Servicerådgivare till Hammarby

Du blir i rollen som kundmottagare ansiktet utåt för denna bilåterförsäljares verkstadsdel och du representerar företaget med ditt trevligabemötande. ArbetsuppgifterSom kundmottagare har du kontakt med verkstadens kunder vid inlämning/utlämning av deras bilar.En viktig del i arbetet är att alltid ge kunden ett trevligt och professionellt bemötande samt säkerställa att kundens önskemål blir uppfyllda.Dina arbetsuppgifter kommer innebära att boka in kunder på verkstadsbesök via telefon, ta emot samt lämna ut bilar samtta betalt.Ditt arbete sker i verkstadens datorsystem samt via telefon och mail. Din profilVi söker dig som jobbat med ett servicekrävande yrke tidigare. Det är av absolut största vikt att du har känslan för att gegod service och ett riktigt brakundbemötande.Viktiga egenskaper för att lyckas i rollen är ett effektivt arbetssätt, kunna ta egna initiativ samt kunna vara flexibel i arbetet. Du klarar av ett högt arbetstempo och kan trots det ha flera ärenden igång samtidigt. Du är en person som brinner för att ge god service och strävar alltid efter att överträffa kundens förväntningar.Som person är dusocial och har lätt för att samarbeta med andra. Du har enpositiv attityd som lätt smittar lätt av sig till dina kollegor och säkerligen även till dina kunder. I tjänsten kommer du att möta olika typer av utmaningar och olika situationer, men med din inställning hittar du alltid lösningarna som gör kundens dag.Du är lyhörd och anpassar dig efter varje människas personlighet och behov och du är en fena på attskapa en personlig relation med kunden.I detta urval kommer stor vikt att läggas vid din personlighet. Detta är en tjänst på heltid, med start så snart som möjligt. Arbetstiderna är förlagda dagtid måndag-fredag mellan 7-16/9-18. Du får en trygg anställning hos Starfinder och en konsultchef som finns vid din sida längs vägen och stöttar dig till en framgångsrik karriär. Mycket stora chanser finns att bli rekryterad direkt till kundföretaget. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Amanda Svenberg, 0760097746.Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan!

18 april 2024
Sista ansökan:
5 oktober 2024
Maskinparksmedarbetare till Täby

Vår kund är en av Sveriges ledande maskinuthyrare. Varje dag förser dem den svenska bygg- och anläggningsbranschen med maskiner, liftar, bodar och vagnar, alltid med möjlighet att få dem utkörda till den plats som kund behöver. Hos dem hyr du allt från den lilla maskinen över dagen till full etablering. Här jobbar problemlösare med stort människointresse. Det betyder att de alltid gör sitt yttersta för att underlätta och förbättra kundens vardag. Hos kunden handlar mycket om maskiner, men alltid allra mest om människor och relationer. Vill du vara mycket ute i den friska luften och samtidigt arbeta med maskinhantering och planering är detta en tjänst för dig. Nu växer företaget och de söker en medarbetare tilltill sin depå i Norra Stockholm. Arbetsuppgifter Arbetsuppgifterna består av tvätt och rengörning av maskiner samt atthantera maskinflödet som dagligen passerar på deras gård. Du ska se till att rätt maskin finns på rätt plats i rätt tid och det kräver ett stort fokus på planering, ordning och reda då ytorna inte alltid är stora. Din profil Kunden är alltid i fokus och ofta är du den person som möter kunden först vilket ställer krav på goda kommunikationsfärdigheter och ett trevligt bemötande. Personlighet är något vi lägger stor vikt vid val av kandidat. För att passa in på företaget bör du vara ansvarsfull, prestigelös och ödmjuk. De krävs att du har ett stort engagemang, samarbetsvillig och vill jobba mot en bra teamkänsla. Självklar behärskar du svenska och engelska både i tal och skrift. Truckkort och B-körkort är krav. Ansökan och tillträde Detta är en tjänst på heltid, med start så snart som möjligt. Arbetstiderna är förlagda dagtid, måndag-fredag, med arbetstid mellan 7-16. Du får en trygg anställning hos Starfinder och en konsultchef som finns vid din sida längs vägen och stöttar dig till en framgångsrik karriär. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Malin Dunder, 076777 67 62. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Detta är inte en chans du vill missa så ansök redan idag. Välkommen med din ansökan!

17 april 2024
Sista ansökan:
4 oktober 2024
Teamleader till Europeiska Motor i Rissne

Är du redo att ta nästa steg i din karriär och leda ett engagerat team mot framgång? Vi söker en passionerad och motiverad individ för rollen som Teamledertill kundmottagningenhos Europeiska Motor / Toyota Center i Rissne. ArbetsuppgifterI rollen somteamleader fungerar du somarbetsledareför ca 5-6 servicerådgivare.Du leder ochinspirerar ditt team mot företagets gemensamma mål och resultat.Du hanterar onboarding och introduktion av ny personal samtsäkerställer att ni som teamarbetar enligt företagets riktlinjer.Du stöttar, coachar och motiverar dina kollegor samt säkerställer kundmottagningens bemanning.Du kommer även fungera som servicerådgivare och kommer att ha kontakt med verkstadens kunder genom hela serviceprocessen, hantera garantier och upprättaskadekalkyler samt sköta övrigadministration. Häranvänds verkstadens datorsystem Kobra och arbetet skeröver disk samt genomtelefon och e-post. Du kommer att jobba tillsammans med ett glatt ochkompetent team som har roligt tillsammans på jobbet. Kvalifikationer Duhar tidigare arbetslivserfarenhetifrån kundservice ochifrån en arbetsledande roll. Du behärskar svenska och engelska mycket väl i både tal och skrift. Krav är att du innehar B-körkort för manuell bil. Mycket goda datorkunskaper och erfarenhet av att arbeta i ett CRM-system. Har du ett stort bilintresse ser vi det som ett plus. Personliga egenskaperFör att lyckas i rollen som teamleaderär det viktigt att duär kommunikativ och har förmåganatt kunna inspirera och coacha ditt team i ett stundtals intensivt arbetsklimat.Du har en fallenhet för struktur och koordinering av arbetsuppgifter samt kan hittalösningar på utmaningar som uppstår plötsligt. Du har förståelse för hur ni bör prioritera uppgifter och kan delegera på ett effektivt sätt.Du har en mycket god förståelse för kundservice och har en hög ambition ochmålsättning att ert team ska överträffakundernas förväntningar. Vi ser gärna att du är en person med ambitioner att växa och så småningom anta ännu större ansvar och roller inom företaget. I denna rekryteringsprocess kommer stor vikt att läggas vid dina personliga egenskaper. Varför välja oss? Erfarenhet och stabilitet: Med över 50 år i branschen har vi byggt upp en stark grund av erfarenhet och stabilitet. Framstående företagskultur: Vår arbetsplats präglas av en öppen och inkluderande företagskultur, där varje medarbetares åsikter värderas högt. Engagerade ledare och härliga kollegor: Arbeta sida vid sida med kompetenta ledare och stöttande kollegor som strävar efter gemensam framgång. The Toyota Way filosofin: Vi omfamnar "The Toyota Way", en hyllad filosofi som genomsyrar vårt arbete och bidrar till vår framgång. Möjligheter till utveckling: Vi tror på din potential och erbjuder ett brett utbud av vidareutbildningar samt karriärutveckling inom bolaget. Hälsosam arbetsmiljö: Vi värnar om ditt välmående och erbjuder förmåner såsom friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Vi har även ettheltäckande miljöledningssystem och är certifierade enligtISO 14001. Ansökan och tillträdeTjänsten ärpå heltid, med start så snart det är möjligt. Arbetstiderna är förlagda dagtid måndag-fredag, där arbetspassen varierar mellan 7-16 samt 9-18. Anställningen blir direkt hos Europeiska Motor i Rissne.Frågor om tjänsten och processen besvaras av Starfinder ochCatrin Fjellström, 070-0744018. Gör ditt nästa karriärsteg hos oss – där du inte bara är anställd, utan en viktig del av en lång och framgångsrik historia. Skicka in din ansökan idag och bli en del av vår växande och inspirerande arbetsgemenskap! Om företagetEuropeiska Motor grundades 1960 och är en avSveriges största enskilda auktoriserade återförsäljare av Toyotabilar. Företaget omsätter 1,6 miljarder kronor och har ca 165 medarbetare. Europeiska Motor är belägna i norra Stockholm där de har fullserviceanläggningar i Rissne, Vällingby, Täby, Arlandastad samten fullserviceverkstad påÖstermalm. Vår huvudanläggning i Rissne är vårt flaggskepp och här erbjuder vi försäljning av både privat-, företags- och transportbilar. Anläggningen har en modern fullserviceverkstad, där vi också säljer reservdelar.

17 april 2024
Sista ansökan:
4 oktober 2024
Kundservicemedarbetare till Eurotransport i Kungsängen

Med kunden i fokus har Eurotransport sedan starten 1999, erbjudit fordonstransporter med hög service, flexibilitet och framför allt korrekta leveranstider. Idag jobbar ca 150 personer hos oss, varav 20 personer i administrativa roller. Vårt nuvarande team på kundtjänst består av sju personer med olika ansvarsområden. Som kundtjänstmedarbetare kommer du bland annat att: Besvara inkommande telefonsamtal och e-post där vi erbjuder förstklassig service Hantera bokningar via vår användarvänliga portal Bistå kunder med att erhålla nycklar vid utlämning Hantera reklamationer Ha kontakt med åkare och andra avdelningar för en smidig samordning. Rollen är stationerad i våra fina lokaler i Kungsängen och du rapporterar vill vår kundtjänstchef. För att matcha rollen tror vi att du har gymnasiekompetens samt några års arbetslivserfarenhet från kundtjänstarbete eller annat serviceyrke. Du är en van och effektiv datoranvändare och arbetar strukturerat. Meriterande om du har erfarenhet av reklamationshantering från tidigare kundtjänstarbete. Du behärskar svenska samt engelska i tal och skrift samt innehar B-körkort. Vår prioritet är att hitta en person vars personlighet både matchar och kompletterar oss. Vi sätter mycket stort värde på noggrannhet och struktur i vår arbetsmiljö och för att passa denna roll har du ett strukturerat arbetssätt och en god förmåga att lösa problem. Vi uppskattar medarbetare som sprider positivitet och glädje samtidigt som de har en stark känsla för service. Egenskaper som hjälpsamhet, flexibilitet och god ordningsförmåga är också av stor betydelse för oss. Känner du igen dig i beskrivningen ovan så är vi säkra på att du kommer att trivas i vårt team. Detta är en tjänst på heltid, med start så snart det är möjligt. Du blir rekryterad och anställd direkt av Eurotransport. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Malin Dunder 076777 67 62 och Susanna Haglund 076 221 67 07. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Ansökningar till tjänsten tas endast emot via annonsen. Välkommen med din ansökan!

16 april 2024
Sista ansökan:
29 september 2024
Maskinparksmedarbetare till Täby

Vår kund är en av Sveriges ledande maskinuthyrare. Varje dag förser dem den svenska bygg- och anläggningsbranschen med maskiner, liftar, bodar och vagnar, alltid med möjlighet att få dem utkörda till den plats som kund behöver. Hos dem hyr du allt från den lilla maskinen över dagen till full etablering. Här jobbar problemlösare med stort människointresse. Det betyder att de alltid gör sitt yttersta för att underlätta och förbättra kundens vardag. Hos kunden handlar mycket om maskiner, men alltid allra mest om människor och relationer. Vill du vara mycket ute i den friska luften och samtidigt arbeta med maskinhantering och planering är detta en tjänst för dig. Nu växer företaget och de söker en medarbetare tilltill sin depå i Norra Stockholm. Arbetsuppgifter Arbetsuppgifterna består av tvätt och rengörning av maskiner samt atthantera maskinflödet som dagligen passerar på deras gård. Du ska se till att rätt maskin finns på rätt plats i rätt tid och det kräver ett stort fokus på planering, ordning och reda då ytorna inte alltid är stora. Din profil Kunden är alltid i fokus och ofta är du den person som möter kunden först vilket ställer krav på goda kommunikationsfärdigheter och ett trevligt bemötande. Personlighet är något vi lägger stor vikt vid val av kandidat. För att passa in på företaget bör du vara ansvarsfull, prestigelös och ödmjuk. De krävs att du har ett stort engagemang, samarbetsvillig och vill jobba mot en bra teamkänsla. Självklar behärskar du svenska och engelska både i tal och skrift. Truckkort och B-körkort är krav. Ansökan och tillträde Detta är en tjänst på heltid, med start så snart som möjligt. Arbetstiderna är förlagda dagtid, måndag-fredag, med arbetstid mellan 7-16. Du får en trygg anställning hos Starfinder och en konsultchef som finns vid din sida längs vägen och stöttar dig till en framgångsrik karriär. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Malin Dunder, 076777 67 62. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Detta är inte en chans du vill missa så ansök redan idag. Välkommen med din ansökan!

16 april 2024
Sista ansökan:
29 september 2024
Teknisk operatör till Stockholm

Letar du efter en spännande möjlighet att vara en del av en snabbväxande miljö inom teknik? Ett av Europas mest framstående och snabbväxande företag, expanderar och söker nu passionerade operatörer för montering av deras senaste innovativa batterier. ArbetsuppgifterI rollen som operatör kommer du att vara en nyckelperson i produktionsflödet och monteringslinan. Du får möjligheten att vara med och forma framtidens batterilösningar genom att montera och uppgradera avancerade batterier samt bygga kabinetter. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar att: Arbeta i produktionsflödet och monteringslinan Utföra montering och uppgradering av batterier Konstruera kabinetter för batteriinstallation Förvänta dig också att hantera tunga lyft i paketeringen av de uppgraderade batterierna. Profil:Vi söker en person med passion för teknik. Erfarenhet inom el är meriterande, men om du är nyfiken och har viljan att lära och växa i en snabbt föränderlig miljö är du precis den vi letar efter. Noggrannhet, stark arbetsvilja och en nyfiken inställning till arbetsuppgifter är egenskaper som vi värdesätter. Du behöver vara bekväm med att ta instruktioner på både engelska och svenska.Tillträde och ansökan:Detta är en tjänst på heltid, och arbetstiden är förlagd dagtid, måndag till fredag.Start är så start det är möjligt. Du får en trygg anställning hos Starfinder och en konsultchef som finns vid din sida längs vägen och stöttar dig till en framgångsrik karriär. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Amanda Svenberg, 076 009 77 46.Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Ansökningar till tjänsten tas endast emot via annonsen. Välkommen med din ansökan!Starfinder har kollektivavtal och är medlemmar i Svenskt Näringsliv och Almega - Sveriges största arbetsgivar- och branschorganisation för tjänsteföretag.

16 april 2024
Sista ansökan:
28 september 2024
Regional Sales Manager till Kia Sweden

Att arbeta på Kia har aldrig varit mer spännande än nu. En plats där kreativa, öppna och prestigelösa medarbetare trivs och utvecklas. Tillsammans arbetar vi mot ett gemensamt mål; Att inspirera till en rörelse framåt. En rörelse mot framtida mobilitet, hållbarhet och ett bättre liv. Kia är en plats där vi inspireras av det vi gör och av varandra. Om du trivs i en entreprenöriell miljö och vill bli en del av ett innovativt företag där företagskulturen gör att medarbetare älskar att gå till jobbet, läs vidare! Dina arbetsuppgifter Som regionchef intar du en viktig funktion, där du blir vår länk och vårt språkrör ut mot återförsäljarledet och vår lokala marknad. Du ansvarar för din egen region där du utvecklar, coachar och stöttar våra återförsäljare att nå uppsatta försäljningsmål, öka kundlojaliteten och säkerställer att våra standards upprätthålls och efterlevs. Du blir en förtroendeingivande kravställare samt ambassadör för Kia och hjälper återförsäljarna genom coaching, handlingsplaner och support och därmed blir du en lika självklar som viktig affärspartner för dem. För att säkerställa en växande och lönsam försäljning kommer du även att initiera lokala marknadsaktiviteter och granska existerande processer och erbjudanden inom försäljning samt komma med förslag på förbättringar inom området och implementera dessa. Du ingår i ett team av fyra sammansvetsade regionchefer under ledning av en teamledare och tillsammans säkerställer ni en framgångsrik Kia-försäljning i Sverige. Vårt huvudkontor är beläget i Stockholm och lämpliga placeringsorter för denna position är Göteborg, Jönköping eller Stockholm. Vi är måna omvår lokala närvaro hos våra återförsäljare och tjänsten innebär därför frekventa resor. Din profil Regionchefsrollen är av yttersta vikt för oss och för att trivas och komma till din rätt i rollen har du: God förståelse för B2B försäljning och köpprocessen samt hur denna kan utvecklas på bästa sätt. Erfarenhet av förhandling. Tidigare erfarenhet från bilbranschen är meriterande. Fem års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter är önskvärt. Erfarenhet från proaktiv kundbearbetning, både inom privat- och företagsförsäljning, är en fördel. Akademisk bakgrund och ledarskapsfärdigheter för att kunna coacha och inspirera andra är önskvärt. Goda system- och IT-kunskaper, framför allt inom MS Office. Flytande svenska och engelska i tal och skrift. B-körkort. Dina yrkesmässiga kvalifikationer är viktiga för oss men vi värdesätter din personlighet minst lika mycket, och vi tror att du är enstrukturerad person med hög integritet och förmåga att kombinera analytiskt tänkande med praktisk försäljning. Vidare drivs du av en stark inre motivation, arbetar engagerat och löser självständigt uppkomna utmaningar. Din sociala kompetens och positiva attityd gör dig också till en utmärkt lagspelare och självklart delar du även vårt stora intresse för bilaffären. Vi erbjuder På Kia tror vi på en kontinuerlig utveckling och satsar mycket på att vara en lärande organisation där du får möjlighet att påverka, delta, lära och bidra. Vi är familjära och transparenta, vilket vi anser främjar kreativitet och modet att våga utforska nya alternativa vägar. Våra anställda är vår viktigaste tillgång och vi erbjuder en flexibel arbetsmiljö där du har möjlighet att jobba hemifrån och på kontoret, allt för att du ska utvecklas och växa i din arbetsroll samtidigt som du kan balansera arbete och fritid. Ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med Starfinder och frågor om tjänsten och processen besvaras av Susanna Haglund på 076 221 67 07 eller Marcus Sölvin på 070 074 59 18. Intervjuer kommer att ske löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig! Om Kia Kia började sälja bilar i Sverige 1997 och 2004 grundades Kia Sweden. På Sverigekontoret i Upplands Väsby norr om Stockholm arbetar idag ca 75 personer. Sedan 2017 är Kia Sveriges tredje största bilmärke. Kia utmärker sig genom sin fantastiska utveckling både inom sitt affärstänk och sin erfarenhet och kompetens när det gäller elektrifierade bilar. Vår företagskultur kännetecknas av ett dynamiskt och entreprenöriellt mindset med en vilja att vara agila och förändringsbenägna. Vi är sälj- och marknadsorienterade och sätter alltid kunden i fokus, vilket gör att vi kontinuerligt utvecklar vår affär och lanserar produkter och tjänster som efterfrågas av marknaden. Vi har en platt organisation där allas insats är värdefull och där vi tillsammans hjälps åt för att skapa bästa möjliga förutsättningar för en framgångsrik verksamhet och en kultur där vi trivs och vill bidra.

16 april 2024
Sista ansökan:
3 oktober 2024
Verksamhetskonsult Personbilar till Bits Data

Bits Data levererar heltäckande IT-tjänster till Sveriges ledande bilhandelsföretag. Vi ägs av våra kunder och har därmed förmånen att få arbeta med IT som bidrar till att förändra samhället, klimatet och framtiden. Det är vad som driver oss att ligga i framkant.Vårt uppdrag är att leverera de bästa IT-lösningarna som förenklar vardagen för våra kunder inom fordonsindustrin. Hos oss samarbetar experter från Fordon- och IT-branschen för att ta fram marknadens bästa produkter som bidrar till fordonsbranschens historiska omställning. Vi växer och söker nu en driven och engagerad verksamhetskonsult till vårt affärsområde Personbil. Arbetsuppgifter Som verksamhetskonsult inom personbilsaffären hos Bits Data kommer du att spela en avgörande roll i att stödja och analysera kundernas behov över hela spektrumet av fordonsverksamheten. Du kommer bl.a.att vara delaktig i utvecklingen och implementeringen av ett helt nytt Dealer Management System (DMS), samt delta i och leda projekt inom olika områden inom personbilsaffären. Vidare kommer du att agera som utbildare och rådgivare ute hos kunderna för att säkerställa optimal användning av våra lösningar.Genom en djup förståelse för våra produkter och kundernas processer strävar vi alltid efter att bli ännu bättre. I rollen kommer du även att få möjligheten att påverka utvecklingen av nya produkter i samarbete med vårt produktutvecklingsteam. Ditt fokus kommer att ligga på att uppnå högsta möjliga kundnöjdhet och användning av våra IT-lösningar, samtidigt som du kontinuerligt identifierar och implementerar möjligheter för att effektivisera och förenkla kundernas vardag.Resor till våra kunder runt om i hela Sverige ingår som en del av rollen, vilket ger dig möjligheten att arbeta nära och personligen med våra kunder och förstå deras behov på djupet. Din profil För att lyckas i rollen ser vi att du är en person som är skicklig på att hitta lösningar och som är öppen för nya möjligheter. Du är inte rädd för att utmana traditionella arbetssätt för att skapa en mer effektiv och smidig arbetsmiljö för både kunder och oss på Bits Data. Du trivs med att samarbeta och tar gärna egna initiativ för att driva projekt framåt. Med din förmåga att tänka kreativt och ditt engagemang för att leverera resultat kommer du att vara en värdefull tillgång för vårt team. Vi ser gärna att du har: God erfarenhet av fordonsbranschen och försäljningsadministration däri Erfarenhet av eftermarknad inom personbilar såsom reservdelar och verkstadsplanering är meriterande. Erfarenhet av att hålla utbildningar, vägleda kunden (prata kundens språk) Hög IT-kompetens och vana vid digitalisering av processer Erfarenheten att fånga krav och implementera dessa i teknik samt att hjälpa kunder in i nya processer Medverkat vid system- och/eller teknikbyte Vi erbjuder dig Bits Data är inte bara en arbetsgivare, det är en plats där innovation och kreativitet trivs, vilket ger dig möjlighet att växa och utmana dig själv varje dag.Hos oss är du inte bara anställd, du är en del av en nära gemenskap där din potential uppmuntras och belönas, vilket gör varje dag meningsfull och givande. Vi erbjuder dessutom: En familjär arbetsplats där allas idéer kan göra skillnad. Ett utvecklande arbete där du har stora möjligheter till påverkan och utformning av vår setup. Friskvård, ett generöst friskvårdsbidrag. En hybrid arbetsplats. Ansökan Frågor om tjänsten och processen besvaras av Marcus Sölvin, 070-0745918 och Susanna Haglund 076-221 67 07. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Ansökningar tas endast emot via annonsen. Välkommen med din ansökan! Om Bits Data Bits Data tar fram professionella produkter som förenklar vardagen och digitaliserar verkstäder och återförsäljare. Vi vet att våra produkter gör skillnad på riktigt eftersom vårt utbud är ett resultat av en nära samverkan med våra kunder. Hos oss samarbetar experter från bil- och IT-branschen för att ta fram marknadens bästa produkter som bidrar till branschens omställning.

15 april 2024
Sista ansökan:
2 oktober 2024
Chaufförer (B-körkort) med start omgående

Idag levererar vårt kundföretag tjänster inomfordonslogistik ochlösningar som behövs för att stödja dagensbilägande. Vårt kundföretaglevererar tjänster inomallt från mobila provkörningar hemma, hemleveranser av nya och begagnade bilar, till hämtning och lämning när bilen ska på service osv.Vårt kundföretagarbetar nära och djupt integrerat med de största aktörerna inom fordonsindustrin. Hittills har de levererat långt över 150 000 uppdrag för de största bilmärkena och återförsäljarna över hela Sverige och Norge.Till dem söker vi nu fler chaufförer till Stockholm med start omgående.ArbetsuppgifterRollen som förare är varierande och den ena arbetsdagen är inte den andra lik, det är viktigt att du tycker att det är roligt att vara på resande fot, tycker om att möta människor och bedriva kundservice i världsklass.Vi samarbetar med såväl små som stora aktörer, och utför även uppdrag till privatpersoner.Vi ställer höga krav på personlighet, serviceanda och att man tar stort helhetsansvar för sina projekt.Kvalifikationer: Ett genuint intresse för kundservice i världsklass Mycket goda kunskaper i svenska, både muntligt och skriftligt Teknisk förståelse gällande mobilappar Lösningsorienterad, ansvarsfull och flexibel Meriterande med bakgrund från logistik- eller kundservice branschen Giltigt B-körkort (manuell växellåda) och prickfri körning i minst 1 år Ansökan och tillträdeTjänsten på på heltid, med start omgående. Arbetstiden är förlagd under dagtid mellan 7-18, men kvällar och helger förekommer, därför efterfrågas stor flexibilitet. Arbetet utförs runt om i Storstockholm.Månadslön: 24000 SEKFrågor om tjänsten och processen besvaras av Catrin Fjellström, 0700744018.Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Ansökningar till tjänsten tas endast emot via annonsen.Välkommen med din ansökan!Starfinder är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag, vi har kollektivavtal och är medlemmar i Svenskt Näringsliv och Almega - Sveriges största arbetsgivar- och branschorganisation för tjänsteföretag.

15 april 2024
Sista ansökan:
2 oktober 2024
Servicerådgivare till bilåterförsäljare i norra Stockholm

Är du redo att ta en bilåterförsäljares viktigasteroll?Du blir i rollen som servicerådgivare ansiktet utåt för bilåterförsäljarens verkstadsdel och du representerar företaget med ditt trevligabemötande och din kunskap. ArbetsuppgifterSom servicerådgivare har du kontakt med verkstadens kunder på telefon vid inbokning av tider, samt vid inlämning/utlämning av deras bilar. En viktig del i arbetet är att alltid ge kunden ett trevligt och professionellt bemötande samt säkerställa att kundens önskemål blir uppfyllda. Dina arbetsuppgifter kommer innebära att boka in kunder på verkstadsbesök via telefon, ta emot och lämna ut bilar samt ta betalt. Ditt arbete sker i verkstadens datorsystem samt via telefon och mail. Din profilVi söker dig som har jobbat med ett servicekrävande yrke tidigare. Det är av absolut största vikt att du har känslan för att ge god service och ett riktigt bra kundbemötande. Viktiga egenskaper för att lyckas i rollen är ett effektivt arbetssätt, kunna ta egna initiativ samt kunna vara flexibel i arbetet. Du klarar av ett högt arbetstempo och kan trots det ha flera ärenden igång samtidigt. Du är en person som brinner för att ge god service och strävar alltid efter att överträffa kundens förväntningar.Vi ser det som mycket meriterande om du har tidigare jobbat med bilar i någon utsträckning, men det är inget krav.Ansökan och tillträdeDetta är en tjänst på heltid, med start omgående. Du får en trygg anställning hos Starfinder och en konsultchef som finns vid din sida längs vägen och stöttar dig till en framgångsrik karriär. Mycket stora chanser finns att bli rekryterad direkt till kundföretaget. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Starfinder ochFrida Eriksson, 076-009 65 02.Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan!

12 april 2024
Sista ansökan:
29 september 2024