja gå till jobbet varje morgon, just därför gör vi allt för att ge dig rätt förutsättningar och utvecklingsmöjligheter. Våra uppdragsgivare är verksamma inom säkerhetsbranschen. På säljsidan är vi idag fler än 60 medarbetare som jobbar med koncernen antingen internt eller externt med att öka vardagssäkerheten hos våra uppdragsgivares kunder i Sverige. Vi är ett tillväxtbolag som på mindre än 10 år tagit betydande marknadsandelar och fortsätter att växa med ambitionen att kunna bidra till en bättre och tryggare vardag för allmänheten, med hjälp av moderna säkerhetstjänster av högsta kvalité. Om tjänsten Genom att arbeta som säljare på Västkustbolaget förser du kunder med säkerhetslösningar genom god service, attraktiva erbjudanden och hög kompetens. Vi ser gärna att du vill arbeta långsiktigt med oss och utvecklas tillsammans med vårt team av duktiga säljare och ledare. Det finns goda möjligheter att avancera inom företaget och axla nya roller som leder till större ansvarsområden. Förmåner Obegränsad tillgång till vårt toppmoderna gym och träningsanläggningar, både före och efter arbetstid. Njut av dagliga lunchalternativ från restaurang Sabis i samma byggnad, där vi står för halva kostnaden för din lunch. Möjlighet att gå utbildningar inom försäljning, personlig utveckling och hälsa genom Framgångsakademin kostnadsfritt. Interna utbildningar och daglig coaching inom kommunikationsteknik, självkänsla och ledarskap. Vi söker dig som Vill få ut mer av livet än de flesta Är tävlingsinriktad och målmedveten Behärskar svenska både i tal och skrift Har en positiv inställning och ser varje utmaning som en lärdom. Älskar att utmana dig själv Vill jobba heltid Tidigare erfarenhet av telemarketing är meriterande men är inte ett krav Vi erbjuder dig En trygg och stabil arbetsplats med stora utvecklingsmöjligheter Stöttande kollegor och teamaktiviteter Produkt- & säljutbildning, samt exklusiva utbildningar av Framgångsakademin Trygg lönemodell och möjlighet att tjäna höga provisioner utan lönetak Säljtävlingar med fina priser Möjligheten att jobba långsiktigt och klättra inom bolaget Ansök nu så bokar vi in en arbetsintervju tidigast möjligt! Jobbtyp: Heltid.
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vi på NHC söker nu en erfaren strukturerad och engagerad redovisningsekonom till vår redovisningsavdelning i Skene. Vill du bli en del av vårt härliga team? Då är du varmt välkommen att skicka in din ansökan! Vad innebär tjänsten? I rollen som redovisningsekonom kommer du att ansvara för det löpande arbetet med redovisningen för flera av våra bolag. Arbetsuppgifterna består av löpande bokföring, månatlig rapportering, avstämningar, hantering av leasingavtal (IFRS16), ansvara för bolagens skatter och deklarationer samt upprätta och ansvara för årsbokslut och årsredovisningar för både stora och små aktiebolag. Om NHC NHC group består av flera bolag och erbjuder individanpassade och kvalitativa tjänster inom områden så som äldreomsorg, förskolor, LSS och personlig assistans på den svenska marknaden. NHC Sverige ingår i Norlandia Health & Care Group AS, en norsk koncern. Denna tjänst är placerad på vårt Shared Service Center i Skene. Där arbetar ca 25 medarbetare inom redovisning, lön och reskontra. Vem söker vi? Vi söker dig som har akademisk examen inom ekonomi eller motsvarande YH/KY-utbildning och som har flera års erfarenhet inom redovisningsyrket. Du trivs i ett företagsklimat som förändras och utvecklas och du vill vara en aktiv del i denna förändring. Du är en person som motiveras av att ta ansvar, driva utveckling och har ett effektivt arbetssätt. Det krävs att du är noggrann, serviceinriktad och har en god förmåga att prioritera bland dina arbetsuppgifter så att deadlines hålls. Du trivs när du får ha eget ansvar för din planering och ditt arbete. Vi ser att du som person är noggrann, strukturerad, serviceinriktad och vågar ta initiativ. Ser du problem eller förbättringspotential i processer är du inte främmande för att lyfta detta och det uppskattas om du kommer med konstruktiva lösningsförslag. Du är social och trivs med att ta nya kontakter och lära dig nya system. Vi arbetar aktivt med att digitalisera våra processer, så ett intresse för system och digitalisering är en fördel. Kunskaper i Visma Business är meriterande. Övrig information Anställningsform: Tillsvidareanställning med provanställning 6 mån Omfattning: 100% Tillträde: Tillträde enligt överenskommelse Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Arbete på distans erbjuds 1 dag per vecka. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Sista ansökningsdag: 2024-10-13 Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: Namn: Karin Engelmann Titel: Redovisningschef Telefonnummer: 0320-430001 E-postadress: [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om tjänsten Vi på Olivia Personlig Assistans söker dig som vill arbeta som personlig assistent hos vår kund i Vittskövle söder om Kristianstad och Åhus. Arbetstiderna är förlagda enligt följande: Kl. 06 - 21 (vardag och helg) Tillträde sker enligt överenskommelse där vi gärna ser att du kan börja inskolas relativt omgående. Om kunden Kunden är en kvinna i 18-årsåldern med en muskelsjukdom och intellektuell funktionsnedsättning. Hon använder sig av Manuell Rullstol och El-Rullstol vid förflyttningar och behöver assistentens stöd med allt i vardagen. Vidare är kunden en aktiv och glad tjej som tycker om djur och har en egen hund som hon är ute med på promenad. Hon gillar även att läsa, pyssla, dansa, bada och att vara ute när vädret tillåter. Arbetsuppgifterna är bland annat enligt följande: Hjälpa till med de dagliga rutinerna såsom förekommande hushållssysslor Assistera vid personlig hygien, av- och påklädning samt vid måltider Hantera kundens olika hjälpmedel korrekt Är du den vi söker? Du är lugn och trygg till sättet och tydlig i din kommunikation. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. KRAV: Körkort och tillgång till egen bil Du talar flytande svenska Du är simkunnig och trygg i vattnet Sysselsättningsgrad: Tjänst som vikarie vid behov. Tillträde: Enligt överenskommelse men möjlighet till start omgående. Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal.
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: 🚀 Join Our Team VIPAS AB as a Data Engineer 🚀 Do you have what it takes to thrive in the vibrant world of IT consulting? VIPAS AB, a burgeoning company, proudly invites you to embark on your next engaging project as our About VIPAS : Imagine a world where your business technology perfectly aligns with your goals—efficient, scalable, and innovative. At VIPAS AB, that’s exactly what we strive to create. As an IT consulting company, we don’t just offer services; we deliver tailored solutions using cutting-edge technologies like Java and Python. Our team is well-versed in software development, DevOps, and engineering, bringing years of experience and expertise. Think of us as your trusted guide, leading your organization through the landscape of modern tech adoption, ensuring every step is taken with confidence and foresight. Job Description: We are looking for a talented Data Engineer to join our team. The successful candidate will be responsible for extracting, transforming, and storing this data in a structured format, as well as visualizing the processed data using Power BI. You will work closely with various stakeholders to provide insights and support business decision-making processes. Key Responsibilities: Being able to create structure for the data from various event-based sources Being able to use the data to transform it Design and implement efficient storage solutions Develop dashboards and reports in Power BI Adhere to data governance policies to ensure security compliance Requirements: Familiarity with Azure stack, Azure functions, CosmosDB, Azure Busses, etc. Familiarity with .NET / Microsoft stack Familiarity with Python development for data management Advanced skills in database management Excellent problem-solving abilities Strong communication skills and team building skills Education and Experience: Bachelor’s degree in Computer Science, Engineering, or a related field. 4+ years of professional experience in frontend development. Required skills CosmosDB Microsoft Stack .Net Azure Stack Database Management Data Management Python Azure Functions Problem Solving Preferred skills Machine Learning Languages English (Proficient) Why Join Us? Vipas AB offers attractive employment packages for IT consultants, aligned with the Teknikföretagen (Almega) collective agreement. Clients Working with us provides opportunities in diverse industries, allowing you flexibility and growth. If you’re driven and eager to face new challenges, join the VIPAS family. You'll be part of an innovative team driving the future of telecom, Automotive, Retail, and Banking. If you're ready to take on challenging projects and grow your career in a cutting-edge environment, this is the opportunity for you! Apply Now & Please feel free to reach me at [email protected] Note: Please do apply if you have Sweden PR/ citizenship OR a Sweden work permit. How to Apply: Interested candidates are encouraged to apply by submitting their resume and cover letter. Join us in driving innovation in the VIPAS AB! Please note! We offer continuously. That means that we sometimes remove the assignments before the deadline. If you are interested we recommend that you apply immediately.
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: 🚀 Join Our Team VIPAS AB as a 3D Frontend Developer 🚀 Do you have what it takes to thrive in the vibrant world of IT consulting? VIPAS AB, a burgeoning company, proudly invites you to embark on your next engaging project as our About VIPAS : Imagine a world where your business technology perfectly aligns with your goals—efficient, scalable, and innovative. At VIPAS AB, that’s exactly what we strive to create. As an IT consulting company, we don’t just offer services; we deliver tailored solutions using cutting-edge technologies like Java and Python. Our team is well-versed in software development, DevOps, and engineering, bringing years of experience and expertise. Think of us as your trusted guide, leading your organization through the landscape of modern tech adoption, ensuring every step is taken with confidence and foresight. Job Description: We are looking for an experienced Senior Frontend Developer who possesses extensive knowledge in React, TypeScript, and native JavaScript. The ideal candidate will be proficient in using Docker containers to streamline development processes and have familiarity with CI/CD deployments and GitHub for efficient project management. Knowledge of 3D skills, or game development skills, along with knowledge of Three.js, will be considered a strong advantage. We would love to have a optimistic high drive developer to follow our very active 3D team. Key Responsibilities: Design, develop, and maintain responsive and high-performance web applications using React and TypeScript. Utilize Docker to create, deploy, and manage containerized applications, ensuring consistency across various environments. Implement CI/CD pipelines for automated build, test, and deployment processes, improving development efficiency and product quality. Collaborate with DevOps teams to deploy and manage applications within OpenShift clusters, ensuring scalable and reliable infrastructure. Utilize Three.js for developing and integrating advanced 3D graphics into web applications (if applicable). Work closely with cross-functional teams, including pipeline developers, backend developers, 3D designers, and project managers, to deliver high-quality solutions on time. Requirements: Extensive knowledge and hands-on experience with React, TypeScript, and native JavaScript (Node/Express) Familiarity with Docker containers, including creating, deploying, and managing containerized applications using Docker CLI and Docker Compose. Familiarity with CI/CD tools and processes, such as Jenkins, GitHub Actions, or similar platforms. Experience with GitHub for version control and collaboration. Familiarity with Azure stack, Azure functions, CosmosDB, Azure Busses, etc. Education and Experience: Bachelor’s degree in Computer Science, Engineering, or a related field. 4+ years of professional experience in frontend development. Required skills React Docker Azure Stack Docker Compose Jenkins Docker CLI Javascript Azure Functions EXPRESS Github Typescript Node CosmosDB CI/CD Preferred skills 3D graphics game development 3D Modelling Web Applications 3d Rendering Languages English (Proficient) Why Join Us? Vipas AB offers attractive employment packages for IT consultants, aligned with the Teknikföretagen (Almega) collective agreement. Clients Working with us provides opportunities in diverse industries, allowing you flexibility and growth. If you’re driven and eager to face new challenges, join the VIPAS family. You'll be part of an innovative team driving the future of telecom, Automotive, Retail, and Banking. If you're ready to take on challenging projects and grow your career in a cutting-edge environment, this is the opportunity for you! Apply Now & Please feel free to reach me at [email protected] Note: Please do apply if you have Sweden PR/ citizenship OR a Sweden work permit. How to Apply: Interested candidates are encouraged to apply by submitting their resume and cover letter. Join us in driving innovation in the VIPAS AB! Please note! We offer continuously. That means that we sometimes remove the assignments before the deadline. If you are interested we recommend that you apply immediately.
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Drivs du av att bygga relationer, ge god service och att jobba mot mål? Är du resultatinriktad och redo för din nästa utmaning i karriären? Nu söker Dialect Stockholm City en Account Manager till sitt kontor på Torsplan. Om teamet & rollen Som Account Manager hos Dialect kommer du att arbeta med försäljning av företagets lösningar inom IT och telefoni. Dina arbetsuppgifter kommer att vara varierande med allt från att etablera kontakt med nya kunder, nyförsäljning, upprätthålla kundrelationer och merförsäljning. Arbetet bygger till stor del av att förstå och känna kunden och dess behov för att kunna bygga långvariga och kundrelationer. Dialects produktportfölj är bred vilket resulterat i många långvariga kundrelationer. Majoriteten av ditt arbete kommer att ligga på uppsökande av nya kunder. Om företaget Dialect är en franchise som säljer och distribuerar de bästa digitala lösningarna till företag. De samarbetar med de största leverantörerna så som Apple, Samsung, Microsoft m.fl. Dialect har gjort sig kända för att erbjuda den högsta möjliga nivå, vad gäller deras produkter och service till kunderna. Du kommer att vara en viktig del av Dialects team och ha ett nära samarbete med säljkollegor, tekniker och kundsupport i det dagliga arbetet. Dialect erbjuder Att få jobba med det största och mest efterfrågade produkterna Att få jobba med Sveriges mest kvalitetsmedvetna kunder En miljö att lyckas och göra karriär i En marknad som har en enorm potential för tillväxt Utmärkta lokaler i centrala Stockholm med ett gäng som ger allt Om dig Vi söker dig som tänker bli bäst i branschen och som vill ge allt för att bli en del av ett vinnande lag med mycket goda framtidsutsikter. I denna rekrytering lägger vi stor vikt vid din personlighet och som person ser vi att du har mycket energi, är social, framåt och prestationsinriktad. Vi tror även att du trivs i en ansvarstagande roll och har lätt för att ta kontakt med nya människor, skapa förtroende och bibehålla långsiktiga relationer. Utöver dina personliga egenskaper ser vi att du: Har någon form av säljerfarenhet eller mötesbokning. Uppsökande försäljning och B2B ser vi som meriterande för tjänsten Kommunicerar mycket bra på svenska och engelska Har B-körkort Vi ser det som meriterande om du kommer in med ett eget nätverk, oavsett om det är från tidigare jobbsammanhang eller sportvärlden etc. Välkommen med din ansökan! Rekryteringen kommer hållas av Ed:Za Group. Vi tar ej emot ansökningar via mail utan hänvisar till att söka genom annonsen. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta oss på [email protected]
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Är du en passionerad redovisningsekonom med ett öga för detaljer, som älskar att grotta ner dig i siffror? Drömmer du om att ta nästa steg i din karriär och vara en nyckelspelare i ett mindre team där du får arbeta brett och ha stor påverkan? Då kan du vara precis den vi söker! Om rollen Välkommen till vår ekonomiavdelning, som består av ett tight och engagerat team som tillsammans med dig blir tre personer: två redovisningsekonomer och vår CFO. I och med att vi är en liten avdelning får du en bred roll med stort ansvar och möjlighet att påverka våra processer. Det här är en tjänst för dig som älskar variation och trivs med att arbeta både självständigt och i nära samarbete med andra. Exempel på arbetsuppgifter: Löpande bokföring och avstämningar Upprättande av månadsbokslut Moms- och skattedeklarationer Bidra till att utveckla och förbättra våra interna rutiner och processer Utbilda, hjälpa och stötta kollegor Samarbeta med revisorer och andra externa parter Är du den vi söker? Vi letar efter dig som har en eftergymnasial ekonomiutbildning och några års erfarenhet av redovisningsarbete. Du är en strukturerad och analytisk person som är van vid att arbeta självständigt och har ett naturligt driv. Kanske arbetar du idag som redovisningskonsult och vill ta steget till att arbeta in-house med ett bolags hela ekonomiflöde? För att trivas i rollen bör du uppskatta eget ansvar och självledarskap. Du är trygg i att planera och slutföra dina arbetsuppgifter i tid, samtidigt som du har en genuin vilja att samarbeta och bidra till en positiv laganda. Du har ett genuint intresse av personlig utveckling och vill bidra till ständiga förbättringar både inom ditt arbetsområde och för organisationen i stort. Varför välja oss? Hos oss får du inte bara en utmanande och utvecklande roll – du blir också en del av ett företag som värderar sina medarbetares välmående högt. Vi erbjuder en rad hälsofrämjande aktiviteter, från lunchträning och mindfulness till roliga gemensamma konferenser och AW. Med våra fantastiska lokaler i hjärtat av Stockholm blir jobbet en ännu härligare upplevelse. Om företaget Vi är ett bolag med ca 65 anställda som arbetar i en dynamisk och stöttande arbetsmiljö. Vårt kontor ligger i Stockholms innerstad i ljusa, och fantastiskt vackra, lokaler där vi ständigt jobbar för att främja en balans mellan prestation och trivsel. Hos oss blir du en del av ett företag som satsar på framtiden – och på dig. Frågor och kontakt Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Talent Recruitment Manager Margaretha Palmbäck på [email protected] som hjälper företaget med denna rekrytering. Vi ser fram emot din ansökan!
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: 🚀 Join Our Team VIPAS AB as a HR Business Partner 🚀 Do you have what it takes to thrive in the vibrant world of IT consulting? VIPAS AB, a burgeoning company, proudly invites you to embark on your next engaging project as our About VIPAS : Imagine a world where your business technology perfectly aligns with your goals—efficient, scalable, and innovative. At VIPAS AB, that’s exactly what we strive to create. As an IT consulting company, we don’t just offer services; we deliver tailored solutions using cutting-edge technologies like Java and Python. Our team is well-versed in software development, DevOps, and engineering, bringing years of experience and expertise. Think of us as your trusted guide, leading your organization through the landscape of modern tech adoption, ensuring every step is taken with confidence and foresight. Job Description: As a core member of the Management team in the Large Motors & Generators Division, you will play a pivotal role in driving HR’s overall contribution to the business. You will work closely with leaders to understand key business drivers, both current and long-term, and identify where HR can add the most value. Your mission is to translate business objectives into HR priorities, ensuring they are effectively implemented together with managers and the HR team that you lead. In collaboration with the Centers of Expertise and global business services. At the heart of our vision is the belief that everyone should be empowered to reach their full potential at work. This means creating a safe, welcoming, and inclusive workplace for all. We are committed to continuously developing our people and aim to foster the highest levels of employee engagement in the industry. As an HR Business Partner, you will be responsible for driving the strategies and initiatives that will help us meet these goals. Key Responsibilities: Driving high performance in the Large Motors & Generators Division, aligned with global business standards, KPIs, and targets. Representing HR within the broader business, building strong relationships with leaders, and providing expert guidance on HR matters. Ensuring that the organizational and people capabilities needed for future success are clearly identified and acted upon. Using HR analytics to interpret key organizational trends and dynamics and turning insights into actionable strategies. Requirements: A Bachelor’s or Master’s degree in a relevant field. Several years of experience in Human Resources. Experience working in a blue-collar-oriented environment. Ability to manage multiple demands and work in cross-functional teams. A collaborative, solution-focused approach. Excellent communication skills in both Swedish and English, written and spoken. Required skills Blue-collar HR HR Business Partner Bachelor's or Master's Degree Languages Swedish (Proficient) English (Proficient) Why Join Us? Vipas AB offers attractive employment packages for IT consultants, aligned with the Teknikföretagen (Almega) collective agreement. Clients Working with us provides opportunities in diverse industries, allowing you flexibility and growth. If you’re driven and eager to face new challenges, join the VIPAS family. You'll be part of an innovative team driving the future of telecom, Automotive, Retail, and Banking. If you're ready to take on challenging projects and grow your career in a cutting-edge environment, this is the opportunity for you! Apply Now & Please feel free to reach me at [email protected] Note: Please do apply if you have Sweden PR/ citizenship OR a Sweden work permit. How to Apply: Interested candidates are encouraged to apply by submitting their resume and cover letter. Join us in driving innovation in the VIPAS AB! Please note! We offer continuously. That means that we sometimes remove the assignments before the deadline. If you are interested we recommend that you apply immediately.
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Prodea är ett auktoriserat bemanningsföretag med AAA rating. Vi väljer omsorgsfullt våra kunder där vi bemannar och rekryterar guldkorn med stort hjärta. Vi är inga unika snöflingor med flashiga presentationer, fet hemsida eller en unik hisspitch men däremot jobbar vi hårt och tar aldrig kortsiktiga beslut. Det är därför vi har Sveriges bästa kunder och kanske världens bästa kollegor. Vi gör det enkelt för våra kunder att köpa våra tjänster, utmanar de stora trötta bemanningsföretagen och tar marknadsandelar dagligen och det är därför vi år efter år hamnade på topp placering 🏆Di Gasell🏆 vilket vi är mycket stolta för. Nu söker vi en driven och erfaren lagermedarbetare till en av våra fantastiska kunder i Kungsängen⭐📦 Söker du en trygg heltidsanställning med bra ersättning? ✅ Vill du ha ett inkluderande jobb med bra arbetsklimat? ✅ Gillar du att arbeta metodiskt och kvallitetsmedvetet? ✅ Har du god förmåga att driva arbete mot givna mål? ✅ 👉Har du svarat JA på ovannämnda så ska du garanterat skicka in en ansökan👈 Om rollen I rollen som lagermedarbetare ute hos vår kund kommer du ha ett varierande arbete och ingå i ett mindre team på fyra personer. Du har en viktig funktion där du tillsammans med ditt team säkerställer att godsflödet löper på så effektivt och problemfritt som möjligt. En stor del av ditt dagliga arbete sker under eget ansvar vilket kräver att du är strukturerad, noggrann och kvalitetsmedveten. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå av lossning, plock, pack, in- och utleveranser och truckkörning. För att du ska lyckas i rollen behöver du ha bra erfarenhet av motviktstruck och skjutstativ då det är dem truckarna som bedrivs i den dagliga verksamheten. Du bör ha en god fysisk förmåga då tunga lyft är en del av det dagliga arbetet. Krav för rollen: 1. Truckkort A+B 2. Dokumenterad tidigare erfarenhet inom logistik 3. Har körvana av skjutstativ- och motviktstruck. 4. Svenska och engelska i tal och skrift 5. B-körkort är starkt meriterande Meriterande om man har vana av TA system samt att man är allmänt nyfiken på digitala verktyg Vem är du? Du trivs av att arbeta i ett högt tempo och är en samarbetsvillig person som kan arbeta självständigt. Du har förmågan att samarbeta genom att lyfta blicken och se när dina kollegor behöver hjälp och alltid vilja göra det lilla extra. Arbetet är fysiskt krävande vilket kräver att du är en fysiskt stark person som tycker om att röra dig mycket. För att lyckas i rollen som lagermedarbetare hos vår kund är det viktigt att du har ett stort driv och att du utför ditt arbete med stor noggrannhet. Du är strukturerad och gillar ordning och reda. Som person har du lätt för att lära dig nya saker och är mån om att hålla en hög kvalité i ditt dagliga arbete.Vidare är du nyfiken på att lära dig nya saker och utvecklas i din yrkesroll. Självklart är du en positiv person som sprider glädje i arbetsgruppen. Du som har kommit så här långt har säkert massor med frågor! Känner du igen dig så ansök nu så återkopplar vi inom kort och berättar mer om tjänsten.
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: OneCo letar nu efter dig som vill bli deras nya Distributionselektriker. Är du en driven person med dokumenterad erfarenhet som elektriker så kan det här vara tjänsten för dig - Ansök redan idag! Om tjänsten: Nu söker OneCo Distributionselektriker med dokumenterad erfarenhet inom området. Du kommer att arbeta med alla typer av arbeten inom lokalnät på 0,4–1 kV, både med jordkabel och luftledningar. Uppdragen varierar mellan nyinstallationer och drift- och underhållsarbeten. Som Distributionselektriker ingår du i deras viktiga uppdrag att säkerställa eldistributionen i deras projekt. Du kommer att vara en del av en arbetsgrupp där samarbete är nyckeln till att nå uppsatta mål. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att inkludera: Nyinstallationer och ombyggnader Drift- och underhållsarbeten Felavhjälpning Hantering av mindre projekt Elsäkerhetsledning Kontakter med beställare och entreprenörer inom elbranschen Arbetsområdet täcker främst norra Stockholm, men uppdrag i city och södra Stockholm kan också förekomma. Du kommer att tilldelas ett arbetsfordon för att underlätta din tjänst och din arbetsdag börjar när du anländer till första uppdraget. Inför arbetet kommer du att få teoretisk och praktisk utbildning i deras stödsystem för att säkerställa att du har de bästa förutsättningarna för att utföra ett kvalitativt arbete. Vi söker dig som: Vi tror att du är en kommunikativ, noggrann, strukturerad och lösningsorienterad person med ett stort intresse för teknik och service. Du tar eget ansvar och har förmågan att snabbt identifiera och lösa olika arbetsuppgifter samt uppvisar en god förmåga att bemöta kunder. Vi önskar även att du uppfyller föjande: B Körkort Gymnasiekompetens inom el Flytande svenska i tal och skrift Datorvana 2–3 års erfarenhet som Distributionselektriker Om OneCo OneCo är experter inom energimätning, kabelarbeten och montage av ställverk med spänningsnivåer upp till 420 kV. De är även specialiserade inom installation av elbilsladdare, solcellsanläggningar och energilagring. Oavsett om det gäller fastigheter eller industrilokaler finns de här för att hjälpa till med avancerade energilösningar som möter energibehov. Välkommen med din ansökan! Rekryteringen kommer hållas av Ed:Za Group. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta [email protected]
Visar 1 till 10 av 679 jobb