Innesäljare till lyxigt kontor på Östermalm

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vi söker en motiverad och driven säljare till vårt team i Stockholm! Är du redo att kickstarta din karriär inom försäljning? Vi erbjuder dig en unik chans att utvecklas både personligt och professionellt i en dynamisk och stöttande miljö. Om rollen: Som säljare kommer du att arbeta med telefonförsäljning. Din primära uppgift blir att förstå kundernas behov och erbjuda dem lösningar som gör skillnad. Från start får du en omfattande utbildning i våra produkter och försäljningstekniker, vilket ger dig alla verktyg du behöver för att lyckas. Vi erbjuder dig: En konkurrenskraftig grundlön plus provisioner i toppklass. Kontinuerliga utbildningar och daglig coachning. Karriärmöjligheter inom företaget. Arbete från ett av Stockholms mest exklusiva kontor. Spännande tävlingar med fantastiska priser, inklusive resor, produkter och bonusar. Vi söker dig som: Är tillgänglig för heltidsarbete måndag till fredag. Talar och skriver flytande svenska. Är målmedveten och drivs av att uppnå och överträffa mål.Är du intresserad? Skicka in din ansökan idag, rekrytering sker löpande!

9 maj 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024
Kalkylator till Grebo EL

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Är du en analytisk, noggrann och affärsmässig person som trivs att arbeta i en verksamhetsnära roll med flera kontaktytor? Grebo EL växer och behöver stärka upp teamet med en kalkylator! I rollen som kalkylator arbetar du med hela kalkylprocessen i våra projekt och har nära samarbete med våra projektledare. Du följer projektets resa från förfrågningsunderlag och anbudslämnande till avslut och gör uppföljningar och efterkalkyler. Här blir du en nyckelperson både internt och ut mot våra kunder och underentreprenörer. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är: Kalkylering av elinstallationer Materialförfrågningar Anbudsarbete Medverka i upphandlingar Uppföljning i projekt Placering för tjänsten är på vårt kontor i Linköping och du rapporterar till VD.

9 maj 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024
Gruppchef, mekanikkonstruktion

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: På Prevas tror vi på att teknik gör världen bättre, och för att lyckas göra den bättre, behöver vi personer som dig. Vi kommer att ge dig ansvar och har full tilltro till att du som expert inom området har de bästa lösningarna. Vi har nämligen en stark tro på människan och är övertygade om att din utveckling är vår utveckling. Vi vet också att vår gemensamma kompetens blir starkare när vi hjälper varandra och bryr oss. Därför bygger vår kultur på just det, att finnas där för varandra och ha kul längs vägen.  Hello Opportunity! Prevas Mälardalen består i dag av drygt 200 medarbetare vilket gör oss till regionens ledande leverantör av teknikkonsulter. Vi är glada över att kunna erbjuda våra medarbetare många utvecklingsmöjligheter, och våra kunder tillgång till fler spetsiga erbjudanden och lösningar. Vi söker nu dig som vill jobba tillsammans med oss och utveckla Prevas till den bästa arbetsplatsen för ingenjörer i Mälardalen. Affärsområdet Research & Development består av en affärsområdeschef och tre gruppledare. Vi har nära samarbete och stöttar varandra i våra roller. Vi jobbar främst mot industrin i Mälardalen men vill gärna jobba mer med teknikföretag utanför industrin. Läs gärna mer om vårt erbjudande inom mekanik >> Hello You! Som gruppchef kommer du ansvara för att vi ska utvecklas och växa inom ingenjörs-området mekanik. Du kommer få flera spännande och roliga arbetsuppgifter, bland annat att utveckla och coacha medarbetare, driva tillväxt/rekrytera nya medarbetare och därmed se till att mekanikområdet växer. Du kommer också skapa nya affärer genom att bygga bra relationer och förståelse hos våra kunder och deras verksamhet. Det är viktigt att du har förmågan att driva dig själv utifrån de förväntningar som vi tillsammans sätter upp. Mekanik är vårt största kompetensområde i Västerås och är fördelat över flera grupper/affärsområden. Det gör att en stor del av din roll handlar om att samarbeta med våra andra AO-områden. Vi ser gärna att du har erfarenhet sedan tidigare i en grupp-/konsultchefsroll och har ett etablerat nätverk i regionen. Vi tror att du är tekniskt intresserad, har en teknisk vidareutbildning, samt pratar och skriver obehindrat på både svenska och engelska. Du behöver ha ett körkort och tillgång till bil. Hello Team Player! För oss är gemenskap och delaktighet viktigt. Vi alla bidrar med vår kunskap i en lärande miljö. Trivs du att arbeta i en familjär atmosfär där vägen från idé till handling är kort och möjligheten att göra skillnad är stor, så är Prevas något för dig. Vi erbjuder varierande uppdrag och projekt, trevliga kollegor, en inspirerande arbetsmiljö och individuella utvecklingsplaner. Vi strävar alltid efter att finna rätt upplägg som passar just dig för att få ihop livspusslet. Hello Next Step! Du är varmt välkommen att kontakta Joakim Sverin , 070 – 530 55 44 om du vill veta mer om tjänsten eller helt enkelt bara vill ha en öppen dialog kring en gemensam framtid. Lär känna oss bättre genom att följa oss på LinkedIn och Instagram. Prevas värdegrund Gemensamma kärnvärden är nyckeln till vår framgång. Även om du inte känner dig helt speglad i varje jobbkrav som listas i annonsen uppmuntrar vi dig ändå att kontakta oss! Forskning har visat att kvinnor och underrepresenterade grupper ofta bara ansöker när de känner sig 100% kvalificerade. Vi är engagerade i att skapa ett rättvist, inkluderande företag med mångfald, och vi uppmuntrar starkt sökande av alla kön, åldrar, etniciteter, kulturer, förmågor, sexuell läggning och livserfarenhet att ansöka. På Prevas sammanfattar vi våra värden i akronymen BOAT – Business driven, Open minded, Active och Team player.

9 maj 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Servispersonal Medevi Brunn

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Medevi Brunn söker servispersonal till Wärdshuset och Schweizeriet Med obruten verksamhetshistoria sedan 1678 erbjuder Medevi Brunn upplevelser i en autentisk brunnsmiljö bestående av drygt 70 historiska byggnader förlagda i en naturskön omgivning mellan Motala och Askersund i norra delen av Östergötland.  Medevi Brunn grundades 25 juli 1678 och är därmed Nordens äldsta hälsobrunn som fortfarande är i bruk. Fram till i början av 1980-talet drevs Medevi Brunn som kurort med läkare, sjuksköterskor, baderskor och med traditioner som brunnsdrickning, gudstjänster, brunnsorkester i parken och i täten för den berömda Grötlunken.  Idag ägs Medevi Brunn av fastighetsbolaget Medevi Brunn AB. Huvudägare är Stiftelsen Medevi Brunns framtid som grundades 1996 av professor Carl Axel Gemzell. Stiftelsen skapades för att bistå till att kulturarvet Medevi Brunn med de 70-talet byggnaderna och de unika brunnstraditionerna ska leva vidare. Medevi Brunn driver hotellverksamhet under brunnssäsongen och har flera stora sällskap i form av bröllop, jubileum och konferenser. I Wärdshuset serveras a la carte meny på kvällarna och frukost till våra hotellgäster. I Schweizeriet erbjuder vi dagligen enklare rätter och fika till besökare som oftast kommer för att lyssna på Medevi Brunnsorkester som har spelat enligt samma schema sedan 1870 talet.  Vi strävar efter att erbjuda våra hotellgäster och dagsbesökare ett vänligt bemötande och prestigelös service med stor flexibilitet. Vi vill att våra gäster ska känna sig som hemma.  Din yttersta roll är att se till att våra gäster får en fantastisk upplevelse när de besöker oss. Detta innebär att ständigt har full fokus på gästerna, välkomna och uppmärksamma deras behov. Vara inlyssnande och hjälpsam och informativ om vad som händer på Medevi Brunn.  Hos oss blir din roll varierad och du kommer att få möjlighet att jobba som värd för  frukosten, i a la carte serveringen i Wärdhuset, på kaféet i Schweizeriet och på våra större evenemang som bröllop, jubileum och konferenser. Vi söker dig som dig som är noggrann med tider och jobbar enligt de ramar satta av ledningen och köksmästaren. Du gillar att jobba i ett högt tempo med en liten grupp där vi alla hjälper varandra. Du har en känsla för kvalitet, är stresstålig och självgående och duktig på att samarbeta. Du ställer upp när det behövs och gillar att arbeta över avdelningsgränser. Du är glad, positiv och serviceinriktad.   Vid behov finns det möjlighet till övernattning på Medevi Brunn, Motala kommun.   Omfattning: 30 - 75%, dagar, kvällar och helger Varaktighet: Säsong - Juni - September 2024 Anställningsform: Tidsbegränsad anställning Ansökningar hanteras löpande.

9 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Rekryteringsgruppen söker sommarpersonal!

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Är du en noggrann, organiserad person som trivs i en aktiv arbetsmiljö? Har du intresse för att arbeta fysiskt och vill få värdefull erfarenhet under sommarmånaderna? Då är du kanske den vi söker! Arbetsuppgifter: Vi på Rekryteringsgruppen hjälper många företag under sommaren, därför finns det olika möjligheter till sommarjobb i olika branscher. Vi erbjuder dig chansen att bredda din erfarenhet och exempelvis få arbeta som: Terminalarbetare (in- och utlastning samt sortering) Lagerarbetare (plock och pack, truckkörning) Renhållningsarbetare (medåkare på sopbil eller stationsarbete) Enklare montering (t.ex möbler, bildäck och elsparkcyklar) Aktuella perioder och arbetstider varierar beroende på uppdrag, Rekryteringsgruppen har kunder runt om i hela Stockholmsområdet. Egenskaper vi söker: För att trivas och lyckas i denna roll ser vi att du: Är ordningsam och noggrann Har ett strukturerat arbetssätt och kan effektivt prioritera arbetsuppgifter Är självgående men även en god lagspelare Har god fysisk förmåga eftersom tjänsten innebär en del tunga lyft Krav: Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Grundläggande datorkunskaper Att du klarar av att arbeta fysiskt Meriterande: Erfarenhet av liknande arbeten Truckkort A+B Truckvana B-körkort Tillgång till egen bil Allmänt händig, vana av verktyg Vad kan vi erbjuda dig? Som sommaranställd i vårt team får du möjlighet att utvecklas inom lager, logistik och renhållning samt få värdefull arbetslivserfarenhet och arbeta i en positiv och dynamisk miljö. Vi erbjuder konkurrenskraftig lön och möjlighet till fortsatt anställning efter sommarperioden. Arbetstider: Varierande - dag, kväll och helg kan förekomma. Lön: Fast timlön enligt avtal. Låter detta som något för dig? Ansök redan idag! Skicka din ansökan via Teamtailor  Sökord: Lagerjobb, Logistikmedarbetare, Sommarjobb, Lager och distribution, Lagerarbete, Sommaranställning, Medåkare, Avfallshantering.

9 maj 2024
Sista ansökan:
21 maj 2024
AML analytiker inom bank och finans i Stockholm

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Arbetsbeskrivning Just nu arbetar vi med flertalet uppdrag inom AML/KYC och utredningsarbete och därför söker vi nu dig som vill arbeta som konsult hos Amendo på uppdrag inom just AML och KYC eller utredningar. I rollen som KYC/AML utredare är du en viktig länk i arbetet mot penningtvätt eller andra former av finansiell kriminalitet. Genom operativt arbete med AML/KYC (know your costumer) säkerställer du att banken har god kännedom om sina kunder genom bearbetning av information och data från såväl hög-, medium- och lågriskkunder. Detta kan komma att gälla både privat- och företagskunder. Du fungerar som sakkunnig inom bankens olika interna arbetsgrupper samt agerar rådgivande, vägledande och kontrollerande för att säkerställa regelefterlevnad. Rollen innebär att du arbetar både självständigt och inom ett stort team som tillsammans strävar efter att förhindra att banken/företaget utnyttjas för penningtvätt och annan finansiell kriminalitet. Annonsen rör inte en specifik roll utan vi söker denna kompetens för olika kunder inom bank och finans. Som konsult blir du anställd av Amendo och uthyrd till vår kund. Att arbeta som konsult är en fantastisk möjlighet att bygga på din erfarenhet, utveckla ditt nätverk och lära känna olika företag inom ekonomi, bank, finans och försäkring. Kvalifikationer och egenskaper För att lyckas i rollen som AML Analytiker har du en akademisk utbildning inom förslagsvis ekonomi, juridik eller liknande samt några års erfarenhet av KYC och AML arbete sedan tidigare. Du bör även vara flytande i såväl svenska som engelska. Vidare lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper så som analytisk förmåga, noggrannhet och förmåga att se mönster och samband. Du bör även trivas i en roll som präglas av förändring då regelverken ständigt uppdateras, vilket i sin tur också ställer krav på flexibilitet. Rollen som AML Analytiker på konsultuppdrag i Stockholm tillsätts löpande ute hos våra kunder då efterfrågan på den här tjänsten sker kontinuerligt. Uppdragen kan variera i längd, vanligtvis mellan 6 månader och upp till 1 år. Arbetstiderna kan variera men vanligtvis gäller kontorstider 8-17. Detta får du som konsult på Amendo Vår största tillgång är våra kollegor! För att göra ett bra jobb hos våra kunder är det viktigt att du trivs hos oss. Som konsult på Amendo får en trygg, hållbar och kompetensdriven arbetsgivare med ett välkänt varumärke. Du tilldelas även en branschkunnig Talent Consultant Manager på Amendo som du som konsult alltid kan vända dig till. Vidare ser vi också till att du får en såväl spännande som långsiktig utveckling i din konsultroll. Som konsult hos oss på Amendo får du tillgång till vår förmånsportal Benify. I denna portal kan du nyttja ditt friskvårdsbidrag, men även ta del av såväl deals som rabatter på tjänster och varor som vi tror skapar mervärde i livet - såsom hjälp i hemmet, träningsaktiviteter och upplevelser. Om Amendo Amendo är en av Sveriges ledande aktörer inom rekrytering och konsultuthyrning med en tydlig inriktning mot ekonomi, bank, finans, försäkring, HR och kommunikation. Vi är ett expansivt bolag med kontor i centrala Stockholm, Göteborg, Malmö, Sundsvall och Luleå med verksamhet i hela Sverige. Följ oss gärna på Linkedin, Instagram, Facebook och TikTok! Amendo är en del av Amendo Group och har arbetat med kompetensförsörjning sedan 2001. Tillsammans med våra systerbolag Lagotto Executive Search & Interim och Amendo Tech utvecklar vi världen med kompetens, idag och i framtiden. Frågor och kontakt Vid frågor och funderingar är du välkommen att kontakta Amendos Talent Acquisition Manager Jeanette Olsen, [email protected]. Då vi träffar kandidater löpande är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan! # LI-JO1 #BOFF

9 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Today Mobility söker förare som gillar att arbeta med kunder.

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om oss: Today Mobility gör bilägande enkelt genom att tillhandahålla mobilitetslösningar för hela bilindustrin. I huvudsak tar vi våra kunders bilar till och från bilbesiktning, däckbyte, bilservice, bilreparationer etc. Idag erbjuder Today Mobility tjänster genom några av världens största biltillverkare och mot företag med egna vagnparker. Resultatet blir att bilägaren upplever stor bekvämlighet, företagskunden får en väl underhållen bilpark samtidigt som de sparar tid och pengar, och bilproducenterna får jämn fördelning på sina bilverkstäder och kan erbjuda ännu bättre service till sina kunder. Today Mobilitys tydliga DNA: Vi ställer höga krav på personlighet, serviceanda och att man tar stort helhetsansvar för sina projekt. Today Mobility ett vänligt företag. Vi är snabbfotade och gör vad som krävs för att hjälpa våra kunder, våra kollegor och våra partners till en bättre vardag. Vi bygger team som agerar ”vi” hellre än ”jag”, vi eftersträvar prestigelöshet och gruppens resultat sätts alltid högst. Vårt DNA genomsyrar allt vi gör och vår identitet visas genom handling hellre än ord. Därför väljer våra partners oss. Rollen: Som förare är det viktigt att du är bekväm med att möta människor. På Today Mobility är våra kunder de stora aktörerna och deras kunder är ibland slutkund. Rollen som förare är ambulerande och din arbetsdag är inte den andra lik, det är viktigt att du tycker att det roligt att vara på resande fot. Körningarna sträcker sig under dagtid men kan förekomma kvällar och helger. Anställningsform: Timanställning Startlön: 130 kr + 15,60 kr i semesterersättning per timme Startdatum: Löpande Försäkring: Fora Försäkring och IF Skadeförsäkring Appar: Samtliga köruppdrag och arbetspass presenteras i en app med integration till Google Maps, kamera och signaturfunktion Nyckelkriterier: God lokalkännedom Ett genuint intresse för kundservice i världsklass Tekniskt förståelse gällande mobilappar Stresstålighet och ett lösningsorienterat sinne Mycket goda kunskaper i svenska och engelska språket Giltigt B körkort (manuell växellåda) och prickfri körning i minst 1 år Ett utdrag från belastningsregister skall redovisas oöppnat om man går vidare från första intervju Meriterande kunskaper: Andra språk är meriterande Andra körkort är meriterande Varmt välkommen att höra av dig för att få veta mer om rollen. Ansökan skickas i form av CV samt personligt brev i ansökan nedan.

9 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Today Mobility söker förare på heltid som gillar att arbeta med kunder

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: En Global Utmaning - i Stockholm: Elbilarnas intåg har öppnat för en ny typ av konkurrensutsättning i världens största industri - bilindustrin - som just nu går in i sin största omställning någonsin. Morgondagens distributionsmodeller för såväl biltillverkare, återförsäljare, försäkringsbolag och hyrbilsföretag ritas om - idag. Det skapar stora möjligheter för nya innovativa idéer och affärsmodeller. Alla med en gemensam nämnare - ett enormt och exponentiellt växande behov av digitaliserad precisionslogistik för att säkerställa styrning och genomströmning av bilar och inte minst en kundresa av högsta kvalitet. Det är här Today Mobility kommer in och vi har redan bevisat vår affärsmodell i Sverige och Norge. Nu stärker vi upp vårt centrala operations team på kontoret i Stockholm, för att inom kort ta oss an de största marknaderna i Europa. Till denna resa söker vi förare på heltid. Detta är Today Mobility: Idag levererar Today Mobility en konsumentcentrerad plattform för fordonlogistik med högsta precision. Enkelt uttryckt erbjuder vi lösningen som behövs för att stödja morgondagens bilägande - idag. Våra logistiktjänster tillgodoser hela bilen och bilägandets behov. Vi levererar allt från mobila provkörningar hemma, hemleveranser av nya och begagnade bilar, till hämtning och lämning när bilen ska på service osv. Vi arbetar nära och djupt integrerat med de största aktörerna inom fordonsindustrin. Hittills har vi levererat långt över 150 000 uppdrag för de största bilmärkena och återförsäljarna över hela Sverige och Norge. Idag samarbetar vi bland annat med Volvo Cars, Polestar, Lynk&Co, Audi, Volkswagen, Porsche, Mercedes, Bilia, Hedin Bil, Bavaria, Din Bil , Hertz, Kvd Bil bland annat. Today Mobility's tydliga DNA: Vi ställer höga krav på personlighet, serviceanda och att man tar stort helhetsansvar för sina projekt. Today Mobility ett vänligt företag. Vi är snabbfotade och gör vad som krävs för att hjälpa våra kunder, våra kollegor och våra partners till en bättre vardag. Vi bygger team som agerar ”vi” hellre än ”jag”, vi eftersträvar prestigelöshet och gruppens resultat sätts alltid högst. Vårt DNA genomsyrar allt vi gör och vår identitet visas genom handling hellre än ord. Därför väljer våra partners oss. Rollen: Som förare är det viktigt att du är bekväm med att möta människor. På Today Mobility samarbetar vi med såväl små som stora aktörer, och utför även uppdrag till privatpersoner. Rollen som förare är varierande och den ena arbetsdagen är inte den andra lik, det är viktigt att du tycker att det är roligt att vara på resande fot, tycker om att möta människor och bedriva kundservice i världsklass. Rollen är Stockholmsbaserad. Kvalifikationer: Ett genuint intresse för kundservice i världsklass Mycket goda kunskaper i svenska, både muntligt och skriftligt Teknisk förståelse gällande mobilappar Lösningsorienterad Meriterande med bakgrund från logistik- eller kundservice branschen Bosatt i Stockholm med omnejd Giltigt B körkort (manuell växellåda) och prickfri körning i minst 1 år Ett utdrag från belastningsregister skall redovisas oöppnat om man går vidare från första intervju Vad vi erbjuder dig: En omväxlande roll med varierande arbetsuppgifter. Möjligheter till personlig utveckling där du växer tillsammans med oss. Att få vara en del av ett fantastiskt team och ett spännande företag. Övrig information: Startdatum: Omgående Anställningsform: Heltid Arbetsplats: Stockholm med omnejd Arbetstid: Oftast dagtid, men kvällar och helger kan förekomma. Är du personen vi söker efter? Tveka inte, sök idag! Intervjuer kommer att hållas kontinuerligt, och uppstart sker så fort som möjligt.

9 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Kundtjänstmedarbetare till Sveriges största tågbolag i Norrköping!

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Bor du i Norrköping och söker jobb inom service? Kickstarta sommaren med en fantastisk möjlighet att utvecklas inom kundservice på ett av Sveriges största tågbolag med start 20 maj! Varför jobba med oss? På Concentrix + Webhelp tror vi starkt på vikten av att skapa en miljö där våra medarbetare trivs och kan lyckas i sina roller. Hos oss blir du en del av ett energifullt team med nära kontakt till dina kollegor och ledare. Vi kan med stolthet säga att hos oss har du förmånen att ta del av: Ett årligt friskvårdsbidrag på 3500kr Betald utbildning och handledningsperiod Ett internt poängsystem där anställda kan välja produkter Chansen att utvecklas internt med bl.a vårt karriärprogram! Rabatterat pris på gymmet som vi har i samma kontorsbyggnad Bra pendlingsförbindelser Massor av roliga aktiviteter som TV-spel, ett Webhelp-fotbollslag etc. Kollektivavtal med Unionen Hybridarbete. Förenkla din vardag genom att kombinera kontorsarbete med hemarbete! Som kundtjänstmedarbetare för Sveriges största tågbolag kommer dina främsta arbetsuppgifter bestå utav att besvara inkommande kundsamtal gällande betalningar, tågavgångar, bokningar, förseningar och återbetalningar. Vårt mål är att leverera en kvalitativ kundtjänst där kundsamtalen besvaras både effektiv men även professionellt. Vi strävar samtidigt efter att ge bästa möjliga kundservice med expertis och engagemang. Tempot på vår kundservice kan tidvis vara väldigt högt och då gäller det att kunna hantera många bollar i luften samtidigt. Du kommer huvudsakligen besvara kundärenden över telefon, därför är det viktigt att du trivs med att bemöta kunder med din röst som främsta verktyg. Längre fram i din anställning kommer du stundvis ha möjlighet att besvara kundärenden via chatt och mail. Din anställning kommer inledas med en betald utbildning- och handledningsperiod. Både utbildningen och handledningsperioden kommer ske totalt under 5-6 veckor där du får lära dig grunderna i hur arbetet genomförs. Hybridupplägg Efter upplärningsfasen kommer hybridupplägget kicka igång! Efter dialog med din närmsta Team Manager kommer ni göra upp en plan för hur upplägget för hybridarbetet ska se ut. Du förväntas kunna jobba hemifrån minst 2-4 dagar i veckan.  De dagar du befinner dig på vårt kontor kommer du att kunna ta del av vårt härliga, öppna och energiska team i form av möten och andra interaktioner. Medarbetarna delar med sig av erfarenheter och tips som kan underlätta arbetet och bidrar till en god stämning. För att stärka sammanhållningen i våra team anordnas det med jämna mellanrum aktiviteter och gemensamma tävlingar. Vi söker dig som: Är serviceinriktad Motiverad till att lära dig nya saker Har godkända betyg i svenska 1/A och engelska 5/A Har god datorvana Godkänner bakgrundkontroll via VerifieraKänns roller intressant för dig? Då är du välkommen med din ansökan! Vi söker inte efter erfarenhet, utan vi anser att med rätt inställning och motvation kan man komma långt! Vi kommer lära dig allt annat du behöver kunna för att lyckas i rollen. Skicka in en ansökan redan idag så kanske du du blir en del av vårt team snart! För att veta mer om Concentrix + Webhelp och hur det är att jobba hos oss kan du klicka dig vidare här. Hoppa på tåget - Nästa station är din karriärsresa! START: 2024-05-20 PLACERINGSORT: Norrköping ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid, provanställning 6 mån LÖN: Kollektivavtalsbaserad ingångslön (https://www.unionen.se/kollektivavtal/0269-loneavtal). Lönediskussion möjlig baserat på erfarenhet. ARBETSTIDER: Varierade arbetstider, måndag-söndag mellan kl. 06.00 - 22.00 SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2024-05-10 (vi gör löpande rekryteringar och urval, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum) We are proudly one team, one company. We are committed to equal employment opportunities for all candidates and a work environment free from discrimination and harassment. All our recruitment practices are based on business needs, job requirements, and professional qualifications, without regard to race, age, gender identity, sexual orientation, religion, ethnicity, family or parental status, national origin, disability, or any other classification protected by applicable national laws.

9 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Kundservicehandläggare inom handel

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vill du tillhöra ett starkt team och leverera kundservice i världsklass? Nu söker vi fler hungriga stjärnor som vill starta en betydelsefull resa tillsammans med oss på Xzakt! Vi söker dig som vill ansluta till vårt team och arbeta tillsammans med en svensk byggvarukedja som specialiserar sig på försäljning av byggmaterial och produkter till både privatpersoner och mindre företag. Med butiker i flera länder och en e-handelsplattform strävar vi efter att vara det självklara valet för våra kunder när det gäller byggprojekt av alla slag. På Xzakt värdesätter vi stolthet, motivation och engagemang. Vi ser det som en ära att vara den första och sista kontakten för kunden och därmed representera hela varumärket. Om du drivs av att ge det där lilla extra för kundupplevelsen, är du helt rätt person för oss! 🌟 Vi erbjuder: 🏆 Motiverande tävlingar och provision utöver ordinarie lön, baserat på din insats. 📚 Betald utbildning och stora utvecklingsmöjligheter. 👥 En stark gemenskap. 🎉 Friskvårdsbidrag och gemensamma aktiviteter som padel, julbord, företagsfester och mer. 💰 Bonussystem för att rekrytera nya talanger, där du har möjlighet att tjäna 3000kr extra per lyckad rekrytering. Vi söker dig som: - Har fullständiga gymnasiebetyg (eller likvärdigt förvärvad) - Kan tala och skriva obehindrat på svenska och engelska. - Har god datorvana. - Har ett rent brottsregister. Meriterande är om du: 🤝 Har erfarenhet av serviceyrken och kundkontakt. 👥 Uppskattar kundkontakt och får energi av att prata med människor. 🎯 Erfarenhet av att arbeta mot tydligt uppsatta mål. 🧠 Är problemlösningsorienterad och tävlingsinriktad. Saknar du något av ovanstående men är övertygad om att just du skulle passa hos oss på Xzakt? Sök jobbet och övertyga oss! Du startar självklart tjänsten med introduktion och utbildning i uppdraget. Därefter arbetar du med ditt team på distans för att hjälpa privatkunder över chatt och mejl med frågor kopplat till produkter och tjänster. Vi utbildar dig inom allt detta i vår grundutbildning för att bli kundservicehandläggare. 🚀 Timlön under 24 år: 120,25 kr/h. Timlön över 24 år: 138,05 kr/h. Anställningsstart: 29 april samt 27 maj Anställningsgrad: 80% - Mån-fre 08-16.30. Vi ger dig möjligheten att visa din personlighet och potential genom våra urvalsfrågor. CV är frivilligt i vår inkluderande rekryteringsprocess där vi fokuserar mindre på formella dokument och mer på dig. Ta chansen att låta ditt bästa jag lysa genom att svara på våra urvalsfrågor och visa upp vem du är på ett personligt och unikt sätt. Sugen på att vara med på denna resa? Skicka in din ansökan redan idag och låt oss tillsammans skapa något extraordinärt!

9 maj 2024
Sista ansökan:
18 maj 2024